En mann kom til Eber, og han sa at jeg forlovet meg med en kvinne, og jeg så henne med en kort svart kvinne, og han sa til ham: Gå og gift deg med henne.

…Og den som ser sitt hjerte er svart og har et slør og lignende, da er han tapt fra sannheten og mange synder er trykt på hans hjerte, blinde av veiledning, og når det gjelder setet til en person og hans mekanisme, tjener han, penger, arbeid, nytte og levebrød ….

…Og den som ser at tungen hans er svart, han vil være en dikter ….

…Og den som ser henne i en mørk, svart hånd, vil komme til kongen og til søkeren, det han hater ….

…Og den som ser huden sin er svart eller blå, det indikerer sorg og bekymring ….

…Hvis han ser kunnskap i drømmen, indikerer det hans omvendelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og det er kunnskap for timen, så hvil ikke med den .~ Kunnskap om en kvinne er en mann . Og kunnskapen som tilskrives den asketiske verdenen, hvis den er rød, er den en lettelse og glede . Og hvis den er svart, blir den sett fra den . Og sorte flagg ble sagt å indikere generelt regn, hvite flagg indikerer regn, og røde flagg var krig ….

…Og den som ser at han går inn i en svart slavejente, han vil slå dem og løslate ham raskt ….

…Og den som så at han hadde kjøpt en svart slavejente, ville ha sluppet unna lidelse og nød ….

…Den som ser at felgen er svart, det indikerer at hans kone er en asketisk lærd, og hvis hun ikke er verdig det, er hun bekymret .)…

…Og den som ser svart vann i huset sitt, da er det ødeleggende for huset, og å drikke det indikerer blindhet, og stinkende vann er forbudte penger ….

…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….

…Og det ble sagt å se sennep og svart frø, eller lignende piller som er nyttige for medisiner, fordi det er bra og det er ingenting galt med det, og pasienten kan ha helse og velvære ….

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg var sløret og så på de hederlige egenskapene til helligdommen i Alexandria, så jeg så som om jeg var på en krydret strandlinje på en klippestrand, så jeg falt under den, så jeg sto opp etter vi falt alle sammen og ønsket å reise oss fra den klippen. Skrivesaken min er bare med en sal av gull, en brokade og en brokade og fjær og ære, så jeg kledde meg i ære og red på den hesten, og hvis jeg er midt i mange mennesker ) går de mens jeg er midt i dem, så lite har gått, og det skjedde mellom meg og nestlederen for det edle sultanatet, to ting, og han ble forvirret og plaget med å si, og han ville gjøre store ting, Gud kunne ikke gjøre det. Og jeg så at det var en skrekk, og det var al-Zakibas uttrykk, og jeg var på det. Så etter denne saken kort tid senere, kom noen som fortalte meg om ankomsten av den mannen som jeg så trakk med hånden fra under klippen med øynene, en hederlig tradisjon for å delegere det hederlige sultanatets påtalemyndighet til det nevnte gap i stedet. av det som skjedde mellom meg og ham, så jeg så ut til å møte ham, og hvis jeg er perser, og jeg brukte det på samme måte som det jeg så, satte jeg på ære og bøyde meg takk til den allmektige Gud, og en leksjon fulgte meg i hans uttrykk, og jeg red på hesten, og skapelsen fulgte slik jeg så, så vær ros og takknemlighet til Gud, og jeg nevnte det for å vise Guds velsignelse over meg ….

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….

…Sjelden sa Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med dem begge, jeg var en ung, enslig gutt i tiden som Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg pleide å bli i moskeen, og noen som så en drøm fortalte ham til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg sa, Gud, hvis jeg hadde noe godt med deg, så vis meg en drøm om at Guds sendebud skulle krysse til meg Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg sov, og jeg så to konger som kom til meg, så de la av sted med meg, og han møtte dem en annen konge. Han sa til meg at du ikke vil observere at du er en rettferdig mann. Så de skjøt meg i ilden, og hvis den ble brettet som en brønn, var det folk i den som jeg kjente noen av dem, så de tok meg samme rett. Da jeg nevnte det til Hafsa, fortalte jeg det til profeten, fred være med ham. Han hilste på ham og sa : Abdullah er en god mann hvis han pleide å be mye om natten . Da pleide Abdullah, må Gud være fornøyd med ham, ofte be om natten ….

…Hvis seeren sier at jeg så at sæd kom ut av meg, så er det utslipp av penger, og hvis han sier sæd kom til meg, så er det forekomst av penger, og betydningen er den samme og forskjellen i tale ….

…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….

Skyggen er i en drøm betegner den som tjener raske penger. Den allmektige sa : ( Gud har ikke gitt sin sendebud fra folket i landsbyene, for Gud og sendebudet ) . Se også skyggen ….

…Røyk er i en drøm en skrekk og pine fra den allmektige Gud, og en straff fra sultanen . Den som ser røyk komme ut av butikken sin eller huset sitt, den vil falle i god og fruktbar etter redsel, skandale og feber, og det vil være på sultanens autoritet . Hvis røyken er under en gryte med kjøtt den er kokt i, er den god, fruktbar og gledelig etter redselen den får . Hvis røyken er noe som ikke stinker, er det skrekk, etterfulgt av stygghet og skandale . Og den som ser at røyken kan skygge ham, han vil få feber . Og den som blir rammet av røykvarmen om vinteren og sommeren, det er nød . Å se røyk er en stor skrekk og intens kamp, ​​og hvis den brenner, så er det et forferdelig drap som rammer mennesker, og hvis det ikke er betent, blir det samlet uten krig, og oppstandelse uten å slåss . Og røyk i en drøm hvis det skader mennesker og blinder dem til øynene deres, var bevis på bekymringer, kvaler og urettferdighet, eller pine av Gud den allmektige med utslettelse eller tørke . Kanskje indikerte røyken nyheten fra hvor den dukket opp ….

…Hvis det var svart eller blått, ble det for dem nødt ….

…Og hvis han blir svart, vil han ha problemer og nød ….

…Hvis den modige personen i drømmene ser at ansiktet hans er svart, indikerer dette at han blir en feiging ….

…Og hvis hun ser at sløret hennes er svart og utslitt, indikerer visjonen hennes mannens dårskap og fattigdom, og det regnfulle sløret er bevis på bedraget fra kvinnens fiender med henne, og når det gjelder klærne, er hun fri kvinne ….

…Og den som ser at han strippet Zags hud, han driver hor med en merkelig kvinne ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…