…Faller den oppriktige visjonen ? Og den rettferdige er ikke en god mann? Det er et viktig spørsmål, og hans svar er : at den rettferdige mannen kan se Alodgat, men noen sjeldne få klarte å Satan fra ham , bortsett fra omvendt, sannheten i hans syn på en sjelden overvekt kaste djevelen det ble fortalt fra Anas ibn Malik om at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ A for vision En god gjerning fra en rettferdig mann er en del av førtiseks deler av profetdommen . Enig om (1). Muslim berättet Guds nåde fra Abu Hurayrah at profeten fred være med ham, sa han : ~ Hvis den tiden har knapt nærmet visjonen om en muslimsk løgn , og Asedkkm nylig, og synet av den muslimske delen av førti – fem er en del av profetien ~ (2). Al- Nawawi sa : sies å være en retorisk tid hvis en båt som modererer dagene og nettene denne vårdagen . Og det ble sagt at det som menes er om oppstandelsen nærmer seg , og den første er den mest berømte blant folket i visjon , og den kom i en hadith som støtter den andre, og Gud vet ws best . Av . Sannhet er den største av profetenes beskrivelser, våken og drømmende, og den som ser dem i sannheten, vil oppnå sannhet fra sine visjoner . Al-Muhallab sa : Folk har tre grader av dette : A – Profetene og deres visjoner er alle oppriktige, og det som trenger uttrykk kan falle i dem . B – rettferdig , og hovedsakelig på deres visjon om ærlighet , den var lokalisert der det som ikke trenger å uttrykke deres visjoner som Vtqa Raayaha helt i en drøm . C – Hvem andre . . I deres visjon er det sannhet og klager, og de er av tre typer : 1 – De er dekket , så det meste av situasjonen er lik dem . To ondskapsfolk , og mest på deres visjon Alodgat, og si hvor ærlighet , har fått tittelen Bukhari i sin Saheeh : døren til visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og skjevhet (3). 3 _ vantro , og har en tendens til deres visjoner Alodgat og veldig sjelden der ærlighet og refererer til dette intervjuet : ~ Den nylig Osedkkm-visjonen Osedkkm ~ som ble fortalt av muslim . Sanne drømmer om noen av de vantro har , som i visjonen om forfatterne av fengselet med Josef over seg , sa Allah : ~ kom inn med fengselsguttene, sa en av dem, jeg viste meg knus vin og den andre sa at jeg viste meg jeg bringe over hodet mitt brød spiser fugl fra ham Nbina Ptooelh Sannelig vi se deg fra velgjørere ( Yusuf : 36 ). som tidligere tittelen Bukhari i sin Sahih døren : den visjon av folk i fengslene, korrupsjon og skulke , og oppstod i den romanen : en drink de folk drikker , og du ønsker å drikke forbudt , og angivelig vinkelner sa til Josef : Wright sett sover, jeg plantet en korn Vneptt gikk der tre klynger Fsrthn var Sagit sa kongen : opphold i fengsel tre ganger og deretter gå ut Vtsagah på din vane . var da han kom ut (4) så vel som synet til Mllekema, sa den allmektige : ~ kongen sa, jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O Fyll meg inn i mine visjoner hvis du skal se passasjen visjonen ( Joseph 43) som betyr : tynnhet er avledet av tynnhet og kombinasjonen er mager og mager, og det som menes er utseendet til formaninger M om humor . Noen visjonsforskere tilskrev den delen av profetiens visjon bare god troende som ikke er vanærende har vært . Vi har allerede med oss vers som sier : ~ oppriktig god muslim er en som passer seg hvis de profetene , Vokrm type, som Akram ved profetene , som ser det usynlige .. Som for vantro og fordervede og blandes ikke , hvis ratifisert visjoner er noen ganger det samme er også sant Clip Islamic false , og ikke alle begivenhetene har erfaring med de usynlige delene av profetien , Kalkahen og min ~(5) har blitt gitt oss for å spore Imam Muhammad Safaareeni Hambali Guds nåde på å si : gi ham beskjed . Men må være på vakt her at visjonen om gode som er den årsaken til igangsatt noen av bestemmelsene begrenset enten undertegnet i æra av Messenger av apostlene eneste godkjente » Som for andre mennesker er misjonærer eller Mndhirat , kan det være i uttrykk Bishara til eieren fra en veldedig verden eller det hinsidige , kan det være der advarselen om mangel på eller forkorte sitt arbeid eller i hans religion , kom i tolkningen av verset : ( og han forkynte at Ichaelmh Gud bare levde eller bak et slør eller sender en budbringer Viouha med sin tillatelse hva han vil at han er klok ) ( Shura : 51). Noen av forgjengeren sa : ~ Fra Ray Veil ~ som i sin drøm, hva selv – renset for laster , forsvinner kvinnen hjerte , og møtte lawh søvn , og Antakec av underverkene i den usett , og særhet minimum . Det er vennlig å ha ham i en drømmesamtale » og beordret ham til Gud og fortelle ham i en drøm , Profeten ba fred være med ham for verset :~ de menneskelige i dette livet og i det hinsidige ~(6) Og sa han, ~ er visjonen om det gode ser mannen eller ser ham ~ Fortalt av Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Avtalt , se Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) og atom – op (23 \ 15) (2 ) atom – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Fortalt av Imam Ahmad 173 \ 1 tredobler fremover Safaareeni – en referanse tidligere ….

…Doktor : En lærd i ham i religion, og han indikerer enhver reformator og en som arbeider med saker om religion og verden, slik som juristen, herskeren og predikanten som ble forkynt av salve og Darbak, og eksemplet med høflige , mesteren og garveriet som reformerte skinnene på dyr . Det indikerer også cupping på grunn av volumet av helbredelse . Den som ser en dommer eller en forsker, kommer tilbake til en lege som er veldig vennlig og hjelpsom . Og den som ser en lege, vil komme tilbake som dommer eller jurist, og hvis han er en klok muslim, har han økt minnet, hans rang er stor og hans grad i sin bransje er stor, og hvis han ellers ble gitt en ulykke, og kanskje han vil omkomme noen av sin fromhet på grunn av sin uvitenhet og sitt mot, fordi han forgiftet i en drøm det han ikke har . Og den som ser en lege som selger deksler, la ham vokte seg for ham, for han er en forræderisk innhylling i medisinen sin, spesielt hvis dekslene han solgte er brettet, så det indikerer at han ble lurt i medisinen og allmennhetens feil i den , og den som ser en lege som returnerer en garver til skinnene, er bevis på hans kløkt og det store antallet av dem som blir frikjent av hans hender. Med mindre han ser at solingen hans er korrupt og råtten, så er han uvitende og råtten ….

…Surat Q. Ibn Sirin sa at den som leser den, vil være opptatt med lydighet og tilbedelse . Og al-Kirmani sa: ~Han vil være raus og vennlig mot menneskeheten .~ Og Jaafar al-Sadiq sa, må Gud utvide det gode og gi ham hans velsignelser ….

…Linolje Hvis du ser linolje i drømmene dine, indikerer dette at en venn vennlig vil gå inn for å stoppe ditt hensynsløse avfall ….

…Professor Abu Saad, må Gud nåde ham, sa : Det grunnleggende prinsippet med hensyn til visjonen om bønn i en drøm er at den er prisverdig i religion og i verden, og indikerer bevisstheten om mandatet og oppnåelsen av en misjon, eller oppfyllelse av en gjeld, eller oppfyllelse av tillit eller etablering av en obligatorisk forpliktelse fra Gud den allmektige . Så er hun på tre streiker, hans forpliktelse og Sunnah og frivillig. Den obligatoriske er veiledende for det vi har sagt, og at eieren av henne pilegrimsvandrer og bringer umoral, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bønn forbyr umoral og ondskap .~ Sunnah indikerer renheten til eieren og hans tålmodighet med hensyn til ulykken og utseendet til et godt navn for ham, for den allmektige sa : ~ Du har hatt en god likevekt i Guds sendebud .~ Og medfølelse med skapelsen av den allmektige Gud, og at han ærer sine barn og de som er under hans hånd, og er vennlig mot dem, over det han må og må i mat og klær, og han strever i vennenes anliggender, slik at han testamenterte ham til ære . Og frivillighet krever perfeksjon av virilitet og fjerning av bekymringer ….

…Bulldoghund Hvis du drømte om at du kom inn i en merkelig bygning eller eiendom og angrep deg av en hund av typen bulldog, vil du risikere å bryte gjeldende lover i ditt land ved å ta falske Jemen for å nå dine mål . Hvis en bulldog møter deg på en vennlig måte i en drøm, vil du stige i livet uavhengig av den fiendtlige kritikken og den inflammatoriske forstyrrelsen som fiendene vil konfrontere deg med ….

…Og den som ser at en løve tråkker, det indikerer en reduksjon i hans ære og hellighet, og forekomsten av skadelige effekter fra ham ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve– eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….

…Den som ser som om han kjemper mot en stor løve og slår ham, han vil slå en blind konge ….

…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…

…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

…Al-Kirmani sa at synet til løven tolkes av sultanen, den som ser at han har truffet hodet på en løve, da vil han oppnå en stat, en høy rang, penger og en velsignelse, spesielt for den som spiste det ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser en rasende løve som blokkerer veien for mennesker, vil tolke sognets undertrykkelse .~…

…Og den som så at han bar en løve, det indikerer forsoning med fienden eller nærhet til sultanen ….

…Og den som ser en løve som en indikasjon i huset sitt, da vil han lide av trøst, godhet og langt liv, og hvis det er en pasient i den, indikerer han at og den som ser at han har slått fra løvens hud, bein, kjøtt, nerve, hjerne eller hår noe, så vil han lide en arv ….

…Kjøring er i en drøm underdanig mens du forfølger . Hvis et menneske ledet ham, er han etterlyst ved å drepe eller såret et menneske . Og hvis han blir ledet av en løve eller en knust fugl, er det en ydmykelse som rammer ham fra en hersker, eller en plage som rammer ham fra en sykdom ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….