…Al-Malhfa er en kvinne som har en visjon i en drøm . Den som ser at han sover i en pose, han vil ta imot en religiøs kvinne . Og den som hadde rødt bandasje ble drept . Og den som ser at hirsen ble fjernet fra ham, han skal forlate sin kone ved skilsmisse eller død ….

…Og han fortalte at en mann kom til Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, og han sa, ~De troendes befal,~ jeg så som om jeg hadde åpnet en pose, og jeg fant ingenting i den. Så han sa til ham at vesken er kroppen til en person og dirhamene til hans ord og nevner ham. Der du ikke fant noe i sekken, kommer det til å forstyrre talen din fra verden. En hoppe ble drept, og på samme måte hvis han så vesken hans kollapset opp ned slik at alt kom ut i den, var det ingenting igjen i den ….

…Dora fortalte at en mann kom til overgangen og sa at jeg så det som om jeg spiste fiken, så han sa at du spiser antallet av hver fikenpinne, og det var slik, så han etter en stund også. Han kom til ham og fortalte ham det igjen. Han sa til ham: ~Han skulle se antallet av hvert fikentre med koke, og det var slik.~ Så gikk han, og etter en stund så han en tredje. Ved døren til huset hans fant han en pose med et beløp i, så tok han den, så fortalte han ham hva han hadde sett fra ovennevnte, så han sa til ham at du vil finne tallet på hver fiken du spiste en dinar, så han sa at jeg fant at og den vesken falt fra gangen, så han sa til ham: Ære være Gud, tolke synet i din hånd, og hva du enn sa, sa han: Spiste jeg deg? Fiken var første gang, så treet var blott fra bladene og det var en pinne, så jeg ga det til det, og andre gang jeg spiste det fra det i grenene, og det så ut som en dammam, og tredje gang jeg spiste den når den var klar og god, så den var som dinarer og sekken jeg fant var beskrivelsen slik og slik, og den er min, og jeg ga den til deg ….

…Al-Surra : en hemmelighet, så den som ser at en mann har deponert en pakke der det er dirhamer, dinarer eller en pose, og hvis dirhamene eller dinarene er gode, deponerer han det med en god hemmelighet, og hvis det er dårlig, overlater han en dårlig hemmelighet . Hvis han så ut som om han hadde åpnet bunten, ville han spre den hemmeligheten . Al-Qurba : En gammel trofast kvinne som setter inn penger . Kolben og flasken : en slave jente eller en gutt, og det ble sagt at hun er en kvinne, fordi profeten, fred og velsignelser av Gud være med ham, sa han ledsaget flaskene ….

…Kniven : den som drar nytte av henne i en drøm, vil rapportere til en kone hvis han er sølibat, og hvis kona er gravid, blir hennes sønn velsignet, og hvis hun har det som støtter hannen, så er hun en mann, ellers er hun en kvinne . Spydet . Hvis han ikke hadde graviditet, og han ba om et vitne med høyre, fant han ham . Hvis det var forbi, var vitnet rettferdig, og hvis det ikke var fortid eller sammen med rester, ble hans vitne såret, og hvis han var dekket av et deksel for ham, eller hans vitnesbyrd ble avvist for hendelser som vises fra ham i annet enn vitnesbyrd . Hvis det ikke er noe av det, er det en fordel fra verden at han kan oppnå, eller en forbindelse til den, eller en bror som følger ham, eller en venn som blir venn med ham, eller en tjener som tjener ham, eller en slave som eier ham på godkjenning av mennesker . Hvis han gir en kniv som ikke har noe annet våpen med seg, er kniven fra våpenet Sultan, og det er også dolken . Og kniven er en unnskyldning, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hver og en av dem tok med seg en kniv .~ Og det ble sagt at den som ser en kniv i hånden når han ikke bruker den, så gir han en sønn en pose, og hvis han ser ut som om han bruker den, indikerer det at saken er avsluttet. er ….

…Navlen er i en drøm en hemmelighet, så den som ser at en mann har deponert en bunt eller en pose med penger i, deponerer den i hemmelighet, og hvis han åpner den, holder han ikke hemmeligheten ….

…Al-Salmi sa at dypperen er en pose, en butikk, et hus med penger, en butikk, et sete, en hvile og en destinasjon ….

…Og den som ser at den har spredt seg fra vesken hans, da vil han bli avskåret fra søksmålene, og det ble sagt at den som så i hans pose mange prangende dirhamer, hvis han var en handelsmann som indikerer hans konkurs, og hvis han ikke var en handelsmann , så er det ikke noe godt i ham, og hvis han var konge, så blir han avskjediget ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

…Sukker Hvis du drømmer om sukker, betyr dette at du vil bruke dine ønsker til forbudte gleder . Å se sukker i en drøm indikerer at du er kresen hjemme, siden du er glad i misunnelse og sjalusi i en tid da det ikke er noen grunn til det, i stedet for å leve lykkelig og tilfreds . Etter at du har sett fyll i en drøm, kan bekymringer og angst ramme deg, svekke styrken og bli fornærmet . Hvis du drømmer om at du har konsumert sukker, vil du være involvert i irriterende saker og problemer i en periode, men du vil høste en uventet fordel . Hvis du drømmer om at du siterer sukker, betyr dette at fiendene vil lure deg og begjære deg . Hvis du drømmer om at du selger sukker og får store mengder av det, betyr dette at du vil overleve et stort tap . Hvis du drømte om å se en pose sukker bli revet fra hverandre og sukker søle ut av den, betyr dette at du vil lide et lite tap . Hvis du drømmer om at en nigg synger mens du pakker ut sukkersekker, betyr dette at verdiløse verk vil gi deg stor fordel, enten det er på arbeidsnivå eller på nivå med samfunnet ….

…Den grillede kamel : Det var uenighet om det, og noen av dem sa at hvis det var fett, så er det mye penger, og hvis det var lite, så lite penger og levebrød i tretthet . Noen av dem sa at den grillede kamelen er trygg fra frykt, og noen sa at den grillede kamelen er en sønn . Hvis han så at han spiste av det, ville han få en sønn som ville vokse opp og spise av sin egen fortjeneste . Og hvis han var moden, oppnådde sønnen god oppførsel, og hvis han ikke var moden, var han ikke en pose i arbeidet sitt . Og det ble sagt : Hvis grillen på markedet er en god nyhet . Hvis han ikke er moden, er han sorg fra sønnen . Og den som ser som om grillarmen snakket med ham, han vil flykte fra undergangen til historien om Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred i den forgiftede armen som talte til ham ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…I en drøm er han en ærlig mann, som kjenner folks hemmeligheter, og han har samlet penger . Hvis al-Fami hadde tørre frukter i en pose eller gorse, er det pengene til menn som deponerte det en hemmelighet som han bevarer, og at posen, gorse og sekker i tolkning er hemmeligheter, og hvis noe vises fra dem, blir hemmeligheten avslørt og Fami er en forræder . Al-Famis visjon indikerer at ting er oppnådd, sannheten ved et løfte og lindring av bekymringer, kvaler og sykdommer ….

…Hukommelse : Så det indikerer all kunnskap eller kraft som en person har når det gjelder godt eller ondt. Hvis det ikke blir møtt av ham, er hans kone syk eller ulydig, så hvis hun er den som ser det for mannen sin, så etterlater han henne med død eller liv, med mindre hun er en som unnskylder gutten på henne og han ber om det fra henne, han ser ham aldri fra henne . Hvis det ikke er noen kone, og han er eier av øynene, sjåføren og vanningen, blir strømmen kuttet fra ham og bena hans blir ødelagt, eller bøtta hans bryter av eller faller i brønnen . Så hva om han i en drøm gifter seg med en kvinne, og hans minne blir avskåret i skjeden hennes . Med mindre hans kone er syk i en drøm, og han ikke har noe kvinnelig hode eller foster, og det var hans kone, og hvis det var et foster i livmoren hennes som omkom, eller kom ut død, eller hun ble gravid med noe som ikke er i live . Hvis hun er noen som ikke er gravid med henne, og mannen har penger i reise eller handel, vil han gå eller miste det . Og hvis han er fattig, vil han gå inn i spørsmålet og søke pensjon, ellers faller bøtta hans i brønnen eller glasset, eller en gutt, kattunge, kylling, valp eller noe av hans eiendeler faller i den, eller mangel av dyrets tilstand, og en økning i søvn og suksess i forbifarten . Og alt som kommer ut av hannen er et tegn på penger, gutten og ekteskapet, og urinen er indikert av stedet han urinerte . Hvis han urinerer i et hav, kommer penger ut av det til en linjal, en jaab, en tidel eller en max, og nura strømmer gjennom urinen i denne delen, så vel som sæd, madhiy og wadiy . Hvis han heller på et bad, gifter han seg hvis han er sølibat, ellers vil han bruke penger på en kvinne eller være seriøs om det . Og hvis han urinerer i en krukke, pose eller kjøkkenutstyr, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis kona blir gravid hvis han er gift, eller han betaler henne penger hvis hun ber om det . Og sæd deltar med urin i denne delen . Det kan utledes av korrupsjonen av det de indikerer når det gjelder blod eller anus, eller etter mened, eller ved hor, eller lignende, på stedene der sovende urinerer, og egenskapene og endringene i urinen, for eksempel en som urinerer blod eller urinerer i hånden eller i mat og lignende ….

…Når det gjelder kister og kar, den som ser at han har kjøpt en kiste, gitt den til ham eller sendt til ham fra himmelen, han vil bli velsignet med besittelse, kunnskap, drøm, næring og ro. Kisten kan være mannens kone eller hans butikk. Hvis han ser at det har skjedd en ulykke i dem, eller den som ser en goula, et plagg, en sekk eller lignende Av karene, er det en beholder for hva som er i den av noe, og kanskje det var menneskets hjerte en beholder for det som er i det gode eller onde, og den som ser at vesken hans har revet gjennom bunnen og gått fra den, så er posen hans kropp og pengene er hans sjel, så er han uunngåelig tapt og den som ser at han bærer en tom pose er utløpt i sin alder, og den som ser at han har kjøpt en feil eller et krus eller lignende, så gifter han seg med en kvinne, og den som ser at han bærer noe fra knust glass, så har han penger, og den som ser at han har et krus med vann i hånden og faller fra hånden og bryter og vannet blir igjen i hans hånd, så føder hans kone en gutt og sønnen hennes blir igjen og den som ser potter i huset hans Urter eller panner eller gryter eller panner, og folk er kjent med dem. Hvis det er en syk person som døde, og hvis pasienten spiser av dem, er dette bevis på hans død. Grytene kan være et tegn på verdien av huset og antallet til mannen hennes, og den som ser at han tørker av lampen eller fikser filamentet, det er en god nyhet for ham om synets sikkerhet, helsen til hans søker og den som ser i Canon, makt eller Masrjiah, god eller dårlig korrupsjon Verdien av dette ligger i husets verdier, og den som ser noe fra kanner, ritualer, omstendigheter og redskaper, fordi de alle er kvinner og tjenere, det han så på dem av godhet eller fordervelse, så blir dette tolket i tjenerne og slaverne, og øksen er en tjener og salvelsen er en tjener….

…Han er i en drøm hemmeligholderen . Og det ble sagt : bursa er en lagrer av penger og holder på ting . Å se en pose ber ham reise ….

…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….

…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….

…En klespose En klespose i en drøm spår at du skal på tur og at uflaks vil følge deg . Hvis du pakker sekken, betyr dette at du er i ferd med å reise på en hyggelig reise . Hvis du ser posens innhold strødd om den, så forutsier dette krangel og krangel og en rask reise som du bare høster tristhet og skuffelse fra . En tom pose i en drøm indikerer svikt i kjærlighet og ekteskap . Hvis du ser en gateselger som sjekker vesken sin med varer, betyr dette suksess, lykke og tilfredshet . Hvis det ser ut for ham at vesken er liten og ikke passer til varene hans, betyr dette forfremmelse i posisjon og oppfyllelse av ønsker . Hvis en jente drømmer om at hun prøver å åpne vesken sin uten å lykkes, indikerer dette at hun vil gjøre alt for å fange en rik mann, men hun vil ikke gjøre det på grunn av en enkel ulykke . Hvis hun ikke klarer å lukke vesken, betyr dette at hun vil reise på en reise hun ønsker, men hun vil ikke høste noe av det bortsett fra skuffelse og bekymring ….

…En cyste er i en drøm menneskekroppen . Så den som ser den tom, er bevis på at eieren av vesken døde . Og den som ser en pose midt i den, han har mye kunnskap som han tilegnet seg i løpet av livet, og hvis det er dirham i den, så er kunnskapen riktig . Og det ble sagt : Posen er eierens hemmelighet, for han bryter det som er i den, og hemmeligheten dukker opp . Og den som ser at vesken hans har bristet, vesken er hans kropp og penger er hans sjel, dette indikerer hans død . Og den som ser jorden i vesken sin, som er treets kretsløp, indikerer at han døde, akkurat som jinnene indikerte Salomos død, fred være med ham, da hans pinne ble kuttet ned . Kanskje pekeposen pekte på eieren Fouad . Se også Justice ….

…Al-Salmi sa, ~Den som ser en pose med noe i den, den vil tolke dens gode og dårlige, la den bli vurdert som var i den .~…

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Og den som ser en moder som går ut fra huset hennes, eller blir tapt, stjålet eller dør, skal tolkes for sin kone etter det han så ….

…Og den som ser at et lite barn er tapt, så er de borte, og det ble sagt at sorgen er forstyrret ….

…Maur i en drøm er svake mennesker, bekymringsfulle mennesker, og de blir krysset av soldater og familie . Og den som så maurene på sengen hans, mange av barna hans . Og den som ser den flyr og er syk, han vil dø eller reise . Det indikerer fruktbarhet og levebrød fordi det bare kan være på et sted der det er levebrød . Og hvis pasienten ser at maurene løper gjennom kroppen hans, vil han dø . Og den som ser maur komme ut av hulen sin, de vil få dem . Og den som ser maur komme ut av et hus, hans familie sier om døden . Hvis maurene har en vinge, indikerer de ødeleggelsen av mange soldater . Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat, vil øke godet for sitt hjem, og den som ser maur bringe mat ut av hjemmet sitt, vil være fattig . Og utgangen av maurene fra nesen, øret eller andre organer mens de er lykkelige, indikerer dermed seerens død som martyr . Og den som så at han hadde drept en maur, begikk en synd på grunn av et svakt folk . Og den som hører maurens ord og er egnet for emiratet, han vil motta det, ellers vil han få fruktbarhet og godhet . De store krigsmaurene dreper dem, de syke de dør, og de som vil reise er slitne og tapt ….

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Harem Hvis du drømmer om at du støtter en harem, indikerer dette at du kaster bort dine beste krefter på fallne gleder . Og hvis du retter dine ønsker riktig, vil livet love deg vakkert . Hvis en kvinne drømmer om at hun deler et hjem, vil hun søke illegitime gleder, ettersom prinsippene hennes ønsker å være rettet mot gifte menn . Hvis du drømte at harem foretrakk henne, ville hun være foretrukket foran andre når det gjelder fysisk nytelse, men skillet hennes ville gå tapt . The Harem : Konene, konkubinene og tjenestepikene som er inkludert i kvinnefløyen i et gammelt islamsk palass ….

…Og noen av dem sa at den som så at han var tapt ut av veien, så kunne han nærme seg, og hvis han så at noen førte ham til veien, da ville han veilede ham og sette noe forvirret om ham, for noen diktere sier : Den fremmede er som om han er i mørke … hvis han ikke blir ledet av en leder, vil han ikke konvertere…