Å komme inn i huset og andre

Å gå inn i et hus og andre mennesker som i en drøm så at han kom inn i en manns hus, fordi han blir overvunnet av sitt verdslige liv . Og den som ser at han har kommet inn i Imams hus og bosatt seg i det og er beroliget, han vil komme inn i egenskapene til hans befaling . Og innføringen av Imam al-Adl til et sted indikerer nedstigningen av velsignelse og rettferdighet i det . Og hvis han er en urettferdig imam, er hans inntreden korrupsjon og ulykker, og hvis han pleide å gå inn på det stedet, skader det ham ikke . Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, da vil han gå inn i den, den allmektige vilje, og det er et godt budskap for ham om hva han gjorde for seg selv eller hva han tilbyr . Og den som ser at han har gått inn i helvete og deretter forlatt det, dette sees av eiere av synder og store synder, og det er en advarsel til ham om å omvende seg og komme tilbake . Og det ble sagt : Den som kommer inn i helvete, enten han er en vantro eller en troende, vil bli rammet av feber, fattigdom og fengsel, og hvis han er en vulgær, kommer han stor eller inne i de vantro og ugudelige, og det ble sagt : Å gå inn i paradiset for pilegrimen er bevis på at han utfører Hajj og når Kaaba, og hvis han er en vantro, er han muslim, og hvis han er En syk troende helbredes for sin sykdom, og hvis han er en vantro, blir han kvitt sin utroskap, og hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og den som kommer inn i et hus hvis konstruksjon, jord, beliggenhet og familie er ukjent, og det er atskilt fra rollen, spesielt hvis han ser i det døde mennesker som kjenner dem, og det er etterlivet, så dør han, og hvis han kommer inn og forlater den, vil han føre tilsyn med døden og deretter bli frelst . Og den som ser seg selv i det hinsidige og var syk, fører til det fredelig, fri for fristelsene og ondskapene i denne verden, og hvis han ikke er syk, er det et godt budskap i henhold til omfanget av hans arbeid, for eksempel pilegrimsreise , jihad, askese, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, forbindelse eller tålmodighet for en ulykke . Og den som ser at han kommer inn i det hinsidige og ser hva som er i den, for visjonen til en som var god og effektiv, gjør det med kunnskap og evne, og indikerer arbeidsledighet og skade, og den som var redd, bekymret eller overveldet, sin frykt , villfarelse og nød er borte, og den som ser at han har kommet tilbake fra det hinsidige etter å ha kommet inn i den, så vender han tilbake fra fremmedgjøring til sitt land . Og hvis etter tid antydet at han ville forbli i fremmedgjøring . Og når han kommer inn i Makkah i en drøm, har den ulydige omvendelse, den vantro har islam, og singelen har en kone, selv om seeren er en krangel, indikerer hans seier i krangelen, og hans inntreden i Mekka indikerer sikkerhet av frykt . Og den som går inn i helligdommen til Abraham, må velsignelser og fred være med ham, og var redd for sikkerhet, og kanskje å komme inn i helligdommen indikerer antagelsen om at den ærverdige stillingen som konge, eller konfronterer fordelen med kunnskap, eller arver fra sin far mor . Og å gå inn i huset og den store moskeen er bevis på at man kommer inn i huset med en brud . Og å komme inn i den store moskeen indikerer sikkerhet mot frykt og oppriktighet . Og å komme inn på markedet er flid i å søke livsgrunnlag . Å komme inn i hjemmet indikerer intensjonen om ekteskap . Og inn i moskeen resignasjon fra synder . Og å komme inn i kirken korrupsjon av religion .