…Og det ble sagt at den som så at han til og med håret hodet eller skjegget med vann og det strømmet, og hvis det ikke var obligatorisk å gjøre det, ville han se noen andre eller noen andre, han ville se det ….

…Og den som ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt at han manglet penger ….

…Og den som ser at øynene hans er hvite, det indikerer lengden på hans tristhet, fordi Gud den allmektige sa: ~ Og hans øyne var hvite på grunn av tristhet .~…

…Og den som ser at øynene hans er aske, så forekommer korrupsjon i hans religion, og han fører tilsyn med fortapelsen, for mangelen på konjunktivitt var mangelen på det, og hvis det økte, så er det også, og han sa at noen av folket informerte om det med noe at de benekter det, og det skader ham ikke mellom ham og Gud ….

…Og hvis han stønnet av øynene, indikerer det at han så på skapelsens barn som var forbudt i denne verden, og Josie gikk til det ….

…Og den som så at han var skadet i øynene, mens han var lett og rettferdig, og han ikke hadde noen sønn eller bror, da ville han bli skadet i pengene sine, og det ble sagt at han ville bli syk ….

…Og den som ser at blod kommer ut av øynene hans, det er sorg og separasjon ….

…Og den som ser at han har svakhet i øynene, da mister han levebrødet, og de er triste og triste. Noen ord har blitt presentert i medlemmene angående øyet ….

…Og den som ser at øynene hans er uskarpe, så han kommer tilbake fra den islamske religion til noen andre fordi Gud den allmektige sier: “ Og den som er i denne blind ” vers, og det ble sagt at han husker Koranen og glemmer det ….

…Og den som ser at han gråter og ingen tårer kommer ut av øynene hans, så er det ikke prisverdig, og hvis det er blod i stedet for tårene, indikerer det anger for noe som han har savnet og angrer ….

…Og den som ser at øynene hans rives uten å gråte, han vil få det han vil ….

…Og den som så en fugl trukket ut av øynene, det indikerer korrupsjon av religionen fra en person, og det ble sagt at vannfugler har et bedre syn enn resten av fuglene, og deres kjøtt, fjær og bein er penger og høyt fordi levebrødet deres er fra land og sjø ….

…Og den som så øynene våre eksplodere fra veggen, var bekymringsløs av menn, slektninger og venner ….

…Og den som ser øynene våre mens det er klart og godkjenner utseendet, det skal tolkes, og det skal leve et langt liv ….

…Og den som ser hvite med øynene, han vil være trist og syk ….

…Og den som ser at øynene hans har blitt metall av metaller, så det er ikke noe godt i ham, og det ble sagt at de er triste, og han kan ha et mineral som gagner ham ….

…Og den som ser at han helbreder øynene sine, han vil tolke fem aspekter av godhet i sin religion, en økning i pengene sine, et nådes øye, en brors ankomst fra hans reiser og nærværet av en sønn ….

…Og den som ser at øynene våre har brutt ut på et sted og ikke har hatt en vane til å gjøre det, så overfører han ulykke til folket på det stedet ….

…Og den som ser at øynene våre løper et sted og har en vane å gjøre det og har økt utover grensen, så vil han tolke godhet for folket på stedet og få en velsignelse for dem, og hvis det er mindre enn det det er vant til, så er han imot det ….

…Og den som ser at han syr øynene til fugler, han bedrar guttene og lurer dem ….

…Hvis han ser kroppshåret sitt så lenge som sauens hår, for håret i kroppen til eieren av denne verden er hans rikdom, og bredden i hans verdslige liv øker i det, og hans liv og lengden på kroppshår for en med bekymringer og frykt, hans tilstand er smal og hans forhold er atskilt og styrken i hans sorg i det . Hvis han ser at han barberte den med et lys eller en mousse, så hvis han barberer håret av kroppen, er bekymringene og tettheten i situasjonen skilt fra ham, og blir til bredhet og godhet . Og hvis håret blir barbert fra eieren av denne verden og dens kyskhet, så vil hans verdslige liv bli ødelagt, og han blir avskåret fra sin bekymring, og hans tilstand vil bli til ubehag og nød . Og den som ser et hår eller noe lignende i sin matbit, han vil i hans levebrød finne mangel, og klamringen er som ormer, og lus er barn ….

…Hva er de viktigste direktivene for de som ønsket å være uttrykksfulle? Jeg ser ønsket om å bli medlem av kommentatorene fra mange medlemmer og medlemmer, og dette gledet meg, og som du legger merke til, åpnet vi veien for medlemmene til å svare på dine visjoner, og de som vil bli med dem, bør skrive til meg på den private posten, slik at vi vurderer hans forespørsel, enten den blir akseptert eller avvist . Og jeg råder de som først vil lære med kunnskap og uttrykke en visjon; En vitenskap som avhenger mye av ditt inntrykk av personen av visjonen gjennom å fortære ordene hans, og vite gjennom det essensen av hans personlighet, for å nå den sanne betydningen av hans visjon, hvis Gud vil . Derfor håper jeg at du vil undersøke hans ord, bli kjent med ham gjennom symbolene for hans syn, og ikke skynde deg og spør deg selv hvordan Ibn Sirin, må Gud nåde deg, skilt mellom to menn som så ett syn, så han sa om en av dem en tyv, og sa om den andre at han skal utføre Hajj? Svaret er at han så dem, og karakteristikken til en av dem var god, så han forklarte ham at han utførte Hajj, og den andres karakteristikk var annet enn det, så han beskyldte ham for tyveri . Og du, min bror, overfarten, ser ikke denne som skriver visjonen for deg i dette forumet, så vær forsiktig med haster, og pass ikke visjonen med mindre det er klart for deg detaljene til eierne, som jeg spurte ikke vilkårlig, men heller etter lang erfaring og lidelse, med visjonene og deres eiere . Tenk på ordene, det er forskjell mellom verdens ord og andre, og det er forskjell mellom ordene til studenten og arbeidstakeren, prinsen, de rike og de fattige, og hver av dem har en mening som passer ham når du gir uttrykk, så kan du legge merke til dette og tenke på det, o Gud, ta vare på deg ! Jeg pleide å se og fremdeles ikke uttrykke de skriftlige visjonene, bortsett fra at etterspørselen etter uttrykk av denne typen er høy, og vanskeligheten med å høre noen ganger, men det er umulig for mange av spørsmålene. Han fikk meg til å trekke meg fra denne begrensningen, og uttrykke de skriftlige visjonene, selv om jeg sier og fortsatt sier at nøyaktigheten i dem er mye mindre enn visjonene som uttrykker hørsel, og dette er en høyere grad, eller ansikt til ansikt, og dette er den høyeste grad . Og å vite at tidspunktet du så visjonen er veldig viktig; Hva er vinterens visjoner, forskjellig fra visjonene om sommeren ,,,, fordi ilden i den første er prisverdig, og i den andre er den forkastelig, så ikke gi opp å vite tidspunktet for synet . Og den siste av disse retningene, for fortelleren, hans visjon, er å vite at visjonen er en masse, og den har ofte en betydning, så ikke del den, og husk en del og la deler som du kanskje tror har ingen betydning, mens det er veldig viktig for de som gir uttrykk for det. Visjonene som indikerer nåtiden er ofte deres uttrykk for ham. Det er relatert til den visjonære stede, så hvis du er forvirret om det, og betydningen av symbolene er mange, og dette skjer mye, trenger du ikke å spørre eieren om emnet som opptar ham den gangen, da det kan åpne horisonter for deg å dechiffrere visjonen, og spørgeren må være sann ved kryssingen, og hvor mange som har fortalt meg om hans omstendigheter han lever i. I uttrykket for sin visjon ble han reddet fra en økonomisk, familie- eller prosesskrise, og dette skjer mye, og denne tingen blir ikke fornærmet ved overfarten, men indikerer snarere hans ærlighet og hans iver etter å tjene spørgeren, og min bror blir lagt merke til at uttrykkene i dag er mindre enn de som uttrykker inspirasjon. Han er den som oppfyller sannheten på tungen, og eieren av den kalles inspirasjonen, som var vellykkede i å fordype seg i betydningen som opptar spørrendes sinn på den tiden, og de trengte ikke å spørre spørgeren, men hvor er vi og disse, og Gud har nåde over en person som kjente sin egen skjebne ,,,,,, Gud vet best…

…Qandil Hvis du ser lamper fylt med olje, indikerer dette en visning av jobbkompetanser som du vil få tilfredsstillende resultater fra . Den tomme maneten symboliserer depresjon og fortvilelse . Hvis du ser en tent lykt brenne med ren flamme, indikerer dette en verdig økning i flaks og familievelsignelse . Hvis det avgir tåke og mørk stråling, må du bekjempe sjalusi og misunnelse forbundet med mistenksomhet, og du vil være veldig fornøyd med å finne den rette personen å angripe . Hvis du slipper en tent lykt, vil planene og håpet ditt plutselig mislykkes . Hvis det eksploderer, vil tidligere venner slå seg sammen med fiendene dine for å skade interessene dine . Ødelagte maneter indikerer at venner eller slektninger dør . Hvis du bærer en lykt, forutsier dette at du vil være uavhengig og vil forsørge deg selv, og foretrekker din faste overbevisning fremfor andres overbevisning . Hvis lyset forsvinner, vil det trekke uheldige konklusjoner og muligens venners eller slektningers død . Hvis du er i stor panikk og kaster et forvirret lys fra vinduet ditt, vil fiendene få deg til å falle i et slør av tro på vennskap og omtanke for dine prestasjoner . Hvis du tok klærne dine fra en lampe, vil du pådra deg skam fra kilder du forventet oppmuntring og sympati fra, og arbeidet ditt vil ikke være forbundet med mye godt ….

…Al-Kirmani sa: ”Den som så at han ønsket å trekke sverdet og dekket hans brøt, så tolkes det at han har en gravid kvinne som føder og dør, og gutten blir utfri, og hvis han ikke har en kvinne , så er han mangelfull i sin status og hellighet, og hvis han har en stilling, er han isolert fra ham . ” Og den som ser at han har gitt mange sverd, han skal være rik . Og den som ser at han trekker sverdet fra dekselet og går ut som det skal, det skal tolke ankomsten av en rettferdig gutt . Og den som ser at sverdet hans har ødelagt dekket mens han er frisk, tolkes av faren eller morens død . Og den som ser at han slo noen med et sverd og blod, kom ut av ham, så tolkes det som en urettferdighet for den som ble slått uten skyld, og hvis de slagts klær var forurenset med de slagnes blod, da det ville bli tolket ved å skaffe ulovlige penger, og det kan være en anklage for de som ble slått med forbudte penger, og fra det er han uskyldig . Og den som ser at noen tar sverdet fra ham, han skal tolke ved å ta pengene sine fra stillingen . Og den som så at han trakk sverdet tett i midten, ville han tolke med lang levetid ….

Og hår i bittet : de er tristhet og motgang, og slikking av fingrene er litt bedre enn den typen mat han slikket ….

Og den som tror at han har hår og har bortskjemt, det er ikke noe godt i det, og hvis han finner det blandet med skitt, så er det billig ….

Og den som ser at han kjemte skjegget og parfymen, det indikerer hendelser at han tenker på sin interesse og fortsetter med sine saker, og hvis noen ser at han gjorde det med ham, så er han hans motstykke, og hvis han gjorde det mot andre, så er han den som tenker, og når det gjelder å barbere skjegget i løpet av Hajj eller i de hellige månedene, er uttrykket som å barbere hodet som nevnt ovenfor ….

…Kanten av øyet, hans visjon i en drøm indikerer beskyttelsen av religion . Og kanten av øynene er mer beskyttende enn øyenbrynene for sår . Og hvis han ser at han sitter i skyggen av øynene, og hvis han er eier av religion og kunnskap, så lever han i skyggen av sin religion og kunnskap, og hvis han er eier av en verden, tar han folks penger og huder . Og hvis han ser at øynene ikke har frynser, så overholder han ikke religionens lover, og hvis han ser at kanten på øynene er mange gode, så er hans religion immun . Og hvis han så at kanten på øynene hans ble hvite, en sykdom ….

Og den som ser et klart øye løpe i en flytende ting, så uttrykker han det som et uttrykk for det som ble presentert i separasjonen av elver ….

Og den som ser et tydelig øye, så er det et godt liv, og hvis det foregår gjennom hus, så er det et liv for publikum, og hvis det foregår på høye steder, så er det et liv for eiendommene, og hvis det foregår i ørkenen, så er det et liv for arabere ….