…Når det gjelder lesjonene i hånden : Lesjonen på hånden indikerer brødrenes nød . På fingrene peker hun på broderskapets barn . Og den som ser at han ikke har noen hender, han vil be om det han ikke når . Og den som ser det som om han håndhilser en muslimsk mann og tar av seg hånden, han betaler ham en tillit og betaler den ikke . Og den som ser som om hans rett fremdeles er avskåret, så er han en mann som sverger, og den som ser som om hans rett blir avskåret og plassert foran ham, han vil slå penger fra inntektene sine . Mangelen på en hånd er en indikasjon på mangel på styrke og hjelpere, og kanskje å kutte hånden indikerer at du forlater en jobb som er i røret . Hvis han ser ut som om hånden hans var avskåret fra håndflaten, vil det ikke skje med ham, og hvis den blir kuttet fra leddet, påvirker det urettferdigheten til en linjal, og hvis den ble kuttet fra overarmen og borte, broren hans døde, hvis han hadde en bror . For den allmektige Gud sier : ~ Vi vil styrke armen din med din bror .~ Hvis han ikke har en bror eller noen til å ta hans plass, blir pengene hans redusert, og hvis han ser at en guvernør kutter av hendene og føttene på flokken hans, så tar han pengene deres og ødelegger deres inntekt og pensjon . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så ut som om hånden hans var kuttet av, og han sa : Dette er en mann som gjør en jobb og vender seg mot ham til noen andre . Som tømrer byttet han til en annen jobb . En annen mann kom til ham og sa : Jeg så at en mann hadde kappet hendene og føttene, og en annen ble korsfestet : Han sa : Hvis du tror på synet ditt, fjern denne prinsen og andres verge . Så han isolerte fra sin smarte bin Madrak, og verge for Jarrah bin Abdullah . Hvis han så som om en hersker avskjærte eden sin, tok han med tvang en falsk ed . Hvis han ser ut som om han har kuttet av venstre, er det døden til en bror eller søster, avbruddet av intimiteten mellom ham og dem, eller skjæring av livmoren, separasjon av en partner eller skilsmisse fra en kvinne . Hvis han så at hånden hans var kuttet av ved døren til sultanen, forlot kongen hånden . Når det gjelder forkortelse av hånden, er det en indikasjon på at du savner det som menes og ikke klarer å gjøre det som er ment, og at agentene og brødrene svikter det . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så at hans høyre var lengre enn hans venstre, og han sa : Dette er en mann som gjør tjenesten og når livmoren . Og den som så at han var korte underarmer og underarmer, hans visjoner tydet på at han var en tyv, en forræder eller en undertrykker . Hvis han ser armene og armene lenger enn de var, så er han en modig, sjenerøs skurk . Når det gjelder lammelse av hendene og leddene, den som ser som om hendene hans har blitt lammet, er skyldig i en alvorlig synd . Hvis han ser at eden blir lammet, slår han en uskyldig og undertrykker svak . Hvis han så at venstre hånd var lammet, døde broren eller søsteren, og hvis tommelen tørket ut, døde faren, og hvis pekefingeren tørket, døde søsteren, og hvis livet hans tørket ut, døde broren . Og hvis ringen tørket ut, slo han datteren . Og hvis pinken tørket opp, ble han skadet av moren og familien . Hvis han ser en skjevhet bak hånden, unngår han synder . Og det ble sagt at han får en stor synd som Gud vil straffe ham for . Og den som ser hendene og føttene avskåret fra uenighet, da vil han øke korrupsjonen eller komme ut av autoritet . For den Allmektige sa : “The belønning for dem som kjemper Gud og Hans sendebud er belønningen ” vers . Og det ble sagt at den som så hans ed ble avskåret, da stjal han, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så kapp av hendene deres .~ En mann så ut som om hånden hans var kuttet av, så han gjentok synet på en kryssing og sa : En bror, en venn eller en partner er avskåret fra ham, så han fortalte ham at en venn av ham hadde dødd . En mann så at hånden hans var avskåret av en kjent mann, så han sa : Du vil motta fem tusen dirham på hans hånd hvis du er skjult, ellers vil du ende med noe galt på hans hånd ….
Drømmer om venn er sint på deg
(144 betydninger av å drømme om venn er sint på deg)…Fiendtlighet Den som ser i en drøm at han er fiendtlig mot en mann, blir han venn med ham og følger ham . Fiendskap mot fiendene til den allmektige Gud er en indikasjon på troen, og hvis han bedrar dem, indikerer det et brudd på Guds bok og en tilbakevending til Sunnah av hans profeter . Og den som ser at en person har vist ham fiendskap, blir venn med ham . Fiendskap vil vise konfidensialitet . Se også Lading, se Konflikt og Se Tvist ….
…Bloodstone Hvis du drømte om å se en blodstein, betyr dette at du ikke vil være heldig i arbeidet ditt . Hvis en jente drømmer om å motta en blodstein som en gave, betyr dette at hun vil lide fremmedgjøring fra en venn, men dermed vil hun få en annen venn som er henne verdig . ~ Blood Stone : Agate green med røde prikker .~…
…Kniven : den som drar nytte av henne i en drøm, vil rapportere til en kone hvis han er sølibat, og hvis kona er gravid, blir hennes sønn velsignet, og hvis hun har det som støtter hannen, så er hun en mann, ellers er hun en kvinne . Spydet . Hvis han ikke hadde graviditet, og han ba om et vitne med høyre, fant han ham . Hvis det var forbi, var vitnet rettferdig, og hvis det ikke var fortid eller sammen med rester, ble hans vitne såret, og hvis han var dekket av et deksel for ham, eller hans vitnesbyrd ble avvist for hendelser som vises fra ham i annet enn vitnesbyrd . Hvis det ikke er noe av det, er det en fordel fra verden at han kan oppnå, eller en forbindelse til den, eller en bror som følger ham, eller en venn som blir venn med ham, eller en tjener som tjener ham, eller en slave som eier ham på godkjenning av mennesker . Hvis han gir en kniv som ikke har noe annet våpen med seg, er kniven fra våpenet Sultan, og det er også dolken . Og kniven er en unnskyldning, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hver og en av dem tok med seg en kniv .~ Og det ble sagt at den som ser en kniv i hånden når han ikke bruker den, så gir han en sønn en pose, og hvis han ser ut som om han bruker den, indikerer det at saken er avsluttet. er ….
…Obsidian : penger fra mistanke, og for den som forventer at et barn skal bli født av ham, og indikerer også en hykler venn, og en perle er en venn som ikke har noen hjelper, og mye av det er forbudte penger ….
…Når det gjelder de to mennene, refererer de til foreldrene, to brødre og de to partnerne, den som tror at det skjedde en ulykke i dem, så hans tolkning av dem, og når det gjelder overarmene, de er brødre eller to sønner, han har innsett. Og hans venn og underholdsbidraget sparer han, og lengden på hendene er en estimert økning, og deres korthet er imot det. Og den som så at hans hånd ble kuttet og skilt fra den, hans bror, partner eller venn døde, eller det som ble avbrutt mellom dem når det gjaldt kontinuitet og harmoni, og det kan ha skjedd en ed å sverge ved det og kanskje det var kutte et verk eller annet enn å leve, eller det ville kutte hans nåde. Seeren er et av rettferdighetens folk som er avskåret fra incest, og det ble sagt at det å se hånden avskåret er en kostnad for å stjele eller være en tyv. Og den som ser at hans venstre hånd er avskåret, kobler slektskapet sitt og ser i familien alt godt, og den som ser at hendene hans eller en av dem er knust, det er en plage som plager ham, og den som ser at den ene hånden er hvitere enn den andre, så er det Han rømmer fra ondskapen og erobrer sine motstandere, og hvis han ser at han vasket hendene og renset dem, er det ikke noe galt med ham. Og den som ser at han kuttet hånden uten smerte, så hans hjerte er knyttet til kjærligheten til noen, og det ble sagt at hendene er kuttet av levetiden, og den som ser at han går på hendene, han er avhengig av noen av hans slektninger og som så at han spiret Han har det han benekter når han er våken, så det er ikke Mahmoud. Og den som ser at han har en hånd i hånden, så stopper han synder, og den som ser at han klapper, det er på to sider det ble sagt glede og glede, og det ble sagt at det ikke er noen fordel i det og å klappe potene i ansiktet indikerer forekomsten av ulykke…
…Safir : glede og fornøyelse, den som ser at den er forseglet med rubiner, så har han en religion og et navn . Hvis han så at han tok safirfedd og ventet en sønn, ville han få en datter . Og hvis han vil gifte seg, vil han gifte seg med en vakker, vakker religionskvinne, fordi Gud den allmektige sier : ~Som om de er rubiner og marianer .~ Hvis han så ut som om han hentet mye rubin fra havbunnen eller elven som skal måles av michael eller bæres med ærbødighet, så er det mye penger fra en hersker og mye rubiner for verden er en vitenskap, og guvernøren har en stat, og handelsmannen har handel . Ve å være en venn . Og den som ser at han har sett på en essens eller perle som ikke har noe lys, eller i en flaske som ikke har noe lys, da skal han være forsiktig med kvelning og nød, fordi sjelen i kroppen er som lys i glasset og essensen , eller tankene hans er borte, fordi sinnet er et enkelt stoff . Hvis safiren er en venn, er han hardhjertet, og den som ser at han har en krans av rubin og koraller, er det stoltheten og kraften til en vakker kvinne, og noen av dem sa at safir tilskrives kvinner slik at det er mye å telle ….
…Date palmer i en drøm indikerer levebrød . Hvis han ser en pasient, indikerer han at han er frisk . Pollen kan indikere pasientens død, fengselet eller lagring og oppbevaring av varer . Og den som ser et palme, stjernen kommer til gode . Hvis han blir gul og ikke spiser det, så har han autoritet, og han blir sint på pollen-eieren, så er han fornøyd med ham . Det er penger som rammer ham ….
…Ørnen er kongen av fugler i en drøm, og den mest flygende, og lengste livet . Og den som ser en ørn som slår den, så vil Sultan være sint på ham, og han overlater ham til en urettferdig mann, for Salomo, fred være med ham, overlot ørnen til alle fuglene, og de fryktet ham . Og den som så at han hadde en ørn i lydighet, han ville slå en stor konge, ære og ære . Og den som slår et ørnekylling et barn, vil ha en sønn som er flott, og den som ser det om dagen, så blir han syk . Og den drepte ørnen indikerer at en konge døde . Hvis den gravide så ørnen, ville hun se jordmor og ammende . Ørnen tolkes av de største kongene og av profetene og de rettferdige . Og den som spiser en ørns kjøtt eller tar noe fra fjærene, da vil han ha penger fra Sultan . Og ørnen indikerer lang levetid, store penger og krig . Og kanskje hans syn tydet på kjetteri og villedning, for den allmektige sa : (Han vil ikke lure eller hindre en ørn og har villet mye av villene ). Kanskje betydde ørnen sjalusi hos barn . Og den som ser at en ørn fra himmelen har blitt forelsket i ham, hans befaling vil ikke bli oppfylt for ham, og hans autoritet og besittelse vil opphøre å eksistere ….
…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….
…Bagel, linser, kikerter, gulrøtter, løk, hvitløk, agurk, sard, sennep og kålrot, alt dette er sorgen til de som spiser den eller har den . På samme måte, hvis noen spiser pepper, ingefær eller et kinesisk hus, eller noe varmt, blir han sint ….
…Og den som ser at en død person er sint, det indikerer at han gjorde et bud og ikke fulgte sin vilje ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Og den som ser at han er en injektor, så blir han sint på kona, og hvis urin råder over ham og ikke finner et sted, vil han begrave penger, og han finner dem ikke ….
…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….
…Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…
…Hvis han så at han hadde trukket seg fra vergemål uten å bli avskjediget, er det en handling han angrer på grunn av historien om Yunus da han ble sint . Hvis det blir brukt av andre, er det ydmykelse og vanære ….
…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….
…Den som ser ham i en drøm, indikerer vitnesbyrd . Og den som ser ham sint, han skal dø uten anger . Den som bryter Azrael eller beseirer ham, han vil bli frelst fra sykdom, og hvis Azrael beseirer ham, vil han dø . Og det ble sagt : Den som så Azrael lenge levde, og at Azrael, fred være med ham, var lengre enn alle skapninger . Og det ble sagt : Den som ser Azrael, han skal gå inn i noe han må gjøre . Og det ble sagt : Hans syn er en stor frykt . Og den som blir avbildet av Azrael, vil slå folket, og store ting vil skje på hans hender . Og den som ser at han mottar dødens engel, han vil få en arv . Og visjonen om Azrael, fred være med ham, er en indikasjon på skillet mellom mengden, syke dødsfall, riving og ild, og urovekkende nyheter, som nødvendiggjør skriking, klapping og gråt . Kanskje hans visjoner antydet deprimert pensjon, manglende evne til å tjene penger, fengsel og glemme kunnskap, å forlate bønn og tilbakeholde almisse skatt og høye priser . Kanskje visjonene til Israfil og Azrael tydde på å tvinge fiendene og nekte de som benekter oppstandelsen og oppstandelsen ….
…Hvis du drømte om å se naboen din, betyr dette at du vil kaste bort mye av tiden din i krangel og sladder . Hvis naboen virker trist eller sint i drømmen, betyr dette at problemer og konflikter vil oppstå ….
…Rystelser: Den som ser i en drøm at hodet skjelver, han oppnår herlighet fra sjefen sin, eller blir sint på ham . Og den som ser at høyre hånd skjelver, hans levebrød har blitt vanskelig for ham . Hvis han ser at låret hans skjelver, vil godt komme til ham fra hans klan . Hvis han ser at beina hans rister, vil han ha problemer med pengene sine ….
…Bakken er i en drøm en stor farlig mann, og arkitekturen rundt ham er hans familie . Den som ser et flatt land der det er en haug eller en tilsynelatende høyde, så er den åsen en mann som har verdens kapasitet like mye som han har av det flate landet . Hvis han ser at han er basert på den bakken eller ulydige stilling og har holdt fast ved den, reiser han seg en gang, eller stoler på en mann og blir satt fri . Kanskje den haugen den ble bygget på var en struktur som eieren bygger og står på, og den som ser at han går i åsene, vil bli frelst . Og den som så at han hadde gått opp en høyde, han ville lede en religiøs mann . Og den som ser at han er over et høyt sted, han vil få høyde og autoritet, ledelse og en økning i pengene sine, og ære og ære . Og den som ser det som om han kommer ned fra et høyt sted, han vil bli plaget, sint og ydmyket . Og den som ser seg selv på en gjørmehøyde, han vil motta en konge, autoritet og fordel . Hvis jorden er et tegn på mennesker, siden det er fra det de ble skapt, så indikerer enhver misnøye, sorg og nød den som ble nevnt . Åsene og åsene indikerer de hederlige stedene, de høye rekkene og de gode båtene . Den som ser seg selv over noe av det, hvis han er syk, så er det kisten hans, spesielt hvis folket var under ham, og hvis han ikke var syk og søkte ekteskap, giftet han seg med en hederlig og høytstående kvinne, som har verdens kapasitet like mye som skitten og sandhaugen. Hvis han ser at han er forlovet med mennesker over bakken, eller kallet til bønn, hvis han var kongen verdig, oppnådde han den, eller rettsvesenet, fatwa, kall til bønn eller preken fordi det er helligdommene til edleste av mennesker . Og den som ser et flatt land der det er en høyde, han er en mann med anseelse blant folket så langt som nivået av flatt land rundt seg . Og bakken for den som en stilling sitter på, og hvis den er en søppelkasse, så er den verden den er av alt, og den kan henvise til kona eller kvinnen som er offeret . Og hvis bakken ikke var en søppelkasse, snarere var det en høyde der det ikke var noe støv, så indikerer den høyden på saken med sikkerhet mot konsekvensene ….
…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….
…Bruk gull og sølv : Kvinner er bra uansett . Og hvis en mann ser at han har slått gull, vil han bli bøtelagt, ellers vil han ha penger så mye som han så, og likevel vil han være sint på en autoritær . Uansett hva som er laget av gull er som et kar eller smykker eller lignende, det er svakere i tolkning og lettere . Uansett hva som er en plate eller barrer, er den kraftigere og veltalende i ondskap ….