…Noen av tolkene sa at visjonen om å vaske med rent vann til den avdøde indikerer at den avdøde er fattig, men han reformerer sin religion ….

…Og den som ser at han utfører vask med overskyet vann og lignende, da er han nød, men han håper lettelse ….

…Og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, da er han avveie fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige liv så mye som han gikk bort fra stien ….

Og den som så at månen gikk utenfor grensen, hans kone droppet en mannlig sønn, og hvis hun ikke var gravid, var det ikke Mahmoud ….

Veien Hvis du drømte om at du hadde reist en humpete og uberørt vei, forutsier dette nye bekymringer som bare gir deg bekymring og bortkastet tid . Og hvis veien er foret med trær og blomster, så vet at den nærmeste fremtiden byr uventede gleder for deg . Når det gjelder vennene som fulgte ham på veien, spår det suksess med å bygge et ideelt hjem fullt av glade barn og en lojal kone eller en lojal mann . Hvis du mister veien, forutsier dette at du vil gjøre en feil i noen av beslutningene dine innen handel og dermed vil bære noen tap . Hvis du drømte om at du mistet veien, advarer dette deg om å frigjøre fantasien din fra kommersielle spekulasjoner, ettersom prosjektene dine trues med å mislykkes hvis du ikke er flittig med å håndtere dine saker ….

…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene venstre hånd tolkes av barna til en bror ….

…Hvis han ser ut som om han snurrer himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….

…Hvis han så at han hadde seg fire sverd, et sverd av jern, et sverd av bly, et sverd av null og et sverd av tre . Han har fire sønner, så jern er en modig gutt, null er en rik gutt, bly er en effeminate, og tre er en hykler ….

…Og den som ser at han bærer et teppe ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er nakken .)…

…Og den som ser at en hund hopper lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….

…Og den som ser at han har tråkket en kvinne, hun skal bli gravid og føde et barn ….

…Og den som ser at han hadde seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Den som så at han hadde seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….

…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er noe som er bra å sitte som ham mens han er våken ….

…Og den som ser at han sitter et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Og den som ser at fargen pannen hans er noe han hater sitt frø, så blir han skyldner, og hvis fargen endres etter spiring, vil han betale den gjelden ….

…Hvis han ser ut som om håret venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og den som ser at banditten tok pengene sine og plyndret eiendelene sine, så fortsetter han med en viss mann og hedrer ham, og han oppnår mange fordeler i henhold til det han tok fra ham eller indikerer at det skjedde en ulykke for ham eller noen av brødrene hans, og den som så at bandittene samlet seg, men hva de var i stand til å ta fra ham, det indikerer alvorlighetsgraden av sykdommen. Det blir presentert for ham en slik måte at han nærmer seg døden og konsekvensen av hans kommando vender tilbake til helsen og noen av dem sa at den som så at en gruppe dukket opp mot ham mens de var aggressive, da ville han seire over sine fiender, og den som så at en tyv kom inn og slo fra pengene hans, gikk med dem, så dør en person der og den som ser at han kom inn og ikke bærer noe, han blir syk i den. En person fører tilsyn med døden og blir så frisk, og den som ser at han har krysset veien og tatt andres eiendeler, det indikerer at eieren o f bagasjen plager bandittens levebrød, spesielt i en sak som forårsaker skade fra ham, og hvis han ser at han har kuttet av veien og ikke tar med seg bagasje, er han alvorlig syk eller gjenopprettet. Og den som ser en av tyvene, får kallet til bønn. et fyrtårn er han kjent for sin tilstand, og den som ser et av forbrytelsesfolket i en forferdelig sak, så vender han tilbake til Gud, og hvis han ser ham imot det, så er hans uttrykk mot ham, og det kan være som han så. Hvis forbryteren var kjent, og hvis han så at han begikk en stor forbrytelse, vil han bli betrodd å begå noe forbudt og ikke ta den rette veien, og noen av dem sa at jeg hater å se forbrytelsen i våkne og drømme…

…Når det gjelder å gå og ta veien, den som ser at han går eller en hest går sakte med ham, da blir han æret og hederlig, og den som ser at han går i støv, han får penger raskere, og hvis han går i sand, da er han opptatt med å jobbe, og hvis han går torner og smerter, vil han slå noen av familien sin og den som ser at han går en vei som har til hensikt å Ijtihad, fordi han er på veien for sannhet og religion, og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, han avviker fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige nivå så mye som han gikk bort fra stien. Det er mørkt, det er en villfarelse i religionen hans, og hvis han ser at han kommer ut fra mørket til lys, kommer han ut fra veiledning til veiledning, og den som ser at han går en vei, protesterte mot ham det som hindrer ham fra veien fra et dyr, livløs eller en plante, så har han nådd det siste av sin kommando og etterspørsel…

…De alvorlige stiene : stien er den rette stien, og stien er religion og integritet . Den som går gjennom den, er rett vei, metoden for religion og islams lover, og følger den mest litelige lenken av sannhet . Hvis han mistet veien, er han forvirret om seg selv og sin religion . Og hvis han ser at han går flatt på veien, så er han til høyre . Hvis han er en verdslig eier, blir han guidet til en lønnsom virksomhet . Når det gjelder den villedende måten, er det en villfarelse for den som gikk . Hvis han ble guidet og truffet, kom han tilbake til sannheten . Og den skjulte banen er forfengelighet og kjetteri . Når det gjelder banen som snur seg i atferd, er det i sekter og handlinger . Abu Musa Al-Ash’ari, må Gud være fornøyd med ham, sa : Jeg så som om jeg hadde tatt mange hester, og de forsvant til en gate var igjen, og jeg gikk den til jeg endte et fjell, og se, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er over ham, hans side Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa jeg : Vi tilhører Gud og vi vender tilbake til ham. ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han går i en mørk natt og veien er uklar for ham når han tror at han er på veien, så indikerer det hans integritet religionens vei .~…

…Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som kaller og deretter har en visjon? Med tanke det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og kaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under skudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som kaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som kaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er grunn av å tenke det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler subjektet kalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han beropte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

…Tiger Å se en tiger og være redd for den i en drøm indikerer muligheten for brått å kansellere ekteskap eller arbeidsbånd grunn av virkningen av press knyttet til ditt omdømme . Hvis du drepte en tiger eller overveldet den, forutsier dette glede og lykke i ditt engasjement, trøst og forståelse i nærheten av venner . Hvis noen truer deg med en tiger, forutsier dette problemer i arbeidsmiljøet . Noen venner kan holde tilbake fra løftene sine og hjelpe deg . Hvis du hører lyden av en tiger og er redd for det, vil du høre urovekkende nyheter om tap jobben, og du kan komme i trøbbel med de rundt deg . Hvis du drømte om å se en tiger som ligner en katt, er dette et dårlig varsel med mindre du drepte den . Hvis en tiger nærmer deg i en drøm, vil fiendene fange deg og forfølge deg . Hvis en tiger angriper deg, forutsier dette at svikt og skuffelse vil gi deg mange bekymringer og smerter . Hvis du lykkes med å forvise ham eller drepe ham, vil du lykkes i alle dine prosjekter og forretninger . Hvis du drømmer om en tiger som flykter fra deg, forutsier dette at du vil overvinne vanskeligheter og stige til de høyeste rekkene . Hvis du ser en tiger i et bur, forutsier dette at du vil beseire de som står i ansiktet ditt og legger hindringer i veien . Hvis du ser biter av tigerskinn, forutsier dette at du vil følge veien til rikdom, lykke og et behagelig liv ….

…Hvis en jente drømmer om at hun krysser et fjell med fetteren og den døde broren, og broren hennes smiler, er denne tolkningen en forbedring i tilstanden hennes, med nødvendigheten av å passe deg for bedrag, nag og venner . Hvis jenta blir sliten og slutter å gå, betyr dette at hun vil være trist fordi hun ikke fikk noe hun planlegger å ha . Hvis du drømmer om at du klatrer et fjell og veien er enkel, betyr dette at du lett vil nå rikdom og rikdom . Hvis veien er humpete og du ikke klarte å nå toppen, betyr dette problemer og bekymringer i livet, og du må forsøke å overvinne svakheten som ligger i din karakter . Og hvis du våkner et farlig sted fjellet, betyr dette at dine saker vil gå til det bedre ….

…Og den som ser at han sitter en kamel og har forvillet seg fra veien mens han kjører kamelen og ikke kjenner veien, så indikerer han og den som ser at han har funnet en kamel, indikerer ekteskap, og hvis kamel har en fraksjon med henne, da vil kvinnen få en sønn ….

…Hvis en person kom bort fra veien i en drøm, og stien var rett, indikerer det hans tilbøyelighet fra sannheten og veiledningen, og hvis det var en skjev vei, er villfarelse fra den en hindring fra rikdom til å søke rasjonalitet og integritet . Og den som ser at han har kommet bort fra stien, da går han i løgn, og hvis han finner veien til veiledning, så vil han slå bonden . Se også avbryt ….