…Og den som ser øynene våre på et sted som har tørket opp, så har det stedet blitt foreldet ….
Drømmer om vaske opp
(59 betydninger av å drømme om vaske opp)…Og den som ser at han vil vokse opp på høytiden, da vil han ære Guds ritualer, og det er ikke noe galt med denne visjonen ….
…Og den som ser at han stiger opp mens han kjører til en høyde og står på toppen av den, hvis han er verdig sultanatet, når han det, og hvis han er en sultan, går han over fienden og erobrer ham, og han er til alle mennesker prisverdig ….
…Og den som så at han steg opp på en måte som ikke var tilfredsstillende før han nådde sin alder og jevnet seg med ham, hans liv har nådd slutten av hans tid, og fallet fra fjellet ble sagt å ha en stjerne som falt, og det er fullstendig ….
…Og den som ser at han steg opp til Qaf-fjellet, han indikerer at hans tid vil være nært forestående ….
…Ibn Sirin sa: ~Den som så hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, hans hovedstad ville ha gått .~…
…Den som ser at han går opp en leire stige, da vil han oppnå godt, rettferdighet og tillatt levebrød ….
…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….
…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….
…Vannmannen er i en drøm en mann som henter ut penger med list . Hvis en person ser at han tømmer vann uten container, vil pengene ikke vare før de er borte eller fordelene er borte . Hvis han vannet den frukthage, ville han plage en kvinne . Og hvis den hagen bærer frukt, vil han gi den til et barn, slik han ser fra frukten av hagen . Hvis han ser en gammel brønn og vannes fra den med kameler, husdyr eller mennesker, så gjør han de beste og mest ærverdige gjerningene, og han er som en gjeter som drenerer vann fra brønnen for sin flokk kameler og sauer . Og den som ser at han legger en bøtte i en gammel brønn og vanner dyret, så ser han meg i sitt arbeid for en religion eller en verden i henhold til hans styrke og aktivitet på ham . Og den som ser at han lager en bøtte til seg selv spesielt, så jobber han i sin verdens interesse . Og den som så at han ville fjerne bøtta fra brønnen og vaske med den, og hvis han ble fengslet, ville han overleve, og han fikk penger og lykke . Og den som bygger seg opp i en brønn og har en gravid kvinne, skaffer et mannlig barn, og hvis hans kone ikke er gravid, er han en som søker levebrød, og hvis vann kommer ut i bøtta, vil han få det levebrødet, hvis han har varer på reise, kommer det til ham, og hvis han har en kurert pasient, og hvis han er fengslet Overlevd . Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil øse den opp, det er bra, og han vil få penger . Brønnen kan være en kvinne, fordi brønnen er hans forsyning . Hvis bøtta søker kunnskap, er brønnen læreren hans, som drar nytte av sin kunnskap, og det han samler på vann er hans andel og hell ….
…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….
…En fordel fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Hvis en av dere våkner av søvnen, så bør han vaske hendene eller si at hendene er tre før han går inn i karet, fordi han vet ikke hvor hånden hans har kommet fra kroppen hans, så man tvilte på det, og han våknet og fant at hånden hans hadde kommet inn i anusen hans og en av fingrene hans ble sagt ….
…Sjelden fortalte han at en mann så i en drøm etter sin død, så visjonæren sa: Hva gjorde Gud med deg, så han sa, la meg fordi jeg aldri var i stand til å vaske min urenhet, så Gud hadde på seg et ildplagg for meg, så jeg vil vende meg til den til oppstandelsens dag ….
…Hvis han ser at han er syk og er i ferd med å bli fjernet, så dør han og kona gifter seg, så vil han dø på utroskap . Det er ønskelig for pasienten å se seg feit eller høy eller bred, eller se sauer og kyr på lang avstand, eller å se vaske med vann, for alt dette er bevis på helbredelse og velvære for pasienten ….
…Hvis han ser en person vaske klærne sine, er det bedre for de døde enn vaskemaskinen ….
…Jernbane Å se en jernbane i en drøm indikerer at du oppdager behovet for å være mer oppmerksom i utførelsen av din handel, da fiendene prøver å fornærme deg og fange deg . Hvis en jente drømmer om en jernbane, forutsier dette at hun vil besøke venninnen sin og tilbringe kvalitetstid . Hvis du ser hindringer og barrierer på jernbanen, betyr dette at du vil styre dine saker tåpelig . Hvis du går over krysset, betyr dette bekymring, angst og hardt arbeid . Hvis du går på jernbanen, kan du forvente å få mer lykke på grunn av din dyktige ledelse av virksomheten din . Hvis du ser en jernbane nedsenket i rent vann, indikerer dette at gleder vil vaske bort uflaks i noen tid, men uflaks vil komme tilbake til deg igjen ….
…Janaabah er i en drøm om å være i en tilstand av urenhet, og det er et behov som han ikke utførte ablusjon for, så den som ser som om han er en yngel, forfølger han i et behov uten ablusjon, og den som ser at han ber mens han er junub, så reiser han i lydighet, og det ble sagt : Han er korrupt av religion . Og det ble sagt : urenhet er en forvirring av saken for de som ser det . Og den som ser at han er en busk og ikke får vann til å vaske det, da vil det være vanskelig for ham å gjøre det som kreves av denne verdens og det hinsidige ….
…Oppgraver graver : Renseren ber om en skjult etterlyst mann, fordi araberne kaller ham gjemme seg, enten i godt eller ondt, så hvis oppgravd er en vitenskapsmann, blir han oppgravd i henhold til sin lære og gjenoppliving av det han har lært om hans kunnskap, så vel som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, med mindre han fører ham til en utgått haug og han knekker eller ødelagte bein, så kommer han ut i sin kunnskap til kjetteri og ulykke , og hvis han finner ham i live, trekker han ut en god ting fra graven sin og når sitt mål om å gjenopplive sin Sunnah og hans lover i henhold til hans skjebne og lignende . Hvis utgravningen av graven til en vantro, en kjetteri eller et av folket i dhimmah ba om læren til folket med villedende eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravingen fører til det i et stinkende lik, slam , eller mye unnskyldning, som er sterkere i bevisene og indikerer å nå den nødvendige korrupsjonen . Når det gjelder den som ser en død person som har levd, hans Sunnah lever for godt eller ondt for den som søker, spesielt hvis han er fra sitt hus eller ser ham i sitt hjem, eller for alle mennesker hvis han er en hersker eller en lærd . Når det gjelder å spise den avdøde fra et sykt hus, er dette bevis på hans ødeleggelse, ellers vil penger gå til familien hennes . Når det gjelder den som kalte ham den døde, hvis han var syk, fulgte han ham, og hvis han var jurist, formante han ham og minnet ham om det som er nødvendig for at han skal komme tilbake fra det han er i og fikse det han er, og når det gjelder den som slo ham død eller møtte ham med rynke og truende og forlate freden, så bør han vokte seg og fikse det han etterlot ham fra viljen hvis det er for ham Eller i handlingene til seg selv og hans synder mellom ham og Gud den allmektige . Og hvis han tok imot ham med mennesker , takksigelse, hilsener og omfavnelse, ville han ha ryddet ham mot den første tilstanden, og omtale av døden til de døde er nevnt ovenfor det som er rik på det . Når det gjelder lammet over kisten : det støtter det døden indikerte i visjonen, og det kan følge en tilstand der den erobrer nakken . Når det gjelder begravelsen, blir den undersøkt som angitt av døden, og det kan være bra for den som har ødelagt gjelden sin, og det kan indikere det lange oppholdet til den reisende, ekteskapet og bruden og inngangen til huset i det hele tatt med bruden fra å vaske, ha på seg hvit og rørende parfyme, så besøker brødrene ham i løpet av uken hans . Og kanskje han indikerte fengsel for de som forventet det, og hvis han utvidet søvnen og en brudes søvn, så er det som er bevist det beste av å spise, gode konsekvenser og overflod av hans verden, og hvis ellers hans tilstand forverret seg og hans liv var bekymringsfullt . Ibn Sirin pleide å si : ~ Jeg liker å ta fra de døde, og jeg hater å gi det .~ Og han sa : Hvis de døde blir tatt fra deg, dør noe . Og den som dør og ikke ser de døde kroppene der, så er det riving av huset hans eller noe av det, og hvis nabolaget ser at han graver en grav for seg selv, bygger han et hus i det landet eller det lokalitet og bor i den, og den som er begravet i en grav mens han lever, blir fengslet og strammet for den, og hvis han ser en død person som omfavner og blander seg med ham, er det en lang levetid for de levende, og hvis han så de døde sovende, det var hans hvile ….
…Klesvask Hvis du drømmer om å vaske klær, indikerer dette konflikter, men det vil bli en endelig seier for å oppnå flaks . Hvis klærne vaskes og strykes tilfredsstillende, vil innsatsen din brukes på fullstendig lykke . Hvis du går ut ellers, vil lykken mislykkes i gleden . Hvis du ser pene jenter som jobber på et vaskeri, vil du lete etter moro utenfor den sosiale klassen din . Hvis en vaskeriarbeider kommer hjem til deg, står du i fare for å bli syk eller kaste bort noe verdifullt . Hvis du ser grillvogner, viser dette konkurranse og konflikt ….
…Tidevannet er rent i en drøm, og saa’a er det også, fordi profeten pleide å gjøre ablusjon med tidevannet og vaske med saaen ….
…Sjampo Hvis du ser å vaske hår med sjampo i en drøm, må du vite at du vil være opptatt av respektløse bekymringer og saker for å behage andre . Hvis du vasker hodet med sjampo, betyr dette at du vil ta en hemmelig reise du liker så mye hvis du kan skjule den virkelige saken for familien eller vennene dine ….
…Og den som ser en død person vaskes med noe som ikke er tillatt å vaske, da er han en korrupt mann, og han forkynner noe som ikke har noen mening eller fordel, og hans sinn aksepterer ikke det ….
…Og den som ser at han er junub og ikke fant vann til å vaske det, så blir det vanskelig for ham å gjøre det han ber om fra denne verdens og det hinsidige, og den som ser at han har vasket seg fra urenhet og fullført hans vask, så vil saken han vil bli fullført for ham, og hvis den ikke blir vasket, blir hans ordre ikke oppfylt. Og den som ser at han har vasket og hatt på seg klær, så er han trygg fra all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert, og hvis han så at han vasket og ikke hadde på seg, så noe av hans nød vil bli løslatt fra ham og hans ordre møter ham ikke i henhold til det som er enig med ham, og hvis han ser at han vasker hendene og ansiktet, er det ikke noe galt med det…
…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….
…Hele ekteskapet : Hvis en person har en våt drøm i en drøm, er det obligatorisk for ham å vaske, så er det ikke en visjon…
…En fri person blir funnet fri i en drøm, og hans visjoner om vinteren indikerer fordelene, næringen og dyrebar rikdom . Hvis det var varmt om sommeren, indikerte det det motsatte . Og den som så noe krydret fra mat eller drikke, det kan indikere et motvillig levebrød, som er mye tretthet, og det kan referere til ulovlig inntjening og fjerne velsignelser . Og den som ser en død person vaske med varmt vann, eller drikker varmt vann, han er i helvete ….
…Urenhet er den som ser i en drøm at han har urenhet, og han har et depositum, tillit, vitnesbyrd, gjeld eller annet enn at hvis han ikke kommer tilbake, er det syndig, så å vaske urenheten vil komme ut av det ved å returnere sin tillit, og hvis han blir renset og vasket urenheten, kommer han ut av synden og gjelden forblir på ham, og han prøver å dekke hans behov, betale tilbake gjeld og tillit, eller returnere sitt depositum, og hans gjeld og tillit vil forbli hos ham uten synd . Se også Skitt ….