…Sykdom Din visjon i en drøm forutsier at problemer vil oppstå og at familiemedlemmene dine blir syke . Hvis du drømmer om at du er syk, advarer dette deg om å være nøye med deg selv . Hvis du ser et familiemedlem som er syk blek, forutsier dette at noen ulykker vil gjenta seg uforutsigbart på hjertet av hjertet ditt . Du ser ofte denne drømmen mens du er syk . Hvis en kvinne drømmer om sykdommen, forutsier dette at en usett hendelse vil kaste henne i anfall av fortvilelse og få henne til å savne et forventet besøk eller underholdning ….
Drømmer om syk med feber
(86 betydninger av å drømme om syk med feber)…Den som ser på seg selv som et ihram : Hvis han er syk, vil han dø og den tiltalende svarer og den som kalte blir besvart, og har flyttet fra klærne i denne verden til klær fra det hinsidige . Og hvis han var skyldig, angret han og ble fratatt det han var som svar på Gud gjennom lydighet og gjerninger . Og hvis han hadde et løfte om faste eller bønn, tok han på seg det han skyldte . Og hvis noen som har en syk kone eller en kvinne som har en syk mann ser det, vil den syke fra henne dø, og eieren hennes forlater ham . Og det kan indikere skilsmisse hvis de møttes i en drøm i Ihram, slik at noen av dem er forbudt for andre, eller det var i å vekke noe som støtter det, med mindre hans Ihram er i silke og saflor, så blir han strippet til tjeneste for sultanen, eller han gifter seg forbudt, eller kommer til ham og skynder seg til ham . Hvis noen andre enn Gud svarte, eller i sin upartiskhet var han blind, eller i et elendig ansikt, eller i henhold til pilegrimsvandringens dumhet, ville han strippe islams nakke fra nakken i en gjerning som han hadde tenkt, eller makt til å lede den, fordi Hajj er intensjonen på språket ….
…En hund i en drøm er en tåpelig mann, så hvis han bjeffer, er han en tåpelig, opprørende natur . Og den som så en hund som bitt ham, ville få skade av fienden . Og den som ser en hund som river sine klær, en tosk vil baksnakke ham, og hvis han ikke hører bjeffing hans, er han en fiende . Hunden er en slem kvinne, og hundevalpen er en elsket gutt. Hvis han er hvit, så er han en troende, og hvis han er svart, så er husstanden hans fremherskende . Det ble sagt : En bastardvalp oppdratt av en tåpelig mann . En gjeterhund vil ha nytte av det . Hushunden er en urettferdig fiende . Saluki-hunden angir gyldigheten til seeren for sultanatet . Og den kinesiske hunden indikerer at seeren blander seg med utlendinger . Og den som så at han tok en hund, han ville følge en tjener . Og hvis han så at en hund bitt ham, led ulykke og skade og nød av en venn eller tjener . Hvis han ser at han jakter med hunder, vil han motta ønsket sitt . Og hvis han ser at han dreper hunder, så vil han vinne over fienden sin, og jakthunder er bra for alle mennesker, og hvis han ser dem komme tilbake fra jakt, indikerer det fravær av panikk og arbeidsledighet . Hvis han ser en bjeffende hund, indikerer det skade . Og hunden betegner feber på grunn av planeten som kalles hunden, som er Sirius, som er årsaken til feber . Og alle typer hunder indikerer ydmykede mennesker . Og lekene og chattenes hunder indikerer glede og glede . Og vannhunden betegner et arbeid som ikke er gjort og falskt håp . Og den som så at han ble forvandlet til en hund, Gud den allmektige hadde lært ham en stor kunnskap, og han ble avvist, så Gud frarøvet ham den . Hunden er en svak fiende eller en gjerrig mann . Og den som ser at en hund bjeffer på ham, han hører ord fra en person med liten virilitet som han hater . Og den som ser at han spiser hundens kjøtt, han vil vinne seieren over fienden og bli truffet med pengene sine . Og hunden indikerer vakten . Og drikker hundemelk av frykt . Hvis en hund er polstret, er hunden en venn . Hunden er tigger og kan indikere sjelens ydmykhet, ydmykelse og ydmykelse . Kanskje guidet hunden kravet til verden mens den ikke sparte . Og jakthunden, Ezz, Rifaa, og næring . En storfehund er en god nabo som er misunnelig på familien og naboen . Kanskje det å bety hunden betyr en bot . Og selskap med hunden indikerer at historien om folket i hulen forsvinner . Hunden er en konservativ kvinne for mannen sin som har mange avkom . Kanskje betegnet hunden vantro og fortvilelse fra barmhjertigheten til den allmektige Gud . Å se en hulehund indikerer frykt, fengsel eller flukt . Og hans visjon i landet er bevis på fornyelsen av mandatet ….
…Og den som ser en gutt som roper, det er en uskyld fra foreldrene sine fra løgner og to svik, til historien om Jesus, fred være med ham . Og adhanen på badet roser ikke en religion eller verden, og det ble sagt at han leder . Hvis øret er i det varme huset, vil det varme en falmende feber . Hvis et øre er i det kalde huset, varmer det varm feber, og den som et øre er på døren til Sultan, sier han virkelig ….
…Hvilke råd har du til noen som er bekymret og redd for drømmer de ser og kan være overdrevne? Du er ikke den eneste som lider. Dette er en av de edle ledsagere, som er : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf sier : Jeg pleide å se visjonen sykne meg til jeg hørte profeten, Guds fred og velsignelser være over ham og sa : (Den gode visjonen er fra Gud . Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra Satans onde og fra ondskapen, og la ham flykte tre ganger og ikke fortelle noen om det, for det vil ikke skade ham .) Avtalt . I romanen 🙁 Jeg kunne se visjonen Oary av dem, men jeg ikke Ozml ) noe : Oary anneksjon Humazah øye og stillhet, som feber kommer til meg fra min frykt for ansiktsverdi i mitt sinn . Og Azmal : ved å kombinere hamza og stramme zai og meme, vil jeg ikke bli pakket og dekket med kald feber . Og i romanen ( annet enn det gjentar jeg ikke ). Og i fortellingen ( Hvis jeg skulle se, er visjonen tyngre for meg enn et fjell ). O min bror og min søster, ikke for å få panikk og frykt, og i å ty til den rensede Sunnah, vil du finne en nyttig oppskrift på at den kom i Sahih : ( Hvis en av dere ser en visjon han hater, la ham snu og vend deg til venstre tre ganger og be Gud om det gode og søk tilflukt hos Gud fra det onde ) , og i en fortelling : ( La Gud søke tilflukt hos Gud fra Satan tre ganger ) , i romanen ( og minner dem om en de ikke skade ham ). Og den som gjør dette reseptet, hans drøm faller ikke og kan falle på en irreversibel måte . Gud vet…
…Røyk er i en drøm en skrekk og pine fra den allmektige Gud, og en straff fra sultanen . Den som ser røyk komme ut av butikken sin eller huset sitt, den vil falle i god og fruktbar etter redsel, skandale og feber, og det vil være på sultanens autoritet . Hvis røyken er under en gryte med kjøtt den er kokt i, er den god, fruktbar og gledelig etter redselen den får . Hvis røyken er noe som ikke stinker, er det skrekk, etterfulgt av stygghet og skandale . Og den som ser at røyken kan skygge ham, han vil få feber . Og den som blir rammet av røykvarmen om vinteren og sommeren, det er nød . Å se røyk er en stor skrekk og intens kamp, og hvis den brenner, så er det et forferdelig drap som rammer mennesker, og hvis det ikke er betent, blir det samlet uten krig, og oppstandelse uten å slåss . Og røyk i en drøm hvis det skader mennesker og blinder dem til øynene deres, var bevis på bekymringer, kvaler og urettferdighet, eller pine av Gud den allmektige med utslettelse eller tørke . Kanskje indikerte røyken nyheten fra hvor den dukket opp ….
…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….
…Og noen av uttrykkene sa : En visjon om den svarte hunden som bjeffer, staver feber, fordi jeg prøvde det gjentatte ganger ….
…Å gå inn i et hus og andre mennesker som i en drøm så at han kom inn i en manns hus, fordi han blir overvunnet av sitt verdslige liv . Og den som ser at han har kommet inn i Imams hus og bosatt seg i det og er beroliget, han vil komme inn i egenskapene til hans befaling . Og innføringen av Imam al-Adl til et sted indikerer nedstigningen av velsignelse og rettferdighet i det . Og hvis han er en urettferdig imam, er hans inntreden korrupsjon og ulykker, og hvis han pleide å gå inn på det stedet, skader det ham ikke . Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, da vil han gå inn i den, den allmektige vilje, og det er et godt budskap for ham om hva han gjorde for seg selv eller hva han tilbyr . Og den som ser at han har gått inn i helvete og deretter forlatt det, dette sees av eiere av synder og store synder, og det er en advarsel til ham om å omvende seg og komme tilbake . Og det ble sagt : Den som kommer inn i helvete, enten han er en vantro eller en troende, vil bli rammet av feber, fattigdom og fengsel, og hvis han er en vulgær, kommer han stor eller inne i de vantro og ugudelige, og det ble sagt : Å gå inn i paradiset for pilegrimen er bevis på at han utfører Hajj og når Kaaba, og hvis han er en vantro, er han muslim, og hvis han er En syk troende helbredes for sin sykdom, og hvis han er en vantro, blir han kvitt sin utroskap, og hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og den som kommer inn i et hus hvis konstruksjon, jord, beliggenhet og familie er ukjent, og det er atskilt fra rollen, spesielt hvis han ser i det døde mennesker som kjenner dem, og det er etterlivet, så dør han, og hvis han kommer inn og forlater den, vil han føre tilsyn med døden og deretter bli frelst . Og den som ser seg selv i det hinsidige og var syk, fører til det fredelig, fri for fristelsene og ondskapene i denne verden, og hvis han ikke er syk, er det et godt budskap i henhold til omfanget av hans arbeid, for eksempel pilegrimsreise , jihad, askese, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, forbindelse eller tålmodighet for en ulykke . Og den som ser at han kommer inn i det hinsidige og ser hva som er i den, for visjonen til en som var god og effektiv, gjør det med kunnskap og evne, og indikerer arbeidsledighet og skade, og den som var redd, bekymret eller overveldet, sin frykt , villfarelse og nød er borte, og den som ser at han har kommet tilbake fra det hinsidige etter å ha kommet inn i den, så vender han tilbake fra fremmedgjøring til sitt land . Og hvis etter tid antydet at han ville forbli i fremmedgjøring . Og når han kommer inn i Makkah i en drøm, har den ulydige omvendelse, den vantro har islam, og singelen har en kone, selv om seeren er en krangel, indikerer hans seier i krangelen, og hans inntreden i Mekka indikerer sikkerhet av frykt . Og den som går inn i helligdommen til Abraham, må velsignelser og fred være med ham, og var redd for sikkerhet, og kanskje å komme inn i helligdommen indikerer antagelsen om at den ærverdige stillingen som konge, eller konfronterer fordelen med kunnskap, eller arver fra sin far mor . Og å gå inn i huset og den store moskeen er bevis på at man kommer inn i huset med en brud . Og å komme inn i den store moskeen indikerer sikkerhet mot frykt og oppriktighet . Og å komme inn på markedet er flid i å søke livsgrunnlag . Å komme inn i hjemmet indikerer intensjonen om ekteskap . Og inn i moskeen resignasjon fra synder . Og å komme inn i kirken korrupsjon av religion ….
…Og den som ser at han drakk varmt vann på badet, han ville bli svekket av feber eller en persons sykdom ….
…Al-Sawaqi : Al- Saqia angir forløp, beliggenhet og årsak til levebrød, som Hanout, industri, reiser og så videre . Kanskje indikerte det sårene å utvide dem med vann, ettersom det er et løp med frukthagene foran det, og det kan indikere vanning og vanning, å bære vann og bringe det til det . Kanskje indikerte det pilegrimsreisen til reiseveien, for reisende som gikk på den som vann . Kanskje indikerte det skapelsen, fordi det er kroppens vannhjul . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var for publikum, eller livet til hodet hvis det var privat . Den som ser et vannhjul løpe med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann og folk prise Gud for henne eller drikke av vannet og fylle karene fra det, se på hva som er i dem, og om de er i en epidemi, vil han bli evakuert fra henne og Gud den allmektige vil gi dem liv, og hvis de er i vanskeligheter, vil Gud gi dem velstand. Enten med konstant regn eller selskap med mat, og hvis de ikke er med på noe av det, blir de beskyldt for å ha mye penger på å kjøpe varer og hva de har stagnert fra eiendelene, og hvis vannet er mørkt eller salt eller utenfor vannhjulet som er skadelig for mennesker, så er det dårlig for mennesker og ondt i dem, enten generell sykdom som forkjølelse om vinteren og feber om sommeren, eller hatede nyheter for reisende, eller forbudte bytte og ondsinnede penger som er inkludert i mengden og økningen av synet . Når det gjelder den som ser henne som en slavejente til sitt hjem eller sin butikk, skyldes hennes bevis ham på hans egne betingelser, i henhold til omfanget av dens renhet, vannets godhet og moderat strømning . Og den som så henne som en hushjelp til frukthagen eller hagen hans, hun så på tilstanden hans, og hvis han var enslig giftet han seg med eller kjøpte en hushjelp, ville han gifte seg med henne. Vannet er blod, fordi familien gifter seg med det til noen andre, enten i hans feilbarhet eller etter at han ble separert i henhold til hans tilstand og hva som er i økningen i søvnen . Noen av dem sa : Vannhjulet som en enkelt mann blokkerer og ikke drukner i det, er et godt liv for den som eier det, spesielt hvis vannet mangler fra det begrensede forløpet i bakken, og hvis det renner over fra løpet. til høyre og venstre, så er det de, sorg og gråt for folket på det stedet, og på samme måte hvis vannhjulet blir utført i kvartalene og husene, er det et godt liv for mennesker . Det ble fortalt at en mann så et vannhjul fullt av søppel og en feier, og han tok en spade og rengjorde det vannhjulet og vasket det med mye vann, slik at vannkannen i den skulle være rask og klar, så han foreslo for ham at det fra i morgen ble overbelastet og det enkleste av hans natur . Bassenget : En mann av en hederlig sultan, Nafaa. Hvis han ser et basseng fullt, vil han få verdighet og ære fra en sjenerøs mann . Hvis han tvetter seg fra ham, vil han frelse de som er ….
…Al-Assad : Sultan Qahir er mektig på grunn av storheten i hans fare, alvorlighetsgraden av hans tapperhet, redselen ved hans skapelse, og kraften i hans sinne . Det betegner krigeren, tyveriet, den forræderiske arbeideren, eieren av tilstanden og fienden som ringer . Kanskje det indikerer død og nød, fordi den som ser på den blir gul, blir forvirret og svak . Og myndigheten til den underslåtte mannen indikerer undertrykkelse av mennesker og fienden og herskeren . Den som ser en løve komme inn i hjemmet sitt, hvis han er syk i det, vil han omkomme, ellers vil det være forårsaket av en myndighetsstyrke . Hvis han lurte ham og plyndret pengene hans, slo eller drepte ham, hvis han hadde vekket sjelen i en drøm, kuttet av hodet eller skilt ham . Når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød, makt, mektig eller fiende som kommer over dem i henhold til bevisene han har i å våkne og sove, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg over prekestolen. er en makt som prøver mot folket og forårsaker dem lidelse og frykt . Og den som kjører løven, rir på en stor sak og alvorlig bedrag, enten som en tvist om herskeren og en våghet over ham og hans fremmedgjøring, eller han rir på havet uten uttrykk, ellers vil han skje i noe som han ikke er i stand til å fremme eller forsinkelse, så han indikerer konsekvensen av kommandoen sin ved å øke søvnen og bevisene . Den som bestrider en løve, kjemper mot en fiende, autoritet eller den som løven tilskrives . Og den som har et kne mens han er ydmyket eller lydig, vil være i stand til å overvinne en undertrykkende og mektig kraft . Og den som mottar Al-Assad eller ser ham med ham og ikke blander seg med ham, en slags myndighet vil slå ham, og det vil ikke skade ham . Den som rømmer fra en løve og løven ikke søker ham, rømmer fra noe han advarer om . Og den som spiser løvekjøtt, han vil få penger fra en sultan og spikre sin fiende, og på samme måte hvis han drakk melken til en løvinne . Hvis han spiser kjøtt av en løvinne, vil han slå en stor hersker og konge . Og løvens skinn var penger til en fiende, og løvehodet ble kuttet av for å få en konge og en makt . Og den som sponser løver, er sanne, mektige konger . Og den som blir truffet av en løve, feber tar ham, fordi løven er feberaktig . Og den som blander seg med løven og ikke motsier ham, han er trygg mot fiendens ondskap, fiendskap stiger opp fra dem, og vennskap er bevist . Og den som kneler og er redd for ham, han skal bli rammet av trøbbel . En løvevalp er en gutt . Og det ble sagt at den som så som om han hadde drept en løve, ville ha sluppet unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og løvinnen ble sagt å være datter av en konge . Og han fortalte : En mann kom til Muhammad bin Sirin og sa : Jeg så som om en løvevalp var i hendene mine, og jeg klemte ham . Da Ibn Sirin så hans dårlige tilstand og ikke så på ham som en verdig person, sa han : Hva har du med prinsene å gjøre? Da han så hans tilstand, sa han : Kanskje din kone ammer sønnen til fyrstenes mann . Så mannen sa ved Gud . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg tok en løvevalp og førte den inn i huset mitt, så han sa at noen konger stemte overens . Yazid bin Al-Muhallab så at han var på en løve i en båre de dagene han reiste fra Yazid bin Abdul-Malik, så visjonen ble fortalt til en uttrykksfull gammel kvinne, og han sa : Han rir en stor ting og er omgitt av det ….
…Vannhjulet indikerer i en drøm strømmen av levebrød og dens årsak, som Hanut, industri og reiser. Kanskje indikerer det sår ved å tilføre vann i løpet av det mens du vanner frukthagene . Kanskje indikert vanning og vanning . Og kanskje indikerte det argumentet om reiseveien . Kanskje det indikerte halsen fordi det er kroppens ben . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var offentlig, eller livet til dets byggherre hvis det var privat . Vannhjulet er et godt liv for den som eier det, forutsatt at vannet ikke renner over fra det begrensede forløpet på jorden, og hvis det renner over fra løpet til høyre og venstre, er det viktig, tristhet og gråt . På samme måte, hvis vannhjulet kjøres gjennom husene og husene, er det et godt liv hvis vannet er rent og friskt . Og det ble sagt : Den som eier rennende vann, vil få lederskap og nytte . Og den som ser en gryte full av søppel og søppel og har vasket den og fjernet det som er i den, så er den overbelastet . Og den som så vann strømme fra føttene, ble utsatt for drypp . Og den som så et vannhjul flyte med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann, og folk prise Gud, den Allmektige, og drakk av vannet sitt og fylte karene fra det, og de var i en epidemi som evakuerte dem fra dem, og Gud den allmektige forsynte dem liv, og hvis de var i vanskeligheter, ville Gud den allmektige gi dem velstand med konstant regn . Og hvis vannet i vannhjulet er brunt, salt eller kommer ut av vannhjulet som er skadelig for folket, så er det et ondskap som blir presentert for mennesker og spres blant dem en generell sykdom som kulde om vinteren og feber i sommer eller ubehagelige nyheter om reisende . Og den som ser en vannkvinne som en slavejente til hagen sin og var en singel han giftet seg med, eller kjøpte en hushjelp for å gifte seg med henne, hvis han har en kone eller en hushjelp, blir hun gravid med ham hvis hun drakk landet hans eller frukthagen hans . Vannhjulet i huset indikerer korrupsjonen til kvinnen i huset . Og den som ser at vannhjulet har gått ut av banen og skadet folk, så vil det være dårlige nyheter . Og servitrisen kan være kvinnen . Og den som ser et vannhjul avskåret, det er en boikott mellom ham og en kvinne . Og det ble sagt : Den som ser at han er bak en krok, vil dø . Og den som ser at han trekker fra et vannhjul, han vil bli plaget av det gode og leve et godt liv . Og den som ser at han drikker ferskvann fra en bekk eller en elv, så vil han lide et deilig liv og et langt liv, og hvis det er mørkt vann eller vann, er hans liv i angst og frykt eller nød . Og det ble sagt : Det er en sykdom like mye som han drakk av den . Kanskje indikerer bekkene kroppens årer at kroppen vokser ved vanning ….
…Termometer : indikerer feber hvis du ser en sommer, og en økning i helse og forbedring hvis det er vinter ….
…Og den som ser at en brann har truffet ham, han indikerer at en person har lovet ham noe mens han oppfyller det han lovte, fordi den Allmektige sa at brannen har lovet av de som ikke tror på verset, og den som ser som om røyk skygger for det, da vil han få feber fordi Gud allmektig sa og han forble som svevde ….
…Panikk Hvis du drømmer om at du er redd, forutsier dette at du vil lide skade gjennom en ulykke . Hvis du ser andre i panikk, fører dette deg nærmere tristhet og tristhet . Ulykkelige situasjoner eller forårsaket av feber forårsaket av malaria eller uro er det som alltid forårsaker slike drømmer . Når dette er tilfelle, er det en advarsel om å ta umiddelbare skritt for å eliminere årsaken . Slike drømmer, eller dagdrømmer, oppstår bare når søvnforstyrrelser oppstår ….
…Den som ser at han spiser brød uten mennesker, han blir syk alene og dør alene . Og det ble sagt : Brød som ikke er kokt, indikerer høy feber, fordi det gjenopptas å bli ført inn i bålet for å bli kokt . Og det ble sagt dialogen varmt brød, noe som indikerer gutten . Og spiser brødet ragg brød kapasitet til å leve . Det ble sagt at delikatessen til brødet forkorte levetiden . Og det ble sagt at tortillaene laget av brødet virket litt fortjeneste . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to chips i hånden for å spise en av disse og av disse . Han sa : Du er en mann som bringer de to søstrene sammen ….
…Og den som ser varme og feber fra den ilden, han skal søke hjelp fra et langt borte sted eller varmt ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Tordenbolten er en pine i en drøm hvis den kommer til et sted, og dødens stun, og tordenbolten indikerer sykdommene og tordenboltene til de som brente dem, og hvis de brente noe som har en fordel, indikerer det depresjon . Og tordenbolten er en advarsel til de som begikk synder, og tordenbolten er glad i fine . Tordenboltene indikerer pandemier og ulykker som vår Herre plager hvem han vil, for eksempel gresshopper, hagl, vind, sykdom, svelge, kopper, pest og feber, og kan indikere en stor sak som kommer fra kongen der det er ødeleggelse , kjærlighet eller ødeleggelse . Tordenbolten indikerer ankomsten av en urettferdig sultan, og det kan indikere noen berømte ulykker som forferdelig død, brann, riving og tyver . Den som ser et lyn som faller i huset hans og er syk, han skal dø, og hvis han er fraværende, skal han adlyde ham, og politiets eier har overhånd over ham . Og den som ser lynnedslag falle i runder, folk kan være overgripere . Og hvis lynnedslag faller i dekar og frukthager, så spredte plager og eiere av tiende og skatteinnsamlinger, og urettferdighet, korrupsjon og intens frykt spredte seg der . Og den som ser en tordenbolt som faller i en by og brenner landet sitt, så er det en makt som stiger ned i det landet, og korrupsjon og høye kostnader vil oppstå fra det ….
…Kallingen til bønn i en drøm betegner pilegrimsreisen hvis kallet til bønn er i Hajj-månedene, og det kan indikere sladder på en måte som vekker bevegelse, mobilitet og forberedelse for krig, og det kan indikere tyveri eller gradens høyde, den hederlige stillingen, høyden og det hørte ordet, og kona til singelen . Kanskje han ga de riktige nyhetene . Og hvis kallet til andre bønner enn qiblah, eller kallet til bønn på et annet språk enn arabisk, eller med det som var svart i ansiktet, kan han fortelle oss om løgn og sladder . Kanskje dette indikerte Ba’a og Kharijites i det landet . Muezzin er innringeren til det gode, megleren eller ekteskapskontrakten, kongens budbringer eller øyenbryn, eller innkalleren i hæren, og hvis kvinnen ga tillatelse i en drøm i moskeens minaret, dukket det opp en stor nyhet i landet, og hvis de unge guttenes ører overtok kongen, spesielt hvis kallet til bønn var på feil tidspunkt . Og den som så at han kalte på et fyrtårn og var kvalifisert for staten, fikk han et mandat så mye som han nådde stemmen og endte opp med ham, og hvis han ikke var staten verdig, ble mange av hans fiender president over dem, selv om han var en kjøpmann som tjente på sin handel . Kallingen til bønn kan indikere bønn, rettferdighet, lydighet og å gjøre godt, eller sikkerhet og utfrielse fra Satans planer . Og den som ser at han kaller kallet til bønn i en brønn, og hvis han er i et vantro land, kaller han folk til metoden for religion, og hvis han er i muslimske land, så er han en spion, og han kan ha vært eieren av en kjetteri som han kaller folk til . Og den som ser at han kaller samtalen og er muslim, da gir han det gode . Og den som ser at han ringer til samtalen og ingen svarer ham, da er han fra et folk av ugjerninger . Og den som så at han kalte på taket til sin neste, han ville forråde sin nabo om sin kone . Og den som ser at han roper på taket av Kaaba, så er han kjetter eller fornærmer profetens ledsagere, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og den som ser at han resiterer bønnekallingen mens han ligger, så provoserer kona hans folk og irriterer folk med tungen, selv om han var sølibat, giftet han seg . Og den som så at han ringte på markedet, han er en tyvenes spion . Og den som så at han kalte på døren til sultanen, han skulle vitne om sannheten . Kallingen til bønn i smugene og markedene indikerer et godt liv, og den som ser at han kaller kallet til bønn i en campingvogn, han blir beskyldt for å ha stjålet . Innkallingen til bønn kan også indikere partnerens avgang . Og den som så at han kalte på et sted der alderen på stedet ble ødelagt og det var mange mennesker i det . Og den som så at han ringte på badet, han ville få feber . Kallen til bønn eller å heve stemmen til minne om Gud den allmektige, indikerer nærhet til de eldste, spesielt hvis kallet til bønn har en vakker stemme, og folk lytter til det . Men hvis kallet til bønn ble endret, eller han tuklet med det, eller han forandret minnet om Gud den allmektige, eller hvis awrah ble avslørt, indikerer dette en dårlig hensynsløshet og nød . Og den som ser at han kaller kallet til et samlet folk, så kaller han folk til sannheten, og de er urettferdige . Og kanskje indikerer kallet til bønn forståelse i religion . Innkallingen til bønn kan være en bønn for en ordre på sultanens autoritet . Og den som ser at han ringer til bønn og ikke husker takbier og hurra, da vil han være lei seg for fienden . Og den som ser at han roper på himmelen og folk har svart ham, da kaller han folk til det gode, og de svarer ham . Og den som ser at han har gitt samtalen en eller to ganger, og holder seg og ber i henhold til de obligatoriske bønnene, vil den allmektige Gud sørge for ham for Hajj og Umrah . Og den som ser at han kaller kallet til bønn på en høyde som har blitt berørt av mandatet til en ikke-arabisk mann, og hvis han ikke er kvalifisert for staten, vil han slå en lønnsom handel eller et stort håndverk. Han kaller menn til forsoning . Hvis tillatelsen er over et hus, vil familien dø . Og den som ser en gutt ringe, da er foreldrene uskyldige for løgn og løgn . Og den som så at han etterlyste moro og lek, Gud frarøvet ham sinnet . Den som hører kallet til bønn i markedet, indikerer en manns død fra markedet . Den som tjener på søppel, vil invitere en tåpelig person til å forsone seg, og en tosk vil ikke akseptere det fra ham ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Teak har to begreper : For det første : Å se ham i en drøm indikerer sykdommene forbundet med feber . Det andre : hans visjon i en drøm indikerer kongen, forskeren, dikteren eller astrologen ….
…Al-Dukhan : skrekk og pine fra Gud allmektig og straff fra sultanen . Den som ser røyk komme ut av butikken sin, den vil være god og fruktbar etter en skrekk og skandale, og det vil være av sultanen . Hvis det er røyk under en gryte med modent kjøtt i, er den god og fruktbar og frigjøres etter skrekken den får . Og den som ser røyk, har ført ham på villspor, det er feber som tar ham . Og den som blir rammet av varmen av røyk, det er en sky og en illusjon . Ved : sladder, og Aiviadh med ild Saih til sultanen ….
…Tordenbolter : betegner behovene og ulykkene som vår Herre rammer som han vil og spre dem som han vil . Slik som gresshopper, hagl, vind, tordenbolter, sigd, brambles, kopper, pest og feber, fordi folk er livredde for dem, og deres vibrasjoner med dem og deres gulning av deres sans, mens de ødelegger og ødelegger dem når de møter dem . Det kan indikere stor helse og en stor kommando som kommer fra kongen der det er ødeleggelse, kjærlighet eller ødeleggelse . Det kan indikere fremkomsten av en urettferdig hersker, og hans nedstigning til landet den falt i . Det kan tyde på annet enn det fra de kjente hendelsene og nevnte tuaregene, som folk søker å finne og teste tilstanden deres, for eksempel grusom død, brann, riving og tyver . Den som så en tordenbolt som falt i hans hjem, hvis han var syk, døde han, og hvis han var fraværende fra den, ga han dødsannonsen, og hvis det var mistanke og korrupsjon, ville en arbeider stige ned fra den og en politiseier voktet den , og hvis eieren streifet rundt i sultanen, gjennomførte han ordren, ellers banket en tyv på ham, eller det skjedde en brann med ham. Eller å rive, i den grad det øker visjonen, og hva den Allmektige Gud vil hjelpe ham til å passere gjennom . Og hvis han ser lynnedslag falle i rundene, så er det kanskje folk blant folket som gir i fraværet av pilegrimene eller Mujahideen, eller som er glad i at folk blir kastet mot meg . Og hvis den faller i dekar og frukthager, så er moskeene til tiere og samlinger, og det stedet dekket av urettferdighet og korrupsjon ….
…Solen : Opprinnelig den største kongen, fordi den opplyser det som er på himmelen fra sine kolleger, med sin store fordel og disponerer alle mennesker i dets interesser, og det kan indikere kongen på stedet der synet blir sett, og over den er høyere enn den indikerer himmelen for den, og den er kongenes konge og den største myndighet, for Gud, ære være ham Den opphøyde er kongenes konge, kjempens mektige og himmelens leder. og de på den og jorden og de på den . Og solen kan indikere autoriteten til personen som har visjonen, hvis han ser det spesielt uten menigheten og rådene, som prinsessen, korporalen, læreren, faren eller mannen hvis hun er kvinne, og kanskje den hederlige kvinne som kongens kone, president, herre, datteren, moren eller serens kone eller moren eller datteren eller skjønnheten hennes . Digterne sammenligner skjønnheten til jomfruer med solen i skjønnhet og skjønnhet . Det ble sagt at i visjonen til Yusef, fred være med ham, var det et tegn på moren hans, og det ble snarere sagt om hans mors tante, farens kone, og det ble sagt at det snarere handlet om bestemoren hans , og det ble sagt at det var et tegn på faren og månen fremfor moren, alt dette er tillatt i uttrykket, og hvis solen indikerer faren, foretrakk han henne fremfor månen ved lys og solskinn, og hvis det indikerer moren, la henne være feminin og minne månen, så det som ble sett i solen av en ulykke, vendte dens tolkning tilbake til de som refererer til den fra de som vi beskrev om skjebnen til mennesker og størrelsen på visjon og dens bevis og bevis . Hvis en falt kvinne blir sett til bakken, eller en fugl svelger henne, eller hun faller i sjøen, eller blir brent av ild og øynene hennes er borte, eller svertet og fraværende på en annen måte enn hennes kurs fra himmelen, eller hun går inn i en kiste, den som tilskrives henne vil dø . Og hvis han så en formørkelse eller sky dekket den og akkumulerte støv eller røyk på den til lyset ble mindre, eller hvis du så en krusning på himmelen uten stabilitet, var det bevis på at en ulykke skjedde med den som la til den, enten fra sykdom, bekymring, sorg, nød eller bekymringsfulle nyheter, bortsett fra at den du indikerer er syk i oppvåkning, for det er hans død, og hvis han ser det svertet uten grunn for hans bedrag eller en formørkelse, er dette bevis på lagt til urettferdighet og urettferdighet, eller av hans vantro og villfarelse, selv om han tok den i håndflaten eller dens besittelse i fanget, eller den falt ned på ham i hjemmet med lys og lysstyrke. Han var i stand til å eie sin autoritet og stolthet med hans besittelse, hvis han var en av dem som passer ham, eller Herrens ankomst om denne statusen hvis han var fraværende, enten sønnen eller tjeneren eller kona hans så det, fordi han er alles autoritet og verdiene Av huset, ellers var den gravide kvinnen bor n hvis han hadde en tjenestepike eller en gutt som skiller mellom Hann og kvinne søker en økning i synet, for eksempel å ta det og dekke det under klærne, eller stikke det inn i et av karene hans, og han vil vitne om at i den av de skjulte hunnene, og den som indikerer det, er vakkert nevnt med kunnskap eller autoritet . Og hvis hun i dette tilfellet var mørk og krympet i fargen, så var kongen forrædersk i sin besittelse, eller på familien hans, hvis han møtte det, ellers ville han bli pålagt en makt, eller han ble angrepet av en arbeider, eller en fraværende fot, eller han døde blant de syke, og gravide falt av fosteret, eller fødte en sønn. Differensier disse ansiktene, og øk bevisene . Og hvis han ser det komme ut fra Maghrib eller returnere etter solnedgang, eller tilbake til stedet der det gikk opp, vil det vises et tegn og en leksjon som indikerer hva jeg har utarbeidet ved å øke beviset . Dette kan indikere at personen tilskrevet henne returnerte det han håpet på i reise, rettferdighet eller urettferdighet, i henhold til fordelene ved hennes debut og fravær, og tidene for det . Kanskje tilbakeslaget som er indikert av de syke, og fraværet etter at det var kommet for de med graviditet, kan indikere fostrets død etter utseendet . Og kanskje indikerer det at de fraværende kommer fra hans reiser og de rare pengene, og kanskje indikerer fraværet at fangen kommer tilbake til fengselet etter løslatelsen, og det kan indikere at den som omfavnet islam fra sin utroskap, eller angret fra sin ugjerning, vil komme tilbake til hans villfarelse . Og hvis noen ser at det å gjøre gode eller dårlige skjulte gjerninger, indikerer han jakken sin og skjuler forholdene, og hans dekke avsløres ikke for at solen skal forsvinne, bortsett fra at han er en som ble gitt til ham om natten som kone , eller kjøpte en hemmelighet, sa han, kona går tilbake til familien hennes, og hemmeligholdet tilhører selgeren hennes . Hennes oppgang etter solnedgangen kan også være en indikasjon for de som skilt seg fra sin kone om hennes oppstand, for de som er gravide med hennes frelse, og for de som ikke har vært i stand til å leve eller har fått henne på grunn av hennes hykleri, spesielt hvis hennes godhet er av solen, som forkortelse, vasking, melkeavgifter og lignende, og for de som er syke av hans død, på grunn av den menneskelignende skyggenes forsvinden. Med den Allmektiges ord : “ Så gjorde solen ham til en guide, så tok vi en liten knyttneve for oss. ”Og for den som var i jihad eller krig, for seier, fordi hun kom tilbake til Yushaa bin Nun, fred være med ham, i fiendens krig mot ham, til Gud viste ham for dem, og for hvem som helst som var fattig om vinteren dag, På klær og rikdom, og på sommerdagen på tristhet, sykdom, feber og konjunktivitt . Å sitte i solen om sommeren er en indikasjon på pine og sorg han er i, for å følge med linjalen, eller grunnen til at solen falt ned over ham i henhold til hans posisjon og retning . Og den som så at han ble forvandlet til en sol, han slo en konge like mektig som dens stråler . Og den som slår solen hengende ved en kjede, statens vokter og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og helbreder den, vil han motta en velsignelse fra en hersker, og den som ser at solens lys og dets stråler er fra øst til skumring, og hvis han er kongen verdig, vil han få en stor konge, ellers vil han ha et flagg som er nevnt i alle land, og den som ser at han eier solen eller er i stand til det, så han Ordtaket er akseptabelt for den største kongen . Den som så henne, Safia Munira, hadde reist seg til ham, hvis han var en hersker som fikk makten i sitt mandat, og om han var en prins som oppnådde godt av den største kongen, og hvis han var fra soknet med tillatt levebrød, og om hun var en kvinne som så hva mannen hennes hadde lyst til . Og den som ser solen stige opp i huset sitt, hvis han er kjøpmann, tjener han på sin handel, og hvis han er student av en kvinne, så vil han slå en vakker kvinne, og hvis det blir sett av en kvinne som har gift og forsyningen av mannen hennes er større . Og solens lys er kongens prestisje og hans rettferdighet, og fra hans ord mottok solen et løft fra sultanen, og den som ser solen stige opp på hodet, men ikke kroppen, han vil få en seriøs og omfattende saken . Og hvis det dukket opp på føttene uten resten av kroppen, ville han få tillatelse fra før dyrking, og hvis det dukket opp på magen under klærne hans og folk ikke visste, ville han ha spedalskhet så vel som på resten av organene hans under klærne . Og den som ser magen hans splitte og solen stiger opp i ham, så dør han, og hvis en kvinne ser at solen har kommet inn fra salen hennes mens han er krage og deretter går ut fra halen hennes, da vil hun gifte seg med en konge og bli hos henne en natt, og hvis det faller på skjeden hennes, så begår hun hor, og hvis han ser at solen har gått over alt og han er bak henne, følger han henne. Så dør han, og hvis han ser at han følger solen mens den beveger seg og ikke har gått ned, så blir han fange hos kongen . Hvis han ser solen forvandle en gammel mann, ydmyker sultanen Gud den allmektige, gjør rettferdighet og oppnår makt, og forholdene til muslimer forbedres, og hvis hun blir ung, svekker han muslimenes tilstand og vanærer sultanen . Hvis han ser en ild komme ut fra solen og brenne det som er rundt den, så går kongen til grunne noen av sine hovmenn, og hvis han ser solen rød, er han korrupt i sitt rike . Hvis han så det gulnet, var kongen syk . Hvis det blir svertet, vil det seire, og det vil bli en skum . Hvis han ser at hun er fraværende, vil han savne forespørselen ….