Nesen er sentrum for luktesansen, og den gir luft og lukt til kroppen . Og nesen i en drøm indikerer hva en person har å bære når det gjelder penger, far, sønn, bror, ektemann, partner eller arbeidstaker, så den som har en god nese i en drøm var bevis på den gode tilstanden til den nevnte over, og hans mørke eller alderdom indikerer tvang og undertrykkelse . Også hans inhalering av den behagelige lukten er bevis på at han er høy og snill . Og det store antallet neser i drømmen i ansiktet er bevis på trøst, barn og tilhengere . Hvis han ser at nesen hans er blitt av jern eller gull, indikerer det en plage som rammer ham på grunn av en forbrytelse han begår, fordi de som er ansvarlige for forbrytelser, kutter nesen . Og hvis seeren var en kjøpmann og så at nesen hans hadde blitt av gull eller sølv, indikerer det hans gunst og overflod av hans fortjeneste . Og kanskje nesen indikerer hva en person mottar fra nyheten på tungen til en Messenger . Nesen kan rettes mot spionen som bringer nyheter som ingen vet . Og kanskje indikerte han vulva eller anus på grunn av skitten som kommer ut av den . Det kan indikeres av belgen eller belgen som han forsørger levebrødet for, og den som ser belgen ødelagt, kan ha hatt en sykdom i nesen . Og den som var en resiter, sanger eller muezzin, og han så nesen hans hadde blitt utryddet eller at den var tilstoppet og ikke luktet noen lukt, dette indikerer at det ikke er mulig for ham å hvile seg fra sin fremstilling, fordi nesen ment å frigjøre pusten . Kanskje nesen og ørene pekte mot åsene og klippene med møll og gjørme . Nesen kan peke på vulva til pasienten . Det kan være indikert av dårskap, arroganse og dårlig ros. Den som krymper nesen i en drøm, arroganse eller skjev, indikerer sannhet og ydmykelse . Og den som ser at han har hatt nese-spedalskhet, så er dette bevis på hans død eller hans lidelse med en ulykke som er en skandale, og hvis det er en gravid kvinne, så er det hennes død eller sønnens død . Og den som så at han hadde neseblod og blod slo i plagget hans, da er det forbudte penger som skulle ramme ham, og hvis blodet var tykt, så var det et barn som ville ramme ham . Og det ble sagt : Nesen gikk tapt ved at eieren døde . Og det ble sagt : Den som ser at han har to neser, så har han to sønner, eller hans vitnesbyrd annullerer vitnesbyrdet fra to menn, eller det er en tvist mellom ham og hans familie . Og den som så at nesen hans var kuttet av, hvis han var syk, døde han, og hvis den var riktig, indikerer han at hans tilstand har endret seg og hans konkurs . Og det ble sagt : Nesen er forholdet til en person, så den som ser som om han ikke har nese, det er ingen nåde for ham, og hvis han lukter en god lukt, indikerer hans syn gleden som rammer ham . Og hvis hans kone er gravid, vil hun føde en sønn ….

…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

…Og den som ser at han sier til en krysning som kommer fra nesen min, så er det forekomsten av penger, og hvis han sier at de kom ut, vil pengene gå. Det har blitt presentert i indeksen at den som mener et uttrykk tar hensyn til uttrykket i det han mener så vel som krysset ….

…Det føltes at det fløy ut av hånden hans og forble hans snor eller fjær eller noe fra maskinen hans i hånden, blir han tolket ) vrede av kongen av ham og berøve hans nåde og hans utvisning og senere i hans hånd, noe få av pengene hans ….

…Skytten er en kvinne som er rask til å føde, eller en gutt, en bror eller en reise eller nærhet til den allmektige Gud . Og buen i lokket på en gutt i mors liv . Buen med andre våpen, Sultan og Glory . Og den som gir sin kone en bue, hun føder en jente, og hvis kvinnen gir ham en bue, vil han få en sønn . Å utvide baugen uten pil er en reiseguide . Og den som ser at han har utvidet en arabisk bue, han vil reise til en hederlig mann for å reise i Glory, og hvis buen er persisk, vil han reise til folket i Ajam . Opphør av senen er bevis på hindring av reiser, og indikerer en kvinnes skilsmisse . Og den ødelagte buen er bevis på kvinnens eller guttens og partnerens eller noen slektningers død, og kanskje indikerer buen et mandat, og dens brokenness indikerer isolasjon . Vanskeligheten med buen er en indikasjon for den reisende på for mye tretthet, for kjøpmennene å miste, hos barnet til ulydighet, og hos kvinnen til ulydighet, og hennes letthet indikerer det motsatte av det, og hvis han kaster en pil på henne og treffer formålet, når han sitt mål . Og kanskje å se buen indikerer nærhet til noen av adelen , fordi Gud den allmektige sier : ~ Så kom han ned og hengte ned ~ verset . Og den som strekker en bue uten pil, han vil reise langt og gå tilbake til god stand : Hvis strengen blir kuttet av, forblir han i den posisjonen han reiste til hvis han hadde nådd den . Og hvis hans bue ble brutt, rammet ham en ulykke i hans autoritet ved å beordre og forby . Å kaste fra nøkkelbuen er å kaste dem som kaster den . Den som tar en bue, vil slå en ung gutt og få mer autoritet . Og den som ser at han skjærer en bue og er singel og har til hensikt å gifte seg, han skal gifte seg og hans kone blir gravid når han kommer inn med henne . Og hvis han tiltrer, følger ikke soknet ham . Snarere gjorde han tolkningen av buen til en kvinne, fordi folk sier : En kvinne er som en bue , hvis hennes nivå er brutt . Buen som tilskrives gutten er et barn som har skrift og bokstaver, og hvis han strekker en bue som har en klar stemme og kaster den og utfører pilen, følger han en verdig tilstand og utfører sin befaling om rettferdighet og rettferdighet . Det ble sagt at han som så i hans hånd en ødelagt bue, giftet seg med en fri kvinne ….

…Og den som så at en flue eller noe lignende kom ut fra nesen, indikerer at en nyfødt er født for ham, og hvis han ser at noe av det kom inn i nesen hans, er det ikke med Mahmoud, og den som ser med nesen en tetthet, hans anliggender er kompliserte og ikke at det er Mahmoud, og den som ser at nesen hans er kuttet, så er det en tilbakegang i status eller en presserende død eller fallende Med sin skandale eller død av en sønn eller kone, og den som så at nesen hans hadde blitt stor, indikerer stor vekst og økning i ære, og den som så at han luktet god lukt. Hvis kona hans var gravid, ville hun komme til et barn som gikk, og det kan være en lettelse for de som er i nød, og hvis lukten er ubehagelig, så er hans uttrykk mot det og den som ser at han ikke har nese, indikerer det at slektningene hans dør med glede og glede, og den som ser at fargen på ansiktet hans er gulaktig, tolkes i tre aspekter av sykdom, isolasjon og frykt, og den som ser ham svertet, indikerer det at de er lidelse og sorg, og det ble sagt at en datter vil bli født for ham, og den som ser ansiktet hans er godt bleket, det er gode nyheter for hans tilstand og rettferdigheten i hans religion. I ansiktet hans ser han hva han hater fra ham, og hvis han rynker pannen mot andres ansikt, vil det skje noe galt fra ham…

Nesen : det indikerer verdigheten eller ydmykelsen til hans følgesvenn, og alle de som flagrer ham og viser seg, fordi arroganse blir lagt til det, så det sies å være høyt med nesen, og det sies i ydmykelse til tross for nesen . Og kanskje indikerte han gutten og faren, og nevnte den med hodet og skjeden, fordi den strekker seg til slimet hos mennesker, og den er som en sædceller og har en likhet i ordtaket, så det er sa at farens sutur ligner på den. Kattan, hannen fra høyre og hunnen fra nord . Den som kutter nesen, jeg vil se på tilstanden hans. Hvis han er syk, vil han dø. Ellers vil noen fra familien hans som peker på nesen, omkomme, hvis han er syk, og hvis han ikke er syk, vil han ha en skandale som han, enten fattigdom, tretthet, forlatelse eller barbering av skjegg eller kjønnshår ….

…Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….

…Og den som ser at en konge blir tatt ut av sin paviljong ved voldtekt, indikerer at hans besittelse og rike er død ….

…Og det ble sagt at den som så at han kom ut av inntrengerne, så følger han stien til det gode og rettferdighetens sti ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….

Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Og hvis hun ser at brød kom ut av henne, så indikerer det fattigdom, konkurs og behov, og hva hun enn ser i skjeden hennes fra en skinn eller en zin, så er det hennes retur ….

…Og den som ser at han har dratt ut fra havet, han vil bli plaget av godt fra sultanen, og bekymring og nød vil bli fjernet fra ham ….

…Og den som ser at det som skal spises, blir tatt ut av sjøen, da vil han få levebrød av en løsning ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….

…Og den som ser at en av tjenerne hans ranet og kappet tungen, så indikerer han ulykken på grunn av en kjær mann ….

Og den som tror at han fjerner sløret eller noen fjerner det fra det, tolkes ved å skille sin kone, enten ved skilsmisse eller død ….

Den som ser at noe har nådd ham eller forlatt det, han skal tolke det vi har nevnt ….

…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….

Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….

…Og noen av uttrykkene sa at en visjon om grøftingen er at barna skal disiplinere og at de voksne tar ut penger ….

…Når det gjelder skrivepenner, har de tolkninger. Den som ser at den allmektige Gud har lite i hånden, vil føde en dydig lærd, og det sies at det er en jobb, og det sies at kunnskap blir gitt av den allmektige ordtaket “ Kunnskap med pennen . ” Verset . Og hvis han ser ham skrive med det, går han i en stat og lindrer noe ….

…Og det ble sagt at den som så noe av dyret som spiste av høyet sitt, så den som tilskrev dyret til ham, spiser av pengene sine og krysset må krysse maten hvis det er til fordel, så er det ikke noe galt med det og pengene blir brukt på den som har rett til det, og hvis det ikke er til fordel, så mangler det penger i den grad det ble spist av dem ….

…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….

…Eieren av frukthagen har verdiene til en kvinne . Og treskjæreren sladrer . Og eieren av kylling og fugler Nakhas slaver . Frukten tilskrives frukten som solgte den . Den som selger eiendom er bra for ham, og det er ikke noe godt i den for den som kjøpte den, og den som selger en slavejente, det er ikke noe godt i den, og det er bra for den som kjøpte den . Det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt ….