…Og navigering, enten det er av gull eller sølv, tolkes det av en fin kvinne, og sølv kan være mer fremtredende ….

Sølv Å se sølv i en drøm advarer om at du ikke vil stole for mye på penger for å oppnå ekte lykke og tilfredshet . Hvis du fant sølvkontrakter, indikerer dette blant annet mangler og mangler . Ofte kommer du til forhastede konklusjoner om sjelefred og velsignelser . Hvis du ser sølvhåndverk i en drøm, så forutsier dette bekymringer, bekymringer og at du ikke oppfyller dine ønsker ….

…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker også oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten også. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, så han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han så, etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han så, og han vil måle det han ser av de tingene han så, og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, så de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, så det er ikke overraskende at de også er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, så de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, så soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, så de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur Så krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, så han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

…Og den som så at han fant en ring med to deler, som godtok den ene til den andre, så indikerer det forekomst av ære og håndhevelse av en ordre og anskaffelse av penger og nåde, og hvis de ikke er enige, så er det indikerer sodomi og hor, og hvis han ser at den ene av dem skjedde og den andre forble, så omvender han seg fra en av dem ….

…Og den som ser at en konge gir ham en ring, han får noe fra sin besittelse eller sine slektninger ….

…Og den som ser at han har på seg en ring eller sparer den med safirlapp, så tolkes det hvis han har en gravid kvinne som føder en jente og dør raskt, og hvis han ikke har en gravid kvinne, så indikerer han at hun er gravid, og hvis han er sølibat, så vil han hente en bortkastet jente og kanskje indikere noe ….

…Og den som ser at han har gitt ham en ring som en irreversibel gave, så når pengene ham. Hvis giveren visste at pengene var fra ham, og hvis han ikke visste det, er det fra en ukjent mann. I setningen, hvis det er innsett at det ikke er noen retur fra ham, så varer pengene hans hele livet ….

…Og den som ser at han har en ring og forsegler den med den og ser på den som en pomp, da eier han noe han aldri har eid ….

…Al-Salmi sa: ~Den som så at ringen hans hadde en ringfingeren og ikke noe han bærer i årvåkenhet, den slår kraft og styrke, eller gifter seg med en kvinne og rammer en velsignet sønn .~…

…Og den som ser at han har gitt en ring, og det ble sagt at det er avsluttet med det, hvis han er egnet for kongen, så vil han være konge, og hvis han er rik, vil han motta en økning i penger, og hvis han er i erobring, så vil han seire, og hvis han er asket, har han økt i sin avholdenhet og måles av resten av gjerningene ….

…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at han bærer en ring som er vridd eller skjev, og hvis den er av gull, skal den tolkes som å ha inngått en ordre eller noe som skjedde med ham fra den han hater, selv om den er av sølv, da er det verdt det ….

…Hvis han så det som om han kom inn fra en hvilken som helst dør han ville, så er de fornøyd med ham, og hvis det er som om han gikk inn i det, oppnådde hun lykke og trygghet i dirhamene, fordi Gud den allmektige sa : “ Gå inn i dem fred og sikkerhet . ”…

…Gull er ikke prisverdig i tolkningen av at ordet og den gule fargen ikke liker det, og tolkningen av sorg og pengebøter, og armbåndet fra det hvis han bruker det, er en arv i hans hånd, så den som ser at han bærer noe av gull så gifter han seg med et inhabil folk, og den som slår en gullstang, pengene hans er borte eller de blir truffet av dem like mye Han slo gull, eller Sultan var sint på ham og bøtelagt ham, og hvis han så det gullet gikk, argumenterte han i en hatesak, og det falt i tungene på mennesker, og den som så huset sitt med en madhhab eller av gull, oppsto brannen . Og den som ser på ham et halskjede eller sølv eller perler eller essensen av en verge og etterligner en tillit, og den som ser to armbånd av gull eller sølv på ham, noe dårlig vil skje med ham fra det hans hender har, og sølv er bedre enn gull, og det er ikke noe bedre i armbåndet og den kjedelige, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: “ Jeg så det var som om det var to gullarmbånd i hendene mine, og jeg blåste dem opp og de falt, så Mosaylimah, løgneren, og al-Ansi, eieren av Sanaa , tok dem. Og den som tror at han har en ankel laget av gull eller sølv, han vil oppleve frykt eller inneslutning og tilbakeholdenhet . Og det sies at menns ankler er deres kjeder, og ingenting av smykker er egnet for menn i en drøm bortsett fra et halskjede, halskjede, ring og øreringer . Alle smykker for kvinner er pynt, og kanskje er tolkningen av armbåndet og ankelen til mannen spesiell . Hvis gull ikke er smykket, blir det bøtelagt, og hvis det smykker, er det svakere i ondskapen fordi et annet navn har kommet inn i det . Og det ble sagt at kvinners smykker betegner kvinner for sine barn, så gull er for mennene, sølv for kvinnene, og hannen kan referere til menn, og det kvinnelige for kvinner . Og det ble fortalt at en kvinne kom over og sa : Jeg så som om jeg hadde en skål med fint gull, og den brøt og styrtet ned i bakken, så jeg ba om det, men jeg fant det ikke, så han sa : Er du en syk slave eller en slave? Hun sa ja, han sa : Han er døende . En person så ut som om øynene hans var av gull, så han ville at øynene hans skulle forsvinne ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

Og den som ser at han har truffet en sølvgrop, så treffer han en kvinne eller en slavinne, og den som tror at han har sølvkar eller ukjente dirhamer i noen av fartøyene, skjuler han i det skjulte eller setter inn penger og eiendeler, og hvis han ser at han betalte det til noen andre, setter han dem i hemmelighet eller penger, og den som tror at han har truffet en dirham hvis den er fersk hvit, treffer den dirham i våkenhet slik han så den, og hvis den var svart, da er det klang og strid, og det ble sagt og den som så at en dirham var tapt for ham, så klager han på sønnen eller noe han hater for ham, og hvis han ser at han ble tatt fra ham eller en dirham var borte fra ham , sønnen hans døde, og den som så at han traff penger, da var det støyende og menende ord, og hvis han vet antallet deres, så er det lettere og lettere for ham og den som ser at han smelter sølv, så er han som en som smelter gull, men den er lettere

…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

Og hvis det avgudet er av sølv, så er det en grunn til at det når en kvinne eller en slavejente i møte med svik og korrupsjon

…Den som ser at han har slått sølv, enten det er tabletter eller barrer, så tolkes det med glede og glede, og kanskje indikerer det at det skjedde i våkenhet og det er nød og sorg, så han trenger å vite i denne forbindelse seeren til seeren ….

…Og den som ser det som om han bruker et kobberbasseng, så kjøper han en tyrkisk slavejente fordi kobberet kommer fra tyrken, og hvis bassenget er av sølv, så er slavinnen som er kjøpt av romerne, og hvis den er av gull, så setter den seg på en vakker kvinne som bestiller det han ikke kan og koster det han ikke tåler, selv om det er laget av glass, en dårlig tjenestepike og hvis det er Hvem krystallkule han gifter seg med ….

…Klær vevd med gull og sølv : Salah i religion og verden, og oppnåelse av døden . Og den som tror at han eier et plagg av silke eller stabraq eller bruker det som en krone eller en krans av rubin, så er han en troende, religiøs, erobrer, og oppnår likevel sitt presidentskap . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde kjøpt en brettet brokade og spredt den ut, og det var råttent i midten, og han sa til ham : Kjøpte du en andalusisk slavejente? Han sa : Ja . Han sa : Gjorde du universitet? Han sa : Nei, fordi jeg ennå ikke har helbredet henne . Han sa : Ikke gjør det, for hun er benådet . Så gikk mannen og så henne kvinnene, hvis hun ble spart . En mann så at han hadde på seg en brokade, så han spurte et uttrykksfullt og sa : En hushjelp vil gifte seg med en vakker jomfru av samme verdi ….

…Forkynneren Abu Saeed sa at uttrykkene var forskjellige i tolkningen av sølv. Noen av dem likte opprinnelig ikke det på grunn av advarselen om at det var i ferd med å skilles, som er spredning, og noen av dem sa at det indikerer pengene til Mahmoud og det å komme nær henne indikerer en god slavejente og trekker ut gropen fra metallet hennes indikerer bedrag fra en kvinne som han faller i folks tunger med ….

…Al-Kirmani sa: ~Sølvpotter og gull brukes til kvinner, og sølv er bra, og gull er imot det .~…

…Al-Kirmani sa: Riktig sølv indikerer de sanne nyhetene, og de ødelagte er falske nyheter og motsetninger, og den som ser det i noen av fartøyene, det indikerer et depositum som er deponert hos ham ….

…Og den som ser at han har funnet mye sølv, så indikerer han at det var en skatt av det beløpet ….

…Hvis du drømte om å se fingrene dine farges eller riper, og blodet blødde fra dem, betyr dette mange problemer og lidelse . Du vil fortvile så snart du tar deg gjennom livet . Hvis du ser vakre hender med hvite fingre, betyr dette at kjærligheten din modnes og du vil bli berømt på grunn av din tendens til å gjøre godt . Hvis du drømmer om at fingrene er klippet, vil du miste rikdom og arv på grunn av fiendens inngripen ….

…Hvis han så en krone eller søstre på de døde og viste ham sitte på en seng, og han så grønne klær på de døde, antydet han at hans død var et slags vitnesbyrd, akkurat slik en slik visjon indikerer den gode tilstanden av de døde i det hinsidige, så det indikerer hans hindring i denne verden ….

…Og den som ser at ringen hans er ødelagt eller falt og er borte, betyr det på fem måter å forlate pengene sine på, forlate sin kone, nærme seg livet hans, sønnens død og gå foran ham, og hvis kvinnen ser det, så er det hans motstykke, men døden til folket nærmest henne øker i den for kvinnen ….

…Og den som ser at han ikke liker ordlyden i ringen hans, han vil legge igjen noen av pengene sine, og kongen vil være sint på ham ….