…Og den som ser at pus kommer ut av penis, han gifter seg fordi pus ser ut som sæd, og hvis pus kommer ut av anusen, er det ikke noe bra i det ….
Drømmer om vann som kommer gjennom hull i taket, kan ikke forvente
(264 betydninger av å drømme om vann som kommer gjennom hull i taket, kan ikke forvente)…Når det gjelder flebotomi : Hvis noen ser en gammel mann, så forkaster han ham, han hører et ord fra en venn . Hvis det kommer ut av blodsved, blir det belønnet . Hvis det ikke kom noe blod ut av det, så sies det at det er riktig, og separatoren kommer ut av synden . Hvis han slår ham av paradoksalt, slutter han å snakke om ham, og hvis han stopper ham lenge, øker han ordene og dobler dem, og hvis han ser ut som om han er en ung mann, så vender han ham bort i lengderetningen, så hører fra fienden sin stikke mot ham og øker pengene . Og den som ser det som om den unge mannen vender ham bort, så er det døden til noen av hans slektninger . Hvis den unge mannen knekker ham lenge og det kommer blod ut av ham, slår han ham fra sultanen og tar like mye penger fra ham som blodet som kom ut av ham . Hvis en lærer vender ham bort og det kommer mye blod ut av ham i en bolle eller tallerken, så blir han syk og pengene hans går til barna og legene, fordi tallerkenen er legen . Hvis han bryter det og ikke ser noe blod eller en ripe, hører han ord fra sine slektninger som tilskrives det organet, så mye som han led av smerte . Hvis han forakter blod som kommer ut, blir han syk og skader pengene sine, og hvis det er i hans samvittighet at flebotomi gagner ham, og blodet kommer ut av det i et kjent og avtalt beløp, så er hans religion gyldig og kroppen hans er også sunt det året ….
…Og den som ser at en død person har utført Hajj, så er det bedre, rettferdig, og det som er ønsket i det hinsidige, og den som ser en død ting som ikke kan skje, så vil noe bli overrasket over forekomsten av det, og søkeren kan ha et resultat ….
…Og den som ser at han har et stort land med mange groper, slik at rullatoren ikke kan passere gjennom det, da vender han seg til en kvinne som har mange korrupsjon, bedrag og bedrag, og har mange feil, la søkeren vokte seg for det ….
…Abu Sa’id, predikanten, sa at taket, hvis det var laget av tre, antydet en tynn mann, og hvis han så at han kom inn på et tak og himmelen var skjult for ham, ville tyver komme inn og stjele eiendelene hans, og hvis bagasjerommet ble brutt fra taket, indikerer det at en hyklerisk mann er død ….
…Taket er i en drøm en kvinne av høy rang . Og det ble sagt : En mann med høy rang . Og den som løper over taket, vil bli rammet av ulykke fra sultanen . Og løsninger på takene indikerer om sommeren hvile og klær og fjerning av bekymringer, kvaler, sykdommer og avslørende hemmeligheter ….
…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….
…Tyren : Opprinnelig en fungerende okse med styrke, kraft, kraft, penger og våpen til hornene, med mindre han ikke har noe horn, for han er en foraktelig, fattig, ydmyket mann, fratatt nåde og kraft, som en isolert arbeider og de fattige president . Kanskje var oksen en gutt, fordi han var en av jordens arbeidere . Og indikerte kanskje ekteskapet til menn fordi han brøytet mye . Og kanskje indikerte han mannen som dukket opp og plogmann, og kanskje indikerte han opprøreren fordi han løfter bakken og vender toppen ned . Og kanskje indikert av hjelp, slave, bror og venn, hans hjelp til plogmannen og hans tjeneste for folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, hvis hun er kvinne, ydmyker mannen hennes henne, og hvis hun er uten mann og hun gifter seg, eller hvis hun har to døtre, deres kone . Og den som ser det, den som har autoritet, vil seire over ham og herske over ham som han håper, og hvis kneet er sterkere, vil det være sterkere . Og den som slakter en okse, hvis han var en sultan, drepte han en av sine arbeidere, eller den som gjorde opprør mot ham . Og hvis han var fra noen mennesker, underkastet han en person, erobret noen som fryktet ham og drepte en person med et vitnesbyrd han var vitne til . Hvis han slaktet ham fra ryggen eller uten slakt, undertrykker han en mann og angriper ham eller sviker ham i seg selv eller pengene sine, eller gifter seg med ham bak ham, med mindre han hadde til hensikt å slakte ham for å spise hans kjøtt eller ta hans fett eller for å tan huden . Hvis han var en sultan som hjalp andre og beordret at pengene hans ble plyndret, og hvis han var en handelsmann som åpnet butikken sin for salg eller fikk interesse, så vant han, og hvis han var mager, mistet han den . Og den som kjører en lastet okse, det vil være bra for ham, så lenge oksen ikke er rød, og hvis den er rød, sies det at sønnen er syk . Transformasjonen av oksen som ulv betegner en rettferdig arbeider som blir urettferdig . En enkelt okse er for guvernøren, for et år og for en handelsmann for ett år . Og den som eide mange okser, han ble ledet av noen arbeidere og sjefer . Og den som spiser hodet til en okse, vil få ledelse, penger og glede, om ikke rødt . Hvis han ser det som om han har kjøpt en okse, så administrerer han dyder og broderskap med gode ord . Og den som ser en hvit okse, vil ha det bra . Hvis han stakk ham med hornet sitt, ville Gud den allmektige vrede ham, og det ble sagt at han stakk ham, velsignet Gud ham med gode barn . Hvis han så som om oksen falt for ham, reiste han langt, og oksens ord eller ord fant sted mellom ham og en rivaliserende mann . Og det ble sagt at den som faller på en okse, han vil dø . På samme måte, den som ble slaktet av en okse og som ble bitt av en okse, ville være syk . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en stor okse kom ut av et lite hull, og vi undret oss over det, og da ville oksen vende tilbake til den hule, og den var ikke i stand til og presset for det . Han sa : Det er det store ordet som kommer ut av mannens munn. Han vil returnere den, men han kan ikke . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han sa at okser er sterke, og det som overstiger fjorten okser er krig, og det som mangler er et argument . Når det gjelder den som tappet en okse, fjernet han den fra sin besittelse, og hvis han var en wali, ville han bli fjernet fra sin jurisdiksjon, og hvis han ellers var, fjernet en arbeider ham fra sitt sted . Og oksens hud er en velsignelse som oksen tilskrives ….
…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han drikker kaldt vann, så er det for ham å treffe tillatte penger .~…
…Og hvis han ser rent vann i det, så lever det av et ubehagelig, og hvis det er skittent eller forurenset, så er det bedragende og lurer, og det er forårsaket av bekymring og sorg, og når det gjelder Al-Akhbiya, hun er en kvinne som skjuler en hemmelighet ….
…Og den som så at han hadde tatt vann fra havet, ville forhindre det i å uttrykke det mot ham ….
…Og den som ser at han drakk godt vann fra havet, da vil han tjene penger på en forbudt måte, og søte penger er tillatt ….
…Og den som ser at han utfører vask med overskyet vann og lignende, da er han nød, men han håper på lettelse ….
…Og den som ser at han kommer ut av et ukjent fengsel eller gjennom en smal dør, så er han veldig prisverdig i alle tilfeller og handlinger ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at noe kommer ut av korsfestelsen hans, så vil han føde en sønn fordi Gud den allmektige sa: ~ Han kommer ut mellom korsfestelsen og korpuset . ”…
…Faraos syn med avgangen fra en rettferdig mann på myndighet av Ibn Masoud – må Gud være fornøyd med ham – og på myndighet fra noen av ledsagerne til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred – kan Gud være fornøyd med dem -: at farao så i sin drøm at ild kom fra det hellige hus til det inkluderte Egyptens hus, så det brente koptene og forlot Israels barn. Egyptens hus ble ødelagt , så han kalte tryllekunstnere, prestene, klanene og besitteren, og han spurte dem om hans syner, og de sa til ham : Han kommer ut av dette landet som Israels barn kom fra – det vil si det hellige hus – en mann hvis ansikt vil være ødeleggelsen av Egypt. . Det som menes med den rettferdige mannen er Moses, fred være med ham…
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…
…Musk kommer ut av munnen. 92 – Han sa : Og Nafeh al-Qari, da han snakket, luktet duften av musk, og det ble sagt til ham : Når jeg satt, parfymerte jeg, og han sa : Hva i går var bra og ikke nærmere, men jeg så en Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i en drøm mens han leste i munnen min fra at Time lukter de som lukter dette ….
…Og den som ser at han gråter og ingen tårer kommer ut av øynene hans, så er det ikke prisverdig, og hvis det er blod i stedet for tårene, indikerer det anger for noe som han har savnet og angrer ….
…Hvis hun ser at noe hater fra skjeden hennes kommer ut av skjeden hennes, så er det et barn, og det er ikke noe godt i ham, og hvis hans type er elsket, så er han en god sønn ….
…Hva er den maksimale tiden visjonen kan oppfylles? Under foredraget mitt om historien om Yusef, fred være med ham, da han så hans syn som en gutt, nevnte jeg at hans visjon ble oppfylt etter førti år, og jeg nevnte bevis der om Salman Al-Farsi som sa : ((Der var mellom Yusefs visjon og dens uttrykk i førti år )) og de fleste uttrykkene gikk basert på denne hadithen til at grensen for visjonen som ender i førti år, sa Ibn Hajar : Al-Bayhaqi nevnte et vitne til hadithen av Salman Al-Farisi, på autoritet fra Abdullah bin Shaddad som sa : ((Det var mellom visjonen til Yusuf og dens setning i førti år og som visjonens rekkefølge ender på )) Ibn Hajar (12_377) Jeg sa : Dette er bevis Det er tydelig at det mest tid som synet kan bli forsinket er førti år, dette er det mest riktige og det er det sterkeste ordtaket, og om saken er det andre ord : Det ble sagt : trettifem år, det ble sagt : nitti år, ble det sagt : tjueto år, og det ble sagt : e åtti år, og det ble sagt. : Åttitre, og det ble sagt : syttisju, og det ble sagt : atten år, og det første, førti år, er det sterkeste, og Gud vet best ….
…Den som ser at han graver et hull for å møte noen eller en brønn, så bedrar han og vender seg mot ham når han går blant folket fra ordtaket: Som gravde for sin troende bror en brønn som Gud har kastet i den ….
…Og den som ser at Bazia sitter på taket hans, det indikerer hans ledsagelse til en ny konge og å oppnå godt og nytte av ham, og hvis en kvinne ser at Bazia gjemte seg i halen, føder hun en mannlig gutt, og hvis foten hans er en tunge, så tolkes han som en jente ….
…Og den som ber med et folk på taket, så ber han til folket, så vil han ha et godt rykte, når det gjelder fard eller veldedighet ….
…Og den som ser at støvet på taket hans er gull, han vil mangle pengene sine og bli utsatt for sin nåde ….
…Den som ser at taket på huset hans blir ødelagt og et opprinnelse har falt, så er det eieren eller eierens død ….
…Og den som ser at han kaller kallet til bønn på taket til sine naboer, han tenker dårlig på folket til sine naboer ….
…Og den som ser det som om han kommer inn i en moske med et folk og graver et hull, han skal gifte seg ….
…Moskeer : Moskeen betegner det hinsidige fordi den blir søkt i den, akkurat som søppeldumpen indikerer verden, og det indikerer Kaaba fordi det er Guds hus, og det indikerer stedene som kombinerer vind, nytte, belønning og hjelp , som herskerens hus, minnesirkelen, årstiden, ribaten, krigsfeltet og markedet fordi det er markedet for det hinsidige . Så indikerer hver moske sin måte i størrelse, berømmelse og essens . Den som bygger en moske i en drøm, og hvis han er verdig rettsvesenet, vil han oppnå den, og på samme måte hvis den er et tema for fatwaen, og han kan indikere i verden et nyttig klassifiseringsverk, og i papirene til en Koran han skriver, og i ungkarene om ekteskap og ekteskap, og for studentene til penger og verden på en bygning som han bygger som avkastningene og fordelene som varer. Som badet, hotellet, butikken, ovnen, skipet og lignende, på grunn av den nåværende belønningen i moskeen med overflod av fortjeneste i den i menighetsbønn, og folk kommer til den fra alle kanter, og skriv det inn uten tillatelse . Og den som i sin oppvåkning påvirket verden og dens penger, eller som hadde innflytelse på dens etterlivet på grunn av dens hastende stilling, vendte ordtakene tilbake til fortjenesten og fordelene i denne verden for ham, eller til det hinsidige og belønningen i fremtiden som er hans krav i hans oppvåkning . Når det gjelder den som ødelegger en moske, går han mot den som bygget den, og han kan utlede vulgæriteten i sin situasjon av den som bygger den i stedet eller får den til å skje på sin plass etter å ha revet den, så hvis han bygger en butikk han favoriserer verden over det hinsidige, og hvis han bygger et bad, er gjelden hans ødelagt på grunn av en kvinne, og hvis han graver et hull i stedet, synder han den som er tvangssvindel eller for av en gruppe som skilte ham fra kunnskap, godhet og gjerninger, eller for en hersker som avskjediget ham, eller en rettferdig mann som drepte ham, eller et sted hvor han hadde ferie eller inngikk ekteskap, ødela han og ugyldiggjort ham . Og hvis han ser seg strippet av klær i en moske, vil han bli fratatt det som er passende for ham fra tegnene til moskeen, og hvis det er i løpet av Hajjs dager, så vil han utføre Hajj, hvis Gud vil, spesielt hvis han ringer til bønn, og hvis han er skyldig, går han ut av det han befinner seg i til omvendelse og lydighet, og hvis han ber i det på grunnlag av omvendelse og lydighet. En annen situasjon enn retning av bønnens retning i møte med stormen, fordi han er viet til å søke verden i et marked med markeder og en sesong med årstider, der han er fratatt det han håpet på, og i det mister han alt han kjøpte og solgte på grunn av korrupsjonen av hans bønn og tapet av hans arbeid . Dette kan indikere korrupsjonen av det som er inkludert i hans uaktsomhet med forbudte og åger hvis den blir møtt av den . Når det gjelder den hellige moskeen, indikerer det pilegrimsreisen til de som nekter eller gir tillatelse, selv om det ikke er i dagene til Hajj med sin essens i det og dets bevis, fordi Kaaba at pilegrimsreisen er i den . Det kan betegne det forbudte huset til sultanen som vil ha det fra hvis inntekt han er trygg, verdens hus, moskeen i Medina og det store markedet for store og forbudte saker, som byttemarkedet og gullsmedene på grunn av det store antallet henvendelser som kreves i det, og hva som kommer inn i dets folk av forbudt, mangel og synd, så vel som alt det forbudte av det som er menneskelig i det. Foresatte er pålagt å unngå å gjøre forbudte ting, fra å overtræde dyr, og fra å forårsake skade ….