Tøfler betegner i en drøm tjeneren, pengene og beskyttelsen mot ulykke . Og den som så at han hadde to tøfler, han ville reise i sjøen . Bruk av smale tøfler indikerer angst, nød og krav om gjeld, og kanskje smale tøfler indikerer begrensning hos menn . Den fremdeles så at den fjernet ham bekymring og nød . Bruk av tøfler med paller indikerer en økning i prestisje og levebredde . Og det ble sagt : Visjonen om tøfler under vinterens ankomst indikerer god, og i ledelsen, eller om sommeren, indikerer den deres bekymring . Og den som så at hans tøfler falt i en brønn eller ble brent, hans kone døde . Og de nye tøflene hvis det er smalt, så er det en religion som kreves, og hvis det er bredt, er det dem . Tøflene er en ikke-mahram person som faste eller reiser, og hvis han ser en khuff og ikke bruker den, vil han skaffe penger fra det ikke-arabiske folket . Den som bruker enkle tøfler, reiser langt eller nær, eller gifter seg med en jomfru . Hvis tøflene ble ødelagt, ville kvinnen være et plagg . Hvis tøffelen faller i en brønn eller går tapt, slipper han den, og hvis han selger den, vil den dø . Hvis han stjal sandalene fra ham, ble han plaget av to ulykker, og hvis en ulv eller en rev hoppet på tøflene hans, var de umoralske etter kona hans . Hvis han bruker løstsittende tøfler, blir han tatt av kona . Hvis han bruker tøfler med en lapp i bunnen, gifter han seg med en kvinne som har en sønn . Og den som mistet sine gamle tøfler, gjelden blir fjernet fra ham . Og tøfler går forbi storfe, så hver ulykke som skjer i tøfler skjer i hans storfe . Og den som har en tøffel, halvparten av pengene hans vil være borte . Og hvis han gjemte det sammen, er alle pengene hans borte . Og det ble sagt : den gamle khuffen er en gjeld og fengsel, og slaven er en kone, og hvis han ser at han har funnet en khuff, indikerer han at han jobber i kroppen for det hinsidige, eller at han forsømmer sin forpliktelse og gjør det lettere for mange . Og kamel var lettere i en drøm, med styrke og reise, og kanskje kamelens slapphet tydet på at det var sving på fullmåne eller smerte, eller forberedelse til saker og et godt fremskritt . Se også skoene, se zeppelin og se sålen ….

…Å ha på seg sokker, og det ble sagt at den reiser i sjøen og bærer dem med våpen er paradis . Og de nye tøflene er en frelse for ulykke, og en beskyttelse mot penger . Og hvis han ikke har et våpen, er han veldig engstelig og sterk i bekymring . Og det ble sagt at en smal tøffel er en gjeld, en inneslutning og en begrensning, og hvis den er omfattende, er den i form av penger, og hvis den er ny, tilskrives den beskyttelse, så er den bedre for sin eieren, og hvis den er av karakter, er den svakere for beskyttelse, og hvis den tilskrives bekymring, er det som var den klokeste lenger enn lettelse. Tøfler med klær og klær, det er en økning i pensjonens nivå og kapasitet . Og tøfler i vinterens kurver er bedre, og om sommeren er de . Hvis han ser khuffa og ikke bruker den, vil han tjene penger fra det ikke-arabiske folket, og tapet av tøfler som tilskrives beskyttelsen, vil utsmykningen være borte . Hvis det ble tilskrevet bekymring og gjeld, var det lettelse fra dem, og bruk av naive tøfler indikerer ekteskap med en jomfru, hvis den ble ødelagt under foten, indikerte han et jomfruelig ekteskap. Hvis han er tapt eller avskåret, skiller han seg fra kona. Hvis han selger tøfler, vil kvinnen dø. Hvis han ser at han spretter med en ulvs eller en rev, for han er en umoralsk mann som dreper ham i kona, og den som bruker ensomme tøfler, blir truffet av en kvinne, og hvis det er en lapp på bunnen av tøflene, så gifter han seg med en kvinne med en sønn . Bruk av røde tøfler for de som ønsket å reise anbefales ikke . Det ble sagt at den som så at han hadde stjålet pimpsten fra ham, ble truffet av Haman ….

…Abu Said sa at predikanten mens han hadde på seg sokkene er en reisebutikk, og Daiqama viser en smal religion og deres forsyninger, og Daiqama viser etter skjeden, enten som angitt av bekymringen, hva som var den klokeste han er langt fra skjeden, men det er håpet nærhet fordi det er hvis du begrenser konsekvensene vulva og det nye av beskyttelsespenger for mokkasiner. Hvis iført tøfler er akkurat som klærne til de med høye posisjoner, så er det komplett i prestisje og kapasitet i livet ….

…Når det gjelder tøfler, er de mange, og deres uttrykk er på samme måte som Al-Karamani. Når det gjelder sandalene som er på reise, brukes de av en reise, og den som er tilstede er en kvinne ….

…Khuff : Hvis han ser det i benet, og hvis han har noe med seg fra et våpen, eller om han har dødd med det, er det en anstrengende ting han tråkket på, for eksempel jorddyr, pyramider, gjørme, torner eller noe lignende det, da er tøffelen et våpen som en beskyttelse for eieren . Og være fra det ekkel . Hvis det ikke er noe med tøfler fra våpenet eller fra skamfullhet, så er tøflene de som rammer eieren . Og hvis han er lang og smal i beinet, er han mer engstelig og sterkere . Den som ser nye klær på ham, er god nok ….

…Iført nye tøfler vant han pengene til folket av polyteisme og dhimma ….

Den som tror at han har khuffa opp ned, dette indikerer at bekymring og sorg har avtatt ….

Det ble sagt at den som ser at han bruker to sokker, han vil gifte seg med to kvinner .)…

Den som ser at han hadde på seg to skjerf, går deretter med dem på veien med hensikt, da reiser han, og hvis noe av dem er avskåret eller svakt, blir han på sine reiser med glede av sin sjel ….

Den som ser at han er tapt eller falt i en brønn eller blir overveldet av den, da faller en kvinne fra familien mellom ham og hennes desertering og vender tilbake til sin første tilstand ….

Den som ser at han har en sandal flettet av bomull, tolkes den som en religiøs leser, som er velkjent ….

Den som ser at han har to hull, gjennomboret, som føttene hans ser ut fra, da slår han lettelse, penger og oppstemthet ….

Den som ser noe skrevet på en såle, indikerer at kona er forvirret i hennes saker ….

Fryktløshet Så Daniel sa at et syn på dovendyret på vinterdagene er godt og velsignende, og om sommeren er det sorg og sorg, og de som uttrykker tolkningen av khuff er omstridt ….

Og den som så at løver og ulver sto fast på føttene og rev dem fra hverandre, det indikerer at de unge mennene henviste til kona hans ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

Tøfler Hvis du ser tøfler i en drøm, forutsier dette at du vil inngå en mislykket affære eller et mislykket ekteskap . Du vil finne gleden din med gifte mennesker, og dette vil trekke deg inn i problemer og til og med skandaler . Hvis du drømmer om at tøflene dine er vakre, forutsier dette at du vil involvere deg i et rotete, skandaløst forhold som vil følge deg med forakt for andre ….

…En sko er i en drøm en mann som følger kvinners saker, pynter og forbereder dem, og det er at skoene behandler tøfler, og tøfler i visjonen er kvinnene, og det ble sagt : Han er slaverne Dalal ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at det er en svart kvinne i benet hans, så reiser han i godhet av sin religion, og hvis den er rød, er hans reise på grunn av glede og de ti er gule, og hvis den er gul, så vil reisen hans føre til motgang og sykdom, og hvis den er grønn, er reisen hans til fordel for etterlivet, og hvis den er farget, indikerer den nåde og penger i reisen . Og den som så at han ble hindret fra å reise på grunn av mangel på traumer, så ville han sørge for en hushjelp . Og Jaber al-Maghribi sa, merket tolkes av kvinner . Og den som ser at han har plassert talismanen sin på et høyt sted, det indikerer at Han har samleie med sin kone . Og den som så at noen tok hans hjelpeløse og gjemte henne på et sted, så indikerer han korrupsjon med sin kone og hennes avgjørelse om brenning og kutting, som nevnt i tøfler . Når det gjelder hawazen, den som ser dem plassert foran ham, så vil han motta penger, og hvis han har på seg dem, det betyr reise .) Og den som ser at han pakket en hawazin på føttene og bestemte seg for å reise mens han var i bestefaren uten ledsager og ikke mer, så indikerer dette utløpet av hans liv, og Gud vet best ….

…Når det gjelder tøfler, den som ser at han bruker khuff og ikke er fra noen som bruker den mens han er våken, da er han redd mens han blir truffet eller fengslet, eller han vil ha to kvinner, og det sies at hvis han er i en sky så er han trygg fra det han er redd og kanskje tøffelen var et paradis fra ulykken og kanskje den reiste i sjøen og den som så at noen var skjult, ble tatt fra ham og brent. Så går halvparten av pengene hans bort, og hvis den er borte, er hans rikdom borte sammen, alle pengene hans er borte, og hvis han ser at han bruker sokker, har sokken beskyttelse. Hvis sokken er ny og riktig, betaler han zakat og gjør godt med pengene sine, og hvis den er utslitt og avbrutt, holder han zakat….

…Kritiker : En mann som velger blant alt det beste, som den rettferdige herskeren, den vitenskapelige og fromme juristen, den smarte forbipasserende, den tilbeder som er forsiktig med djevelens bedrag, og eksemplet på noen som ikke har lov til å lure . Tøfler : En mann torturerer folk for penger, og hvis han ser som om han nyser som et esel, og ikke finner ham vondt, vil han motta penger, og hvis han får smerte, vil han lide skade ….

…Khaled Al-Asfahani sa: ~Den som ser at han legger en form i skoene, så gifter han seg med en kvinne, og hvis han kjenner fargen på tøfler. ~ Uttrykket til en kvinne er fargen, og den som ser at han gjemmer seg det er tyveri av smertene hans ….

…Indikerer hva en person går gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….

…Den som tror at han kjøpte mange lærtøfler, eller ga dem til ham, eller skaffet dem på hvilken side han var, dette indikerer at han har skaffet penger og nåde så god som den er, og han bærer en så velstelt tøfler ….

…Den som ser at han har truffet khufoof og ikke bruker den, så rammer han rikdommen til ikke-mahramer og vise menn, og den har ikke denne betydningen bortsett fra at den er prisverdig for reisefolket og innbyggerne i ørkenen . Og noen av tolkene sa at en visjon om hvite tøfler er mer passende enn gul ….

…Jaber al-Maghribi sa: Hvis noen så at hans tøfler falt i en brønn eller lignende, ville han skille seg fra sin kone, og hvis han solgte tøflene til en fremmed som er utlending, så indikerer det at kona har dødd og hvis han stjal tøflene, indikerer han at kona hans er død ….

…Kirmani så at han hadde på seg tøfler og var blant dem som bruker den våken. De frykter å bli syk eller Kidd eller fengsel eller død i to år, og det ble sagt at de som ikke har noen vane å ha det og det vanlige så det overlever frykten og tryggheten til verset og trygt for frykt Fastdloa så frekk ikke fra Årsaken til verset ble avslørt, og det kan ha vært en beskyttelse mot ulykke, og det kan ha vært på reise på havet ….

…Sålen er i en drøm en kone, en gutt, et dyr og en reise . Kvinnens farge er som fargen på sålen, hvis den er grønn, så er kvinnen religiøs og god, og hvis den er svart, er hun rik, og hvis den er gul, er hun syk, og hvis den er rød , så er hun pyntet og pyntet . Den som bruker sandaler og en lapp, vil gifte seg med en kvinne som har en sønn . Og den som går med en eneste, han forlater kona . Og den som ser sin såle, faller i vannet og går seg vill, hans kone dør . Og den som ser at han tok av seg sålen, så følger han mandatet til den allmektige ordtaket : ( Ta av deg sandalene med den hellige dalen foldet ). Etter det vant han mandatet og seieren over farao og hans folk . Og den som så Ni’lin var tapt, han kan ha stjålet eselet eller geiten sin . Og hvis sålen er av sølv, så er kvinnen fri og vakker, og hvis den er av bly, så er kvinnen skrøpelig og svak, og hvis den er av ild, er kvinnen sunn, og hvis den er av tre, da er kvinnen en forræderisk hykler, og hvis det er fra okseskinn, så er hun fra ikke-arabere, og hvis det er av hesteskinn, så er hun arabisk. Og hvis det er fra løvens skinn, så er kvinnen fra sultanernes mørke . Og den som så at han gikk i sandaler, ble en av dem trukket av benet, og broren eller partneren hans gikk . Og det ble sagt : Sålen indikerer broren . Se også tøfler, se zirbol ….