…Og den som ser at han kaster en ku og ikke treffer et monster, det han håper ikke blir gjort for ham ….

Det ble sagt at den som så at han hadde truffet en hval og spist den, ville slå et øyeeple og høre ord han likte ….

Og den som ser at han slår sverdet til høyre og venstre, og hans treff påvirker noen av skapningene, enten det er et dyr, et objekt, en plante eller en væske, så forenkler han tungen med ord som ikke er tillatt, og de bruk sverdet med tungen, for Gud allmektig sier at de vil svikte deg med sorgtunger ….

Og den som ser at han slår noe på bakken, så reiser han på en reise som søker næring, fordi Gud den allmektige sier: ~Og andre slår på bakken og søker Guds nåde .~…

Den som får en eller to slag, slo en sønn, og hvis han spiste av det, spiste han av guttens penger . Og å spise pollen får levebrød ….

Og den som ser at han ønsket å slå Satan med sverdet for å ødelegge ham og deretter flykte, så indikerer dette at rettferdighet og vergemål vil finne sted ) og rettferdighet ….

Og den som ser at han har truffet en fugl eller dens besittelse, så er det en tolkning av det, men blant kvinnene ….

Og den som ser at han har truffet en okse som er ført på den og kommer inn i huset hans, da vil han bli slått med godt og befeste sitt hus, og hans bekymring vil være borte . )…

Og den som ser en ung mann slå en tamburin, han skal tolke nyhetene om en fiende ….

Og den som ser en gammel mann slå en tamburin, han tolkes med berømmelse og rettferdighet ….

Den som ser at han slår en lute eller noe som ligner instrumentene og sin sene er avskåret, så skal han tolkes med at hans smerte og nød forsvinner ….

Har Ma’youn fordel – fra den han slo øyet – det han ser syner eller drømmer, i å oppdage sin sak , eller hans øyne, da han – som fikk ham av øyet – ? Dette er et spørsmål som blir reist til meg hele tiden, og det er fra det jeg diskuterte i drømmeprogrammet på Mbc- skjermen , og episoden fikk en god og god respons om gangen, ros til Gud og hva øynene se fra mitt synspunkt er ikke uten to aspekter : 1 / Å se synet etter at han insisterer på Gud ved bønn, å helbrede og komme seg uten å tenke gjennom øynene eller overdrive dem, og uten å mistenke noen . Her og i dette tilfellet kan visjonene komme eierne deres til gode, og kanskje i deres uttrykk en grunn til rømming av eieren, eller hans indikasjon på årsaken til hans sak . 2 / Å se visjonen; Han tviler på en person, familie eller venn, eller tviler på en situasjon, for eksempel noen som har kommet til ham etter en fest eller en eksamen, så han tviler på hvem som har deltatt på disse hendelsene, for eksempel, og denne personen begynner å jobbe seg , og tanker og hvisking begynner å leke med ham høyre og venstre, og det er ikke skjult at dette var var en av Djevelens handlinger, da kan denne personen invitere sin Herre til å vise ham en drøm en visjon som peker mot øye, og så sover han og drømmer om en eller flere mennesker, eller en familie, og han kan være en kollega eller slektning, og han kan til og med være en elsker av de menneskene som mest elsker ham !!!! Han forbinder ham med sin ulykke, fordi jeg sier her at dette er en feil, og det er en av djevelens handlinger, og hans elskerinne for mennesket, å gjøre ham i permanent tristhet og en syklus som han ikke kan komme seg ut fra, og herfra begynner for noen mennesker en endeløs reise med uttrykkene, deretter med leserne, så med legene …… osv., og denne reisen kan ende i utvinning, eller kanskje ikke ende; Og han er dominerende, og årsaken i dette tilfellet : Det er disse vrangforestillinger som skyldes at drømmer kan indikere hvem som led eller forårsaket øyet . Her sier jeg en sannhet slik at han ikke forstår fra mine ord den absolutte generaliseringen : at anerkjennelse av øyet gjennom drømmer om øyet er mulig, og det er mange som har hatt nytte av denne metoden, men ikke på den måten at den eksisterer i dag, og hvor terapeuten ber hjelpen om å fortelle ham etter å ha lest, eller behandlingsøkten, Den som ser i søvn og hevder at han er ‘Ain, og hva Ma’un så i en slik falsk situasjon er ugyldig, og det som er bygget på løgn er ugyldig …. Hvis denne pasienten blir vekket og spurte ham etter å ha lest ham om å sove, og da vil han se øye i søvne. Det er som et rør som er et produkt av å tenke på noe , bekymringer eller prosjekter, og hvis eieren sovner, ser han det i søvne, og dette har ikke noe uttrykk og ingen oppmerksomhet mot det, og Gud vet best ….

Og den som ser at han slår falske dirham, så indikerer han ordene uten ….

…Når det gjelder operasjoner, den som ser at han har et sår på hendene, det vil være penger . Og hvis det er et sår på hans høyre hånd, er det penger som vil ha nytte av hans mannlige slektskap, og til venstre for hans kvinnelige slekt . Hvis det er et sår på venstre ben, er det penger fra pløying og planting. Hvis et sår på hælen treffer hælene, treffer han penger fra siden av hælen og sønnen . Og kirurgi på tommelen på høyre hånd, bevis på at religionen kjørte på den . Og hver kostnad for væskeoperasjon og pengeskader . Og den som i kroppen ser en myk operasjon med blod som strømmer fra den, den er skadelig for eieren i penger og tale av en person som faller inn i den og får en belønning for det . Og operasjonen i hodet og det strømmer ikke blod fra det, fordi det var nær å treffe penger . Hvis det strømmer blod fra henne, er det penger som viser effekten på ham . Hvis en sultan eller en imam så at han hadde et sår på hodet til huden og beinet var tapt, ville han forlenge livet og se sine jevnaldrende . Hvis beinet blir brutt, vil hæren hans bli beseiret . Såret på venstre hånd . Militariseringen hans økte . Såret til høyre økte hans besittelse . Hvis et sår i magen øker statskassen, øker et sår i låret hans klan . Såret i beinet hans er langt . Og hvis et sår på føttene økte i spørsmål om integritet og standhaftighet . Hvis han ser ut som om en person kutter av organene sine og deler dem, snakker den avgjørende personen sannferdige ord om saken hans som testamenterte det og skiller barna hans og sprer dem i landet . Hvis den skadde blir flekket med blodet fra den sårede mannen, så treffer han forbudte penger like mye som blodet som han farget med . Og den som sårer en vantro og kaster blod fra en vantro, han vil få en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og han vil skaffe penger som er tillatt så mye som blodet som kommer ut av det, fordi blodet til en vantro er tillatt for den troende, og hvis det flekker blodet hans, er det sterkere . Og den som ser at en person har såret ham og at det ikke har kommet noe blod ut av ham, så vil lovbryteren si et sant ordtak i det som svar på ham . Hvis blod kommer ut, støtter han ham med det som er sant, og den som er voldsom, kommer ut av synd . Og det ble sagt at den som så som om han ble såret med noe jern med kniv eller annet, så viser det dets likhet og ulemper, og det er ikke noe godt i det . Noen av dem sa : Den som ser et sår i noen av organene, uttrykket i det er for medlemmet der operasjonen var tillatt . Hvis det er hjertet i brystet, er det et tegn på kjærlighet hos unge menn og kvinner . Når det gjelder sjeiker og eldre, indikerer det tristhet . Når det gjelder drap, begår den store ting den som tror at han har drept en person . Og det ble sagt at det var en befrielse fra nød , fordi Gud den allmektige sa: ~Og du drepte en sjel, så vi vil redde deg fra mørket og ditt bedrag og bedrag .~…

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Og den som ser at han spiser kokt eller grillet kjøtt, han vil få et levebrød med tretthet, og kanskje han vil lide av å spise den fryktede grillen, og det ble sagt at grilling er deres tristhet og penger er forbudt. Hans tjener er kopper, og hvis han steker en kalv, hvis han er en av den som søker gutten, vil han gi ham et godt budskap, ellers vil han være redd for sine fiender. Kjøtt kommer til huset fordi det er en sykdom som rammer det, så slipper det. Og den som ser at han spiser dødt kjøtt og etterlater godt i hendene, så kommer han forbudt og forlater familien sin, og den som ser at han spiser kjøttet fra en kamel eller en kamel, så blir han syk og den som ser at han spiser kjøttet av en vær han spiser av en gammel mann og den som ser at han spiser geitekjøtt, det blir litt syk, så blir det gjenopprettet. Og den som ser at han spiser fårekjøtt, så blir han litt god. Og den som ser at han spiser av geitekjøtt, han får litt godt av en gutt, og den som ser at han spiser kyllingkjøtt, så treffer han penger fra fangenskap og forbudt, og den som ser at han spiser kjøttet til en fugl, da det Han spiser penger til en stor mann, og den som ser at han spiser noen av vanndyrene, han vil bli truffet av en mektig mann. Det sees hos mennesker like mye som det dyret i vanndyrene, og den som ser at han spiser hodet av noe fra dyret, påvirker det det han ikke håpet på, og livet hans er forlenget. Og den som ser at han spiser fra magen, det er indre penger som plager ham, og den som ser at han spiser fra sitt eget hode, han spiser fra sin hovedstad. Han spiser fra sitt eget øye, for han spiser fra øynene til pengene sine, og den som ser at han spiser fra leveren eller fra hjertet, så er det begravede penger, han spiser av det. Og den som ser at han spiser menneskekjøtt, han vil baksnakke ham og den som ser at han spiser spedalsk kjøtt eller spedalsk, så vil han slå sultanen med penger og klær, og hvis han ser at han spiser korsfestet kjøtt, så spiser han forbudte penger fra en dominert person, og den som ser at han spiser kjøttet av seg selv, da treffer han en stor autoritet. Og den som ser at han spiser dødt kjøtt eller blod og svinekjøtt, så treffer han ulovlige penger og begår synd, og den som ser at han spiser løvekjøtt eller hund og lignende av løver, så kommer tolkningen av det inn i døren, hvis Gud vil. komme…

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

Og den som ser at han eier en villa og bruker den hvor som helst han vil, så vil han få fremmed makt, og den som ser at et folk kjører en villa eller treffer den, og hvis de er i krig, så blir de beseiret, og kanskje hans ridning indikerer urettferdighet og løgner og kan ramme en fremmed kvinne hvis han ikke kjører den i form av en tur eller i et krigsland og den som ser at han ble drept Fila, han beseirer en stor mann eller er i stand til å få makt fra en fremmed kvinne, hvis det er bevis for det i visjonen, og den som ser at han spiser kjøttet fra en elefant, så treffer han penger fra en hersker eller fra en mann som er under samme mål

Når det gjelder å se smuss og sand, den som ser at han har truffet en haug med skitt, så treffer han et basseng med penger, og den som ser at han er skitt, så spiser han av penger som faller til ham, og den som ser at han kaster hendene fra smuss, så mangler han og det ble sagt at han lever lenge, og den som ser at han samler sand eller bærer den eller stjeler dem, så samler han penger og treffer Good og den som ser at han går inn sand, så vil han håndtere arbeid i en gjeld eller en verden like mye som sand

…Kyr betegner kyr i en drøm om årene, så en svart eller gul ku er et år der det er glede og fruktbarhet, og utelukkelsen i kyrne er intensitet i begynnelsen av året, og kyrne i deres side er alvorlige midt på året, og miraklet i dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og vaktelkyrene . År med fruktbarhet og magre kyr er år med ufruktbarhet og tørrhet . Å spise biff i en drøm er fordelen med halalpenger i året . Og det ble sagt : Kua er høy, og den treffer penger fra en vakker kvinne . Det treffer penger fra en vakker kvinne ….

…Og den som ser at han pløyer land, så sover han hos familien sin, og hvis han ser at noen andre pløyer det uten hans tillatelse, så er han i strid med familien sin, og den som ser at han har plantet bygg, han samler inn penger , og den som ser at han sådde og høstet avlinger, så vil han bli slått med godt, og hvis han ser at han sådde og ikke hengte det frøet, så vil han lide dem, og han er trist så mye. Såingen, og den som ser at han smitter hvete, da treffer den gull. Og den som ser at han spiser fuktig hvete, så er han enemitt som er igjen, og hvis han tørker opp tørr eller kokt hvete, så er det ikke noe godt i det. Og den som ser at han spiser vått, tørket, stekt eller kokt bygg, så er det bra for ham og bra i alle fall. Bygg ble gitt til ham, fordi han ser et øyeeple og en sunn kropp, og han blir god. Og den som ser at maten hans returnerte dum eller skitt, er billig eller bortskjemt, og hvis han ser en ild som brenner maten, eller prisen øker, og den som ser røyk, linser eller mais, så er han penger i alle fall og den er uten hvete og bygg. Rester eller kikerter og cowpeas eller lignende korn er bekymring og sorg for de som treffer dem eller spiser dem våte eller tørre, kokte eller stekte, og det ble sagt i sesam at det er penger i overkant, og den som ser at han har truffet ris , han vil lide litt levebrød, og det inneholder dem og sorg og den som ser at han har truffet det svarte frøet eller haramen, eller det er en kur mot det, fordi det påvirker kroppens helse og velvære…

…Når det gjelder sølv : hvis det var laget av det i form av et fartøy eller smykker eller lignende til ødelagt eller autentisk, og han trodde at han fikk noe fra det, setter han inn penger eller varer . Det samme gjelder hvis det var et speil av sølv, så lenge han ikke så i ansiktet . Hvis han ser på det i ansiktet, vil han oppnå det han hater i sitt nærvær med mennesker . Og det er ikke greit å se i sølvspeilet . Og sølv av flippen, hvis ikke laget, er essensen av en kvinne, en kvinne eller en hushjelp . Hvis fovea treffer metalet hennes eller landet hennes, så treffer det en kvinne fra hjembyen . Hvis han så at han gikk inn i en hule av metall og traff den flippen der, så lurte kona ham i hennes sak eller noe annet om det ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Og den som ser at han slaktet en villku og spiste kjøttet, så vil han slå penger fra en vakker kvinne, og den som ser at han har slaktet en doe, antas han å være tjenestepike, og den som ser at han er den konge av en gaselle eller en doe, da treffer han en gutt eller en hushjelp, og den som tror at han kastet en gaselle eller en doe for jakt og slo ham, så vil han slå bytet og hvis han ikke treffer det For hva han ønsker av det og den som ser at han drepte et hjort eller døde av sin hånd, så vil han bli plaget av dem og sorg fra kvinnene….

…Leveren er gjenstand for mot i en drøm . Den som ser at han er storlever, så er han barmhjertig og modig . Og den som ser at leveren hans er skadet, begravede penger ser ut til ham . Leveren er stedet for sinne og barmhjertighet . Den som ser på leveren og ser ansiktet sitt i den, han skal dø . Og den som ser at han spiser leveren til en person, så treffer han de sparte pengene og spiser den . Hvis de er mange lever, så er de skatter som åpnes for ham, så vel som sauer, kyr og så videre . Leveren indikerer barn og liv . Hvis den hadde fett i leveren, er det penger fra kvinner, og den som spiser lever får styrke og drar nytte av sønnen . Og den som ser leveren hans, gjør vondt, han har fornærmet sønnen eller kjæresten, ellers har de det . Og såret på leveren er råttent . Og den som kuttet leveren hans, døde . Leveren er kongen og prinsens kokk . Kanskje leverens utgang fra hulrommet indikerer urettferdighet, ikke for Mahmoud . Leveren er ugyldige penger . Og den som ser at han spiser leveren, da treffer han penger og spiser det, eller spiser av sønnens penger ….

Og den som ser at han har truffet en sølvgrop, så treffer han en kvinne eller en slavinne, og den som tror at han har sølvkar eller ukjente dirhamer i noen av fartøyene, skjuler han i det skjulte eller setter inn penger og eiendeler, og hvis han ser at han betalte det til noen andre, setter han dem i hemmelighet eller penger, og den som tror at han har truffet en dirham hvis den er fersk hvit, treffer den dirham i våkenhet slik han så den, og hvis den var svart, da er det klang og strid, og det ble sagt og den som så at en dirham var tapt for ham, så klager han på sønnen eller noe han hater for ham, og hvis han ser at han ble tatt fra ham eller en dirham var borte fra ham , sønnen hans døde, og den som så at han traff penger, da var det støyende og menende ord, og hvis han vet antallet deres, så er det lettere og lettere for ham og den som ser at han smelter sølv, så er han som en som smelter gull, men den er lettere

…Når det gjelder fuglen, den som ser at den har truffet en ørn eller dens konge og har lydighet, da treffer den store penger og er i stand til å ha autoritet eller autoritet, og den som ser at den har slått fra ørnenes kjøtt og dens fjær , da treffer det penger på kraft, ære og høyde, og den som ser at det rir på baksiden av en ørn, han vil få sterk autoritet og hvem han så at han tålte ham og fløy med ham til han nådde eller under himmelen, for han reiser langt borte i autoritet og over sitt minne. Hvis han ser at han ikke kom tilbake fra himmelen til jorden, vil ikke hans befaling bli oppfylt for ham, og hans makt og penger vil bli fjernet fra ham…

…Og den som ser at han drikker vann fra en brønn, så blir han syk, og den som ser at han har falt i en brønn, en søppelfylling eller en grop, han søker hjelp fra noen som løfter den, slik at ingen kommer til ham, fordi den er gravd av ham, og den som ser at han trekker fra en brønn eller en kanal, så treffer han penger på noe galt, og hvis vannet tømmes i et annet fartøy, bruker han det eller han går, og den som ser at han legger bøtta sin i en brønn og trekker vann, og hvis han har et lam, så kommer en gutt til ham, og hvis han hadde varer på en reise, kom det til ham, og hvis han hadde en syk person, han ville gå ut, og hvis han ble fengslet, gikk han ut og brønnen kunne være en kvinne. Han graver en brønn, så planlegger han en kvinne og treffer henne like mye som han slo fra jorda hennes, og hvis han finner dårlig vann i den, så er levebrødet hans ubehagelig, og hvis han ser at han ser inn i en brønn, ser han ut når det gjelder en kvinne som skal gifte seg før henne, og det er bra for det….

…Sau ghee : penger og fruktbarhet for de som treffer det, og det helles like mye som ilden fra det . Sauefett er mye penger for de som treffer det, og fett er bedre enn margarin ….

…Når det gjelder øre, er det en tyv, og den som ser en feline, kommer inn i et hus, så kommer en tyv der. Hvis katten er borte med noe, går tyven med noe der, og den som ser at han slaktet en snegl eller dreper den, så treffer han en tyv eller erobrer den, og den som ser at han har slått fra kjøttet og fettet av katten, så treffer han tyvenes penger eller fra det han stjal. Og den som ser at han slår en krone til han klør dem eller inntar dem, så vil han lide en lang sykdom, så helbreder han eller er alvorlig, så blir han løslatt. Og hvis katten er beseiret, er han uskyldig for sykdommen eller bekymringen hans før, og hvis katten er vill, er den mer alvorlig i sykdom og bekymring…