…Hvis du drømmer om at du er våt, indikerer dette at en potensiell glede kan involvere deg i tap og sykdom . Denne drømmen advarer deg om å unngå lidelse fra mennesker med tilsynelatende gode intensjoner . Hvis en jente drømte at hun var full av våt, forutsier dette at hun skammelig vil involvere seg i et eller annet forhold til en gift mann ….
Drømmer om til en våt bukse
(87 betydninger av å drømme om til en våt bukse)…Abu Saeed, predikanten for den våte byen, sa staten til en fullverdig by, og den som så at han spiser våt på en annen tid enn sin tid, er en kur for den allmektige ordtaket: ”Han ydmyket deg med kofferten av en daddelpalme ” vers, så jeg spiste det uten hans tid, og jeg ble helbredet, med Guds vilje ….
…Når det gjelder al-Rutb, sa al-Kirmani: «Den som så at han hadde en godhet, ville ha næring og nåde gjennom tretthet og motgang, og det kan være en fordel og glede for ham av de eldste, og hvis han spiser det , så indikerer det søtheten i troen og regelmessigheten i dens anliggender ….
…Og den som ser våte frukter, de blir fordelt av religion og økningen av penger, og det ble sagt at visjonen om unge frukter er utdelt av sykdom bortsett fra kvede, tindved, kribling, baser, bananer, søt narciss og sur frukt, eller hvis det ikke utløper eller smaker ubehagelig, vil det tolkes på to sider av forbudte penger, sykdom og sykdom, og det kan være vanære og uenighet ….
…Det ble sagt visjonen om det våte, spis øyeeplet i verset ~ Og rist deg til å si og landsbyer i slag .~…
…Al-Rutab : Halal levebrød, helbredelse og lettelse . Og den som ser som om han spiser vått på en annen tid enn sin tid, han vil få helbredelse, velsignelse og glede for historien om Maria, fred være med henne, og det var i sin rette tid . Og det ble sagt at å spise det våte slaget er et øyeeple. Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Jeg så i kveld som om jeg var i huset til Abi Rafeh, og vi kom med en drink fra Ibn Tabib, så du tolket at høyden er for oss i denne verdenen og at vår verden har vært god ….
…Rutab er i en drøm en stat i en velstående by hvis det skyldes . Og den som ser at han spiser vått på feil tid, da er han syk . Og våt-trader-handel . Og det ble sagt : Det å spise våt mat blir gjenkjent av øyet . Al-Rutab er bevis på den gode nyheten om det mannlige barnet, seier over fiender, uskyld til ære, og al-Ratab er en tillatt forsyning, helbredelse og lettelse . Så den som så at han spiste våt på feil tid, hadde en kur, en velsignelse og en lettelse ….
…Når det gjelder shortsen og skjerfet, slo en hushjelp han likte, eller en religiøs kvinne, den som så at han traff en bukse, en slavejente eller en kvinne også, og den som så at det skjedde en ulykke i buksene og slør, tilskrev han det til den slavejenta og -kvinnen. Når det gjelder resten av klærne som er over skjorten, skal du tolke dem i henhold til farene og fargene. Eller en brokade, for det er en kraft som rammer ham, penger og godhet i henhold til faren for kledningen og dens funnet, og hvis han så at han tok noen av disse klærne fra seg eller ble brent, så forsvant denne myndigheten fra ham, og hvis han så at han ble stjålet eller mistet, overvåker han forsvinden av det fra ham, og forsvinningen skjer ikke. En mann til en hersker og den som ser at han har skitt eller skitt i klærne, så er det bekymringer og sorger eller synder og slør, og hvis han ser dem rent hvite eller nye, indikerer det godheten i hans religion og hans gode tilstand og avgang fra bekymringene, og hvis han ser dem med et ødelagt utseende, så vil han lide dem og fattigdom så mye som det, og hvis han ser i et plagg han bruker en lapp, så er det synden til hans følgesvenn og korrupsjon i hans religion, og den som ser at klærne hans blir plaget av ham mens han bruker dem, og hvis han er på reise, skal han ikke reise, og hvis det er i en sak som ikke gjøres for ham og den som ser at han selger klesdelene sine, så er det bra for ham og det er ikke noe godt i det for kjøperen…
…Hele ekteskapet : Hvis en person har en våt drøm i en drøm, er det obligatorisk for ham å vaske, så er det ikke en visjon…
…Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani fortalte oss, sa han: Jaafar bin Muhammad al-Ara’i fortalte oss, Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi fortalte oss på myndighet av Abdullah bin al-Mubarak, på myndighet av Abu Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, på myndighet av Atiya bin Qais, på myndighet av Awf bin Malik al-Ashajai, at han var brorskapet til en mann fra Qais kalte ham en drømmer, så at en drømmer deltok av døden , så Auf kom til ham og sa : Å drøm, hvis du kom, gå tilbake til oss og fortell oss hva som gjorde deg . Han sa at hvis det var som meg, gjorde jeg det . Han fanget en drømmer, så Auf ble et år senere, og han så ham i en drøm, så han sa : Å drøm, hva gjorde du og hva ble gjort med deg? Han sa : Og i oss er vår lønn alle sammen, bortsett fra de som har omkommet i det onde som det er referert til med fingrene, og Gud har betalt av meg alle lønnene mine til jeg betalte belønningen til en kattunge som gikk vill i familien min før Jeg døde en natt . Han ble Auf, så i morgen møtte han en kvinne som hadde en drøm, og da han kom inn, sa hun til ham: ~Velkommen. Falsely, ”lagt til etter en drømmer. Auf sa : Har du sett en våt drøm etter hans død? Hun sa : Ja, jeg så ham og datteren min likte meg ikke å gå med ham, så Auf fortalte henne om den som så og hva han nevnte om kattungen som kom på villspor . Hun sa, jeg vet ikke at tjenesten min vet det . Så hun ringte til tjenerne sine og spurte dem om nyhetene, og de fortalte henne at en katt hadde kommet vill før han døde natten før ….
…Hvete er i en drøm ærlige penger i tretthet . Og den som så at han hadde kjøpt hvete, han ville tjene penger og fruktbarhet, og han ville legge til sine barn . Hvis han så en sultan flytte hvete med hånden, økte prisen på mat . Og den som ser at han har dyrket hvete, han vil gjøre noe som er behagelig for den allmektige Gud . Hvis han fortsetter å plante dem, jihadens næring, og den som tror at han har plantet hvete og dyrket bygg, er hans reklame bedre enn sengen hans, og hvis blod vokser, bruker han rente, og hvis han spiser våt hvete, så bruker han er bra i ritualene dine . Den grønne piggen er et fruktbart år, den tørre piggen er et gjennomførbart år, og piggen som samles i hånden eller i en bolle eller i begynnelsen er penger som eieren får av andres inntjening . Hvis han ser at han plukker opp det som falt fra de spredte piggene i en plantet innhøsting som kjenner eieren, så vil han slå eieren av avlingene med spredt godt som er igjen . Hvis en person ser at han høster avlinger på en annen tid enn sin tid, er det død i den leiren, krig og uenighet . Hvis ørene er null, er det de eldres død, og hvis det er grønt, er det ungdommens død eller deres drap . Og den som spiser tørr hvete, det er ikke noe godt i den . Og den som ser hvete, får noe godt fra en konge . Frick er forbudte penger . Den som selger hvete med bygg i en drøm, erstatter Koranen med poesi . Og hvetegress i sengen kvinnens tau . Og det ble sagt at den som så at han spiste tørr eller kokt hvete, var mislikt, og den som så at magen, munnen eller huden hans hadde fylt seg med tørr hvete, det var hans livs død. Ellers så lenge han var igjen i det, det som var igjen av livet hans . Og den som ser at han spiste fuktig grønn hvete, da er han god, da er han enemitt i religionen ….
…Frukt er i et drømmeekteskap, fordi Gud den allmektige sier : ( Paradisets mennesker i dag driver en fruktbar virksomhet . De og deres ektemenn ligger i skyggene på sofaene som ligger ). Og det ble sagt : våt frukt er et levebrød fordi de ødelegger raskt, og tørr frukt er mye levebrød . Og det ble sagt : Frukt for de fattige er rikdom, og for de rike ekstra penger . Og den som ser at frukt blir spredt på ham, han er kjent for godt og godt ….
…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…
…Graving : Den som graver bakken og skitten er tørr, vil få penger . Hvis det er vått, planlegger han en person for det han får, og han sliter like mye fra det stedet som skitten er våt ….
…Datoer : penger som er tillatt i henhold til omfanget av litenhet og overflod, og den som plukker frukt fra et tre annet enn frukten, så jobber han for noe forbudt, eller han søker noe som han ikke kan få svar på, eller tegner urettferdige avgifter . Og å plukke frukten fra treet indikerer at en lærd har blitt tildelt et flagg, og å plukke den fra roten av treet er en krangel med en mann . Og det ble sagt at frukt for de fattige er rikdom, og for de rike en ekstra sum penger, fordi Gud den allmektige sier : ~Og frukt og far som noe for deg og for husdyrene dine .~ Og de som er redde har sikkerhet. Gud den allmektige sa : ~ De kaller inn den for hver frukt .~ Det ble sagt at våt frukt ikke har næring, fordi de ødelegges raskt . Og landet er fortsatt mye levebrød . Og den som ser på at det drysses frukt på ham, han er kjent for godt og godt . Og den som ser det som om han blir plukket av et sammenføyd tre uten frukt, hans visjoner indikerer en rettferdig svigersønn og en god partner . Og den som ser et fruktbart tre om vinteren og godkjenner det, da trenger han en mann som tror at han er velstående, og hvis han ikke høster noe av frukten, vil han flykte fra det likt, og hvis han høster fra det da han bruker like mye av pengene sine på det som han tjente ….
…Når det gjelder basilikum al-Hamami, sa Ibn Sirin: Den som ser den våt, har god farge og har en god lukt, det indikerer ære og ære, og hvis han ser det visne, indikerer det sykdom ….
…Hvis feighet betyr mangel på mot, så er det bevis på menneskelig kyskhet i å få det, eller stå på ordren og forbudene i krigen . Hvis osten er hentet fra melk, indikerer det å se den i en drøm en ekteskapskontrakt for den enslige, barnet for den gravide, de lønnsomme pengene og et langt liv . Å se krigernes og motstandens feighet erobre ham, og feighet fra møtet . Og det som er laget av melk som murmeldyr, indikerer velsignelse og levebrød . Ost er penger med komfort . Og våt ost er bedre enn tørr . Og det ble sagt : Den tørre osten er en reise . Og det ble sagt : En ost er en dollar med penger . Og den som ser som om han spiser brød med ost, han skal leve i fattigdom . Og det ble sagt : Den som spiser ost med brød og valnøtter, blir plutselig syk . Ost er penger uten tretthet . Hver blokk ost er tusen dirham eller hundre dirham, ifølge den visjonære personen . Kanskje var ost et tegn på ydmykelse og sedasjon . Og hard ost er et næringsmiddel i reiser, og myk ost er et levebrød i urbane områder ….
…Og den som ser at han gikk inn i vannet mens han hadde på seg klærne og ikke var våt eller skjult, så tolket han med religionens kraft og gyldigheten av sikkerhet og tillit til Gud i alle saker, og hans saker ville være rett i dette verden og det hinsidige ….
…Og den som ser en date som har blitt våt, vil ha glede og nytte fra sin side ….
…Ismael bin Al-Ash’ath sa, den som vurderer å spise våt hvete, velsigner med gode gjerninger og gode gjerninger ….
…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….
…Bygger med melk og gjørme, en mann som bringer folk sammen med halal . Og bygge med murstein og gips, og når det fyres opp under det, er det ikke noe godt i det . Og den som ser at han bygger, og hvis han har en kone, ellers vil han gifte seg og adoptere en kvinne . Tiyan er en mann som skjuler folks skandaler, så den som ser at han gjør et arbeid i leire, han gjør et godt arbeid . Al-Jassas er en hyklerisk mann som er utnevnt til hykleri, fordi den første som setter i gang med gips er farao . Og diskusjonen hvis inskripsjonen er rød, er det eieren av denne verdens utsmykning og forfengelighet . Og hvis inskripsjonen av Koranen er i stein, så er den en lærer for folk av uvitenhet . Hvis det er inngravert i noe som ikke er forstått i tre, er det mangelfullt for hykleriet, inngangene til det onde folket . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene . Og melkestikker, pengesamler . Hvis han ser at han har slått, tørket og samlet melk, så samler han inn penger . Hvis han går i den mens den er våt, vil han bli rammet av motgang og tristhet . Og tømreren : en høflig mot mennesker, som er rettferdige for dem i deres verdslige saker, fordi tre er mennesker med fordervelse, så han pryder fra det som pryder tre . Al-Khashab : Presiderer over håp om hykleri . Al-Hatab : Sladder og opprør ….
…Bygg : penger med en sunn kropp for de som eide den eller spiser den, og den er bedre enn hvete, og noen av dem sa at den ble født kortvarig fordi den er Jesu mat, fred være med ham . Og å høste den i sin bestemte tid er penger som skal tjene den, og Gud den allmektige må ha rett på den, fordi Gud den allmektige sier : “Og gi sitt skyld på høstdagen. ”Og dyrkingen av den indikerer et verk som krever godkjenning fra Gud den allmektige . Våt bygg er fruktbart, og å kjøpe bygg fra hvete er veldig bra . Og den som går med såing av bygg eller noen av avlingene, vil sørge for jihad . Og visjonen om bygg er i alle fall god, fordel og levebrød ….
…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….
…Og den som ser at han er feberaktig, så er det nød og illusjon og nød, og hvis han ser at det er kaldt, er det en sak han blir beseiret i, og det er ikke noe godt i de to visjonene. Og den som ser at han er i det, han er assosiert med barna sine i levebrødet, og den som ser svakhet hos et av medlemmene sine fra riper eller sår, så får skraperen skade av ham og den som ser at han er våt og at han spiser av det i kroppen sin, som skadedyr og andre, så vil han lide mye penger og barn…
…En fordel han fortalte om at Ahmad bin Hanbal, må Gud den allmektige nåde ham, ble en dag en junub, så han kom til Tigris i Bagdad og ønsket å rense fra det, og han fant ikke noe å skjule med ham, så han skamte seg over den allmektige Gud for å gå naken ned, så han gikk ned med skjorten sin og vasket seg fra urenhet, så ble han renset og skjorten hans var våt, så han satt i solen og skjorten på den for å tørke den, så jeg tok det Et år med søvn, så han profeten, fred og velsignelser være over ham, og sa til ham : Å Ahmed, mens jeg fulgte året mitt, og jeg skammet meg for å gå naken, jeg gjorde deg til en fjerdedel av islam, og at var i begynnelsen av kommandoen hans, så det var det han gjorde ….
…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….