…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han så at han løftet et ben og forlenget et, så ble bena vendt sammen, så har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han så et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, dør i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . Så den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, så er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart dø, ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans død, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….

…Og den som ser at han har mange ben, det ble sagt at den rike mannen har en sykdom fordi han trenger mange ben på hans vegne, og det kan tyde på at synet har gått til de trengte noen til å lede dem . Og hun indikerte i al-Sharar å innesperre for at de skulle ha foresatte, slik at de ikke ville gå alene ….

Hårete hånd Hvis du drømmer om at hendene dine er dekket av hår som monstrene, betyr dette at du vil konspirere mot uskyldige mennesker, og du vil oppdage at du har årvåkne fiender som jobber for å oppheve planene dine ….

Barbering Hvis du drømmer om at du har tenkt å barbere deg, betyr dette at du vil planlegge å utvikle og utvide virksomheten din, men du mangler den energien og aktiviteten som er nødvendig for å lykkes ….

…Og den som så venstre ben, ble skadet, ødelagt eller forskjøvet, og hvis det var et sår og han hadde en datter, forlovet hun seg . Og hvis han ikke har en datter, vil det bli født en datter for ham,…

…Og den som ser høyre ben, blir løftet, ødelagt eller forskjøvet, og hvis det er et sår i det, vil sønnen bli syk ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Den som ser at beinet hans er pakket inn i et annet ben, er et tegn på fortapelse ….

…Når det gjelder låret, styrken til en person, hans folk og hans klan, og den som ser at det er en utsmykning eller skammelig ting i det, så tilskrives det det. Og den som ser at låret hans er avskåret, han avgår fra familien sin og dør en fremmed, og når det gjelder knærne, er det en persons vanskeligheter og hans krav. Hans oppførsel, og den som ser at i det som er utsmykket eller vanæret, tilskrives det dem, og kanskje var benet livet til en person. Hvis han ser at benet hans er laget av jern, er livet hans langt, og pengene hans eller treet er fortsatt svakt fra å søke hans levebrød i å søke sitt levebrød, og den som ser at benet hans blir snudd med et annet ben, er et tegn på fortapelse . ….

Og den som tror at hans bart er barbert eller feid, så vil han lide godt, og hvis han har gjeld, vil Gud bruke sin gjeld, og mangelen på bart i alle henseender er prisverdig, og økningen i det mislikes. Zakat og nektelse av depositum og illusjon og nød ….

…Den som ser at han går på hendene eller magen, eller hånden og benet, eller noe annet enn tungen, så skal alt dette være rettferdighet eller umoral, og den som medlemmet tilskrives, skal ledes av det i det, og den som ser at han er bundet av en religion i en drøm mens han erkjenner den og ikke kjenner den i sitt våkne liv, så er dette konsekvensene av syndene som omringet ham, og handlingene fra syndige handlinger som møtte ham straffbart i denne verden, eller lidelsen eller noen av ulykkene i denne verden ….

…Og det ble sagt at den som så at bena hans var bundet fra et kryss, da ville han ha nytte av jorden, og hvis det var fra bly, ville fordelene være fra de kristne han ville gifte seg med, og hvis det var av kobber, fordelen ville være fra jødene, og hvis det var av sølv, ville han gifte seg med en kvinne, og hvis det var av gull, indikerer det reise og sykdom. ….

Hvis han ser et bein i kongens hode, er det en økning i hans autoritet ….

Al-Kirmani sa: “Den som ser et svakt vannhjul der det sirkulerer lite vann, det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det spesielt vannhjulet ….

…Hvis du drømmer om at du beundrer høye kvinneben, mister du sunn fornuft, og du vil oppføre deg på en absurd måte med en sjarmerende kvinne . Hvis du ser deformerte ben, indikerer dette yrker uten gevinst fra dem og ledsagere av dårlig karakter . Et såret ben er et tegn på smertefulle malariaanfall og tap . Hvis du drømmer om at du har et treben, indikerer dette at du vil forkaste deg selv for vennene dine . Hvis det oppstår sår på bena, symboliserer dette en belastning på inntekten din ved å hjelpe andre . Hvis du drømmer om at du har tre bein eller mer, indikerer dette at fantasien din vil utarbeide mange prosjekter, hvorav ett aldri vil være til nytte for deg . Hvis du ikke klarer å bruke beina, betyr det fattigdom . Hvis du amputerer et ben, mister du verdifulle venner, og effekten av huset vil gjøre livet ditt uutholdelig . Hvis en jente liker bena, indikerer dette ubetydelighet, og mannen som imponerer henne vil avvise henne . Hvis hun i en drøm har to ben som er fulle av hår, så vil hun dominere mannen sin . Hvis bena er rene og velformede, indikerer dette en lykkelig fremtid og lojale venner ….

…Når det gjelder å barbere menns hår under Hajj og forkorte det, er det i tolkning sikkerhet, erobring og oppfyllelse av en gjeld og en kylling, fordi Gud den allmektige sier : “Du skal gå inn i Den hellige moske, hvis Gud vil, i sikkerhet og barbere din hodet og kommer til kort, så skal du ikke være redd . ” Og i ikke-Hajj også, bortsett fra at det i Hajj er sterkere . Dette er hvis personen med visjonen ikke er president, og hvis han er en leder og barbert av sesongen, indikerer hans visjoner at han mangler, er isolert eller bryter med dekning, så denne visjonen er for de fattige å bruke gjeld , og for at de rike skal tape penger . Og hvis visjonens person var et av rettferdighetens folk, var hans grusomhet svak, og hvis han ikke så at han ikke barberte hodet, men så at han var barbert, triumferte han over fiendene og fikk styrke og stolthet . Noen av dem sa : Barberingen er bare egnet for tolkning for de som er vant til barbering, og den er ikke egnet for de som har en vane med barbering . Og det ble sagt at barbering av hodet til en kriger krever vitnesbyrd i tolkningen ….

…Og mannen : mannens styrke, penger og levebrød som han må stole på, og beinet kan være alderen til eieren . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt og pengene hans vil forbli . Og hvis han ser at beinet hans er laget av kolber, vil han snart dø, og pengene og kreftene hans er borte, fordi flaskene ikke overlever . Sagen . Benet hans ble kuttet av, halvparten av pengene hans var borte . Hvis de alle kuttet av hans rikdom og makt, eller alt det som ikke var igjen, ville det dø . Det ble sagt at de to mennene er foreldre, og å gå barbeint indikerer tretthet og motgang, og det ble sagt at noen som så ham hadde mange ben, og hvis han var på reise, var det lett for ham å reise, og han oppnådde godt . Og hvis han er fattig, får han rikdom, og hvis han er rik, er han syk . Og da han så de to mennene Mkhadfin inngravert, for mannen familiens død, og kvinnen hennes manns død . Og den som ser det som om han løftet et ben og forlenget det ene benet, vendte det ene benet mot det andre, det er nær ham, og det er vanskelig å møte ham . Og det indikerer at personen i visjonen er en løgner . Å se en manns ben fra en kvinne er bevis på ekteskap . Kvinnen avslørte benet av god tro, og skaden hennes var bedre enn den var ….

…Og den som ser en gammel kvinne, det er en verden som er satt i gang, og den som ser at han praktiserer en gammel mann og gir den til henne, dette er verdens overveielse og hans oppnåelse fra den i den grad at gunstig og ukjent gammel mann er sterkere enn den kjente, og hvis den var i god form som islams folk, var det en tillatt verden, og hvis det var som et hykleri, var det et minimum forbudt eller hatefullt i religion Hvis det er slik, og det er et hårete, hårete, stygt utseende, det er ingen religion eller verden, og den som ser en god kvinne snakke med henne, le av henne, leke med henne eller komme inn i ham i huset hans, så er det er fruktbart år, godt og glede, og hvis han er fattig, får han penger og næring eller en fange, Gud velsigne ham og den som ser en kvinne som bestrider ham og får ham Inkludert ekstrem motvilje, død av en velsignelse, og den som ser en umoralsk eller utro kvinne, hvis han er en rettferdig kvinne, så er han en god person og en jeg økning i velsignelse, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, mangler han gjeld, begår incest og skade, og den som ser at han er sin kone sammen med noen andre, vil ikke hans penger eller verdighet være god i hans religion . Og en stor verden, og den som ser at hans kone har gitt ham en annen kone eller en kvinne, så forlater han henne eller krangler med henne, og den som ser at hans kone bærer det, så vil rikdom og godhet komme til ham, og hvis han ser at han bærer en god kvinne, hvis han er syk, blir han vekket eller fengslet, han blir løslatt eller bekymret. Hvis det var riktig Hvis hun kommer til en gutt, selv om hun ikke er gravid, er det en fordel og godhet, og den som tror at kona har blitt gammel, det er ikke noe godt i ham, og hvis han ser henne øke i godhet og skjønnhet, så er det en økning i hans religion og verdslige, og den som ser at hans kone begår en handling av umoral eller hat, så er hun imot det og den som ser at hans kone er en asketisk, tilbeder, så han Det er bra og det er ingenting galt med det. Og den som ser en kvinne som aldri har sett henne mens hun er ulykkelig, noe må fjernes fra det. Hvis det er bra, vil han finne etter det, og det ble sagt at han så at før en kvinne gikk noe bort, og hvis han hadde samleie med henne, er det ikke noe godt i det. Og den som ser en gruppe kvinner på et sted mens de ser på ham eller en av dem kaller ham, da han Han er avsky av ham mens han er uskyldig, og hans hensikt kan skje med ham senere, og hans fiende vil ikke være i stand til å ham, og hvis han ser mange kvinner som krangler, vil forekomsten av fantastiske ting i verden føre til forvirring for noen mennesker, og hvis han ser dem mot det, er hans uttrykk mot ham og det sies at det å se kvinner mht. setningen er god, spesielt hvis de kommer til ham eller gir et skudd i ansiktet, og hvis kvinnen ser en ung kvinne, så er hun hennes fiende uansett, hun ser henne, og det er ikke noe bra å se den gamle kvinnen med mindre hun er pyntet og utsatt…

…Å ta av seg sandalen er en tjener eller en kvinne . Og den ønskelige sålen hvis en vei og en reise er på den, og hvis hodelaget er avskåret, forblir det fra en reise, og hvis feller eller tøyler blir avskåret eller sålen er ødelagt, så blir en sak presentert for ham som hindret ham i å reise på grunn av hans motvilje mot det, og hans vilje til å reise i henhold til fargen på sålen. Og hvis det var rødt, var det en glede, og hvis det var grønt, var det for religion, og hvis det var gult, var det en illusjon . Fordi han så at han eide en sko, og en kvinnekonge gikk ikke i den . Bruk dem bundet til en kvinne . Hvis hun var uhørt, var hun jomfru, og hvis hun var kledd, hadde hun ikke på seg, og kvinnen ble tilskrevet fargen på sålen, og hvis han så at han gikk i sandaler, så en av dem ble fjernet fra beinet, og han etterlot seg en bror eller partner . Å ha på seg sandaler mens du går i dem er en reise i land. Hvis han bruker dem og ikke går i dem, så er hun en kvinne han gifter seg med . Hvis han så at han vandret i sin lokalitet, hadde han samleie med sin kone . Den hårete innersålen er penger, og forstranden er en kvinne . Og sålen til deltakeren er en datter, og hvis han ser det som om han hadde på seg nye, hårete, velkledde sandaler, assosierte hun seg ikke med henne eller hadde på seg en jomfru . Hvis han ser ut som om hælen hennes er kuttet av, så er hun en utrolig kvinne . Han ble sagt å gifte seg med en kvinne uten to vitner . Hvis hun ikke hadde tømmene, giftet han seg med en kvinne uten verge . Hvis han ser ut som om sålen er brettet, og underplaten er delt og ikke faller, føder kona en jente . Hvis platen festes til platen, vil jentas liv bli forlenget med moren, og hvis hun faller, vil hun dø . Og den som ser som om han har lappet sålen, da erstatter han mangelen i forhold til kona og forbedrer samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, indikerer det korrupsjon i kona, så hvis han skyver sålen mot skoen for å fikse den, så hjelper han kona til å begå en umoralsk handling . Hvis han ser ut som om han går med såle, vil han skille seg fra kona eller forlate partneren . Det ble sagt at denne visjonen indikerer at han har samleie med en av konene sine uten den andre, eller at han reiser ufullstendig . Hvis han så ut som om hans eneste gikk vill eller falt i vannet, ville hans kone overvåke fortapelsen og deretter redde . Hvis han ser en mann som stjal sandalen hans og tar på den, lurer en mann sin kone og kjenner ham og godtar det . Og sålen av sølv er fri og vakker, og av kuler er en svak kvinne, og av ild er en skarp kvinne, og av tre er en forræderisk hyklerisk kvinne, og den svarte sålen er en rik kvinne med livlighet og sålene til farge er en forvirret kvinne . Og fra okseskinn er det fra perserne, og fra hesteskinnene er det fra araberne, og fra løvernes skinn er det fra sultanernes mørke . Og linsålen er en skjult kvinne som leser Guds bok, flytende . Og det ble sagt at det er trygt å ta av sandalene og få vergemål, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta av deg sandalene .~ En mann spurte Ibn Sirin, og han sa : Jeg så skoene mine hadde gått vill, og jeg fant dem etter motgang . Han sa : Du søker penger og finner dem etter vanskeligheter . Det ble sagt at å gå i sålen er en reise i lydighet mot den allmektige Gud, og Ibn Sirin ble spurt om en mann som så sandaler på føttene og sa : Du reiser til arabernes land . Og det ble sagt at sålen indikerer broren . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg gikk i skoene mine, og hodelaget til en av dem var avskåret, så jeg forlot det og gikk alene . Han sa til ham : Har du en fraværende bror? Han sa : Ja . Han sa : Dere gikk ut til bakken sammen, så dere lot ham være der og kom tilbake? Han sa : Ja . Da gjenvunnet Ibn Sirin og sa : Jeg ser ikke broren din, men han har forlatt vår religion . Ford sørger snart ….

…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…Jaber al-Maghribi sa: En manns ben tolkes av en kvinne, og et kvinnes ben tolkes av en mann ….

…Den som tror at han er halt, har tilegnet seg kunnskap, rettsvitenskap og fordypet seg i religion . Og halthet indikerer reise . Og den som ser at hans høyre ben er syk, brutt eller forskjøvet, og det er sår i det, så er sønnen hans syk, og hvis han ser det i venstre ben, og han har en datter som er forlovet, og hvis han har ikke en jente det er født en datter til ham, og hvis beinet hans går i stykker og vil reise, så drar han ikke, og hvis det blir forskjøvet, blir kona syk . Og hvis det ene benet strekkes ut over det andre, vil han ikke reise lenge før han dør . Og den som ser at han er halt eller lammet, eller at bena er tunge, eller at han kryper forelsket, det er hans svakhet for det han ber om . Kaldhet indikerer en økning i alder, religion og kunnskap . Og hvis han sverger ed, så er det rettferdig, fordi Gud den allmektige sier : ( Og det er ingen skyld for de lamme .) Og hvis han ser at han går med den ene mannen, og han har lagt den ene på den andre, halvparten av pengene hans vil bli spart . Halthet er en svindel og fremveksten av en unnskyldning og et komplott ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…En ulv er i en drøm sønn av en hann velsignet for bæreren, og det er penger for den som ser det med hodet . Og coyoten er i gang . En kvinnes sorg hvis hun har et langtidsbarn, og hvis hun ser at hun er veldig hårete, så gjør hun en jobb hun er kjent for, og hvis folk ser henne, er det en skandale for hennes følgesvenn, og hennes sorte hår er tilstanden til mannen hennes og hennes stilling er hos ham . Hvis kvinnen ser at hun har bare hodet, er mannen hennes fraværende, og han kommer ikke tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, vil hun aldri gifte seg . Og hvis hun ser håret skinne så varmt, kan hun dra nytte av ektemannens penger ….

…Den som så at han presset sålen til skoene for å fikse henne, så hjelper han sin kone til å begå synder, og sålen av sølv tolkes av en god ny kvinne og fra kuler, en svak kvinne og fra ilden, en sunn kvinne og fra hestens hud, en kvinne fra araberne og fra huden til de syv sultanene i mørket, og det ble sagt at det å ta av sålen er trygghet og få et vergemål for den allmektige ordtaket: Ta av Sandalene dine og det ble sagt at det å gå i den hårete sålen er en reise i lydighet mot den allmektige Gud ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han bruker sandaler, han vil reise på land .~ Og den som ser at han går med dem i stuen sin, han går inn med en kvinne, og den hårete sålen er uforberedt, en kvinne som tilskrives den typen, og den kuttede sålen på hælen er en steril kvinne, og det ble sagt at han gifter seg med en kvinne uten gyldig kontrakt, og hun kan ha vært uten. Jenta fortsetter lenge med moren, og hvis hun faller, vil hun dø ….

…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….

…Gården : betegner kvinnen, fordi hun pløyer, sår, blir vannet, bærer, føder og suger til høsten . Og anlegget blir gitt ut med landet, så det vil gi det sin sønn eller pengene sine, og kanskje indikerer det markedet, og dets levebrød, fortjeneste og fordeler er så rikelig i plantasjeprofitt, dets behov, fortjeneste og tap, og det indikerer krigsfeltet og høsten av piggen høstet av sverdet . Og kanskje ble verden og dens gjerninger indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre, fordi de ble skapt fra jorden, og de forbannet og vokste som en plantasjeplante, som den Allmektige sa : “ Av Gud spirer du en plante fra jorden . ” Spikes i dette aspektet kan indikere årene, månedene og dagene til verden, og Yusef al-Siddiq, fred være med ham, tolket dem i år, og de kan referere til verdens rikdom, butikker og deponier for å samle en pigg med mye kjærlighet . Kanskje indikerte bonden hvert sted han pløyer for det hinsidige, arbeider for belønning og belønning, for eksempel moskeer, bånd, barbering av minnet og almisser, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som vil ha det hinsidige, vi pløyer mer for ham , og den som pløyer den fra verden . ” Den som pløyer en gård i denne verden, gifter seg med sin kone . Hvis det vokser, vil kona hans bære det . Hvis han var singel, giftet han seg . Ellers vil markedet hans bevege seg og fortjenesten vil øke, og kanskje forgjengeren og lagene hans . Ellers ble han dannet i kampene, han samlet den hvis det var hans intensjon . Den som ser at avlinger høstes : Hvis det var i et land der det var krig eller bøddelens stilling og kampene, omkom mennesker i det med sverdet, slik det er tilfelle med det som høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig og som ikke er kjent i det, og høsten fra den var i den store moskeen eller blant butikkene eller mellom rollenes tak, så er det Guds sverd med pesten eller pesten . Og hvis det var på et av markedene, økte fordelene for folket, og lykke ble blant dem med fortjenesten . Og hvis det var i en moske eller en god moske, og folket var de som tok høsten av seg selv uten å se en ukjent høste for dem, så er det lønn og gode gjerninger som oppnås av alle som høstet . Når det gjelder å se høsten på to mål pløying, hvis det var etter at såingen var fullført og krydret, er den gyldig i den . Og hvis det var før det ble fullført, så er det en pandemi i landbruket eller hykleri i mat ….

…Han sa at Jafar Sadiqs visjon barbert hode dreier seg om fem aspekter av pilegrimsreisen og reiser Azzedine og prestisje i verset ~ Mahgayn your heads and remiss not fear ~ Men hvis folket i staten ikke er Mahmoud, men å være hans vane med barbering av hodet på fredag ​​gjentatte ganger er det ikke er dårlig, og det ble sagt hårlengde hvis overskredet alene Svakhet for å forsørge familien, og det ble sagt ulykke, og det ble sagt at det var mange barn, frykt og bekymringer ….

…Hvis en kvinne ser at håret hennes er barbert av, tar mannen det av, eller hun dør . Hvis hun så at mannen hennes barberte hodet, eller klippet håret i Haram, så tydet hennes syn på at religionen hennes ble oppfylt og at hun hadde tillit . Og hvis hun så at mannen hennes barberte hodet utenfor helligdommen, tydet hennes syn på at han låste henne inne i huset sitt, for fuglen ville forbli i reiret hvis den kuttet av vingen . Og det ble sagt at barbering av henne indikerer brudd på sløret hennes . Og hvis hun så at en person ringte henne for å klippe håret, inviterer han mannen sin til andre kvinner i hemmelighet fra henne, og mellom henne og den personen er det fiendskap og nød . Og det ble sagt at den som så coyotene til en avskåret kvinne, at hun aldri føder et barn ….