…Og poesi på føttene : en overordnet religion . Og den som så at føttene hadde steget opp til himmelen og vendte seg fra den, hans to sønner døde…
Drømmer om vasker føttene mine
(59 betydninger av å drømme om vasker føttene mine)…Og den som ser at en død person vasker seg, så er det et bevis på at hans bekymringsproblem og en økning i det de har, er utgått, og den som ble badet var opprinnelig en velstandshandler på grunn av hvilket folk fra hans bekymringer ville bli frelst, eller en hederlig mann angret på sin hånd av korrupte mennesker ….
…Og den som ser at han vasker nesa, indikerer at det er noen i huset hans som lurer kona ….
…Når det gjelder føttene, utsmykningen av en manns penger, hans rettferdige gjerninger og hans hemmelighet, fingrene ved siden av ham og hans unge menn, den som ser dem fra Zayn eller Shane, skal han tolke i det ….
…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….
…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at jorden hadde blitt brettet under føttene hans, det er bevis på slutten på hans liv .~…
Hvis han ser en person vaske klærne sine, er det bedre for de døde enn vaskemaskinen ….
Hvis en person vasket den, angret han fra den personen, en mann med korrupsjon i sin religion . Og den som ble badet var opprinnelig en kjøpmann som reddet folk fra sine bekymringer, og en hederlig mann ville omvende seg på hendene for de korrupte menneskene, så den som ser som om han er den som blir badet, hans kommando stiger og blir ut av bekymringer ….
…Tilstede Hvis du drømte om å se føttene, antyder dette fortvilelse . Du vil bli overvunnet av andres vilje og karakter . Hvis du ser på andres føtter, indikerer dette at du vil beskytte rettighetene dine på en munter, men avgjørende måte, og du vil få et sted for deg selv på veien til det vanlige livet . Hvis du drømmer om at du vasker føttene, indikerer dette at du vil la andre lure deg . Hvis du drømte om at føttene dine skadet deg, viser dette et problem med skammelig karakter, og disse problemene er vanligvis familiekrangler . Hvis du drømmer om at føttene er hovne og røde, vil du gjøre en endring i arbeidet ditt ved å skille deg fra familien din . Dette er en ond drøm, da den vanligvis forutsier en skandale og en spennende hendelse ….
Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….
…Føttene er i en drøm utsmykningen av en manns penger, hans standhaftighet og hans rettferdighet . Og fingrene hennes er dekorasjonene til mannens døtre, hans medhustruer og hans menn . Og hennes bein er pengene hans, som han må ri og levebrødet for . Og hår på føttene er en religion . Og føttene indikerer vognen og pengene hans, og hvis han ser føttene kutte av, vil bilen hans gå til grunne og pengene hans er borte . Og hvis han ser at han har et ekstra ben, øker levebrødet . Og hvis synderen ser at foten er blitt bedre, indikerer han sin omvendelse, og det indikerer for den vantro at han er islam . Kanskje dette indikerer fotfeste i saker og det gode resultatet i det han vil . Kanskje god fotfeste indikerer at bønnen er fullført . Se også mannen ….
…Hvis en ung mann eller kvinne drømmer om å bade, betyr dette mye angst for et av de motsatte kjønn, på grunn av frykten for å miste sin gode mening gjennom andres innflytelse . Hvis en gravid kvinne drømmer om at hun vasker, indikerer dette abort eller en ulykke . For en mann betyr denne drømmen hor . Etter denne drømmen må transaksjonene fra å samle arten utføres rimelig . Hvis du vasker deg med andre, bør du unngå dårlige følgesvenner, og denne drømmen kan følges av en forvrengning av omdømmet . Hvis vannet er gjørmete, betyr dette at ondskap, faktisk død og fiender er nær deg . Hvis en enke drømmer om at hun vasker, betyr dette at hun glemte sine tidligere engasjementer og fremskynder tempoet til verdslige interesser . Jenter bør unngå selskap med menn . Menn vil engasjere deg i forførende intriger . Et varmt bad symboliserer vanligvis ondskap . Et klart, kaldt bad varsler glede nyheter og en lang periode med utmerket helse . Bading i et rolig hav indikerer utvidelse av arbeid og tilfredsstillende forskning for kunnskapens skyld ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Når det gjelder lesjonene i hånden : Lesjonen på hånden indikerer brødrenes nød . På fingrene peker hun på broderskapets barn . Og den som ser at han ikke har noen hender, han vil be om det han ikke når . Og den som ser det som om han håndhilser en muslimsk mann og tar av seg hånden, han betaler ham en tillit og betaler den ikke . Og den som ser som om hans rett fremdeles er avskåret, så er han en mann som sverger, og den som ser som om hans rett blir avskåret og plassert foran ham, han vil slå penger fra inntektene sine . Mangelen på en hånd er en indikasjon på mangel på styrke og hjelpere, og kanskje å kutte hånden indikerer at du forlater en jobb som er i røret . Hvis han ser ut som om hånden hans var avskåret fra håndflaten, vil det ikke skje med ham, og hvis den blir kuttet fra leddet, påvirker det urettferdigheten til en linjal, og hvis den ble kuttet fra overarmen og borte, broren hans døde, hvis han hadde en bror . For den allmektige Gud sier : ~ Vi vil styrke armen din med din bror .~ Hvis han ikke har en bror eller noen til å ta hans plass, blir pengene hans redusert, og hvis han ser at en guvernør kutter av hendene og føttene på flokken hans, så tar han pengene deres og ødelegger deres inntekt og pensjon . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så ut som om hånden hans var kuttet av, og han sa : Dette er en mann som gjør en jobb og vender seg mot ham til noen andre . Som tømrer byttet han til en annen jobb . En annen mann kom til ham og sa : Jeg så at en mann hadde kappet hendene og føttene, og en annen ble korsfestet : Han sa : Hvis du tror på synet ditt, fjern denne prinsen og andres verge . Så han isolerte fra sin smarte bin Madrak, og verge for Jarrah bin Abdullah . Hvis han så som om en hersker avskjærte eden sin, tok han med tvang en falsk ed . Hvis han ser ut som om han har kuttet av venstre, er det døden til en bror eller søster, avbruddet av intimiteten mellom ham og dem, eller skjæring av livmoren, separasjon av en partner eller skilsmisse fra en kvinne . Hvis han så at hånden hans var kuttet av ved døren til sultanen, forlot kongen hånden . Når det gjelder forkortelse av hånden, er det en indikasjon på at du savner det som menes og ikke klarer å gjøre det som er ment, og at agentene og brødrene svikter det . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så at hans høyre var lengre enn hans venstre, og han sa : Dette er en mann som gjør tjenesten og når livmoren . Og den som så at han var korte underarmer og underarmer, hans visjoner tydet på at han var en tyv, en forræder eller en undertrykker . Hvis han ser armene og armene lenger enn de var, så er han en modig, sjenerøs skurk . Når det gjelder lammelse av hendene og leddene, den som ser som om hendene hans har blitt lammet, er skyldig i en alvorlig synd . Hvis han ser at eden blir lammet, slår han en uskyldig og undertrykker svak . Hvis han så at venstre hånd var lammet, døde broren eller søsteren, og hvis tommelen tørket ut, døde faren, og hvis pekefingeren tørket, døde søsteren, og hvis livet hans tørket ut, døde broren . Og hvis ringen tørket ut, slo han datteren . Og hvis pinken tørket opp, ble han skadet av moren og familien . Hvis han ser en skjevhet bak hånden, unngår han synder . Og det ble sagt at han får en stor synd som Gud vil straffe ham for . Og den som ser hendene og føttene avskåret fra uenighet, da vil han øke korrupsjonen eller komme ut av autoritet . For den Allmektige sa : “The belønning for dem som kjemper Gud og Hans sendebud er belønningen ” vers . Og det ble sagt at den som så hans ed ble avskåret, da stjal han, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så kapp av hendene deres .~ En mann så ut som om hånden hans var kuttet av, så han gjentok synet på en kryssing og sa : En bror, en venn eller en partner er avskåret fra ham, så han fortalte ham at en venn av ham hadde dødd . En mann så at hånden hans var avskåret av en kjent mann, så han sa : Du vil motta fem tusen dirham på hans hånd hvis du er skjult, ellers vil du ende med noe galt på hans hånd ….
…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….
…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….
…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….
…Foretrukne sunnier og gruppen på 75 – for resten av Ibn al – sa Walid : fortalte meg Abu Ghias sa : Mens jeg vasker det nomadiske folket av skjebnen, sa : Vtafrqgua meg, jeg ble alene, jeg sa : Ve til fornekterne Bokdar Gud, sa : Vantvd falt til og med av roret, han sa : Da han begravde ham i Bab Al-Sharqi, så jeg i søvne den kvelden som om jeg forlot moskeen, om en begravelse på markedet ble ført av en etiopier. med føttene i hendene, så jeg sa : Hva er dette? De sa : Så og så. Jeg sa : Ære være Gud, begravde du ham ikke på Bab Al-Sharqi? Han sa : Du begravde ham på et annet sted, så jeg sa : Gud , jeg vil følge ham slik at jeg kan se hva han gjør med det. Så da de kom ut med ham fra jødeporten, pleide de ham til de kristnes graver, så de begravde ham i den, så beina hans syntes for meg Hvis det er svartere enn natten ….
…Hvis du drømmer om at du skal ned til en dam med klart vann, er dens tolkning at du blir sint på noe, og ting vil snart bli løst i fremtiden . Hvis vannet i bassenget er overskyet og gjørmete, vil du leve en periode med bekymring og fiasko . Og hvis du vasker føttene i bassenget, betyr dette at du vil unne deg gleder og det vil skade deg ….
…I visjonen til englene, fred være med dem, hørte jeg Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet . Han sa: Jeg hørte Abu Bakr bin al-Qari si : Jeg hørte Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, Sheikh Al-Saleh si : Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sitte med ham i søvn, en gruppe fattige mennesker, full av mystikk. De heller vann på hendene til de fattige og vasker føttene. Da de nådde meg, rakte jeg ut hånden min, og noen av dem sa til hverandre : Hell ikke vann på hendene hans, for han er ikke blant dem. Jeg sa, Guds sendebud, hvis jeg ikke er blant dem, så elsker jeg dem, så profeten, fred og velsignelse være med ham, sa den troende er sammen med den jeg elsker. På hendene mine til jeg vasket dem . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Å se englene i søvn hvis de er kjent og positive, indikerer fremveksten av noe for den visjonære, stolthet, styrke, gode nyheter og seier etter urettferdighet, eller helbredelse etter sykdom , eller sikkerhet etter frykt, eller glede etter motgang, eller rikdom etter fattigdom eller Faraj etter nød . Og det krever at eieren utfører Hajj eller invaderer, og han blir martyrdøtt ….
…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…
…Og den som ser at han er innpakket som en død person, så er det hans død hvis han dekker hodet og føttene, og hvis han ikke dekker hodet og føttene, så er hans religion korrupt ….
…Når det gjelder dekselet, den som ser at han har fabrikert et deksel til en død person, blir det utstedt fra ham i forhold til det i tilfelle de døde, de gode og belønningen og belønningen. Og hvis dekket er til livets opphold, og det er kjent, så kommer det til søkeren fra den trøbbel og tretthet, og hvis det er ukjent, er det bedre. Og den som ser at han har tatt et dødt skjorta, og hvis han er fra rettferdighetens folk, så jobber han med nøyaktig og merkelig kunnskap, og kanskje skaffet han penger fra en forbudt side, og hvis det er fra folket i korrupsjon, så indikerer det mangelen på hans religion og forvirring over mennesker og den som ser som om han er innpakket i dekket som de døde er pakket inn i hodet og føttene. Det indikerer hans død, og det som ikke var bundet som kroppen av de døde, er det bevis på korrupsjonen av hans sak, og jo mindre skjulet er, er det nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger, og den som ser at han skiller dekslene eller skiller dem, så han gjør tjenesten, og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det, dette er ikke Mahmoud. Noen kom til ham med et lekkverk, for han fikk en velsignelse og den som så at han plukket deksler av de døde, han ville være nådig over dem, han ville følge hans vei, og den som så at han tok et dødt lokk, hvis han var fra rettferdighetens folk, da jobbet han med nøyaktig utenlandsk kunnskap, og kanskje han fikk penger fra en forbudt side, og hvis han var fra det korrupte folket, indikerer det hans mangel på gjeld Og forvrenger det på mennesker og den som ser det som om den er innpakket i dekket mens den er innpakket. De døde er bundet til hodet og føttene hans, fordi det indikerer hans død, og det som ikke er bundet som de døde, er et bevis på at hans sak er ødelagt, og jo mindre er skjold er, det er nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger og den som ser at han skiller lokkene eller skiller dem, så gjør han tjenesten og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det. Dette er ikke med Mahmoud, og den som ser at en person kom til ham med et deksel, det vil motta en velsignelse, og den som ser at han plukker deksler av de døde, han har nåde for dem….
…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…
…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….
…Hvis han ser at han slaktet en kylling eller en hane : fra ryggen, gifter han seg med en besittelse i anusen . Hvis han slakter en okse fra ryggen, søker han en arbeider bak den, i tillegg til at kamelen på dette stedet var fra kamelens gudfar eller dens to søstre, så i henhold til essensen er det ikke en faktor . Uansett hva som tilskrives en mann eller en kvinne, kommer det til slaktet fra baksiden av mannen og fordømmes av gjerningen . På samme måte, hvis han bruker vesten eller dynen opp ned, eller hvis han sover på sengen opp ned, eller legger et omvendt teppe for ham å sove på, eller kjører eselet opp ned, så er det en forkastelig sak som kommer til ham uten hans kjente ansikt . Og hver opp ned fra det som var, er det opp ned enten fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, bortsett fra pelsen, så iført pelsen opp ned viser hans rikdom utover det, som om han hadde til hensikt å dekke det var vakrere . Hvis de levende ser at han lånte de døde et plagg han har på seg, tar han det av seg og den døde tar det på, så blir han syk av en mindre sykdom og blir kurert . Hvis han ser at han har gitt et klær til de døde, eller at han overvinner ham, og de døde bruker det og forlater det og etterlater de levende, så er det de livs levende . Hvis plagget ikke kommer fra nabolagets eiendom, men det er halvnaken eller i avleiring, eller bevarer, lager, vasker, brettes, spres og lignende, så er det sykdom, bekymring eller sorg, og den er ikke skadet i den ….
…Såpe er penger i en drøm . Og et stykke såpe morer en mann med bekymringer . Og den som vasker et plagg med såpe, han helbreder, angrer eller lindrer sin angst og betaler gjelden . Kanskje en såpestang indikerer at bekymringene går, fordi den fjerner smuss og smuss ….
…Ablusjon: Den som i en drøm ser at han utfører ablusjon under sin ablusjon med det som er tillatt å utføre ablusjon, for det er lys over lys, som det står i rapporten : ( Ablusjon over ablusjon er lys over lys ). Og kanskje indikerer ablusjon oppfyllelsen av behovene til eierne av brystene, hvis fullføringen av ablusjonen indikerer oppnåelsen av hans formål, ellers ikke . Ablusjon er gyldig i alle religioner og er trygg fra Gud den allmektige . Og den som utfører vask i en flokk eller et bad, han vil få noe som er stjålet for ham . Og hvis han gjør ablusjon med det som ikke er tillatt å utføre ablusjon, er han i et forsøk på å vente på lettelse, og den tingen han gjør er ikke fullført . Og den som ber uten vask og er handelsmann, så er det en handel som ikke har kapital, og hvis han er eier av et vergemål, så har han ikke soldater . Og den som ber på et sted der det ikke er tillatt å be, som en søppeldump, så er han forvirret over saken sin og er ikke i stand til å gjøre det . Og den som ser at han utfører vask i sengen mens han er syk, hans syn indikerer paradoks for en kone eller en venn . Og hvis han utfører vask i markeder eller bad, indikerer det den allmektige Guds og hans englers vrede . Hvis han gjør ablusjon på hodet til sin ledsager, vil han arve det, og hvis han ser at hans følgesvenn gjør ablusjon på hodet, vil han bli rammet av mange ulemper og en alvorlig skandale . Det ble sagt : Ablusjon er en tillit han utfører, en gjeld han oppfyller, eller et vitnesbyrd som han oppretter . Og den som ser at han utfører vask og fullfører sin vask, og hvis han er engstelig, vil den allmektige Gud vende tilbake sin bekymring, eller frykte Gud den allmektige tryggheten for det han frykter, eller en pasient som er blitt helbredet av Gud den allmektige, eller en skyldner som Gud har bestemt sin gjeld, eller en synder, Gud den allmektige har ikke trodd på sine synder, og hvis han ser at hans tvetting ikke er fullført, så er det ikke fullført hans befaling, som er hans søker . Og den som ser at han vasker med varmt vann, eller bader med det eller med det, han vil bli syk og syk ….
…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene .~…