…Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….

…Hvis han ser at han svelger jernspiker : eller en tann, en torn eller en stein, eller hvis han tørker den med grovheten og tillatelsen i halsen, bortsett fra mat og drikke, vil han lide sinne så mye som det er vanskelig og grov i halsen, og han er tålmodig med ham så mye han orker . Og hvis det han svelget av essensen av mat eller drikke var så grovt i halsen, så er hans tolkning at hans liv, levebrød og inntjening gjør ham vanskelig, i den grad det . På samme måte, hvis kravet er like mye bitterhet, saltholdighet og surhet, eller varme og kulde, slik at han avstår fra å tillate halsen, så er det for en mangel i livet og levebrødet, og hvis han ser at han ikke har en søt melk, eller noe søtt, så er det et godt liv, å leve, senke og la, bortsett fra at det er noe motstridende i hermeneutikk, som fiken, svartbjørn og gul vannmelon, og hatte korn i hermeneutikk, pulser, hum og sahnaa , så tolkningen av det er en bekymring, og det er ikke noe godt i det ….

…Stopper Hvis du drømte om å trekke flaskepropper ved en bankett, indikerer dette at du umiddelbart kommer inn i blomstringsstadiet, og du vil bli fornøyd med det største av de valgte tingene . Hvis du drømte om medisinske tamponger, betyr dette sykdom og bortkastet energi . Hvis du drømmer om å se en fiskekork i klart vann, betyr det suksess . Og hvis vannet er turbulent, vil du bli opprørt av prinsipielle mennesker . Hvis du drømmer om at du setter flaskepropper, betyr dette en velorganisert og ordnet virksomhet i livet ditt . Hvis en jente drømmer om å trekke champagnepropper, indikerer dette at hun vil finne en munter og kjekk kjæreste som vil gi penger og ta vare på henne . Du bør se nøye på hennes rykte og lytte til foreldrenes advarsel etter denne drømmen ….

…Veggedyr i en drøm er svake fiender, og insekter betegner bekymring og tristhet . Og feilen er en sta, fattig, svak mann . Og den som ser på at feilene inneholder den, mennesker vil lide ondskap, nød og tristhet . Og den som ser at en feil har kommet inn i halsen eller nådd halsen, så kommer en svak person inn i den, og han vil lide litt godt av ham ….

…Han slo nakken, så den som fikk nakken slått og hodet slo av, hvis han var syk, ville han bli kurert . Og hvis han hadde gjeld, betalte han gjelden sin, hvis det var nødvendig å utføre Hajj, og hvis han var i frykt eller kval, ville han bli fritatt fra ham, og hvis han kjente den som slo nakken hans, så dette er gjort på hans hender, og hvis den som slo henne var en gutt som ennå ikke hadde nådd alderen, så var det hans hvile og lettelse fra sykdoms kvalen til det som blir ham fra separasjonen av verden, som er hans død i så fall . På samme måte, hvis han ser mens han er syk og sykdommen hans har forlenget og hans synder har falt fra ham, eller han er kjent for å være god . Han møter Gud den Allmektige i de beste situasjonene og løser fra seg den kvalen og ulykken som er i ham . Det samme gjelder kvinnen som har født, den syke og den som er inaktiv, eller den som er i sjøen, fienden . Og det som vitnesbyrdet viser, hvis han ser nakken bli slått av en som ikke har noen nød og ingenting av det som er beskrevet, så blir det som er i ham av lykke avskåret, han etterlater ham med en splittelse og hans autoritet bortfaller fra ham, og hans tilstand endres i alle hans anliggender . Hvis han ser ut som om han er en konge eller en hersker som slår nakken hans, så er tolkningen av guvernøren Gud den allmektige, han vil frelse ham fra sine bekymringer og hjelpe ham i sine saker . Hvis han så som om en konge hadde slått halsen på hjorden hans, ville han tilgi syndere og frigjøre nakken . Og slå halsen på Kings utgiv eller selg den . Og for vekslere og kapitaleiere indikerer det at kapitalen deres har gått . Og det indikerer at reisende kommer tilbake . Og den som ser hodet i hånden . Fordi det er bra for de som ikke fikk barn, ikke var gift og ikke var i stand til å reise ut . Og den som ser som om en sultan har slått kretsene til flokken sin, han vil ta rett fra dem . Og den som ser det som om han har laget to halvdeler og bærer hver halvdel av det til et sted, han vil gifte seg med to kvinner som han ikke er i stand til å holde fast i, og han behager seg ikke for deres løslatelse . Og det ble sagt hvem som så det, en forskjell mellom ham og pengene hans ….

…Magen indikerer noen som sover med ham eller etterlater ham i en drøm . Og indikerer fengsel, grav, hemmelighet, helse, sykdom og venn . Og den som har avviket magen sin i en drøm og har den i besittelse, hans fordel av den blir suspendert, og hemmeligheten hans kan bli avslørt . Eller han mistet sin kone, og hvis hun var en gravid kvinne, ble graviditeten hennes frigjort fra henne, og hvis noe dukket opp eller kom ut av tarmen hans, ville hans fange bli løslatt . Og hvis han mister magen, vil hans venn, verge eller hersker dø for pengene sine, og kanskje hun vil avstå og tilbe og legge igjen mat og drikke . Hvis det kom ut en brann fra magen, indikerte det at han angret fra å spise foreldreløse penger, og hvis han var en av dem som spiser av de forbudte redskapene, indikerer han at han avholder seg fra dem . Og magemage . Kanskje magen i tolkningen er bevis på hva som ble indikert av klanen og stammen . Og kanskje indikert av bunnah . Og å komme inn i magen, reise eller fengsel . Og hvis han ser puss eller koke i magen, indikerer det at han blir utsatt for noe som ikke er tillatt for ham å spise eller sove med ham . Hvis han har god mage, eller hvis han vokser opp, er han ikke frastøtende mot en kropp som indikerer kunnskap og ledelse . Og kanskje indikerer magen det skjulte i religionen, skjulingen, hatet og hykleriet til det tilsynelatende og undergrunnen til penger og et barn . Så den som ser at magen hans har blitt liten, pengene hans eller sønnen hans vil være mindre . Og den som ser at det er stort i ham, hans penger eller hans sønn vil øke . Og den som så at magen var tom, han manglet pengene sine eller sønnen . Og det ble sagt : Han er fri fra den forbudte magen . Magen kan være et mannsskip, så det han så av en ulykke i den, er en ulykke i skipet hans . Og den som så at han var i mors liv, da var han i et annet land, han vendte tilbake til sitt sted og hjembyen, og hvis han var syk, ble han gravlagt i jorden, og hvis det var sant, ble han dømt til fengsel . Og underlivet indikerer en persons hjem og husdyr, leveren hans er sønnen, hjertet hans er sønnen, lungene til tjeneren eller datteren, poten er vesken hans, og halsen er livet hans . Og den som så at huset hans ble ødelagt og at han var syk i magen, døde . Hvis han så at han hadde begynt å bygge eller reparere dem, ville han komme seg fra sin ulykke hvis han hadde fullført konstruksjonen, ellers ville han forbli så lenge fra livet som det som var igjen av strukturen . Menneskets mage er hans skip, hodet er hjertet, og halsen er masten, og ribbeina er veggene . Og den som så magen revet og tarmene strømmet, skipet hans ble skadet . Og det ble sagt : Benet i underlivet spiste renter og å gå på magen er avhengig av penger ….

…Når det gjelder halsen, den som ser det som om han hoster, vil klage over en person som er koblet til makt . Hvis han så som om han hostet mot øst, ville han dø . Og det ble sagt at hoste indikerer at han er interessert i en persons klage og ikke klager på ham, og hvis han ser ut som om det kom et hår eller en tråd ut av halsen på ham, forlenget han den og brøt ikke og brøt ikke kom helt ut, så forlenges hans krangel og krangel med sjefen sin . Hvis han var kjøpmann, ble handelen hans brukt . Hvis han så som om han kvelte, var han underlagt å påta seg tillit . Hvis han dør i difteri, er han dårlig . Hvis han ser som om han levde etter at han døde, så vil han bli rik etter fattigdom, og hvis han ser som om han kveler seg, så kaster han seg i nød og sorg ….

…På samme måte, hvis han så at hånden eller alle hendene hans var festet til halsen uten krage rundt halsen, og med det var det noe som tyder på rettferdighetshandlinger, mot en moske eller på en sti fra Guds allmektige stier, da stoppet han synder ….

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…Barbering: Den som ser i drømmen at hår eller en tråd kommer ut av halsen på ham, så han strakte den ut og klippet den ikke, og den kom ikke helt ut, så livet hans ble lengre og krangel med sjefen sin . Og hvis han var minister, økte hans kunnskap . Og halsen på Ibn Adam indikerer husets kanal og dens brønn ….

…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…

…Når det gjelder nakke og nakke, er det stedet for tillit og religion, bortsett fra at tilliten til de to pårørende er en av kvinnens tillit, og den som ser en økning i dem uten kroppen, er eiers styrke til å utføre tilliten, og den som ser en mangel på dem, er hans uttrykk mot det. Hvis fuglenes nakke er prisverdig, er det en god gjerning, og hvis det er imot det, er det en god gjerning. Og den som ser en Koran eller en streng i nakken, indikerer den fortjenesten og oppfyllelsen av pakt og sannhet. Og den som ser at nakken hans er omgitt av en slange og det han hater i oppvåkningen, får ikke ros. Og han erobret sin fiende, og det ble sagt at han tjente penger, rettferdighet og tillit…

…Skytten er i en drøm en reise og en bror, en kvinne og en gutt, og det er nær Gud den allmektige, for den allmektige sier : ( Så det var rundt hjørnet eller under ). Og den som ser en bue med et deksel, hans kone er gravid . Og den som ga sin kone en bue, og hun var gravid, fødte ham en tjenestepike . Og hvis hans kone gir ham en bue, så er graviditeten hennes et hannebarn, fordi gutten blir levert til faren sin, så han vil være med ham i butikken sin, og kvinnen oppdrar jenta og blir hos henne hjemme . Og den som ser at hans bue er brutt, og det ikke er noe våpen med ham, da dør broren, sønnen, makkeren eller vennen . Og den som ser at hans bue er brutt av hånden, han blir fjernet fra sin jurisdiksjon hvis han er guvernør, og han taper hvis han er handelsmann . En buetur . Og den som kjører en streng i en bue, så gifter han seg, og hvis oppløsningen hans er skilt, og den som ser sultanen gir ham to parenteser, oppnår han rang og fyrstedømme, for Gud den allmektige sier : ( Så han var rundt hjørne eller under ). Brakettene er angitt på øyenbrynene . Den som bryter baugen, vil reise . Kanskje bueskytingen hans var falsk eller sann . Og den som kommer inn i baugen og bryter senen, da vil han skille seg fra sin kone, og kanskje blir han fjernet fra sin tilstand . Og hvis han kaster en pil og gjør en feil, er det et misbruk av autoriteten hans, og hvis han treffer målet, vil han oppnå det han ønsker . Og den som ser en anstrengt bue i hånden, en gutt skal bli født for ham . Og den som ser at han kaster Guds vei, da får han en ære . Å kaste en bue med hasselnøtter i ørkenen er en jakt og en rov av lovlighet, og i landet er det løgn og svindel . Hvis han ser at han kastet en fugl en nøtt, lyver han for en enorm mann falskt . Kaster han en due, gjør det vondt for kona hans . Og mutterbuen for den som eier den, er en prostituert, og en manns bue er en leddsykdom, og armbuen er lang levetid, og buen til buen er bortkastet penger, og sneglens bue er en næring og fordel, så vel som lattenes bue . Se også Pil ….

…En ugle er i en drøm en forferdelig, mektig konge . Han er også en streng tyv med en sterk torn som ikke har støtte . Albumet indikerer arbeidsledighet på jobb og frykt . Han er en forræderisk person uten noe godt . Og den som ser at han kurerer en ugle, han behandler en person . Og den som ser at en ugle har falt i huset hans, det er nyheter som bringer ham i hjel . Uglene indikerer tyver, band, ensomhet og uanstendig tale ….

…Den som ser at noen vokter ham, er trygg, og hvis noen vokter, sørger han for jihad, og det ble sagt at vakten og de bevoktede er trygge for Satans onde og intriger, og om ed hvis det er oppriktig i det, så er det seier og sannhet, og det kan være en økning i tilbedelse og kjærlighet til Gud den allmektige, og hvis det er løgn om det, blir det bevist om uaktsomhet og ydmykelse, og det ble sagt ulydighet og fattigdom fordi den allmektige sa: “De sverger en ed å lyve mens de vet at Gud har forberedt streng straff for dem. ” Når det gjelder arbeid, indikerer det ekteskap, og kanskje giftet han seg med en jomfru fordi Gud den allmektige sa: “ Paradisets folk i dag er i en jobb og de er syke. ~ Det ble sagt at den førstefødte ble ærekrenket, og når det gjelder spørsmålet, er det Det indikerer ydmykhet og flid i å søke kunnskap, og andre sa at hvis saken er et spørsmål om religion, så er det Mahmoud, og hvis det er for verden, er det ikke Mahmoud ….

…Og Jabir al-Maghribi sa: ~Den som ser støv som har falt i ansiktet hans, det indikerer at det vil være motgang og streng straff for det den Allmektige sier, og på den dagen er det støv fra verset .~…

…Han så at han traff ukjente dinarer : eller et ukjent nummer, eller at dinarene er mer enn fire, så han slår noe han hater og hører hva han hater, alt dette like mye som det store antallet dinarer, men dinarene er svakere i ulykken enn gull i tolkning, på grunn av boken hvor Gud er enhet og hans navn på to måter alle sammen . Antallet bønner av de fem daglige bønnene tilsvarer antall dinarer, for hvis han mottar fra dem i form av rettferdighet, gjør han det i henhold til mengden av dinarer han mottok . Hvis han så at han mistet noe fra det, kastet han bort en av de fem daglige bønnene og en rettferdig handling, og kanskje den velkjente gruppen dinarer var kunnskap om kunnskapen om rettferdighet, omtrent hundre dinarer eller tusen etter at det var et forbønn, ikke en streng, en mann ikke et individ, og han ville være med ham i hans visjoner er ord som indikerer rettferdige gjerninger . Hvis han ser at han slo fra disse dinarene, blir han påvirket av denne kunnskapen . Og det ble sagt at en dinar hvis det er mengden av den kjente dinaren eller mindre enn den, så er det en liten gutt som traff den dinaren ….

…Det er sjelden han fortalte at Umm Jarir ibn al-Khattfi så i en drøm mens hun var gravid med et skjerf, som om hun fødte en streng med svart hår. Da det falt fra det, falt det i nakken på en mann og kvalt ham, og deretter falt det i en annen nakke og kvalt ham til han kvalt mange menn, så hun la merke til, livredd, så hun fortalte visjonen til noen av uttrykkene, så han sa at hun fødte en diktergutt ondskap og motgang og sorg og lidelse over folk, så da hun la det ned, kalte hun det Jarir, i navnet på tauet hun så, som kom ut av henne ….

…Rosenkransen ~ Rosenkransen ~ Hvis du drømmer om en rosenkrans, forutsier dette at folk i høye stillinger vil vise deg interesse . Hvis du teller rosenkransens perler, så forutsier dette ren tilfredshet og glede . Hvis du legger rosenkransen på en streng, vil den vinne gunst hos de rike . Hvis du sprer rosenkransens perler, symboliserer dette tap av omtanke for deg blant dine bekjente ….

…Bly er i en drøm en foraktelig gevinst, og det kan tyde på at eieren er streng og modig, eller noen som ikke skammer seg over det han sier, og ikke stopper når han gjør det . Og kuler i en drøm betegner vanlige mennesker og deres baseness, så den som ser at han tok ledelsen, er penger som magierne vil ha nytte av . Og den som tar smeltet bly, han må spare pengene i sin besittelse, slik at de ikke forsvinner . Hvis det er statisk, er det ikke noe galt med ham i pengene hans . Og den som ser at han smelter bly, han vil krangle om et spørsmål som de er svake for, og det faller i folks tunger . Og bly indikerer hva som fungerer ut fra det . Og Al-Rasasi er i en drøm eier av svakhet og mangel ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….