En kattunge Hvis en kvinne drømmer om en feit og hvit kattunge, forutsier dette at et listig bedrag vil bli praktisert mot henne, og vil mest sannsynlig føre til at hun kollapser, men hennes sans og visdom vil overvinne skadene av illevarslende komplikasjoner . Hvis kattungene er tilsmussede, fargede eller skrape, vil de bli ofre for vulgære dårskap . Hvis du drømte om kattunger, vil små problemer jage deg opp og føre til tap . Med mindre du dreper kattungen, vil du komme over dette problemet . Hvis du ser slanger drepe kattunger, vil fiendene skade seg selv mens de prøver å skade deg ….

…Den som ser som om han trøstet en skadet person, han har samme sikkerhet som han sa, fred være med ham : Den som konsulterer en skadet person, han vil ha samme belønning, og belønningen til Gud den allmektige krever sikkerhet ….

…Og den som ser at han har et esel som har blitt ødelagt, solgt det, gitt det ned, eller avmagret eller svakt, så indikerer alt dette tap og fattigdom, og det ble sagt at rumpa er en tjener og en kvinne ….

…Og noen av uttrykkene sa: Han som så at han var glatt og hadde en ulykke, og hvis han ikke tilfeldigvis var såret og fortvilet, og når det gjelder å stå opp, er det fremdriften i saken ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Den som i en drøm så at han hadde et sår på kroppen, det ville være penger for ham . Hvis han ble skadet på høyre hånd, er det penger som gagner ham fra et mannlig slektskap som han har, og hvis han ble skadet i venstre hånd, er det penger som drar fordel av et forhold han har fra kvinner . Hvis det er et sår på venstre ben, så er pengene hans fra pløying og planting, og hvis han blir såret på hælen, er det penger som kommer til ham fra sønnen . Hvis han har et sår og det strømmer blod fra ham, har han en gjeld, og han bruker vanskeligheter på det . Og den som ser at kroppen hans har myke sår som det strømmer blod fra, da er det skadelig for eieren i penger og tale . Han ble slått i hodet og hadde penger å beholde . Og hvis han så at han var såret og ikke utgyt blod, så har han oversett en dyd som kommer til ham . Og den som blir såret og søl blod fra ham, da vil han ha penger, og effekten av ham blir tydelig . Og hvis han så sultanen som om han hadde blitt såret i hodet, ville han se jevnaldrenes død . Hvis beinet hans blir brutt, vil hæren hans bli beseiret og hans ledelse svak . Hvis han ble såret i venstre hånd, ville soldatene doblet seg . Hvis han ble skadet på høyre hånd, ville det som var på hans hånd være dobbelt . Hvis han ble såret i magen, ville pengene i safe hans doblet seg . Og hvis et sår i låret hans formerte seg, ville klanen hans formere seg, og hvis et sår i bena hans ville doble livet hans . Hvis han ble såret på føttene, ville han doble sin standhaftighet i sitt rike . Hvis en mann skader ham, kutter av organene og deler dem, har den som slår myndighet over den som er slått med høyre tunge . Hvis han ble såret og kom ut av den skadede med blod, synder den som slo ham, og den som ble slått vil bli belønnet for ham. Hvis han flekker den med blodet sitt, vil han motta synd og penger som er forbudt i den grad han flekker blodet . Og den som ser at han har såret en vantro, så har han kontroll over en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og sier sannheten i ham, og skaffer fra ham penger like mye som blod, og at den ikke-troendes blod for den troende er tillatt . Og hvis han så en person såret ham, og det ikke kom noe blod ut av ham, så sier han i al-Majrouh med sanne ord, han vil ikke ha svar . Hvis han så at han var såret, og det kom blod ut av ham, så støtter han ham med det man tror . Og den som ser at han blir såret med en kniv eller noe jern, så kommer hans korrupsjon til syne, og det er ikke noe godt i ham . Og den som ser at noen deler av kroppen hans har kirurgi, så er uttrykket i det for organet der operasjonen skal finne sted, og hvis det er i brystet eller i hjertet, er det i ungdommen, og unge kvinner indikerer kjærlighet, og hos eldre og eldre indikerer det sorg . Og hvis det er på tommelen på høyre hånd, indikerer det en gjeld han kjører på, og et instrument å skrive på . Og den som ser at en engel av englene har såret ham med sverdet i magen, som om han hadde dødd, han vil lide sår og sår, og så vil han bli kurert av dem . Og den som så at han var såret i nakken, ville få penger på siden av hælen ….

…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….

…Skudd Hvis du drømte at du ble skadet av et skudd og følte at du døde, forutsier dette at du vil støte på problemer, og du vil bli skadet av misunnelse og misunnelse fra vennene dine . Men hvis du slapp unna døden og gikk bort, vil du raskt forene deg med dem senere . Hvis du drømmer om at en predikant skyter deg, forutsier dette at du vil bli opprørt av en venn som angriper deg med sine ideer og beskylder deg for løgn ….

…Og den som så at han var skadet i øynene, mens han var lett og rettferdig, og han ikke hadde noen sønn eller bror, da ville han bli skadet i pengene sine, og det ble sagt at han ville bli syk ….

…Å spise ham ble skadet så mye som han fikk . Og det ble sagt : Å ri på en arabisk kamel er en pilegrimsreise, hvis han tar kamelkroken og fører den til et kjent sted, så indikerer det en korrupt mann av godhet . Hvis han leder ham på en ukjent vei, vil han bli ledet av korrupsjon . Det ble sagt : Å lede en kamel med tøylene er bevis på at noen høvdinger ble underlagt den . Og den som så at han melket kameler, han slo penger fra en sultan, fordi melking med blod rammet forbudte penger . Og den som tror at han setter en kamel på et smalt sted, men den stillingen ikke er i stand til ham, så indikerer dette kjetteri . Og den som ser at en kamel behandler ham til frykt, alvorlighetsgrad og ydmykelse, selv om han er arbeider, vil han bli bøtelagt . Og den som ser at han slo fra kamelskinn, han vil slå penger . Å spise ham ble skadet så mye som han fikk . Det ble sagt : å ri på den arabiske kamelpilegrimsreisen , ta Bouktam kamelens rygg og førte til en kjent posisjon, det viser en korrupt mann på rettferdighet . Hvis han leder ham på en ukjent vei, vil han bli ledet av korrupsjon . Det ble sagt : Å lede en kamel med tøylene er bevis på at noen høvdinger ble underlagt den . Og den som så at han melket kameler, han slo penger fra en sultan, fordi melking med blod rammet forbudte penger . Og den som ser at han setter en kamel på et smalt sted, men den posisjonen ikke kan, så indikerer det kjetteri . Og den som ser at en kamel behandler ham til frykt, alvorlighetsgrad og ydmykelse, selv om han er arbeider, vil han bli bøtelagt . Og den som ser at han slo fra kamelskinn, han vil slå penger…

…Et sår Hvis du drømte om et sår, betyr dette sykdom, eller svik fra en venn vil frustrere gleden din . Hvis du drømte om at du ble skadet, forutsier dette tristhet og en upassende vending på jobben . Hvis du ser andre bli skadet, indikerer dette at vennene dine vil gjøre galt . Hvis du helbreder eller sår et bandasje, symboliserer dette at du vil ha en anledning til å gratulere deg selv med lykke til ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

En katt er i en drøm en tjener og en vokter for en person . Hvis du kidnapper noe fra ham, er han bestemt og rammet av barn og tyver, eller det er forbudt å behandle ham og holde tilbake pengene hans . Den som solgte en kattunge, brukte pengene sine . Og det ble sagt : En fitte indikerer en bedragersk kvinne . Fitte ble riper og bitt av svik av tjeneren . Se også katt, se katt ….

…Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani fortalte oss, sa han: Jaafar bin Muhammad al-Ara’i fortalte oss, Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi fortalte oss på myndighet av Abdullah bin al-Mubarak, på myndighet av Abu Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, på myndighet av Atiya bin Qais, på myndighet av Awf bin Malik al-Ashajai, at han var brorskapet til en mann fra Qais kalte ham en drømmer, så at en drømmer deltok av døden , så Auf kom til ham og sa : Å drøm, hvis du kom, gå tilbake til oss og fortell oss hva som gjorde deg . Han sa at hvis det var som meg, gjorde jeg det . Han fanget en drømmer, så Auf ble et år senere, og han så ham i en drøm, så han sa : Å drøm, hva gjorde du og hva ble gjort med deg? Han sa : Og i oss er vår lønn alle sammen, bortsett fra de som har omkommet i det onde som det er referert til med fingrene, og Gud har betalt av meg alle lønnene mine til jeg betalte belønningen til en kattunge som gikk vill i familien min før Jeg døde en natt . Han ble Auf, så i morgen møtte han en kvinne som hadde en drøm, og da han kom inn, sa hun til ham: ~Velkommen. Falsely, ”lagt til etter en drømmer. Auf sa : Har du sett en våt drøm etter hans død? Hun sa : Ja, jeg så ham og datteren min likte meg ikke å gå med ham, så Auf fortalte henne om den som så og hva han nevnte om kattungen som kom på villspor . Hun sa, jeg vet ikke at tjenesten min vet det . Så hun ringte til tjenerne sine og spurte dem om nyhetene, og de fortalte henne at en katt hadde kommet vill før han døde natten før ….

En katt Hvis du drømte om en katt, betyr dette uflaks hvis du ikke lyktes med å drepe den eller holde den utenfor synet . Hvis en katt angriper deg, vil den finne fiender som vil sverte omdømmet ditt på noen måte og føre til at du mister flaks . Men hvis hun lykkes i sine dimensjoner, vil hun overvinne store vanskeligheter og vil stige i rang og formue. Hvis hun møter en slank, sulten og skitten katt, vil hun motta dårlige nyheter fra de fraværende . Det er en venn på døende seng, men han vil komme seg etter en lang og tøff sykdom hvis du utviser henne utenfor syne. Hvis du hører en skrikende eller mjauende katt i en drøm, så vil en falsk venn bruke alt i sin kommando av ord eller handlinger for å påføre deg skade . Hvis du drømmer om at en katt har klødd deg, vil en fiende for deg kunne hente fordelene med en avtale du brukte mange dager på å forberede deg på . Hvis en jente drømmer om at hun bærer en katt eller en kattunge, vil andres svik signere henne under påvirkning av upassende arbeid . Hvis du drømte om en hvit og ren katt, indikerer dette dilemmaer som kan virke upassende utad . Hvis du drømte om en hvit og ren katt, indikerer dette dilemmaer som kan virke ufarlige på overflaten, men det vil vise seg å være en kilde til tristhet og tap av rikdom . Når en kjøpmann drømmer om en katt, må han hente inn sine beste krefter for arbeidets skyld, ettersom konkurrentene hans skal lykkes med å ødelegge nivået på forholdet hans, og hvis han selger til en pris som er lavere enn andres priser og fortsetter, vil han tvinge frem andre tiltak . Drømmen om å se en katt og en slange i enighet symboliserer begynnelsenen sint kamp . Det indikerer at en fiende du har vært vert for å bruke den til å finne en hemmelighet som du tror tilhører deg, ikke vil få deg til å føle deg trygg på tilliten du la til ham, slik at du vil forkaste kunnskapen om hans handlinger av frykt for at hemmeligheter han avslørte om ditt personlige liv, vil spre seg ….

…Al-Kirmani sa: ”Den som så at han drepte en kattunge, ville erobre tyven og hans kjøtt ville bli tolket på to sider av tyvens penger og penger fra tyvens stjeling ….

…Hukommelse : Så det indikerer all kunnskap eller kraft som en person har når det gjelder godt eller ondt. Hvis det ikke blir møtt av ham, er hans kone syk eller ulydig, så hvis hun er den som ser det for mannen sin, så etterlater han henne med død eller liv, med mindre hun er en som unnskylder gutten på henne og han ber om det fra henne, han ser ham aldri fra henne . Hvis det ikke er noen kone, og han er eier av øynene, sjåføren og vanningen, blir strømmen kuttet fra ham og bena hans blir ødelagt, eller bøtta hans bryter av eller faller i brønnen . Så hva om han i en drøm gifter seg med en kvinne, og hans minne blir avskåret i skjeden hennes . Med mindre hans kone er syk i en drøm, og han ikke har noe kvinnelig hode eller foster, og det var hans kone, og hvis det var et foster i livmoren hennes som omkom, eller kom ut død, eller hun ble gravid med noe som ikke er i live . Hvis hun er noen som ikke er gravid med henne, og mannen har penger i reise eller handel, vil han gå eller miste det . Og hvis han er fattig, vil han gå inn i spørsmålet og søke pensjon, ellers faller bøtta hans i brønnen eller glasset, eller en gutt, kattunge, kylling, valp eller noe av hans eiendeler faller i den, eller mangel av dyrets tilstand, og en økning i søvn og suksess i forbifarten . Og alt som kommer ut av hannen er et tegn på penger, gutten og ekteskapet, og urinen er indikert av stedet han urinerte . Hvis han urinerer i et hav, kommer penger ut av det til en linjal, en jaab, en tidel eller en max, og nura strømmer gjennom urinen i denne delen, så vel som sæd, madhiy og wadiy . Hvis han heller på et bad, gifter han seg hvis han er sølibat, ellers vil han bruke penger på en kvinne eller være seriøs om det . Og hvis han urinerer i en krukke, pose eller kjøkkenutstyr, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis kona blir gravid hvis han er gift, eller han betaler henne penger hvis hun ber om det . Og sæd deltar med urin i denne delen . Det kan utledes av korrupsjonen av det de indikerer når det gjelder blod eller anus, eller etter mened, eller ved hor, eller lignende, på stedene der sovende urinerer, og egenskapene og endringene i urinen, for eksempel en som urinerer blod eller urinerer i hånden eller i mat og lignende ….

…Al-Wind : betegner autoriteten i seg selv for sin makt og autoritet over skapningene uten dem, med deres fordel og skade . Kanskje det angav kongen av sultanen, hans soldater, hans ordre, hans ulykker, hans tjenere og hans assistenter, og hun var en tjener for Salomo, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager, skadedyr og skadedyr fordi de skjedde da de raset, og de mange trærne som falt og druknet fra skip i dem, spesielt hvis det var en veps, og fordi det var vinden som gikk til grunne, kom den tilbake med den , og fordi det er en vind som ikke pollinerer . Og kanskje indikerte vinden fruktbarhet, levebrød, seier, seier og gode nyheter, fordi Gud den allmektige sender dem gjennom hendene på Hans barmhjertighet og skåner skip som kjører etter hans befaling, så hva med dem hvis de kommer fra pollenvind, når de kommer tilbake fra dem fra plantens og fruktens godhet, som er guttedag og han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa. : ~Jeg erobret ungdom og omkom . Han kom tilbake med hornet .~ Og araberne kaller aksept for guttedag fordi det tilsvarer vepsen, og hvis aksept og hornet ikke ble utledet, bortsett fra ved navn, er det tilstrekkelig . Kanskje indikerer vinden sykdommer og sykdommer og raseri hos mennesker, som forkjølelse og hodepine, og blant dem er det folk sier om at dette er en rasende vind, fordi det er en sykdom skapt av Gud den allmektige når en vind blåser og luft skiftes. eller atskilt . Den som ser en vind som bærer den og bærer den uten frykt, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis det er passende for ham å gjøre det, eller han går over dem og de gjør narr av hans tjeneste med ære, eller han reiser i havet intakt hvis han er fra folket i den eller som håper ham, eller hans industri blir brukt hvis den var treg . Eller under ham en vind som bærer ham og løfter ham, og gir næring hvis han er fattig, og hvis han løfter den opp og går med den, blir den dratt bort og han er redd og forferdelig angst . Eller det hadde mørke, støv, forstyrrelse og sans, og hvis det var i et skip, ble det skadet av det, og hvis det var i en sykdom, økte det av det, ellers vil det bli rammet av jordskjelv og ulykker, eller det vil gå ut i den, eller sultanens eller herskerens kommando ender i den til det han nådde i en drøm . Hvis ikke noe av det ble rammet av en støvete oppvigling med vind og forstyrrende jordskjelv . Hvis han i så fall ser vinden rive trær og ødelegge vegger, eller flyge mennesker, dyr eller mat, så er det en generell plage blant mennesker, enten en pest, et sverd, en oppstandelse, et raid, en fangenskap, en affære , en urettferdighet og lignende . Hvis den generelle vinden var stille eller fra pollenvind, så hvis folket var i urettferdighet, nød, epidemi eller beleiret av en fiende, endret forholdene deres, deres saker flyttet og deres bekymringer ble lettet . Giftvind er varme sykdommer . Og vinden med gult er en sykdom, og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Og den som bar vinden fra et sted til et annet, han traff en hersker eller reiste en reise hvorfra han ikke kom tilbake, for Gud den allmektige sa : ~ Ellers vil vinden falle med den på et sted langt borte .~ Vindens fall på en by eller hær, og hvis de var i krig, omkom de, og den myke og klare vinden er god og velsignelse, og den stormfulle vinden er sultanens undertrykkelse, og vinden med støv er et tegn på krig ….

…Tigeren er i en drøm en urettferdig hersker eller en høy fiende, med en sterk torn, så den som dreper ham, vil underkaste en fiende, og den som spiser kjøttet hans, vil få penger og ære, og den som får knærne, vil få stor autoritet, og den som gifter seg med en tigress, vil dominere en umoralsk kvinne . Og den som så en tiger i huset hans, angrep en umoralsk mann huset hans . Og fra å bli bitt av en tiger, vil han bli skadet . Og tigeren betegner en mann eller en kvinne, og den er villedende og villedende og indikerer sykdom . Melken til tigeren viser fiendtlighet mot hans bart . Tigeren er en veldig fiendtlig fiende . Og det ble sagt : Den som ser tigeren i søvn, han vil søke tilgivelse fra Gud den allmektige for sine synder . Og tigeren indikerer folk som folk frykter og alvorlig frykt ….

…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamenen økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….

…Og den som ser i pannen hans effekten av nedkastning, det indikerer en økning i hans religion og fromhet, og dens spredning blant folket, og det ble sagt at den som så at han var skadet på pannen, ville få noe for ham fra en lavere mann som han hater, og det kan være mangel på pengene hans ….

…Og den som ser at spydet hans er brutt, han indikerer at han er blitt skadet av fienden ….

Tilstede Hvis du drømte om å se føttene, antyder dette fortvilelse . Du vil bli overvunnet av andres vilje og karakter . Hvis du ser på andres føtter, indikerer dette at du vil beskytte rettighetene dine på en munter, men avgjørende måte, og du vil få et sted for deg selv på veien til det vanlige livet . Hvis du drømmer om at du vasker føttene, indikerer dette at du vil la andre lure deg . Hvis du drømte om at føttene dine skadet deg, viser dette et problem med skammelig karakter, og disse problemene er vanligvis familiekrangler . Hvis du drømmer om at føttene er hovne og røde, vil du gjøre en endring i arbeidet ditt ved å skille deg fra familien din . Dette er en ond drøm, da den vanligvis forutsier en skandale og en spennende hendelse ….

…Stryking med ild : et snev av dårlige ord . Gnisten : et dårlig ord . Og den som var spredt med gnister, hørte hva han hater av ordene . Og den som så i sin hånd en ildflamme, han traff sultanens kapasitet . Hvis han tente den blant mennesker, forårsaket han fiendtlighet blant dem og skadet dem, og hvis en kjøpmann så en ild som falt i hans marked eller butikk, var det hykleriet i hans handel, men det han forbrukte av det er forbudt . Vanlige folk sier at noe slikt vil ta fyr hvis det går bort ….

…Hvis du ser en rotte i en drøm, så er dens tolkning at du ble lurt og skadet på grunn av naboene dine, og det vil også oppstå en tvist mellom deg og vennene dine . Hvis du tar en rotte, betyr dette at du vil hate avskuddet til andre mennesker rundt deg, og du vil overgå fiendene dine som planlegger mot deg . Hvis du dreper en rotte, er dens tolkning at du er lykke til og vil vinne i hvert område du berører ….

…Den som ser at en stjerne kaster den og slår den, blir møtt av Satan med sorg og deretter løslatt, og hvis den rammer et skip som sank eller et dyr som er skadet ….

…Indikerer i en drøm glemsomhet . En mann sa til Al-Hassan : O Abu Saeed, sover Satan, så han smilte og sa : Hvis han sov, ville vi ha funnet stor lettelse . Å se djevelen i en drøm indikerer en lærd som solgte eller forlot bønn, underslag og tilegner seg synder og synder . Hans visjon indikerer også svik, bedrag, magi, misunnelse og atskillelse mellom ektefellene, i analogi med hans historie med Adam, fred være med ham, og kanskje hans visjon antydet frafall fra religion fordi han var en tjener for Gud den allmektige, så han kom tilbake ved å motsette ham og utvist . Så er det i tolkning som indikerer den vantro kongen, som er utstyrt for soldater og hester, Gud den allmektige sa : (og ta dem med dine hester og føtter ). Hvis en person ser at han har blitt en djevel, blir han skadet i hans øyne, eller har frafalt seg fra sin religion eller levd fremmedgjort og døde i nød og forsynt med avkom og penger, og seiret over sine fiender med bedrag og bedrag, og hvis han var kongen verdig, og han ville befale det gale og forby det som er kjent . Og den som ser som om han drepte djevelen, da planlegger han med list og bedrag, og hvis han er rettferdig og kysk, forakter han saken av den allmektige Gud ….

…Medfølelse Kondolanser i en drøm, for noen som er igjen og har det godt, er bevis på skade som rammer ham, og som er i alvorlighetsgraden av bevis på fordeler, og når det gjelder misjonærer og de som søker penger, er dette bevis på deres behov for å trøste mennesker for dem på grunn av ulykkene og skadene som rammer dem . Kondolanse for en som er i nød indikerer håp og godhet og fjernelse av nød fra ham . Og den som ser i en drøm som om han er et offer for en såret mann, han vil få sikkerhet eller gode nyheter . Kondolanse i en drøm uten skadet person indikerer en ulykke som krever kondolanse, og kanskje indikerer kondolanse nærhet til mennesker, og kjærlighet til mennesker med oppriktighet og mykhet i å snakke ….

…Og den som ser at løven har bitt ham eller tok klørne fra kroppen hans slik at han har skadet ham, så tolkes det av forekomsten av skade, og Ismail bin Al-Ash’ath sa, den som ser at løven har omfavnet ham, skal han tolke ved å nærme seg sultanen ….