…Og den som ser blod komme ut av tennene hans, han blir fanget av sine slektninger ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at tennene hans er av metall eller plante, så indikerer dette hans død .~…

Hvis han ser at han har tatt himmelen med tennene, vil han bli rammet av en ulykke i seg selv eller en reduksjon i pengene sine, og han vil ha noe som hånden hans ikke kan nå

…Og den som ser at han har en falaj i tennene, det er mangelen på husstanden hans, han vil henvise til den og kanskje dette indikerer en økning i godhet fordi den er gunstig for folket. Styrke og prestisje ….

…Og den som ser at tennene eller noen av dem har økt i lengde, da er han god og prisverdig, og hvis de er mindre eller mindre, motsier han det. Noen av uttrykkene sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene ….

…Og den som ser at tennene hans har vondt, da får han nød fra sine slektninger ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er det folkene i huset og slektskapet, men de høyere er menn, og de lavere er kvinner, fangten er herren til folket i huset hans eller den som passer ham. Det kan være to brødre eller en oman som tar plass til dem og andre i råd og medfølelse, og de nedre kvartettene, en fetter, tante eller nieser, og det ble sagt at brødrene og deres sønner og deres sønner og mors slaver , og mor- og mors onkler ble sagt. Krysser de nedre brettene, en mor og tante og molarene, besteforeldrene ….

…Og den som så at tennene hans ble trukket ut og deretter kom tilbake til deres sted, han vil ha en disharmoni fra sine slektninger, så kommer de tilbake til det de var ….

…Og den som ser at tennene er blandet, dette er ikke veldig prisverdig ….

…Og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, han skal tolke på fem måter sine slektninger, hans livs levetid, hans penges avgang og et dårlig liv, og han kan dø. Penger i renter, tjueåtte år av livet har gått, og et liv på trettito år, og en bot på tretti dirham til tretti tusen i henhold til stedet og pengene brukt på bekostning og til fordel for andre ….

…Og den som ser at han banker neglene på tennene, han begår en ubehagelig sak ….

…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….

…Og den som tror at han faste og ikke klarer å pålegge seg selv eller naafil, da må han avlegge et løfte, fordi Gud den allmektige sier : “ Jeg lovet en faste for den mest barmhjertige, så jeg vil ikke oppfylle dagen menneskelig . ” Og stillhet kan være nødvendig, fordi opprinnelsen til faste er stillhet ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Sløyfen betegner religion i en drøm, så den som klamrer seg til den, har holdt seg til religionen fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tror på Gud, har holdt fast i den midterste sløyfen, og den er uoppløselig ). Og den som klamret seg fast på et håndtak og la hånden i det og var en vantro, omfavnet islam og holdt fast i midtløkken, og hvis han våknet med hånden i den, døde han i islam . Knapphullet og knappen refererer til kona og mannen, så den som ser at han har på seg et knapphull, vil gifte seg hvis han er sølibat, eller komponere noe som kan skille seg . Se også knapp ….

…Al-Kirmani sa: ~Når det gjelder å beisle skjegget, indikerer det renhet og aksept. Når det gjelder å beisle tennene med eddik, er det ikke noe godt i det for motivet og gjenstanden fordi det ligner på å feie og snakke før tennene og hva de uttrykker . ~…

…Kammen er i en drøm en nyttig mann, og den er en god guide for de som ønsker å delta og jobbe med retten . Og det er å være enig i tennene . Og legge av kammen zakat penger . Kammen forklares av en rettferdig mann, og den indikerer hvem som drar nytte av hans ord, som herskeren, legen og predikanten . Og det ble sagt : Legging refererer til silen som renser bygget som en kam renser håret fra smuss . Det ble sagt : permitteringsvevematter . Det ble sagt : tennene på kammen en tømrer så . Kammen er en glede og glede, og hvis han ser at han skyter hodet og skjegget med den, vil han fort miste bekymringen og tristheten . Og kammen er en person med like, ikke differensierte eiere . Hvis det er av jern, er det en mann med nytte og eier av gode muslimske brødre . Kammen indikerer lang levetid, store penger og seier over fiender, så vel som veverens kam og bokammen indikerer forfatteren av kommandoen og forbudet ….

…Tannlege Hvis du drømte om en tannlege som behandler tennene, betyr dette at du vil finne en mulighet til å tvile på oppriktigheten og æren til noen du har å gjøre med . Hvis du ser ham behandle tennene til en jente, betyr dette at du umiddelbart vil støte på en skandale i sirkler nær deg ….

…Abu Saeed, predikanten, sa at begrensningen i tolkningen er vedvarende av personen for visjonen om en sak der det er godt eller ondt, og det ble sagt at hvis begrensningen ble tatt fra et tau, så er det et bevis på saken om religionen, fordi Gud den allmektige sa: “Og hold fast ved tauet til Gud alle. ” Og hvis den er laget av bly, så er dens standhaftighet basert på en kommando. Den er ikke sterk, og hvis den var fra null, var dens utholdenhet på en mislikt sak, og hvis den var av sølv, var dens utholdenhet å gifte seg, og hvis det var av gull, så ventet det på at pengene skulle komme tilbake fra det, og hvis det var av tre, så er det standhaftighet i hykleri og hat, og hvis det var fra tre, var dets utholdenhet på sladder, og hvis den ble tatt fra en tråd eller en fille, så er dens utholdenhet i en sak som verken er fast eller permanent ….

…Utfører du bud fra de døde gjennom syner? Dette er et spørsmål som ofte stilles av innringere eller besøkende til nettstedet, og kanskje er det enkleste å si her; Jeg sier : Gjennomføringen av budene gjennom visjoner er bevist, basert på historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem, og det er bevist at Den hellige profet , må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : O Thabit, godtar du ikke å leve velvillig og drepe en martyr og komme inn i himmelen? . Malik, en av hadith-fortellerne, sa : Thabit bin Qais ble drept på Yamamas dag som martyr . Og historien om Thabit bin Qais nevnt av Ibn al-Qayyim i Åndens bok, sa han : Da al-Yamamahs dag var krigen mot de frafalne, gikk Thabit ut med Khalid bin Al-Walid for å bekjempe Musaylimah, og da de møttes og ble avslørt, sa Thabit og Salim, mesteren i Abu Hudhayfah : Slik kjempet vi med Guds sendebud. Så gravde hver en grop og sto og drepte til de ble drept, og på Thabit den dagen var et skjold for ham dyrebart, og en muslimsk mann gikk forbi ham og tok henne, mens en muslimsk mann sov da han kom til ham. i søvnen – det vil si en fast – sa han til ham : Jeg vil gi deg et bud, så du skal ikke si at dette er en drøm du mister, jeg er Da jeg ble drept, gikk en muslimsk mann forbi meg og tok skjoldet mitt, og huset hans var i den ytterste enden av folket, og i skjulet var det en hingsthest – det vil si å løpe med glede og aktivitet – og han var tilstrekkelig på skjoldet med en hyssing – det vil si et tall av steiner – og over hyssingen han forlot – som ble plassert på baksiden av et dyr for å ri – så jeg kom til udødelig, så han skulle sendes til Deri og ta den, og hvis Medina kom foran etterfølgeren til Guds sendebud , som betyr Abu Bakr Al-Siddiq, så si til ham : Jeg har sånn og sånn fra religion, og så og så av min klasse er gammel . Så mannen ble udødelig, så han fortalte ham, og han sendte til skjoldet, og han tok det med seg og fant det slik han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som ham, og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Ibn Abd al-Barr og andre eldgamle, så vel som Sheikh Muhammad bin Uthaymeen fra hadithene, må Gud nåde ham, sa : Abu Bakr autoriserte sin vilje for eksistensen av ledetråder som indikerer dens oppriktighet . Ibn Abd al- Barr sa : Vi vet ikke om noen hvis vilje ble godkjent etter hans død, ikke fast bin Qais, må Gud nåde ham . Som den adelige leseren bemerker, ble Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr og ledsagere enige med ham om å implementere denne visjonen og implementere det som ble uttalt i den . Men Abu Bakr, den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sa om ham : Mine år og Sunnah av de rettledede kalifene burde være over deg … Etc. Hadith, og han er en av fortjenestene, statusene og kunnskapene blant følgesvennene spesielt og muslimer generelt, og hans flid i dette gjør at vi ikke erkjenner gjennomføringen av de dødes bud gjennom visjoner fra andre, spesielt de relatert til tilbedelse, og dette er en av de største dørene som mange kjetterier og myter har kommet inn i oss gjennom. Striden som har forårsaket drapet på mange uskyldige mennesker, og kanskje noen av sufiene, kanskje Gud har ledet dem, har falt i denne farlige skråningen ved å hevde at deres edle profet kom til dem og faktisk tillot ham eller velsignet ham for en gjerning. Utholdenhet, det er avvist roman . Det som gjenstår av dette problemet gjenstår for en av de døde å komme og be en av arvingene om noe som ikke har noe med religion å gjøre, men snarere et spørsmål om offentlig liv eller interesser som er relatert til det, eller en orden som er etablert i teksten til sharia. Slik som Sunnah, veldedighet, Hajj, Umrah, slektskapsbånd, utførelse av gjelden han skylder Gud eller et menneske, og andre enn disse bildene. Dette blir sett på, og etter å ha presentert visjonen for de som er klarert over hans kunnskap, bør denne avdøde utskrives, og det er ingen forlegenhet, hvis Gud vil . Og Gud vet best ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Og den som ser at han spiser tannkjøtt fra tyggegummi, han spiser det beste av en manns penger over mengden tyggegummi på møtet ….

Tannkjøtt indikerer i en drøm dyden til hvert tre ….