…En tyv Hvis du drømmer om at du er en tyv, forfølger informantene deg, dette forutsier regresjon, problemer på arbeidsnivå og bekymringer i sosiale relasjoner . Hvis du jager en tyv og tar ham, forutsier dette seier over fiendene dine ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…Visjoner av seksuell betydning , og har det noen betydning? Å snakke om denne typen drømmer fortsetter og fortsetter, og betydningen av en seksuell drøm varierer etter min mening i henhold til dens mening . Det er mange ungdommer som ser slike seksuelle drømmer, og disse har en betydning som nesten stemmer overens mellom dem, og de viktigste betydningene de har er : [ tømme deres sexenergi, misforstå foreldrene sine ] , og det er mange brødre og søstre som også ser dette type og disse stemmer nesten også overens i betydningen og betydningen De har : [ fiendskap, strid eller ekstrem nytte ] og det er de som ser seksuelle drømmer om en av foreldrene hans, og disse har også mange betydninger, og den viktigste av dem er [ foreldrenes store rettferdighet, Umrah eller Hajj, penger som kommer fra dem ….

I en drøm er det en manns verden, så den som ser at han har et nytt hjem som er solid og fullt av fasiliteter, for hvis han er fattig, har han det godt, og hvis han er bekymret, vil han bli frigjort , og hvis han er en arbeider som oppnår en tilstand som er så god som huset, og hvis han er i ulydighet, omvender han seg, og at kapasiteten til huset er kapasiteten til hans verdslige liv og hans kunnskap og hans raushet . Hun var ulykkelig over hans elendighet, og hun fant henne til å fornye sitt arbeid og å avgjøre sin religion, og hennes kjennelser skulle styre ham, og husene hennes var hans kvinner . Og jernhuset har et langt liv for eieren . Hvis han går inn i et ukjent hus og ser døde mennesker i det, er det det hinsidige, og hvis han ser at han har kommet inn i det og ikke er i stand til å dra, vil han dø. Hvis huset er solid, er det hans tilstand i det hinsidige . Hvis det var av gips og murstein, indikerer dette en dårlig tilstand i det . Hvis han går inn og forlater den, overvåker han døden, og da vil han bli frelst . Og hvis huset er alene og det ser de døde i det, vil alle i det dø . Hvis han forlater hjemmet sittende, blir han fengslet . Hvis han ser at en mann kom inn i huset hans, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er umoralsk, blir han forrådt av sin kone eller hans levebrød . For Imam al-Adel er huset en av munnene til muslimer . Den som ser at huset hans har kollapset, og hvis det var hjemmet til den rettferdige imamen, så er det et hakk i noen av munnen til muslimer . Bygningen til huset er på et ukjent eller kjent sted hvis en kvinne er sølibat . Og den som ser et hus på lang avstand, det er en fjern verden som han kan oppnå, og hvis inntekten hans er bygd av gjørme, og den ikke er atskilt fra dawr, er det en verden som rammer det som tillatt . Hvis den er laget av gips, er den en forbudt verden, og hans avgang fra disse bygningene er hans avgang fra denne verden eller fra det han besitter . Hvis han ser at han har gått inn i et moderne hus og han er rik, vil han øke i formue, og hvis han er fattig, blir han rik hvis eieren eller innbyggeren av det behersker huset . Og den som ser at han er i sitt gamle hjem, og det blir ødelagt, da vil han arve en arv fra en slektning . Og det ble sagt : Den som bygde et hus, noen av hans slektninger eller et av hans barn døde . Den som solgte huset hans, skilte seg fra sin kone . Hvis han selv ser et godt hus, er det hans rettferdige gjerning, og hvis det er smalt og stygt, indikerer det dårlige gjerninger . Kanskje huset indikerte høflighet, og kanskje svingninger med tidsalderen . Menneskets hus indikerer hans kropp, sjel og personlighet fordi han er kjent og kjent av den, og det er hans ære, hans iver og skjult familie . Og kanskje indikerte det hans rikdom, som er hans styrke . Kanskje hun antydet at plagget hans skulle gå inn i ham, hvis kroppen hans var hennes dør og ansiktet, og hvis hans kone var hennes dør, var hans private del . Og den som så at han feide huset sitt, ble plutselig rammet av penger . Og det ble sagt : Å feie huset vil være fjernelse av tristhet . Det ble sagt : Riving av huset er eierenes død . Og den som så at han rev et nytt hus, de ble rammet av dem og ondt . Den som bygger eller kjøper et hus, blir veldig god . Og den som ser at hagen til huset hans eller taket har utvidet seg utover dets kjente skjebne, så er det en kapasitet i hans verden, og han har hell i livet . Og hvis pasienten ser at han har forlatt hjemmet mens han er stille og ikke snakker, indikerer det hans død ….

…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker også oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten også. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, så han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han så, etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han så, og han vil måle det han ser av de tingene han så, og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, så de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, så det er ikke overraskende at de også er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, så de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, så soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, så de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur Så krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, så han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….

…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….

…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…Og hvis han så at han utvidet et hus, ville han bli overskyet og revet Grand Imams hus, et brudd i munnen på muslimene, og huset ble revet på noen måte, lyden av en søl ….

…Og den som mener at kongens hus er en løpende ruin, da er kongen urettferdig i sin dom slik at ingen kan nærme seg ham fra hans undertrykkelse. Det ble sagt om at undertrykkerens hus er en ruin, selv etter en stund ….

…Og hvis han ser at han er i et nytt hus, så indikerer det at han er bortkastet , og hvis det er av sølv, vil han omvende seg fra synder fordi Gud den allmektige sier: “ For den som beder den Barmhjertige for sitt hus, er et tak av sølv , ” og hvis han er rik, vil hans formue øke ….

…Og den som ser at han rømmer og går inn i et hus og lukker døren, og huset er koblet til hus, det indikerer frelse fra bekymring og nød, og hvis han er syk, vel ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Og den som ser en tyv som kommer inn og ikke bærer noe, da vil en person bli syk i den, og han vil være nær døden, så vil han bli kurert ….

…Er det et sted i hjernen som får drømmen til å forbanne? Når det gjelder synet som er fra Gud, har det ingenting med kroppen og materien å gjøre, som jeg sa, snarere er det relatert til sjelen, da det er en guddommelig åpenbaring som Gud veileder med sin vilje og vilje som han, ære være for seg selv, så vel som drømmen. Han er fra Satan, som vi har diskutert, et faktum, ikke en metafor . Dette synspunktet er legitimt for meditatoren, men det er et annet synspunkt som – etter å ha gjennomført mange laboratorieeksperimenter – der hjernen ble undersøkt hos noen dyr, som katter, tilstedeværelsen av en gruppe nevroner et sted i hjernen som kontrollerer dyrets bevegelse, eller dets stivhet under søvn, og fordi opplevelser styrker hverandre, og fordi noen dyr blir sett sove mens de beveger seg eller gråter, noe som fikk disse lærde til å bedømme muligheten for å drømme om disse dyrene, og dette kan være akseptabelt. Jeg mener muligheten for at hun drømmer, og muligheten for at den kommer fra noen nerveceller, men så er den av typen kompott, som vi bestemte oss når vi snakket om : dyredrømmer, som for visjonen og drømmen, deres plass er det vi bestemte oss for, og utgangspunktet hans er legitimt for den rettferdige meditatoren, og jeg håper at jeg avklarte denne informasjonen . Og Gud vet best ….

…Nyttighet i å forklare fortelling og uttrykk for visjonen. Noen av dem sa at det er tillatt til enhver tid og kommer tilbake fra soloppgangen til tiden for meridianen, og noen av dem sa at det ikke er tillatt uten solen, og noen av dem sa fra soloppgangen til en fordel som ikke skal kutte visjonen bortsett fra på en kryssing, og det er obligatorisk for de som ikke kjenner kunnskap. Uttrykket er at ingen uttrykker en visjon, da synder han for det fordi det er som en fatwa og faktisk er det en verdifull kunnskap. Det som er nevnt i hadithen er betydningen at hvis en person ikke vet svaret og er taus om det, vil han bli belønnet ….

…Den som ser et hus på en pinne, det indikerer ekteskapet til en kvinne med ridderlighet og kyskhet, og han bar henne forsyninger på nakken, og kanskje hun ble gravid fra ham ….

…Og den som ser at han ga vann til andres hus, det indikerer å samle inn penger for andres skyld, og han fikk ikke ut av det ( fordel og ikke noe godt bortsett fra det han spiste, og pengene hans er i deling av andre , og det ble sagt at vannet som spør folk om hva han trekker etter, er en mann med rettferdighet og ren ….

…På samme måte, hvis han ser at han fortsetter død, deretter går inn i et ukjent hus med ham og ikke forlater det, så vil han dø ….

…Og den som ser at det er fylling av et ledig hus, da vil han bli hindret av noe, og kanskje han vil håndtere ulykkene til folket som irriterer folk med sine opprørende tunger av ordtaket som råder blant folk, og du har åpnet renhet og tetter den ….

…Den som ser stjernene i et hus eller på himmelen lyse opp, han vil bli rammet av kraft og ære, ellers vil hans status bli opphøyet ….

…Og den som ser at et hus eller en mur har falt på ham, han indikerer at det er oppnådd rikelig med penger ….

…Og den som så at han begravde et hus, ville skille seg fra sin kone ….

…Og den som ser at han er i et ukjent hus som han ikke kjenner, og hører ord som ligner på ham i våken oppvåkning, eller han ikke forstår noe fra det, eller utledes fra det til det onde, så er det hans død og det huset er hans grav, og det ble sagt at huset er kvinnen mannen bor til, uansett hva han ser fra Zayn eller shein det handler om henne ….

…Og den som ser at huset hans er isolert og at det ikke er noe hus rundt ham, da er han ikke prisverdig ….

…Og den som ser at han reiser seg over et ukjent hus og var veldig høyt, så vil han slå en jomfru kvinne, og hvis den er gammel, er han en jomfru kvinne ….

…** Hans syn, må Guds bønner og fred være over ham, om at han skal omgir det hellige hus .. Og fra det tilsynelatende synet også profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, slik at huset og hans ledsagere ville komme og omgå det. Dette var før Umrah i al-Hudaybiyah da polyteistene stoppet dem fra å komme inn i Mekka i Hudaybiyahs år og Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, forsonet dem på betingelse av at de vender tilbake til sitt år for det og utfører Umrah det neste året sa Umar – må Gud være fornøyd med ham – til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Sa du ikke til oss at vi kommer til huset og omgir det? Han sa : ( Ja, så jeg fortalte deg at vi vil komme til ham generelt ). Han sa : Jeg sa : Nei. Han sa : (For du kommer og er innpakket i den. ) Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, skjedde i domsperioden da han og hans følgesvenner kom til huset og vandret rundt det mens de var trygge og ikke fryktet, og Gud nevnte denne oppriktige visjonen i det allmektige ordtaket ( Gud og Hans sendebud har trodd Visjonen om sannheten er å gå inn i den hellige moskeen, hvis Gud vil, det vil åpne snart. ) Denne erobringen er forsoningen som skjedde mellom Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, og polyteistene i Quraysh. Al-Zuhri sa : “ Uten det gjorde han en klar åpning. ”Jeg mener, Hudaybiyah-freden og det som åpnet i islam var større enn den ….

…Og hvis han ser ut som om graven til en død person ble omgjort til hans hjem, sted eller land, da bygger hælene et hus der ….

…Og den som ser at han er i et hus mens han er forhindret i å gå ut, så er det god og en prisverdig konsekvens ….

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….