…Gabriel, fred være med ham, den som så ham i en drøm i ærefrykt for ham og pleide å snakke til ham med gode ord og formaninger, vilje eller gode nyheter, ville få ære, stolthet, styrke, seier og gode nyheter . Og hvis han ble undertrykt, triumferte han, hvis han var syk, ble han kurert, og hvis han var redd for at han følte seg trygg, og hvis han var bekymret for Guds lettelse fra ham, eller hvis han ikke utførte Hajj . Og hvis han ser seg selv som å sidestille Gabriel og Mikael, fred være med dem, så er han enig i jødenes oppfatning om oppreisning, og fortsetter med en sak der det er uenighet med den allmektige Gud . Og den som ser at Gabriel, fred være med ham, hilser på ham, da vil han bli en høy lærd, opphøyet hans minne og være stolt blant sine jevnaldrende . Visjonen om Gabriel, fred være med ham, indikerer kongens sendebud, den pålitelige sakramentene og den gode nyheten om å føde mannlige barn . Hans visjon indikerer også tilbedelse eller kunnskap og undervisning om sakramenter til deres mestere . Og hans visjon indikerer sjelens strøm i den som overvåker skade og død . Kanskje hans visjon indikerte mobilitet, bevegelser, jihad og seier over fiendene, og hans visjon indikerer kunnskap om sharia-vitenskap, astrologi og andre . Og den som så Gabriel, fred være med ham, trist og kvalm, han ville bli plaget av strenghet og straff . Og den som ser at han er blitt i bildet av Gabriel, fred være med ham, da vil han være raus med rikelig godhet og velsignelse ….
Drømmer om å fange fisk med bare hender
(168 betydninger av å drømme om å fange fisk med bare hender)…Og den som ser Adam, fred være med ham, hans skjønnhet og ære, verge for vergemål, hvis han er verdig, ellers vil han tilskrive en stor mann eller indikere at han har begått en synd, så skal han omvende seg. Hvis han ser at han snakket med ham, har han kunnskap og kunnskap. Den som så Idris, fikk en høy grad av ære og den som så Noah, hadde et langt liv. Og han led nød og skade og triumferte og fødte barn fra kona til Dina, og den som så en hette over ham, ville bli dominert av en tåpelig og uvitende mennesker, og han ble frelst og vant med godhet og godhet, og den som så en rettferdig, fikk han fra dårene, og da ville han seire eller i hans sak er god. Eller han har en umoralsk kvinne, og hvis han er en som gjør sitt folks arbeid, la han frykte Gud og omvende seg, og den som ser Abraham, så vil han utføre Hajj eller bli velsignet med Guds kjærlighet og hans bekymringer og nød vil forsvinne, og det ble sagt at urettferdighet fra en urettferdig hersker vil nå ham, og han vil seire. Og den som ser ham og den som ser Job, plager ham med en ulykke, da blir han frelst og kompensert med det gode, og hvis han er syk eller syk, vil han bli helbredet for Gud den allmektige, og den som ser Jonah, skynder han seg i en sak som rammer ham fra inneslutning og nød, da vil han bli frelst, og den som ser David som en verge og kan bli plaget på grunn av en kvinne, og han kan ha noe. Og han ble påvirket av lakris, og den som så Salomo som statens vokter og bestemmelsen om rettsvitenskap Og den som ser Sakarja, når han er gammel, oppnår en from sønn, og den som ser Yahya, oppnår fromhet og fromhet, eller har blitt verdig og en tilstand, og det gode budskap kommer til ham, og den som ser Jesus, blir en asketisk, tilbeder hyppige reiser, og den som ser fortvilelse, har et kall til å svare på sine fiender, og den som ser grønnsaker, han vil utføre Hajj og være et langt liv og kanskje indikere fruktbarhet etter overdrivelse, og den som så Luqman ga visdom eller rettferdig sønn, og den som så en profet av profetene, fred være med dem på et sted, hvis hans familie var i krig, ville de seire over fienden deres, og hvis de var i nød eller mangel på lettelse fra dem, og den som så at han besøkte en profet, levende eller død, hvis han var from, økte han i. Hvis han er ulydig, vil Gud tilgi ham, eller han indikerer at han vil besøke ham som han så, eller han indikerer at han er fra folket av paradis, eller godt og velsignelse har skjedd med ham, og den som ser en av dem mens han er i et godt bilde, vil ha godhet i sin religion og verden, og hvis han ser på ham en mangel og annet enn et godt bilde , indikerer han Mangel på visjonærens religion, og den som ser at han er en profet av profetene, da vil han dø martyr og være begrenset i sitt levebrød og bli velsignet med tålmodighet etter katastrofene, og så vil han komme til seier og den som ser en profetes grav blant profetene, er god og velsigner en d ble det sagt at han er i forbønn, og hvis han er en singel, gifter han seg med, og noen av dem sa at han besøkte helligdommen til noen fra Profetene, ledsagerne eller de rettferdige, for han lindrer bekymringene og sorgen og fortviler hans synder…
…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….
…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….
…Den som ser at den påvirker en eller to bløtfisker : den rammer en eller to kvinner . Hvis han så at han traff en eller to perler i fiskens buk, slo han en eller to gutter fra dem . Hvis han slo fett i magen hennes . Det påvirker penger og godhet fra det . Det samme er fiskekjøtt . Og hvis det var mer fisk, var det penger . Hvis han ser at han har truffet en salt fisk som han spiser etter at han kommer i hånden og har den, da blir han truffet av en besatt, tjener eller eid sak, og han lider av ham like mye som han fikk av saltet fisk, spiste den eller slo den . I tillegg til liten fisk og salt kabbarah ikke den fineste i den . Og kanskje motsatte menneskets natur den salte fisken. Hvis han så den i søvne, ville han ha penger og godhet hvis fisken var gammel . Det var fisken som Moses, fred være med ham, sa til jenta si : Vi tok med vår lunsj salt stor, så Moses kom bekymret inn . Hvis han ser en levende fisk snu seg på et ukjent sted, så hvis fisken er essensen av kvinner eller tjenere, vil kanskje en tjener eller noe lignende vende seg i en fornektelse av kommandoen fra sin verden eller dens fordømmelse . Hvis han så en fisk som kom ut av urinrøret, ville han ha en slavinne, og hvis han så at fisken kom ut av munnen hans, så snakker han ord som er forvirret om ham . Når det gjelder å spise fersk fisk, er det bortskjemt og godt, fordi det er fra fiske ….
…Ibrahim, fred være med ham, hans visjon i en drøm betegner godhet og velsignelse, tilbedelse og suverenitet, næring og altruisme, omsorg for de rettferdige avkomene, foreskriver det gode og forby det onde, kunnskap og veiledning, og forlatelse av familie og slektninger i orden å adlyde Gud den allmektige . Gud den allmektige . Hans visjon indikerer også den medfølende faren, og at Abraham, fred være med ham, er islams far, og det er han som forgiftet oss med muslimer . Kanskje hans visjon tydet på at han ville komme i motgang og være trygg fra dem . Det kan også tyde på . Å se ham på hva han håper på godt eller lovgivning, eller å bevare det gode, og forlate de onde brødrene . Det en person så at han rørte ved ham, indikerer kjærligheten til Gud den allmektige, akkurat som hans syn indikerer Hajj . Og hvis en kvinne ser Ibrahim, fred være med ham, i søvne, vil hun lide vanskeligheter for noen av barna hennes, men Gud den allmektige sparer ham fra henne . Og den som blir i en drøm, Abraham, fred være med ham, indikerer fiendenes ulykke, men han er seirende . Og han kan anta en stat eller imamen og være rettferdig i den, ellers vil han leve etter fortvilelse, og kanskje de eldste sendebudene brakte ham gode nyheter . Og den som ser Abraham, fred være med ham, han erobrer sine fiender, eller han får en troende kone, eller blir utsatt for motgang og nød fra en konge og deretter rømmer fra det . Og den som så ham, inviterte ham til ham og svarte ham ved Talbiyah, og han skyndte seg til ham, hans status ville øke . Hvis han så ham, ringte han ham, men svarte ham ikke, eller han så ham true ham, eller true ham, eller se en rynke, da kan han være bak Hajj med muligheten for ham, ellers vil han være en forsømmer av bønnen, eller en knivstikking mot imamen, eller en hykler, og hvis han ser ham som en vantro, omfavner han islam, eller en synder som angrer, eller han er en forsømmer. For å be kom han tilbake til det . Og den som forvandler seg til Abrahams bilde, fred være med ham eller legger hans klær, han skal bli plaget . Kanskje hans visjon tydet på at tristhet og angst var borte, og godhet og veiledning rammet ham . Og det ble sagt : Å se Abraham, fred være med ham, hindret faren ….
…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….
…Adam, fred være med ham, som så i en drøm og hadde syndet, vil omvende seg fra den . Kanskje hans visjon indikerte faren eller sultanen . Og den som ser at han dreper Adam, fred være med ham, han forråder sultanen, eller er ulydig mot foreldrene eller læreren sin . Og den som ser Adam, fred være med ham, på et bestemt legeme, han vil oppnå et mandat hvis han er egnet til det, og hvis han ser at han har snakket om ham, vil han bli informert . Og det ble sagt : Den som så blod, fred være med ham, ble bedraget av noen av hans fienders ord, så vendte Gud den Allmektige tilbake til ham etter en stund . Og den som ble Adam, fred være med ham, eller hans ledsager, hvis han var kvalifisert for presidentskapet, ville han motta det, og hvis han var en lærd, hadde folk nytte av hans kunnskap . Eller vant han et flagg som ingen andre kunne matche. Kanskje visjonen om Adam, fred være med ham, indikerte pilegrimsreisen og møtet med kjære, eller det store antallet barn, eller intriger og lureri, og samliv med noen som gjør gift, eller lever av å fremkalle demoner og snakke på tunga . Kanskje hans visjon tydet på den grove påkledningen eller gråtingen, eller den visjonærens irritasjon når det gjelder mat, eller reiser langt borte, eller kongenes tjenere og utmattelse . Og den som ser Adam, fred være med ham, er i god stand, det vil være et stort gode for ham ….
…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….
…Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….
…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….
…Fisk : Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en fisk på bordet mitt som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen . Han sa : Søk din tjener, for det vil ramme familien din . Han gjennomsøkte tjeneren sin, og om han var en mann . Grillet salt fisk er en reise i jakten på kunnskap, eller selskap av en høvding, fordi Gud den allmektige sier : ~Vi glemte deres hval .~ Og den som fanger en myk grillet fisk, han vil bli rammet av bytte og godhet, for historien om Jesu bord, fred være med ham, og den grillede fisken vil oppfylle et behov eller svare på en søksmål eller et stort levebrød, hvis mannen er from . Ellers vil han bli pålagt en straff . Hvis han ser at han mulket den unge fisken i mel og stekte den med fett, så bruker han pengene sine på noe verdiløst til det blir verdifullt og blir deilig og ærlig . Og det ble sagt at fisken er prisverdig, spesielt de grillede, bortsett fra den unge fisken, fordi deres torner er mer enn deres kjøtt, og det indikerer fiendskap mellom den og folket i hans husstand, og det indikerer håpet om noe uoppnåelig . Og å spise salt fisk indikerer godt og fordel på den tiden . Når det gjelder smaken av ting : hans tolkning er forskjellig etter forskjellige omstendigheter. Hvis han ser ut som om han smakte noe, så søk glede og overbærenhet, for han oppnår lettelse og nåde, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hvis vi har smakt en person fra oss, glede oss over det .~ Hvis han ser ut som om han har smakt noe og synes det er bittert, så ber han om noe som vil skade ham . Hvis han så ut som om han svelget varm, grov mat, indikerer dette at hans levebrød er ubehagelig ….
…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….
…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….
…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….
…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….
…Snø, is og hagl : Alle disse tingene er indikasjoner på ulykker, sykdom, kopper og maling, og plager og plager som stiger ned på det stedet han ser det, og i landet der han sank ned, så vel som steiner og ild, fordi de ødelegger planter, trær og frukt, rasjonaliserer skip, skader de fattige og ødelegger ham i rust og kulde. Og det blir til tider verre, og det kan indikere krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerer det fruktbarhet, rikdom, overflod av mat i sjeldenhetene, og strømmen av strømmer mellom trærne . Hvis noen så snø som kom ned fra himmelen og spredte seg til jorden, og hvis det var på stedene for plantingen og tidspunktene for dens bruk, indikerer dette overflod av lys og velsignelser på jorden og overflod av fruktbarhet, så at det fyller disse stedene med mat og spiring, da det er fylt med snø, men hvis det er i dem til tider når landet er ubrukelig og dets vegetasjon, er dette bevis på urettferdigheten til sultanen og jakten på eierne av munnen . På samme måte, hvis snøen er i en tid med fordel eller noe annet, ofte på boligene, trærne og menneskene, er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe, eller en pest på pengene deres, i den grad av økningen i visjonen og dens bevis . På samme måte, hvis han ser i sivilisasjonen og et annet sted enn snø, som hus og butikker, så er dette en pine, lidelse og sykdom, eller død eller kjærlighet kastet på dem og falt ned på dem, og indikerer kanskje beleiringen og mangel på reise og forespørsel om pensjon . På samme måte snø : fordi det ikke er noe godt i det, og det kan være Satans hud, eller en konge eller noen andre. Når det gjelder kulde : hvis det er på kultiveringsstedene og planter og ikke ødelegger noe eller skader noen, så er det fruktbart og godt, og det kan indikere bladlus og gresshopper som ikke skader, og katten. Og fuglen, hva med om folk på den tiden hentet den i containerne og samlet den i vannveiene ? På samme måte snø eller is, for de er fordeler, avlinger, frukt, bytte og egg dirham, og hvis kulden skader planter eller mennesker, eller det er på hus og butikker, så er det pandemier og forbrytelser kastet på mennesker eller kopper, korn og sår som samler seg og oppløses, enten fra å bære kulden i en sil eller et plagg, eller i det Han ikke bærer vann i den, hvis han er rik, vil inntektene smelte, og hvis han har varer i sjøen, er redd for det, og hvis han er fattig, vil ikke alt som han tjener og gagner ham ikke være hos ham, og ingenting er spart for sin tid, og noen av dem sa : Snow torturerer overveldende sultanen til flokken hans, og hans ord er stygge for dem Og den som så snø falle på den, reiste langt unna med en geit . Snøen er bare hvis det er litt snø som ikke er dominerende på siden og på stedet der stedet er snøhvit, og på stedet der snø ikke nektes, og hvis det er slik, er snøen fruktbar for folket på det stedet, og hvis det er for mye, ofte kan det ikke tørkes, så er det en pine som oppstår på det stedet . Og den som blir forkjølet av snø om vinteren og sommeren, han vil bli rammet av fattigdom, og den som kjøper snø om sommeren, han vil slå det han ikke hviler for, og han hviler fra en sky med gode ord eller ber for stedet for snø, og hvis snøen smelter raskt, så er han sliten mens han går raskt. At landet dyrkes med tørt land og snø, det er som regn, og det er barmhjertighet og fruktbarhet . Det er snø og det har beskyttelse mot snø, fordi det ikke er vanskelig for ham, fordi han var dekket og beskyttet, og han er en fast mann og han blir ikke skremt av det . Og den som fanger utallige ting fra kulden, han vil fange penger og perler . Og det ble sagt : kulden kommer ned fra himmelen, tortur fra sultanen til folket og tar pengene sine . Å sove på snø indikerer overholdelse, og den som ser som om det er snø over det, bekymringene er høye, og hvis snøen smelter, fjernes bekymringen . Når det gjelder opprinnelsen til Al-Qar, er det fattigdom . Og is er det og plager, med mindre en person ser at han laget vann i en bolle og frøs med det, så indikerer dette skaden på gjenværende penger . Og det frosne huset til kongens penger og andre ….
…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….
…Hvis du drømmer om at du er i fangenskap, betyr dette at du kan håndtere bedragere, og hvis du ikke rømmer fra dem, vil skade eller ulykke ramme deg . Hvis du drømmer om at du tar noen til fange, betyr dette at du vil bli forfulgt og bli med mennesker med lavere status . Når det gjelder en jente, hvis hun drømmer om at hun er en fange, betyr dette at hun vil finne en ektemann som vil være sjalu på grunn av sin tillit til andre, eller hun kan bli irettesatt for sin manglende reservasjon ….
…Det han spiste av fersk fisk : det er bortskjemt og godt, fordi det er fra fiske . Hvis han så at han hadde truffet en salt fisk og så at han spiste den eller ikke spiste den etter at den var i hånden og hadde den, så skjedde det av en eier eller en tjener, og han likte den like mye som han kom fra den salte fisken eller spiste den eller traff den, så vel som den unge og gamle saltfisken, det er ikke noe godt i den. Kanskje motsatte naturen mennesket i salt fisk, hvis han så det i søvne, ville han ha penger og godhet hvis fisken var gammel ….
…Og den som ser at han har fanget en fisk som han hater å spise sammen med folk for å selge den, så vil han gå i krangel med svigerfamilien sin, og det ble sagt at synet på den myke fisken tolkes av kvinne ….
…Moses, fred være med ham, den som ser ham i en drøm, for Gud den allmektige går til grunne av hans mektige og vil oppnå fra en avstand av ære og seier . Og visjonen om Moses, fred være med ham, indikerer kraften til dem som har rettferdighet og undertrykkelse av falske eiere, selv om det var en mektig konge eller en kjetterhøvding som ble ødelagt av den allmektige Gud . Den som så at han ble forvandlet til Mosebildet, fred være med ham, hvis han var en hersker og hadde en fiende som ville seire over sin fiende . Og hvis han ser ham som en fange, indikerer han at han overlever, og hans syn indikerer ødeleggelse av de mektige . Og den som så ham og var i en seierkrig, og hvis han var i sjøen på reise, ville han flykte fra havet og bli honnør, og se Moses, fred være med ham, indikerer barndommens trengsel, splittelse av foreldre og slektninger, samliv med konger og mektige, de rettferdiges ekteskap og å se fra dem underverkene ved ting fordi han er eieren av grønnsaker, fred være med ham og han ble vitne til et brudd. Skipet dreper gutten og bygger en vegg . Hans visjon indikerer reise til sjøs, og hans konsekvens er sikkerhet og fortjeneste . Og den som så Moses, fred være med ham, blant abstraksjonens mestere, tydet på en økning i hans indre i lys, forfremmelser og grader . Og den som ser pinnen til Moses i hånden, han vil få sitt store hjem og seier over sine fiender . Hvis han ble trollbundet, er magien til ham helt . Kanskje indikerte utseendet til Moses ‘pinne seieren til de troende og ødeleggelsen av de vantro ….
…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….
Og den som ser at han har fanget en stor fisk og ikke ser større enn henne, da vil han gifte seg med en rik kvinne fra husstanden, og det ble sagt at visjonen om den grillede myke fisken indikerer bevis på historien om Jesus, fred være på ham, for hans ord: Vår Herre!
…Kan en ikke-muslim? Som en jøde eller kristen, for å uttrykke visjonen eller forklare den, eller er denne kunnskapen spesifikk bare for muslimer … ? Vårt svar på dette spørsmålet er at vi må vite noe viktig, det er at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han sa i al-Sahih : { Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra heroldene . De sa: Hva er Guds sendebud? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av en muslim eller sett for ham . } , Visjonens opprinnelse er lagt, og den er primært religiøs; For den som sa disse ordene, har bevist at han krysser visjonen med hjelp av den edle Koranen, og Koranen er Guds mirakuløse ord hver gang og hvert sted, og det er derfor ofte i noen visjoner noe av det ting som er fraværende, som hvis vi søker Koranens hjelp til å tyde dem, ser vi sannheten og verifiserer dem . Det ble også bevist at han krysser visjonen gjennom den andre åpenbaringen. Det er den rensede Sunnah, som har blitt en referanse for de som gir uttrykk for hva den inneholder av de profetiske ordtakene, og dens eier beskrev den ved at Gud sa : [ Det er ingenting annet enn en åpenbaring åpenbart . Hans kunnskap er veldig sterk ]. Og den som i sitt uttrykk refererer til en av disse to kildene, så utmerker han seg i enhver ferdighet, men det er et uttrykk som bruker andre ting eller ved hjelp av andre ting, for eksempel bruk av fysiognomi, eller å vite situasjonen til seeren tett, eller søker hjelp fra kunnskap om forholdene i samfunnet, og dette kan gjøres av en ikke-muslim, men jeg liker ikke å kalle det et uttrykk for en visjon, men heller en analyse av samfunnet eller personligheten, eller en studie av det, og dette er fordi uttrykket er en fatwa og navnet har et koranisk eller religiøst premiss, og ikke-muslimer er fri fra det, akkurat som det ikke er tillatt for ikke-muslimer å våge å gjøre det, selv om bare navnet . Det er også nødvendig å kjenne de viktigste uttrykksverktøyene, nemlig Koranen og Sunnah i utgangspunktet. Disse er kanskje ikke tilgjengelige for ikke-muslimer, og ikke-muslimer vil ikke henvise til dem . Noen referanser har nevnt og bevist eksistensen av noen ikke-muslimske uttrykk og delt dem i divisjoner, inkludert : 1 / Uttrykkene er filosofer, slik som : Platon og Ptolemaios . 2 / Uttrykk fra leger, som : Galen og Hippokrates . 3 / De som uttrykker fra jødene, slik som : Hayy bin Akhtab og Kaab bin al-Ashraf . 4 / Uttrykkene er kristne, slik som : Hunayn ibn Ishaq og Abu Mukhaled . 5 / De som går forbi magiene, som : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur og Hormuz . 6 / Krysset er blant de arabiske polyteistene, som : Abu Jahl, Abu Talib og Abdullah bin Abi . 7 / Overgangen er blant prestene, som : Sateh, Abu Zara og Awsajah . 8 / De som uttrykker er blant tryllekunstnere, slik som : Abdullah bin Hilal, og Qurt bin Zaid al-Abli . Men de som følger disse uttrykkene merker at de er avhengige av saker som ikke har noe å gjøre med Koranen eller Sunnah i uttrykk, men du ser dem avhenge av spå fortelling, jinn eller alle slags magi og andre metoder for prøver å kjenne det usett forbudte . Bryr folk med tidligere kjedsomhet seg om drømmer? Ja, bevis på dette kom. Og fra det : Det kom i 1. Mosebok : Kapittel 8: 40 , s. : 66 følgende : Josef sa til fengsels eiere : [ Er ikke Guds uttrykk kort av meg? ]. I Josefs uttrykk for kongen sa han : [ De to drømmene er en . Og det ble gjentatt fordi saken ble bestemt av Gud, og Gud skyndte seg å gjøre det. ] 1. Mosebok : Kapittel 32: 41 , s : 69. Det er mange andre fortellinger, men dette er eksempler, og Gud vet best ….
…Og den som ser at en fisk kommer ut av en kanalbrønn, det indikerer at penger blir innhentet fra det vanlige folket gjennom bedrag og lureri ….
…Og den som ser at han fanger en fersk fisk, han vil treffe penger fra en løsning ….
…Og det ble sagt at hvis en kvinne så at en fisk kom ut av skjeden hennes, ville det bli tolket av jenta ….
…Og den som ser at han har skåret magen på en fisk og en ring fremgår av den, så skal han tolke æren og staten ….
Og hvis en fisk kom ut, ble det til ham en slavejente fra en kvinne som traff henne fra kysten av Østens hav