…Hvis en av stjernene er større enn den andre . Når det gjelder stjernenes fall til jorden eller i havet, eller deres brenning med ild eller fangst av fuglene, er dette en indikasjon på død som forekommer blant mennesker, eller som ble drept i henhold til antall mennesker og få, og dette kan skje i et kjønn uten sex, hvis de faltes kjønn er kjent fra planetene og fra stjernekongen i fanget, eller hvis han gjeter det på himmelen eller snur det i luften , hvis han var verdig sultanen, ville han oppnå det, og han var en hersker over folket, en dommer eller en mufti . Og hvis det var lavere enn det, ville han kanskje vurdere astrologi . Når det gjelder å falle på ham eller på hodet, døde han hvis han var syk . Og hvis han ble løyet av gjeld fra astrologer, eller om han var en tjenestemann, falt stjernene hans og han ble bedt om hva han skyldte . Likeledes, hvis han så kroppen sin, ville han komme tilbake til stjerner . Eller hodet hans, og hvis stjernene var astrologer for ham over folket, nådde de ham og samlet seg for ham, og på samme måte hvis han plukket dem fra jorden eller fra himmelen, ville de nærme seg dem fra ham . Og hvis stjernen faller på den som er fraværende, vil han gi ham det, og hvis han faller på en gravid kvinne, vil hun føde en gutt som heter hederlig, med mindre det er fra de midlertidige stjernene som døtrene til en kiste, dikterne og blomsten, så mesteren er en slave i henhold til omtale av stjernen, dens skjønnhet og essens . Det kan indikere den gravide kvinnens død, hvis det blir bekreftet av et vitne med ham som vitner om døden . Når det gjelder å se planetene om dagen, er dette bevis på skandaler og baktalelse, store ulykker, ulykker og ulykker . Og i henhold til omfanget av visjonen, dens generelle og spesifisitet, og overflod av stjerner og deres falming, nevnte Al-Nabigha Al- Dhubiani en dag med krig : Dens stjerner og solen stiger … heller ikke lyset er lys heller ikke mørket er mørke. Al Sarr . Hvis det ikke har lys, er det en ulykke som forener de edleste av folket . Hvis han ser at han følger stjernene, er han i religionen til Guds sendebud, fred være med ham og hans følgesvenner og med sannheten . Hvis han ser at han stjeler en stjerne fra himmelen, stjeler han noe farlig fra kongen og søker en hederlig mann . Og den som ser at han har blitt en stjerne, han vil bli plaget av ære og prestisje . Og den som så at han hadde tatt en planet, han ville ha en stor hederlig sønn . Hvis han så at han rakte hånden ut mot himmelen og tok stjernene, ville han oppnå autoritet og ære ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….

…Beinene til en person : de er indikative for hans rikdom, som har sin vekst og som hans dåp er på, for eksempel dyr, slaver, kyr, kameler, sauer, fjerdedeler, trær og alt han jobber med . Og benet på beinet er lager og nakken til slaven og dyret og huset . Kanskje hjernen antydet de begravede pengene, og kanskje gutten og guttens sønn . Benene kan indikere for den som ikke har penger på religionen og vedtektene han er sterk i og hvorpå han døper, og dette er de farligste tingene for ham og gyldigheten av hans gjerninger i det skjulte . Den som har sterkere bein og økt helse, vil ha gode bevis som indikerer hans verdi og øker søvnen . Når det gjelder menneskekjøtt : det indikerer fordelene med penger, som fortjeneste og avkastning, fordi det med mat øker og avtar . Bein er hovedstaden, så den som øker kjøttet, avlingene, fortjenesten og fordelene vil øke, arbeidet hans vil bli brukt og fruktbarheten vil øke . Og den som har mindre kjøtt er imot det . Og kjøttet fra arbeiderne til den allmektige Gud . Og folket i askese er deres campingvogner og frivillige, så den som ser sitt kjøtt fra dem, hans arbeid øker og avisen hans er full, og den som har mindre kjøtt fra dem, hans religion avtar og hans arbeid avtar, bortsett fra at med hans økning der er et annet vitne som ber om tilbøyeligheten til denne verden, og med å kaste bort bevis på å forlate den og avvikle, er det den første . Og beinene til det hinsidige er deres lekser ….

…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….

…Og Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at han drepte sin sønn, må Gud gi ham en tillatt bestemmelse, fordi Gud den allmektige sa: ~ Ikke drep barna dine av frykt for å ødelegge dem , ~ og det ble sagt at hans sønn var gjort urett for penger og verdens ære ….

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Den som ser at han er i et rom eller rom, han er trygg fra det han frykter og advarer, fordi Gud den allmektige sier: ~Og de er trygge i rommene .~…

…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han har adoptert en tåke av god religion og er sterk i sin kommando, og når det gjelder en enkelt napp, indikerer det et langt opphold for avledningen av navnet ….

…Og den som ser at han bærer et teppe på ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det på skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er på nakken .)…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han trakk et knust bein, fordi det var pompøst, sterkt og knuste beinet, det er en uenighet blant dem som sa at han var Mahmoud og noen som sa noe annet .~…

…Og den som ser at han sitter på et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Hvis han ser hodet på hodet til en vær, vil han gjøre rettferdighet ….

…Hvis han ser at solen har stått opp spesielt fra mørket : på et spesielt sted benekter han det for henne og ikke har lyset fra sitt kjente lys, så påvirker denne ulykken ham på det stedet, som krig, ild, pest , maleren eller lignende . Hvis han ser at det dukket opp på en privat eller generell måte med sitt fulle lys og utseendet ikke har et mørke som blander seg med det, og det ikke er noe vitne om å vitne om det som ikke liker det, så er det lesingen av den største kongen, folket der stedet, med godhet og preferanse for dem og deres rettferdighet, eller hvis vannet rådet, silt og krusninger, var hans tolkning tortur . I tillegg til brannvarer for opprettelse og fordeler for dem . Hvis hun ikke er overveldende, rasende og lydig, så er hun hans tjener . Hvis den erobrer og spiser det som kom og gikk ut av lydighet, blir det tolket som krig, drap, pest, maler og pine . På samme måte, hvis vinden blåser myk og stille, hviler folket på den og pollinerer plantene for dem, og trærne vokser, og de har fordelene, så hvis den blåses og benådet, vil dens tolkning være en straff for folk der stedet . Samt lyn og torden ….

…Zakat : I en drøm er han en av de velstående, fordi pengene hans er fruktbare og hans venstre øker, med mindre han skylder en gjeld eller har et depositum, så gjør han opp for det og betaler det til sin skyld . Hvis obligatoren er en død person eller en rettferdig mann, så har han lyktes med Gud og hans minne steg og betalte zakat for sitt arbeid, så hva med at han ber med effekten av det eller erindring av Gud, så hvis han gir tillatelse for detet annet tidspunkt enn under Hajj, så kanskje han vil vitne og betale zakat på det ? Hvis det er i løpet av Hajj-månedene, så gjør han Hajj, hvis Gud vil . Og hvis en fattig person ser at hvis han barberer hodet, klipper bart, plukker armhulene, klipper neglen eller barberer kjønnshåret, med mindre han blir kledd av klær eller vasket med vann, eller han gjør det i en moske , eller ber etter det, så går han ut av sin tilstand og omvender seg fra sine synder og reiser seg om ham, og lykkes med tilsynelatende bønn eller vitne vitne ….

…Kniven : den som drar nytte av henne i en drøm, vil rapportere til en kone hvis han er sølibat, og hvis kona er gravid, blir hennes sønn velsignet, og hvis hun har det som støtter hannen, så er hun en mann, ellers er hun en kvinne . Spydet . Hvis han ikke hadde graviditet, og han ba om et vitne med høyre, fant han ham . Hvis det var forbi, var vitnet rettferdig, og hvis det ikke var fortid eller sammen med rester, ble hans vitne såret, og hvis han var dekket av et deksel for ham, eller hans vitnesbyrd ble avvist for hendelser som vises fra ham i annet enn vitnesbyrd . Hvis det ikke er noe av det, er det en fordel fra verden at han kan oppnå, eller en forbindelse til den, eller en bror som følger ham, eller en venn som blir venn med ham, eller en tjener som tjener ham, eller en slave som eier ham på godkjenning av mennesker . Hvis han gir en kniv som ikke har noe annet våpen med seg, er kniven fra våpenet Sultan, og det er også dolken . Og kniven er en unnskyldning, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hver og en av dem tok med seg en kniv .~ Og det ble sagt at den som ser en kniv i hånden når han ikke bruker den, så gir han en sønn en pose, og hvis han ser ut som om han bruker den, indikerer det at saken er avsluttet. er ….

Et vitne er i en drøm en lovlig arv, eller penger fra et selskap eller levebrød fordi brannen ikke berørte det . Og den som ser at det er et vitne foran ham, han har høy og omfattende kunnskap, og folk vil høre fra ham . Hvis han ser at han mater mennesker med martyr, så resiterer han den hellige Koranen med en god melodi . Og å spise vitnet kan indikere at vitnesbyrdet oppnås i en krig . Vitnet indikerer forvirring på jobben, og kuratoren er bevis på rettferdige og rene gjerninger, og det kan indikere tillatt eller tilskrevet levebrød fra hans familie, og kanskje en kur mot sykdommer . Og kanskje vitnet pekte på vitnesbyrdet om at han kan føre til andre eller føre til ….

…Al-Asab : Det er forfatteren av hans anliggender i sin religion og verden, og det er et tegn på fromhet og vitnesbyrd i salg, kontrakter, pakter, årsakene til levebrødet og ligaen til husets folk . Hvis noe av dette kom fra en nedgang eller en økning, ble det tolket igjen for de som indikerer det ved å øke synet og være vitne til årvåkenhet ….

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…Speilet av villmarken er i en drøm en falsk orden som ikke finner sted . Og den som ser en luftspeiling og har grådighet etter noe han håper på, det er forbudt å gjøre det og ikke oppnå det . En mirage i en drøm er hykleri og vantro på religion, eller en tendens til verden og dens utsmykning . Kanskje det å se et speilbilde betegnet et ønske og håp om det en person ikke skjønner . Og hvis seeren var et vitne, var han et falskt vitne, eller en vitenskapsmann om kjetteri, og kanskje speilbildet var nyheter som ikke hadde noen sannhet, og som kan indikere at det ser ut som et banner på siden der speilet ble sett ….

…Og den som ser et av tegnene på oppstandelsen noe som å blåse i bilder, soloppgang fra solnedgang og ut av et dyr, eller lignende, så er dens tolkning en fristelse der et folk vil omkomme og andre vil bli frelst, og den som søker skulle omvende seg og antikrist kommer ut av en kjetteri og villfarelse som dukker opp hos folket, og blåseringen i bildene er en pest eller sultanens advarsel I en oppstandelse eller noe annet, eller en oppstandelse som er i landet, eller en generell reise til Hajj og samlingen av Gud den allmektige for å skille rettsvesenet og skapelsen av folket for å gjøre rede for rettferdighet fra Gud den allmektige som vil være i mennesker med en rettferdig imam som kommer foran dem eller en flott dag som folk ser og blir vitne til ….

…Tashahhud: Den som ser i en drøm som om han er vitne til under bønn, lettet Gud allmekt sin nød og lettet hans behov . Og den som ser at han står for Tashahhud, da reiser han til Gud den allmektige sitt behov og oppnår sin hensikt med det, og hvis han er i tap, skal han løslate ham . Å lese hilsener i en drøm er en indikasjon på en verge uten hvem ekteskapet er gyldig, eller en tilstand som må utføres mellom partnere . Kanskje det å lese hilsener i en drøm betydde å returnere penger på en bedre måte ….

…Nederlag, for de vantro er det samme, fordi Gud den allmektige sier : ~Og han skapte redsel i deres hjerter .~ Og for de troende, seier i krigen . Og den som så en rettferdig soldat som gikk inn i en by beseiret, de ble velsignet med seier og seier, selv om de var urettferdige, ville de bli straffet med straff, og den som så et fly fra død eller drap, indikerte at fristen hans ville være nært forestående . For Gud den allmektige sier : “ Si at det å flykte vil ikke være til nytte for deg hvis du flykter fra død eller drap . ” Verset . Det ble sagt at det å flykte fra fienden var trygt og nå Murad . For den allmektige Gud sa : ~Jeg flyktet fra deg da jeg fryktet deg, og min Herre ga meg en dom .~ Og den som kaller et menneske mens han flykter fra ham, han aksepterer ikke hans ord og adlyder ikke ham, for Gud allmektig sier : ~ Så min bønn økte bare i flukt .~ Og å flykte ble sagt å være en sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så vend deg bort til Gud, for du har en klar advarsel fra ham .~ Den som forsvinner fra fienden, han vil vinne seier . Og hvis fienden så ham, ville han bli truffet av en fiende av fienden. Hvis han skalv, dirret eller leddene svekket, ville de slå ham og ikke være sterke med ham . Og å se hestene løpe i landet eller stedet hans er regn og regnvær . Frykt er sikkerhet, og familier er alvorlige ….

…Å vitne om vitnesbyrd i en drøm indikerer en avvikling fra forvaring, oppfyllelse av et løfte, formidling av en melding og oppgjør av gjeld . Hvis et vitnesbyrd er skjult i en drøm, indikerer det grådighet for ydmykhet, hat og frimodighet for synder . Og det kan tyde på sykdom . Når det gjelder et vitne om rettferdighet, er han i en drøm en mann som erobrer fiender, og en uttalelse dukker opp og benekter mistanke ….

…Bibelen er den som blant muslimene så at han hadde et evangelium som var viet tilbe og viet seg til turisme, sport og isolasjon, selv om han var en konge som beseiret sin fiende . Kanskje hans visjoner tydet på løgner, løgn og ærekrenkelse av kvinner, og han kan ha utmerket seg i krangel hvis han ble dømt, og hvis han var et vitne som vitnet om løgn, eller snakket om det som ikke angår ham, og hvis han var syk. , ble han reddet fra sykdommen . Kanskje hans visjon indikerte vitenskapen om geometri eller overføring av forskere . Kanskje hans visjon viste mestere innen fotografering, sang og sang ….

…Og den som ser at han bryter fasten på en annen tid enn tiden, da støtter han mennesker eller løgner, og indikerer kanskje sykdom eller reiser, fordi Gud den allmektige sier: “ Den som blant dere er vitne til måneden, han skal faste den, og den som er syk eller på reise ” vers ….

…Antilope Å se en antilope i en drøm forutsier at ambisjonen din vil være høy, men den kan realiseres med stor energi . Hvis en jente blir vitne til at en hjort går av foten og faller fra et høyt sted, indikerer dette at kjærligheten hun ønsker å avsløre ødeleggelsen av ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Dawn er i en drømmeveiledning og lys . Og den som ser soloppgang har steget, han vil motta glede og lykke etter hverandre, fordi soloppgangen er hvitere etter skyggen . Og den som ser at noe har gått tapt for ham i en mørk natt og finner det ved daggry, så har han noe mot sin motstander som han benekter, så vitner to vitner for ham, så er dette sant for den allmektige ordtaket : (Og Koranen av Fajr, Koranen av Fajr ble vitne til .) Se også : Morgen ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…