…Hvis du ser kroppen din full av tatoveringer, betyr dette at det er hindringer og vanskeligheter som vil tvinge deg til å være fraværende i lang tid hjemmefra . Hvis du ser tatoveringer på andre, forutsier dette et romantisk forhold som vekker misunnelse og sjalusi på andre . Hvis du drømmer om at du har en tatovering, forutsier dette at du vil vende deg bort fra venner på grunn av tanker du bærer i hodet på en merkelig hendelse ….
Drømmer om tatovering forsvinner
(31 betydninger av å drømme om tatovering forsvinner)…Tyveri, tyveri, i en drøm, indikerer hor og åger . Hvis tyven er kjent, tjener han på det som ble stjålet fra ham som et vitenskap, håndverk eller ord å tjene på . Hvis han ser en ukjent tyv komme inn i huset hans og stjele tørsten hans, dør kona hans . Og det ble sagt : tyveri er prisverdig, og det er en god guide bortsett fra de som ønsker å bli lurt . Og den som så at han spionerte eller stjal, ville tyver være redd for ham . Og den som ser at han stjeler, han driver hor eller løgn, fordi ekteskapsbryteren forsvinner når tyven forsvinner ….
…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…Surat Al-Buruj, den som resiterer det, vil være i denne verden med bekymring og nød . Og al-Kirmani sa: Gud den allmektige vil gi ham belønninger i det hinsidige og hans høye grad, og det ble sagt at han glemmer et vitnesbyrd å utføre eller en tillit som han forhindrer . Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Han avslører sin tristhet og forsvinner sin bekymring .~…
…Når det gjelder samleie, den som ser at han har samleie med sin kone i henhold til hennes vane, så forbinder han henne med rettferdighet og godhet, og hvis hans samleie med henne var i bakgangen, ber han om en ordre som innebærer kjetteri , og det skjer ikke med ham i hans krav som et resultat. Han har samleie med en av hans mahramer, så er han liten kjærlighet til den som forplikter seg med henne, og hvis hun er død, så indikerer det at de lider og sorg. Det ble sagt at det å se det er bra for den som gjør det og effekten, og det kan indikere Hajj. Og den som så at han hadde samleie med sin kone og hun var død, det er ikke noe godt i ham. Han så at kalifen og den som tar hans ekteskapsplass, har fått vergemål fra ham, og den som ser at han har kjørt en jomfru, så eier han en hushjelp eller gifter seg med en god kvinne det året, og den som ser at han gifter seg en død kvinne kobler ham deretter til bønn, og den som ser at han gifter seg med en slavekvinne og hun er død, så har livet hans gått ut og den som ser at han gifter seg med noe av et dyr Han fabriserer en tjeneste til de som ikke tror ham og den som ser at han gifter seg med en av foreldrene sine uten utløsning, så ba han med dem, og hvis han ejakulerte, avbrøt han sin nåde. Og hvis han opprinnelig var fra folket av godhet B. Med kunnskap og velsignelse, og ekteskapet indikerer erkjennelsen av hva som menes med religion eller verden, og den som ser at motstanderen er gift med ham, vil han få ham, og den som ser at han gifter seg med sultanen eller som tar hans plass, så forsvinner pengene hans, og hvis han gjør det med ham, vil han ha et stort gode. Og det ble sagt at ekteskapet på baksiden indikerer forespørselen om en vanskelig sak, og den som tror at han har samleie med sin nabos kone, det er ikke noe godt i det…
Når det gjelder menstruasjon, hindrer den som ser at hans kone menstruerer, verdslige ting ham, og hvis hans kone er rettferdig, så er han forvirret om sin religion, og hvis kvinnen ser at hun menstruerer, får han penger til henne i mengden av menstruasjon, og hvis hun er ufruktbar så føder hun, og hvis hun er gammel, indikerer dette at fristen hennes har gått, og hvis hun er barn, indikerer at jomfrudommen hennes forsvinner. Og den som ser at han menstruerer, enten han er en mann eller en kvinne, og han gjorde ghusl etter menstruasjon og tok på seg kappen, så indikerer han suksessen til sin religion og verdslige liv.
…Våren indikerer dirham i en drøm . Og det ble sagt : Det betegner et barn hvis liv ikke er langt, eller en kvinne hvis ekteskap ikke varer, eller et vergemål som ikke blir værende, eller glede som forsvinner raskt ….
Al-Khalqani er en gjennomsnittlig mann, og hans skapelse indikerer fattigdom, og hans salg indikerer at fattigdom forsvinner
…Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så at ild faller fra himmelen eller fra regn som regn, fordi det er bevis på ulykke, uenighet og blodsutgytelse på siden av konger og sultaner, og møtet med fiendskap mellom dem og drapet på mange mennesker i tolkningen. ~ Abu Saeed, predikanten, sa at ild i tolkning er av to typer: skadelig ild og gunstig ild, skadelig ild som det ble fortalt På autoritet fra Ibn Sirin at en mann kom til ham, og han sa: Jeg så som om en skjult rot ble brent med ild og traff den andre fra ilden. Han sa til ham: Persia-landet er et storfe som jeg kan forandre, så halvparten av det er borte, og den andre halvparten ble truffet av noe lite, så det var slik. Det indikerer også frykt, og den som ser at ilden har falt i runden til den har ødelagt det hele, så er det kamp og pengene deres forsvinner, og ilden i ørkenen er kriger, og lyden av ild er et mas og gråt ….
…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….
…Bly er i en drøm en foraktelig gevinst, og det kan tyde på at eieren er streng og modig, eller noen som ikke skammer seg over det han sier, og ikke stopper når han gjør det . Og kuler i en drøm betegner vanlige mennesker og deres baseness, så den som ser at han tok ledelsen, er penger som magierne vil ha nytte av . Og den som tar smeltet bly, han må spare pengene i sin besittelse, slik at de ikke forsvinner . Hvis det er statisk, er det ikke noe galt med ham i pengene hans . Og den som ser at han smelter bly, han vil krangle om et spørsmål som de er svake for, og det faller i folks tunger . Og bly indikerer hva som fungerer ut fra det . Og Al-Rasasi er i en drøm eier av svakhet og mangel ….
…Og den som ser at den tørker opp med leire og lignende, som ikke blir utarmet av den, så dekker den tilstanden hans på en slik måte at den ikke forsvinner for mennesker eller plager ham med ubehag og frykt for at folk sier at den ikke fargelegger uten henna, så vel som i alle deler ….
…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….
…Og når solen ser seg overføre til sultanen, når den som ser at han eier den eller er i stand til å vinne den fra sultanen, og den som ser den uten en stråle av den, indikerer en reduksjon i sultanens besittelse og dens fall isolasjon, sykdom eller død, og den som ser at den ble formørket eller forhindret av akkumulert røyk og tykke skyer eller svertet eller gulnet eller falt fra himmelen, eller forbrytelsen ble større, mindre, lenger, nærmere, opplyst eller mørkere, vurderte han kongens tilstand på en måte som passer ham, og den som så at solen kastet seg mot ham, sultanen strekker seg mot ham og underkaster seg ham, eller det skjer en bred rettferdighet på hans side, og den som ser at han og solen omstridt ham, sultanen bestrider ham i den grad at Og den som ser at to soler kolliderer, de er to engler som møtes, og den som ser at han bøyer seg mot solen eller månen, indikerer at han har begått en stor synd, la ham omvende seg fra ham og den som ser tha t solen har stått opp i huset hans, og hvis han er en singel, gifter han seg med folket i sultanens hus og oppnår sin autoritet så mye som han så fra lyset og den som så at solen har vært fraværende eller fraværende, fordi saken der det er eller søkt fra godt eller ondt har gått, og den som ser at solen har stått opp uten begynnelsen, så er det et tegn og en hendelse inntreffer og den som ser at han er blitt rammet av solens varme , han har urettferdighet fra kongen eller hans stedfortredere, og solen overgår også på kona hvis det var for en sultan, en president eller en vakker kvinne, og den tolkes også i gull i henhold til det som kreves av staten Han blir sett, og solen kan spres med månen av foreldrene, og hvis en av dem faller eller lyset hans forsvinner, går en av foreldrene til grunne…
…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….
…Qandil Hvis du ser lamper fylt med olje, indikerer dette en visning av jobbkompetanser som du vil få tilfredsstillende resultater fra . Den tomme maneten symboliserer depresjon og fortvilelse . Hvis du ser en tent lykt brenne med ren flamme, indikerer dette en verdig økning i flaks og familievelsignelse . Hvis det avgir tåke og mørk stråling, må du bekjempe sjalusi og misunnelse forbundet med mistenksomhet, og du vil være veldig fornøyd med å finne den rette personen å angripe . Hvis du slipper en tent lykt, vil planene og håpet ditt plutselig mislykkes . Hvis det eksploderer, vil tidligere venner slå seg sammen med fiendene dine for å skade interessene dine . Ødelagte maneter indikerer at venner eller slektninger dør . Hvis du bærer en lykt, forutsier dette at du vil være uavhengig og vil forsørge deg selv, og foretrekker din faste overbevisning fremfor andres overbevisning . Hvis lyset forsvinner, vil det trekke uheldige konklusjoner og muligens venners eller slektningers død . Hvis du er i stor panikk og kaster et forvirret lys fra vinduet ditt, vil fiendene få deg til å falle i et slør av tro på vennskap og omtanke for dine prestasjoner . Hvis du tok klærne dine fra en lampe, vil du pådra deg skam fra kilder du forventet oppmuntring og sympati fra, og arbeidet ditt vil ikke være forbundet med mye godt ….
…Hvis han ikke har en bror, og han ser det, er det på to måter. Enten dør han eller pengene hans forsvinner, og det ble sagt at han ble skadet i et av øynene eller en av hendene ….
…Kronen : Kronen går kurset, og det ble sagt at det er ekstra penger, kunnskap og et barn som opprettholder det, og kronen for en kvinne er en ikke-arabisk ektemann, og for menn å gå det som tilskrives ham fordi gull ikke liker, og hvis en kjøpmann så å sette kronen av hodet eller stjele den, forsvinner pengene hans, og hvis hans status er autoritet, vil han ha en feil i sin religion. Og hvis kongen ser at hans krone eller krone er plassert fra hodet eller tatt fra hodet, blir hans besittelse fjernet ….
…Rizwan, fred være med ham, er himmelens vokter, og å se ham i en drøm er en konstant glede, og hans syn indikerer også kongens kasserer og hans budbringer av godhet og oppfyllelse av et løfte, oppfyllelse av behov og svar bønn . Og den som var sint på sin autoritet over ham, oppnådde han tilfredshet fra ham, spesielt fordi han ga ham noe av fruktene av paradiset eller dekket det med noe fra analysen, eller han var i ferd med å, eller varslet av det, dette er bevis av den allmektiges glede og å vise velsignelsene over ham i det skjulte og offentlig . Og hans visjon indikerer nåde, næring og tilfredshet fra den allmektige Gud . Og den som ser at han er i himmelen, og englene hilser på ham og går inn i ham fra alle dører, Gud vil tilgi ham og tilgi ham, og han vil nå med lang tålmodighet til det gode . Og den som ser Radwan, fred være med ham, det indikerer at angsten hans forsvinner, brystet på brystet og hans gode liv ….
…Å se ham i en drøm er en indikasjon på bekymring og nød, med mindre han har et barn av sitt intellekt, så vender han tilbake til sin lydighet, og kanskje hans visjon indikerte gode nyheter og sikkerhet fra frykt . Og det ble sagt : Den som så Isak, fred være med ham, ble plaget av nød av noen av de eldste og slektningene, da ville Gud løslate ham og gi ham ære og ære, og de rettferdige konger og presidenter ville formere seg fra hans avkom. Dette er hvis han ser ham i sin skjønnhet og den perfekte tilstanden. Hvis han ser ham endre situasjonen, forsvinner blikket, og synet kan indikere avgang. Fra dem til lettelse, fra nød til kapasitet, fra ulydighet til lydighet og fra ulydighet til forbindelse . Og den som ser at han har forvandlet seg til Isaks bilde, fred være med ham og bærer klærne hans, han vil se døden, da vil han bli frelst fra den ….
…Den som ser at han har slått en paviljong, da vil han slå en stor autoritet og godt, og den som ser at han har en pott slått eller en kuppel slått, så vil han slå en sultana uten paviljongen. Og den som ser at en sultana har gått fra denne al-Akhbiyyah en avskjedsutgang, så skal han vike fra sin autoritet til det, og den som ser at bygningene er brettet, hans autoritet til det forsvinner, eller livet hans går tomt ….
…Smuss, som er den som beveger skitt : hans syn i en drøm indikerer bekymring, sorg og taleoverføring, så hvis han overførte smuss i en drøm, indikerer dette at bekymring og nød forsvinner på sine følgesvenner ….
…Al-Ashnan: Den som ser i drømmen at han vasker hendene med tannpirkere, fortviler han av det han ber om . Og det ble sagt : Med mindre det er utpust eller stink, er det bevis på at bekymring og galle forsvinner, og avlaster behovet . Og det ble sagt : Vask av hender med lav indikerer et vennskapsbrudd . Og indikerer avviklingen av søksmålet . Det ble sagt : Det er en flukt fra frykt . Og det ble sagt : Det er omvendelse fra synder ….
…Og den som ser at en person ga ham en bue med dekket, da vil han føde en sønn, og den som ser at hans bue er brutt, det indikerer at hans stolthet og ære forsvinner, og det kan være et tap, og den som ser at senen på buen hans er blitt avskåret uten grunn, så indikerer det at en ulykke har skjedd fra hans slektninger ….
Og den som ser at underleppen hans er trukket av, er det en velsignelse forsvinner, og hvis han ser det i øvre del indikerer kona eller hennes skilsmisse, og den som ser i leppene hva han benekter som ham mens han er våken, indikerer han nød og nød, og den som ser at leppene hans er sammenføyd og ikke er i stand til å åpne dem, indikerer kompleksiteten og vanskeligheten ved ting, selv om han ser at deres rødhet har økt, så effekten av en ordre, og hvis de blir gule, kan det svekkes, og hvis de blir svarte, blir de sinte og bekymrede, og hvis han tror at andre farger er slik, er han ikke prisverdig
…Vis varebord Hvis du drømmer om utstillingsbord for varer, forutsier dette at effektivt arbeid vil forhindre at avhengighet forklarer livet ditt for syke ønsker . Hvis du drømmer om tomme og gjørmete visningsbord , forutsier dette uheldige handlinger som vil forårsake stor angst for hjernen, så ikke arbeidet ditt forsvinner helt ….
…Og den som ser at han har truffet et speil og ikke ser ansiktet inn i det, da vil han oppnå det han hater i ansiktet hos mennesker. Hvis han ser på det, er det ikke noe godt i det, og hvis han har autoritet, vil han snart se sin plass som ham, bortsett fra om speilet er igjen eller null eller noe sånt, så vil han slå en gutt en gutt , og hvis ikke Han venter på en sønn, og han er en sultan eller en arbeider, så er han isolert og ser noen andre i hans sted, og hvis ikke så forlater han sin kone og det ble sagt at den som så et speil med sin hånden han så inn, så forsvinner hans bekymring, og hvis en kvinne ser at hun ser i et speil uten sølv, hvis hun er gravid, føder hun en slavejente som henne, og den som ser at han ser i et speil En indisk kvinne dør for et mannlig barn, og hvis han har en gravid kvinne, er det som er i livmoren hennes de døde…
…Ayoub, fred være med ham, hans visjon indikerer lidelse og tap av familie, penger og ektefeller . Kanskje hans visjon indikerte hvilke penger eller gutter som kom ut av hånden hans . Kanskje signeren undertegnet en ed der han trengte en jurist . Og hvis seeren var syk, ble han kurert av sin sykdom, og hans sykdom ville bli fjernet fra ham, og han kan ha nådd ønsket svar på en bønn eller et behovsspørsmål . Og den som bærer Jobs klær, fred være med ham, i en drøm skal bli rammet av trengsel og nød . Separasjonen av kjære og overflod av sykdom, så forsvinner alt dette, og det roses av de eldste . Og det ble sagt : Hans visjoner indikerer ulykke og ensomhet og de gode nyhetene om ære og belønning . Og hvis en kvinne i sin drøm ser Ayoubs kone, fred være med ham, som indikerer plyndring av pengene hennes og avslører hennes tilstand, og at hennes straff vil ende i god og sikkerhet . Hvis en pasient ser henne, vil han dø, og Gud den allmektige er barmhjertig, eller må Gud den allmektige nåde ham og avsløre sin skade fordi navnet er barmhjertighet ….
…Og den som ser at han red på en naken hoppe og falt ned fra den, så tolkes det på tre måter, hans tilstand forsvinner, hans avskjedigelse fra hans stilling og forbudet mot hans kone, og hun vil være uten feil ved ham .)…
…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….