…Hva er din posisjon til de som spør deg om betydningen av noen symboler i drømmer eller drømmer, som om noen spør om betydningen av : ild , for eksempel , eller jinn , eller frukt , eller slanger og videre? Har disse tingene en spesifikk betydning? Dette skjer mye fra innringere . Svaret mitt er at dette spørsmålet ikke er gyldig, og jeg er ikke sammen med noen som tolker drømmer på denne måten. Fordi visjoner ( blokker ) ikke kan deles eller skilles mellom symbolene deres, og visjonen kan ha et dårlig symbol, men det kan være av god betydning gitt faktoren for tiden visjonen ble sett på. Som brann, for eksempel, å se det er hyggelig om vinteren og ødelagt om sommeren . Betydningen av et dårlig symbol kan og bli distrahert på grunn av andre symboler som har en god mening i visjonen . Dermed ser du at spørsmålet på denne måten er feil, og et enkelt symbol kan ha mange konnotasjoner som varierer fra person til person etter kjønn, yrke, sivilstand eller bosted; bor han for eksempel i havene eller ørkenen, eller i byer eller landsbyer .. … og videre ….

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit og merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører og stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, ber han ham om et vitnesbyrd, hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til og , hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en ret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Har imam Muhammad bin Sirin en bok om fortolkning av drømmer? Dette problemet er et av problemene der det oppstod en stor feil ; De fleste ser at mange tilskriver Imam Muhammad bin Sirin den mest kjente boken om drømmer , mens det riktige synet er at dette ikke er sant . Men hvor kom han fra denne boka da? Hva skal jeg gjøre i denne saken? Så jeg sier : Det er ikke riktig å tillegge noen bok om tolkningen av visjonen , for eksempel : ~ Uttrykket av visjonen ~, eller ~Den valgte talen i tolkningen av drømmer ~ eller andre for den , og den har blitt bevist at Ibn Sirin sa : Hvis du var en bok, ville du ikke ta profetens budskap, må Guds bønner og fred være over ham. . Det betyr at han ikke tok en bok opprinnelig . Og ytterligere bevis : at boka tilskrevet ham har mange fortellinger fra hvem som er etter Imam Muhammad bin Sirin som døde i år : 110 AH , slik som : Abu Saeed predikanten og sjalusien , og alle de tidligere lærde som oversatte til Ibn Sirin ikke nevner at det er en tusen , verken i uttrykket , og heller ikke i sjalusi heller , sa de at noen ting ble forbannet av ham i det, inkludert de som forteller sin forbannelse med en kjede av overføringen , som Imam Bukhari gjorde i al-Sahih . Blant de som tilskrev ham ved en feiltakelse : Ibn al-Nadim i ~ Al-Fihrist ~ s. 439, og Al- Khalil i “ Tabaqat al Ma`bareen ”, og ibn Shaheen i al- Ishārat s. 24, men de nevnte ikke ektheten av at prosentandelen av boken har riktig bevis , og du kan spørre her : Hvem er den berømte boken tilskrevet Ibn Sirin hvis? Jeg sier : er og mer enn en av forhørene fortalte Abu Said predikant , og som sa denne verdensberømte bin Hassan skriftlig, ~ skrev han forskere advarte om ~ c 2, s. 275 til 284….

den som ser at han er naken mens han skammer seg over folk og ber dem om hva han dekker, vil han bli avslørt fra dem og spre sin hemmelighet, og hvis han ikke skammer seg over dem og ikke ber dem om hva han dekker , er han velsignet . Og den som ser at han er naken, hans private deler er dekket, og han er ikke i seg selv korrupt, tolkes han med tilgivelse, tilgivelse og seier, og hvis han ikke er kvalifisert for det, er han ikke Mahmud ….

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og og din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa og 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet , sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Like sa kongen . Men det skjedde og med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde og lærerike holdninger til faren sin, hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Hva synes du om de som insisterer på at du skal tolke noen skremmende drømmer? Jeg behandler dem med det jeg lærte av Sunnah på autoritet fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ved ikke å uttrykke slike drømmer og vokte om dem i henhold til det som er sagt . Det er et faktum at jeg er lei meg fordi mange ikke forstår dette synspunktet, men jeg vil at de skal vite at det gode for dem er å ikke uttrykke det, og de søker ikke etter noen som krysser det for dem, som han kan krysse den på en forhastet og skremmende måte, og på den tiden kan den falle, hvis Gud vil, og på den tiden kan ikke angre være til nytte ….

Drømmer dyr? Det er kjent at Gud den allmektige har utmerket mennesket over dyr med fornuft og fornuft som det er kjent fra hva det er basert på ved igangsetting, og det er derfor Gud løftet pennen fra de sinnssyke, og hvis vi har bestemt oss for at drømmer om dem er ikke gode nyheter for eieren eller advarer ham, og dette er umulig for dyret fordi det ikke er hennes sinns nærvær; Som vi har sagt, bestemmer vi oss her for at dyret ikke har visjonene som er inneholdt i betydningen av det gode budskapet eller advarselen, men det kan ha evnen til å se noen av drømmene hvis hendelser bodde, men hvor er maskinen som får disse drømmene til å komme ut i lys av manglende evne til å snakke og dialog og forståelse? Jeg spurte mange spesialister og dyreavlere, og de bestemte seg for at dyrene deres om natten har mye uro, bevegelse, endring i bevegelse i munnen eller skriking, noe som er resultatet av drømmene til disse dyrene . Studien fant et av instituttene i USA på vegne av : (MIT News) Studien med tittelen : Dyr har komplekse drømmer MIT-forsker viser utstedt i historien 24-1-2001 og som beviste at denne studien inkluderer : at dyr drømmer , og enhver eier av dyrene kan For å se og oppdage dette faktum, og dette kan virke rart, men det er sannheten. Dyrets sinn er aktivt under søvn som det er når man arbeider, og dyrets søvn er forskjellig mellom dyp søvn og enkel søvn, og mange eksperimenter har blitt utført på mus der det er bevist at mus i søvn beveger seg fra scenen til en scenen og fra det som er kjent at drømming forekommer hos mennesker i fasen av dyp søvn, og det samme skjer med mus . Dyr har komplekse og komplekse drømmer – som studien viser – og de drømmer om spesifikke hendelser som skjer med dem i det våkne livet . Og konklusjonen som jeg kommer til er : 1_ at dyr har evnen til å sove og absorbere det . 2_ Dyr ser noen av drømmene de lever sine begivenheter i eller deres begivenheter i . 3_ Det er ingen første og andre typer dyredrømmer, og jeg mener lovende visjoner eller advarseldrømmer . 4_ Dyret har ingen evne til å fortelle drømmen på grunn av manglende evne til å snakke, men det når snarere frem til drømmene fra ansiktsuttrykkene under søvn . 5_ Årsaken til umuligheten av den første og andre typen drømmer blant dyr er fraværet av sinnet, og derfor blir det sammenlignet med den galne som ble løftet fra kommisjonen og ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, snarere kan han ikke føle hva som omgir ham eller planlegger for ham, det blir for eksempel lagt merke til på Eid al-Adha at dyrene som ble fengslet Natt til Eid viser henne ikke unaturlige følelser under søvnen, selv om hun om morgenen vil bli slaktet, og dette er på grunn av manglende bevissthet og bevissthet på grunn av mangel på sinn, og det samme gjelder barnet som ikke har blitt oppdaget og sinnssyke, de kan sove fullt av øynene, selv om morgen er kunngjøringen om henrettelsen !! Og Gud vet best ….

…Kan en person leve uten drømmer? ! For å kunne svare på dette spørsmålet, må en viktig sak være klar for oss. Hvilket er : Bør vi her diskutere visjonen som er fra Gud, eller drømmen som er fra Satan som en realitet, ikke en metafor, eller en rørdrøm som er om en person og hans tenkning ……. ? Sannheten er at studiene jeg har sett og funnet indikerer at det finnes medisiner som brukes til å behandle noen tilfeller, for eksempel nervøs sammenbrudd eller depresjon, og disse stoffene er med på å eliminere drømmer !!!!!! Faktisk ble noen av disse tilfellene registrert når du sov uten drømmer i en periode på seks måneder !! Men det ble funnet at når denne prosedyren ble kansellert, utførte hjernen en kompensasjonsprosess. Den første natten der hjernen returnerer til sin normale stilling, drømmer den om 250 minutter, for eksempel i stedet for 100 minutter, og til slutt anerkjente studien sin manglende evne til å bestemme årsaken til fenomenet drømmer . Men saken som forvirret disse vestlige forskerne kan løses enkelt, hvis emnet for visjonen blir fjernet fra den biologiske materialformen. Fordi synet er fra Gud, relatert til sjelen, og ikke relatert til kroppen og materien, og det er utenfor grensene for menneskelig eller laboratorie sans og kontroll, og den edle sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadith gjennom Abu Qatada : [Den rettferdige visjonen er fra Gud og drømmen er fra Satan ]. Når det gjelder drømmer, er de fra Satan en realitet og ikke en metafor, og hans fiendskap er permanent for mennesket, og han har lovet å sitte for oss og forhindre oss fra den rette vei, og hans krig er permanent, enten han våkner eller drømmer , og dette angrepet kan bli frastøtt eller reduseres i dvale ved å fortsette å følge lovlige saker, ved å bevare Guds lover, og ved ikke å vende seg bort fra minne om Allah, og du vil finne bekreftelse på at i de ordene fra Herren Den allmektige : [ og introdusere ham er et liv i vanskeligheter og Nhacrh dagen for oppstandelsen blind, Herren sa ikke Hchertna blind, jeg så, han og ( fikk du våre tegn Vnciha vel som i dag minneverdig ]! ( Plan 124 : 126)….

…Hva er hypnose, og drømmer hypnotisøren om en hypnotisør? Hypnose : En tilstand som ligner på normal søvn, og ikke en normal søvn …….. Hypnose kan induseres hos en avslappet person på måter, inkludert : A _ gjentar noen ord . B _ repetisjon av noen bevegelser . C _ stirrer på et punkt som fører til utmattelse i øyemuskulaturen . Det er merkbart at hypnotisøren på denne måten ikke mister sin følelse og oppmerksomhet, men forblir underlagt hypnotisørens forslag og kommandoer, og til og med kan lede ham til å tro på en tanke, eller en idé, og det blir og lagt merke til at en person kan ikke hypnotiseres til tross for nesen . Det er en kalt hypnose. Det er langt fra hypnose, og avhenger i sin helhet av kunstig representasjon, for å nå betrakterens underholdning bare for disse forestillingene, og det er ikke avhengig av det, og er ikke en del av det forskeren snakker her . ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ Avslutningsvis : Den hypnotiske tilstanden på denne måten, enten den var ment å bli hypnotisert i teater, eller medisinsk hypnose i klinikken, og under tilsyn av den behandlende legen, er ikke en naturlig tilstand som en oppriktig visjon genereres med….

…Definisjonen av visjoner og drømmer når det gjelder visjonens språk er flertall av visjoner og kan ytres uten å nynne på faktisk vekt . Det er på språket det som sees i søvn, avledet av verbet . Det er opprinnelig en kilde som venstre . Da jeg skaffet meg et navn når den sovende forestilte meg, ble løpet av navn og syn laget med en distraksjon for å oppfatte tiden med sans for sansen . Og til de som har visjoner florerer : ( se ). Drømmen om å annektere ha og beroligende lam . Det er tillatt å bli med dem, det sies : Drøm . En drøm er avledet av en drøm, og dens betydning er en visjon i søvnen . Sa : drømmen om noe som han i søvne og drømmen om en drøm og dens betydning bakfra i hans visjon sies å drømme Balhi noe som ble oppdaget i hans drøm forbannelse enhver mening om hans syn og kombinere : drømmer spør her hvor mange ganger mottatt ordet drømmer i Koranen mottatt dette ordet i Koranen to ganger : 1 – verset ( de sa drømmer og hva vi tolker drømmer Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – verset ( men de drømmer, men forfalsket det er en dikter Vlaotna-verset sendte eldgamle som ) [ profeter : 5] det første verset om Josef med King . Og den andre i historien om de arabiske polyteistene som håner Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred (1), må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og spør også om ordet fikk en visjon i Koranen? Fikk den ord Åpenbaringen i Koranen ) fire ganger er som følger : A – vers : O offentlig Vennligst informer meg i mitt syn, om dere visjon gå over [ Yusuf : 43] 2 – det verset : Og Vi gjorde visjon som Orinacc bare en fristelse for mennesker og treet forbannet i Koranen og bare øke dem Nkhuvhm for et stort tyranni [ Isra : 60] 7 – vers : Åpenbaringen har og ratifisert Sannelig Vi lønner velgjører ( Saaffaat : 105 ). 4 – og sa den allmektige : Guds oppriktighet , hans sendebud, synet til høyre ( åpen : 27 ). (1) Den første verset om kongen med Joseph og andre vers å bli utnevnt av den visjon av profeten vise henne fred være med ham natten av familien til hellige hus der . Han ønsket å slakte, og den fjerde handlet om å se sendebudet da han trodde at han ville komme inn i Mekka og utføre Umrah . ___________________________________ (1 ) Se : Overensstemmelse med ordene Koranen • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beirut – Libanon – No History Article ( Daghth ) s. 421 * Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Al-Kirmani sa : Den som ser at han var i mørket, kom da til lyset og vendte tilbake til mørket, blir han tolket med hykleri, fordi den allmektige sa: ~ Og hvis han blir urett mot dem, da stige . ~…

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, ser han det overføres fra ett sted til et annet, blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og den som så at han tok en vei og en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Hva synes du om noen som så en visjon , deretter våknet og deretter sovnet og fullførelsen? Jeg ser at den første visjonen er sann og sann , forutsatt at den ikke blir innledet av å tenke på den , og når det gjelder den siste visjonen som har blitt et supplement til den , er den en pipedrøm ….

…Og den som ser at han har fullført bønnen og deretter søker tilgivelse fra Gud den allmektige og vender ham mot retning av qiblah, blir hans bønn besvart, og hvis ansiktet hans ikke vender mot qiblah, begår han en synd, han omvender seg fra det ….

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer og mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter og å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan og være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, Maktens natt i en drøm, han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – og , og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

Hvis han som om han ba på et sted der han pleide å be i løpet av sitt livs dager, indikerer dette godheten i religionen etter de døde etter ham, fordi de døde har sluttet å jobbe for seg selv

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Hår Hvis en kvinne drømmer om at hun har vakkert hår og at hun kaster det, vil hun være likegyldig i sine personlige anliggender og kaste bort stiene til fremgang på grunn av å forsømme bruk av sinnet . Hvis en mann drømmer om at han glatter håret, forutsier dette at han vil bli fattig på grunn av sin raushet og vil lide av en sykdom som skyldes intellektuelle problemer . Hvis du ser håret ditt bli grått, forutsier dette død og en smittsom sykdom i familien som ble overført av en slektning eller en venn . Hvis du ser deg selv dekket av hår, varsler dette en overbærenhet mot lovbrudd til det punktet å forhindre deg i å komme inn i samfunnet av høflige mennesker . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gå inn i en egen verden som gjør krav på retten til å handle etter sin egen vilje, uavhengig av moralske normer . Hvis en mann drømmer om at han har svart krøllete hår, vil han lure folk med sin interessante tale, og det er veldig sannsynlig at han vil lure kvinnene som stoler på ham . Hvis en kvinnes hår ser svart og krøllete ut, vil hun bli truet med forførelse . Hvis du drømmer om å se en kvinne med gyldent hår, vil du bevise at du er en fryktløs elsker, og du vil være kvinnens lojale venn . Hvis du drømmer at kjæresten din har rødt hår, vil en kvinne du elsker avvise deg for svik . Rødt hår antyder endringer . Hvis du ser bruxhår, vil du ikke ha hell i å velge yrke . Hvis du ser velstelt hår, vil lykken bli bedre . Hvis du drømmer om å klippe håret nær hodebunnen, indikerer dette at du vil være sjenerøs til det ekstravagante overfor en venn, og resultatet vil være økonomiske utgifter . Hvis du ser at håret blir mykt og luksuriøst, forutsier dette lykke og velvære . Hvis en kvinne sammenligner i drømmen mellom et svart hår og et hvitt hår som hun tok fra hodet, forutsier dette at hun kan nøle mellom to ekteskapsforslag kombinert med lykke utad, og med mindre hun tar godt vare på saken, vil hun velge mannen som vil forårsake hennes tap og sorg i stedet for den som vil gi lykke til henne . Hvis du ser mykt og uklart hår, vil livet være en utmattende forfengelighet, arbeid vil kollapse, og ekteskapets åk vil bli tungt . Hvis en kvinne ikke lykkes med å stylere håret, mister hun navnet på en respektabel mann på grunn av utilbørlig temperament og forakt . Hvis en jente drømte om kvinner med grått hår, indikerer dette at de vil komme inn i livet hennes som rivaler i kjærligheten til en mannlig slektning, eller de vil dominere følelsene til hennes forlovede . Hvis du drømmer om å klippe håret ditt, indikerer dette bitre skuffelser . Hvis en kvinne drømmer om at håret hennes faller ut og skallethet er synlig, må hun tjene sitt eget levebrød, da flaks har ignorert henne . Hvis en mann eller en kvinne drømmer om at de har snøhvitt hår, indikerer dette at de vil ha en heldig og hyggelig reise gjennom livet . Hvis en mann rydder en kvinnes hår, indikerer dette at han vil nyte kjærligheten og tilliten til en respektabel kvinne som vil stole på ham selv om verden fordømmer ham . Hvis du ser blomster i håret ditt, spår dette problemer som kommer, men når de ankommer, vil de føre til at du blir mindre redd enn frykten du hadde for dem mens de var langt borte . Hvis en kvinne drømte at håret hennes hadde blitt til hvite blomster, betyr dette at ulike problemer hun vil møte og vil gjøre det bra hvis hun styrker mannen sin med tålmodighet og styrker hennes forsøk på å tåle prøvelsene med pisking . Hvis du drømte om at en hårstreng ble til en defekt og falt ut, indikerer dette et problem og skuffelse i dine saker . Sykdom vil sitte på lyse forhåpninger . Hvis en person ser at håret blir til helt hvitt hår på en natt og ansiktet fremdeles er synlig ungt, forutsier dette en plutselig katastrofe og dyp tristhet . Hvis en jente denne drømmen, forutsier dette at hun vil miste kjæresten sin gjennom en plutselig sykdom eller ulykke . Hun vil trolig være bekymret for en hensynsløs handling fra hennes side. Hun bør se opp for kollegene ….

…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han , eller en oppriktig visjon han . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….

…Hvilke råd har du til noen som er bekymret og redd for drømmer de ser og kan være overdrevne? Du er ikke den eneste som lider. Dette er en av de edle ledsagere, som er : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf sier : Jeg pleide å se visjonen sykne meg til jeg hørte profeten, Guds fred og velsignelser være over ham og sa : (Den gode visjonen er fra Gud . Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra Satans onde og fra ondskapen, og la ham flykte tre ganger og ikke fortelle noen om det, for det vil ikke skade ham .) Avtalt . I romanen 🙁 Jeg kunne se visjonen Oary av dem, men jeg ikke Ozml ) noe : Oary anneksjon Humazah øye og stillhet, som feber kommer til meg fra min frykt for ansiktsverdi i mitt sinn . Og Azmal : ved å kombinere hamza og stramme zai og meme, vil jeg ikke bli pakket og dekket med kald feber . Og i romanen ( annet enn det gjentar jeg ikke ). Og i fortellingen ( Hvis jeg skulle se, er visjonen tyngre for meg enn et fjell ). O min bror og min søster, ikke for å få panikk og frykt, og i å ty til den rensede Sunnah, vil du finne en nyttig oppskrift på at den kom i Sahih : ( Hvis en av dere ser en visjon han hater, la ham snu og vend deg til venstre tre ganger og be Gud om det gode og søk tilflukt hos Gud fra det onde ) , og i en fortelling : ( La Gud søke tilflukt hos Gud fra Satan tre ganger ) , i romanen ( og minner dem om en de ikke skade ham ). Og den som gjør dette reseptet, hans drøm faller ikke og kan falle på en irreversibel måte . Gud vet…

Kone Hvis du drømte om din kone, indikerer dette ustabile og uoverensstemmende forhold i huset . Hvis du drømmer om at din kone er unormalt hyggelig, betyr dette at du vil tjene på et viktig forretningseventyr . Hvis en kone drømmer om at mannen hennes pisker henne med en pisk, forutsier dette at uheldig innflytelse vil føre til hard kritikk hjemme, og denne drømmen vil bli fulgt av generell uro ….

…Le Barzoun : Bestefar til mannen, den som ser at Barzouna velter seg i skitt og møkk, vil bestefaren stige og pengene hans vil vokse . Og det ble sagt at barzonen indikerer underhustruen, slaven og tjeneren, og indikerer bestefaren, flaks og levebrød, og den gjennomsnittlige stoltheten mellom en hest og et esel, og den blonde av dem, er sorg . Og den som kjører med en låve som han er vant til å ri på en hoppe, hans vekst vil bli avslørt, hans makt redusert og hans autoritet ydmyket, og han kan forlate sin kone og gifte seg med sin mor . Når det gjelder den som har for vane å ri et esel, kjører han med kondom, hvis minne øker og hans inntjening øker, og hans herlighet er høy . Dette kan indikere ekteskap med de frie etter nasjonen . Og hva som er større enn paradiset, det er bedre i verdenssaker, den som ser at hans barbari er i konflikt med ham, han er ikke i stand til å holde ham, da vil hans kone ha kontroll over ham, og den som snakker for ham vil barzonen få store penger fra sin kone, og hans status vil bli forhøyet . Hvis han ser at han har en laer, vil han gjøre en tjeneste for sin kone og ikke bli takket for det . Å ri en peridot er og en indikasjon på reiser . Og den som ser at han går på baksiden av lekteren sin, han vil reise langt og bli god på siden av sin kone, og den som ser at han har red og fløy med ham mellom himmel og jord, han reiser med sin kone og deres status er forhøyet . Hvis han ser at kona hans biter ham, forråder kona ham . Og hans kones døds død . Og den som stjal lekteren hans, skilt seg fra sin kone . Tapet på køyene er umoralskhet til kvinnen . Og den som ser en hund som hopper på fuglene, vil en magisk fiende følge kona . På samme måte, hvis en ape hopper på den, følger en jøde sin kone, og den skallede ørnen er ved makten, og løvene er penger og sal . Og den som så at en ukjent Birzoon kom inn i landet sitt uten verktøy, en ikke-arabisk mann kom inn i landet . Reker hunnen løper løpet av hunnhesten . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at to menn kom inn i Ali, en av dem på fortapelse, og den andre på en skallet ørn, og hos eieren av de skallede ørnene ble en penis gjennomboret. det . Ibn Sirin sa til henne : Frykt Gud og pass deg for eieren av skallet ørn. Da kvinnen reiste fra Ibn Sirin, fulgte en mann henne fra Ibn Sirin, hun gikk inn i et hus der en kvinne ble beskyldt for å være eier av skallet ørn . Ibn Sirin sa da kvinnen forlot ham . Vet du hvem som er eieren av skallet ørn? De sa nei . Han sa : og det er forfatteren, ser du de skallede ørnene hvite i svart, og når det gjelder adham, er det og da eieren av myndigheten til Emir of Basra og ikke en hjelpeløs ….

…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker og oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten og. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han , etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han , og han vil måle det han ser av de tingene han , og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, det er ikke overraskende at de og er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….

…Hund Hvis du drømte om en villhund, betyr dette fiender og konstant ulykke . Hvis du drømmer om at en hund venter på deg, betyr dette rikelig med fortjeneste og lojale venner . Hvis du drømmer om å eie en hund med gode kvaliteter, betyr dette at du vil ha rikdom som er stabil . Hvis du drømmer om at en politihund følger deg, er det mulig at du blir utsatt for en fristelse som risikerer kollapsen din. Hvis du drømte om små hunder, betyr dette at dine grunnleggende tanker og gleder tilhører et trivielt slag . Hvis du drømmer om at hunder biter deg, forutsier dette om en plagsom følgesvenn i ekteskap eller på jobb . Magre og skitne hunder betyr svikt i virksomheten og betyr og sykdom blant barn . Hvis du drømte om en hundemesse, betyr dette at flaks vil tjene deg mange og varierte tjenester . Hvis du hører hunder bjeffe i en drøm, forutsier dette nyheter av deprimerende karakter, og det er mer enn bare muligheten for at drømmen vil bli fulgt av vanskeligheter . Hvis du ser hunder som jager rev og andre store byttedyr, betyr dette i alle tilfeller ekstraordinær aktivitet . Å se søte, bortskjemte hunder indikerer en kjærlighet til show, og at drømmeren er egoistisk og trangsynt . Når det gjelder jenter, forutsier denne drømmen om den elskedes uforskammethet . Hvis du er livredd for å se en stor vakthund, betyr dette at du vil lide vanskeligheter på grunn av forsøk på å stige over gjennomsnittet . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gifte seg med en klok og human mann . Hvis du hører hunder som brøler og brøler, betyr dette at du er prisgitt slu mennesker og vil ønske deg i et urovekkende hjemmemiljø . Hvis du hører en ensom bjeffing fra en hund, forutsier dette død eller lang separasjon fra venner . Hvis du hører hunder som brøler og sliter, forutsier dette at fiender vil overvinne deg og livet ditt vil bli fylt av fortvilelse . Hvis du ser hunder og katter etter tilsynelatende enighet, og plutselig snur hver av dem seg mot hverandre, bretter ut fangten deres, og en offentlig krangel oppstår, vil du møte en katastrofe i kjærlighet og i verdslige gleder med mindre du lykkes med å berolige situasjonen . Hvis du drømte om en vennlig hvit hund som nærmet seg ham, forutsier dette om seirende arbeid, enten det er på karriere nivå eller i kjærlighet . For en jente varsler denne drømmen et tidlig ekteskap . Hvis du drømmer om en hund med flere hoder, vil du prøve å ha mange grener å operere på en gang . Suksess kommer alltid ved å konsentrere energier, og denne drømmen skal være en advarsel til en person som ønsker å lykkes med hva som helst . Hvis du drømte om en rabiat hund, vil ikke innsatsen gi deg resultatene som er tilstede, og en alvorlig sykdom kan bryte ut i dine vitale organer . Hvis en gal hund biter deg, er det en indikasjon på at du eller noen du er glad i galskap . En forferdelig tragedie kan oppstå . Hvis du drømmer om at du reiser alene og at en hund følger deg, forutsier dette lojale venner og vellykkede prosjekter . Hvis du drømmer om hunder som svømmer, betyr dette for deg en enkel utvidelse av lykke og flaks . Hvis du drømte om at en hund drepte en katt i ditt nærvær, indikerer dette lønnsom omgang og uventet glede . Hvis en hund dreper en slange i ditt nærvær, varsler det lykke ….

…Melding Hvis du drømte om at du et innspilt brev, forutsier dette at noen økonomiske forhold vil rive sammen forhold som er etablert for lenge siden . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en slik melding, forutsier dette at hun vil få nok inntekt, men det vil ikke være helt lovlig og vil ikke være basert på moralsk grunnlag . Andre kan spille en skjemmende rolle mot det . Når det gjelder kjæresten, bærer denne drømmen et tungt forslag for et avskyelig ekteskap . Og kjæresten hans vil ønske andres gaver mer enn hun ønsker hans gaver . Hvis du drømte om et anonymt brev, indikerer dette at du vil ønske deg skade fra en kilde du ikke forventer. Hvis du skriver et brev, forutsier dette at du vil være misunnelig på en konkurrent du innrømmer at du er overlegen . Hvis du drømmer om å motta meldinger med forstyrrende nyheter, indikerer dette vanskeligheter eller sykdom . Men hvis nyhetene er av lykkelig natur, vil du ha mange ting som gjør at du føler deg takknemlig . Hvis meldingen er sentimental og skrevet på grønt eller farget papir, vil den bli undervurdert i kjærlighet og arbeid . Fortvilelse vil dekke deg . Det blå blekket indikerer og stabilitet, lidenskap og lyst . Det røde blekket i meldingen inkluderer ekskludering på grunn av mistenksomhet og misunnelse, men dette kan overvinnes ved den mistenksomme manøvreringen . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en melding fra kjæresten sin og legger den nær hjertet hennes, vil en vakker konkurranse føre til at hun blir veldig bekymret . Sannhet belønnes ofte med misunnelse . Hvis du ikke leser meldingen, mister du noe enten på jobben eller i et sosialt felt. Meldinger forårsaker alltid drømmer og nesten angst . Hvis noe kommer i veien for meldingen din, prøver rivaliserende fiender å miskreditere deg . Hvis du drømmer om at du prøver å skjule meldingen din for kjæresten eller kona, indikerer dette at du er interessert i trivielt arbeid . Hvis du drømmer om en melding med en svart ramme, symboliserer dette sorg og død til en pårørende . Hvis du mottar en melding skrevet på svart papir med hvitt blekk, indikerer dette at depresjon og frustrasjon vil angripe deg, men inngripen fra en venn vil gi litt lettelse . Hvis meldingen overføres mellom mannen og kona, betyr dette separasjon på grunnlag av spennende anklager . Hvis du reiser mellom elskere, se etter krangel og selvmordstrusler . Når det gjelder forretningsmenn, indikerer denne drømmen misunnelse og begjær . Hvis du drømmer om at du skriver et brev, indikerer dette at du vil skynde deg å fordømme en person bare av mistanke, og anger vil følge . Et revet brev indikerer at håpløse feil knuser omdømmet ditt . Hvis du mottar et brev for hånd, indikerer dette at du oppfører deg på en ydmyk måte med kollegene eller kjæresten din, og at du ikke er rettferdig i din omgang . Hvis du drømmer gjentatte ganger om å motta en melding fra en venn, forutsier dette hans ankomst, eller at du vil høre noe fra ham, enten det er via brev eller annet ….

…Al-Karmani sa: “Den som så at han var naken, var viet til en sak som han nøye hadde vurdert . Det føltes at han var naken i markedet eller sentrum fylt med mennesker og kjønnsorganene hans fremtredende fenomen av et bestemt folk ser til ham, og han skammer seg over folket. Det er en feil som viser at de ikke vil oppdage og kan tyde på brudd på skjulingen, men følte at den striper i en moske, han avhender seg fra sine synder og kanskje Del I moskeen, løsrivelse fra å vise religionen han har, for eksempel kallet til bønn, bønn, resitasjon, imamen , og videre . Og den som ser at han er naken og har noen ting som han skjuler blant mennesker, tolker han en mann som var rik, og pengene hans har gått og resten av det han skjuler, slik at han skal bevare det og følge veien av gudfryktighet . Han følte at naken og ikke det er noe ingen feilene hans, og han tror ikke at han avslørte det som var syk helbredet, men bekymret for at han var hans største bekymring, selv om han skyldte sin religion og at ) var en rik gullpenger eller solgte sitt hjem eller døde sin kone, og indikerte kanskje omvendelse og kanskje Han blir fratatt verden og dekket av det hinsidige, og kanskje vil han bli truffet med pengene sine, og han kan bli sagt om det han hater og striper den rettferdige mannen er godt og fordelaktig, og de og den ulydige går ut og vanærer og ærekrenker hans dekke og avslører det . Det oppleves at han er naken, og han blir beskyldt for anklager om hvor uskyldig verset er, du tro! Og at han var naken og var eiendommen eller eieren av jobben den avskjærer om den, spesielt hvis du ranet ham sint hvis han det som var fornøyd med de løkkene, det er lettere enn isolasjonen og kanskje mangel på pomp . Og hvis kvinnen ser at hun er naken, er det ikke noe godt i ham for henne, og hvis hun har en mann, skiller han seg fra henne . Hvis det vurderer det i markedet eller sentrum fylt med mennesker og med det hodet avslørt at han tolket hennes store ulykke enten mannen sin eller ære dem selv og er kjent i sine penger og går beskjeden, er det ikke bra å se at kvinnene hele setningen, enten gutter eller gamle ….