…Finnes det såkalte langsiktige visjoner? Eller med etapper? Langsiktige visjoner, eller med etapper. Gjennom min meditasjon om de mange tekstene som omhandler visjoner i Koranen eller Sunnah, langsiktige visjoner eller med stadier : Gjennom min refleksjon over de mange tekstene som handler om visjoner, i Koranen eller Sunnah, kan klassifiseres med tanke på hastigheten på forekomsten eller det er forsinket i to hoveddeler : 1 / Visjoner som raskt skjer eller verifiseres, og vi har snakket om dem gjentatte ganger, og vi nevnte at en av de største tingene som bidrar til hastighet av forekomst : sannheten i tonen og hadithen til den visjonære, eller hvis han så det før eller like etter daggry, og vi nevnte bevis på dette. Ordene, må Guds bønner og fred være over ham, si : De mest sannferdige visjonene var det som var i heksene, og hadithen til [ jeg tror du er en visjon som tror at du er mest autentisk ]. 2 / Langsiktige visjoner, eller hva man kan kalle : de samme stadiene; Det er tittelen på artikkelen min for dette, og det er det jeg hadde tenkt å snakke om i dag; Det er de visjonene som varer lenge når de oppfylles og deres uttrykk blir realisert, og eieren deres lever dem, og deres hendelser lever lange perioder av hans liv, og er forskjellige fra visjonen som skjedde plutselig, etter fortvilelse og lang ventetid. At det jeg snakker om nå oppnås delvis og kontinuerlig gjennom hele eierens liv eller i en lang del av hans liv, for det som ble oppnådd plutselig og eieren hadde varslet det, og det skjedde ikke, og så skjedde det plutselig, denne typen som ingenting faller før det helt eller delvis faller . Jeg vil gi deg et eksempel; Med historien om Yusef, fred være med ham, og hans syn som kom i Koranen, så han solen, månen og elleve stjerner bøye seg for ham, og denne visjonen ble oppfylt for ham i over førti år av de forskjellige stadier av livet hans, og han levde årstider som ble oppnådd av barn, ungdom og voksne ….

…Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Å slå trommelen er forskjellige ord, og det er ikke noe godt i den. Når det gjelder nagara, er det også prisverdig for kongene, fordi profeten, fred være med ham, pleide å gå inn inntrengerne og befalte at de skulle bli slått . ~ Uttrykkerne var forskjellige om det, noen av dem takket henne for kongenes rettigheter og andre for bevisene som ble lagt fram, og noen av dem hatet henne for å være en slags nattklubb ….

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Veien indikerer loven i en drøm . De forskjellige metodene er kjetterier, så den som ser at han går på en annen måte enn hans vei, er i vrangforestillingen av sin religion . Hvis sultanen krysset en humpete vei, er det hans rettferdighet . Den rette stien er bevis på det som følger av Guds bok og Sunnah av profeten hans, og hvis han er en synd, vil han omvende seg, og hvis han er en vantro, blir han guidet . Og forskjellige metoder indikerer vibrasjon og forvirring . Lignende metoder er det som fører til villfarelse, kjetteri og vantro . Og måten er måten å gjøre på . Og veien i havet er en frelse fra nød, eller den besatte kvinnen, eller den lovlige gevinsten eller ærligheten som mannen vil bli frelst hvis han følger den . Og den skjulte banen er forfengelighet og kjetteri . Når det gjelder folket på fjellet, indikerer det bedrag og bedrag i en drøm . Uanstendigheten på fjellet indikerer frelse fra motgang eller reise, for den allmektige sier : ( Og Gud har gjort landet for deg til en slette for deg å gå gjennom det i tøffe stier )….

…Og den som ser at han trekker sverdet fra dekselet, tolkes det av forekomsten av en gutt, spesielt hvis han trakk det med høyre hånd ….

…Og den som ser at han drikker hoppemelk hvis han er vant til å drikke den mens han er våken, så indikerer han godhet og trekker ham nærmere konger, og hvis det ikke er kjent, er han mislikt ….

…Og den som ser at han trekker ut noe fra det, da får han penger, og det ble sagt at visjonen til alle båter og båter er et fengsel, spesielt hvis han går inn i dem, spesielt hvis de er stengt, søker vi tilflukt hos Gud fra det ….

…Og den som ser at noen trekker ham med barten sin, det er ikke noe godt i ham, og noen av uttrykkene sa at det å snakke om barten, enten det er i baktal eller takksigelse, er på den over leppen, ikke på hans side, og når det gjelder hans lengde på de to sidene til høyre for folket på posisjonen til tornefolket og prestisjen, og når det gjelder andres rett, er det ikke Mahmoud ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som ser en av tennene, gjør vondt og helbreder ham, så han trekker den ut, det vil være bra og fordelaktig .~…

…Og den som ser at han trekker kniven i dekselet, så vil kona føde en gutt ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at mageorm kommer til å passere gjennom de medfølende barna, og det ble sagt at det å se ormer, hvis de kombineres i fordeler, vil bli tolket ved å øke barna eller tjenerne, slik at han er høvding. .)…

…Når det gjelder huden, er det et utsmykning, et hode, en tildekking, en velsignelse, en styrke, et levebrød, forsyninger, liv og klær ….

…Havre i en drøm betyr godhet og velsignelse i forskjellige saker og en økning i avkastning og rikdom . Hvis du i en drøm ser en visnet og død havreplante, så forutsier dette elendighet, tristhet og fortvilelse fra fremtiden ….

…Jaber al-Maghribi sa : Solen og månen er forskjellige fra planetene, brødrene og søstrene ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Den er basert på sannhetens metode, rettferdighetsmetoder, en rettferdig hersker, en guide til det gode og en prisverdig orden, og diskusjonen om hva en person ser i alt dette har blitt presentert i alle forskjellige saker i kapittel tjue -tree, fordi det er gjenstand for at dette blir nevnt fordi det er utstedt i det av en persons handling i hans oppvåkning, og jeg har advart om det og nevnt betydningen at det ikke blir Landet er fritt fra å nevne veien ….

…Hun er i en drøm en mann som komponerer blant mennesker og kaller dem til rettferdigheten i deres religion . Hvis en person ser at fyret har kollapset, er det mannens død, eller det faktum at gruppen hans er atskilt og forholdene deres er forskjellige . Og minareten til den store moskeen, eieren av posten, eller en mann som etterlyser Guds religion og veiledning . Og den som så at han falt fra et fyrtårn i en brønn, han ville gifte seg med en sunn kvinne, ellers ville staten hans gå . Og den som ser at han går opp et stort fyr fra Khatsab og ringer til bønn i det, så vil han bli plaget av en tilstand, styrke og høyde i hykleri . Og den som ser at han står på et fyr og berømmer og ærer Gud den Allmektige, da vil han få ære og opphøyelse i denne verden, og hans ros er sorg og sorg som Gud den Allmektige løser fra ham, og fyret er en minister, og kanskje fyret indikerer muezzins . Og lampens lampe i en drøm er husets tjener, så det han ser i den, enten det er en nedgang eller en økning, tilskriver han ham til tjeneren . Og header beacon server header . Fyret kan være en kvinne . Se lysestaken ….

…Noen av tolkene sa at de som så at han tilgav de skyldige og belønnet ham til Gud fordi den allmektige sa: “ Den som tilgir og er rettferdig, vil belønne ham til Gud. ” Når det gjelder den ufullstendige kunnskapen, indikerer den fortvilelsen ved tilværelsen og forekomsten av forsiktighet i synet. Når det gjelder kontrakten, er den av forskjellige typer ….

…Når det gjelder folket til forbrytelser, tolkes de på måter som enten gjør alt i henhold til dets alvorlighetsgrad, og deretter nevner uttrykket til hvert ( noe ) som passer til kapitlet og kapitlet i forskjellige betydninger ….

…Den som ser at han graver i et land, la ham se på den døren og finne det han så fordi vi nevnte landet og hva som er relatert til det, og når det gjelder fyllingen, er det på toppen, og omtale av å fylle graver og graving i kapitlene og portene har allerede blitt nevnt, og når det gjelder fyllingen av det som er nevnt her fra de forskjellige typene, er det en tilbakevending til noe, og det ble sagt Utgravning er en reise og utfyllingen er en bolig, og det er ikke noe godt i den som ser fyllingen hvis den er svak eller syk ….

…Fisk : Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en fisk på bordet mitt som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen . Han sa : Søk din tjener, for det vil ramme familien din . Han gjennomsøkte tjeneren sin, og om han var en mann . Grillet salt fisk er en reise i jakten på kunnskap, eller selskap av en høvding, fordi Gud den allmektige sier : ~Vi glemte deres hval .~ Og den som fanger en myk grillet fisk, han vil bli rammet av bytte og godhet, for historien om Jesu bord, fred være med ham, og den grillede fisken vil oppfylle et behov eller svare på en søksmål eller et stort levebrød, hvis mannen er from . Ellers vil han bli pålagt en straff . Hvis han ser at han mulket den unge fisken i mel og stekte den med fett, så bruker han pengene sine på noe verdiløst til det blir verdifullt og blir deilig og ærlig . Og det ble sagt at fisken er prisverdig, spesielt de grillede, bortsett fra den unge fisken, fordi deres torner er mer enn deres kjøtt, og det indikerer fiendskap mellom den og folket i hans husstand, og det indikerer håpet om noe uoppnåelig . Og å spise salt fisk indikerer godt og fordel på den tiden . Når det gjelder smaken av ting : hans tolkning er forskjellig etter forskjellige omstendigheter. Hvis han ser ut som om han smakte noe, så søk glede og overbærenhet, for han oppnår lettelse og nåde, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hvis vi har smakt en person fra oss, glede oss over det .~ Hvis han ser ut som om han har smakt noe og synes det er bittert, så ber han om noe som vil skade ham . Hvis han så ut som om han svelget varm, grov mat, indikerer dette at hans levebrød er ubehagelig ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Å drømme om et kargt fjell eller en karrig høyde indikerer hungersnød og lidelse i forskjellige former ….

…Og den som ser mat i forskjellige farger på en duk og folk ikke sitter på den, så er det ikke Mahmoud ….

…Eddik Hvis du drikker eddik i en drøm, betyr dette at du er engstelig og pessimistisk om å implementere og fullføre noen av bekymringene som vil gi deg bekymringer . Hvis du bruker eddik på bordet, betyr dette at det oppstår problemer i forhold som du er uenig med andre . Å se eddik i en drøm er alltid en illevarslende betydning i forskjellige former og situasjoner ….

…Det betegner i en drøm å dekke behovene til sultanen, og formidle med god næring og hvile . Og mestrene er husets verdier . Og det ble sagt : Han er en tapper tjener som når beiter og uteksaminerer fra sin hånd i forskjellige kunster ….

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Al-Kirmani sa, geitene er forskjellige typer geiter, geiter, geiter og skjeletter. Når det gjelder geiten, tolkes den av en stor mann som har ledelse i verdens arbeid ….

…Alqat, som indikerer deilige og verdsatte penger og forskjellige ønsker ….

…Ved sladrer i en drøm . Og den som ser to eller tre trepinner og legger dem i ilden for å tenne det, det vil være grove ord som vokser og øker . Og alle som tenner en ild i skogen, er en persons forfølgelse av en linjal, og kanskje var vedet den som bar det i en drøm med smertefulle ord og en fornærmelse mot folks ære . Hvis han ser at han har ved, indikerer det levebrød og oppfyllelse av behov, og arv eller penger fra tomgangsbegavelsen . Hvis ved var noe som måtte brytes og spres, var det en kilde til tretthet eller ondskap, og hvis det var utstyrt, indikerte det nærhet til autoriteten og vanskelighetsgrad . Og treet kan betegne kjedets sløvhet eller elendighet , fordi det sies : Så og så er Hatabah, hvis han er gjerrig eller kjedelig . Og bunken med ved er penger av forskjellige slag . Han som var helt og så med seg en bunke tre, tjente en stor mann . Og samling av skog for pasienten, medisin og uskyld . Og hvert tre som tilskrives frukten i en drøm, indikerer korrupsjonen av frukten . Og den som tilbyr ved til ilden, viser nærhet til sin Herre, eller ofring av sin lille til en skolemester, eller en rival til en hersker, eller en syk person til en lege, og hvis treet blir tent med ild før hans offer , hans lille vil lykkes og seire over motstanderen . Hvis han spiste ved i en drøm, spiste han forbudte penger, eller ble slått med tre mens han var våken . Og den som har et skip og ser i en drøm at det ble brent, eller han har brent ved som indikerer at skipet hans senket seg . Trestubben er bevis på utholdenhet og passivitet . Og stubben for å grille, kaste, sveise og lignende dem er bevis på interesse og pensjon, hvis den er modifisert, og hvis den ikke er det, indikerer den vridningen til kvinnen eller produsenten eller suspensjonen av interesse ….