…Al-Khalili er den som lager eller selger eddik . Hans visjon i en drøm indikerer en mann som spiser pengene til familien sin og reduserer pengene deres, og at feilen er som en kost og husstandens tenner, og rengjøring av tennene renser pengene deres . Og interstitial indikerer helbredelse fra sykdommer, og å følge Sunnah . Og kanskje indikerte han feilen, dvs. autentisereren, eller krenker løftet sitt ….

…Al-Bateia : En listig, ukarakteristisk tjenestepike . El Baramah : En mann som viser sin nåde til sine naboer . Destiny ble sagt å være verdien av huset . Og Kanon : mannen hennes som møter søvnløs og ber tretthet av gevinst, mens han behandler henne i huset med et brygget sjal . Kanunen kan referere til kona, og mannens skjebne, for hun brenner den aldri med sine ord og krever det i levebrødet, og han frites og svinger i kokende innvendig og utvendig . Og den som tenner et ild og legger gryten på det, og det er kjøtt eller mat i det, han får en mann til å søke en fordel . Hvis han ser at kjøttet er modnet og spist, vil han få fordeler og penger av det som er tillatt, og hvis det ikke modnes, så er fordelen forbudt, og hvis det ikke er kjøtt eller mat i potten, så det koster en fattig mann noe han ikke tåler og ikke drar nytte av det ….

…Kanunen, hvis den er i en drøm, er laget av jern, det refererer til en kvinne fra et hus med rettferdige og mektige mennesker . Og hvis det er fra null, er det fra husholdningen til eierne av verdens eiendeler og deres dekorasjoner . Og hvis det er av tre, så er det fra husholdningen til eierne av bagasje som hykleri hos . Og hvis det var laget av gips, så er det en husstand for mennesker som etterligner faraoene . Hvis det er av leire, er det en husstand for religiøse eiere . Og Canon indikerer staten . Og den som ser en ild som brenner i en kanon eller en ovn, dette indikerer visjonærens barn . Og kanonen indikerer husets verdier, så den som ser at han tenner ild i en kanon uten mat, irriterer han en mann med sladder eller krangel . Hvis skjebnen er verdien av husstanden, er kvinnen mannen hennes . Kanunen kan referere til kona og skjebnen til mannen, da hun brenner det med sine ord mens det steker og svinger under koke . Hvis kanonen er tom for ild, indikerer det bekymring og nød, og hvis det er ild i den, er det oppfyllelse av behov og næring . Og Kanun kan henvise til lampen, prekestolen og fødselsstolen, og indikere at ting er oppnådd og tilrettelegging for de vanskelige, og kanskje faren eller moren eller den gravide kvinnen, eller hjemmet for hvem som helst kommer ned . Kanskje refererer Canon til Canon måned . Den som eier en kanon eller ser at han gifter seg hvis han er sølibat, og hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er umoralsk, vil han omvende seg fordi han er stedet for ilden, og ilden er skremsel og veiledning ….

…Og den som ser som om han brenner en ild for å brenne den, så søker han hjelp av en hardhjertet autoritet i alvorlighetsgraden av fattigdom, og hvis en kvinne ser at hun tenner ild og brenner en lys ild, så gir hun fødsel av en gutt, og møtet med gnisten og avtrekkeren indikerer et vergemål og dets regelmessighet fordi steinen er hard og jernet er brutalt og med stor styrke og ildbrenning mellom to steiner som kjemper mot to umoralske menn og slukker det Beroligende lidelse ….

…Den som ser at han er på en hoppe som håner med ham, så begår han en synd eller en redsel, rammer ham like hardt som hestens vanskeligheter, og tolkningen av perserne på den tiden kan være hans innfall, det sies det slik -og så red hans innfall og ekskluderte ham . Og hvis hoppa var gammel, ville saken bli verre og større, og det er ikke noe bra å ri, bortsett fra dyrenes sted, og det er ikke noe godt med det på en vegg eller et tak eller en silo, bortsett fra å se etter hoppa en vinge som han flyr med mellom himmel og jord, for dette er en ære i denne verden og religion med en reise . Balak er kjent, og faren deres er rikdom og styrke i reisen, og blond indikerer tristhet, og i et annet aspekt at blond er en seier fordi englenes hester var blonde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var på en hest hvis føtter var av jern . Sa han og ventet død . Det ble fortalt at Ali bin Isa al-Wazir, før han ble kronprinsen, så ut som om han var i skyggen av solen om vinteren og kjørte på en hoppe med gode klær, og tennene hans var spredt, så han tok hensyn å få panikk, så han fortalte om visjonene sine til noen av uttrykkene, så han sa : Når det gjelder hoppa er en prins og en stat, og den gode kjolen er en tilstand og orden. Og da han var i skyggen av solen, nådde han kongens tjeneste eller hans slør og levde i sin inneslutning, og når det gjaldt spredte tenner, var hans liv langt . Og det ble sagt at den som ser en hest som døde i huset hans eller hans hånd, det er ødeleggelsen av den som drømmer . Og den som rir på en hoppe som lokker en myr med alle sine instrumenter, mens han har på seg hoppens klær, vil han få autoritet, ære, god ros, god livsstil og sikkerhet fra fiendene ….

…Lampen viser til en gravid kvinne i en drøm et barn av en mannlig forsker . Og lampen til pasienten er en kone, og hvis lampen slukker, vil pasienten dø . Den som fikser en lampe og tenner, og har en syk person, så vender han tilbake til helsen . Den svake lampen med svakt lys indikerer en gravid kvinne for en slavejente . Og det ble sagt : Lampen indikerer fremveksten av skjulte ting . Og den som ser lampen i huset sitt skinne sterkt og godt, det er godheten til husets verdier, og hvis han ser det som svakt, er verditilstanden svak . Og den som ser at salen hans er slukket, så er denne forvirringen et spørsmål om husets verdier og dets dårlige tilstand, og det kan indikere hans død eller død til sønnen, foreldrene eller kona . Hvis pasienten ser at han stiger opp til himmelen med en lampe og deretter returnerer til jorden, er det hans sjel som stiger opp til den . Og den som så at han tok en lampe, som fikk et flagg og løftet den . Hvis han ser at han stikker ut en lampe i munnen, opphever han saken til en mann som har rett . Og den som tror at han går om dagen med en lampe, så vil han være veldig religiøs og rett frem . Hvis han ser at han går med en lampe om natten, så ber han . Den som har en slukket lampe, et lys eller en ild i hånden og er en hersker, så blir han fjernet, og hvis han er en handelsmann, mister han, og hvis han er god, er pengene hans borte . Al-Sarraj, hvis drivstoffet ikke lyser, indikerer mørke . Se også lampen, se lampen ….

…Den som så at han behandlet noe av tennene sine : inntil han trakk det ut, eller han så at det kurerte ham fra noe annet og trakk det ut, så misliker han ikke en bot for penger eller noe lignende . Hvis han ser alle tennene hans falle ut og falle i hans hånd eller i hans eie, vil han øke antallet etterkommere til folket i huset . Hvis han så at de alle falt, ville folk med tennene hans dø foran ham, ifølge Saeed bin Al-Musayyib . Saeed pleide å bruke navn til tolkning mye, og hvis han så at han hadde mistet noen av tennene, ville han fremmedgjøre de som tilskrev den tannen til ham, og Al-Qayrawani sa : Kanskje tennene indikerer tennene som har et menneske kropp, og at næring er knyttet til underlivet . Pengene kan indikere hva en person bruker for å søke og tjene penger, for eksempel husdyr, tjenere og trøst . Den som så at alle tennene hans falt ut, jeg så på hans tilstand, hans tid og hans årvåkenhet . Hvis hele hans hus var syk i en pest og lignende, omkom de, og han ble igjen etter dem . Og hvis han ikke har noen familie, og han har penger, blir pengene hans ranet og velsignelsen hans tatt bort . Hvis han var fattig, døde den som hans tenner ble tilskrevet, og forble etter dem . Når det gjelder tap av en enkelt tann, hvis den var uten behandling og du gikk fra den da den falt, døde pasienten fra husstanden, eller ble truffet av penger . Og hvis han på tidspunktet for fallet tok den i hånden eller klemte den inn i klærne sine, så se på tilstanden hans, og hvis han hadde graviditet, kom et barn til ham i henhold til verdien av tannens essens og dens plassering, ellers er det bra for en bror eller slektning som hadde kuttet ham . Og hvis det er blod, er det synden i å kutte livmoren, med mindre den skylder en gjeld, og det kreves og behandles for å eliminere det ….

…Rav er i en drøm penger og en fordel fra en mann med stor vekst, som er kunnskapsrik, og hvis de brukes, er det et godt kompliment . Kanskje indikerer ravfargen de ærverdige egenskapene, eller frukthagen frukten høstes fra, eller verdifull kunnskap fra lærde . Rav er fortjeneste eller godt fra sjøsiden . Og den som tenner ravet, han oppfinner sin religion, eller ødelegger pengene sine og verdien i korrupsjon, og setter noe på feil sted ….

…Når det gjelder lampen, hvis den er tent, tolkes den av suksess, tilbedelse, stolthet og tilstand, spesielt hvis lampen er laget av glass og lampen ikke er en komfyr, så den tolkes i motsetning til den, og Hvis han ikke har en kvinne, gifter han seg og den som ser at han tenner moskeens lampe, så kommer han til et godt barn Abed, og de mange lampene blir tolket av religion og møtt og slått av mot det ….

…Når det gjelder beising, er det tre typer beiseskjegg, tenner og fingre ….

…Mishkat Hvis du drømte om å se et problem foran deg i mørket, symboliserer dette en uventet kjærlighet . Hvis lykten plutselig forsvinner fra syne, vil suksessen din ta en upassende vending . Hvis du drømte om et problem i drømmene dine, indikerer dette at din velvillige tendens vil få deg til å få mange venner . Hvis du slår av, vil du ikke oppnå berømmelsen du ønsker . Hvis du snubler og bryter den, vil du søke å hjelpe andre, men ved å gjøre dette, vil du miste stillingen din eller bli skuffet over et foretak . Renser du ut en lykt, symboliserer dette at store muligheter vil åpne seg for deg . Hvis du mister en lampe, betyr dette depresjon på jobben og irritasjon hjemme . Hvis du kjøper en lampe, symboliserer dette heldige tilbud . Hvis en jente drømmer om at hun tenner sin elskers lampe, varsler dette henne om en verdig mann og et komfortabelt hjem . Hvis du blåser på henne og slår henne av tankene, mister hun muligheten til å gifte seg . Al- Mishkat : En glassboks der en lampe er plassert ….

…Nøkkelen er i en drøm, forsyning, hjelp, eller å åpne døren til kunnskap . Nøklene kan henvise til barn, spioner, gutter eller ektemenn til koner . Kanskje indikerte nøklene en bevissthet om hva han håper fra den usynlige Gud allmektige . Å se nøklene for de med posisjoner er et land og kongene er en bonde, og nøkkelen er en seier over fienden, fordi Gud den allmektige sier : ( Guds seier og erobring snart ). Og den som ser en nøkkel uten tenner i hånden, han vil undertrykke den foreldreløse . Og den som ser nøkkelen til himmelen i hånden, han vil motta asketisme og kunnskap, eller finne skatter eller penger som er tillatt . Tasten indikerer et besvart anrop . Den som i hånden så mange nøkler, oppnådde stor autoritet . Nøklene er skapene fordi de åpnes . Nøkkelen er forklart av Hajj . Og nøkkelen er laget av jern, en mann med hell og fare . Og den som ser at han har åpnet en dør eller en lås, da er han seirende over sine fiender, og den som åpner den med en nøkkel, vil skaffe seg det han vil ved hjelp av den allmektige Gud, og hvis han åpner den uten nøkkel, han vil seire med sitt behov for bønn, nestekjærlighet eller foreldrenes bønn for ham . Og den som ser at han tok en nøkkel, han vil slå en skatt eller penger fra bakken . Og hvis han er eier av penger, så har den allmektige Gud rett til pengene sine, så la ham frykte Gud og utelukke sin rett fra pengene sine . Og hvis i hans hånd var nøklene til Kaaba, så ble han en stor sultan . Den som så at det var vanskelig for ham å åpne døren, nådde ikke det han ber om . Og kanskje indikerte nøkkelen at de døde kom inn i ensomheten . Og nøkkelen til byen og til den eller dens eier . Kanskje refererer nøkkelen til verden til hvilken kunnskap som åpnes for den ….

…Svovel Svovel i en drøm symboliserer velstand og statsskifte . Hvis du drømmer om at du tenner en fyrstikk i mørket, forutsier dette at du vil høre uventede nyheter og rikdom vil lande på deg . Hvis du drømte om fyrstikker, forutsier dette at uærlig omgang vil miste mange venner hvis du ikke klarer å rette opp feilene du gjorde . Hvis du ser en svovelbrann, betyr dette at du vil bli truet med tap forårsaket av virkningen av en smittsom sykdom i nabolaget ….

…Han fortalte at Ali bin Isa al-Wazir så i søvne før han kom til departementet, som om han kjørte på en velkledd hoppe, og i skyggen av solen i løpet av vinterdagene, og tennene hans var spredt, så han var livredd, så han fortalte sine visjoner til de som krysset, og det ble sagt til ham: Når det gjelder din ridning på hesten, ære, stat, autoritet og vergemål, og når det gjelder gode klær, er du en god religion, vakker og ryddig ros. Når det gjelder solskyggen, dreier den seg omtrent til kongen og å leve i skyggen hans, og vergemålet er enten en tjeneste, et slør eller et menneskeskapt og levende, og når det gjelder spredning av tenner, tolkes det med lang levetid ….

Og den som ser at han beskjærer neglene ved vanlig beskjæring, så er det fjerning av bekymring og nød, og hvis det overstiger det vanlige, er det svakhet og manglende evne, og den som ser at han banker neglene på tenner, så begår han en ubehagelig sak

…Molaren forekommer i svikens tenner av de som tennene indikerer, som foreldre, barn og ektefeller . Og kanskje introduserte han familien sin for en nød som ville nødvendiggjøre deres endring av den . Og jeksler i en drøm er eldre mennesker . Og hva som faller fra menneskelige molarer . Indikerer mangel på penger eller selvtillit . Og den som ser at molaren hans er trukket ut, han vil dø, og det ble sagt : Hvis han skylder en gjeld, vil den allmektige Gud betale den for ham, eller hvis han har tillit, så betaler han den til eieren . Og den som så at en av molarene hans var vond, han ville høre stygge ord fra sine slektninger ….

…Ved sladrer i en drøm . Og den som ser to eller tre trepinner og legger dem i ilden for å tenne det, det vil være grove ord som vokser og øker . Og alle som tenner en ild i skogen, er en persons forfølgelse av en linjal, og kanskje var vedet den som bar det i en drøm med smertefulle ord og en fornærmelse mot folks ære . Hvis han ser at han har ved, indikerer det levebrød og oppfyllelse av behov, og arv eller penger fra tomgangsbegavelsen . Hvis ved var noe som måtte brytes og spres, var det en kilde til tretthet eller ondskap, og hvis det var utstyrt, indikerte det nærhet til autoriteten og vanskelighetsgrad . Og treet kan betegne kjedets sløvhet eller elendighet , fordi det sies : Så og så er Hatabah, hvis han er gjerrig eller kjedelig . Og bunken med ved er penger av forskjellige slag . Han som var helt og så med seg en bunke tre, tjente en stor mann . Og samling av skog for pasienten, medisin og uskyld . Og hvert tre som tilskrives frukten i en drøm, indikerer korrupsjonen av frukten . Og den som tilbyr ved til ilden, viser nærhet til sin Herre, eller ofring av sin lille til en skolemester, eller en rival til en hersker, eller en syk person til en lege, og hvis treet blir tent med ild før hans offer , hans lille vil lykkes og seire over motstanderen . Hvis han spiste ved i en drøm, spiste han forbudte penger, eller ble slått med tre mens han var våken . Og den som har et skip og ser i en drøm at det ble brent, eller han har brent ved som indikerer at skipet hans senket seg . Trestubben er bevis på utholdenhet og passivitet . Og stubben for å grille, kaste, sveise og lignende dem er bevis på interesse og pensjon, hvis den er modifisert, og hvis den ikke er det, indikerer den vridningen til kvinnen eller produsenten eller suspensjonen av interesse ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…

…Hytte Hvis du ser en hytte eller et ydmykt hus i en drøm, forutsier dette at du ikke kan stole på vennene dine hvis de vil vise deg vennlighet og kjærlighet så lenge de fortsetter å dra nytte av pengene dine og eiendelene dine . Hvis du ser en hytte i en drøm, forutsier dette at du vil flytte hjemmefra på jakt etter helse . Denne drømmen forutsier også nød og nød . Hvis du drømte om en hytte, forutsier dette sorg, enten på grunn av sykdom eller en ulykke . Hyttene i rader indikerer at du ikke vil være alene om problemer hvis vennene dine også blir berørt av det . Hvis du drømte om en hytte, betyr dette liten suksess . Hvis du drømte om at du sov i en hytte, betyr dette dårlig helse og harme . Hvis jeg ser en hytte i en grønn eng, er dette øynene mine en suksess, men en svingende lykke ….

Og det er to ordtak blant uttrykkene. Noen av dem sier at den beseirede er den som råder, og noen av dem misliker det. Når det gjelder skjæring av organene, ble alt fra det presentert i kapittelet ….

Det ble sagt at visjonen om det omkringliggende havet tilhører en vantro som råder, eller den som passer ham i ord og handlinger hvis han er en av de enorme muslimske kongene ….

Og den som ser at han er en injektor, så blir han sint på kona, og hvis urin råder over ham og ikke finner et sted, vil han begrave penger, og han finner dem ikke ….

Den muslimske lærde som ser ham i en drøm, er et godt budskap for ham som overgår skjebne og vakker ros, og å gjøre det han gjør . De lærde ser en økning i seerens vitenskap fordi de råder Gud om hans land, så vel som de vise menn øker forkynnelsen, og de rettferdige ser Salah i religionen . Man føler at Faqih tok ham og ikke er like bra som Veptly-ulykke . Og den som ser en av de avanserte lærde et sted, Gud den Allmektige vil frigjøre nødene og arrogansen de befinner seg i fra det stedet ….

Og den som ser at en gruppe korsfestet ham, han råder over dem og hersker over dem ….

Al-Ragheef for arabere er en kone . Og et rent og modent brød av sultanen er rettferdighet, og handelsmannen har sin rettferdighet, og produsenten råder ham . Og varmen av brød er hykleri og forbudt ….

…Hvis han ser det som om han ber i en gruppe rette rader, så roser de og heier ofte fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi er de rettferdige, og vi er de som blir undertrykt .~ Hvis han ser det som om han har etterlatt seg en obligatorisk bønn, undervurderer han noen av lovene…

Innskudd : Den som ser ut som om han har deponert et menneskebunt, så er dette hans hemmelighet . Det ble sagt at innskyteren råder, og innskyteren blir beseiret ….