…Huset er kona til mannen som han bor til, og fra det blir det sagt : Så og så kommer inn i huset hans hvis han gifter seg . Kanskje han pekte huset sitt mot kroppen sin, og hvis han sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus, og hvis han var syk, ville kroppen hans være sunn . Og hvis det ikke er noen pasient som giftet seg hvis han var singel, eller han giftet seg med datteren og tok henne inn, eller kjøpte en hemmelighet like mye som huset . Og den som så at han var over et ukjent hus, han slo en kvinne . Og den som så at han var fengslet i et dokumentert hus, med en låst dør, og huset midt i husene, han vil ha det bra . Og den som ser at han har tålt et hus eller gått gjennom det, han kan tåle en kvinnes forsyninger . Og den som ser at huset hans er laget av gull, hans hus vil bli rammet av en brann . Og den som ser at han kommer ut av et lite hus, han går ut av dem . Og den som ser et romslig og gjørmete hus i huset sitt, da er han en rettferdig kvinne, og hvis huset er pusset eller bygget med murstein, så er det en sunn, hyklerisk kvinne . Hvis det er en kjeller under huset, er det en slu mann, og hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset indikerer en kvinne med dårlig karakter . Og den som så at han kom inn i et sprinklet hus, han ble truffet av sin kone med mengden fuktighet og mengden gjørme, så ble det fikset og fjernet . Og hvis han ser at han bygger hus og festninger i et land, og hvis han gifter seg i det og føder barn, så hvis han ser at huset hans er bredere enn det pleide å være, vil god og fruktbarhet utvide seg til ham og det av kona . Og den som ser at han etablerer et nytt hjem, han vil bli rammet av mye tristhet. Hvis han ser et nytt hus, vil fienden hans dø . Hvis han ser huset sitt mørkt, reiser han langt unna uten nytte eller glede . Og hvis han ser huset sitt opplyst, reiser han og finner godt i det . Hvis han ser at han ødelegger huset sitt, arver noen andre pengene hans ….

…Og den som ser at ringen på ringen hans er ødelagt eller faller fra ham og nelliket forblir, så vil hans autoritet bli fjernet og hans minne, penger og utseende forblir ….

…Det er for sølibatet i en drøm, og etterlater ham for det han er . Skilsmisse fra en gift person opphever levebrødet eller døden, spesielt hvis han er syk . Og den som ser at han har skilt seg fra sin kone, må Gud den allmektige si : ( Og hvis de er atskilt, vil Gud synge all sin kraft ). Hvis han ser at han har skilt seg fra sin kone, kan han forlate sitt yrke og sitt arbeid . Og det ble sagt : Den som ser at han har skilt seg fra sin kone, etterlater seg en konge som var med ham, og det ble sagt : Han blir fjernet fra sin myndighet . Skilsmisse indikerer fattigdom, og at kvinnen er autoriteten til mannen og hans verden . Og den som har en kvinne og tror at han har skilt seg fra henne, hun vil dø, og hvis han selger henne eller frigjør henne, og hvis han skiller seg fra henne, er hun håpfull ….

…Ayoub, fred være med ham, hans visjon indikerer lidelse og tap av familie, penger og ektefeller . Kanskje hans visjon indikerte hvilke penger eller gutter som kom ut av hånden hans . Kanskje signeren undertegnet en ed der han trengte en jurist . Og hvis seeren var syk, ble han kurert av sin sykdom, og hans sykdom ville bli fjernet fra ham, og han kan ha nådd ønsket svar på en bønn eller et behovsspørsmål . Og den som bærer Jobs klær, fred være med ham, i en drøm skal bli rammet av trengsel og nød . Separasjonen av kjære og overflod av sykdom, så forsvinner alt dette, og det roses av de eldste . Og det ble sagt : Hans visjoner indikerer ulykke og ensomhet og de gode nyhetene om ære og belønning . Og hvis en kvinne i sin drøm ser Ayoubs kone, fred være med ham, som indikerer plyndring av pengene hennes og avslører hennes tilstand, og at hennes straff vil ende i god og sikkerhet . Hvis en pasient ser henne, vil han dø, og Gud den allmektige er barmhjertig, eller må Gud den allmektige nåde ham og avsløre sin skade fordi navnet er barmhjertighet ….

…Og den som ser at han har fjernet et granateple eller spist av det, han skal anses som en slavepike, og hvis han tjener en konge, vil han slå ham med penger, og hvis de er blant sladderne, han slo ham og mishandlet ham ….

…En bok er kraft i en drøm, så den som ser en bok med hånden, vil få kraft . Og boka er en kjent nyhet . Hvis det er i en guttes hånd, er det gode nyheter, og hvis det er i en kvinnes hånd, forventes det . Og den som ser en brettet bok i hånden, han vil snart dø . Hvis han ser boken sin med høyre hånd, og det er mellom ham og en mann med krangel eller tvil, så kommer uttalelsen til ham, og hvis han er i smerte, så kommer frelse til ham, og hvis han er insolvent og bekymret, så er hans saker enkle . Og hvis han ser boka sin til venstre, angrer han på å ha gjort det . Og boka til høyre er et fruktbart år . Og hvis en vantro ser en Koran eller en arabisk bok i hånden, blir han sviktet og faller i nød eller nød . Og den som ser at han rev en bok, hans bekymringer er borte, og fristelser og ondskap blir fjernet fra ham, ellers vil han få godt. Likeledes, hvis den troende ser en persisk bok med hånden, vil han bli rammet av ydmykelse og nød . Og den som så at han hadde mottatt en forseglet bok, han adlød en konge og adlød ham, og han oppnådde det gode, presidentskapet og en behagelig tilstand der han adlyder både den pårørende og den fjerne, selv om han er forlovet med en kvinne , vil han vinne . Og den som ser en hvit bok uten skriving i den, svarer fra fraværende, hans nyheter blir avskåret . Kanskje indikerer boken en omgjengelig følgesvenn, og boka kan indikere lindring og uskyld fra sykdom . Hvis han er uvitende om hva som står i boken, indikerer hans visjon svindel i bransjen, anonym salg eller en eldre kvinne ….

…Den som resiterer Surat Al-Nazi’at, bekymringer og svik blir fjernet fra sitt hjerte ….

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Og den som ser tungen lenge i sak, da er han seirende. Og den som ser at tungen hans er bundet, indikerer fattigdom og sykdom, og det sies seier og ulykke, og den som med tungen ser noe som skader ham eller fornekter noe som ham mens han er våken, det er ikke prisverdig og veltalenhet av tungen er ikke visdom, logikk og sødme av tale, og den som tror at tungen hans er lang, han kan snakke mye og kanskje forenkle en skadelig og den som ser at han har bitt tungen, så angrer han og den som ser at han ser på tungen , så blir han bevart fra glidning, og den som ser at tungen hans er svart, da vil han være en dikter eller han ser at han er gul som indikerer sykdom, og når det gjelder tungeendringen, er det ikke prisverdig, og den som ser at han er stum eller tung, så er det korrupsjon i hans religion og fra Han så at tungen hans var avskåret, fordi han er god i sin religion og kan være litt snakket med mindre han er i krangel, og hvis han er i den , så har han avviket fra argumentasjonen sin ent og det er ikke noe godt i ham, og hvis han er syk ved å dø eller med en torn eller en stilling som indikerer død forfatteren eller oversetteren hans, og det ble sagt at han ble fjernet fra sin autoritet, og det ble sagt at dette og underkastelse og kanskje Tungen var minnet om mennesket, hans stolthet og oppriktighet