…Og den som ser at han bestrider en person om farens sak over dem, så indikerer det at det er en rettssak ifølge den edle sharia, og hans sak går tilbake til Koranen og Sunnah fordi Gud den allmektige sa: “ Hvis du er uenig om noe, bringer de det til Gud og sendebudet. ”Og det ble sagt at striden med kvinner og unge gutter ikke er prisverdig ….

…Og den som ser at han griper inn for en person, det indikerer at han er kjær, hans ære, hans høye rang og oppnåelsen av en belønning og belønning ….

Hvis visjonen var i sin tilstand, og det ble sett på som om han ble begravet i denne tilstanden, uten apparat eller gråt, og ingen deltok i begravelsen hans, blir det som ble ødelagt ikke gjenoppbygd . Med mindre det er i andres hender ….

Hvis han ser kroppshåret sitt så lenge som sauens hår, for håret i kroppen til eieren av denne verden er hans rikdom, og bredden i hans verdslige liv øker i det, og hans liv og lengden på kroppshår for en med bekymringer og frykt, hans tilstand er smal og hans forhold er atskilt og styrken i hans sorg i det . Hvis han ser at han barberte den med et lys eller en mousse, så hvis han barberer håret av kroppen, er bekymringene og tettheten i situasjonen skilt fra ham, og blir til bredhet og godhet . Og hvis håret blir barbert fra eieren av denne verden og dens kyskhet, så vil hans verdslige liv bli ødelagt, og han blir avskåret fra sin bekymring, og hans tilstand vil bli til ubehag og nød . Og den som ser et hår eller noe lignende i sin matbit, han vil i hans levebrød finne mangel, og klamringen er som ormer, og lus er barn ….

…Snø, is og hagl : Alle disse tingene er indikasjoner på ulykker, sykdom, kopper og maling, og plager og plager som stiger ned på det stedet han ser det, og i landet der han sank ned, så vel som steiner og ild, fordi de ødelegger planter, trær og frukt, rasjonaliserer skip, skader de fattige og ødelegger ham i rust og kulde. Og det blir til tider verre, og det kan indikere krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerer det fruktbarhet, rikdom, overflod av mat i sjeldenhetene, og strømmen av strømmer mellom trærne . Hvis noen så snø som kom ned fra himmelen og spredte seg til jorden, og hvis det var på stedene for plantingen og tidspunktene for dens bruk, indikerer dette overflod av lys og velsignelser på jorden og overflod av fruktbarhet, så at det fyller disse stedene med mat og spiring, da det er fylt med snø, men hvis det er i dem til tider når landet er ubrukelig og dets vegetasjon, er dette bevis på urettferdigheten til sultanen og jakten på eierne av munnen . På samme måte, hvis snøen er i en tid med fordel eller noe annet, ofte på boligene, trærne og menneskene, er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe, eller en pest på pengene deres, i den grad av økningen i visjonen og dens bevis . På samme måte, hvis han ser i sivilisasjonen og et annet sted enn snø, som hus og butikker, så er dette en pine, lidelse og sykdom, eller død eller kjærlighet kastet på dem og falt ned på dem, og indikerer kanskje beleiringen og mangel på reise og forespørsel om pensjon . På samme måte snø : fordi det ikke er noe godt i det, og det kan være Satans hud, eller en konge eller noen andre. Når det gjelder kulde : hvis det er på kultiveringsstedene og planter og ikke ødelegger noe eller skader noen, så er det fruktbart og godt, og det kan indikere bladlus og gresshopper som ikke skader, og katten. Og fuglen, hva med om folk på den tiden hentet den i containerne og samlet den i vannveiene ? På samme måte snø eller is, for de er fordeler, avlinger, frukt, bytte og egg dirham, og hvis kulden skader planter eller mennesker, eller det er på hus og butikker, så er det pandemier og forbrytelser kastet på mennesker eller kopper, korn og sår som samler seg og oppløses, enten fra å bære kulden i en sil eller et plagg, eller i det Han ikke bærer vann i den, hvis han er rik, vil inntektene smelte, og hvis han har varer i sjøen, er redd for det, og hvis han er fattig, vil ikke alt som han tjener og gagner ham ikke være hos ham, og ingenting er spart for sin tid, og noen av dem sa : Snow torturerer overveldende sultanen til flokken hans, og hans ord er stygge for dem Og den som så snø falle på den, reiste langt unna med en geit . Snøen er bare hvis det er litt snø som ikke er dominerende på siden og på stedet der stedet er snøhvit, og på stedet der snø ikke nektes, og hvis det er slik, er snøen fruktbar for folket på det stedet, og hvis det er for mye, ofte kan det ikke tørkes, så er det en pine som oppstår på det stedet . Og den som blir forkjølet av snø om vinteren og sommeren, han vil bli rammet av fattigdom, og den som kjøper snø om sommeren, han vil slå det han ikke hviler for, og han hviler fra en sky med gode ord eller ber for stedet for snø, og hvis snøen smelter raskt, så er han sliten mens han går raskt. At landet dyrkes med tørt land og snø, det er som regn, og det er barmhjertighet og fruktbarhet . Det er snø og det har beskyttelse mot snø, fordi det ikke er vanskelig for ham, fordi han var dekket og beskyttet, og han er en fast mann og han blir ikke skremt av det . Og den som fanger utallige ting fra kulden, han vil fange penger og perler . Og det ble sagt : kulden kommer ned fra himmelen, tortur fra sultanen til folket og tar pengene sine . Å sove på snø indikerer overholdelse, og den som ser som om det er snø over det, bekymringene er høye, og hvis snøen smelter, fjernes bekymringen . Når det gjelder opprinnelsen til Al-Qar, er det fattigdom . Og is er det og plager, med mindre en person ser at han laget vann i en bolle og frøs med det, så indikerer dette skaden på gjenværende penger . Og det frosne huset til kongens penger og andre ….

…Et valnøttre, for han er en blind, knapp og elendig mann, og på samme måte frukten av det, er penger som ikke kommer ut med mindre arbeid og svindel. På samme måte, hvis månens eier er i stand til å oppnå det han ba om, og opprinnelsen til alt som er forbudt og korrupt, hvis han ser at det er på et valnøttetre, så er det knyttet til en enorm blind mann, og hvis han stammer ned fra det, hva som er mellom ham og at mennesket ikke vil bli fullført . Hvis han faller fra den eller dør, blir den drept av en enorm mann eller en konge, og hvis den brytes av den, går den store mannen til grunne, og de omkomne omkommer hvis han så at han døde da han falt, og hvis han ikke døde da han falt, så vil han overleve . På samme måte, hvis han ser at hans hender eller føtter er brutt på det, så er han på randen til fortapelse og oppnår en stor lidelse, men han overlever etter det . På samme måte løper hvert stort tre i løpet av valnøtter, og tilskriver i sin essens som valnøtter til lexis ….

…Speilet : Den som ser ansiktet hans i det fra ungkarene, han vil gifte seg med noen andre og kaste ansiktet, og hvis han har en graviditet som ligner ham, enten det er betrakteren eller kvinnen, og han kan indikere delingen av ektefellene , til han ser ansiktet sitt i andres land og på stedet der han er, og strukturen til betrakteren har skilt seg i det. Det er hans beskrivelse og hans håp, og hvis han ser på dem for å fikse ansiktet eller til mørk øynene, så ser han på brødrenes spørsmål, fryktelig, og speilet hans kan peke på hjertet hans, så det han så av rust var urettferdighet og skyet hans hjerte . Og den som ser i et sølvspeil, får noe ille i ansiktet . Og så i speilet til sultanen og isolerte ham fra sin autoritet og så sin kollega i stedet, og kanskje han forlot sin kone og etterfulgte hennes motpart 0 og det ble sagt at speilet er mannens kvinne og hans rang er like stor når speilet og hennes majestet, hvis han ser ansiktet i det er større, stiger hans posisjon i det, og hvis ansiktet hans er fint i det, vil hans speil bli bedre. Hvis han ser skjegget sitt svart i det med et godt ansikt, og han er forskjellig fra denne egenskapen i våkenhet, ærer han mennesker og forbedrer deres stilling i denne verdens spørsmål . På samme måte, hvis han ser skjegget sitt, et flatt, hårløst skjegg . Hvis han ser henne som hvit, vil han mangle og øke sin status og styrke sin religion . Hvis han ser hvitt hår i ansiktet der håret ikke vokser, er han borte og religionen hans styrker seg, og på samme måte ser i et sølvspeil, vil ære gå tapt . En annen sa : Speilet er en kvinne, og hvis han ser kvinnens skjede i speilet, vil han ha en vulva . Og å se i speilet fullt av bekymringer, og i det rustne speilet dårlig . Hvis han ser ut som om han ser inn i et speil, søker han lettelse fra ham i dem . Hvis han ikke er i stand til å skrubbe henne på grunn av det store antallet rust, kan han ikke finne lettelse . Og det ble sagt at hvis han så det som om han så i et speil, og hvis han var singel, giftet han seg, og hvis kona hans var fraværende, møtte han henne . Hvis han ser i speilet bak henne, begår han umoral fra sin kone, og han er isolert hvis han er hersker, og plantingen hans er borte hvis han er utmattet . Og hvis en kvinne ser i speilet og hun er gravid, føder hun en jente som ser ut som henne, eller datteren hennes føder en jente . Hvis ikke noe av det var å gifte seg med mannen sin med en annen kvinne som har en motstykke, vil hun se hennes likhet . På samme måte, hvis en gutt så at han så i et speil mens foreldrene fødte, ville han slå en bror som ham og hans motstykke . Hvis en jente så det, ville hun også slå en søster som henne, og på samme måte hvis en mann så det, og hun var gravid med en sønn som var som ham ….

…Penslene : så angi kona og fyll kjøttet eller fettet hennes . Madrassen kan referere til landet som en person vender seg uforsiktig til, til han beveger seg fra den til det hinsidige . Noen av dem sa til sengen som er kjent for å være dens eier, eller dens øye eller dens beliggenhet, for det er hans kone . Det som sees i ham når det gjelder godhet, korrupsjon eller mer enn det som er beskrevet i tjenerne også, det unge er hos kvinnen som tilskrives sengen . Hvis han ser at han har byttet ut madrassen og byttet til en annen som ham, vil han gifte seg med en annen, og kanskje vil han skille seg fra den første hvis samvittigheten hans ikke er å gå tilbake til den sengen . På samme måte, hvis han ser at den første sengen har endret seg fra hans tilstand til det han hater i tolkning, så dør kvinnen eller mottar det som tilskrives det hun har blitt til . Hvis en transformasjon skulle være ønskelig i tolkningen, er det å gjennomgå den første kvinnen i god stand og form så langt han så transformasjonen i den . Hvis han ser sengen hans skifte fra posisjon til posisjon, blir kona hans forvandlet fra en stat til en annen, i forhold til fortjenesten mellom de to posisjonene når det gjelder mildhet og kapasitet, og avtalen mellom dem eller en av dem . Hvis han ser en annen madrass som den eller bedre enn den eller mindre med madrassen, gifter han seg med en annen i henhold til det han så fra madrassens utseende, og han skiller ikke mellom silke og slavejenter i fortolkningen av madrassen, fordi de alle er kvinner, og tolkningen er den samme . Og den som ser at han har brettet sengen og lagt den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone eller fraværende fra ham eller unngå henne . Hvis han ser noe som indikerer splittelse og vanære, dør en av dem på vegne av sin venn, eller det skjer en skilsmisse mellom dem . Hvis han ser en ukjent madrass på et ukjent sted, treffer den bakken i henhold til madrassens kvalitet og utseende . Hvis han ser en ukjent eller kjent seng på en ukjent seng mens han sitter på den, slår han en kraft i den som overgår menn og erobrer dem fordi sengen er av tre, og treet er essensen til menn som er blandet med hykleri i deres religion, fordi familien er kongers råd . På samme måte, hvis han så sengen sin ved døren til sultanen, ville han påta seg mandatet . Og hvis vi gir sengetøyet til kvinnen, er madrassens mykhet lydighet mot mannen sin, madrassens kapasitet er kapasiteten til hennes skapelse, det faktum at den er ny indikerer hennes mykhet, det faktum at den er fra brokaden til en magisk kvinne, og dens tilværelse av hår, ull eller bomull indikerer en rik kvinne, og det å være hvit er en kvinne av religion, og det å være polert indikerer en kvinne. kvinne i tilbedelse, den nye er en vakker og skjult kvinne, og den revne kvinnen har ingen religion . Den som ser som om han er på en madrass og ikke sover, så vil han nærme seg kona og ikke forberede seg på det, og hvis han ser som om noen andre river i sengen hans, forråder han ham i familien ….

…Den som ser som om han trøstet en skadet person, han har samme sikkerhet som han sa, fred være med ham : Den som konsulterer en skadet person, han vil ha samme belønning, og belønningen til Gud den allmektige krever sikkerhet ….

…Hvis han ser at han har vridd en tråd og legger den i nakken på en person og trekker eller drar i den, ber han om korrupsjon, og på samme måte hvis han ser at han har slaktet en kamel med en tråd . Når det gjelder de intrikate strengene, indikerer de magi . Og den som ser at han vrir et tau eller en snor eller vrir det på seg selv eller på et siv eller en pinne eller andre ting, så er det uansett en reise . Hvis han ser at han spinner ull, hår eller geit, som menn snurrer som ham, vil han ha godt med på reisen . Hvis han ser at han spinner bomull, lin eller silke, og ved at han etterligner kvinner, oppnår han det og gjør et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, så hvis en kvinne ser at hun snurrer noe av det, så hvis han er fraværende fra henne, blir han presentert fra en reise . Hvis hun så at hun hadde truffet en spindel, hvis hun var gravid, fødte hun en slavejente, ellers ville hun slå en søster, og hvis det var i spindelen hennes datter eller søster giftet seg, så hvis spindeltråden var avskåret, bodde den reisende på henne, og hvis hun så hodetørkleet fjernet fra henne eller det hele, ville mannen hennes dø eller skille seg fra henne . Noe av det er brent . Mannen ble såret og fryktet Sultan . Hvis hun så ryggraden hennes falle fra spindelen hennes, skiltet datteren seg fra henne eller søsteren . Hvis sløret hennes ble stjålet fra henne, og khimar tilskrives en mann eller en kvinne i tolkning, så myrder en person mannen sin i seg selv, pengene sine eller noen av hans familie . Hvis tyven tilskrives en kvinne, slår mannen hennes en annen kvinne, enten det er tillatt eller forbudt, og på samme måte i løpet av falaka 0…

…Kausjon Hvis du drømmer om at kausjon blir iverksatt til din fordel, betyr dette at du vil engasjere deg i viktig arbeid som vil gi deg stor uro med hensyn til hans situasjon og hans fortjeneste . Hvis du ser at kausjon blir utført for en annen person, vil det være en risiko fra dine handlinger som forårsaker avgjørende krangel eller misforståelse . Du kan være opprørt over noen venners hensynsløshet . Hvis drømmeren søker kausjon, vil skjulte problemer oppstå, og det er sannsynlig at ulykker vil inntreffe og uheldig ekteskap kan finne sted . Men hvis det bailed en person som ble arrestert med sikte på å løslate ham, er forholdene nesten de samme, selv om de knapt når det samme dårlige ….

…Den som ser at han gifter seg med en ukjent mann og den ukjente er ung, så erobrer gjerningsmannen en fiende . På samme måte, hvis den rammede er kjent, eller det er en tvist, krangel eller fiendskap mellom dem, så får gjerningsmannen gjenstanden . Og hvis lidelsen er kjent og det ikke er noen konflikt eller fiendskap mellom dem, så rammer gjenstanden for den som gjør gjerningen, eller navnet hans hvis det ikke er verdig det, eller dens motstykke eller en av årsakene til disse . Hvis subjektet er en ukjent sjeik, så er sjeiken hans bestefar, og hva godt som kommer til bestefaren, forbedrer han tankegangen og toleransen for det . På samme måte, hvis han ser at han kysser en mann eller har sex med ham eller blander seg med ham etter det er fra deres ønske, så er det i henhold til det som er beskrevet i ekteskapet, bortsett fra at det er mindre enn ham i styrke og mengde . Hvis han ser at han aksepterer en annen mann enn lystenes kyss, oppnår den som gjør gjenstanden godt og aksepterer det som sin aksept . Mannen at han så seg et lam : økte Dniah . Og hvis han så at han var født av en gutt, ble han alvorlig skadet, og hvis en slavejente ble født av ham, ville han ha det bra, og det samme gjelder å kjøpe gutten og hushjelpen ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…En manns skjorte : Det er det samme i hans inntjening, levebrød og religion. Alt han så i det, enten det er mer eller mindre, er i det. Skjorten ble sagt å være gode nyheter for den allmektige ordtaket : ~ Gå med denne skjorten min .~ Det ble sagt at en mann er en kvinne, og en kvinne har en mann, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dine klær, og du er deres klær .~ Hvis han så at skjorten hans var helbredet, forlot han sin kone, og hvis han så at han hadde på seg en skjorte og ikke hadde noe bakhold, så er han god i sin religion, bortsett fra at han ikke har penger og ikke er i stand til å jobbe, fordi arbeid og penger har en hånd, og han har ikke samme hånd, som er fiolin . Hvis en lomme ser skjorta hans bli revet, er det et tegn på fattigdom . Hvis han ser at han har mange skjorter, indikerer dette at han har mange gode gjerninger som han vil oppnå en stor belønning i det følgende . Den hvite skjorten er en gjeld og godhet, og det er den samme som den som bruker den, og det er også hans kappe, og deres godhet og korrupsjon med hensyn til slitasje . Hvis en kvinne så at hun hadde på seg en ny, frekk, bred skjorte, så er det bra for henne i hennes religion og verden og hennes manns tilstand, og profeten, fred være med ham, sa : Jeg så som om folk var Jeg tilbød meg med en skjorte på, hvorav noen når brystene, hvorav noen når bunnen av det, og Omar tilbød Ali, og på ham en skjorte. Han dro ham, de sa, hva betalte du for det, O Messenger av Gud? Han sa : Religion ….

…Epler : Han er mannens bekymring og det han prøver, og han er like ivrig som den han ser. Hvis han er konge, er det å se epler hans for ham, og hvis han er handelsmann, er epler hans handel, og hvis han er en plogmann, så ser han epler han pløyer . På samme måte er epler de samme for de som ser deres bekymring som interesserer ham, og hvis han ser at han har slått et eple eller har spist det eller eid det, så vil han oppnå fra den energien så mye som det er blitt beskrevet . Det ble sagt : Søte epler er tillatt næring, og surt er forbudt . Og den som sultanen kaster et eple, så er han en budbringer i ham . Epletreet er en troende, nær mennesker, så den som ser at han planter epletreet, reiser han et foreldreløst barn . Og den som ser at han spiser et eple, han spiser det folk ikke ser på, og hvis han plukket det opp, ville han få penger fra en ærlig mann med god ros . Og epler er nummererte dirham, hvis han luktet et eple i en moske, blir han gift . På samme måte, hvis en kvinne lukter det under en samling, så er hun kjent, og hvis hun spiser det på et kjent sted, vil hun føde en god sønn . Og bitende epler blir gode, mnay og profitt . Det ble fortalt at Hisham bin Abd al-Malik så før kalifatet som om han hadde truffet nitten og et halvt epler, så beretter han om visjonene sine ved en kryssing og sa til ham : Du har nitten og et halvt år . Snart kronprinsen av det nevnte kalifatet ….

…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Nålen : Det er et tegn for kvinnen og kvinnen å punktere den, og å stikke en tråd inn i den er et godt budskap om samleie og å sette inn en annen tråd enn det er en advarsel, fordi Gud den allmektige sier : “ De vil ikke komme inn Paradis til kamelen kommer inn i skredderens gift . ” Når det gjelder om han syr folks klær med det, så er han en mann som rådet dem eller søker rettferdighet blant dem, fordi råd er tråden på arabernes språk, den rette nålen og rådgiveren . Hvis han syr klærne sine, blir han rik hvis han er fattig, og han vil bli gjenforent hvis han er bortkastet, og hvis han er korrupt . Og hvis han definitivt lettet det, omvender han seg fra baksnakking eller ber om tilgivelse for synd hvis hans ære er sunn og perfekt. Ellers beklager han falskheten og den som selger omvendelse og ikke oppløses fra mørkeieren, og fra det sies det at den som omvender seg, har brutt, og den som omvender seg, er benådet . Nålen er en mann som er en forfatter eller en kvinne som er en forfatter, og hvis han ser ut som om han spiser en nål, fører han sin sjel til noe som skader ham . Og hvis han ser at han har stukket en nål i en person, blir han stukket og noen sterkere enn ham faller inn i ham . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fikk fem nåler uten brudd . Gjennom hans syn sa noen av Ibn Sirins følgesvenner : De fem nålene der det ikke er barn, ble gjennomboret, og den gjennomboret nålen var et ufullkommen barn, og han fikk barn i henhold til sitt uttrykk . De fleste av uttrykkene sa at nålen i tolkningen er årsaken til det han krever av rettferdigheten av sin befaling, dens samling eller helbredelse, og på samme måte hvis den var to, tre eller fire, og hva var det med en tråd, er ratifiseringen av helbredelsen nærmere, og mengden av det er i den grad det ble skrevet med den . Og hvis det er noen nåler som han jobber med og syr med, er det bedre enn mange han ikke jobber med, og den raskeste godkjenningen, og hvis han ser at han traff en nål med en tråd eller han ble sydd med den , så blir han helbredet, og det som var av hans ordre er skilt ut, og han er i form . Hvis han ser at nålen, som han er sydd med, eller at det er en tråd i den, er ødelagt eller gjennomboret, så er hans forhold skilt . På samme måte, hvis han ser at den ble tatt fra ham eller brent, og hvis den er tapt eller stjålet, overvåker han spredningen av den saken og helbreder deretter 0 og tråden : Bevis, så den som ser at han tok en tråd, han er en mann som spør om bevis på noe han er i ferd med å si : ” Inntil den hvite tråden blir tydelig for deg fra tråden. Den svarte ~….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….

…Hvis en mann i en drøm ser at han menstruerer, kommer han forbudt . Hvis en kvinne ser at hun har menstruasjon, er hun i synd eller forvirring, og hvis hun gjør ghusl, vil hun omvende seg fra synden og bekymringen hennes er borte . Og hvis noen som hadde gitt opp menstruasjonen, så at hun hadde født en sønn, sa den allmektige Gud : ( Og hun lo, så forkynte hun for henne med Isak ) og latter på språket : menstruasjon, og hvis hun tror at hun menstruerer, så er hun i synd, og hun vil bli kvitt den, og hun forbereder seg ikke på frelse, for det har blitt et kjennetegn på henne, så hun kan ikke Hvis han forlot ham bare etter anstrengelse, og hvis hun omvender seg , forblir hun ikke standhaftig i sin omvendelse, og på samme måte hvis mannen hennes har samleie med henne når hun har menstruasjon, så drar hun og mannen hennes ut av landet . Og det ble sagt : Hvis en mann ser at han har mensen, lyver han . Og hvis han ser kvinnen sin menstruere, er saken hans lukket for henne . Og det ble sagt : menstruasjon er cupping eller flebotomi . Og det ble sagt : Menstruasjon er en djevel, og den som ser Satan, har sett menstruasjon . Og menstruasjon er mangel på religion, faste og bønn . Det ble sagt : Menstruasjon er en sykdom . Og en enslig kvinne som er desperat etter menstruasjon, hvis hun ser menstruasjon i en drøm, indikerer det for mannen . Hvis hun har mensen, indikerer dette blødning . På samme måte urininkontinens hvis en mann ser det i en drøm . Kanskje menstruasjon og menstruasjon indikerer nød og separasjon mellom ektefeller . Kanskje menstruasjon indikerte sterile graviditetsbarn . Menstruasjon og fødselen av en gutt . Hvis en mann ser at han har mensen og har samleie med penger, er det tillatt for ham å ha samleie . Og den som ser kvinnen sin menstruere, hans bransje vil være utmattet ….

…Dirhams : menneskets natur i den er annerledes, noen av dem ser at de har plaget dem og faller i våkenhet når de ser ut eller liker antallet, og noen av dem finner egg fra dirhamene i sin natur gode ord og den innskriften i som den allmektige monoteismen og hans navn finnes på den . Og svarte finner dirhamene opprør og rivalisering . Begge er ord, bortsett fra at de hvite er ord av rettferdighet, og de svarte er ord av rivalisering, og noen av dem er ikke enige med noen av dem uansett, og alt dette skjer hvis dirhamene er et fremtredende fenomen som svinger . Hvis han ser at han fikk dirhamene i en pose, bunt eller pose, blir han avsatt en hemmelighet, og han sparer den for eieren så mye som han bevarte fra det, så han må ta vare på den . På samme måte, hvis han ser at han har betalt den til noen andre, overlater han den til en hemmelighet og bevarer den for eieren . En dirham er i alle fall bedre enn mange dinarer, og er lettere i det skjulte . Det samme gjelder en enkelt dirham for en liten gutt, spesielt hvis den er undervektig, så det som skjedde med dirham skjedde med gutten . Hvis han så at det ble tatt fra ham, eller han dro dit uten retur, ville gutten dø ….

…Helvete: Den som ser i en drøm at han har kommet inn i helvete, så begår han store synder . Hvis han kommer ut av det uten å mislikes, faller han inn i bekymringene til denne verden . Og den som ser ilden nærme seg, han vil falle i en herskeres nød og prøvelse, og han vil ikke bli spart fra den, og han vil bli rammet av et stort og grovt tap, og han er en forkynner for ham å omvende seg og kom tilbake fra det som er i ham, og hvis han kommer inn i det, så vil han få til de store syndene og umoralene som Gud den allmektige har pålagt ham grensen. Han snakker umoral og ondskap . Og hvis han ser at han kom inn i det med et smil, så er han korrupt, tyranni og adlyder ikke den allmektige Gud . Hvis han ser at han fremdeles er innelåst i helvete, så er han fortsatt i denne verden fattig og berøvet, han ber ikke eller faste og nevner ikke den allmektige Gud . Og hvis han så at han spiste fra helvetet i Zaqqum og dets bryst og pus, vil han få urett og utøse blod, og hans anliggender blir sterkere mot ham . Og den som ser at han er svart ansiktet og blåøyet i helvete, så vil han følge med fienden til den allmektige Gud, og han vil bli ydmyket og svertet ansiktet blant folk, og Gud den allmektige vil straffe ham i det hinsidige med sin ugjerning . Og den som ser helvete i søvnen personlig, la ham vokte seg for sultanen eller for den mest barmhjertiges vrede . Og den som ser ut som om han har kommet inn i helvete, da vil han være klar over enhver synd som han ikke angret fra, og hvis han ser at han har kommet ut av helvete, vil han omvende seg fra syndene, så hvis han drikker av dens drikker eller spiste av maten, begår han fremdeles synder eller søker kunnskap som blir en katastrofe for ham . Og helvete i en drøm er et tegn på at stillingen i denne verden er død, og kanskje indikerer den fattigdom etter rikdom, ensomhet etter menneskeheten, faller i motgang, permanent fengsel og skam i denne verden . Hvis hun angir kona, var hun en kone med bråkmakere, og hvis hun indikerer levebrød, er inntektene hennes forbudt, og hvis hun indikerer huset, er det ved siden av folket med umoral og uaktsomhet . Hvis det indikerer sykdom, er konsekvensen død med dårlig slutt, og hvis det indikerer tjeneste, er det med en urettferdig autoritet, og hvis det indikerer kunnskap, er det kjetteri, og hvis det indikerer arbeid, var det en uakseptabel handling, og hvis det indikerer barnet han var et hor av barn . Og helvetes inntreden kan indikere det samme spørsmålet etter rikdom, og det indikerer kjetteri og umoral, kirken, salg, brannhus, duer, garveri, slakterier og ovner som brukes til å tenne ild til fordel, og deres inntreden indikerer seier med ønsker . På samme måte kan al-Hatimah og al-Hatata være den som tenker al-Hamz, al-Malaz og al-Majmiyyah og Jhannam for de vantro og hyklerne . Og Saqr betegner å forlate sannheten, og fordype seg i det som ikke betyr, og benekte dommens dag . Og prisen på demoner og de som skaper moral . Og avgrunnen er et tegn på undervurdering i mål og balanse, eller for de hvis skalaer er lette og ikke belaster dem med gode gjerninger . Og helvete er for dem som dominerer og foretrekker livet i denne verden, og den lavere forståelse av hykleriets mestere, hvis han spiser hodet hennes eller drikker de som vasker henne, eller hennes skorpioner biter ham, eller hennes liv slår ham, eller huden hans skifter til skinnet til folket hennes, eller han blir trukket i ansiktet hans, eller blir vendt tilbake fra å stige opp på hodet, eller slått i stedet eller, kundelistene dens fordømte det, for alt dette og lignende er bevis på nyvinninger i religion, deltakelse av undertrykkere, overholdelse av de vantros lover, opprettelse av moralene til polyteistene og spotterne, motsigelsen til profetene og oppgivelsen av de fromme, frafallet av religionen, elendigheten til Guds penger fra den fortjente og ulydighet fra verdensherre, eller fornektelse av hans herredømme og hans makt og ligner ham på hans skapelse, må han bli herliggjort og opphøyet, og å se eieren av ildvakten er en indikasjon av den som flyttet inn i c dyktighet eller matet ham til noe godt med kjærlighet til Gud den allmektige og hans sendebud og til de troende og sultanen, og på avstanden fra hykleri og avkall på synder, synder og innfall etter misvisende og sjalusi i religion, hvis han så kasserer, fred være med ham, komme til ham. Han indikerer hans sikkerhet og sikkerhet mot brannen sin, og hvis han ser ham vende seg bort fra ham, eller forandre ham i ansiktet, indikerer han at han har skjedd i det som krever ilden hans . Og Helvetes skattkammer er forvaltere, forvaltere, soldater, assistenter, politiseiere, foreldre og slektninger . Og den som så at Malik tok sin side og kastet ham i ilden, så hans syn krever ydmykelse for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i helvete og gått ut av det, vil han gå inn i himmelen, hvis Gud vil, eller ellers vil han begå en synd og omvende seg fra den . Og hvis han ser kroppsdelene snakke til ham, er det bevis på irettesettelse for synder og våkenhet overfor det hinsidige ….

…Al-Deek : I opprinnelsen til tolkningen er en utenlandseid slave, eller en etterkommer av en Mamluk . Det samme gjelder kyllinger, fordi de er som fanger sammen med Adams sønn, og de flyr ikke, og hodet på huset er en av Mamelukene, akkurat som høna er husets hode fra tjenerne og slave kvinner : hanen indikerer også en mann med høy styrke og en stemme som muezzin og sultanen som er under andres styre, fordi han er med sin store Og hans krone, skjegg og fjær er tam og ikke flyr , for han er besatt, fordi Noah, fred være med ham, gikk inn i hanen og trappene inn i skipet, og da vannet rant ut og tillatelsen ikke kom fra Gud den allmektige, for å ta ut de som var med ham på skipet, han ba Noah om å la ham gå ut for å bringe ham nyheten om vannet, og han gjorde at hanen var gissel hos ham, og det ble sagt at hanen var i ham, så han gikk ut og forræderisk og kom ikke tilbake , så hanen ble besatt, og han var medpilot, og han ble innenlandsfange og trappene var tusenvis og ble vill . Det er en fugl som er større enn en kylling, rødøyet . Og det ble sagt at hanen er en mann med krigerhud med dårlig moral, han snakker gode ord uten fordel, og i alle fall er han enten eid eller er en etterkommer av kongen . Det ble sagt at den som slaktet en hane, indikerte at han ikke svarte på muezzinen, og noen av dem sa : Den som så at han hadde snudd en hane, døde nært forestående . Og de unge kukene er mamluker, eller gutter, barn av mamluker . På samme måte er kvinnelige slaktekyllinger nabolaggutter, slaver eller jomfruer . Og fuglegruppen er fangenskap og slavefond. Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, sa : Jeg så som om en hane plukket meg ett eller to klikk, eller han sa tre, og historiene hennes var på Asma bint Amees og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drepe deg . En mann kom til Abu Awn al-Darrab og sa : Jeg så som om en stor hane ropte på døren til huset ditt . Så Abu Aoun kom til Ibn Sirin og fortalte ham den visjonen. Ibn Sirin sa til ham : Hvis du tror på synet ditt, vil du dø etter trettifire dager, og han hadde blandinger og anger over drikken, sa han , så han reiste alt det, og han angret til den allmektige Gud fra dagen av visjonen, og han døde plutselig som han sa Ibn Sirin . Det ble sagt til Ibn Sirin : Hvordan tok du ut det? Han sa fra beregningen av kamelen, fordi signifikanten er fire, Ya er ti og kaf er tjue ….

…Drømmer dyr? Det er kjent at Gud den allmektige har utmerket mennesket over dyr med fornuft og fornuft som det er kjent fra hva det er basert på ved igangsetting, og det er derfor Gud løftet pennen fra de sinnssyke, og hvis vi har bestemt oss for at drømmer om dem er ikke gode nyheter for eieren eller advarer ham, og dette er umulig for dyret fordi det ikke er hennes sinns nærvær; Som vi har sagt, bestemmer vi oss her for at dyret ikke har visjonene som er inneholdt i betydningen av det gode budskapet eller advarselen, men det kan ha evnen til å se noen av drømmene hvis hendelser bodde, men hvor er maskinen som får disse drømmene til å komme ut i lys av manglende evne til å snakke og dialog og forståelse? Jeg spurte mange spesialister og dyreavlere, og de bestemte seg for at dyrene deres om natten har mye uro, bevegelse, endring i bevegelse i munnen eller skriking, noe som er resultatet av drømmene til disse dyrene . Studien fant et av instituttene i USA på vegne av : (MIT News) Studien med tittelen : Dyr har komplekse drømmer MIT-forsker viser utstedt i historien 24-1-2001 og som beviste at denne studien inkluderer : at dyr drømmer , og enhver eier av dyrene kan For å se og oppdage dette faktum, og dette kan virke rart, men det er sannheten. Dyrets sinn er aktivt under søvn som det er når man arbeider, og dyrets søvn er forskjellig mellom dyp søvn og enkel søvn, og mange eksperimenter har blitt utført på mus der det er bevist at mus i søvn beveger seg fra scenen til en scenen og fra det som er kjent at drømming forekommer hos mennesker i fasen av dyp søvn, og det samme skjer med mus . Dyr har komplekse og komplekse drømmer – som studien viser – og de drømmer om spesifikke hendelser som skjer med dem i det våkne livet . Og konklusjonen som jeg kommer til er : 1_ at dyr har evnen til å sove og absorbere det . 2_ Dyr ser noen av drømmene de lever sine begivenheter i eller deres begivenheter i . 3_ Det er ingen første og andre typer dyredrømmer, og jeg mener lovende visjoner eller advarseldrømmer . 4_ Dyret har ingen evne til å fortelle drømmen på grunn av manglende evne til å snakke, men det når snarere frem til drømmene fra ansiktsuttrykkene under søvn . 5_ Årsaken til umuligheten av den første og andre typen drømmer blant dyr er fraværet av sinnet, og derfor blir det sammenlignet med den galne som ble løftet fra kommisjonen og ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, snarere kan han ikke føle hva som omgir ham eller planlegger for ham, så det blir for eksempel lagt merke til på Eid al-Adha at dyrene som ble fengslet Natt til Eid viser henne ikke unaturlige følelser under søvnen, selv om hun om morgenen vil bli slaktet, og dette er på grunn av manglende bevissthet og bevissthet på grunn av mangel på sinn, og det samme gjelder barnet som ikke har blitt oppdaget og sinnssyke, de kan sove fullt av øynene, selv om morgen er kunngjøringen om henrettelsen !! Og Gud vet best ….

…Skalaen er i en drøm som indikerer mål, og begge indikerer tro og rettferdighet i tale . Og indikerer eliminering av gjeld og oppfyllelse av løftet . Balansen mellom arbeid er veiledende for ingeniør og konstruksjon . Og mølleomfanget er et tegn på den edle mannen i sin ydmyke sjel i sin ånd, uttrykk og bevegelse . Og beinets skala ble født av tid eller dum . Og muskelen er en advarsel mot uaktsomhet og ivrig etter å holde seg ansvarlig for løfter . Og skalaen uttrykkes av dommeren, skalaene blir hørt av dommeren, og cymbaler er de samme som de som rettsvesenet er skilt med . Og den som ser en skala ned fra himmelen, den søker sannhet . Og det ble sagt : cymbaler er dommerens rettsvitenskap, hvis de er tilstrekkelige og fullstendige, så er dommeren fullstendig i rettsvitenskap, og hvis de er få og ufullstendige, så er dommeren ikke i stand til å avgjøre, og kolonnen til balanse er den samme dommeren, skruen er hans mandat, tråden og kjedet er hans medhjelpere og hans agenter, og tungen er hans tunge, og hans hender blir hørt, og hvis hendene er gjennomboret, så dommer Erecha . Og den som ser at han veier penger, han hører det falske vitnesbyrdet og bestemmer det . Og den som ser at han har en skala i hånden, da er han på Sunnah . Balansen mellom oppstandelsen indikerer fremveksten av hemmeligheter, etablering av argument, glede og glede, seier over fiender, rettferdighet og rettferdighet . Skalaen er absolutt veiledende for alle som blir etterlignet og guidet for hans skyld, for eksempel verden, sultanen og Koranen, og kanskje er det indikert av eieren . Og balansen mellom fôrere er statskassen ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Og hodet er på et spyd eller ved av en høytstående høvding, og den som ser det som om et av hodene på mennesker er i et kar med blod på, så er han en høvding som lyver for ham . Og den som så at nakken hans var slått og hodet vendte seg bort fra ham, hvis han var syk, ville han bli kurert, eller han hadde gjeld, eller han hadde gjort opp gjelden, eller hvis Hajj var nødvendig . Og hvis han var i nød eller krig, ville han bli lettet, og hvis han visste hvem som hadde såret ham, ville det skje i hendene på den som slo ham, og om den som slo ham var en gutt som ikke hadde ennå nådd puberteten, så var det hans lettelse og lettelse fra det han er i fra nød eller sykdom, som er hans død i så fall . På samme måte, hvis han ser mens han er syk, sykdommen har forlenget, synder har falt fra ham, eller han er kjent for sin godhet, vil han møte Gud i sin beste tilstand og løslate ham . Det samme gjelder kvinnen som har født, og pasienten som er avviklet, eller den som er i fiendens hav, og det som vitnesbyrd viser . Hvis han ser nakken bli slått av noen som ikke har nød eller noe av det du har beskrevet, blir det som er i ham av lykke avskåret, og han blir skilt fra ham ved delingen av lederen, og hans autoritet er fjernet fra ham, og hans tilstand endres i alle hans anliggender ….

…Han følte at det tilegner seg under de samme syndene i verset ~ det samme som en bonde ~ og ble ikke fortalt noe godt i utelukkelse hva han sa at noen av dem ønsket å leve rent og ikke belaste noe utlån ….