Tilgivelse betegner tilgivelse i en drøm om levebrødets kapasitet . Og den som søker tilgivelse uten å be dette, indikerer en økning i livet . Kanskje indikerte tilgivelsen seier og utbetaling av ulykke . Og den som ser at han ber om tilgivelse, så vil Gud tilgi ham og skaffe ham penger, barn, tjenere og paradis, som vil mislykkes . Hvis han så at han var stille om å søke om tilgivelse, er han en hykler . Hvis en kvinne ser noen som sier til henne : Be om tilgivelse, så begår hun hor . Og den som ser det som om han søker tilgivelse fra den allmektige Gud, han vil skaffe tillatte penger og et barn . Hvis han ser det som om han er ferdig med å be og deretter ber om tilgivelse fra Gud den allmektige og peker ham mot retningen til qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis den er i en annen retning enn qiblah, er han skyldig i en synd og omvender seg fra den ….

…Abu Sa’id, predikanten, sa: ~Den som tror at han søker tilgivelse fra Gud, velsigner ham med penger og et barn, fordi Gud den allmektige sa, ~ Jeg sa: ~ Be om tilgivelse fra din Herre ~ vers ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Og den som ser som om han søker tilgivelse fra den allmektige Gud, han vil sørge for et tillatt barn og et barn, for den allmektige sier: ~ Be om tilgivelse for din Herre, for han var tilgiveren. ~…

…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, så han omvender seg fra det ….

…Hvis hun ser en kvinne som blir bedt om å be om tilgivelse for din synd, blir hun beskyldt for umoral ….

…Når det gjelder tilgivelse, skal den tolkes for den som bærer den med pengesikkerhet og gevinst av ære og ære, så vel som guttene ….

Tilgivelse er i en drøm for en som fortjener bevis på nestekjærlighet eller bot, for Gud den allmektige sier : ( Si til de som ikke tror om de er ferdige, hva som allerede er tilgitt dem ). Og den allmektige sa : ( Si til de som tror, ​​tilgi de som ikke håper på Guds dager å belønne et folk med det de tjener )….

…Den som ser at han lovet ham tilgivelse : eller forkynte for ham eller på annen måte, så er løftet basert på visdommen i den allmektige sier: ~ Hans sannhets ord .~…

Den som så at den Allmektige Gud regnet ham eller tilgav ham og så ikke hvordan Gud møtte også i oppstandelsen ….

Når det gjelder benådning, så gjør Mahmoud, den som ser at han har tilgitt skyldige for synd, da han gjør en handling som Gud vil tilgi ham. Når det gjelder skyld, den som ser at han skylder på andre for kommandoen sin, så gjør han noe sånt fortjener skyld på ham. Når det gjelder bebreidelse, indikerer det kjærlighet fordi han bare får skylden for den han elsker….

Tilgivelse er den som i en drøm ser at han har tilgitt lovbryteren, fordi han gjør en gjerning som den allmektige tilgir for ham, og hans benådning vil forlenge livet hans . Tilgivelse er tilgivelse . Og hvis han så at noen andre benådet ham, ville han lenge ha levd og fått et løft . Tilgivelse etter evne er bevis på Guds allmektiges fromhet og frykt . Og den som Gud allmektig tilgir ham, han vil omvende seg og bli ledet, og hans utfall vil bli bedre ….

…Og hvis han ser at han står ved portene til Haram eller ved porten til det ærverdige rommet og ber om tilgivelse fra den allmektige Gud, så er det anger og tilgivelse for den allmektige som sier: ~Og hvis de hadde gjort noe urett, de kom til deg, så be Gud om tilgivelse, og sendebudet for dem ville ha funnet Gud en barmhjertig omvendelse . ~…

…Angst er i en drømmes anger og søker tilgivelse, så den som ser at han er engstelig, så angrer han på å be om tilgivelse, han vil irettesette seg og klandre henne for sin synd ….

…Og den som så at han var i Medina, han indikerte at handelen fulgte og at det gode kom fra dem i religion og i verden, og den som så at han var i profetens helligdom, må Guds bønner og fred være over ham, at godt og velsignelse ville skje. Det hederlige rommet når han søker tilgivelse fra Gud den allmektige, for det er omvendelse og tilgivelse. Og den som ser at han er på et av stedene han besøker, det er en god forekomst i alle tilfeller, og den som ser at han ligger ved siden av en av de to hellige helligdommer, det indikerer hans fortsettelse i tilbedelse…

…Det er i en drøm som ber om tilgivelse og søker om tilgivelse er hagen, og den som ser at han vanner frukthagen sin, familien hans vil komme . Hvis han ser frukthagen sin tørr, så er kona øde . Og den som kommer inn i en ukjent hage hvis bladene er spredt, de vil bli slått . Og frukthagen indikerer kvinnen fordi hun blir vannet med vann og hun blir gravid og føder . Den ukjente frukthagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene til seerne, og i hans hender høster leseren fra fruktene av hans visdom, og den forblir med sin opprinnelse med det folk nevner, som er det gamle og oppdaterte treet, og løftet og løftet er som dets søte og sure frukter . Kanskje den ukjente frukthagen indikerte paradis og dets lykke fordi araberne kaller det himmelen . Kanskje han pekte lunden mot markedet og brudens hus, så trærne var hennes bord, og frukten var hennes mat . Og kanskje antydet han et sted eller et dyr som skal brukes fra, og som skal brukes i det, som butikker, khaner, duer, geiter, dyr, husdyr og andre avlinger . Hvis noen ser seg selv i en hage, ser jeg på tilstanden hans, hvis han er i sannhetens hus, så er han i paradis og lykke, og hvis han er syk, døde han av sin sykdom, hvis frukthagen er ukjent, og hvis han er Mujahid, oppnår han martyrium, spesielt hvis han ser en kvinne kalle ham for seg selv, eller han drakk melk eller melk i den. Honning fra elvene hans, eller hvis fruktene ikke ligner det han har kjent, og hvis det ikke er noe av det, og hvis han er enslig eller har hatt en ekteskapskontrakt, giftet han seg eller inngikk en kone og fikk som han så i hagen . Og den som kommer inn i en hage og ser en ansatt eller en slave tisse i bena, eller vanne ham uten driverne eller fra en annen brønn enn sin egen, så er han en mann som forråder ham i sin familie . Den velkjente frukthagen er veiledende for sin eier, garantist eller hersker, og indikerer moskeen for allmennheten, inkludert folket, den private, den uvitende, de lærde, den elendige, den sjenerøse, og den indikerer markedsplassen eller rollen som kunnskap, for eksempel skolen og andre steder som kombinerer tilbedere og studenter av vitenskap . Det indikerer universitetshuset for de rike og de fattige, de gode og umoralske . Den som kommer inn i en drøm i hagen, som om han går inn i den på det tidspunktet fruktene kommer inn, indikerer godhet, levebrød og en økning i gode gjerninger, ektemenn og barn, og hvis det er på slutten og blader falt fra det, indikerer det å avsløre situasjonen og gjeld eller skilsmisse fra ektemenn eller tap av barn, hvis innsiden til Bustan-døde, så er han i himmelen, og hvis han var sunn, hadde han kanskje vært urettferdig mot seg selv og ikke pålitelig i sin religion. Hvis han hersker over ham eller sin besittelse, oppnår han ære og autoritet, ellers er han bortkastet på seg selv . Kanskje frukthagen antydet kona, sønnen, penger, godt levebrød og fjerning av bekymringer . Og kanskje indikerte Bustan stedet hvor festen det er forskjellige matvarer og farger, og sultanens hus som samler hærer og soldater ….

…Den som ser seg selv lage et skjold : Han bygger en befestet by . Bruk av skjold indikerer også en bror Zuhair, eller Ibn Shafiq . Og hans klær for handel er en dyd som vil bli anskaffet av ham fra permanent handel, sikkerhet og bevaring . Og skjoldet var penger og en konge . Og det ble sagt at det som var dekket av våpen, slik som skjoldet, egget, kjevebrettet, kistene og benet, som indikerer klærne i klærne, og kjevebrettet er som et skjold, bortsett fra at det er sterkere, bevart og sterkere . Og det ble sagt at bruk av den indikerer ekteskapet til en sterk, kjær kvinne og en vakker kvinne med penger . Når det gjelder tilgivelse og egg, den som ser tilgivelse eller egg på hodet, er forsikret om tapet av pengene sine, og han vil motta ære og ære . Og det ble sagt at hvis egget er av høy verdi, indikerer det en rik og vakker kvinne, og hvis det ikke er høyt, indikerer det en stygg kvinne, og det ble sagt at den som så et jernegg, nådde en flott måte . Allahs sendebud fred være med ham : ~ Jeg så om jeg var i et skjold som var sårbar, Vooltha-byen . Og jeg Mirdif-ram, Voolth ram-bataljon . Og hvis jeg ikke så sverdet mitt med Zulfikar, var ikke Voolth i deg . Og jeg så okser slaktet, Voolth død av mine følgesvenner . ~ Og underarmene av jern er menn av hans slektninger, så den som blir sett på ham med to hjelpere, han blir styrket av hendene til en mann av sine slektninger . Det ble sagt at han fulgte med to store sterke menn, og tolkningen kan ha falt på hans sønn eller bror . Og den som ser på ham to jernben, de er født og styrker i en reise ….

…Lamm er i en drømmekunnskap om dårlige mennesker . Og syndens tilgivelse er indikert av det allmektige ordtaket : ( Bortsett fra syndene, er din Herre i overflod i tilgivelse )….

…Predikanten Abu Saeed sa en visjon om frukthager og hager, som indikerer å søke tilgivelse for den allmektige ordtaket: ~ Så jeg sa, be om tilgivelse fra din Herre, at han var en tilgivende mann som sender himmelen over deg, ~ verset , og kanskje denne visjonen antydet de gode nyhetene ….

…Når det gjelder de tjue, er det en økning i styrke og seier over fiendene, og Murads oppnåelse av Allmektighetens ordtak: ~ Hvis det er tjue som er tålmodige blant dere, vil de overvinne to hundre .~ Når det gjelder de tretti, indikerer det at hvis han hadde krangel med noen, ville han raskt skille seg og vinne over fienden, fordi Gud den allmektige sa: ~Og hans graviditet og hans separasjon er tretti måneder .~ Når det gjelder de førti, er det tolkningen av en sak og forvirring og vandring, fordi Gud den allmektige sier: ~ De er forbudt i førti år .~ Når det gjelder de femti, er det ikke Mahmoud, og det ble sagt at den visjonæres liv er fullstendig . Når det gjelder sekstitallet, er det ikke Mahmud, fordi det er påkrevd for det allmektige ordtaket ~ eller å mate seksti fattige personer ~, og det ble sagt at en reise skyldes det allmektige ordtaket ~Det har blitt en måned og dens sjel er en måned . ~ Når det gjelder de sytti, er det behov for å utsette og oppstå frykt fra sultanens side . Og hvis tallet er en unnskyldning, er det ikke prisverdig fordi den Allmektige sa: ” Så er det sytti alen i våpenkjeden. ” Det ble sagt å søke tilgivelse og smigre den som ikke har noe godt, og Gud vil tilgi ham for å si: “ Hvis du søker tilgivelse for dem sytti ganger, vil ikke Gud tilgi dem . ” Siktelsen åttende redd Bzna ham for hans hud til verset ~ Vagelteke åtti vipper ~ og sa til et møte og et basseng . Når det gjelder nitti, indikerer det at en eldre kvinne forlater ham og han får nytte av dem, og hvis han er fra folket i staten, vil dette skje med ham fordi Gud den allmektige sa: ~ Nitti-ni søyer ~ og det var sa at det er nød og motgang ….

…Sihr : Den som ser det i en drøm, kan falle i en synd som krever tilgivelse, fordi Gud den allmektige sier : (Og av tryllekunstnere søker de tilgivelse )….

Tilgivelse Hvis en kvinne drømmer om tilgivelse, betyr dette at hun ikke vil unnslippe en negativ kommentar til sin oppførsel ….

…Surah Ghafir den som leser det eller resiterer det for ham, er en sann troende, og han utfører mye godt på hendene, og han er velsignet med høyde i denne verden og det hinsidige, og han vil få tilgivelse fra den allmektige Gud og tilgivelse ….

…Så den som ser at han er naken mens han skammer seg over folk og ber dem om hva han dekker, så vil han bli avslørt fra dem og spre sin hemmelighet, og hvis han ikke skammer seg over dem og ikke ber dem om hva han dekker , så er han velsignet . Og den som ser at han er naken, hans private deler er dekket, og han er ikke i seg selv korrupt, så tolkes han med tilgivelse, tilgivelse og seier, og hvis han ikke er kvalifisert for det, er han ikke Mahmud ….

…Surat Ghafir Ibn Sirin sa at den som resiterer det, vil være en ren troende med ærbødighet og underkastelse . Al-Kirmani sa at hans gode oppførsel og hans oppførsel på religionens vei er grei, og det ble sagt at et godt budskap om tilgivelse og frelse fra de omkomne, eller amnesti for en synder . Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Han får barmhjertighet og tilgivelse fra den allmektige Gud .~…

…Av englene, fred være med dem . Den som i en drøm ser at han snakker med en konge eller gir ham noe, så er dette et vitnesbyrd om at han vil gi, den allmektige vilje . Og den som så at englene kom ned et sted, hvis hans folk var i krig, ville de vinne, og hvis de var i kval, ville de bli lettet . Kanskje nedstigningen av engler antydet en epidemi eller pest, eller på fyrster, halliker eller arbeidere . Og den som ser at han flyr med englene, han vil motta martyrium, og han vil vinne gleden og ære for den allmektige Gud . Og den som ser englene et sted, mens han er redd for dem, vil det være krig, strid, strid og fiendskap . Og hvis han ser at englene bøyer seg mot ham eller kneler ned, blir hans behov oppfylt, og tilveiebringer rettferdighet og god erindring . Og hvis han ser dem som et kvinnebilde, lyver han for den allmektige Gud . Og hvis han ser at englene forkynner for en gutt, vil en god, from, lærd bli født for ham . Hvis han ser en gruppe engler i en by, vil en lærd eller asketisk dø der, og en undertrykt mann vil bli drept . Og den som ser at han har blitt konge, han vil få ære og stolthet . Og den som ser at han kjemper mot en konge, han vil bli fjernet fra sitt sted, sin stolthet og rang, og han vil bli bekymret . Og hvis han så englene komme inn i huset hans, kom en tyv inn i ham . Hvis han ser at en engel tok våpenet fra seg, er det bevis på at pengene hans, makten og fordelene har gått, og kanskje han forlot kona . Hvis kongen ser en gutt, indikerer han fremtiden, og hvis han ser ham som en ung mann, indikerer han nåtiden, og hvis en gammel mann ser ham, indikerer han fortiden . Og den som ser at han har blitt konge, han vil bli prest eller spåmann eller en gimmick, og hvis han er syk, indikerer han at han er død . Og den som ser englene be om tilgivelse for ham, for fred i sin religion og tilstand, og hans rikdom vil øke . Og hvis englene går ned på kirkegårdene, blir de rettferdige begravet der . Hvis han ser engler i markedet, er det bevis på undervurdering . Den som så at han kjempet mot en konge, ville bli ydmyket og ydmyket etter herligheten . Og den som ser at han har blitt i et bilde av en konge, hvis han var i intensitet, ville han få lettelse, og hvis han var i mandelløs slaveri, og hvis han var ærbar, ville han få en økning og et presidentskap . Og den som så englene hilse på ham, Gud ga ham innsikt i sitt liv og forseglet ham godt . Og hvis en vantro ser at englene ber for ham og ber om tilgivelse for ham, blir han muslim . Kanskje visjonen om englene indikerer barna og de med forhold . Og pineenglene hvis de kommer inn i de døde og ikke er redde for dem, indikerer sikkerhet, spesielt hvis han er på reise, så er han trygg fra bandittene . Og deres visjon indikerer kongens sendebud, hans stedfortreder eller herskeren, og hvis han hadde gjeld, ble hans ansvar løst, og hvis han var syk, ble han kurert . Kanskje visjonen deres viste oversetterne som er kjent med språkene til folket, for de spør hver enkelt på sitt eget språk ….

…Den opplyste byen: den som ser den i en drøm og bor i den, det vil være bra for religion og verden . Og den som ser at han står ved døren til Haram eller døren til rommet, dette er anger og tilgivelse . Og det ble sagt : Visjonen til Medina tolkes i seks aspekter : sikkerhet, tilgivelse, barmhjertighet, frelse, lettelse for de som er, og et godt liv ….

Tilgivelse En som i en drøm ser at han har tilgivelse eller et jernegg på hodet, så er han trygg fra mangelen på pengene sine, og han vil få ære og ære . Se også hjelm ….

…Dette indikerer vrede fra den allmektige Gud, og den som ser et eksempel eller et bilde og blir fortalt til ham : Han er din Gud, og tror at han er hans gud, så tilbad han og tilbad ham, så er han opptatt av løgn, tenker at det er sant . Og den som ser den allmektige Gud be på et sted, hans barmhjertighet og tilgivelse vil komme på det stedet og stedet der han pleide å be . Den som ser Gud den Allmektige, aksepterer ham, og hvis han er et av rettferdighetens og godhetens folk, aksepterer han sin lydighet mot Den Allmektige og resiterer sin bok eller lærer den Hellige Koranen, og hvis det ikke er noe annet, så er han en innovatør . Og den som ser Gud den Allmektige, har kalt ham og svart ham, så vil han utføre Hajj, Gud den allmektige vil, og når det gjelder hans manifestasjon på det spesielle stedet, kan han indikere arkitekturen hvis den var i ruiner, eller dens ruin hvis den var full , og hvis folket i det var urettferdig og hevner seg på dem, og hvis de ble undertrykt, ville rettferdighet komme til dem . Kanskje hans syn på Den Allmektige på det bestemte stedet indikerer en stor eiendom der han er, eller en mektig mektig mann tar ansvar for ham, eller en nyttig eller klok lærd som er ekspert i rettsmidler, reiser seg til det stedet, og som av frykt for Gud allmektig i en drøm, det indikerer ro og ro, rikdom fra fattigdom og bred levebrød . Og den som ser som om sannheten, den allmektige, har blitt den rette, blir ledet til den rette stien . Og den som ser at den allmektige Gud veileder og truer ham, så begår han en synd . Dette indikerer vrede fra den allmektige Gud, og den som ser et eksempel eller et bilde og blir fortalt til ham : Han er din Gud, og tror at han er hans gud, så tilbad han og tilbad ham, så er han opptatt av løgn, tenker at det er sant . Og den som ser den allmektige Gud be på et sted, hans barmhjertighet og tilgivelse vil komme på det stedet og stedet der han pleide å be . Den som ser Gud den Allmektige, aksepterer ham, og hvis han er et av rettferdighetens og godhetens folk, aksepterer han sin lydighet mot Den Allmektige og resiterer sin bok eller lærer den Hellige Koranen, og hvis det ikke er noe annet, så er han en innovatør . Og den som ser Gud den Allmektige, har kalt ham og svart ham, så vil han utføre Hajj, Gud den allmektige vil, og når det gjelder hans manifestasjon på det spesielle stedet, kan han indikere arkitekturen hvis den var i ruiner, eller dens ruin hvis den var full , og hvis folket i det var urettferdig og hevner seg på dem, og hvis de ble undertrykt, ville rettferdighet komme til dem . Kanskje hans syn på Den Allmektige på det bestemte stedet indikerer en stor eiendom der han er, eller en mektig mektig mann tar ansvar for ham, eller en nyttig eller klok lærd som er ekspert i rettsmidler, reiser seg til det stedet, og som av frykt for Gud allmektig i en drøm, det indikerer ro og ro, rikdom fra fattigdom og bred levebrød . Og den som ser som om sannheten, den allmektige, har blitt den rette, blir ledet til den rette stien . Og den som ser at den allmektige Gud veileder og truer ham, så begår han en synd ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så en død person stå i bønn, det indikerer at han var mye tilbedelse i løpet av livet og at det er håp om tilgivelse, og kanskje var han uaktsom i lydighet .~…