…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Tyven : Han er den drepte mannen som søker det han ikke har, og indikerer kanskje spoileren for menns kvinner, lovbryteren til sengene sine, eller jegeren for fjærfe eller duer . Og den ukjente tyven er en indikasjon på dødsengelen for hans forsvinning på tidspunktet for arrestasjonen, og hans nedstigning i huset uten tillatelse . Og penger og sjeler er partnere i tolkning . Kanskje indikerte tyven de syv, slangen og sultanen, og det ble sagt at den svarte tyven var en mørk blanding, den hvite var en gruve, det røde blodet og det gule var gult . Hvis han ser en tyv komme inn i et hus og slå noe fra ham og gå med det, vil en person dø der . Hvis han ikke går med noe, er det en person som fører tilsyn med døden, og da blir han frelst ….

…Og Al-Salmi sa at slangen er en fiende av undertrykkelse, og kuldenes slange er ond, og dens svarthet er strengere ….

…Han er i en drøm oversetteren til eieren og lederen hans . Og tungen er gjenstand for synd . Hvis han i tungen ser en økning i lengde eller bredde, så er det hans styrke og vant sine motstandere, eller det indikerer en skitten tunge eller veltalenhet og etikette . Hvis tungen er bundet, er det også hindring av forretning og fattigdom . Og hvis det vokser svart hår på tungen, er det et presserende onde . Og hvis den er hvit, er den en fremtidig ondskap . Og tungen er Kamal og Hajjah og nevnt . Og hvis sultanen så at tungen hans var avskåret, ville oversetteren hans dø . Og den som ser konas tunge avskåret, hun er kysk og skjult . Og hvis en fattig person ser at han har avskåret tungen til en fattig, vil han beseire den . Og den som ser tungen stikke til ganen, fornekter virkelig ham og essensene han har betrodd . Og den som ser at han spiser tungen, han angrer på det han snakker, og hvis det er fra guvernørene, så spiser han folks penger med tungen . Og det ble sagt : Den som spiser tungen sin, han er mye stillhet, en sinne-undertrykkende person, en gentleman . Og den som ser sin tunge svart, så overgår han sitt folk med tungen sin, og hvis han er en skurk, så er han en løgner eller en dikter . Og den som biter tungen, vil kvele sin sinne og kan indikere at han har spist . Og den som ser tungen dele seg i to, han skal være en løgner . Og den som ser at han har mange tunger, han vil få barn . Og den som ser at folk slikker tungen, de søker hans kunnskap . Tungen kan henvise til kongen til sin stedfortreder, hans concierge, hans minister eller hans ekspeditør, og kanskje refererer han til skaffede penger, prestisje og kunnskap . Det kan henvise til politimannen eller tjenesten til fangene . Hvis kongen ser at tungen hans er avskåret, indikerer det at hans stedfortreder, portvakten, ministeren eller ekspeditøren hans er fjernet, og kanskje han har tapt mye penger . Og hvis forskeren så at tungen hans var avskåret, ville han bli beseiret i sin argumentasjon og debatt, og kanskje hans tjener, student eller sønn døde . Og kanskje tyder tapet av tungen på at fiendene til familien hans eller naboene gleder seg, eller at de han elsker, er død . Kanskje å miste tungen og kutte den fra konas skilsmisse, eller at talen hans ble avskåret fra stedet hvor han er, eller at hans levebrød ble opphevet fra ham . Og hvis han så en kuttet tunge, indikerte han at en lovgiver, en gatesveiper, en forræders straff, en mann som drar ut cacher eller en ond mann, døde . Og hvis han ser at han har en tunge med tungen, indikerer det sladder og tale blant mennesker fordi det blir sagt : Slik og så med to tunger og to ansikter. Hvis den ekstra tungen ikke forhindrer tale eller nytte, indikerer den kanskje sannferdighet og frieri, for Gud den allmektige sier : (Og gi meg en sannhetstunge i andre ). Og den som ser poesi spiret på tungen, og hans ordformulering, hans system ødelegger ham . Og kanskje peket tungen mot fangen eller slangen i fanget hennes ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser en hvit slange og løfter den, så blir den tolket av et ordnet utfall, og hvis slangen er svart og rundt den er et ungt liv, så tolkes den ved å øke kyllingen og svart skitt, og hvis det er grønt, tolkes det av to fiender, så la ham vokte mot dem ….

…Hvis Raqi i en drøm nevner Gud allmektig i sin forfremmelse, så er han en mann som er forlikt blant mennesker og lindrer bekymringene fra dem . Hvis navnet på den allmektige Gud ikke er nevnt i Roqyah, er ordene hans ugyldige . Og den eksklusive slangen er en forræderisk mann som følger med de onde menneskene ….

…Predikanten Abu Sa`id sa at en visjon av slanger tolket med anskaffelse av penger på grunn av overflod av hennes gift eller en velstående kvinne, og dragen tolket som en mann med stor fare, og slangen en økning i styrke ….

Slangen indikerer i en drøm om dalen mannen . Kanskje indikerte det fiendskap fra foreldre, ektemenn og barn, og kanskje var han en misunnelig, ond nabo . Vannslangen er et hjelpemiddel til undertrykkeren eller flaggene for herskeren . Og den som ser at han eier en slange, da vil han ha stor autoritet ….

…Al-Shalwar Ibn Sirin sa at det tolket en fremmed slavejente eller en slem kvinne . Han følte at han kjøpte og hadde på seg det for å gifte seg med en kvinne hvis kvinnen var utenlandsk, og hun så at hun kjøpte det viser hennes ekteskap .) Og så at han hadde på seg Hllwara stramt eller iført noe lignende viser en reduksjonsjakke . Og den som ser at Bashlwara er en slags villfarelse, for eksempel slangen, skorpionen og lignende, så tolkes det på korrupsjonsprosessen til kona med fiendene ….

…Tyven er i en drøm en sykdom og en sykdom, hvis tyven er svart betegner svart, hvis det er rødt, er det blod, hvis gult indikerer gult, og hvis hvitt indikerer slem . En tyv myrder en person og dreper ham hvis han ser at han har stjålet noe . Tyven er dødens konge og ankomsten til den reisende og frieren . Og den som ser en tyv som kommer inn i huset sitt og har en syk person, det er pasientens død . Den som dreper en tyv, vil overleve en sykdom . Og hvis tyven kommer inn i et hus der det er en enslig kvinne, vil han tale for å foreslå henne . Tyven er en bedragerisk og svikefull mann, og han er en ekteskapsbryter fordi han forkledning seg når han skjuler en ekteskapsbryter . Kanskje tyven pekte på de syv, slangen, djevelen og sjelen ….

…Det er i en drøm menneskets rykte og hans minne . Og den som ser at han hever stemmen, så har han autoritet over et folk på en kritikkverdig måte, og hvis han ser at han hører stemmen til en person, vil han oppnå autoritet . Hvis en persons stemme blir hørt fra noen dyr, indikerer det mange fordeler, spesielt hvis talen handler om noe han elsker, eller om det som er sagt er sant . Hvis han hever stemmen over en vitenskapsmanns, begår han en synd . Og den svake stemmen, ære og frykt . En myk stemme ydmykt . Og lojalitet og politiet, hvis stemmen er skjult eller svak, er de isolert . Dirhams-lyden er en prøvelse blant de som slo dem blant kongene. Å høre dem er oppfyllelsen av et løfte, å høre dinarens glade nyheter, høre pengene dårlige nyheter, og det ble sagt : Lydene fra dirhamer og dinarer indikerer gode ord . Og lydene fra dyrene er bekymringer og frykt . Lyden av en sau i en drøm er rettferdighet fra en sjenerøs mann . Og Stenbukken og væren er glede, fruktbarhet og god . Naboene av muligheter for å motta en gave fra en hederlig mann eller en modig soldat . Og spretter eselbønn for undertrykkerne . Og stemmen til en muldyr snakker og dykker ned i mistanker . Og dialogen mellom kalv, okse og storfe, en forekomst av oppvigling . Og å ønske kamel er tretthet, og store reiser er som Hajj og jihad . Og løvenes brøl er tapt, og truende, prestisje og frykt for en urettferdig hersker . Og hundens bjeffing er anger, ulydighet og streve i undertrykkelse, og ord som ikke betyr . Og stemmen til geparden, Dalal og Batr . Og Hadeel Al-Hamam er Noah eller Nikah, eller en kvinne, en ærlig og forkledd muslimsk leser . Og lyden av kroken er nyttige ord, eller å lytte til Koranen, eller en preken fra en predikant . Og frosken kvitrer glede eller vaktenes stemmer eller går inn i en vitenskapsmanns arbeid, og det ble sagt : Det er stygt . Og slangen suser: kjemp, forsøk, advarsel og truende og forkastelig fra en fiende . Meow Pussycat kjas og sladder, baktalelse og Lamaze . Og musen Naeem er et møte og kjennskap til levebrød, og skade fra en umoralsk niqab-mann eller tyveri . Og Gham Al-Dabi er nostalgisk for hjemlandet . Ulvehylingen er en advarsel om tyveri . Ropets rop er en advarsel om å flykte og bevege seg, og å vanære en løgner . Og Awaah Ibn Awi viktige ting på godt og vondt . Og grisens stemme vant rike og tåpelige fiender . Krysserne hatet lyden av vann, påfugler og kyllinger, og sa : Det er dem og tristhet . Og lyden av kråkeavskjed og nekrolog . Og hver stygge lyd de hører er en ubehagelig ting, og en god stemme er en glede og glede . Se også telefon ….

…Boa som drømmer om denne slangen betyr det samme hvis du drømte om djevelen . De indikerer blåsende tider og mye uflaks . Drømmen vil bli fulgt av en frigjøring fra magi med menneskeheten . Men hvis du drepte en av dem i en drøm, er dette et godt varsel ….

…I en drøm er han en fremmed konge som er redd, kjedelig, bærer tungvektere og vet om krig og kamp . Så den som kjører en elefant i en drøm, eller hans konge, kontaktet Sultan og oppnådde høy status og levde lenge i ære og prestisje . Og den som kjører en elefant om dagen, skiller seg fra sin kone, og kanskje svik og svik, og returnerer sin svik og tvang mot ham, for Gud allmektig sier : ( Så du ikke hvordan din Herre gjorde mot eiere av elefanten ). Og en elefant i en drøm er en forbannet mann . Den som kjører en elefant om natten, vil overgå en enorm, blek konge og overmanne ham . Og hvis han så at han kjørte i en sadel mens han adlød ham, ville han gifte seg med datteren til en stor ikke-arabisk mann, og hvis han var kjøpmann, ville virksomheten hans være større . Hvis han ser at han melker elefanten, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og det ble sagt : Elefanten er en konge med stor nåde og raushet, raushet og tålmodighet, høflighet og mykhet . Hvis han så at han hadde slått ham med slangen, ville han bli belønnet . Og hvis han installerte den, mottok han et departement og en stat . Elefanten indikerer rettferdige mennesker, lærde og edle mennesker, og indikerer nød, elendighet og tretthet . Hvis han så at elefanten ble drept i en by, ville kongen dø eller bli drept . Og den som ser at elefanten truer ham, så indikerer dette en sykdom, og hvis han kaster den under seg og faller, vil den som drømmer dø . Hvis en kvinne ser det, er det ikke en god guide, men hun ser det . Og den som så at han snakket med elefanten, han fikk mye godt av kongen, og hvis han så at elefanten fulgte ham løpende, fikk han skade av kongen sin . Og den som ser at han syklet en elefant i krig, han skal omkomme . Og den som ser at han spiste kjøttet fra en elefant, han vil ha penger fra Sultan, og på samme måte hvis han tok fra organer, hud eller bein . Det er ikke noe bra å se elefanten for mennesker med rettferdighet og fromhet . Hvis elefanten blir sett opp fra et land som har en pest, blir den fjernet fra dem . Og den som så at han hadde drept en elefant, beseiret en fremmed mann . Og den som så folk ri på elefanter og var i krig, de ble beseiret . Ridning på en elefant indikerte kanskje urettferdighet og løgner . Og den som ser en elefant komme fra en by til en annen, han er en hersker som flytter fra en by til en annen ….

…Hvis en person snakker i en drøm på forskjellige språk, indikerer han at han har en stor besittelse av Salomos historie, fred være med ham . Likeledes fuglens ord til den søkende, som varsler om å oppnå en stor konge, og bevisst og presist . Og fuglens ord er alle gode og gode, og den som ser at fuglen snakket, hans status vil bli forhøyet, og den som ser at slangen talte sitt ord med milde ord, han vil være glad og god av en fiende . Og den som ser at et dyr er hans ord, da skal han dø, fordi Gud den allmektige sier : ( Og når ordene faller på dem, vil vi føre dem ut av jorden for å tale til dem ). Og den som ser at hodet eller nesen hans har talt, det som tilskrives det organet, mangler eller et kraftig slag mot det, og hans ord er et tre som indikerer at han har skaffet seg noe som folk lurer på . Og barnets ord, uansett hva han sa i en drøm, er sant . Kanskje å høre barnets ord indikerte at de falt i det forbudte . Og ordene om livløse objekter, fred eller preken . Og dyrets tale kan ha vært tortur og forbannelse . Og trærne er høye . De dødes ord er prøvelse, og byttens ord, nød fra familien og synden . Og når vi snakker om alt, hvis Guds bok eller Sunnah av Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, være enige eller være rimelig, er akseptabelt og underlagt tolkning, og det er bra for eieren og må følges , og det som er i strid med Guds bok eller Sunnah av Hans sendebud, fred være med ham, er forbudt og må unngås . Og hvis noe fra medlemmene hans snakker til ham, så er det et råd som må aksepteres av hans familie og slektninger, for de er martyrene på oppstandelsens dag med Gud den allmektige mot nektelse av hans handling med dem . Murenes ord advarer om separasjon og menneskeheten med virkningene, fordi den troende føler seg engstelig for dem som noen som snakker og snakker om dem . Trærnes ord er bevis på en krangel . Orden til fienden i en drøm indikerer utløpet av deserteringsperioden, og den forrige ble innledet med ord . Og ordene fra den allmektige Gud til tjeneren i søvnen på oppstandelsens dag, spesielt, indikerer å heve status, nærhet til herskerne, rettferdige gjerninger og god oppførsel, og indikerer kongens oppmerksomhet på undersåtterne med nåde og ære . Hvis seeren er et av abstraksjonens mennesker, blir han fratatt verden og omfavnet det hinsidige ….

…Og den som ser at en mann slår hodet med et banke og bærene i hodet og sporene deres forblir, han vil at sjefen hans skal gå, og hvis det faller inn i øyelokket på ham, vil han krenke sin religion, og hvis leppen av øyelokket trekkes ut, så kaller han ham til kjetteri, og hvis han slår hodeskallen, så har uttrykket nådd slutten og angriperen når sitt mål, og hvis han traff loben i øret og blodet kom ut av det, så det banker datteren til de voldsramte ….

…Slå : det påvirker de beste fresede i batsmannens hender , men for å se om han slo ham med tre, indikerer det at det er bedre forberedt på ikke å møte ham . Og den som ser det som om en engel treffer ham med tre, han vil dekke over det . Og hvis han slo ham på ryggen, vil han betale gjelden sin . Hvis han slo ham på grunn av funksjonshemming, ville han gifte seg med ham . Og hvis han slo ham med tre, ville det han hatet slå ham . Det ble sagt at juling betegner endring, og det ble sagt at juling forkynnes . Og den som så at han slo en mann i hodet med et banke og det påvirket hodet og satte sitt preg på ham, han vil at sjefen hans skal gå . Hvis han ble truffet i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk lokkene av øyelokket, kaller det ham til kjetteri . Hvis han slo hodeskallen, har den nådd slutten sin i endring av endringen, og angriperen når sitt mål . Hvis han slo i øret eller sprakk det og det kom blod ut av det, vil datteren til de voldsramte kutte av . Det ble sagt at hvert av medlemmene angir slektningen som tolker medlemmet . Noen av kommentatorene sa at juling er bønn, så den som ser at han slår en mann, han må be imot ham . Hvis han slår ham mens han er bundet, snakker han dårlige ord og berømmer ham for stygg ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Maur i en drøm er svake mennesker, bekymringsfulle mennesker, og de blir krysset av soldater og familie . Og den som så maurene på sengen hans, mange av barna hans . Og den som ser den flyr og er syk, han vil dø eller reise . Det indikerer fruktbarhet og levebrød fordi det bare kan være på et sted der det er levebrød . Og hvis pasienten ser at maurene løper gjennom kroppen hans, vil han dø . Og den som ser maur komme ut av hulen sin, de vil få dem . Og den som ser maur komme ut av et hus, hans familie sier om døden . Hvis maurene har en vinge, indikerer de ødeleggelsen av mange soldater . Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat, vil øke godet for sitt hjem, og den som ser maur bringe mat ut av hjemmet sitt, vil være fattig . Og utgangen av maurene fra nesen, øret eller andre organer mens de er lykkelige, indikerer dermed seerens død som martyr . Og den som så at han hadde drept en maur, begikk en synd på grunn av et svakt folk . Og den som hører maurens ord og er egnet for emiratet, han vil motta det, ellers vil han få fruktbarhet og godhet . De store krigsmaurene dreper dem, de syke de dør, og de som vil reise er slitne og tapt ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som ser en av tennene, gjør vondt og helbreder ham, så han trekker den ut, det vil være bra og fordelaktig .~…

…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…

…Og den som ser at noen trekker ham med barten sin, det er ikke noe godt i ham, og noen av uttrykkene sa at det å snakke om barten, enten det er i baktal eller takksigelse, er på den over leppen, ikke på hans side, og når det gjelder hans lengde på de to sidene til høyre for folket på posisjonen til tornefolket og prestisjen, og når det gjelder andres rett, er det ikke Mahmoud ….

…Så den som ser morgengryen, har blitt, hvis han er syk, ender sykdommen med død eller velvære . Hvis han ber den morgenen med mennesker, eller kjører på en reise, eller går ut til Hajj, eller går til himmelen, er det hans død, godheten til det han gjør av det gode og lyset fra graven . Og hvis han trekker vann til mat eller kjøper hår, så er morgenen hans lettelse fra det som var i ham fra sykdommen, og hvis han så at en fange forlot fengselet, og hvis han så at det er rimelig å reise på land eller sjø , hans sinn er borte, og han vil bli løslatt, og hvis han ser det av sin kone, vil han skille seg og skille seg fra ham fordi dagen skiller mellom ektefeller og monolitter, og hvis han ser at en synder, uaktsom, en ugyldig eller en vantro av lidenskap, vil han omvende seg fra sin tilstand og våkne opp fra sin uaktsomhet og mørke . Og hvis han ser at han er fratatt eller en handelsmann hvis handel har stagnert og markedet hans blir forstyrret, vil markedene deres bevege seg og levebrødene deres styrkes . Og hvis noen som har en vantro fiende som søker ham, eller en urettferdig motstander som søker ham, ser det, vil han vinne over fienden og søke rett over ham. På skjebnen til mennesker, og hva som er i årvåkenhet . Og den som ser at hele tiden er en natt og ikke en dag, folk i regionen vil oppleve fattigdom, sult og død . Og hvis han ser at hele tiden er natt, og månen og planetene dreier seg rundt himmelen, vil folket på stedet bli urettferdig av en minister eller forfatter ….

…Apen er i en drøm en mann der det er enhver mangel, så hvis han dreper en ape og beseirer den, blir han syk og deretter kurerer fra den, og hvis apen beseirer ham, lider han av en sykdom som ikke har noen kur . Og det ble sagt : apen er en mann som bringer store synder . Og den som spiser apekjøtt, han vil bli behandlet for en feil som han ikke kan bli helbredet fra, ellers vil han skaffe seg nye klær . Og den som ser at en ape biter ham, han vil ha et argument mellom ham og en person . Apen er en utspekulert mann, en bedragersk trollmann og en sykdom . Apen er en beseiret fiende . Og den som ser at han kjører på en ape, han beseirer en fiende . Og den som ser at han har gitt ham en ape, han er en fiende som han vil vinne . Og den som ser at en ape bærer den på skulderen, han trekker ut tyveri fra huset sitt og er kjent for det . Og det ble sagt i apen at han føler seg elendig for den han så som sin besittelse eller bæring . Apen er en mann hvis nåde fortsetter å være stor . Og apen er en mann som betegner fiender, ulydighet og å falle inn i det som krever hat, for eksempel en gris, og kanskje indikerer han jødene, og å spise hans kjøtt er mangel og behov . Apen er en fattig, berøvet mann hvis nåde er tatt bort ….

…Og den som ser at han trekker ut noe fra det, da får han penger, og det ble sagt at visjonen til alle båter og båter er et fengsel, spesielt hvis han går inn i dem, spesielt hvis de er stengt, søker vi tilflukt hos Gud fra det ….

…Og den som ser at han trekker kniven i dekselet, så vil kona føde en gutt ….

…Og den som ser en bøtte full mens han trekker fra den, han vil få penger fra tretthet og motgang, like mye som i bøtta ….

…Jern Hvis du drømte om jern, er dette en forkynner av stor ulykke . Hvis du drømmer om at en jernvekt trekker deg ned, indikerer dette intellektuelle komplikasjoner og materielle tap . Hvis du treffer fiender med jern, betyr det egoisme og grusomhet overfor de som er avhengige av deg . Hvis du drømmer om at du lager jern, betyr dette at du vil bruke urettferdige midler for å samle rikdom . Hvis du selger jern, vil du ha en tvilsom suksess, og vennene dine vil være edle mennesker . Hvis du ser gammelt og rustent jern, indikerer dette fattigdom og skuffelse . Hvis du drømmer om at prisen på jern faller, vil du innse at flaks er en usikker faktor i livet ditt . Hvis prisen på jern stiger, vil du se en stråle av håp i arbeidets mørke vei . Hvis du ser varmt og rødt jern i drømmene dine, betyr dette feil for deg som skyldes misbruk av energiene dine ….

…Og den som ser at han trekker sverdet fra dekselet, tolkes det av forekomsten av en gutt, spesielt hvis han trakk det med høyre hånd ….

…En eldre person er en manns kvinne i en drøm . Og den som ser hans funksjonshemning som stor, da vil han seire med konas penger, og han vil lide av det . Og den som ser et menneske, avslører for ham sin hjelpeløshet, han vil få fordel av ham . Og hvis han så anusen sin, ville han tjene på det . Og den som ser at han trekker på sin funksjonshemming eller hodet, da er han forpliktet i sine handlinger ….

…Og den som ser at han drikker hoppemelk hvis han er vant til å drikke den mens han er våken, så indikerer han godhet og trekker ham nærmere konger, og hvis det ikke er kjent, er han mislikt ….