Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Når det gjelder nesen : det sies at det er en skjønnhet for menn, og det sies at det er forholdet til en mann, og hvis han ser ut som om han ikke har nese, er det ingen nåde for ham . Hvis han ser ut som om han har to neser, indikerer det en forskjell mellom ham og familien hans, fordi nesen ikke er fremmed, så hvis han lukter en god lukt, indikerer det en vulva som påvirker ham . Hvis den visjonære kvinnen er gravid, føder hun en lykkelig sønn . Og det sies at nesen, gutten, og det sies å være prestisje og visdom . Det sies foreldrene, og tolkningen av det som kommer inn i nesen, medisineringens forløp, og hva som helst som er dårlig for det, kommer inn i det, det er en synder som undertrykker det, og den som ser det som om det har en slange, indikerer at den har en sterk beregning ….

…Edderkopp Å se en edderkopp i en drøm antyder forsiktighet og vitalitet i å styre virksomheten din . Du vil være heldig, og du vil samle en stor formue hvis du ser en edderkopp som vever sitt eget vev, dette forutsier familiens lykke . Hvis du dreper en edderkopp, forutsier dette en krangel med din elskede kone. Hvis en edderkopp biter deg, vil du bli et offer for fiendens ulykker og intriger i nærheten av arbeidet ditt . Hvis du ser flere edderkopper som henger i vevet rundt deg, er dette et godt varsel og forutsier flaks, rikdom, god helse og lojale venner . Hvis du ser en stor edderkopp angripe deg, vil du raskt nå rikdom med mindre farene hindrer deg . Hvis du ser en veldig stor og en annen liten edderkopp på vei mot deg, vil du ha gode hvite dager, og du vil føle deg moden i livet ditt . Hvis den store edderkoppen svir deg, betyr dette at misunnelsen fra rikdommen din stjeler, og hvis den lille edderkoppen svir deg, vil du irritere deg over noen små intriger og mindre problemer . Hvis du stikker av fra en stor edderkopp, vil du miste ganske mye penger . Hvis du drepte en edderkopp i drømmen, vil tilstanden din til slutt bli bedre . Hvis edderkoppen kommer tilbake til livet og tar deg, er du truet av sykdom og fattigdom . Hvis en kvinne drømmer om å se en edderkopp eller gyldne edderkopper som danser rundt henne, forutsier dette forbedring i familiens forhold og flere vennskap ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Epistaxis er i en drøm forbudte penger som nesen blør hvis den er mye og tynn . Hvis det er tykt, er det et barn som har aborter, fordi barnet er en igle etter sædcellen . Og den som ser at nesen hans er neseblod, og han tror at neseblodet er bra for ham, så blir han truffet av sjefen sin med godt at han vil bli finansiert og gratulert med, og hvis han mener at neseblod er skadelig for ham , så vil han ha godt for sjefen sin, så vil han være vondt for ham, og han vil lide etter skade . Hvis han er hodet, så ser han godt i kroppen like mye som han så styrke og svakhet, og overflod av blod og dets korthet, så hvis han kastet en dråpe eller to, så er det en fordel . Hvis hans styrke er borte etter at blodet kommer ut, mangler han, fordi svakhet er fattigdom, og hvis han er sterk, så er han rik fordi styrke er en manns rikdom, og hvis hans klær er farget med blodet hans, da slår han fra den rikdommen som er hatet og syndig, og hvis han ikke blir farget, så er eieren hans ute av synd . Hvis han ser at neseblod drypper på veien, bør han betale zakat og gi det i veldedighet på gaten . Og det ble sagt : Den som så nesen trekke, ville få en stor skatt og penger . Og det ble sagt : Neseblod er bedre som kommer til deg fra sjefen din . Og det ble sagt : neseblod er bevis på bekymring og nød på en måte som ikke teller . Hvis visjonæren finner resten av sin gren, bevis på kledning og berømmelse . Det ble sagt : Neseblødningen er en skattehit ….

…Hvis du ser nesen din i en drøm, betyr dette at du innser din egenverd og din evne til å fullføre det du gjør . Hvis du drømmer om at nesen din er mindre enn den er, betyr dette at tilstanden din blir verre . Og hvis du ser hår vokse på nesen din, betyr dette store bekymringer og forbindelser, som krever energi og solid vilje for å fremme . Og hvis du drømte om at en nese blødde, betyr det en katastrofe for personen som så drømmen, uansett hvem han var ….

…En edderkopp er i en drøm en forbannet kvinne som forlater ektemannens seng . Og den som ser en edderkopp, han ser en planløs, svak og motvillig mann . Og det ble sagt : Edderkoppen er en vever eller en asketisk tilbeder . Og den som ser edderkoppnettet, er svak og svak, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis husene er svakere enn edderkoppens hus ). Og edderkoppen indikerer en sjarmerende kvinne, eller kunnskap om veving og veving ….

…Den som så at han behandlet noe av tennene sine : inntil han trakk det ut, eller han så at det kurerte ham fra noe annet og trakk det ut, så misliker han ikke en bot for penger eller noe lignende . Hvis han ser alle tennene hans falle ut og falle i hans hånd eller i hans eie, vil han øke antallet etterkommere til folket i huset . Hvis han så at de alle falt, ville folk med tennene hans dø foran ham, ifølge Saeed bin Al-Musayyib . Saeed pleide å bruke navn til tolkning mye, og hvis han så at han hadde mistet noen av tennene, ville han fremmedgjøre de som tilskrev den tannen til ham, og Al-Qayrawani sa : Kanskje tennene indikerer tennene som har et menneske kropp, og at næring er knyttet til underlivet . Pengene kan indikere hva en person bruker for å søke og tjene penger, for eksempel husdyr, tjenere og trøst . Den som så at alle tennene hans falt ut, jeg så på hans tilstand, hans tid og hans årvåkenhet . Hvis hele hans hus var syk i en pest og lignende, omkom de, og han ble igjen etter dem . Og hvis han ikke har noen familie, og han har penger, blir pengene hans ranet og velsignelsen hans tatt bort . Hvis han var fattig, døde den som hans tenner ble tilskrevet, og forble etter dem . Når det gjelder tap av en enkelt tann, hvis den var uten behandling og du gikk fra den da den falt, døde pasienten fra husstanden, eller ble truffet av penger . Og hvis han på tidspunktet for fallet tok den i hånden eller klemte den inn i klærne sine, så se på tilstanden hans, og hvis han hadde graviditet, kom et barn til ham i henhold til verdien av tannens essens og dens plassering, ellers er det bra for en bror eller slektning som hadde kuttet ham . Og hvis det er blod, er det synden i å kutte livmoren, med mindre den skylder en gjeld, og det kreves og behandles for å eliminere det ….

…Sjelden fortalte han at tre personer dro ut for å reise, og en av dem sov og så noe som kom ut av nesen hans, som en lampe. Så gikk han inn i en hule og så hva han så, og kom tilbake til nesen. Han våknet og tørket ansiktet og sa: Jeg så en skatt i denne hulen, så de gikk inn i den og fant resten av skatten som var i den, og de tok den ….

…I en drøm er han en gutt, og hvis han ser at han har overtrådt, vil kona føde en jente . Og hvis han er forpliktet i en persons hus, vil han gifte seg fra det huset . Og det ble sagt : Den som ser at han er overtrådt, da vil han betale sin gjeld, eller han vil belønne et folk med noe de har gjort . Og hvis han stikker i lommetørkleet, sviker han tjeneren sin . Hvis han ser slim i nesen, er kona gravid . Og den som så at han strøk og trakk et dyr eller en fugl ut av nesen, han slo et barn fra nabolaget mitt med det fuglen ble tilskrevet . Og slim, en advarsel om sykdom eller en sykdom ….

…Og den som ser at blod kommer ut fra ham uten sår, så hvis han er i en posisjon, aksepterer han bestikkelse og tar det, så er han isolert, og hvis ikke, vil det oppstå skade, og hvis han ser blodet komme ut fra operasjoner, så lider de og er nød og tap, og den som ser at han drakk blod, det er forbudt penger og blod søles urettferdig, og den som ser det i kroppen hans Et sted hvor blod eller pus kommer ut, så det flekker hans kroppen eller plagget hans, da treffer han forbudte penger etter sitt mål, og hvis han ikke flekker noe, så kommer det ut av synd. Fra venene blir han overført med mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av rikdommen, og den som ser blod komme ut av penis, det indikerer at kona har falt og den som ser blod komme ut av anusen. Hvis han slo kroppen eller klærne, slo han forbudte penger, og den som så blod komme ut av tennene, ville ha slått ham fra før slektningene sine, og den som ser på et sted en elv med blod eller en flytende takrenn, så vil det skje på et sted der blod utgis, og den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, så tolkes det ved å skaffe forbudte penger, og hvis blodet var lite og ikke så svakhet da det kom ut, ble det lettet av dem og sorg og det ble sagt at neseblod er en skattehit. Hvis nesen drypper på veien, så han betaler zakat på hans penger på prosjektet, og hvis han ser at blod kommer ut av øyet hans, så han er trist Raffinert…

…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….

…I visjonen indikerer han moskeen, akkurat som moskeen indikerer markedet . Det kan indikere en krig der et folk vinner og et folk taper . Gud den Allmektige kalte jihad en handel med den Allmektige og sa : ( Skal jeg lede deg til en handel som redder deg fra en smertefull straff ). Og den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale om det, og var våken i jihad, da kom martyriet til ham, men han var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte det, og hvis han søker kunnskap, ville han stoppe ham eller hans forespørsel om noe annet enn Gud den allmektige, og hvis det ikke var noe av det. Han savnet fredagsbønnen i moskeen . Og den som så markedet fullt av mennesker, eller så en ild i det eller hadde halm fylt i sidene, overskudd og hykleri ville komme til familien hans . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller de ser butikkene stengt, eller de ser edderkoppen vevde på seg, er de deprimerte . Noen av dem sa : Markedet er verden, og den som ser det bredt, vil oppnå en bred verden . Og det ble sagt : Markedet indikerer uro og opprør på grunn av hva publikum samles i det . Når det gjelder den som bor i markedet, er det en god guide for ham . Hvis markedet var tregt, indikerer det arbeidsledighet . Og markeder i en drøm er et tegn på fordeler, levebrød og nye klær . Kanskje markedene indikerte løgn, umoral, bekymring og nød . Markedet indikerer alle viktige steder, som moskeer og kirker, og havet som samler fisk som spiser hverandre . Markedet indikerer for abstraksjonens folk å falle inn i det forbudte eller tilbøyelig mot verden, og dette kan være bevis på ydmykhet . Og hvis han på markedet nevnte Gud, løftet han stemmen, noe som tyder på at han pålegger det gode og forbyr det onde . Og hvert marked har en tolkning : Når det gjelder bokmarkedet, indikerer det å se det i en drøm veiledning og omvendelse . Apotekernes marked er en kur mot syke mennesker . Og duftmarkedet er gode nyheter, ektemenn og barn . Det søte markedet er bevis på tro og islam . Og frømarkedet, oppdra det og fornye ektemenn, stilling, levebrød og dekning for saker . Og smykkemarkedet er et tegn på bryllup, pynt og ektefeller . Og smykkemarkedet er som noe for sirkler av minne og lærdom av kunnskap . Markedet for kasserere indikerer kunnskap om systemer og prosa, formue etter fattigdom, og indikerer også domens bolig . Og kobbermarkedet betyr lykke, lidelse, hodesprengning, ekteskap med sølibater, gleder og gleder . Og våpenmarkedet indikerer krig og seier over fiendene . Og slavemarkedet, ære og gode, eller kunnskap om rare nyheter, og indikerer kanskje dyremarkedet . Og ull- og lo-markedet indikerer fordeler og levebrød . Og bomullsmarkedet indikerer vekst og næring, og fremveksten av sannhet fra løgn . Og markedet for Abazir er avkom, fortjeneste og fordeler ved kultivering . Og grønnsaksmarkedet indikerer elendighet og nød å leve . Fiskemarkedet er levebrød, fordeler og et møte med familie og pårørende . Og kjøttmarkedet indikerer krigsstedet på grunn av blodet som utgis der . Og markedet for olje, ghee og honning indikerer økningen av ønsker og kur av sykdommer . Slakterne markeds bekymringer og Ancad . Salmarked reiser på land . Og fruktmarkedet er gode gjerninger, vitenskap og barn . Eiendomsmarkedet er pengebevaring og hemmeligheter . Hvetemarkedet er velstand og sikkerhet mot frykt . Og tremarkedets hykleri, diskriminering og møte . Og jernmarkedet er ondt, nød, rabatter, ulykke og nød, og det kan indikere næring og fordel . Og silkemarkedet er ære, penger og godt arbeid . Og voksmarkedet er anger for synderen og en guide for de tapte . Og pimpsteinmarkedet er reise, og det kan indikere markedet for dyr, slaver eller slaver . Og markedet for telt reiser og kan indikere markedet for deksler . Og markedet for Hajjamin bekymrer og forfedre og sykdommer, og indikerer kanskje markedet vitner . Og blymarkedet indikerer sykdommer med begrensning . Og fondsmarkedet betyr bevaring, forståelse og bevissthet . Og matlagingsmarkedet betyr helbredelse fra sykdommer og tilfredsstillende behov . Og markedet for flasker indikerer hykleri og sladder . Papirmarkedet er bevis på seier for de undertrykte og hevn mot undertrykkeren ….

…Når det gjelder edderkoppen, er det en svak, tilbedende person. Den som ser at den har truffet en edderkopp, da rammer den en tilbeder eller følgesvenn, og den som ser at han har drept ham, han beseirer også en mann. Når det gjelder sneglene i døren, sengen og bordet eller lignende, så ble han syk og forårsaket en skade i kroppen til den som så det, og den som så at det var en jord i vesken eller pinnen, indikerte han På hans død…

…Markedet : betegner moskeen, akkurat som moskeen betegner markedet, fordi de begge handler med den og tjener . Og det kan indikere en slagmark der et folk vinner og et folk taper på det. Gud den Allmektige kalte jihad en handel i sitt ordtak : “ Skal jeg lede deg til en handel som vil redde deg ”. Markedsfolket strever mot hverandre med seg selv og pengene sine . Og det kan indikere et sted der det er belønning av belønning og fortjeneste, som kunnskapens hus, obligasjoner og Hajj-sesongen . Og fra det som selges i markedet, blir ledelse til bevis . Alt dette var ikke markedet var ukjent, så kjøttmarkedet er som et krigssted med blodutgytelse og jern . Og markedet for essens og fint lin er som noe som halsen på dhikr, og kunnskapens rolle . Og byttemarkedet, noe som herskerhuset, på grunn av variasjonene i tale, vekt og balanse . Den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale eller fortjeneste i en vare, og hvis han var våken i en jihad, savnet han martyriet og var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte den, og hvis han var student av kunnskap, sluttet han å gjøre det eller savnet en avtale og ba om noe annet enn Gud, og hvis det ikke var noe av det, savnet han menighetsbønnen i moskeen . Når det gjelder den som stjeler i markedet sitt ved salg og kjøp, hvis han er en mujahid, er han en pilegrim, og hvis han er en pilegrim som er forbudt å jakte, ha samleie eller glede, og hvis han var en lærd som var urettferdig i debatten eller forrådt i fatwaene sine, ellers så han bønnen sin, eller imamen hans gikk foran den med bøyning eller nedstøtelse, eller ikke fullført. Dette er i bønnen til seg selv, fordi det er det verste tyveriet, som i rapport . Når det gjelder det velkjente markedet : den som ser det er fullt av mennesker, eller ser en ild som har falt i det, eller et rent vannhjul som løper midt i det, eller høyet er fylt i butikkene, eller en god vind blåser gjennom det, blir levebrødet til folket sitt, og de er vant til fortjeneste, og hykleri vil komme til dem . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller butikkene er stengt, eller edderkoppen har spunnet på dem eller på det som selges, så er det en depresjon, eller en ferie har falt for folket . Og hvis han ser et marked som har flyttet seg, har statusen til innvandreren flyttet til essensen av det den har flyttet til, for eksempel markedet for lin, der du ser butlerne i det, for han øker fortjenesten til fabrikatene , når varene skilles fra og blir igjen . Og hvis eierne av keramikk og knapphet ser det, vil fortjenesten reduseres og inntektene deres være svake . Og hvis eierne av gryter og panner så den, ville en prøvelse komme over den, enten fra en ild, en elv eller en riving eller lignende . Noen av dem sa : minimumsmarkedet, utvidelsen av markedet, verdens bredde . Og det ble sagt at markedet indikerer uro og opprør på grunn av menneskene som møter det . Når det gjelder den som lever fra markedet, er det et godt tegn hvis han ser det som en flott skapelse eller et arbeid, men hvis markedet er rolig, indikerer det arbeidsledigheten til markedsførerne ….

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Han er i en drøm hodet til et folk og verdiene til et hus, land eller landsby . Og en okse er ett år ved makten . Men det er for sultanen, kjøpmann og arbeider, en sunni-handel . Og den som ser at han har mange okser, da antar han staten hvis han er kvalifisert for det . Hvis han så at han red en okse fra den, vil godt og fruktbart bli brakt til ham . Og den som så at han spiste oksens hode, ville oppnå mandat og autoritet, med mindre oksen var rød . Og hvis seeren var en handelsmann som ville slå handel, og partnere ville være under hans kontroll . Hvis det er vulgært, forstå dets handlinger . Og oksen er en arbeider, så den som ser at han kjørte på en okse, overvant en arbeider, og hvis oksen bærer en last, så vil arbeideren kreve penger til ham i henhold til lastens størrelse . Hvis oksen var rød, døde sønnens sykdom eller familien . Tyren er konge eller fiende . Hvis en okse blir slaktet for mat, er kjøttet det tillatt å leve av . Det føltes at han hadde kjøpt Thura, det lokker venner og tilsyn av folket, ordene til Lin Hassan, sa Ibn Sirin den allmektige Guds nåde : okser Ajam, og økte til fjorten i kua, det er en krig, det som ikke var så han er en feide, og oksens store mann, for ham like mye og uovervinnelighet, og kjøtt. Og den som så en hvit okse som ville tjene godt, hvis han trakk den med hornet, viste Guds allmektiges vrede og den som spiste kjøttet av en okse i søvnen hans ville være uunnværlig, og den som kjørte den med heis, hvis oksens kne i en drøm eller spydet døde i løpet av året, og den som bitt det, ble rammet av en sykdom eller den som slo ham Gud gir Gud den allmektige gode barn . Og den som oksen faller på, han skal reise langt unna . Og den som ser oksen mens den er bur eller syk og er i nød, han skal kvitte seg med den . Og den som ser oksen som om den pløyer for ham, hvis han ble kultivert eller kjedelig av sin dyrking og økte fruktbarheten, og hvis han var handelsmann, led han tap og hans handel ble forverret, og hvis han var jurist eller en lærd mer god . Og den som ser det som om oksen har truffet den, så er den på randen til å omkomme eller dø av den sykdommen den er i . Og oksen indikerer alvorlighetsgrad, trussel og utvisning av noen som har en høyere rang enn en persons hvis den som drømmer er fattig og slave . Og den som så en flokk kyr, han ville bli hardt rammet av sine anliggender, og hvis oksen red på hans høyder og ble nevnt . Hvis oksen snakket med ham eller oksen snakket, ble han fremmedgjort mellom ham og en annen mann . Og den som ser det som om en stor okse kom ut av en liten hule, så oksen ønsket å gå tilbake til den hule og kjedet seg, for det er det store ordet som kommer ut av mannens munn at han vil vende den tilbake , men han kan ikke . Og den som ser at han er passasjer på en svart okse, og oksen biter og truer ham og vil ha den hatede tingen, så går han i sjøen, og den blir rammet av en alvorlig lidelse, og han blir sterk med skipet sitt til den nesten synker og deretter rømmer fra det . Og den som ser okser som kommer inn i en by, det er fiender og undertrykkere, og tyver vil komme inn i den . Og den som ser en okse som tiltrekker seg den og fjerner den fra sitt sted, hvis han er en wali, blir han fjernet . Og det ble sagt : Oksen betegner en mann som er i mørket, for han blir drept eller slaktet, for opprøreren og gjerningsmannen omkommer . Og den som ser at han red på en okse, han vil bli plaget av en handling av sin autoritet, og han vil oppnå godt i det . Og den som ser at han har kjørt en svart okse, han vil tjene penger, og hvis han ser at han førte det inn i huset sitt og er stolt på det, vil han tjene det året . Hvis oksen har mange horn, er de år etter få og mengde . Og den hornløse oksen er en foraktelig mann, en stakkars spaniel, som en sau, og i styrke er den som en isolert arbeider og en dårlig høvding . Kanskje indikerte oksen ekteskap fordi den pløyde for mye, og kanskje indikerte den opprøreren fordi den rører jorden og snur toppen ned . Og kanskje han ga slaven, eieren og broren til å hjelpe ham med å pløye og tjene folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, og hvis det er en kvinne, blir mannen hennes ydmyket for henne, og hvis hun er uten ektemann, er hun gift, og hvis hun har datteren til sin kone, og hvis noen som har myndighet ser det, vil han seire over ham . Den som slakter en okse, hvis han er en sultan, dreper en arbeider, og hvis han er vanlig, er han en person som vinner av dem som frykter ham . Og den som kjører en rød eller gul okse uten kjøremaskin, han blir syk . Og kanskje oksen henviste til den vakre unge mannen fordi det er et av hans navn, og hans visjon indikerer utbrudd av oppvigling eller å hjelpe til med å overvinne vanskelige forhold, spesielt for eiere av brøyting og jordbruk . Kanskje hans visjon indikerte sløvhet og forbløffelse . Og den svarte oksen er glede og glede . Og den svarte oksen vil forynge og helbrede pasienten ….

…Koppen : betegner kvinnene, og hvis han så det som om han vannet i en kopp eller et glass krus, viste hans visjoner et foster i konens livmor . Hvis han ser at koppen er knust og det fortsatt er vann, vil kvinnen dø og fosteret vil leve . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg trakk vann, så jeg tok med en kopp vann og la det på hånden min, så kruset brøt og vannet ble igjen i hendene på meg . Han sa til ham : Har du en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Er det et tau? Han sa : Ja . Han sa : Hun føder, så dør hun, og barnet blir igjen på din hånd . Det var som han sa . Hvis han ser ut som om vannet helles ut og koppen forblir sunn, blir moren utfridd og barnet dør . Det ble sagt, kanskje hvis koppen ble knust, døde vannet ….

…Og den som tror at han er sinnssyk, å skaffe penger er forbudt fra åger, og det ble sagt å se galskap indikerer rikdom, og den som så at han var sinnssyk og fraværende fra seg selv, ville han være opprørt eller trollbundet eller plyndre pengene sine eller en katastrofe for ham. Gutten er velstående og rik på sin far, og kvinnens galskap har befruktet Sunnah, og noen av dem sa at den som så at en gal mann trakk ham tilbake mens han var redd for ham og ingen skade hadde nådd ham, så er han en fienden og seeren er trygg fra ham….

…Og det ble sagt at den som så et sverd eller trakk sverd når vinden blåste, da tolket han forekomsten av pesten det stedet ….

…Og den som ser en død person som har gitt ham et sydd plagg som ikke er av klærne hans, han tok det og tok det på, så trakk det av, ga det til de døde og satte det på de døde, så er det bevis av husstandens død, og hvis han ikke ga det klædet til de døde, ville den mangelen ikke ha skjedd med ham, heller ville han ha økt pengene sine ….

…Når det gjelder dhikr : det er omtale av en mann blant mennesker og hans ære eller hans sønn . Og økningen og nedgangen i den i det . Og det ble sagt at hvis han så ham lenge, ville han oppnå dem . Hvis han så to menn, hadde han en sønn med sin sønn, og en mann blant folket med sin omtale, og hans ære, og hvis han rykket ham med roten i hånden eller trakk noe av den, førte han den tilbake til sitt sted, så døde en sønn og hadde godt av ham, og pengene hans gikk tilbake til ham . Og hans opphør til det er klart fra ham, er bevis på hans død eller sønnens død, fordi hans minne blir avbrutt av hans død . Og hans oppstandelse er bestefarens styrke, og hans bevegelse og aktivitet, og bredden i hans verdslige liv . Kanskje avbruddet av hans omtale, avbruddet av hans navn og hans omtale av det landet eller lokaliteten . Og det er når bevis på sikkerhet og godhet blir avbrutt, og det er ingen bevis for død med det . Og hannen hvis den er redusert, økt, bein eller liten, etter at den har en lem, er den generelle tolkningen av den hos barn og avkom . Og hvis den divergerte, hadde den mange eller få mennesker, den generelle tolkningen av den er til ære for den og nevner den blant folket, så mye som det, fordi dets folk spredte sin omtale . Og mannens svakhet, bevis på barnets sykdom eller tilsyn med jaah . Hvis han ser ut som om han suger en hann eller et dyr, lever sugeren av å nevne den mannlige eieren og navnet hans, og hvis han ser at han er en hermafroditt, er hans religion god ….

…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Hvete Hvis du i dine drømmer ser store felt med hvetedyrking, indikerer dette at dine interesser vil være oppmuntrende . Hvis hveten er moden, er dette en bekreftelse på lykken, og kjærligheten vil være din lykkelige følgesvenn . Hvis du ser klare og store hvetekorn sirkulere i studiet av hvete, så indikerer dette at velstand har åpnet dørene for deg . Hvis du ser hvete i poser eller fat, vil din vilje til å nå toppen av suksess bli kronet av seier, og det vil konsolidere grunnlaget for dine kjærlighetsforhold . Hvis hvetelageret ditt ikke var godt dekket og du så innholdet dempet, så forutsier dette at mens du samlet rikdom, glemte du ikke å beskytte rettighetene dine, og du vil se dine interesser bli redusert av fiendenes hender . Hvis en pigg gnir hodet på hendene dine og spiser den, vil hun slite hardt for å oppnå suksess, og hun vil oppnå rettighetene dine og være trygg på dem . Hvis du drømte om å klatre et bratt platå dekket av hvete og forestilte deg at du trakk deg oppover ved å stole på stilkene til hvetegress, indikerer dette at du vil oppnå stor suksess og dermed vil kunne gjøre deg fremtredende i ethvert yrke du velger ….

…Trommelen er i en drøm falske nyheter . Og eieren av trommelen uttrykker en mørk mann eller en vinselger . Og hvis trommelen var med ham danset og skrek . Det er en ulykke for de som så det . Og den bifile trommelen er en kvinne med mange feil . Og trommelen til kvinner er en handel med forfengelighet . Og lyden av prosesjonstrommelen er falske nyheter, eller en mann som uansett berømmer den allmektige Gud . Pilegrimene i konvoien trakk en veiledende mann til veiene . Og også trommeinntrengere ….

…Det ble rapportert på autoritet fra Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, at han sa at den som så at han tok tak i min bestefars øre og trakk ham hjem til seg og deretter slaktet ham og spiste det, det indikerer at hans fattigdom fra ham i førti år, og det ble sagt at den tolkes av mengden av soldater, og hvis han er en vanlig, så blir han ledsaget av det .)…

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Slå : det påvirker de beste fresede i batsmannens hender , men for å se om han slo ham med tre, indikerer det at det er bedre forberedt på ikke å møte ham . Og den som ser det som om en engel treffer ham med tre, han vil dekke over det . Og hvis han slo ham på ryggen, vil han betale gjelden sin . Hvis han slo ham på grunn av funksjonshemming, ville han gifte seg med ham . Og hvis han slo ham med tre, ville det han hatet slå ham . Det ble sagt at juling betegner endring, og det ble sagt at juling forkynnes . Og den som så at han slo en mann i hodet med et banke og det påvirket hodet og satte sitt preg på ham, han vil at sjefen hans skal gå . Hvis han ble truffet i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk lokkene av øyelokket, kaller det ham til kjetteri . Hvis han slo hodeskallen, har den nådd slutten sin i endring av endringen, og angriperen når sitt mål . Hvis han slo i øret eller sprakk det og det kom blod ut av det, vil datteren til de voldsramte kutte av . Det ble sagt at hvert av medlemmene angir slektningen som tolker medlemmet . Noen av kommentatorene sa at juling er bønn, så den som ser at han slår en mann, han må be imot ham . Hvis han slår ham mens han er bundet, snakker han dårlige ord og berømmer ham for stygg ….