Og den som ser Josef, fred være med ham, han vil lide urettferdighet, fengsel og fremmedgjøring fra sine slektninger, og han blir kastet i skam, kommer han til en konge og fiendene underkaster seg ham . Det har blitt sagt i uttrykket at bror er en fiende, og dette er bevis på overflod av veldedighet for sin eier, for den allmektige sa : “Og gi almisser til oss .” Det ble fortalt at noen mennesker så som om Yusef, fred være med ham, hadde gitt ham en av hans slaver, og han la merke til at han hadde blitt uttrykksfull . Det ble fortalt at Ibrahim bin Abdullah al-Karmani så som om Yusef, fred være med ham, snakket med ham, han ba ham om å lære meg hva Gud hadde lært deg, han draperte sin egen skjorte, han våknet og han var en av uttrykkene . På autoritet fra Ibn Sirin sa hun : Jeg så i en drøm som om jeg hadde kommet inn i moskeen, så jeg var med tre sjeiker, og en ung mann hadde et godt ansikt ved siden av seg, så jeg sa til den unge mannen : Hvem er du, må Gud nåde deg? Han sa : Jeg er Youssef. Jeg sa : Er dette sjeikdomene? Han sa : Mine fedre Abraham, Isak og Jakob, så jeg sa at han lærte meg hva Gud hadde lært deg. Han sa han åpnet munnen og sa : Se hva du ser, så jeg sa jeg ser tungen din, åpnet han munnen og sa : Se hva du ser, så jeg sa til kinnene dine, åpnet han munnen og sa : Se hva du ser, jeg sa jeg ser hjertet ditt. Da sa han: ~Ikke vær redd,~ og det hun fortalte meg ble en visjon, bortsett fra som om jeg så på det i hånden min ….

…Al-Ataraj : Den ene er en gutt, og mange er rosende . Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ~ Som en troende som resiterer Koranen er som en håndverker, lukten er god og smaken er god .~ Og sang noen diktere som hyllet noen mennesker : hvis de var trær, sitron gledelig sammen … Nora og vind og lystig lut og papir, og noen av dem hatet og gjennom fornuft, sa han : Det viser hykleriet fordi det tilsynelatende er i strid med det indre og sang : ga brødrene sine Otrjh … gråt og medlidenhet med Aaavh påbud og noen av dem synger jeg i hennes hat ved ordtaket fra den som sa : Jeg har gitt deg rettferdighet … ikke godta henne hvis de er rettferdiggjort, gjør ikke snu henne, vil jeg ødelegge deg selv … for henne opp ned har forlatt, og noen av dem nevnte at alt naranj og sitrus er bra, og at alt hvis det er søtt indikerer pengesummen, og hvis det er surt, det indikerer en enkel sykdom og en gutt som er rammet av ham og sorg . Den grønne sitronen indikerer fruktbarheten til Sunnah og helsen til den visjonære kroppen, hvis han trekker den ut . Og gul lavendel, fruktbart året med sykdom . Og det ble sagt at Al-Aturj er en ikke-arabisk, hederlig og rik kvinne, hvis han ut som om han kuttet henne i to, ville han ha en sykepleier fra henne og en sykepleiers sønn . Og hvis en kvinne i drømmen, som om hun hadde en krone av sitrustrær på hodet, ville hun gifte seg med en mann med god manndom og religion . Hvis hun at hun var i fanget, fødte hun en velsignet sønn . Hvis en mann ser ut som om en kvinne ga ham en flaske, ville en sønn bli født av ham . Mannen kastet en annen kvinne, noe som indikerer en ekteskapsforespørsel . Og naranj er ikke sitrus i delen av Muhammed, og over det i kapitlet om hat, ifølge ordene til de som hatet det, og de fleste av dem hatet det på grunn av ildordet i dets navn . Og han sang i sin mening : Dersom vi savnet rosene for en stund, … den hagen Naranjna har kompensert oss, han regner sine lovbrytere og det har skinte … sin rødhet i håndflaten er en brann fra himmelen, og lo tilsvarer den troende i smak, aroma, sjenerøsitet i treet og essensen . Og fløyten hans skader ikke med styrken i essensen hans, den som treffer en, to eller tre av den, det er en gutt . Mye av det er gode penger med navnet Saleh, og grønt er bedre enn gult . Kanskje den eneste delikatessen var en stat, og hvis den ble spist søt, ble det samlet inn penger . Selv om syre er en enkel sykdom ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

Og den unge mannen : til tolkning av mannens fiende, hvis han er hvit, er han en skjult fiende . Hvis det er svart, er det en rik fiende, og hvis den er blond, er den fienden til en gammel mann . Hvis han var en Dilmun, er han en trofast fiende . Hvis han var en Rustaq, er han en frekk fiende . Hvis han er sterk, er han intensiteten i fiendskapen, og hvis han er ukjent, og hvis han er kjent, er han sin egen . Den som ser at en ung mann følger ham, da er han en fiende som han vil vinne . Hvis han ser en eldste som fører tilsyn med ham, gjør han ham i stand til å gjøre godt . Og hvis han er en ung mann som fører tilsyn med ham, er han en fiende som er i stand til ham, fordi han er over ham . Og hvis han en gammel mann som om han hadde blitt en ung mann, skilte han seg annerledes når han tolket hans syn, og noen sa at han hadde en fornøyd glede, og noen sa at han dukket opp i sin religion eller sin verdslige mangel, og noen sa at han var døende, og noen sa at hans visjoner indikerer at han er skarpt, fordi sjeikens hjerte er ungt av bekymring og håp . Hvis han ser en ukjent ung mann og hater ham, ser han ut til å ha en hatefulle fiende for folket . Hvis han elsker ham, fremstår han for ham som en elsket fiende ….

Og den som så en vakker kvinne som kom inn i hans hjem, han ville bli velsignet med glede . En vakker kvinne er penger som ikke overlever, fordi skjønnhet endres . Og så han som Aden en ung kvinne kom til ham med ansiktet hennes, ble hans kommando akseptert etter administrasjonen . Og den arabiske kvinnen er en ukjent, preparert ung kvinne, beskrivelsen av hennes godhet og nytte i tolkningen, og de tykke kvinnene i tolkningen, fruktbar Sunnah . Og de tuktede og elendige kvinnene, og den beste arabiske kvinnetolkningen av Adam, og det ukjente av dem, er bedre enn de kjente, og de sterkeste og de kunstige enn dem i utsmykning og utseende, bedre enn andre . All favorisering av arabiske kvinner og Adam og deres behandling av tolkning er like god som de er, og de har mer enn andre kvinner . Hvis en kvinne ser en ung kvinne i drømmen, er hun fienden i enhver situasjon hun ser . Hvis hun ser en gammel kvinne, er hun bestefaren ….

…** Visjonen er basert på den første forbigående og fra visjonen at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, innledet to eller tre ganger. Det ble signert i henhold til hans tolkning, ble Aisha – må Gud være fornøyd med henne – tildelt det , i motsetning til hva Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tolket over ham, det signerte iht. Aishas tolkning – må Gud være fornøyd med henne. det – dette kom som fortalt av Suleiman sønn igjen Aisha kona til profeten fred være med ham – Gud velsigne dem – sa : en kvinne fra folk i byen har en mann forhandler annen ble du se en visjon når savnet av sin ektemann og sjelden savner bare venstre gravid kommer Allahs sendebud fred være med ham, og hun sier : Min mann gikk ut som kjøpmann og forlot meg gravid, og jeg så mens sovende at masten min i huset mitt var ødelagt og at jeg fødte en blind gutt, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : “Det beste av din mann er over deg, Gud den allmektige vilje er rettferdig, og du føder en gutt ved rettferdighet. ” Hun pleide å se henne to eller tre ganger alt dette. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kommer og sier til henne, mannen hennes kommer tilbake og føder en gutt, og hun kom en dag da hun kom til ham, og Guds sendebud måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, var fraværende. Hun den visjonen og sa til henne : Hva spør du Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, Guds nasjon? Hun sa : En visjon jeg så, da Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom og spurte ham om det, og han sa godt, det blir som han sa . Så jeg sa : fortell meg hva det er? Hun sa : Inntil Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, og jeg biter henne til ham mens jeg ga. Av Gud forlot jeg henne ikke før hun fortalte meg, så jeg sa : Av Gud, hvis du trodde din visjon, ville mannen din dø og føde en gutt, satte hun seg og gråt og sa : Mine penger er når Jeg viste deg visjonen min. Henne : ( Hva er henne, Aisha ) ? Så jeg fortalte ham nyheten og hva den ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : “ Ma Aisha, hvis du krysser en visjon til muslimen, kryss den godt, visjonen vil følge hva eieren krysser. ” av Gud døde mannen hennes, og jeg så henne ikke med mindre hun fødte en sønn sønn ….

…I visjonen om profetene og budbringere generelt og visjonen om Muhammed spesielt, hørte jeg Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, sa han : Jeg kjøpte en hushjelp som jeg synes er tyrkisk, og hun gjorde ikke kjenner tungen min, og jeg kjenner ikke tungen hennes, og mine følgesvenner hadde en nabo som oversetter fra henne, sa han, en dag sov hun, så jeg skjønte mens hun gråt. Hun gråter og sier : Herre, lær meg åpningen av boka, så jeg sa til meg selv, jeg ser på ondskapen hennes, du kjenner tungen min og snakker ikke til meg, vennene mine samlet seg og sa til henne : Du kjente ikke tungen hans og tiden , hvordan snakker du til ham? Og tjenestepiken sa : Jeg så i min drøm en sint mann og mange mennesker var bak ham mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? De sa Moses, fred være med ham . Så så jeg en mann som var bedre enn ham og med mennesker mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? de sa Muhammad, fred og velsignelse være med ham, så jeg sa at jeg ville gå med dette, han kom til en stor dør, som er himmelens port, den banket og den åpnet for ham og for hvem han gikk inn, og jeg og to kvinner ble igjen, vi sjekket døren og den åpnet, og det ble sagt at en som er god til å lese bokens åpning, får tillatelse, de leser og gir dem tillatelse, og forblir jeg . han lærte meg åpningen av boka, sa han, og jeg lærte den med stor motgang, og da jeg bevarte den, falt den død . Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Synen til profetene, må Guds bønner være over dem, er en av to ting, enten som gode nyheter eller advarsler . er det to streik : en av dem er at han ser en profet i hans tilstand og utseende, for det er bevis på godheten til personen som har synet, hans stolthet, fullkommenheten i hans status og hans seier over dem som er mot ham, og den andre ser ham endre situasjonen med et rynket ansikt. en profet, antydet at forråde sekretariatet og pakt for å fordømme verset : ( husk tingene Nqdahm deres pakt og vantro på Allahs vers og drepe urettferdige med urettferdighet ). Dette er i det hele tatt, og når det gjelder detaljene : Hvis han Adam, fred være med ham, i hans utseende, ville han ha oppnådd et stort mandat hvis han var verdig det . Fordi Gud den Allmektige sier : ( Jeg er en kalif på jorden ) , og hvis han ser at han snakket med ham, vil han motta et notat av den Allmektige som sier : ( Og Adam kjente alle navnene )….

…Sjelden sa Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, jeg var politimann i Harun al-Rashid, hans sendebud kom til meg om natten (en tid da han aldri kom til meg, han tok meg ut av sengen min og forhindret meg i å skifte klærne mine, han tok seg av det. Da jeg kom til huset, ga han meg tillatelse til å gå inn, og jeg kom inn og fant ham sitte i sengen sin, så jeg hilste på ham i en time, og tankene mine fløy og ble mange. var livredd for meg, da sa han, O Abdullah, vet du hvorfor jeg spurte deg på dette tidspunktet? Jeg sa nei, Commander of the Faithful. Han sa, jeg så. Han sa: Jeg så timen i søvnen som om en Habashian-slave hadde kommet til meg med et spyd. Han sa: Hvis jeg forlot Musa bin Jafar i timen, ellers vil vi drepe deg med dette spydet, gå bort, så jeg sa : Å sjefen for den trofaste løslatte Musa bin Jaafar og returnerte ham tre ganger til han sa: ~Tiden til du lar ham gå, gi ham tretti tusen dirham, og fortell ham om du elsker stedet foran oss, og du har det du li ke, og hvis du liker å gå til Medina, er tillatelsen for deg. ”Malik sa at jeg kom i fengsel og tok ham ut og ga ham det som de troende befalte, og jeg fortalte ham, jeg så et rart om saken din. Han sa: Jeg forteller deg at jeg var mellom sovende og våken, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kom du, Moses, du låste en undertrykt person. Si disse ordene. Du sover ikke denne natten i fengsel. Så jeg sa til min far og mor hva jeg sa, og han sa: “Hør hver lyd og hvem som har passert O kjøttbeinkassi Skam den etter døden. Jeg spør deg ved dine vakre navn og i ditt største og største navn, boden som ingen av skapningene noensinne har sett, du søte, tålmodige, mest barmhjertige mot den som ikke er i stand til å tåle, den kjente, som aldri blir avskåret og ikke teller antall mennesker som ble løslatt fra meg, og det var som du ….

…Den som ser at han er en gutt, og han er en mann, har kommet til uvitenhet og ungdom ….

…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noen ‘ å spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

Og den som så at han kjøpte en gutt, han ville ha en god avtale, og det ble sagt at de var triste, og å selge er bedre enn å kjøpe ….

Gutten er i en drøm bekymring og nød, da han var et barn som bar . Og tenåringsgutten Bishara . Og hvis landet er begrenset og folket er i nød, og noen ser at en flott gutt har kommet inn i byen, stammet ned fra himmelen eller har dratt fra jorden, er den gode nyheten nær . Og den gamle gutten er stolt og mektig . Og den som ser at han er en gutt som lærer på skolen, vil omvende seg fra den synden han pleide å gjøre hvis han lærte Koranen . Hvis en av de lærde og guvernørene ser at han lærer på skolen, er han uvitende, eller han går over fra ære til ydmykelse . Den som ser at han er opprørsk, arver en arv fra moren . Og hvis den fattige ser at han er en gutt født av moren, vil han få næring og rikdom . Hvis pasienten ser at han er en gutt, dør han . Og den som ser ansiktet i speilet på en gutt og som har en gravid kvinne, hans kone vil gi ham en mannlig sønn som ser ut som ham . Og bærer en liten gutt i en drøm de er . Gutten er en svak fiende . Hvis han at han hadde barn født til ham, indikerer det nød og nød . Hvis gutten er mann, er konsekvensen prisverdig, og hvis gutten er kvinne, er hans straff skyld . Og hvis en gammel person ser at han har blitt en baby, kommer han til uvitenhet, og tarmene hans går inn i ham, og hvis han er i alvorlig nød eller nød, vil Gud slippe ham bort . Unge gutter viser små bekymringer . Og den som ser at en gutt skriker i fanget, da slår han på pinnen . De unge menneskers visjon kan indikere gleder og utsmykninger, eller strid med penger, eller overbevisning om den minste livsopplevelse eller hjelpeløshet av grunner ….

…Hijam i en drøm skriver en mann instrumenter på mennesker . Hijama indikerer alle som kontrollerer skapningens nakke, slik som herskeren, forskeren, herskeren, legen, forfatteren av forholdene og instrumentene . Hvis en person i søvne en kuve som hadde vokst seg i størrelse og ble undertrykt av blod eller i en kamp, ​​ble han drept og blod ble utøst fra ham, og hvis han var syk, ble han kurert av en lege, og hvis han var ønsket med penger han ga av en hersker, og hvis han ønsket å gifte seg, giftet han seg . Al-Hujams visjon indikerer at bekymringer, sinne og sykdommer forsvinner . Kanskje hans visjon indikerte bot og tap etter overskudd . Hvis han i en drøm blir cupping for moren eller en av familien, adlyder han moren eller størrelsen . Og den som i en drøm ser at han avstår eller kupper en stats verge eller mister tillit . Og hvis cupping er en sjeik, er han bestefaren til seeren, og hvis han er en velkjent sjeik, er han vennen, og hvis han er en ung mann, er det et tall for ham på hvilken betingelsen bok er skrevet . Hvis størrelsen på en konge eller en mann, vil han få dem, og fra størrelsen på en sjeik som overgår ham, og størrelsen på en ung mann er seirende . Og de sa : cupping er sykdommens forsvinning, og de sa : mangel på penger . Og det ble sagt : Den som ser en cupping av sin størrelse, har han gått med penger på hans vegne til fordel, og hvis han cupped ham og det ikke kom noe blod ut av det, har han begravet penger som ikke er rettet til ham, eller han betalte et depositum til noen som ikke returnerer det til ham . Hvis blod kommer ut av ham, vil kroppen hans bli korrigert det året . Hvis sløret er ødelagt, skiller han seg fra kona eller dør . Og det ble sagt : Den som så at han hadde samleie, ville få fortjeneste selv om han var en fange . Og den som så at han kuppet henne, rømte fra fengselet . Hvis han ser effekten av skalpellen på nakken, er det et bevis på ham . Hvis han ser at han holder tilbake en person og ikke blir kuppet, er han rømt fra ondskap, frykt for en person eller autoritet . Tyvenes skalpeller og tyvenøklene . Og hvis den rike mannen protesterte, ville han få gull i bot . Og det ble sagt : Cupping er en bitter medisin som han er tålmodig med, ettersom han er tålmodig med smerten i skalpellen til den oppnår helse . Hvis en kvinne nekter en annen kvinne, vil hun elske henne hvis ikke cupping er hennes arbeid . Og fra størrelsen på en person som frykter ham, er han trygg fra sitt onde, og kanskje tyder kupping på å gi ut forbudte penger fra den tilslørte eller få en pilegrim . Hvis en av dem faste, bryter han fasten eller gjør noe som gjør ugyldig deres faste . Hvis søkeren nekter i en drøm på grunn av hodepine eller smerter i øynene, indikerer det en kur mot klagen . Kupping indikerer kanskje forbudet og tausheten for å returnere svaret på grunn av størrelsen og motviljen ….

Og den som ser at skipet har brutt og dets brett er spredt og festet til en av dem, vil han føre tilsyn med ødeleggelsen og deretter bli frelst, og hvis han var en kjøpmann som mistet sin handel, ville han få fortjeneste ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…

Og den som ser som om han har druknet og får ham til å dykke en gang og sveve en annen og bevege hendene, han vil oppnå status og tilstand ….

Og den som så at han fanget en ung jente, indikerer han at en gutt og hans kjøtt hadde fått pengene fra kvinners side, mye som han så og sørget ham ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han en mann i en drøm om – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Speilet : Den som ser ansiktet hans i det fra ungkarene, han vil gifte seg med noen andre og kaste ansiktet, og hvis han har en graviditet som ligner ham, enten det er betrakteren eller kvinnen, og han kan indikere delingen av ektefellene , til han ser ansiktet sitt i andres land og på stedet der han er, og strukturen til betrakteren har skilt seg i det. Det er hans beskrivelse og hans håp, og hvis han ser på dem for å fikse ansiktet eller til mørk øynene, ser han på brødrenes spørsmål, fryktelig, og speilet hans kan peke på hjertet hans, det han av rust var urettferdighet og skyet hans hjerte . Og den som ser i et sølvspeil, får noe ille i ansiktet . Og så i speilet til sultanen og isolerte ham fra sin autoritet og så sin kollega i stedet, og kanskje han forlot sin kone og etterfulgte hennes motpart 0 og det ble sagt at speilet er mannens kvinne og hans rang er like stor når speilet og hennes majestet, hvis han ser ansiktet i det er større, stiger hans posisjon i det, og hvis ansiktet hans er fint i det, vil hans speil bli bedre. Hvis han ser skjegget sitt svart i det med et godt ansikt, og han er forskjellig fra denne egenskapen i våkenhet, ærer han mennesker og forbedrer deres stilling i denne verdens spørsmål . På samme måte, hvis han ser skjegget sitt, et flatt, hårløst skjegg . Hvis han ser henne som hvit, vil han mangle og øke sin status og styrke sin religion . Hvis han ser hvitt hår i ansiktet der håret ikke vokser, er han borte og religionen hans styrker seg, og på samme måte ser i et sølvspeil, vil ære gå tapt . En annen sa : Speilet er en kvinne, og hvis han ser kvinnens skjede i speilet, vil han ha en vulva . Og å se i speilet fullt av bekymringer, og i det rustne speilet dårlig . Hvis han ser ut som om han ser inn i et speil, søker han lettelse fra ham i dem . Hvis han ikke er i stand til å skrubbe henne på grunn av det store antallet rust, kan han ikke finne lettelse . Og det ble sagt at hvis han det som om han i et speil, og hvis han var singel, giftet han seg, og hvis kona hans var fraværende, møtte han henne . Hvis han ser i speilet bak henne, begår han umoral fra sin kone, og han er isolert hvis han er hersker, og plantingen hans er borte hvis han er utmattet . Og hvis en kvinne ser i speilet og hun er gravid, føder hun en jente som ser ut som henne, eller datteren hennes føder en jente . Hvis ikke noe av det var å gifte seg med mannen sin med en annen kvinne som har en motstykke, vil hun se hennes likhet . På samme måte, hvis en gutt så at han i et speil mens foreldrene fødte, ville han slå en bror som ham og hans motstykke . Hvis en jente så det, ville hun også slå en søster som henne, og på samme måte hvis en mann det, og hun var gravid med en sønn som var som ham ….

Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….

…Hvis bevisene på prakt og rikdom ble gjentatt i visjonen, ville det komme tilbake til autoritet . Og uansett hvilket bevis på tristhet og angst som styrkes i det, har det blitt en frykt for myndighetens autoritet, fordi det er den største frykten, og det kan bli død ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . , hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , la dem vaske . synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

Og den som ser en gutt som roper, det er en uskyld fra foreldrene sine fra løgner og to svik, til historien om Jesus, fred være med ham . Og adhanen på badet roser ikke en religion eller verden, og det ble sagt at han leder . Hvis øret er i det varme huset, vil det varme en falmende feber . Hvis et øre er i det kalde huset, varmer det varm feber, og den som et øre er på døren til Sultan, sier han virkelig ….

…En grill i en drøm er et godt budskap om å leve, og hvis det er umoden, er det dem . Det fettbrente lammet er mye penger, og hvis det er magert, er det lite penger og levebrødet er sliten . Og den som spiser lammestek, han spiser av barnets inntjening . Ku-steking er trygt for den fryktede personen, og hvis han har en bærer, vil han motta en hannsønn . Og stekekalven er fruktbar og livlig . Og en Steinbukken grill indikerer en mannlig gutt som spiste den . Og alt som er utsatt for ild i våkenhet, i en drøm, har han syndet . En stekt kamel er en mannlig gutt, og han er trygg fra frykt, eller han er en høflig gutt . Og den som så at armen på en stekt kamel talte til ham, han ville bli frelst fra fortapelse . Og grillet eller kokt fuglekjøtt gir penger uten svik eller svik . Den grillede siden uttrykkes av kvinnen fordi Eva ble skapt fra siden av Adam, fred være med dem begge . En moden brent arm er levebrødet til en kvinne som lurer henne, og hvis den er umoden, er den baksnakket . Og den som kjøper et stykke grill, han leier en ansatt . Og det ble sagt : grilling er tristhet eller penger er forbudt . Og den som så at han stekte en syk ram, eller sultanen torturerte ham eller fengslet ham, og den som stekte en moder som hans kone eller mor ble syk, og den som streifet alvorlig, hans sønn eller slave ville ha kopper . Grillen kan indikere de gode nyhetene om å komme ut av nød og seier over fiendene hvis steken var en kalv, og om det var en kamel som indikerte herligheten og gleden ved å helbrede sykdom, ekteskap med sølibatene og ankomsten av reisende . Og grilling kan referere til sniking, eller til plyndring av nåde, fengsel og plyndring av penger ….

…Hår Hvis en kvinne drømmer om at hun har vakkert hår og at hun kaster det, vil hun være likegyldig i sine personlige anliggender og kaste bort stiene til fremgang på grunn av å forsømme bruk av sinnet . Hvis en mann drømmer om at han glatter håret, forutsier dette at han vil bli fattig på grunn av sin raushet og vil lide av en sykdom som skyldes intellektuelle problemer . Hvis du ser håret ditt bli grått, forutsier dette død og en smittsom sykdom i familien som ble overført av en slektning eller en venn . Hvis du ser deg selv dekket av hår, varsler dette en overbærenhet mot lovbrudd til det punktet å forhindre deg i å komme inn i samfunnet av høflige mennesker . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gå inn i en egen verden som gjør krav på retten til å handle etter sin egen vilje, uavhengig av moralske normer . Hvis en mann drømmer om at han har svart krøllete hår, vil han lure folk med sin interessante tale, og det er veldig sannsynlig at han vil lure kvinnene som stoler på ham . Hvis en kvinnes hår ser svart og krøllete ut, vil hun bli truet med forførelse . Hvis du drømmer om å se en kvinne med gyldent hår, vil du bevise at du er en fryktløs elsker, og du vil være kvinnens lojale venn . Hvis du drømmer at kjæresten din har rødt hår, vil en kvinne du elsker avvise deg for svik . Rødt hår antyder endringer . Hvis du ser bruxhår, vil du ikke ha hell i å velge yrke . Hvis du ser velstelt hår, vil lykken bli bedre . Hvis du drømmer om å klippe håret nær hodebunnen, indikerer dette at du vil være sjenerøs til det ekstravagante overfor en venn, og resultatet vil være økonomiske utgifter . Hvis du ser at håret blir mykt og luksuriøst, forutsier dette lykke og velvære . Hvis en kvinne sammenligner i drømmen mellom et svart hår og et hvitt hår som hun tok fra hodet, forutsier dette at hun kan nøle mellom to ekteskapsforslag kombinert med lykke utad, og med mindre hun tar godt vare på saken, vil hun velge mannen som vil forårsake hennes tap og sorg i stedet for den som vil gi lykke til henne . Hvis du ser mykt og uklart hår, vil livet være en utmattende forfengelighet, arbeid vil kollapse, og ekteskapets åk vil bli tungt . Hvis en kvinne ikke lykkes med å stylere håret, mister hun navnet på en respektabel mann på grunn av utilbørlig temperament og forakt . Hvis en jente drømte om kvinner med grått hår, indikerer dette at de vil komme inn i livet hennes som rivaler i kjærligheten til en mannlig slektning, eller de vil dominere følelsene til hennes forlovede . Hvis du drømmer om å klippe håret ditt, indikerer dette bitre skuffelser . Hvis en kvinne drømmer om at håret hennes faller ut og skallethet er synlig, må hun tjene sitt eget levebrød, da flaks har ignorert henne . Hvis en mann eller en kvinne drømmer om at de har snøhvitt hår, indikerer dette at de vil ha en heldig og hyggelig reise gjennom livet . Hvis en mann rydder en kvinnes hår, indikerer dette at han vil nyte kjærligheten og tilliten til en respektabel kvinne som vil stole på ham selv om verden fordømmer ham . Hvis du ser blomster i håret ditt, spår dette problemer som kommer, men når de ankommer, vil de føre til at du blir mindre redd enn frykten du hadde for dem mens de var langt borte . Hvis en kvinne drømte at håret hennes hadde blitt til hvite blomster, betyr dette at ulike problemer hun vil møte og vil gjøre det bra hvis hun styrker mannen sin med tålmodighet og styrker hennes forsøk på å tåle prøvelsene med pisking . Hvis du drømte om at en hårstreng ble til en defekt og falt ut, indikerer dette et problem og skuffelse i dine saker . Sykdom vil sitte på lyse forhåpninger . Hvis en person ser at håret blir til helt hvitt hår på en natt og ansiktet fremdeles er synlig ungt, forutsier dette en plutselig katastrofe og dyp tristhet . Hvis en jente så denne drømmen, forutsier dette at hun vil miste kjæresten sin gjennom en plutselig sykdom eller ulykke . Hun vil trolig være bekymret for en hensynsløs handling fra hennes side. Hun bør se opp for kollegene ….

Og noen av uttrykkene sa: Den som så at han selv var i en festning og hun er en velgjører, og hans gruppe er med ham og hans økning, da er han trygg fra sine fiender og har vunnet det som kreves, er rettferdighet i sin religion, og er håndhevbar i sin sak, og i alle fall ser en person seg selv i et slott på en hvilken som helst måte, er det prisverdig hvis han ikke har det som er forkastelig i kunnskapen Uttrykk ….

Og det ble sagt at den som ser at han krangler med en gutt og han er seirende, er det slik, og den som ser at han krangler med en av dhimmiene, det er forskjell på mening ….

Og den som ser som om han drepte en gutt og smurte ham, indikerer dette at han kaller ham til noe forbudt, og kanskje vil han adlyde ham i det ….