…Og jinnen overgår til en stor, ondsinnet og skadelig fiende ….
Drømmer om tolkninger av om jinn
(94 betydninger av å drømme om tolkninger av om jinn)…Abu Sa’id, predikanten, sa: ~Den som tror at han søker tilgivelse fra Gud, velsigner ham med penger og et barn, fordi Gud den allmektige sa, ~ Jeg sa: ~ Be om tilgivelse fra din Herre ~ vers ….
…Predikanten Abu Saeed sa opprinnelsen til den døde menneskets visjon: Hvis han blir sett i en drøm som gjør noe godt der det er godhet i hans religion og verdslige anliggender, så oppfordrer han søkeren til å gjøre godt ….
…Ibn Sirin sa at visjonene til tawasheh av ethvert kjønn var en indikasjon på godhet og rettferdighet, og det ble sagt at tawasheya ble uttrykt av engler eller av gode ….
…Når det gjelder gjerningsmannen : En venn, partner eller ansatt ansatt, og skulderen hans er en kvinne, og skuldrene er hans utsmykning, skjønnhet og hensynsløshet, så det han så i dem om en tilstand eller hendelse, er han med disse . Og det ble sagt at hvis ventetiden var tykk og god i kjøtt, tydet det på mandighet og styrke i virksomheten, og angav i fangene hvor lang tid i fengsel, slik at de kunne bære vekten av sine lenker . Hvis han ser noe galt med ham, indikerer det brødrenes sykdom eller død, for de som er bundet er brødre . Og en mann så ut som om han ville se en av skuldrene og ikke var i stand til det, så han foreslo at han var blind, det er en plikt, fordi han ikke kunne se skulderen på siden av det ene øyet . Når det gjelder høyre hånd, er det en grunn til mannens pensjon, penger og veldedighet, og lengden på hånden i fortolkningen av guvernøren er seirende, handelsmannen har fortjeneste, og markedsføreren er kunnskapsrik . Det ble sagt at lengden og styrken på Imams hender indikerer styrken til hans assistenter og økningen i hans liv, og hans syn på deres bein er en økning i pengene hans . Hvis han så ut som om de hadde blitt marmor, forlenget han lykkelig livet . Det ble sagt at de to hendene er korrekte i tolkning og deres godhet indikerer god mottakelse og å gi, og det ble sagt at høyre hånd indikerer pårørende til menn, og venstre hånd ydmyker kvinnene til dem, og hvis han ser ut som om han mistet en av hendene, dette indikerer tapet av noen av hans slektninger gjennom fravær eller død . Hvis han så ut som om han hadde lagt hånden under armhulen og ført den ut med et lys, ville han få kunnskap om han var fra familien, eller fortjeneste hvis han var handelsmann . Og hvis hun går ut og har bål . Fordi han oppnår makt, stolthet og stolthet i saken hans, som han tar, og hvis han tar den og har vann, er det penger . Når det gjelder den ekstra hånden : med de to hendene er det en økning i staten og makten, og indikerer et barn eller ankomsten av en fravær, eller en bror født av ham . Hvis han ser at han er venstrehendt, så er han vanskeligere . Hvis han så at han jobbet med venstre hånd for egen innsats, fikk han endelig sitt behov . Forlengelsen av hendene indikerer raushet, og hvis han ser som om han går på hendene, er han avhengig av saken sin på noen av sine slektninger, og hvis han ser som om han ser med hendene som han gjør med øynene , så berører han mye med de som er forbudt for ham . Og den som ser på at hans høyre hånd er ordet hans, hans liv vil bli bedre . Hvis han så som om Nord snakket godt med ham, takket han slektningene sine, og hvis de snakket til ham eller en av dem med en irettesettelse, indikerer det hans dårlige handling . Hvis han så at hans høyre hånd var laget av gull, døde partneren eller kona . Og hver den hånden han ønsker, hans autoritets hånd vil bli forvandlet, fordi han vil få autoritet, og det som skjedde på hans hender av denne autoriteten, når det gjelder rettferdighet eller urettferdighet . Hvis han så at han hadde to vinger, ble det født to sønner for ham ….
…Og den som ser fra volum av historiene til konger eller leser noe fra dem, skylder på ham for hans handlinger ….
…Når det gjelder dolk, er det fiendtlighet og fiendskap. Og Jaber al-Gharbi sa: ~Den som ser en dolk uten et våpen, så vil den få kraft fra en av de bemerkelsesverdige, og hvis dolken har et annet våpen, vil han erobre fienden .~…
…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….
…Når det gjelder tilbudet, er det etterspørselen etter å leve og oppnå det som er ønsket. Og den som ser at blekket har truffet plagget hans, så indikerer det at det har skjedd ham skade. Men hvis han er en forfatter, skader det ham ikke, og det ble sagt at visjon om blekkhuset hvis den er full av materiale, så tolkes den av en kvinne som vet hvordan de kan ha nytte, og hvis han ser at noe er skrevet på ham fra henne, så blir han bedre enn slik. Kvinnen ….
…Hvis hun ser en kvinne som blir bedt om å be om tilgivelse for din synd, blir hun beskyldt for umoral ….
…Når det gjelder skriving, tolkes det av måten staten går på og avlaster behovet, og den som tror at han skriver og effekten av skrivingen hans, vises ikke. Hvis han er arbeidsgiver, blir han avskjediget, spesielt hvis skriving har et merke ….
…Al-Kirmani sa: “Den som så at han er i et tårn, han er ikke trygg fra det han ber om, og hvis han er syk, vil han dø fordi Gud den allmektige sier: ‘ Hvor du enn er, vil døden innhente deg selv om du var i tårnene bygget . ”…
…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….
…Dommer, den som ser seg selv som verge for rettsvesenet, da er han rettferdig i det. Hvis den visjonære var en kjøpmann, var han voldelig, og hvis han var en vulgær, mer enn mål og vekt ….
…Grismelk indikerer forvirring og mangel på sinn og kan indikere forbruk av forbudte penger og kan indikere forekomsten av nød og ulykke ….
…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, så blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, så han omvender seg fra det ….
…Og den som ser at han er i himmelen, han befaler og fullfører . Det ble sagt at den nedre himmelen er et departement, fordi det er månens plassering, og månen er en minister, og den andre himmelen er litteratur, vitenskap, intelligens, ledelse og tilstrekkelig, fordi den andre himmelen er for Merkur . Og den som ser at han er i den tredje himmelen, han vil motta nåde og glede og tjenestene til min hushjelp, smykker og sengetøy, og han vil være rik og velsignet fordi livet til den tredje himmelen til Venus . Og den som ser at i den fjerde himmelen, oppnår han en konge, autoritet og prestisje, eller går inn i arbeidet til en konge eller autoritet, fordi veien til den fjerde himmelen er solen . Hvis han ser at han er i den femte, oppnår han tilstanden til tilstanden, eller en kamp eller krig, eller et håndverk som tilskrives Mars, fordi den femte himmelen er for Mars, og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, så blir han bedre enn å kjøpe og selge, fordi den sjette himmelen er for kjøperen, hvis han ser at han er i den syvende himmelen, vil han skaffe eiendom, jord, handlefrihet, dyrking, dyrking og olje i en lang hær, fordi den syvende himmelen er for Saturn, og hvis personen med denne visjonen ikke er verdig denne rang, så er dens tolkning for hans overordnede, hans etterfølger, hans motstykke eller hans navn…
…Muhammad bin Shazan fortalte oss visjonen om jihad, sa han: Muhammad bin Sulayman fortalte meg, på autoritet fra Al-Hassan bin Alaa, på myndighet av Hussam bin Muhammad bin Muti’i al-Maqdisi, på myndighet av Saeed bin Mansour, på autoritet fra Ibn Jureij, på autoritet fra Ataa som sa : Jeg så profeten, fred og velsignelser være over ham i en drøm, så jeg sa, O sendebud Gud er et spørsmål. Han sa dette, sa du at jihad er bedre eller ribat? Han, fred være med ham, sa : Rabat, et bånd dag og natt, er bedre enn å tilbe tusen år . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Vi er blitt informert om Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : Knapt på hans barn er som en mujahid i Guds sak ….
…Melk av en fitte indikerer strid og krig, og indikerer kanskje svakhet og sykdom ….
…Det tolkes i ni aspekter som skjul, fordel, penger, klær, verdighet, prestisje, religion, godhet og en god kommando ….
…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….
…Hvis det kreves av en magnet, indikerer det hans akkompagnement med en sterk, grådig mann ….
…Noen av uttrykkene sa at jeg prøvde visjonen om begrensningen mange ganger, og jeg så ingenting annet enn godt av det, og jo tyngre begrensningen, jo større stabilitet og finere ….
…Hvis en av stjernene er større enn den andre . Når det gjelder stjernenes fall til jorden eller i havet, eller deres brenning med ild eller fangst av fuglene, er dette en indikasjon på død som forekommer blant mennesker, eller som ble drept i henhold til antall mennesker og få, og dette kan skje i et kjønn uten sex, hvis de faltes kjønn er kjent fra planetene og fra stjernekongen i fanget, eller hvis han gjeter det på himmelen eller snur det i luften , hvis han var verdig sultanen, ville han oppnå det, og han var en hersker over folket, en dommer eller en mufti . Og hvis det var lavere enn det, ville han kanskje vurdere astrologi . Når det gjelder å falle på ham eller på hodet, døde han hvis han var syk . Og hvis han ble løyet av gjeld fra astrologer, eller om han var en tjenestemann, falt stjernene hans og han ble bedt om hva han skyldte . Likeledes, hvis han så kroppen sin, ville han komme tilbake til stjerner . Eller hodet hans, og hvis stjernene var astrologer for ham over folket, nådde de ham og samlet seg for ham, og på samme måte hvis han plukket dem fra jorden eller fra himmelen, ville de nærme seg dem fra ham . Og hvis stjernen faller på den som er fraværende, vil han gi ham det, og hvis han faller på en gravid kvinne, vil hun føde en gutt som heter hederlig, med mindre det er fra de midlertidige stjernene som døtrene til en kiste, dikterne og blomsten, så mesteren er en slave i henhold til omtale av stjernen, dens skjønnhet og essens . Det kan indikere den gravide kvinnens død, hvis det blir bekreftet av et vitne med ham som vitner om døden . Når det gjelder å se planetene om dagen, er dette bevis på skandaler og baktalelse, store ulykker, ulykker og ulykker . Og i henhold til omfanget av visjonen, dens generelle og spesifisitet, og overflod av stjerner og deres falming, nevnte Al-Nabigha Al- Dhubiani en dag med krig : Dens stjerner og solen stiger … heller ikke lyset er lys heller ikke mørket er mørke. Al Sarr . Hvis det ikke har lys, er det en ulykke som forener de edleste av folket . Hvis han ser at han følger stjernene, er han i religionen til Guds sendebud, fred være med ham og hans følgesvenner og med sannheten . Hvis han ser at han stjeler en stjerne fra himmelen, stjeler han noe farlig fra kongen og søker en hederlig mann . Og den som ser at han har blitt en stjerne, han vil bli plaget av ære og prestisje . Og den som så at han hadde tatt en planet, han ville ha en stor hederlig sønn . Hvis han så at han rakte hånden ut mot himmelen og tok stjernene, ville han oppnå autoritet og ære ….
…Og den som ser baugen, tolker lengden på verket ….
…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….
…Og hjulet snur på ansiktet, og den som ser at han kjører på et hjul mens det kjører med det, indikerer at det er oppnådd ære og høyde ….
…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….
…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…