Jesus, fred være med ham, den som så ham i en drøm, for han er en velsignet mann med stor godhet, en hyppig reisende, en mann med asketisme, glad i lite og velsignet med kunnskap om forespørselen, eller at ingen skade rammer ham i det året, eller han blir en asket, en turist på jorden og rømmer fra det han frykter . Og den som så ham mye, vil bli velsignet med medisinsk kunnskap . Og den som ser ham i en by eller moske og folket er i nød eller trengsel, de vil bli frelst fra det fordi han er Guds ånd og hans barmhjertighet, og hvis moren er med ham, er det et stort tegn på at vises på det stedet . Og den som ser at han har forvandlet seg i sitt bilde eller hadde på seg et klær av klærne sine og var en høyeste autoritet, selv om han var vitenskapsmann, ble hans fordeler rikere og hans dyder dukket opp, og hvis han var lege, ville hans suksess være større . Og hvis han så ham og var redd, viser trygghet og hans visjoner ære og velsignelse hvor han bor, og hvis pasienten ser ham, vil han bli frelst og helbredet . Og hans visjoner indikerer fremveksten av noe folk undrer seg over, og oppnåelsen av rettferdighet og velstand . Og hvis en gravid kvinne så Jesus, fred være med ham, fødte han en doktorgutt . Og visjonen om Jesus, fred være med ham, indikerer tvil om religionen, for jødene sa : Vi drepte og korsfestet ham. Den Allmektige sa : ( Og hva de drepte og hva de korsfestet, men sammenlignet med dem ). Den allmektige sa : (Og de kristne sa, Messias, Guds Sønn ). Og den allmektige sa : ( Gud tok ikke fra et barn ). Kanskje ble seeren beskyldt for en tiltale mens han var uskyldig, eller kanskje løy han for ham eller moren . Kanskje hans visjon tydet på det gode budskap fordi han forkynte for oss profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Kanskje hans visjon antydet svaret på bønnen eller sinne og misnøye, og fordi de som spurte bordet og ikke trodde på det eller Jesus, ble lemlestet av griser, akkurat som de som angrep på sabbaten, var aper fra folket i Moses. , fred være med ham . Hans syn indikerer nølingen fra Egypt til Levanten og fra Levanten til Egypt, og hvis seeren var inaktiv i begynnelsen av kommandoen, indikerte han lykke til fordi han stiger ned fra himmelen ved tidens slutt og dreper antikrist og fyller jorden med rettferdighet når den er fylt med urettferdighet . Denne nedstigningen indikerer velsignelsene, de ikke-troendes ødeleggelse og de troendes seier ….

…Masih Hvis du drømte om å se Kristus som et lite barn tilbedt av vise menn, betyr dette mange lykkelige dager, fulle av rikdom og kunnskap, rik på glede og tilfredshet . Hvis Kristus er i hagen til ~ Getsemane ~, vil en trist ulykke fylle sjelen din med sorg, og du vil føle store ønsker om endring ved å miste kjærlighetsmotivene . Hvis du ser ham i templet som kritiserer kjøpmennene hardt, betyr dette at onde fiender vil bli beseiret og hederlige gjerninger vil seire . ~ Getsemane : er hagen der Kristus ble arrestert utenfor Jerusalem .~…

…Og den som ser Jesus, fred være med ham, hans visjoner indikerer at han er en velsignet, velvillig mann med stor godhet, som reiser mye og blir hedret med kunnskap om medisin og andre vitenskaper . Sharif Abu al-Qasim Jaafar bin Muhammad fortalte oss i Egypt, han sa Hamza bin Muhammad al-Kinani fortalte oss, han sa Abu al-Qasim Issa bin Suleiman al-Baghdadi fortalte oss, han sa Dawood bin Amr al-Dhbi fortalte oss, han sa Musa bin Jaafar al-Ridha fortalte oss om faren sin på bestefars autoritet, sa Al-Hassan bin Ali, må Gud være fornøyd med dem begge : Jeg så Jesus sønn av Maria, fred være med ham til å sove, jeg sa, o Guds ånd , jeg vil gravere på hva Khatami graver? Han sa: ~Det er ingen gud annet enn Gud, sannheten og den tydeligste,~ sa han . Det ble sagt at en kvinne som var gravid av Jesus bin Maria, fred være med ham, fødte en klok sønn ….

…Og den som ser Jesus, han gjenoppliver sine døde gjerninger og styrker lydighet, og får suksess for ham å gjøre gode gjerninger, og det ble sagt at den som så Jesus velsignet med tilbedelse, askese og fromhet, og kanskje hans reiser økte, og han ville bli frelst fra det han fryktet, og kanskje ikke kunnskapen om medisin ville være som ham i sin tid ….

Korsfestelse Hvis du hadde en drøm om Kristi korsfestelse, så vil du se din andel av muligheter avta, og håpet ditt beveger seg bort fra knyttneve, og du vil sørge for frustrasjon over ønsker . Hvis du ser Kristi kors i en drøm, betyr dette en advarsel om en nærliggende ulykke som vil ramme andre ikke langt fra deg . Hvis du aksepterer et kors, forutsier dette at du vil søke problemer mens du gir etter for det . Hvis jenta har et kors, forutsier dette at hun vil være beskjeden og civile i sin oppførsel, og gjennom det vil hun oppnå andres kjærlighet og forbedre formuen ….

…Dåp Hvis du drømte om å bli døpt, indikerer dette at din personlighet må styrkes ved å ta tilbakeholdenhet når du forsvarer meningene dine mot dine venners forakt . Hvis du drømmer om at du søker dåp, indikerer dette at du vil ydmyke ditt indre for å få det felles beste . Hvis du drømmer at du ser døperen Johannes døpe Kristus i Jordan, indikerer dette at du vil lide av en håpløs intellektuell kamp mellom å overgi deg til å jobbe med liten evne til å støtte andre og følge ønsker som kan føre deg til rikdom og diskriminering . Hvis du ser Den hellige ånd komme ned på Kristus, symboliserer dette overgivelse til plikt og selvfornektelse . Hvis du ble døpt med Den hellige ånd og ild, betyr dette at du vil bli rystet når du blir oppdaget i en eller annen lystig forbindelse ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Himmel Hvis du ser en klar himmel i en drøm, forutsier dette at du vil reise med fremtredende mennesker og få deres tjeneste og din status vil stige . Hvis himmelen er overskyet, varsler dette ubehagelige hendelser og problemer med kvinner . Hvis du drømte om at du fløy på himmelen med rare ansikter og hekser og dyr, lurte du på gjennom hele drømmen om du virkelig var i en drøm, dette indikerer at alle problemer og skarpe smerter som når til og med til sansens sløvhet kan reduseres med ett ord, som er sjalusi, så vil du lide av sjalusi i forholdet til personen du elsker, og det vil føre til sjokk i din oppriktighet . Hvis du ser himmelen i en drøm som blir rød, vil fremtiden medføre mange hendelser, omveltninger og opptøyer . Hvis du ser en stjernehimmel, betyr dette mange trengsler og anstrengelser over menneskelig nivå før du når høyden på ambisjonen din . Vokt deg for fiender i din virksomhet . Hvis du ser en opplyst himmel fylt med himmelsk folkemengder, betyr dette et stort åndelig søk, men til slutt vil du trekke deg mot naturen for støtte og trøst . Du vil sannsynligvis også bli skuffet over flaks . Hvis du ser mennesker du kjenner i himmelen, forutsier dette at de er i ferd med å begå en hensynsløs handling på din vei, og andre vil være de uskyldige lider . Denne drømmen følges vanligvis av store ulykker . Hvis du steg opp til himmelen i en drøm, vil du ikke kunne glede deg over stillingen du har kjempet for å oppnå, og moroa vil ende trist . Hvis unge menn drømmer om å stige til himmelen ved hjelp av en stige, vil de stige fra de nedre rekkene til de fremtredende rekkene, men de vil ikke oppnå tilfredshet eller glede . Hvis du drømmer om at du er i himmelen og møter Kristus og venner, vil du møte mange tap, men du vil temme deg selv for å bære dem gjennom din riktige forståelse av menneskets natur . Hvis du drømmer om den himmelske byen, betyr dette en fornøyd og from natur og at motgang vil skade deg litt ….

…Visjonen til al-Tafil bin Sukhbara, på myndighet av Tufail bin Sukhbara, min bror Aisha, til moren hennes, at han så i den at den sovende så det som om han hadde gått forbi jødene, så han sa : Hvem er du? De sa : Vi, jødene, sa : Dere er folket, hadde det ikke vært for dere som hevdet at Usara var Guds sønn. Da sa jødene : Og dere er folket, hadde det ikke vært at dere sier at Gud vil og Muhammed vil, så gikk han forbi en kristen som sa : Hvem er du? De sa : Vi er kristne, sa : Det er dere folket å ikke si Kristus, Guds Sønn sa : Og det er dere folket å ikke si dere Gud velsigne og velsigne Muhammed ble sjelden fortalt dem om tellingen så kom profeten fred med ham og fortalte ham, sa han : (blir du fortalt noen om det ) ? Han sa : Ja, da de ba sine prekener, priste han Gud og priste ham. Så sa han : ( Hvis et barn så en visjon, sa han det til den som fortalte om deg, og du pleide å si et ord som forhindret meg i å være sjenert fra deg, at han forbød deg det. Han sa : Ikke si hva Gud vil og hva Muhammad vil…

…Sjelden det ble fortalt på myndighet av Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham, at han sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Han viste meg i kveld i Kaaba, og jeg så en mann, Adam, som de beste mennene du ser, og har en parykk som den beste av det du ser. Benet hennes drypper av vann som lener seg på to ben, eller På skuldrene til to menn som vandrer rundt i huset, spurte jeg hvem dette var, og det ble sagt: Kristus, sønn av Maria, hvis jeg er en krøllet mann, en -øyet katt i høyre øye er som om det var en flytende drue, så jeg spurte hvem som er dette, og det ble sagt Antikrist ….

…Når det gjelder svanen, som er kjent som Jesus, tolkes den av en storsinnet, mildhjertet mann som står overfor ondskap og skade, og kan tolkes av kongene i øst ….

…Måned Hvis synet er i Muharram-måneden, er det riktig og ikke feil . Å se ham i en drøm indikerer lettelse, frelse fra fengsel og sykdom . Og hvis seeren hadde trukket seg tilbake fra sitt folk eller sitt land, ville han komme tilbake til dem i følge historien om Yunus, fred være med ham, for hans avgang i ham fra hvalens mage . Kanskje han var vitne til en stor fitnah, slik som en rettferdig imams død eller fremveksten av en lærd, fordi Gud den allmektige skapte Adam og Eva i ham, fred være med dem . Og hvis seeren er ulydig, vil han omvende seg til den allmektige Gud, for Gud den allmektige har angret i ham for Adam, fred være med ham . Og hvis seeren var en av dem som søkte status og ære, ville det skje med ham fordi Gud den allmektige reiste Idris, fred være med ham, høyt i ham . Og hvis den reisende i sjøen overlevde, han og hans følgesvenn, fordi skipet var okkupert i ham av Judi . Og hvis seeren håpet at barnet skulle få en god sønn, for det var sønnen til Ibrahim og Jesus, fred være med dem begge . Og hvis seeren var i nød, ville han bli løslatt fra ham eller rømme fra sin fiende fordi Gud den allmektige reddet Abraham, fred være med ham, fra Nimrods ild . Og kanskje seeren vil vende tilbake fra sin kjetteri og veiledning og omvende seg til den allmektige Gud og gi opp sine synder, for Gud den allmektige har angret i ham for David, fred være med ham . Og hvis seeren ble fjernet fra sitt mandat, vendte han tilbake til sin stilling fordi Gud den allmektige svarte ham til Salomo, fred være med ham, og hvis han var fattig eller syk, ble han kurert av sin sykdom og Gud den allmektige beriket ham fordi Gud den allmektige avslørte i ham skaden fra Job, fred være med ham . Kanskje sendte seeren budbringere fordi Gud den allmektige snakket om Moses, fred være med ham, og kanskje åpnet han et land for muslimer fra landene med vantro . Og hvis visjonen er i Safar-måneden, er den ikke prisverdig . Hans visjon for noen som er i nød eller nød er ikke skadelig, og hvis han er syk, indikerer hans visjoner helbredelse og helse . Og i måneden Rabi al-Awwal, hvis visjonen er i den, vil han tjene på sin handel og velsigne den og bli glad og glede seg . Kanskje han hadde en rettferdig sønn, og hvis folket var i nød, ble de fjernet fra dem, og hvis de ble undertrykt, ville de vinne, så i ham . Profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født . Kanskje erobret folket et velsignet raid der det var erobringen av Dumat al-Jandal . Og måneden Rabi al-Akhir, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere, og hvis de indikerer ondskap, skynd deg . Og i den erobrer en person sin fiende, eller føder en kunnskapsrik sønn som Imam Ali ble født i, må Gud nåde ham . Og måneden Jumada al-Awwal, hvis visjonen er i den, er ikke ønskelig å kjøpe eller selge . Og den som så ham, mistet datteren eller kona. Fatima al-Zahra, må Gud være fornøyd med henne, døde i den . Og måneden Jumada al-Akhira, hvis hans visjoner indikerer godhet, vil være tregere . Og den som ser Rajab-måneden i en drøm, indikerer en forhøyet status der han stiger opp i profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred til himmelen . Og Sha’ban-måneden, hvis synet i den er god, vil den være gyldig, vokse, og det gode vil formere seg, og tingens herskere kan isoleres . Og i løpet av Ramadan-måneden er portene til motgang, umoral og elendighet stengt, og visjonen om godhet skynder seg og bremser ikke, og visjonen indikerer velsignelse, godhet, å pålegge det gode og forby det onde, og hvis han søker kunnskap , skjedde det med ham fordi den edle Koranen ble avslørt i den . Hvis en pasient med epilepsi våkner fra ham, blir djevlene lenket opp . Måneden Shawwal i en drøm indikerer frelse fra motgang, glede og gleder, fordi den begynner med en fest og glede, og den inkluderer å bygge Kaaba og slaget i grøften . Og måneden Dhul-Qi’dah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han ikke reise, og hvis den indikerer dem, så la ham unngå det . Og måneden Dhu al-Hijjah, hvis visjonen i den indikerer reise, så burde han reise og tilbringe tid i saker, for det er en velsignet måned og den inkluderer Eid og offer, og i den var Omar bin død. Al-Khattab og Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med dem ….

…Og den som ser en gutt som roper, det er en uskyld fra foreldrene sine fra løgner og to svik, til historien om Jesus, fred være med ham . Og adhanen på badet roser ikke en religion eller verden, og det ble sagt at han leder . Hvis øret er i det varme huset, vil det varme en falmende feber . Hvis et øre er i det kalde huset, varmer det varm feber, og den som et øre er på døren til Sultan, sier han virkelig ….

…Når det gjelder versene som er vilkårene for oppstandelsen, er det frykt og en ulykke. Gud den allmektige sa : ~ Vi blir ikke sendt med vers bortsett fra av frykt .~ Kanskje indikerte dyrets utgang en prøve der noen mennesker ville gå til grunne og andre ville bli frelst . Når det gjelder antikristens utgang, indikerer han en forført mann som etterlyser et kjetteri som dukker opp og stiger . Når det gjelder nedstigningen av Jesus, fred være med ham, er det bevis på rettferdighet som vil være på jorden . Hvis antikrist blir drept, vil en vantro eller en kjetter dø, og han kan være basert på det, eller en rettferdig imam kan lede ham ….

Og den som ser at han har fanget en stor fisk og ikke ser større enn henne, da vil han gifte seg med en rik kvinne fra husstanden, og det ble sagt at visjonen om den grillede myke fisken indikerer bevis på historien om Jesus, fred være på ham, for hans ord: Vår Herre!

…Og den som ser Adam, fred være med ham, hans skjønnhet og ære, verge for vergemål, hvis han er verdig, ellers vil han tilskrive en stor mann eller indikere at han har begått en synd, så skal han omvende seg. Hvis han ser at han snakket med ham, har han kunnskap og kunnskap. Den som så Idris, fikk en høy grad av ære og den som så Noah, hadde et langt liv. Og han led nød og skade og triumferte og fødte barn fra kona til Dina, og den som så en hette over ham, ville bli dominert av en tåpelig og uvitende mennesker, og han ble frelst og vant med godhet og godhet, og den som så en rettferdig, fikk han fra dårene, og da ville han seire eller i hans sak er god. Eller han har en umoralsk kvinne, og hvis han er en som gjør sitt folks arbeid, la han frykte Gud og omvende seg, og den som ser Abraham, så vil han utføre Hajj eller bli velsignet med Guds kjærlighet og hans bekymringer og nød vil forsvinne, og det ble sagt at urettferdighet fra en urettferdig hersker vil nå ham, og han vil seire. Og den som ser ham og den som ser Job, plager ham med en ulykke, da blir han frelst og kompensert med det gode, og hvis han er syk eller syk, vil han bli helbredet for Gud den allmektige, og den som ser Jonah, skynder han seg i en sak som rammer ham fra inneslutning og nød, da vil han bli frelst, og den som ser David som en verge og kan bli plaget på grunn av en kvinne, og han kan ha noe. Og han ble påvirket av lakris, og den som så Salomo som statens vokter og bestemmelsen om rettsvitenskap Og den som ser Sakarja, når han er gammel, oppnår en from sønn, og den som ser Yahya, oppnår fromhet og fromhet, eller har blitt verdig og en tilstand, og det gode budskap kommer til ham, og den som ser Jesus, blir en asketisk, tilbeder hyppige reiser, og den som ser fortvilelse, har et kall til å svare på sine fiender, og den som ser grønnsaker, han vil utføre Hajj og være et langt liv og kanskje indikere fruktbarhet etter overdrivelse, og den som så Luqman ga visdom eller rettferdig sønn, og den som så en profet av profetene, fred være med dem på et sted, hvis hans familie var i krig, ville de seire over fienden deres, og hvis de var i nød eller mangel på lettelse fra dem, og den som så at han besøkte en profet, levende eller død, hvis han var from, økte han i. Hvis han er ulydig, vil Gud tilgi ham, eller han indikerer at han vil besøke ham som han så, eller han indikerer at han er fra folket av paradis, eller godt og velsignelse har skjedd med ham, og den som ser en av dem mens han er i et godt bilde, vil ha godhet i sin religion og verden, og hvis han ser på ham en mangel og annet enn et godt bilde , indikerer han Mangel på visjonærens religion, og den som ser at han er en profet av profetene, da vil han dø martyr og være begrenset i sitt levebrød og bli velsignet med tålmodighet etter katastrofene, og så vil han komme til seier og den som ser en profetes grav blant profetene, er god og velsigner en d ble det sagt at han er i forbønn, og hvis han er en singel, gifter han seg med, og noen av dem sa at han besøkte helligdommen til noen fra Profetene, ledsagerne eller de rettferdige, for han lindrer bekymringene og sorgen og fortviler hans synder…