…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….

…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….

…Og det ble sagt at den som så noe av dyret som spiste av høyet sitt, så den som tilskrev dyret til ham, spiser av pengene sine og krysset må krysse maten hvis det er til fordel, så er det ikke noe galt med det og pengene blir brukt på den som har rett til det, og hvis det ikke er til fordel, så mangler det penger i den grad det ble spist av dem ….

…Når det gjelder skrivepenner, har de tolkninger. Den som ser at den allmektige Gud har lite i hånden, vil føde en dydig lærd, og det sies at det er en jobb, og det sies at kunnskap blir gitt av den allmektige ordtaket “ Kunnskap med pennen . ” Verset . Og hvis han ser ham skrive med det, går han i en stat og lindrer noe ….

…Og noen av uttrykkene sa at en visjon om grøftingen er at barna skal disiplinere og at de voksne tar ut penger ….

Og den som tror at han fjerner sløret eller noen fjerner det fra det, tolkes ved å skille sin kone, enten ved skilsmisse eller død ….

…Og den som ser at en av tjenerne hans ranet og kappet tungen, så indikerer han ulykken på grunn av en kjær mann ….

Den som ser at noe har nådd ham eller forlatt det, han skal tolke det vi har nevnt ….

Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….

…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….

…Eieren av frukthagen har verdiene til en kvinne . Og treskjæreren sladrer . Og eieren av kylling og fugler Nakhas slaver . Frukten tilskrives frukten som solgte den . Den som selger eiendom er bra for ham, og det er ikke noe godt i den for den som kjøpte den, og den som selger en slavejente, det er ikke noe godt i den, og det er bra for den som kjøpte den . Det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt ….

…Diskusjon av betydningen av incest. Har du sett at du har samleie med moren din? Eller så du at du har samleie med faren din? Så du at du Tjama datter? Eller så du at du har samleie med din bror, onkel eller onkel? Så noen av dere at han hadde samleie med broren sin? Det er rart at vi noen ganger ser motparten fornøyd med det de gjør med det ! Du kan til og med se en person du aldri kjenner, og du har sex med ham, så hva er forklaringen på denne saken? Er disse visjonene du ser mer eller mindre? Forteller du om det eller tier om det og frykter det? Har du noe å legge til disse temaene, gjennom personlige erfaringer eller spesialisert lesing? Er det hendelser knyttet til å se slike visjoner i deg? Og mange andre spørsmål? Denne tingen har ikke noe håp om å gjenta den, og derfor er samleie forskjellig, det kan være av en hyggelig og gledelig betydning, og det kan være det helt motsatte, men jeg liker ikke frykt og forlegenhet fra å se slike ting, og dette er poenget av hesten, og dette var det som fikk meg til å skrive om det her . Noen mennesker har samleie med incestuøse mennesker som rettferdighet og tilknytning til dem, og noen er fiendtlighet og uenighet, og noen er bevis på ekteskapet deres, og noen er et evangelium om å besøke Mekka …. Og så er ikke betydningen den samme, og vi finner noen som forklarer slike drømmer i en ekstrem forklaring av pessimisme , så Jeddah skiller seg fra en kvinne , eller tviler på Unleashed , eller tviler på søsterens ære ! Og slike mennesker hvis det ble sagt : Hvordan kan vi overbevise dem om å gjøre dem gale? Vi overbeviser dem om at personen refererer til kunnskap og ikke uvitenhet , og ved å fortelle ham : at visjoner ikke bryter med dem med en dom , de er formodende og ikke sikre på betydning , og vi forteller ham også at betydningen av din visjon er ikke nødvendigvis slik du forsto det , da det kan ha en helt annen betydning ….

…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

…Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, så gjør han en rettferdig gjerning som kreves av himmelen, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, har han flyttet fra denne verden til den. Hvis han ser at han har kommet til det for å gå inn i et individ som våkner av sykdommen sin, og den som ser at han har spist av frukten eller gitt det til ham av noen andre og spist av den, har han godt av et arbeid med arbeid Rettferdighet og den som ser at han er i den og ikke vet når han kom inn i den, da er han fremdeles en dyrebar velsignelse i denne verden, og den som ser de som bor i den eller hennes to sønner, så er det fra rettferdighetens handlinger i saken og den som ser at han har nøkkelen til paradis i hånden, da dør han av monoteisme…

…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….

…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

Hage Hvis du i drømmene dine ser en hage full av grønnsaker og blomster, betyr dette stor sjelefred og tilfredshet . Hvis du ser grønnsaker, betyr dette elendighet eller tap av penger og baktalelse . For kvinner forutsier denne drømmen at de vil være berømte eller lykkeligste i husholdningene . Hvis en person drømmer om at han går med sin kjære i en hage med blomstrende grener og koordinerte planter, betyr dette ekte lykke og uavhengige midler ….

…Det er i en drøm som ber om tilgivelse og søker om tilgivelse er hagen, og den som ser at han vanner frukthagen sin, familien hans vil komme . Hvis han ser frukthagen sin tørr, så er kona øde . Og den som kommer inn i en ukjent hage hvis bladene er spredt, de vil bli slått . Og frukthagen indikerer kvinnen fordi hun blir vannet med vann og hun blir gravid og føder . Den ukjente frukthagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene til seerne, og i hans hender høster leseren fra fruktene av hans visdom, og den forblir med sin opprinnelse med det folk nevner, som er det gamle og oppdaterte treet, og løftet og løftet er som dets søte og sure frukter . Kanskje den ukjente frukthagen indikerte paradis og dets lykke fordi araberne kaller det himmelen . Kanskje han pekte lunden mot markedet og brudens hus, så trærne var hennes bord, og frukten var hennes mat . Og kanskje antydet han et sted eller et dyr som skal brukes fra, og som skal brukes i det, som butikker, khaner, duer, geiter, dyr, husdyr og andre avlinger . Hvis noen ser seg selv i en hage, ser jeg på tilstanden hans, hvis han er i sannhetens hus, så er han i paradis og lykke, og hvis han er syk, døde han av sin sykdom, hvis frukthagen er ukjent, og hvis han er Mujahid, oppnår han martyrium, spesielt hvis han ser en kvinne kalle ham for seg selv, eller han drakk melk eller melk i den. Honning fra elvene hans, eller hvis fruktene ikke ligner det han har kjent, og hvis det ikke er noe av det, og hvis han er enslig eller har hatt en ekteskapskontrakt, giftet han seg eller inngikk en kone og fikk som han så i hagen . Og den som kommer inn i en hage og ser en ansatt eller en slave tisse i bena, eller vanne ham uten driverne eller fra en annen brønn enn sin egen, så er han en mann som forråder ham i sin familie . Den velkjente frukthagen er veiledende for sin eier, garantist eller hersker, og indikerer moskeen for allmennheten, inkludert folket, den private, den uvitende, de lærde, den elendige, den sjenerøse, og den indikerer markedsplassen eller rollen som kunnskap, for eksempel skolen og andre steder som kombinerer tilbedere og studenter av vitenskap . Det indikerer universitetshuset for de rike og de fattige, de gode og umoralske . Den som kommer inn i en drøm i hagen, som om han går inn i den på det tidspunktet fruktene kommer inn, indikerer godhet, levebrød og en økning i gode gjerninger, ektemenn og barn, og hvis det er på slutten og blader falt fra det, indikerer det å avsløre situasjonen og gjeld eller skilsmisse fra ektemenn eller tap av barn, hvis innsiden til Bustan-døde, så er han i himmelen, og hvis han var sunn, hadde han kanskje vært urettferdig mot seg selv og ikke pålitelig i sin religion. Hvis han hersker over ham eller sin besittelse, oppnår han ære og autoritet, ellers er han bortkastet på seg selv . Kanskje frukthagen antydet kona, sønnen, penger, godt levebrød og fjerning av bekymringer . Og kanskje indikerte Bustan stedet hvor festen det er forskjellige matvarer og farger, og sultanens hus som samler hærer og soldater ….

…Al-Bustan : refererer til kvinnen, fordi den blir vannet med vann, og den formidler og føder . Og hvis hagen var en kvinne, så var det et tre av hennes folk, hennes familie, hennes sønn og hennes rikdom, så vel som fruktene, og den ukjente hagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene på betrakteren og i lesernes hender, fordi han alltid høster fra frukten av sin visdom, og den forblir med sin opprinnelse, med omtale av mennesker i den. Det er det gamle og moderne treet . Og hva den inneholder av løfter og advarsler som søt og sur frukt . Kanskje angav en ukjent frukthage himmelen og dens lykke, fordi araberne kaller det paradis . På samme måte kalte Gud den allmektige det ved å si : “Jeg vil at en av dere skal ha en hage med palmer og druer som strømmer fra under elver. ” Kanskje frukthagen refererte til markedet og bryllupshuset, så trærne hans er bordene, og fruktene er maten, og kanskje indikerer han hvert sted eller dyr som kan brukes og brukes i det. Som lunder, khaner, duer, molarer, mamelukker, dyr, husdyr og alle andre avlinger, for hvis frukttræret er det, er det som knuten for eieren, eller som tjenesten og forskjellige husdyr for eierne . Og frukthagen refererer kanskje til verdens bolig, herskeren og herskeren, som er den som samler mennesker, og er sammensatt blant alle andre raser, så den som ser seg selv i en hage, vil se på hans tilstand og øke sin sove. Det er ukjent, og om det var en mujahid som fikk martyrium, særlig hvis det var en kvinne i den som kalte ham til seg selv, og han drakk melk av honning fra elvene, og fruktene til den lignet ikke det han hadde kjent, og hvis ikke noe av det, og synet ikke tydet på vitnesbyrd, så jeg på hans tilstand. Han er sølibat eller som har inngått et ekteskap eller inngått sin kone og fått fra henne, og han så henne på den måten som han hadde sett i hagen til ham i en drøm om godt eller ondt, etter tid . Hvis visjonen var midt i tiden og under fall av blader fra trærne og tap av frukt, så han bort fra det han ikke likte, og han så i det hva han hater når det gjelder fattigdom, omsorg for eiendeler eller sykdom i kroppen . Og hvis det var i tidenes komme og vannstrømmen inn i pinnene, eller fremveksten av frukt og forebygging av dem, så er saken imot den første, og hvis noen som har en kone ser den som ønsker pengene hennes eller er ivrig etter skjønnheten hennes, vurderte hun det også i de to gangene og ved det som ble laget i en drøm om å si, vanne eller spise frukt eller samlet . Hvis noen ser at han har et behov med autoritet eller krangel med herskeren, så uttrykker jeg også konsekvensene av kommandoen hans, dens upassende og fratakelse av tid og tid, og av det han fikk i en drøm fra fruktene som indikere godt eller ondt, i henhold til det han ser i tolkningen av frukt . Når det gjelder de som ser en gruppe mennesker med ham som deler med ham i hans marked og industri, så er hagen folks marked, og det indikerer også dens hykleri og fordervelse i tid og to ganger . På samme måte, hvis øynene hans falt da han kom inn i det ved inngangen til badet, hotellet eller ovnen hans, tilhører indikasjonen til frukthagen det stedet, så det han så på det om godt eller ondt, vendte tilbake til ham , med mindre den som så det i den, var en ansatt eller en slave som urinerte i den eller vannet ham fra andre enn driverne, eller fra en annen brønn enn brønnen hans, for han er en mann som forråder ham i sin familie eller går imot ham til sin kone eller hans umma, hvis det er han som gjør det i hagen, og urinen er blod, eller han vannet det fra annet enn havet, og han har samleie med en kvinne hvis hagen er ukjent, ellers vil han kommer fra sin kone det som ikke er. Det er tillatt for ham hvis hagen er hagen hans, for eksempel for ham å tre inn med henne etter at han har brutt den, eller å gifte seg med henne i anus eller under menstruasjon . Og det ble sagt at hagen, vingården, hagen er å søke tilgivelse, og hagen er en manns kvinne like mye som generøsitetens skjønnhet, dens godhet, styrke og frukt, hennes penger, børster, smykker og gull . Treet hans, fortykningen av beinet, fetningen av det, dets levetid, dets kapasitet i sin verden, og hvis han ser en fruktbar vingård, er den en bred verden, og den som ser at den vanner sin frukthage, familien hans vil komme, og den som kommer inn i en ukjent hage, har spredt bladene, de blir truffet av dem, og den som ser frukthagen sin er tørr, han vil unngå at Etienne er hans kone ….

…Offentlig park Hvis du ser deg selv gå i en vakker offentlig park i en drøm, betyr dette velstand og glede . Hvis du går med kjæresten din, vil du ha et lykkelig og lykkelig ekteskap . Forsømte offentlige hager blottet for trær og blomster symboliserer uventede problemer og tilbakeslag ….

…Og den som så en vakker kvinne som kom inn i hans hjem, han ville bli velsignet med glede . En vakker kvinne er penger som ikke overlever, fordi skjønnhet endres . Og så han som Aden en ung kvinne kom til ham med ansiktet hennes, ble hans kommando akseptert etter administrasjonen . Og den arabiske kvinnen er en ukjent, preparert ung kvinne, beskrivelsen av hennes godhet og nytte i tolkningen, og de tykke kvinnene i tolkningen, fruktbar Sunnah . Og de tuktede og elendige kvinnene, og den beste arabiske kvinnetolkningen av Adam, og det ukjente av dem, er bedre enn de kjente, og de sterkeste og de kunstige enn dem i utsmykning og utseende, bedre enn andre . All favorisering av arabiske kvinner og Adam og deres behandling av tolkning er like god som de er, og de har mer enn andre kvinner . Hvis en kvinne ser en ung kvinne i drømmen, er hun fienden i enhver situasjon hun ser . Hvis hun ser en gammel kvinne, er hun bestefaren ….

…Den som ser seg selv lage et skjold : Han bygger en befestet by . Bruk av skjold indikerer også en bror Zuhair, eller Ibn Shafiq . Og hans klær for handel er en dyd som vil bli anskaffet av ham fra permanent handel, sikkerhet og bevaring . Og skjoldet var penger og en konge . Og det ble sagt at det som var dekket av våpen, slik som skjoldet, egget, kjevebrettet, kistene og benet, som indikerer klærne i klærne, og kjevebrettet er som et skjold, bortsett fra at det er sterkere, bevart og sterkere . Og det ble sagt at bruk av den indikerer ekteskapet til en sterk, kjær kvinne og en vakker kvinne med penger . Når det gjelder tilgivelse og egg, den som ser tilgivelse eller egg på hodet, er forsikret om tapet av pengene sine, og han vil motta ære og ære . Og det ble sagt at hvis egget er av høy verdi, indikerer det en rik og vakker kvinne, og hvis det ikke er høyt, indikerer det en stygg kvinne, og det ble sagt at den som så et jernegg, nådde en flott måte . Allahs sendebud fred være med ham : ~ Jeg så om jeg var i et skjold som var sårbar, Vooltha-byen . Og jeg Mirdif-ram, Voolth ram-bataljon . Og hvis jeg ikke så sverdet mitt med Zulfikar, var ikke Voolth i deg . Og jeg så okser slaktet, Voolth død av mine følgesvenner . ~ Og underarmene av jern er menn av hans slektninger, så den som blir sett på ham med to hjelpere, han blir styrket av hendene til en mann av sine slektninger . Det ble sagt at han fulgte med to store sterke menn, og tolkningen kan ha falt på hans sønn eller bror . Og den som ser på ham to jernben, de er født og styrker i en reise ….

…Når det gjelder patridge tolkes den på ansiktet, og Al-Kirmani sa Al-Hijjah er en vakker kvinne eller en vakker hushjelp ….

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at han spiser blomster fra trær i sin tid og tid, tolkes med gode ord fra den som treet ble tilskrevet i opprinnelsen, slik de ble presentert i separasjonen av trær ….

…Den som kommer inn i en ukjent lund : I dagene da bladene falt, og han så bladene falle, eller så han at trærne var ukjente, ble han rammet av bekymringer . Og den som ser en rik hage der det renner vann og palasser, og en kvinne kaller ham for seg selv, han vil sørge for martyrium og komme inn i himmelen . Hvis han ser at han har en lund å spise frukten av treet sitt, vil han motta penger fra en rik kvinne . Hvis han plukket fruktene fra trærøttene, bestred han en hederlig mann og vant ham ….

…I paradiset, dets skattkammer, torg, palasser, elver og frukt, fortalte predikanten Al-Walid bin Ahmed, han sa Ibn Abi Hatim fortalte oss, han sa Muhammad bin Yahya al-Wasiti fortalte oss, han sa Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani fortalte oss, han sa Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad fortalte oss, han sa Hammad bin Zaid fortalte oss, på myndighet av Hisham Bin Hassan, på autoritet fra Hafsa bint Rashid, sa : Marwan al-Mahlami var vår nabo, og han var et flittig monster, så han døde, så jeg fant ham som en veldig sterk mann, så jeg så ham som han så den sovende, så jeg sa, Abu Abdullah, hva gjorde din Herre til deg? Han førte meg til himmelen. Hun sa : Jeg sa, hva så? Han sa, så hevet seg til høyrehåndene, hun sa : Jeg sa, hva da? Han sa, så reiste du det til de nærmeste. Jeg sa: Hvem har du sett fra brødrene dine? Han sa: Jeg så Al-Hassan, Ibn Sirin og Maimouna . Hammad sa, Hisham bin Hassan sa, Umm Abdullah snakket til meg, og det var valget mellom kvinnene i Basra. Hun sa at jeg så i søvne som om jeg kom inn i et godt hus, så gikk jeg inn i en hage, og jeg så av godheten sin hva Gud ville, så hvis jeg er en mann som lener seg på en seng av gull og rundt den og er i deres rakte Al-Akarib, sa hun: ~Jeg er overrasket over hva jeg ser så bra som han kom, og han ble fortalt om dette?~ Han sa dette, Marwan Al-Mahlami kom og satte seg på sengen sin, sa hun, så jeg våknet av søvnen min, så hvis begravelsen til Marwan hadde gått for meg den timen . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani fortalte oss i Damaskus, han sa Ali bin Ahmed Al-Bazar fortalte oss, han sa: Jeg hørte Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis si : Jeg hørte faren min si : Jeg var i moskeen min en dag alene etter at vi ba om ettermiddagen, og jeg hadde satt en vannkegle for å kjøle den ned til frokosten min i nisjeen til moskeen. Så øynene mine sovnet, og jeg så som om en gruppe poppel al-Ain hadde kommet inn i moskeen og klappet i hendene, så jeg sa til en av dem : Hvem er du? Hun sa til Thabit al-Banani, så jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Abd al-Rahman bin Zaid, og jeg sa til den andre : Og du sa til terskelen, og jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Farqad, til du forble en, så jeg sa : Hvem er du for? Og hun sa til de som ikke kjøler vannet, for å bryte hans fort . Så jeg fortalte henne, hvis jeg var ærlig, så la kjeglen komme, og kjeglen snudde seg og falt fra alkoven, og jeg la merke til fra min drøm om å bryte kjeglen ….

…Og det ble sagt at den som så at han kom inn i en hage og fant den fullstendig fra alle ting, det er en kilde til levebrød, godhet og nytte, spesielt hvis han høster noe av den, fordi den Allmektige sa: “ Hagene med glede som er din . ” Verset ….

…Og den som ser at han har gått inn i en hage og samlet noen av fruktene og fruktene sine og ledet dem hjem, dette indikerer at det er godt og utbytte av kongen ….