…Hvit : Den Allmektige sa ( på blekende ansikter og rådende ansikter ) Surah Al – Imran 106 – betyr bonden ( og hvite øyne av tristhet han Kzim ) Surah Yusuf 84 – betyr blindhet (.. til det er klart for deg hvit tråd .. ) Sura 187 – midler sikkerhet ( og Admm hånden til vingen hvit ut er dårlig ..) surah Taha 22 – midler til sikkerheten til sykdom ( brakt rundt dem et glass en viss * hvit spenningen drinkers ) Saaffat 46 – hjelp stillhet Allahs sendebud fred være med ham (… som renser det hvite urenhetsplagget ) – betyr godt arbeid og sikkerhet for sengen…
Drømmer om trekker en hvit streng ut av munnen min
(216 betydninger av å drømme om trekker en hvit streng ut av munnen min)…Og den som ser at det er mye mat i munnen hans og det er kapasitet til å legge til den, så blir saken hans forvirret av ham, og hans visjoner indikerer at han har gått bort fra livet sitt like mye som maten og forblir like mye i munnen som det er kapasitet i munnen ….
…Hvis han ser mye mat i munnen, og det er kapasitet til å brette den, er hans forhold forvirret, og hans visjoner indikerer at mengden av maten han er i har gått fra livet hans, og det gjenstår like mye av hans livet som det er i munnen hans ….
…Hvit blymasse Hvis du drømmer om hvit blymasse, indikerer dette at barn eller pårørende er i fare på grunn av uvørenhet . Suksess vil være til liten nytte ….
…** Profetens syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, at han fikk nøklene til jordens skatter . På myndighet av Uqbah bin Amer – må Gud være fornøyd med ham – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, gikk ut en dag og ba for familien til en av hans bønner over overnattingen og deretter gikk til prekestolen og sa : ( Jeg er over deg og jeg er martyr mot deg, og jeg, ved Gud, ser på bassenget mitt nå og at jeg har gitt nøklene til jordens skatter. Eller nøklene til landet, og Jeg, av Gud, frykter ikke at du vil bli med meg etter meg, men jeg er redd for at du vil konkurrere i det .) Abu Hurayrah – måtte Allah være fornøyd med ham – sa : Allahs sendebud fred være med ham ( Nusrat skrekk og gitt talets kortfattethet og mens jeg sover som Ji nøkler bakkeskap har lagt i hendene mine ), sa Abu Hurayrah – må Allah være fornøyd med ham -: Allahs sendebud har gått Allah velsigne fred være med ham, mens du løfter henne . Al-Hafiz Ibn Hajar sa i ( Fath al-Bari ): Uttrykksfolket sa : Nøkkelen er penger, ære og makt . Hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel, vil han få sitt behov ved hjelp av noen som er i trøbbel, og hvis han ser at han har nøkler i hånden, så treffer han en stor autoritet . Al-Khattabi ble rapportert at han sa : Det som menes med landets skattkammer er det som ble åpnet for nasjonen fra ammunisjonen fra Khosrau og Cæsar og andre, og det er mulig at mineralene på jorden inneholder gull og sølv . Andre sa : Det bæres heller generelt enn det. Al-Hafiz sa : Nøklene til statskassen som er ment er det som åpnes for ummah hans etter ham fra al-Futuh, og det ble sagt : mineraler . Jeg sa : Dette er identisk med virkeligheten i vår tid, som vil bli forklart av den allmektige Gud . Og Al-Hafiz sa i sin tale om sitt ordtak, og du trekker den ut av nesen ved nonnen og trekanten, noe som betyr at du trekker den ut, du sier : Du kutter brønnen hvis du trakk jorden ut . Ektheten av de to fortellingene til Uqba og Abu Huraira – må Gud være fornøyd med dem – dukket opp i vår tid, da brønner med olje og vann dukket opp langt i jordens dyp, og det som også dukket opp fra gullmineraler og andre skatter av jorden som folk ikke kunne nå unntatt i disse tider ….
…Og den som ser at han trekker fra et vannhjul, han vil lide så godt som han trekker ….
…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Og den som ser at han trekker skjegget ned, så vil livet hans komme nærmere og livet hans har gått tom, og det er blitt sagt at han angrer og en ulykke vil skje ….
…Og den som ser at han trekker over funksjonshemming eller anus, er tvunget ….
…Og den som ser at noen trekker ut tennene, indikerer at han kutter livmoren eller bruker pengene sine på å hate den ….
…Og det ble sagt at den som så en hvit okse som ble god, og at han stødte den med hornet, viste Guds allmektiges sinne, og det ble sagt at oksen ble spist av gode barn, og den som så en okse som kom på den. , ville han reise langt unna ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han hadde på seg en hvit skjorte med en gammel skitten en under, den ville se annerledes ut fra innsiden .~…
…Og den som ser en hvit dirham i håndflaten, det indikerer at et barn har skjedd ….
…Og den som ser at han har kjøpt en hvit slavejente, da er hans handel lønnsom og finner god, og den som ser at han har kjøpt en gul slavinne, hans behov vil være vanskelig for ham, og det sies at han er syk ….
…Og den som ser at han løfter en hvit stein, så blir han ledsaget av en godmann, og han vil lide godt og ha nytte av ham ….
…Og den som ser at barten hans er hvit, så har han til hensikt en sak og ber den ….
…Og den som ser en hvit bok uten skrift i den som er mottatt fra fraværende, så er det ikke Mahmoud, og det ble sagt at den hvite boken ble sett uten å skrive, den tolkes på to måter og ber om et behov eller ikke oppfyller det ….
…Og den som ser at munnen hans har forseglet den, og hvis han ikke kjenner ham, så har han en skandale fordi Gud den allmektige sa: ~ I dag forsegler vi deres munn .~…
…Og den som ser en slange som kommer ut av munnen hans, tolkes som en syndig forekomst fra ord han snakker, og skadelig forekomst ….
…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som ser at det ikke er annet enn en tann i munnen hans, så indikerer det at han er et år, og hvis han ser mer enn det, mindre enn ti, så uttrykker hver av dem det i et år . ~…
…Og den som ser at det er svakhet og smerte i munnen, han vil fornekte ordene han snakker ….
…Og hvis hun så at hun kom ut av munnen hennes, så er hun bekymret og lei seg for henne ….
…Den som ser at han har satt inn i munnen hvilken medisin som får ham med, så er det bra i hans religion, og hvis det som skjer med mat er godhet i hans verden, og hvis det som skjer med ham er hat uten nytte, så er det forekomsten av dem og nød, og hvis det er søtt, indikerer smaken og lukten et godt liv ….
…Og den som ser at tungen hans har tatt den ut av munnen og lagt den i hånden, det er blodpenger som når ham ….
…Og den som ser at det er svakhet i munnen hans, og han skader ham, da er han bekymret og lei seg ….
…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….
…Ibn Sirin sa: Den som ser at munnen hans er bundet og festet, oversettes til fem aspekter: død, alvorlig sykdom, erobring, stillhet og stillhet ….
…Og den som ser at munnen hans er skjev, han kan ikke vende den tilbake eller gå inn i den, da er den verken god eller god ….
…Og den som ser at det er noe å spise i munnen mens han finner kapasitet for andre, tolkes det med lang levetid og rikelig levebrød ….
…Og den som ser en slange som har kommet inn i munnen hans, vil få stor kunnskap ….