…Venn Hvis du drømte om hyggelige og lykkelige venner, betyr dette gode nyheter om dem, eller at du snart vil se dem eller se slektningene deres . Hvis du ser vennen din trøtt eller utmattet, indikerer dette at sykdom eller ulykke har fulgt ham . Hvis du ser dine mørkfargede venner, betyr dette en uvanlig sykdom for deg eller dem . Hvis du ser dem ta på seg dyreformer, betyr dette at fiendene vil skille deg fra dine nærmeste slektninger . Hvis du ser vennen din ha på seg mørke farger med røde flammer, forutsier dette at avskyelige ting vil skje med deg, og forårsake angst hvis ikke et tap, og at vennene dine vil være opptatt av det . Hvis du drømte at du så vennen din stå som en statue på en høyde, betyr dette at du vil komme videre i din nåværende situasjon, men du vil gjenopprette tidligere inntrykk av rettferdighet og kunnskap, og søke etter dem gjennom alle endringer som skjer . Hvis kjærestestatuen er lav, vil du ignorere de gamle vennene når ting blir bedre i fremtiden . Hvis statuen er over en slette eller på et nivå der du er borte fra den, vil du tvinge deg selv til å søke etter forandring til tross for bånd av vennskap eller egenkjærlighet . Hvis du drømte at du så en venn med en hvit klut bundet over ansiktet, betyr dette at du vil bli skadet av noen som vil prøve å bevare vennskapet med deg . Hvis du drømte at du håndhilste på en venn som hadde fornærmet deg og at han forlot deg og han virket trist for ham, så forutsier dette at du vil møte en krangel med en oppvokst venn, og en forsoning kan komme . Du er sikker på å miste noen ….

…Baksiden indikerer hva som vises på den, for eksempel klær . Og baksiden er en indikasjon på det ytre utseendet til huset, landet eller sekten . Ryggspalten er frykt eller tristhet . Og hvis han ser at ryggen hans strykes med ild, indikerer det sønnen hans og holder ham til høyre for Gud den allmektige . Og ryggen er fra eieren av sin herre, og hvis han så at ryggen var bøyd, ville han bli truffet av en skruestikke . Hvis han ser ryggen til vennen sin, vender vennen seg bort fra ansiktet hans, og hvis han ser ryggen til fienden, er han trygg fra sitt onde . Hvis han ser ryggen til kona og hun er gammel, så tar verden over fra ham, og hvis den er halvparten, så ber han om noe som har vært vanskelig for ham, og hvis hun er ung, så venter han for en god ting å bremse ham . Og baksiden indikerer aldring . Og den som ser en bøyning i ryggen av smerte, han vil miste og eldes . Og smerter i ryggen indikerer brorens død . Og baksiden er en mann å henvende seg til i sine anliggender, og han er eieren av sin rikdom og rikdom . Og det ble sagt : Baksiden er baksiden eller dynen eller plaggets renhet . Og den som ser at han bærer en tung belastning på ryggen, det er en stor gjeld . Og det ble sagt : En tung last går dårlig . Og den som ser ryggen knust, så er hans styrke og kraft eller fortapelse borte, og den tunge byrden på ryggen er de eller synder . Hvis han ser at han bærer ved, bærer han bakbitt og sladder . Han som så ryggen var knust og syk, døde . Og det ble sagt : Den tunge byrden på ryggen, det store antallet barn og mangelen på penger . Og den som ser noen en pukkel, indikerer økningen i pengene hans eller levetiden i livet ….

…Når det gjelder øyet : mannens gjeld og innsikt som han kan se veiledning og villfarelse med . Hvis han ser mange øyne i kroppen, indikerer han at hans godhet og religion øker . Hvis han ser at magen hans har splittet seg opp og han ser øynene i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Gud skapte ikke et menneske av to hjerter i magen .~ Hvis han ser øynene som øynene til en annen merkelig, ukjent person, indikerer hans syn at øynene hans er borte, og noen andre vil veilede ham . Hvis mannen er kjent, vil drømmeren gifte seg med datteren sin, og hun vil gjøre det bra med ham . Hvis han så at øynene hans hadde gått, barna hans døde, og den som så at han var blinde øyne mens han ble fremmet, indikerte han omfanget av eksil til han døde . Hvis han så som om øynene hans var av jern, ville han være veldig engstelig for at det ville føre til ødeleggelse av dekselet hans . Hvis han ser at han har åpnet øynene for en mann, vil han se på saken hans og hjelpe ham . Og hvis han ser som om han har sett ham ond, så hater han ham, og hvis han ser som om han hører med øyet og ser med øret, så driver han sin familie og datter til å begå synder . Og den som ser et menneskes øye eller et dyrs øye på håndflaten, han skal få penger i natura . Og den som ser som om han har sett inn i et øye og han liker det og applauderer det, så gjør han noe som skader religionen hans . Og svart øye religion . Awal-blå kjetteri, og Al-Shahla bryter religion . Og grønt er en religion som strider mot religioner . Hvis han ser et øye eller øyne i sitt hjerte, så er han god i religion så mye som det er lett . Hvis han så at han begikk hor i øynene, ville han se på kvinner . Hvis han ser at øynene hans er solbrune, så ser han mistenksomt på kvinnen til vennen sin, skarpsynet til synet er bra for alle mennesker, og den som har barn og ser denne visjonen, indikerer at de er syke, fordi barn er som øynene er elsket . Al-Hajjaj bin Yusef så ut som om øynene hans hadde falt i fanget hans, så hans bror Muhammad og sønnen Muhammad sørget for ham . Noen av jødene så en slavejente på himmelen eller en slavejente, så han fortalte om synene hans på Barhami, og han sa: ~Det vil treffe penger fra handel .~ Hvis en produsent ser det, vil han ha penger fra sin produksjon . Og øyenvippene : i tolkning og en beskyttelse for religion . Fordi det er sterkere for øynene enn øyenbrynene . Det ble sagt at rettferdighet og korrupsjon skyldes barnet og pengene . Hvis han ser ut som om kanten på øynene hans er mange gode, så er hans religion ukrenkelig . Hvis han ser ut som om han sitter i skyggen av øynene, hvis han er en religion og kunnskapsinnehaver, så lever han i skyggen av sin religion . Hvis han er eier av en verden, så tar han folks penger og gjemmer seg, og hvis han ser ut som om han ikke har en frill i øynene, kaster han bort religionens sharia . Hvis en person plukket det, så råder fienden ham i sin religion . Hvis han ser ut som om håret er hvitt, indikerer det en sykdom som rammer ham fra hode, øyne, ører eller molar . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg klamret et skjegg og lånte det til jeg utryddet det . Han sa : Du spiser din onkels arv, og han har ingen annen arving enn deg. Hvis du spiser noe av det, arver du i den grad det . Og den som så at skjegget hans var hvitt, blankt, han ville bli stolt av ansiktet, navnet og minnet om landet, for Abrahams skjegg, fred være med ham, var hvitt . Hvis han ser at hun er en krans, slår han ansikt og verdighet . Hvis han ser at det er mørkere og bedre enn det var i våkenhet, og det er svart i våkenhet, så treffer det prestisje, stolthet, verdighet og skjønnhet . Hvis han ser at han er grå og det fortsatt er noe svart, så er han verdig . Hvis det ikke er noe igjen av svartheten, vil den mangle og gå mot den . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så at skjegget mitt er hvitt, og at jeg bleker det slik at pigmentet ikke er festet til det, og mannen var ung med svart skjegg, så han sa : Hvit er en mangel på eiendom, og du vil dekke det, og han visste om det . Han sa : ratifisert ….

…Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih fortalte oss i Makkah, på autoritet fra Ibrahim bin Al-Arar, på autoritet fra Ibn Abi Al-Dunya, på autoritet fra Muhammad bin Al-Hussein, på myndighet av Saeed bin Khalid bin Zaid Al-Ansari, på autoritet fra en mann fra Basra som deltar i gravene, sa han : Jeg deltok i en grav en dag og la hodet mitt nær ham, så kom to kvinner til meg i søvne, og en av dem sa : O Abdullah, Gud bønnfalt deg om ikke å distrahere oss fra denne kvinnen og ikke til å granne oss sammen med henne . Han sa, jeg våknet av panikk, og så ble en kvinnes begravelse brakt, så jeg sa at graven er bak deg, så jeg sendte dem til den graven . Da det var natt, se, de to kvinnene var i drømmen min, en av dem sa : Måtte Gud belønne deg for oss, for du har brukt lang tid fra oss . Jeg sa : Hva er det med vennen din? Ikke snakk med meg som du snakker med meg. Hun sa : Denne døde uten vilje, og retten til de som døde uten vilje til ikke å snakke før oppstandelsens dag ….

…Når det gjelder tolkningen av sykdom, er det ikke prisverdig, fordi det er korrupsjon i religionen, og kanskje den som søkte pleide å multiplisere løgn. Det ble sagt at den som så at sykdommen hans lenge hadde mistet syndene sine og møtte Gud i hans beste tilstand, og noen av dem sa at den som så at han var syk uten smerter, så han ville se et øyeeple og ikke ville dø det året, og hvis pasienten så at det ble sant, er kroppen hans utenfor hans hjem, med mindre han snakker til folk og snakker med dem, for dette er et tegn på hans uskyld. Og den som ser at sultanen er syk, han er ikke prisverdig i søkerens rett, og hvis det er mellom ham og en krangel, blir han beseiret. Og den som ser at han har svakhet i øynene, så han mangler levebrød, nød, illusjon og tristhet, og hvis han ser noen som helbreder ham eller dreper ham, indikerer han godhet og rettferdighet. Sannheten hans kan være løgn, og den som ser med munnen sin svakhet mens han sårer ham, fordi han har fått kval på siden av sine slektninger, og den som ser smerter i nakken, han vil ha tillit til at han forsømmer, og den som ser at hjertet er svakt og har smerte, da spiser han det forbudte eller indikerer hans hykleri. I det kan det antydes av menneskets alderdom og bøyningsbehovet og oppfatningen. Men ved hans side er han vond, og det indikerer et urolig hjerte, sorg og tetthet i brystet. Og den som ser at leveren hans er syk, han vil ha liten medfølelse for barna sine. Og den som ser at hånden hans er syk, så tørker broren, partneren eller vennen sin bror eller partneren eller vennen. Fordi dette er et vitnesbyrd, og den som ser at han har vondt i magen som er tyngre, indikerer hans kjærlighet til sine slektninger og den som ser hans hemmelige smerte, indikerer at han glemmer å håndtere kona…

…Og den som ser at vennen hans er død, det skal tolkes på to måter. Enten dør seeren eller mister vennen sin ….

…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så- kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byen – inntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….

…Skytten er i en drøm en reise og en bror, en kvinne og en gutt, og det er nær Gud den allmektige, for den allmektige sier : ( Så det var rundt hjørnet eller under ). Og den som ser en bue med et deksel, hans kone er gravid . Og den som ga sin kone en bue, og hun var gravid, fødte ham en tjenestepike . Og hvis hans kone gir ham en bue, så er graviditeten hennes et hannebarn, fordi gutten blir levert til faren sin, så han vil være med ham i butikken sin, og kvinnen oppdrar jenta og blir hos henne hjemme . Og den som ser at hans bue er brutt, og det ikke er noe våpen med ham, da dør broren, sønnen, makkeren eller vennen . Og den som ser at hans bue er brutt av hånden, han blir fjernet fra sin jurisdiksjon hvis han er guvernør, og han taper hvis han er handelsmann . En buetur . Og den som kjører en streng i en bue, så gifter han seg, og hvis oppløsningen hans er skilt, og den som ser sultanen gir ham to parenteser, oppnår han rang og fyrstedømme, for Gud den allmektige sier : ( Så han var rundt hjørne eller under ). Brakettene er angitt på øyenbrynene . Den som bryter baugen, vil reise . Kanskje bueskytingen hans var falsk eller sann . Og den som kommer inn i baugen og bryter senen, da vil han skille seg fra sin kone, og kanskje blir han fjernet fra sin tilstand . Og hvis han kaster en pil og gjør en feil, er det et misbruk av autoriteten hans, og hvis han treffer målet, vil han oppnå det han ønsker . Og den som ser en anstrengt bue i hånden, en gutt skal bli født for ham . Og den som ser at han kaster Guds vei, da får han en ære . Å kaste en bue med hasselnøtter i ørkenen er en jakt og en rov av lovlighet, og i landet er det løgn og svindel . Hvis han ser at han kastet en fugl en nøtt, lyver han for en enorm mann falskt . Kaster han en due, gjør det vondt for kona hans . Og mutterbuen for den som eier den, er en prostituert, og en manns bue er en leddsykdom, og armbuen er lang levetid, og buen til buen er bortkastet penger, og sneglens bue er en næring og fordel, så vel som lattenes bue . Se også Pil ….

…Lammelse Hvis du drømmer om at du har blitt lammet, må du vite at dine valg og trinn er balansert . Hvis du drømmer om at vennen din er lammet, vet du at du også vil mistenke hans sykdom og hans lammelse . Hvis en elsker drømmer om at kjæresten hans er lammet, betyr dette at problemer om visse forhold vil forstyrre og forstyrre hans lykke . Å drømme om lammelse er et dårlig varsel og betyr tilbaketrekning og tap når det gjelder penger og angst og nød på litterært nivå . Når det gjelder elskere, forutsier det slutten på forholdet ….

…Jordens tap : forsvinning av velsignelser og omvendelse av forhold, og fravær på jorden uten å grave, lengden på fremmedgjøring i å søke verden eller død i å søke verden . Hvis han er fraværende i en grop der det ikke er noe utløp, er han skyldig i noe så mye som det . Og fra hans ord jorden med irettesettelsesord, la ham frykte Gud, for det er forbudte penger . Og den som ser at han står på et sted og bryter det opp, og hvis han er en hersker, da vil verden vende seg mot ham, og vennen blir hans fiende, og hans lykke er et abort , fordi Gud den allmektige sier : “ Så vi har mistet oss med ham og hans jordiske hus. ” Hvis han ser en leir eller et land som er brettet over folket, så er det døden, eller han sa og sies å gå til grunne. Det er mennesker i det så mye som de som er innpakket i dem, eller de blir berørt av nød og tørrhet, eller nød . Hvis det som er brettet for ham alene, er det hans trange liv og forhold . Hvis han ser at det ble spredt for ham eller spredt for ham, er han for lengden av livet og er bra for ham ….

…Mord Hvis du ser et drap i en drøm, forutsier dette at du vil lide mye av vennenes feil . Lunkent arbeid . Du vil se en dødshendelse . Hvis du drømmer om at du begår et drap, forutsier dette at du vil bli involvert i et uærlig eventyr som vil forurense ditt navn og omdømme . Hvis du drømte om at noen drepte deg, forutsier dette at fiendene planlegger å velte deg . Hvis en kvinne drømte om at hun var vitne til eller hadde et forhold på noen måte med et drap, forutsier dette at hun vil oppleve panikk av frykt for at navnet hennes blir knyttet til en skandale . Hvis du drømte at du begikk et drap, forutsier dette at du vil lide store kvaler på grunn av andres likegyldighet, og at mørket i atmosfæren rundt deg vil føre til forvirrende angst for de nærmeste . Hvis du drømmer om at vennen din begikk selvmord, vil du finne det vanskelig å løse en veldig viktig sak . Hvis du drømte at du drepte en ubevæpnet mann, forutsier dette tristhet og svikt i forretningsforhold . Hvis du dreper en person i forsvar eller dreper et knusende monster, betyr det seier og stige i sentrum ….

…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah sa: Det er mye penger og en oppriktig gjeld, og en bit av det indikerer qiblah fra sønnen og vennen eller følgesvennen, og løsningen er et hyggelig ord og det beste søte er at fargen er hvit, og det ble sagt at visjonen om tørr søthet når det gjelder setningen er det han har fått fra kongens oppførsel til andre, og hvis den er gul, er den. Det er litt tristhet i den, og når det gjelder rotet og lignende, det er tillatt levebrød, og kanskje å kysse en kvinne og noen som er tørre er penger som er vanskelige og fuktige fra det, er forskjellige i det og noen hatet det fordi det inneholder gulhet, og det ble sagt at det indikerer sykdom, og det ble sagt at det er mye penger og en ren gjeld, og biten av det er et kyss fra et barn eller en elsker, og det ble sagt at Al-Khabeesah var en hyggelig og god snakk om saken av pensjonen, samt modellen og mye av den indikerer mye levebrød i makt og autoritet y med mindre den berøres av ild, så å berøre den indikerer et forbud, tale eller sultanat. Når det gjelder det som er plassert i søthet, indikerer det tillatelsen til Hassan Mlehat, og det ble sagt at Alt som er laget av søt, på noen måte, av noe slag, enten det er sukker, honning, melasse eller johannesbrødtsirup, det er prisverdig , næring, godt og en fordel, spesielt for de som spiser det, som for melasse, det er penger og fordeler ….

…Og den som ser Nasina med hånden, tolket han overføringen av barnet sitt fra verden, og hvis han ikke hadde barn, indikerer det delingen av kona og vennen ….

…Orgelspiller Å se en orgelspiller i en drøm indikerer at vennen din vil gi deg problemer på grunn av sin hensynsløshet og dårskap . Hvis en jente drømmer om at hun er en orgelspiller, forutsier dette at hun vil frykte at kjæresten hennes vil forlate henne ….

…Mannlig ekteskap : Så se på den plagede mannen, hvis han er en ung mann, vil han være i stand til å vinne ekteskapet med sin fiende, og hvis han er en gammel mann som har vunnet sin bestefar og opphøyet lykken, og hvis han er kjent for sin undertrykkelse og undertrykkelse, et løfte til ham, og hvis han er et lite barn, kjører han det han ikke burde og bærer som ikke passer for ham . Hvis den ristede var vennen hans, gjorde han noe han ikke trodde . Hvis det er ved hans tilbøyelighet og vilje, får han godt fra den som gjør det, subjektet og objektet deler med andre, og de møtes på noe hatet ….

…Al-Hanat er en konge som kongene er lydige mot, eller en kjøpmann som presiderer over en nabo . Eller en produsent som adlyder tiltaket . Den som ser det som om han kjøpte hvete fra hvete, spør han sultanen fra staten . Hvis han ser det som om han solgte det uten å se prisen, avstår han i denne verden og takker Gud den allmektige for hans velsignelser, fordi alt takket ham . Og den som ser som om han eier hvete og ikke berører den og ikke trenger den, da blir han plaget av ære og ære, fordi hvete er den mest hederlige maten . Hvis han så som om han fulgte hennes forespørsel og trengte den eller rørte ved den, ble han rammet av tap og vanære, og han ble avskjediget selv om han var guvernør, og en forskjell mellom ham og hans slektninger, ifølge historien om Adam , fred være med ham . Selgeren av mel og bygg er, som spelt og møller, en mann opptatt med sin sjel og sin verden. Hvis han ser en fresende gammel mann, finner han mannen, og hans visjoner indikerer at hans levebrød påvirkes av vennen . Hvis han så en ung møller, ville han skaffe seg levebrød med fienden sin . Hvis han ser at han er en møller som har malt mat i den grad det er tilstrekkelig, så er hans levebrød tilstrekkelig, så er også malingen over tilstrekkelig . Og den som ser seg selv som møller, han verdsetter seg selv og familien ….

…Hvis du drømmer om at du kommer inn i en dør, indikerer dette en skandale og fiender som prøver å flykte fra dem uten å lykkes . Dette gjelder alle dører, med mindre det er døren til barndomshjemmet ditt. Hvis du drømmer om at du går inn denne døren, vil dagene dine være veldig gunstige . For en kvinne indikerer en uforgivelig flukt å drømme om å komme inn en dør om natten i regnet . Når det gjelder mannen, indikerer det at hans ressurser er trukket tilbake på grunn av en uberettiget mangel, som det forutsier om en ulovlig dato . Hvis du ser andre krysse en døråpning, indikerer dette mislykkede forsøk på å forbedre dine saker så vel som endringer i verdenen til bønder og politikere . Når det gjelder forfatteren, forutsier denne drømmen at publikum til leserne vil fordømme hans måte å fortelle fakta på, og det vil være ved å nekte å lese hans siste verk . Hvis du drømte om at du prøvde å lukke en dør og falt av hengslene og forårsaket skade for noen, indikerer dette at en hevngjerrig ondskap truer vennen din gjennom feil og utilsiktet råd du har gitt ham . Men hvis du ser en annen person som prøver å lukke en dør og døren faller av hengslene, vil du kjenne situasjonen til en venn, men du vil ikke kunne hjelpe ham ….

…Cup Hvis du drømte om en kopp, betyr dette at du vil ha glede som forårsaker zina for andre . Hvis du knekker en kopp, forutsier dette at du ikke kan kontrollere vennen din ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Når det gjelder cupping : Den som tror at han holder tilbake eller cupping en verge, eller etterligner en tillit, eller skriver en tilstandsbok på den, eller gifter seg, fordi nakken er gjenstand for tillit . Hvis en tilstand giftet seg med en hushjelp og ba ham om vedlikehold og hva han ikke tålte . Hvis han ikke fastslo, ble det ikke krevd underholdsbidrag fra ham . Hvis al-Hajam er en velkjent sjeik, så er han vennen hans . Hvis han er en ung mann, så er han hans fiende som det er skrevet en bok med betingelser eller religion på . Størrelsen på en ung mann har vunnet en fiende . Og de sa at cuppingsykdom er borte, og de sa mangel på penger . Og det ble sagt at den som så en kopp av størrelsen, da vil det være en fordel for ham . Hvis han hadde myndighet til å avskjedige ham . Hvis han ble kuppet og det ikke kom noe blod ut av ham, begravde han penger og ble ikke veiledet til det, eller han betalte et depositum til noen som ikke betalte det til ham . Hvis blod kom ut av ham, ville kroppen hans være riktig det året . Hvis en stein kommer ut i stedet for blod, føder kona hans noen andre, og den gutten blir ikke akseptert. Hvis sløret går i stykker, skiller han seg fra kona eller dør . Og det ble sagt at den som så at han hadde samleie, fikk overskudd og penger . Og det ble sagt at cupping var en skade for Sunnah, og det ble sagt at det er en befrielse fra nød . Det ble fortalt at Yazid ibn al-Muhallab var i varetekt for al-Hajjaj, og han så i søvne at han cuppet for å unngå fengsel . Maan bin Zaida så ut som om han cuppet, og baldakinen hans var farget med blodet, og da det skjedde, kom to løver inn i ham og drepte ham ….

…Elektrisk stolpe Hvis du ser en elektrisk stolpe i drømmene dine, vil en fremmed bevise for deg at han er den mest lojale vennen i den tida det haster . Hvis du faller på en elektrisk stolpe, må du overvinne bedrag eller fiender som vil falle på deg . Hvis du ser en elektrisk stolpe komme din vei, vil det være mye ulykke i livet ditt ….

…Noen av uttrykkene sa at han så at han holder tilbake eller kupper en verge, skriver en bok om ham, etterligner en tillit eller gifter seg . Hvis Hajim er en gammel mann, så er han bestefaren . Hvis det er ukjent, er det sterkere . Og hvis han er blandet sammen, er det vennen hans . Og hvis han er ung, så er han fienden hans . Og hvis størrelsen er konge, vil han vinne den . Og hvis størrelsen på en sjeik stiger over bestefaren . Og størrelsen på en ung mann vant fienden sin ….

…Når det gjelder krokodillen, er det en fiende som vennen ikke kan være trygg fra. Hvis han så at han hadde truffet en krokodille, ville han også slå en mann, og det ble sagt at krokodillen er en urettferdig og svikefull autoritet ….

…Eddik er penger i en drøm med fromhet, velsignelse, lang levetid og mangel på moro . Og en glede for de som spiser det med brød . Al-Dardi fra ham falt penger med liten fordel og svak . Og eddik og skrubbing går og farges . Og hvis en person ser at han drikker eddik, indikerer det fiendskapen til hans husstand, og det er på grunn av innsnevringen som blir utsatt i munnen . Å drikke eddik for en fange er bevis på frelse . Og det ble sagt : Det som opprinnelig var eddik, er et tegn på levebrød og velsignelse, og hva som helst som er mangelfullt, er et tegn på å anstrenge seg for årsak, motgang og vanskelig forfølgelse . Eddik kan indikere en mangel på kone, barn eller arbeid, og kanskje indikerer det sikkerhet mot frykt og betaling av skade og fiender . Og kanskje indikert av tilbedelse og bærer dens vanskeligheter . Kanskje eddik refererer til eddik, som er vennen ….

…Falling Hvis det å falle i en drøm er fra topp til bunn, indikerer det overgangen av forhold fra godt til ondt, eller fra en kone til en annen, eller fra utførelse til utførelse, eller fra land til land, eller fra lære til lære . Hvis den som kom ned i en drøm var god mat eller gode mennesker, indikerer det god tilstand . Og hvis han i en drøm kom ned til en ruin eller et ødelagt dyr, indikerer det en dårlig konsekvens, og kanskje indikerer det knapphet og elendighet med det han har av penger, sa den allmektige : ( Og hva er nødvendig for pengene hans hvis de forverres ). Og den som faller fra baksiden av et hus og knekker hånden eller benet, han vil lide en ulykke med seg selv, pengene sine eller vennen sin, ellers vil han lide hat fra sultanen ….

…Hans syn i en drøm indikerer kongen eller dommen, og kanskje har vanskeligheter kommet til ham, og han oppnådde fra Gud den allmektige den store statusen med en god konsekvens i det hinsidige . Kanskje hans visjon tydet på kvinners prøvelse . Og hvis seeren var en isolert hersker, og han kan svindle med en rik og hederlig kvinne . Hvis søkeren gir næring fra fugler, eller tar med nisser eller lager flasker, vil han ha nytte av det . Og han kan seire over fienden etter å ha vunnet ham og beseiret ham . Og den som så Salomo, fred være med ham, Guds allmektige nåde dukket opp på ham, og kanskje hans syn tydet på kunnskap om språk eller pasientens sikkerhet, og at navnet hans er sunt, akkurat som hans navn er sikkerhet . Akkurat som Abraham er lettet, i motsetning til Noahs syn, skal fred være med ham, slik at det å se ham i en drøm indikerer pasientens død, og fra ham sørget han . Den som ikke adlyder ham i en drøm, er et sladder, og hvis han er syk, vil han dø . Visjonen om fredsringen fornyer mandatet til de som regjerer . Og den som ser ham, fred være med ham, hans reiser vil øke og han oppnår en tilstand der fienden og vennen adlyder ham . Og den som ser ham, fred være med ham, tjener penger, får eiendom og får godt og trygt ….

…Når det gjelder skorpionen, dreier den seg på ansiktet til en svak fiende uten en skadelig religion med tungen, et ømt som ikke skiller mellom fienden og vennen ….

…Hvis du besøker i en drøm, så forutsier dette glade hendelser som snart vil skje . Hvis besøket ditt mislyktes, indikerer dette at det er ondsinnede mennesker som jobber for å ødelegge gleder og lykke . Hvis en venn besøker deg, forutsier dette at du vil høre gode, glade nyheter . Hvis vennen virker trist og sliten, vil besøket bringe dårlige nyheter med henne, og det kan oppstå bekymring og bekymring . Hvis en venninne besøker deg og hun har på seg svart-hvitt og ser blek eller syk ut, vil det være en trist ulykke for deg, ellers blir du alvorlig syk ….