…Og den som ser en død person vaskes med noe som ikke er tillatt å vaske, da er han en korrupt mann, og han forkynner noe som ikke har noen mening eller fordel, og hans sinn aksepterer ikke det ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Vannmannen er i en drøm en mann som henter ut penger med list . Hvis en person ser at han tømmer vann uten container, vil pengene ikke vare før de er borte eller fordelene er borte . Hvis han vannet den frukthage, ville han plage en kvinne . Og hvis den hagen bærer frukt, vil han gi den til et barn, slik han ser fra frukten av hagen . Hvis han ser en gammel brønn og vannes fra den med kameler, husdyr eller mennesker, så gjør han de beste og mest ærverdige gjerningene, og han er som en gjeter som drenerer vann fra brønnen for sin flokk kameler og sauer . Og den som ser at han legger en bøtte i en gammel brønn og vanner dyret, så ser han meg i sitt arbeid for en religion eller en verden i henhold til hans styrke og aktivitet på ham . Og den som ser at han lager en bøtte til seg selv spesielt, så jobber han i sin verdens interesse . Og den som så at han ville fjerne bøtta fra brønnen og vaske med den, og hvis han ble fengslet, ville han overleve, og han fikk penger og lykke . Og den som bygger seg opp i en brønn og har en gravid kvinne, skaffer et mannlig barn, og hvis hans kone ikke er gravid, er han en som søker levebrød, og hvis vann kommer ut i bøtta, vil han få det levebrødet, hvis han har varer på reise, kommer det til ham, og hvis han har en kurert pasient, og hvis han er fengslet Overlevd . Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil øse den opp, det er bra, og han vil få penger . Brønnen kan være en kvinne, fordi brønnen er hans forsyning . Hvis bøtta søker kunnskap, er brønnen læreren hans, som drar nytte av sin kunnskap, og det han samler på vann er hans andel og hell ….

…Hvis han ser at han er syk og er i ferd med å bli fjernet, så dør han og kona gifter seg, så vil han dø på utroskap . Det er ønskelig for pasienten å se seg feit eller høy eller bred, eller se sauer og kyr på lang avstand, eller å se vaske med vann, for alt dette er bevis på helbredelse og velvære for pasienten ….

…Hvis han ser en person vaske klærne sine, er det bedre for de døde enn vaskemaskinen ….

…Janaabah er i en drøm om å være i en tilstand av urenhet, og det er et behov som han ikke utførte ablusjon for, så den som ser som om han er en yngel, forfølger han i et behov uten ablusjon, og den som ser at han ber mens han er junub, så reiser han i lydighet, og det ble sagt : Han er korrupt av religion . Og det ble sagt : urenhet er en forvirring av saken for de som ser det . Og den som ser at han er en busk og ikke får vann til å vaske det, da vil det være vanskelig for ham å gjøre det som kreves av denne verdens og det hinsidige ….

…Jernbane Å se en jernbane i en drøm indikerer at du oppdager behovet for å være mer oppmerksom i utførelsen av din handel, da fiendene prøver å fornærme deg og fange deg . Hvis en jente drømmer om en jernbane, forutsier dette at hun vil besøke venninnen sin og tilbringe kvalitetstid . Hvis du ser hindringer og barrierer på jernbanen, betyr dette at du vil styre dine saker tåpelig . Hvis du går over krysset, betyr dette bekymring, angst og hardt arbeid . Hvis du går på jernbanen, kan du forvente å få mer lykke på grunn av din dyktige ledelse av virksomheten din . Hvis du ser en jernbane nedsenket i rent vann, indikerer dette at gleder vil vaske bort uflaks i noen tid, men uflaks vil komme tilbake til deg igjen ….

…Oppgraver graver : Renseren ber om en skjult etterlyst mann, fordi araberne kaller ham gjemme seg, enten i godt eller ondt, så hvis oppgravd er en vitenskapsmann, blir han oppgravd i henhold til sin lære og gjenoppliving av det han har lært om hans kunnskap, så vel som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, med mindre han fører ham til en utgått haug og han knekker eller ødelagte bein, så kommer han ut i sin kunnskap til kjetteri og ulykke , og hvis han finner ham i live, trekker han ut en god ting fra graven sin og når sitt mål om å gjenopplive sin Sunnah og hans lover i henhold til hans skjebne og lignende . Hvis utgravningen av graven til en vantro, en kjetteri eller et av folket i dhimmah ba om læren til folket med villedende eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravingen fører til det i et stinkende lik, slam , eller mye unnskyldning, som er sterkere i bevisene og indikerer å nå den nødvendige korrupsjonen . Når det gjelder den som ser en død person som har levd, hans Sunnah lever for godt eller ondt for den som søker, spesielt hvis han er fra sitt hus eller ser ham i sitt hjem, eller for alle mennesker hvis han er en hersker eller en lærd . Når det gjelder å spise den avdøde fra et sykt hus, er dette bevis på hans ødeleggelse, ellers vil penger gå til familien hennes . Når det gjelder den som kalte ham den døde, hvis han var syk, fulgte han ham, og hvis han var jurist, formante han ham og minnet ham om det som er nødvendig for at han skal komme tilbake fra det han er i og fikse det han er, og når det gjelder den som slo ham død eller møtte ham med rynke og truende og forlate freden, så bør han vokte seg og fikse det han etterlot ham fra viljen hvis det er for ham Eller i handlingene til seg selv og hans synder mellom ham og Gud den allmektige . Og hvis han tok imot ham med mennesker , takksigelse, hilsener og omfavnelse, ville han ha ryddet ham mot den første tilstanden, og omtale av døden til de døde er nevnt ovenfor det som er rik på det . Når det gjelder lammet over kisten : det støtter det døden indikerte i visjonen, og det kan følge en tilstand der den erobrer nakken . Når det gjelder begravelsen, blir den undersøkt som angitt av døden, og det kan være bra for den som har ødelagt gjelden sin, og det kan indikere det lange oppholdet til den reisende, ekteskapet og bruden og inngangen til huset i det hele tatt med bruden fra å vaske, ha på seg hvit og rørende parfyme, så besøker brødrene ham i løpet av uken hans . Og kanskje han indikerte fengsel for de som forventet det, og hvis han utvidet søvnen og en brudes søvn, så er det som er bevist det beste av å spise, gode konsekvenser og overflod av hans verden, og hvis ellers hans tilstand forverret seg og hans liv var bekymringsfullt . Ibn Sirin pleide å si : ~ Jeg liker å ta fra de døde, og jeg hater å gi det .~ Og han sa : Hvis de døde blir tatt fra deg, dør noe . Og den som dør og ikke ser de døde kroppene der, så er det riving av huset hans eller noe av det, og hvis nabolaget ser at han graver en grav for seg selv, bygger han et hus i det landet eller det lokalitet og bor i den, og den som er begravet i en grav mens han lever, blir fengslet og strammet for den, og hvis han ser en død person som omfavner og blander seg med ham, er det en lang levetid for de levende, og hvis han så de døde sovende, det var hans hvile ….

…Sjelden fortalte han at en mann så i en drøm etter sin død, så visjonæren sa: Hva gjorde Gud med deg, så han sa, la meg fordi jeg aldri var i stand til å vaske min urenhet, så Gud hadde på seg et ildplagg for meg, så jeg vil vende meg til den til oppstandelsens dag ….

…Tidevannet er rent i en drøm, og saa’a er det også, fordi profeten pleide å gjøre ablusjon med tidevannet og vaske med saaen ….

…Sjampo Hvis du ser å vaske hår med sjampo i en drøm, må du vite at du vil være opptatt av respektløse bekymringer og saker for å behage andre . Hvis du vasker hodet med sjampo, betyr dette at du vil ta en hemmelig reise du liker så mye hvis du kan skjule den virkelige saken for familien eller vennene dine ….

…Klesvask Hvis du drømmer om å vaske klær, indikerer dette konflikter, men det vil bli en endelig seier for å oppnå flaks . Hvis klærne vaskes og strykes tilfredsstillende, vil innsatsen din brukes på fullstendig lykke . Hvis du går ut ellers, vil lykken mislykkes i gleden . Hvis du ser pene jenter som jobber på et vaskeri, vil du lete etter moro utenfor den sosiale klassen din . Hvis en vaskeriarbeider kommer hjem til deg, står du i fare for å bli syk eller kaste bort noe verdifullt . Hvis du ser grillvogner, viser dette konkurranse og konflikt ….

…Qashab Hvis du drømmer om at du lider av halm, betyr dette at du vil bli ført til dårlig oppførsel på grunn av overdreven bekymring fra en venn eller partner . Denne drømmen forutsier også om din sykdom personlig eller en ulykke . Al- Qashab : ruhet og ømhet i lepper, hender eller føtter forårsaket av kulde ….

…Hvis visjonen var i sin tilstand, og det ble sett på som om han ble begravet i denne tilstanden, uten apparat eller gråt, og ingen deltok i begravelsen hans, blir det som ble ødelagt ikke gjenoppbygd . Med mindre det er i andres hender ….

…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….

…Og den som ser at han drepte en elefant, det skal tolkes ved å drepe en konge i egne hender eller av ham, eller ved å åpne en beleiring ….

…Den som ser ham i en drøm, indikerer vitnesbyrd . Og den som ser ham sint, han skal dø uten anger . Den som bryter Azrael eller beseirer ham, han vil bli frelst fra sykdom, og hvis Azrael beseirer ham, vil han dø . Og det ble sagt : Den som så Azrael lenge levde, og at Azrael, fred være med ham, var lengre enn alle skapninger . Og det ble sagt : Den som ser Azrael, han skal gå inn i noe han må gjøre . Og det ble sagt : Hans syn er en stor frykt . Og den som blir avbildet av Azrael, vil slå folket, og store ting vil skje på hans hender . Og den som ser at han mottar dødens engel, han vil få en arv . Og visjonen om Azrael, fred være med ham, er en indikasjon på skillet mellom mengden, syke dødsfall, riving og ild, og urovekkende nyheter, som nødvendiggjør skriking, klapping og gråt . Kanskje hans visjoner antydet deprimert pensjon, manglende evne til å tjene penger, fengsel og glemme kunnskap, å forlate bønn og tilbakeholde almisse skatt og høye priser . Kanskje visjonene til Israfil og Azrael tydde på å tvinge fiendene og nekte de som benekter oppstandelsen og oppstandelsen ….

…Og den som ser at et fjell har blitt rykket opp fra et sted eller dets deler er atskilt, da er en stor kongs bortgang og spredningen av hans gruppe, og hvis han er årsaken til det, er det ved hans hender eller gjennom ham ….

…Når det gjelder bordet, tolkes det på måter som Al-Kirmani sa, den som så at han spiser ved et bord, da vil han få godt og levebrød for å si: Gud den allmektige, Gud har sendt ned et bord fra himmelen til oss som vil være for oss en høytid for verset, og kanskje bordet var et felt for krig, møte og spise over det, en strid med hender, alle som tåler seg selv og arbeider i livet av sin sjel ….

…Han er i en drøm Salah i religion . Og hvis han ser hasj spire på baksiden av håndflaten, vil den dø og hasj spire på graven hans . Hvis han ser hasj spire ut av sted, for eksempel en moske eller et hus, indikerer det samliv . Og den som dyrker hasj, vil ha fruktbarhet og godhet . Og hvis han ser hasj i folks hender, er det fruktbart det året . Planting av hasj på kroppen er en rik fordel, og hvis den vokser når den treffer planten, mislikes den, med mindre den er syk og indikerer at den er død . Hashish er en pensjon, og husdyr og husdyr er som verdens penger der hver person oppnår det hans Herre har delt og leve av . Og den som ser som om han er i hasj som han samler eller spiser og var fattig, så blir han rik, og hvis han er rik, har han økt, og hvis han er en asket i denne verden og ønsker det, så vender han tilbake til den og er fascinert av den . Tillatt ugress er et skadelig levebrød og et vondt liv . Å se Hashash i en drøm betegner lindring av bekymringer og engler, og indikerer kanskje politimannen . Se også Prairie ….

…Al-Ashnan: Den som ser i drømmen at han vasker hendene med tannpirkere, fortviler han av det han ber om . Og det ble sagt : Med mindre det er utpust eller stink, er det bevis på at bekymring og galle forsvinner, og avlaster behovet . Og det ble sagt : Vask av hender med lav indikerer et vennskapsbrudd . Og indikerer avviklingen av søksmålet . Det ble sagt : Det er en flukt fra frykt . Og det ble sagt : Det er omvendelse fra synder ….

…Hans ord er landet for godt, han vant godt i denne verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød . På bakken, eller hvis han kaster hånden fra skitten, blir han fattig, og hvis han var syk, døde han og ble smuss . Og den som ser at han er fraværende på jorden og ikke ser et hull der, så er det en reise i jakten på verden, han vil dø på den reisen . Og den som ser at jorden er foldet for ham, han skal dø raskt . Og den som så at han flyttet fra land til land for å gå og komme tilbake, han gikk rundt sin kone eller sin hushjelp . Og den som ser jorden, svelget den opp og løsnet den, og hvis han er ond, er det en straff for ham . Og den som ser at jorden har svelget den uten nedbrytning, han skal reise langt unna . Og den som ser at jorden ristet og treffer den i en pisk, så er det en ulykke som påvirker landet fra dets autoritet, eller at det er kaldt, varme, tørke eller stor frykt . Og den som ser at jorden har splittet seg og et kryp har kommet ut av det og folk snakker, så vil han se noe han undrer seg over, og kanskje dette indikerer at livet hans er nær, og kanskje det var et stort generelt vers som ser ut til mennesker å bli vurdert . Og jorden indikerer verden i henhold til omfanget av bredden, dens storhet, dens tranghet og dens litenhet . Det velkjente landet indikerer byen det ligger i, dets folk og dets innbyggere . Og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så kommer en ung mann ut av den, en fiendtlighet dukket opp blant folket, og hvis en gammel mann kom ut, ville de være lykkelige og oppnå fruktbarhet, og hvis den splittet og ingenting kom ut av det, og ingenting kom inn i det, skjedde en ond ulykke på bakken, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker. Den lever og det er en konstant pine i det området. Hvis jorden deler seg med vegetasjon, vil folket få fruktbarhet. Hvis han ser at han graver jorden og spiser av den, vil han tjene penger ved bedrag, og graven er bedragersk . Og den som bretter landet med egne hender, han skal være konge . Det ble sagt : Collapse land til arven etter skade . Et smalt land, smalt opphold . Og fra sitt ord, landet med godt, oppnådde han godt i verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød ….

…Slå : det påvirker de beste fresede i batsmannens hender , men for å se om han slo ham med tre, indikerer det at det er bedre forberedt på ikke å møte ham . Og den som ser det som om en engel treffer ham med tre, han vil dekke over det . Og hvis han slo ham på ryggen, vil han betale gjelden sin . Hvis han slo ham på grunn av funksjonshemming, ville han gifte seg med ham . Og hvis han slo ham med tre, ville det han hatet slå ham . Det ble sagt at juling betegner endring, og det ble sagt at juling forkynnes . Og den som så at han slo en mann i hodet med et banke og det påvirket hodet og satte sitt preg på ham, han vil at sjefen hans skal gå . Hvis han ble truffet i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk lokkene av øyelokket, kaller det ham til kjetteri . Hvis han slo hodeskallen, har den nådd slutten sin i endring av endringen, og angriperen når sitt mål . Hvis han slo i øret eller sprakk det og det kom blod ut av det, vil datteren til de voldsramte kutte av . Det ble sagt at hvert av medlemmene angir slektningen som tolker medlemmet . Noen av kommentatorene sa at juling er bønn, så den som ser at han slår en mann, han må be imot ham . Hvis han slår ham mens han er bundet, snakker han dårlige ord og berømmer ham for stygg ….

…Aaron, fred være med ham, den som ser ham i en drøm, er en etterfølger for en mann som vil lide på grunn av ulykke og krangel . Og den som ser ham, blir en imam, og hvis det er behov for ham, vil det bli oppfylt, og den som ser Aron og Moses, fred være med dem, vil omkomme på hans hender en mektig undertrykker, og den som ser en av dem og har tenkt til krig, vil han vinne ….

…Et valnøttre, for han er en blind, knapp og elendig mann, og på samme måte frukten av det, er penger som ikke kommer ut med mindre arbeid og svindel. På samme måte, hvis månens eier er i stand til å oppnå det han ba om, og opprinnelsen til alt som er forbudt og korrupt, hvis han ser at det er på et valnøttetre, så er det knyttet til en enorm blind mann, og hvis han stammer ned fra det, hva som er mellom ham og at mennesket ikke vil bli fullført . Hvis han faller fra den eller dør, blir den drept av en enorm mann eller en konge, og hvis den brytes av den, går den store mannen til grunne, og de omkomne omkommer hvis han så at han døde da han falt, og hvis han ikke døde da han falt, så vil han overleve . På samme måte, hvis han ser at hans hender eller føtter er brutt på det, så er han på randen til fortapelse og oppnår en stor lidelse, men han overlever etter det . På samme måte løper hvert stort tre i løpet av valnøtter, og tilskriver i sin essens som valnøtter til lexis ….

…Hvete Hvis du i dine drømmer ser store felt med hvetedyrking, indikerer dette at dine interesser vil være oppmuntrende . Hvis hveten er moden, er dette en bekreftelse på lykken, og kjærligheten vil være din lykkelige følgesvenn . Hvis du ser klare og store hvetekorn sirkulere i studiet av hvete, så indikerer dette at velstand har åpnet dørene for deg . Hvis du ser hvete i poser eller fat, vil din vilje til å nå toppen av suksess bli kronet av seier, og det vil konsolidere grunnlaget for dine kjærlighetsforhold . Hvis hvetelageret ditt ikke var godt dekket og du så innholdet dempet, så forutsier dette at mens du samlet rikdom, glemte du ikke å beskytte rettighetene dine, og du vil se dine interesser bli redusert av fiendenes hender . Hvis en pigg gnir hodet på hendene dine og spiser den, vil hun slite hardt for å oppnå suksess, og hun vil oppnå rettighetene dine og være trygg på dem . Hvis du drømte om å klatre et bratt platå dekket av hvete og forestilte deg at du trakk deg oppover ved å stole på stilkene til hvetegress, indikerer dette at du vil oppnå stor suksess og dermed vil kunne gjøre deg fremtredende i ethvert yrke du velger ….

…Noen av tolkene sa: ~Den som tror at han tygger noe og river det, så hvis den tingen er hans, så hender det ord fra ham som skader seg selv, og hvis skaden er fra ham til noen andre .~…

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Det er i en drøm betegner en kvinne . Den som tar kaninen, vil gifte seg med kvinnen . Hvis han slaktet henne, er hun ikke kone . Og det ble sagt : Kaninen indikerer en feig . Og det ble sagt : Kaninen er en dårlig kvinne, så den som ser at den har truffet en kanin, den vil smitte en kvinne . Og den som ser at han slo fra kaninens kjøtt eller hud, det er lite godt som hender ham fra en kvinne . Og den som ser at han har slått kaninens barn, han vil bli rammet av ulykke eller ulykke ….