…I en drøm er hun en kalif, minister eller president . Og kanskje noen som så det, kommer inn i det . Og den som ser Kaaba, dette indikerer for ham et godt som han kan tilby eller administrere på hans vegne . Og hvis han ser at han ber i det, så er han trygg mot fiendene og blir god . Hvis han kommer inn i det gamle huset, kommer han inn i kalifen, og hvis han tar noe fra ham, så får han noe fra kalifen . Hvis han ser en av veggene, faller den, noe som indikerer kalifens død . Og å se på henne er trygt fra det han frykter . Og hvis han så at han hadde stjålet et granateple fra Kaaba, ville han komme med et mahram . Og hvis han ser at han er blant de døde i Mekka, spør de ham, da vil han dø for martyrium . Og hvis han så at det var nyere i Kaaba, er det en katastrofe at den største imamen ville lide . Hvis han ser at Kaaba er i hjemmet hans, er han fortsatt autoritet og har et rykte blant folket . Og den som ser at han ber over Kaaba, da frafaller han sin religion . Og den som ser at han savner Kaaba, da er han mot Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og den som ser Kaaba, er blitt ødelagt, han forlater bønnen . Og den som ser Kaaba som en reduksjon, økning eller forvrengning av posisjonen eller en endring fra dens tilstand, dette er hans tolkning i imamen . Og den som ser at han har turnert i Kaaba eller utført noen av ritualene, da er han god i sin religion . Og den som ser at han er på vei mot Kaaba, så vil han komme til det som passer for hans religion og verden . Og angi moskeen og moskeen fordi det er Guds hus . Og hvis han ser at Kaaba har blitt hans hjem, vil folk søke det og trenge seg sammen på døren for å få en kraft som han oppnår, en kunnskap han lærer eller et arbeid han gjør . Hvis han var en slave, frigjorde hans herre ham . Og den som ser at han streifer rundt det eller gjør en handling av dets ritualer, han har tjent en hersker, en lærd, en tilbeder, en forelder, en mor eller en mester med rettferdige råd ….

Kaaba : Kanskje indikerer det bønn fordi det er tilbedernes qiblah, og det indikerer moskeen og moskeen fordi det er Guds hus, og det indikerer den som følger ham og blir ledet av hans veiledning og returnert til sin befaler og motsier ikke andre, slik som islam, koranen, sunnah, koranen, sultanen, herskeren, lærde, faren, mesteren, mannen, moren og kona, og det kan indikere himmelen. Fordi det er Guds hus . Paradiset er hans hjem, og han kan nå det . Og det kan indikere hva moskeer og moskeer indikerer når det gjelder årstider, grupper, markeder og rehabilitering . Den som ser Kaaba, hans hjem vil bli søkt av folk og overfylt på døren hans på grunn av en sultan som kan oppnå ham eller en kunnskap som han lærer, eller en hederlig, høytstående, sultan eller eremitt som gifter seg . Og hvis han var en slave, da frigjorde hans herre ham, fordi Gud den allmektige frigjorde huset hans fra de mektiges hender . Men hvis han er rundt henne eller utfører en av ritualene, tjener han en sultan, en lærd, en tilbeder eller sin far eller mor, eller en kone eller en mester med råd, rettferdighet, arbeid og tretthet . Og hvis han så at han kom inn i henne, ville han gifte seg hvis han var singel, og konverterte til islam hvis han var en vantro, og han vendte tilbake til bønn og rettferdighet hvis han ikke var klar over det, og til å adlyde foreldrene sine hvis han var ulydig . Ellers går han inn i huset til en sultan, en hersker eller en jurist for en sak som det fremgår av å øke søvnen og forholdene i våkenhet, med mindre han er redd mens han er våken, for han er trygg fra hvem han vil . Og hvis han er syk, så er det hans død og seier, spesielt hvis han i en drøm ble båret til henne i et stille skjegg uten å snakke eller ha på seg klædte klær, så vil han forlate verden og svare på kallet fra den allmektige Gud og led, hvis Gud vil, til himmelen . Men hvis han så henne i et land eller en lokalitet, hvis synet var spesifikt for den som så det, og han ikke så en gruppe mennesker med seg da han så det, så se på tilstanden hans, og om han var venter på at kona skulle ha inngått ekteskapet og han måtte vente på henne, så nærmet hennes sak seg og var nær at hun kom, spesielt hvis han så henne i hennes lokalitet eller i sin lokalitet, Og hvis han kommer inn i det mens han er sammen med ham, den ble gitt til ham, og hvis han kommer inn i den, vil han komme inn i henne i huset hennes raskere, på grunn av Kaaba-nærheten til den fra etter den og vanskeligheten med dens avstand, og hvis han ser det i det han var ikke oppmerksom på sin religion eller forsømte å be, så er det en advarsel og en advarsel mot at han forlater det han må gjøre for å lede den til den i hans sted, og på samme måte, hvis han er en som er forpliktet til å utføre Hajj og har oversett ham, har han mistet hukommelsen i seg selv og nødvendiggjort ham til å komme til det, og hvis ikke noe av det og visjonen om det vanlige folket var deres samling rundt det i en drøm og deres støy i henne i drømmer, så kommer enten en rettferdig hersker foran dem, eller en hersker eller en lærd mann eller en mannlig imam som kommer til pilegrimsreisen til mennesker eller reiser langt unna , eller forlater hjemmet sitt etter en ulykke som skjer med ham eller en forpliktelse som forplikter ham eller en død person dør for ham, så følger folk ham og sirkulerer rundt ham og ber for ham og velsigner ham og så videre ….

…Og den som ser Kaaba, han kan se kalifen eller sultanen, og den som ser at huset hans er Kaaba, så er han fortsatt med kalifen, og den som ser at Ka’aba er i huset hans, så er han fortsatt av autoritet og er klarert blant folket, og hvis han ikke er verdig, gifter han seg med en hederlig kvinne, og den som ser henne ødelagt eller faller ned fra henne, en mur indikerer død Den største imamen, og hvis han så det og ikke gjorde noe av ritualer i den, da hadde han til hensikt kalifen og skaffet noe fra ham, og hvis han så det og utførte ritualene, indikerer han at han utfører gjelden han skylder , og hvis han ser at fremtiden til Ka’ba ser ut på det, da aksepterer han rettferdigheten i sin religion og det verdslige liv eller tjener en hersker, og hvis han ser det syk, blir han kurert og hans bønner blir besvart. Og den som så at han turnerte i Kaaba, så er det trygt…

…Hvis han ser Kaaba som sitt hjem, er han fremdeles av tjenere, autoritet, prestisje og omdømme blant folket, med mindre han ser Kaaba i dårlig form, så er det ikke noe bra for ham ….

…Og den som ser at han besøker en av ledsagerne, så følger han hans vilje, og det ble sagt at visjonen om den edle byen er basert på syv aspekter av sikkerhet, barmhjertighet, tilgivelse, frelse, lindring fra bekymringer, problemer, godt å leve, nødvendigheten av paradis og veiledning til rasjonaliseringsveien ….

…Og den som ser Kaaba som en mangel, da tilhører han kalifen eller imamen ….

…Og han så en mann som om han hadde krysset Kaaba, så fortalte han den til Ibn Sirin, og han sa : Dette er en mann, Sunnah av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han gikk inn inn i et innfall, ser du ikke at han hopper over qiblah, så det var, fordi han gikk inn på tillatelse ?…

…Og den som så at han turnerte i Kaaba og gjorde noen av ritualene, da er han like god i sin religion og verden som han gjør i ritualene ….

…Al-Kirmani sa at å se Kaaba er sikkerhet, tro og islam, og hvis han ser det som en pasient, vil han komme seg og hans bønner vil bli besvart ….

…Og den som ser Kaaba, kan se kalifen eller sultanen ….

…Og den som ser at han er under rennen til Kaaba, han kan utføre Hajj og oppfylle hans behov eller besøke jorden til den utvalgte, fred være med ham ….

…Og den som ser at han er på taket av Kaaba, har avvist islam for sin ulydighet ….

…Og den som ser Kaaba uten å gjøre det i ritualene, da er han uaktsom i religionen ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om Kaaba har fem aspekter: en kalif, en stor imam, tro, islam og sikkerhet for de troende ….

…Det ble sagt at den som så at huset hans hadde blitt et Kaaba og folk besøkte det, så følger han noe folk trenger, og han kan være leder for en gruppe eller bli velsignet med godt og velsignet ….

…Det ble sagt at den som så at han kom inn i Kaaba, han ville gå inn i det, hvis Gud ville, og det ble sagt at han ville gå inn i kalifen ….

…Og Kaaba i visjonen er en kalif, prins eller minister, og en murs fall fra den indikerer kalifens død ….

Hvis han så at han stjal et granateple fra Kaaba, vil han komme med et forbudt,

…Og den som ser at han ødelegger Kaaba, så er han kjetteri i islam ….

…Hvis han så at det skjedde i Kaaba, indikerer det en ulykke som vil ramme kalifen ….

…Og den som ser at han ber over Kaaba, så begår han noe som bryter med sharia ….

…Hvis han ser huset sitt som Kaaba, godtar imam ham og ærer ham ….

…Og den som tror at fremtiden til Kaaba hentyder til det, så er han på vei mot rettferdigheten i sin religion og religion, ellers vil han tjene en hersker ….

…Hvis han ser at han ber mot Kaaba, indikerer han integriteten til sin religion ….

…Hvis han ser at han ber over Kaaba, brytes religionen hans ….

…Og den som ser som om han har tatt noe fra Kaaba, så vil han lide noe av kalifen ….

…Hvis han ser at han ber i Kaaba, vil han være i stand til å skaffe seg noen hederlige mennesker og overordnede, og oppnå sikkerhet og godhet ….

Hvis han ser at det grenser til Mekka, vil han gå tilbake til det mest elendige i livet ….

…Hvis du besøker i en drøm, så forutsier dette glade hendelser som snart vil skje . Hvis besøket ditt mislyktes, indikerer dette at det er ondsinnede mennesker som jobber for å ødelegge gleder og lykke . Hvis en venn besøker deg, forutsier dette at du vil høre gode, glade nyheter . Hvis vennen virker trist og sliten, vil besøket bringe dårlige nyheter med henne, og det kan oppstå bekymring og bekymring . Hvis en venninne besøker deg og hun har på seg svart-hvitt og ser blek eller syk ut, vil det være en trist ulykke for deg, ellers blir du alvorlig syk ….

…I en drøm er han et fengsel, og fengselet er en grav, så den som ser at han bor i en grav mens han lever, han blir fengslet . Den som bygger en grav i søvne, vil bygge et hus . Den som graver en grav og var sølibat, vil gifte seg . Og den som ser at han står på en grav, begår en synd av den allmektige ordtaket : ( Ikke be for en av dem som noen gang har dødd og ikke stå på hans grav ). Den som graver en grav i et land der det ikke er noen mur, så er det livet til det hinsidige, og hvis han kommer inn i det, er hans tid kommet . Kjente graver er et spørsmål om sannhet, og ukjente graver er hykleriske mennesker, for Gud den allmektige sier : ( Og du hører ikke dem i gravene ). Og den som graver en grav på et tak, hans liv vil bli forlenget . Og den som besøker gravene, han besøker fangene . Regnet på gravene er en barmhjertighet fra Gud den allmektige . Og gravene indikerer reiser, ektemenn og fengsler . Og den som så at han lukket en grav, hans liv vil bli forlenget og hans helse varer . Og den som ser at han ble gravlagt i en grav uten å dø, han vil bli plaget eller bekymret i sine anliggender . Og den som ser at han gravde ut graven til en død person, så søker han sin vei, og hvis de døde var en vitenskapsmann, så rammer denne kunnskapen ham, og hvis han er rik, vil han være rik. Hvis han kommer i graven og ser ham i live, er de pengene forbudt, og hvis han blir funnet død, vil ikke kravet bli oppfylt . Og den som ser at han gravde ut graven til Guds sendebud, han fornyer det han har studert fra sin sunnah, med mindre han knekker benene, så går han ut til kjetteri og villfarelse . Og den som gravd ut graven til en vantro, en kjetter eller et av folket i dhimmah, læren om villfarelsesfolket søkte eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravningen førte til et stinkende lik, var det beviset for å oppnå den nødvendige korrupsjonen ….