…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….

…Den som ser datoer i en drøm, de er et symbol på regn, og for den som spiser dem et rent generelt levebrød som vil oppnås av ham, og ingen vil knytte ham til det . De begravde datoene er penger spart, så vel som siv og de sagede dadlene er dirhamer som ikke blir igjen, og den som spiser hvetegras, han er fra dhimmah . Og den som ser at en dato kommer til ham, penger kommer til ham fra menn med farer, og agent for datoer er et bytte . Og den som høster en date i sin tid, han vil gifte seg med en velstående, hederlig kvinne, som har mye godhet og velsignelse, eller at mannen treffer noen hederlige menn med penger uten tretthet, og kanskje han vil ha kunnskap . Hvis datoene ikke er i tide, hører han kunnskap og handler ikke etter det . Hvis han sprer seg fra et tørt palmetre på seg selv, lærer han av en hykler mann med kunnskap, og hvis han er i en sky eller de er så langt borte fra Gud for historien om Maria, fred være med henne : ( Og han spottet deg med stammen til daddelpalmen som falt på deg fuktig ) . Hvis hun ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun en arv fra mannen sin, og hun er skilt i det skjulte, og arv er forbudt . Hvis en person så at han tok en dato og kuttet den og hentet produktene fra den, ville han få en sønn . Og den som så at han plukket et svart druefrø fra et palme, så føder hans kone en sønn av et svart kongedømme . Datoer forklares med god levebrød og halal . Og den som ser at han spiser gode datoer, han hører gode ord og får stor fordel . Og den som så at han begravde en dato, fikk penger fra safene eller fra foreldreløse penger eller lagrede penger . Og den som så at han spiste førti dadler på døren til sultanen, og det var ikke tiden da datoene dukket opp, eller tidspunktet for deres Istiha, han ville slå fyrti pisker . Og den som ser det som om han spiste førti dadler og var på modenhetstid, han vil ha førti tusen dirham . Og den som ser kurver med brune dadler, faller fra magen til grisene, mens han løfter dem opp og bærer dem hjem, han får bytte fra de vantros penger, og den som ser det som om han suger en dato og gir den til en annen og suger det, så vil han dele med ham en god tjeneste . Og den som ser som om han har spist dadler, han vil finne troens søthet . Og den som ser ut som om han splitter datoen og skjønner intensjonen fra den, så får han en sønn ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Frukten, hvis frukten blir sett i en drøm og den er søt, indikerer levebrød, nytte og nyttig kunnskap, og den sure frukten for den som er enig i å spise, er også, og for de som ikke er enige med ham, er det forbudte penger og en økning i sykdommen hans, og det som ikke ender med fruktene, indikerer at han spiser og besitter religion eller utbredelsen av ikke-muslimske kvinner og menn Slave eller dumme av dem . Og den tilslørte frukten opprettholder tretthet, og den dampede frukten har liten eller ingen mistanke om den, eller har ikke blitt reddet fra zakat . Og frukten som ikke har stengler eller skall, indikerer at ting er lette og det lovlige levebrødet som ikke er besmittet av noe . Hvis frukten er i sin sesong og modenhet, er det et presserende gode, og hvis det ikke er i sesongen, er det nytten etter en stund, eller det er bevis på levebrød . Og å spise det på en annen tid enn sin tid er en lettelse som har gått glipp av gode og vanskelige vanskeligheter, og en undersøkelse av det man frykter å gå . Og hver frukt kombinert er et tegn på kjennskap og møte og omvendt . Hver merkelig frukt er et tegn på landet sitt . Fruktene er ektemenn, barn, pengekontrakter, butikker, vitenskap, eiendom, gode gjerninger, familie, slektninger, enkeltpersoner eller en kur mot sykdommer hos dem som har dem, og de kan indikere hvilken drikke som er laget av dem . I tillegg til at mashmoum indikerer vann eller fett . Og den som plukker noe fra et tre som ikke er frukt, så blir han værende i en sak som ikke er tillatt for ham, eller han søker noe som ikke er obligatorisk for ham . Og å plukke frukten fra røttene til treet er bevis på en krangel med en hederlig mann, og den som ser at han plukket forskjellige frukter fra trærne, det påvirker kunnskap og rettsvitenskap fra menn som har posisjoner innen kunnskap og prestisje . Hvis han plukket den mens han satt, ville han ha levebrød uten hardt arbeid . Og den som så et fruktbart tre om vinteren, og han likte det, da var han en mann som var blitt tvunget til det, og antok at han hadde penger, og hvis han plukket noe av det, ville pengene hans gå til den mannen så mye som han plukket den . Fruktene er rikdom og verdighet, så den som ser at han høster av et annet sammenhengende tre enn frukten, indikerer da en rettferdig svoger eller en partner i ham som er god . Og uansett hvilken frukt det var på fjellet som ikke var eid, er det kunnskap, næring og talenter fra Gud den allmektige, og ingen har en tjeneste for det ….

…I en drøm er han en mann med bekymringer, så den som ser ham har blitt truffet av ham, de vet ikke konsekvensene . Og den som ser at han spiser vannmelon, han vil komme ut av fengselet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så send en av dere med papirene dine til Madina, så la ham se hvilken av dem som er den beste maten, så la ham gi deg en bestemmelse fra det ). Betyr vannmelon . Ibn Sirin sa : Den som så at han nådde ut til himmelen og tok vannmelon, ville søke en konge og få den raskt . Når det gjelder den indiske vannmelon, den som ser den, har gitt den til mennesker, den er tung og kald i folks øyne, eller han snakker tunge ord . Og den kokte er for menn av seg selv, og vannmelon er bra for de som vil elske en annen person, og for de som ønsker å omskjære en annen person, og for de som vil gjøre forretninger, er vannmelon dårlig for ham og indikerer arbeidsledighet . Og den som ser at vannmelon blir kastet i et hus, han vil dø av sin familie ved antall hver av den, og vannmelon i drømmen er en sykdom, og den rå grønne som den ikke har modnet fra er sunn for kropp . Og den grønne vannmelon er en by, en gutt eller en kone . Gule vannmeloner er kvinner eller menn som har god ros og godhet, og kan indikere en kvinne med vakre kvaliteter eller dårlige feil på grunn av skorpens grovhet og den gule fargen på den røde fargen indikerer typer smykker . Se buen ….

…Kvinner blir sammenlignet med menn. Hvis en kvinne mener at hun må kle menn, utseendet eller båten, vil hun forbedre tilstanden . Og hvis klærne var avskyelige, endret de tilstanden med bekymring og frykt . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var det bra for mannen hennes . Etterligningen av jødene, de kristne og andre er bevis på tilbøyeligheter til deres ønsker, eller til deres religion, eller glede i deres festivaler, eller en anmodning om å gifte seg med dem ….

…En kvinnes graviditet i en drøm indikerer at hun er utholdende i sine saker, og mottar penger og økende økning, stolthet og ære og god ros fra det . Og hvis en mann ser at han har et tau, er de tunge og skjulte for folket, og han er redd for økningen og utseendet, og tauet er en økning i verden for de visjonære, mannlige eller kvinnelige . Å se en gravid kvinne indikerer angst, nød og skjulte forhold . Oppfatningen av menn i en drøm indikerer en økning i kunnskap for verden, og det kan indikere hans bekymringer, beklagelse og nabolaget til fienden, eller kjærlighet og lidenskap, og det kan indikere noen som kombinerer menn og kvinner på ett sted , eller planter noe malplassert, eller en tyv kommer inn i hans hjem, eller gjemmer seg i huset hans er en cache, eller han stjeler tyveri og skjuler det for eieren . Kanskje mannens tau tydet på at han ville ødelegge seg selv, og kanskje de fremmede døde kunne bli gravlagt sammen med ham . Kanskje var han en løgner som lot som om han var umulig, og kanskje skjulte han sin korrupte tro og tro . Når det gjelder tauet av arroganse, kan det indikere nød som når familien hennes på grunn av henne, og det kan indikere en ond ulykke som inntreffer i hennes sted, for eksempel en tyv eller brann, og kanskje hun bruker en jean eller lager en enhet for henne for å passe henne, eller noen som ikke er kompetente for henne, eller hennes jomfruelighet avtar før ekteskapet hennes . Når det gjelder den ufruktbare kvinnens unnfangelse, eller det mannlige storfe og storfe, er dette bevis på tørrheten i Sunnah, mangelen på godhet og overflod av fristelse og ondskap fra tyver . Og den som ser at kona er gravid, han håper på bedre enn utstillingen av denne verden . Og den som tror at han har graviditet, så er det en økning i hans rikdom og verden, og det er uansett gyldig for kvinner og menn . Og det gamle tauet til et våpenskap er en rettssak . Og det ble sagt : Graviditeten hennes er ledig arbeid . Det ble sagt : Det er fruktbart etter ujevnhet . Og en fri kvinne uten mann, så vel som en jomfru, hvis de ser at de er gravide, vil de gifte seg ….

…Gull er ikke prisverdig i tolkningen av at ordet og den gule fargen ikke liker det, og tolkningen av sorg og pengebøter, og armbåndet fra det hvis han bruker det, er en arv i hans hånd, så den som ser at han bærer noe av gull så gifter han seg med et inhabil folk, og den som slår en gullstang, pengene hans er borte eller de blir truffet av dem like mye Han slo gull, eller Sultan var sint på ham og bøtelagt ham, og hvis han så det gullet gikk, argumenterte han i en hatesak, og det falt i tungene på mennesker, og den som så huset sitt med en madhhab eller av gull, oppsto brannen . Og den som ser på ham et halskjede eller sølv eller perler eller essensen av en verge og etterligner en tillit, og den som ser to armbånd av gull eller sølv på ham, noe dårlig vil skje med ham fra det hans hender har, og sølv er bedre enn gull, og det er ikke noe bedre i armbåndet og den kjedelige, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: “ Jeg så det var som om det var to gullarmbånd i hendene mine, og jeg blåste dem opp og de falt, så Mosaylimah, løgneren, og al-Ansi, eieren av Sanaa , tok dem. Og den som tror at han har en ankel laget av gull eller sølv, han vil oppleve frykt eller inneslutning og tilbakeholdenhet . Og det sies at menns ankler er deres kjeder, og ingenting av smykker er egnet for menn i en drøm bortsett fra et halskjede, halskjede, ring og øreringer . Alle smykker for kvinner er pynt, og kanskje er tolkningen av armbåndet og ankelen til mannen spesiell . Hvis gull ikke er smykket, blir det bøtelagt, og hvis det smykker, er det svakere i ondskapen fordi et annet navn har kommet inn i det . Og det ble sagt at kvinners smykker betegner kvinner for sine barn, så gull er for mennene, sølv for kvinnene, og hannen kan referere til menn, og det kvinnelige for kvinner . Og det ble fortalt at en kvinne kom over og sa : Jeg så som om jeg hadde en skål med fint gull, og den brøt og styrtet ned i bakken, så jeg ba om det, men jeg fant det ikke, så han sa : Er du en syk slave eller en slave? Hun sa ja, han sa : Han er døende . En person så ut som om øynene hans var av gull, så han ville at øynene hans skulle forsvinne ….

…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Den som ser at han er død og blir båret på en seng på menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem på halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….

…Trær : Det er kjent antall, de er menn, og deres tilstand blant menn er like mye som et tre i trærne . Hvis han ser mange palmer for ham, eier han menn i den grad, hvis daddelpalmen er på et sted hvor daddelpalmen knapt er på et slikt sted, og hvis det er i en lund eller et land som er egnet for det, så er gruppen av palmer ved det en knute for den som eier den. Dens frukt, det rammer penger fra menn, eller penger fra knuten, og menn er hederlige, og knuten er hederlig, i henhold til det som er beskrevet i tilstanden til palmer og dens preferanse fremfor trær når det gjelder fruktbarhet og fordeler ….

En mann kom til Ibn Sirin, må Gud nåde ham, og han sa: Jeg så en kvinne fra Bani Selma som hadde et kar der det var melk i hendene hennes, og da hun løftet det til munnen for å drikke det, skyndte seg på urinen, så hun la den opp, og han sa: Dette er en god kvinne som ønsker menn og giftet seg med henne

…Og den som ber med menn og kvinner, han vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant folket . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt ….

…Og den som ser at han er død og bæres på menneskers nakke, da vil han slå en hersker og utføre hans befaling, og hans frafall vil være innenfor samme myndighet som de som fulgte begravelsen hans, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere med mindre han blir begravet ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Armbånd Hvis en mann ser et armbånd i hånden, er det stramt . Hvis armbåndet er av gull eller sølv, er han en mann som er egnet til å forfølge gode gjerninger . Og den som ser et gullarmbånd i hånden, hans hånd vil bli verdsatt . Og hvis en engel ser veggen på flokken sin, så er han vennlig mot dem og tilpasser seg behandlingen, så får de gevinst og velsignelse . Hvis sultanens hånd er lukket, åpnes den på hans hånd med omtale av et testamente . Armbåndet føder en mann eller en tjener . Et armbånd for kvinner er en velsignelse og en glede . Og den som ser et armbånd av sølv, pengene hans vil øke . Armbåndet er for menn som bruker det, og er en dekorasjon for kvinner . Hvis armbåndet er på de døde, så er de i himmelen . Armbåndet er en kone for en ungkar . Og det ble sagt : Sølvarmbånd er religion og fromhet for de som bærer dem i en drøm, fordi de er blant juvelene til paradisets folk . Og hvis armbåndene var av bein eller elfenben, kan dette indikere slavekvinner og frie menn . Og armbåndene kan indikere sorg og fortvilelse . Og armbåndet kan indikere hva som skjer i landet eller inn eller ut av det ….

…Retning : begjær Fezfr trenger, gutten og kyssende hengivenhet mellom guttens far og mellom den før . Og kyss slavefølelsen mellom den neste og hans herre . Hvis han så ut som om han var foran en hersker i hans sted . Og hvis en sultan eller en dommer godtar det, aksepterer sultanen eller dommeren hans ordtak . Og hvis sultanen eller dommeren kysset ham, fikk han godt av dem, og hvis han så at en mann kysset øynene hans, ville han gifte seg ….

…Og den som tror at han leder menn og kvinner, han vil være en god mekler i reform blant mennesker, og hvis han er kvalifisert til å dømme, vil han påta seg det ….

…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og sa at jeg tviler på min kone på grunn av to menn, og i kveld så jeg to hunder slåss på skjeden hennes, så bitt de henne, og de skadet henne, så Ibn Sirin så på ansiktet hans og så ham i en redd forandring. Nå på henne rørte mannen henne raskt og fant henne, som han sa, og han spurte henne om det, og hun fortalte ham om det i henhold til beskrivelsen ….

…Når det gjelder å barbere menns hår under Hajj og forkorte det, er det i tolkning sikkerhet, erobring og oppfyllelse av en gjeld og en kylling, fordi Gud den allmektige sier : “Du skal gå inn i Den hellige moske, hvis Gud vil, i sikkerhet og barbere din hodet og kommer til kort, så skal du ikke være redd . ” Og i ikke-Hajj også, bortsett fra at det i Hajj er sterkere . Dette er hvis personen med visjonen ikke er president, og hvis han er en leder og barbert av sesongen, indikerer hans visjoner at han mangler, er isolert eller bryter med dekning, så denne visjonen er for de fattige å bruke gjeld , og for at de rike skal tape penger . Og hvis visjonens person var et av rettferdighetens folk, var hans grusomhet svak, og hvis han ikke så at han ikke barberte hodet, men så at han var barbert, triumferte han over fiendene og fikk styrke og stolthet . Noen av dem sa : Barberingen er bare egnet for tolkning for de som er vant til barbering, og den er ikke egnet for de som har en vane med barbering . Og det ble sagt at barbering av hodet til en kriger krever vitnesbyrd i tolkningen ….

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

…Et kyss er i en drøm eliminering av nødvendighet og seier over fienden . Den som ser at han kysser en mann, han vil få sitt behov . Hvis han ser at han kysset en gutt, er det kjærlighet mellom ham og guttens far . Hvis han kysser en hushjelp, er han sann . Hvis han godtar gratis, vil han være ærlig mot mannen sin . Og hvis en kunnskapsmann godtar en skjønnhet, vil han lese ordene fra den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud godtar ham, hans gjerninger er akseptable for hans Herre . Og den som ser at han tar imot en kjent død, han drar nytte av de døde med kunnskap han etterlot seg, penger som er igjen, eller hva han gjorde i sitt liv . Og den som ser at han tar imot en ukjent død person, han vil tjene penger på en måte han ikke håper på, og hvis han kysser ham er død, vil han tjene godt fra de døde eller på hælene ….

…Når det gjelder kysset, den som ser at han kysser en utsmykket kvinne eller har sex med henne, da gifter han seg med en kvinne hvis mann er død, og han drar nytte av pengene hennes og en sønn, og han blir god det året og det ble sagt at han vil ha verden. Og den som ser en mann som kysser og har sex med ham og blander seg med ham, blandes med lyst, så er hans tolkning som en tolkning av ekteskapet, og hvis ikke med lyst, så får han effekten god. Og den som ser at han tar imot en død , så fortsetter ekteskapets fortolkning i tolkning, og noen av dem sa at den som så at han aksepterer en død med lyst, så forbinder han ham med det gode, og den som ser at de døde kysser ham, han kommer til ham fra pengene til det død eller fra hans gjerninger er bedre, og den som ser at han er foran noens hånd, så blir han ydmyk av ham, så vel som å kysse kneet. Og et menneske og den som ser at noen er foran jorden, da er det bedre og høyere for fremtiden for ham, og den som ser at han er foran sin elskede, så er han underkastelse og ydmykelse for ham…

…Sjelden fortalte at de to mennene, den ene sa til den andre hvis de mottok din Herre, fortalte meg hva som møtte ham, sa han, og du døde også, en av dem eieren og så ham i en drøm og sa til ham forkynne evangeliet og stole på i det jeg så å sette tillit til tre ) ganger ….

…Hannene er blant folket. Å se en mann i en drøm indikerer dyd og kapasitet, og at Gud den Allmektige har favorisert hannen fremfor kvinnen. Den allmektige sa : ( Så hannen er som andelen av de to kvinnene )….

Hvis en polyteist ser at han har blitt muslim, eller han ser at han ber mot retning av qiblah, eller hvis han ser at han takker den allmektige Gud, så guide til islam

…Den som ser at qiblah er omledd fra sin plass til en annen side, og det blir fulgt av det, så er det på tre måter at kongen endrer seg og visjonæren beveger seg mot retning av qiblahs retning og fremveksten av en konge fra den siden og hans beslag med en gyldig kontrakt. Dette er hvis folk ser etterfølgerne. Han ber til et annet mål enn qiblah ….

…Den som ser en død person komme til ham og le av ham, takket ham for hans arbeid i hans testamente eller sin familie, eller for det han nådde ut fra sin bønn . Hvis det ikke er noe av det, har han ryddet ham i sin gode tilstand og lydighet mot sin Herre . Og den som kaller ham, er død, da er hans bønn en nyhet om det som er i fravær av Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet ….

…Det er fire typer klær : Sufi, poetisk, bomull og lin, laget av ull er penger, og hår er penger uten det, og laget av bomull er penger, og lin er penger uten det, og de beste klærne er det som er nytt og bredt og frekt, og ubleget, er bedre enn kort, og skapelsen av klær og smuss er fattigdoms illusjon og korrupsjon av religion, skitt og rusk i kroppen og hodet er de . Hvitheten av klærne er en skjønnhet i denne verdenen og religionen, og rødhet i klærne til kvinner er god, og det liker ikke menn for det er Djevelens utsmykning, med mindre det røde er i en jakke, seng, eller dyner, og når mannen ikke vises i den, så er det på den tiden lykke og glede, og det gulaktige i klærne er en sykdom . Det er blitt sagt at rødhet er de, og rødhet og gulhet i kroppen ikke skader, fordi de ikke fornekter eller tilfredsstiller menn, og grønt i klær er bra i religionen, fordi det er klærne til folket i Paradise . Svarte klær er gyldige for de som bruker dem mens de er våken, og kjenner dem, og de er høyeste, rikdom og autoritet, og de liker ikke dem ….