…Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, så gjør han en rettferdig gjerning som kreves av himmelen, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, har han flyttet fra denne verden til den. Hvis han ser at han har kommet til det for å gå inn i et individ som våkner av sykdommen sin, og den som ser at han har spist av frukten eller gitt det til ham av noen andre og spist av den, har han godt av et arbeid med arbeid Rettferdighet og den som ser at han er i den og ikke vet når han kom inn i den, da er han fremdeles en dyrebar velsignelse i denne verden, og den som ser de som bor i den eller hennes to sønner, så er det fra rettferdighetens handlinger i saken og den som ser at han har nøkkelen til paradis i hånden, da dør han av monoteisme…

…I en drøm er han en mann med bekymringer, så den som ser ham har blitt truffet av ham, de vet ikke konsekvensene . Og den som ser at han spiser vannmelon, han vil komme ut av fengselet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så send en av dere med papirene dine til Madina, så la ham se hvilken av dem som er den beste maten, så la ham gi deg en bestemmelse fra det ). Betyr vannmelon . Ibn Sirin sa : Den som så at han nådde ut til himmelen og tok vannmelon, ville søke en konge og få den raskt . Når det gjelder den indiske vannmelon, den som ser den, har gitt den til mennesker, den er tung og kald i folks øyne, eller han snakker tunge ord . Og den kokte er for menn av seg selv, og vannmelon er bra for de som vil elske en annen person, og for de som ønsker å omskjære en annen person, og for de som vil gjøre forretninger, er vannmelon dårlig for ham og indikerer arbeidsledighet . Og den som ser at vannmelon blir kastet i et hus, han vilav sin familie ved antall hver av den, og vannmelon i drømmen er en sykdom, og den rå grønne som den ikke har modnet fra er sunn for kropp . Og den grønne vannmelon er en by, en gutt eller en kone . Gule vannmeloner er kvinner eller menn som har god ros og godhet, og kan indikere en kvinne med vakre kvaliteter eller dårlige feil på grunn av skorpens grovhet og den gule fargen på den røde fargen indikerer typer smykker . Se buen ….

…Grav Hvis du ser graver i en drøm, forutsier dette tristhet, svikt og tap på jobben . Hvis gravene har et hjerte, så forutsier dette terminal sykdom og død . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at du vil bli syk og leve i en atmosfære av tristhet og bekymring . Hvis vitnet skrevet på graven leser, forutsier dette at du vil bli tildelt et arbeid du ikke liker . Hvis du drømmer om å se en nyutgravd grav, må du lide av andres feil . Hvis du besøker en nylig gravd grav, er du omgitt av farer av alvorlig karakter . En drøm om en grav er en uhyggelig drøm, som vil bli fulgt av uflaks i arbeidsprosedyrer, og den truer også med sykdom . Hvis du drømmer om å gå over graver, forutsier dette en tidlig død eller et elendig ekteskap . Hvis du ser i en tom grav, indikerer dette skuffelse og tap av venner. Hvis du ser en person i en grav med skitt som dekker kroppen sin, bortsett fra hodet, vil en trist situasjon ramme vedkommende, og du vil ønske at du mistet eiendelene . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at fiendene vil jobbe utrettelig for å få deg til å plage en katastrofe, og de vil lykkes med det hvis du ikke er årvåken . Hvis du drømmer om at du graver en grav, betyr dette at du er bekymret for et løfte. Hvis fiendene vil prøve å fange deg, men du er ferdig med å grave graven, vil du overvinne hindringer . Hvis solen skinner, vil det gode komme til deg fra ytre forvirring . Hvis du kommer tilbake til et lik for å begrave det og se at det har forsvunnet, vil det komme problemer fra ukjente destinasjoner . Hvis en kvinne drømmer om at natten har overrasket henne mens hun er på en kirkegård og at hun ikke har funnet noe sted å sove bortsett fra en åpen grav, forutsier dette at hun vil møte sorg og skuffelse på grunn av døden eller falske venner . Du kan miste kjærligheten og oppdage at mange ting prøver å skade deg . Hvis du ser en ufruktbar kirkegård enn toppen av gravene, betyr dette mye tristhet og fortvilelse en stund, men hvis du bærer byrdene dine med tålmodighet, vil du finne større fordeler og glede som venter på deg . Hvis du ser kroppen din i en grav, viser dette en desperat og spettet mumling ….

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Needle er i en drøm et tegn for sølibatet i ekteskapet, og for de fattige å skjule situasjonen . Og den som ser en tråd i en nål, hans saker vil bli helbredet, og det som ble skilt fra hans saker, vil bli samlet for ham . Og den som ser at nålen som han er sydd med, er brutt eller tatt fra ham, hans saker vil bli spredt og ødelegge hans anliggender . Nålen peker også mot kvinnen for å trå . Likeledes obelisken : den som ser at han har en obelisk i hånden, og kona er gravid, hun føder en datter . Fordi det ikke var noen byrde som tydet på hans reise . Hvis en person ser at han spiser en nål, fører han hemmeligheten sin til de som skader ham . Og den som ser at han har sydd en nål i en person, han vil stikke ham . Og den som syr klær til folket, han råder dem og strever for rettferdighet blant dem, for på arabernes språk er skredderen syning, og nålen er rådet, og tråden er rådet . Hvis han syr klærne sine, blir han rik hvis han er fattig, og han vil bli gjenforent hvis han er bortkastet, og hvis han er korrupt . Hvis han så dem kappen sin, angrer han på fravær, eller ber om tilgivelse for synd, hvis Rafiyeh forseggjort, ellers unnskyldte seg ulovlig, og angret fra fulgt, og ikke nedverdiget eieren av korrigerende kraft, og dette kom i lignelsen : tattle ble brutt, og angret har Rafa ….

…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….

…Eieren av frukthagen har verdiene til en kvinne . Og treskjæreren sladrer . Og eieren av kylling og fugler Nakhas slaver . Frukten tilskrives frukten som solgte den . Den som selger eiendom er bra for ham, og det er ikke noe godt i den for den som kjøpte den, og den som selger en slavejente, det er ikke noe godt i den, og det er bra for den som kjøpte den . Det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt ….

…Barbering av skjegg Hvis du drømmer om at skjegget ditt er barbert, betyr dette at du vil tillate hyklere og sjarlataner å lure deg . Hvis du barberer skjegget ditt selv, betyr dette at du vil drive din egen virksomhet og vil være oppmerksom på familiens behov, men autoriteten og volden fra din kones tunge vil trekke deg inn i krangel . Hvis ansiktet ditt ser barbert ut, vil du være rolig og vennene dine vil ikke finne noe smutthull i oppførselen din . Hvis du har langt skjegg, vil du bli møtt med problemer på husholdningsnivå . Hvis barberhøvelen blinker og klipper ansiktet ditt, vil det gi vennene dine en sjanse til å kritisere privatlivet ditt . Hvis du har grått skjegg, betyr dette at du vil være ufølsom overfor de som hevder sine rettigheter . Men hvis en kvinne ser menn barbere skjegget, forutsier dette at hun vil sverte sitt rykte ved å hengi seg til sensuell nytelse . Hvis en kvinne drømmer om at hun barberer skjegget, betyr dette at hennes oppførsel vil være utemmet, og at menn vil flykte fra henne med avsky ….

…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….

…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve- eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….

…Hvis du drømmer om å fly høyt i verdensrommet, indikerer dette ekteskapsulykker . Hvis du flyr lavt og nær bakken, forutsier dette sykdom og angststatus at du vil bli kurert av . Hvis du flyr over gjørmete vann, advarer dette deg om å ta vare på dine personlige forhold når fiender søker å angripe deg . Å fly over ødelagte steder varsler uflaks og et deprimerende miljø . Hvis du merker trær og grøntområder under deg mens du flyr, vil du lide midlertidig kaos, men rikelig med rikdom vil strømme inn . Hvis du drømte om å se solen mens du flyr, forutsier dette trivielle og uberettigede problemer, ettersom forholdene dine vil lykkes til tross for frykten . Hvis du drømmer om at du flyr i kveldens kuppel, passerer månen og andre planeter, så forutsier dette sult, kriger og problemer av forskjellige slag . Hvis du drømmer om at du flyr med svarte vinger, forutsier dette alvorlige skuffelser . Hvis du falt mens du flyr, forutsier dette ditt fall . Hvis du våkner med å falle, vil du kunne gjenopprette tilstanden din slik den var . Hvis en gutt drømmer om at han flyr med hvite vinger over grønne planter, forutsier dette en bedring i virksomheten, og han vil lykkes i kjærlighet . Hvis drømmen hans gjentas, indikerer dette mangedoblingen av gode gjerninger og oppfyllelsen av ønsker . Hvis trærne virker ufruktbare eller døde, vil han tåle hindringer som han vil omgå for å oppfylle sine ønsker . Han vil fortsette, men arbeidet hans vil gi ubetydelig avkastning . Hvis en kvinne drømmer om at hun flyr et fly fra en by til en annen og lander på kirketårn, så indikerer dette at hun vil slite mye på veien for falske gleder og påstander om kjærlighet . Hun vil bli truet av en katastrofal periode med dårlig helse, og dette kan følge døden til noen nær henne . Hvis en jente drømte om at hun ble truffet av et skudd mens hun fløy, betyr dette at fiendene vil prøve å hindre hennes fremgang til suksessverdene og høyere goder ….

…Hånd Hvis du ser vakre hender i drømmen din, vil du ha en flott privilegert stilling og vil raskt stige i yrket ditt, men stygge og deformerte hender indikerer fattigdom og skuffelser . Hvis du ser blod på det, indikerer dette urettferdig kritikk og utstøting fra familiemedlemmene dine . Hvis du har en såret hånd, vil noen lykkes med å nå det du sliter hardt for å nå . Hvis du ser en hånd skilt, betyr dette et ensomt liv, noe som betyr at folk ikke vil forstå dine synspunkter og følelser . Hvis du brenner hendene dine, vil du gå utover rimelige grenser i kampen for rikdom og berømmelse, og du vil miste dem til det . Hvis du ser hendene dine dekket av hår, indikerer dette at du ikke vil bli et etablert element og leder i kretsen din . Hvis du ser hendene dine er enorme, indikerer dette rask fremgang i dine saker . Hvis du ser dem mindre enn de er, håper du det motsatte . Hvis du ser hendene dine beisede, indikerer dette at du vil være misunnelig og urettferdig mot andre . Hvis du vasker hendene dine, vil du delta i en feiring av glede . Hvis en kvinne beundrer hendene i en drøm, indikerer dette at hun vil få og opprettholde oppriktig respekt fra mannen du viser til andre . Men hvis du beundrer andres hender, vil du være målet for en sjalu manns innfall . Hvis en mann holder hendene, vil hun bli trukket inn i forbudte foreninger . Hvis hun lar andre kysse hendene, vil hun ønske seg et sladder opptatt av hennes rykte. Hvis hun håndterer ilden uten å brenne hendene, vil hun stige til en høy posisjon og kommanderende stillinger . Hvis du drømmer om at hendene dine er bundet, betyr dette at du vil komme i vanskeligheter, og ved å frigjøre dem vil du tvinge andre til å underkaste seg ordrene dine ….

…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

…Lammelse av den som ser at hendene hans har blitt lammet, så begår han en alvorlig synd. Hvis høyre hånd er lammet, skal han bli svekket, og hvis venstre hånd er lammet, vil hans bror eller søster dø . Og hvis tommelen blir tørr, vil han bli truffet av faren, og hvis pekefingeren blir tørr, vil han bli truffet av søsteren, og hvis langfingeren blir tørr, vil han bli truffet av broren, og hvis Pinky tørket ut, vil han bli truffet med datteren sin, og hvis ringfingeren blir tørr, vil han bli truffet av moren . Og det ble sagt : Den som ser at hans høyre hånd er lammet, hans levebrød vil stå ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Diskusjon av betydningen av incest. Har du sett at du har samleie med moren din? Eller så du at du har samleie med faren din? Så du at du Tjama datter? Eller så du at du har samleie med din bror, onkel eller onkel? Så noen av dere at han hadde samleie med broren sin? Det er rart at vi noen ganger ser motparten fornøyd med det de gjør med det ! Du kan til og med se en person du aldri kjenner, og du har sex med ham, så hva er forklaringen på denne saken? Er disse visjonene du ser mer eller mindre? Forteller du om det eller tier om det og frykter det? Har du noe å legge til disse temaene, gjennom personlige erfaringer eller spesialisert lesing? Er det hendelser knyttet til å se slike visjoner i deg? Og mange andre spørsmål? Denne tingen har ikke noe håp om å gjenta den, og derfor er samleie forskjellig, det kan være av en hyggelig og gledelig betydning, og det kan være det helt motsatte, men jeg liker ikke frykt og forlegenhet fra å se slike ting, og dette er poenget av hesten, og dette var det som fikk meg til å skrive om det her . Noen mennesker har samleie med incestuøse mennesker som rettferdighet og tilknytning til dem, og noen er fiendtlighet og uenighet, og noen er bevis på ekteskapet deres, og noen er et evangelium om å besøke Mekka …. Og så er ikke betydningen den samme, og vi finner noen som forklarer slike drømmer i en ekstrem forklaring av pessimisme , så Jeddah skiller seg fra en kvinne , eller tviler på Unleashed , eller tviler på søsterens ære ! Og slike mennesker hvis det ble sagt : Hvordan kan vi overbevise dem om å gjøre dem gale? Vi overbeviser dem om at personen refererer til kunnskap og ikke uvitenhet , og ved å fortelle ham : at visjoner ikke bryter med dem med en dom , de er formodende og ikke sikre på betydning , og vi forteller ham også at betydningen av din visjon er ikke nødvendigvis slik du forsto det , da det kan ha en helt annen betydning ….

…Og det ble sagt at den som så noe av dyret som spiste av høyet sitt, så den som tilskrev dyret til ham, spiser av pengene sine og krysset må krysse maten hvis det er til fordel, så er det ikke noe galt med det og pengene blir brukt på den som har rett til det, og hvis det ikke er til fordel, så mangler det penger i den grad det ble spist av dem ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Den som ser at han har hilst på en mann i en drøm, og det er ingen fiendskap eller krangel mellom dem, for muslimen mot ham rammer muslimen med glede, sikkerhet og godhet, og hvis det er fiendskap mellom dem, vil muslimen seire med muslimen mot ham, og han er trygg fra sitt onde, og hvis muslimen er en ukjent sjeik, så vil han være trygg fra pine av Gud den allmektige. Hvis han er en velkjent sjeik, vil han oppnå mange beplantninger og frukt. Hvis muslimen er en ukjent ung mann, vil han forråde ham fra sin fiende, og hvis muslimen vil ha kontakt med en mann hvis svar er mottatt, vil han gifte seg med ham som han foreslår, og hvis svaret ikke blir besvart , han vil ikke gifte seg med ham. Hans svar, fordi den handelen er helbredet mellom dem, og hvis han ikke svarer på den, blir den ikke helbredet og ikke fullført, og hvis fienden hilste på ham med en gave til ham, så søker fienden forsoning fra ham, betaler hans gjeld, eller får bot . Hvis han så at han ble møtt med en ukjent hilsen, aksepterte han det, og han ville si salaam, returnere hilsenen og bli belønnet for det . Hvis han ikke returnerer den og ikke godtar den, har han syndet, og han blir ikke belønnet for det . Og det ble sagt : Og den som ser at han hilser på en mann som vil bli skadet . Og den som ser at han håndhilser noen som er vant til ham, hilser på ham og omfavner ham, da er det bedre og indikerer gode ord som han hører og snakker lik ham . Hvis han ser at han håndhilser en fiende og omfavner ham, indikerer det at fiendskapen hans vil forsvinne . Og den som ser at englene, fred være med ham, hilser ham, Gud vil gi ham innsikt og det beste resultatet . Og fred i en drøm indikerer underkastelse til muslimen for ham, og kanskje indikerer fred behovet som krever de som vil returnere ham, fred være med ham, hvis noens svar på ham vil få det han vil, ellers blir hans varer bortskjemt , eller hans ordtak blant folket blir ikke akseptert, og hvis han ber om et behov og ikke innleder fred, vil hans behov bli unnskyldt . Og hvis et folk begynte å snakke før freden, indikerer det brudd på Sunnah og en tendens til innovasjon . Og hvis noen hilste på ham og ikke svarte, eller han svarte med en gest, indikerer dette overgivelse ….

…Kvinner blir sammenlignet med menn. Hvis en kvinne mener at hun må kle menn, utseendet eller båten, vil hun forbedre tilstanden . Og hvis klærne var avskyelige, endret de tilstanden med bekymring og frykt . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var det bra for mannen hennes . Etterligningen av jødene, de kristne og andre er bevis på tilbøyeligheter til deres ønsker, eller til deres religion, eller glede i deres festivaler, eller en anmodning om å gifte seg med dem ….

…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….

…En kvinnes graviditet i en drøm indikerer at hun er utholdende i sine saker, og mottar penger og økende økning, stolthet og ære og god ros fra det . Og hvis en mann ser at han har et tau, er de tunge og skjulte for folket, og han er redd for økningen og utseendet, og tauet er en økning i verden for de visjonære, mannlige eller kvinnelige . Å se en gravid kvinne indikerer angst, nød og skjulte forhold . Oppfatningen av menn i en drøm indikerer en økning i kunnskap for verden, og det kan indikere hans bekymringer, beklagelse og nabolaget til fienden, eller kjærlighet og lidenskap, og det kan indikere noen som kombinerer menn og kvinner på ett sted , eller planter noe malplassert, eller en tyv kommer inn i hans hjem, eller gjemmer seg i huset hans er en cache, eller han stjeler tyveri og skjuler det for eieren . Kanskje mannens tau tydet på at han ville ødelegge seg selv, og kanskje de fremmede døde kunne bli gravlagt sammen med ham . Kanskje var han en løgner som lot som om han var umulig, og kanskje skjulte han sin korrupte tro og tro . Når det gjelder tauet av arroganse, kan det indikere nød som når familien hennes på grunn av henne, og det kan indikere en ond ulykke som inntreffer i hennes sted, for eksempel en tyv eller brann, og kanskje hun bruker en jean eller lager en enhet for henne for å passe henne, eller noen som ikke er kompetente for henne, eller hennes jomfruelighet avtar før ekteskapet hennes . Når det gjelder den ufruktbare kvinnens unnfangelse, eller det mannlige storfe og storfe, er dette bevis på tørrheten i Sunnah, mangelen på godhet og overflod av fristelse og ondskap fra tyver . Og den som ser at kona er gravid, han håper på bedre enn utstillingen av denne verden . Og den som tror at han har graviditet, så er det en økning i hans rikdom og verden, og det er uansett gyldig for kvinner og menn . Og det gamle tauet til et våpenskap er en rettssak . Og det ble sagt : Graviditeten hennes er ledig arbeid . Det ble sagt : Det er fruktbart etter ujevnhet . Og en fri kvinne uten mann, så vel som en jomfru, hvis de ser at de er gravide, vil de gifte seg ….

…Et spøkelse Å se spøkelser i en drøm angir forekomsten av uventede problemer . Hvis spøkelset er hvitt, forutsier dette at sykdommen vil ramme en kjær venn til deg, eller at du vil miste noe av arbeidet ditt . Hvis han er kledd i svart, vær forsiktig med de rundt deg fordi de lurer deg og har svindel og dårlige intensjoner for deg . Hvis spøkelsen snakker, er ondskap og problemer rett rundt hjørnet fra deg, og du kan unngå det med visdom ved å høre fornuftens stemme i din oppførsel . Hvis du hører spøkelser som banker på dører eller vegger, forutsier dette smertefulle hendelser som vil skje plutselig . Hvis du ser spøkelser bevege seg under et gardin av tøy eller bevege seg bak deg, er dette en oppfordring til deg om å kontrollere følelsene dine, ettersom du begår tulling, kan du møte problemer og krangle med andre . Hvis du ser spøkelset til vennen din hengende på rommet ditt, forutsier dette at du vil møte fiasko og skuffelse, og du vil bli ledsaget av en følelse av usikkerhet . Hvis du hører spøkelsesmusikk, forutsier dette sorger og endringer i familiemiljøet . Hvis du drømmer om at et spøkelse følger deg, forutsier dette at du vil gå inn i rare og spennende hendelser . Hvis spøkelset rømmer fra deg, indikerer dette at problemene rundt deg vil svekke og redusere alvorlighetsgraden . Unaturlig pass opp for alle de som er avhengige av deg . En katastrofe venter på deg og venter på dem som tilhører deg . Eiendom og liv sammen er i fare . Unge menn bør uten å nøle stå oppreist i sin kommunikasjon med det motsatte kjønn . Du kan behandle karakteren på en måte som reduserer dens betydning ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Gull er ikke prisverdig i tolkningen av at ordet og den gule fargen ikke liker det, og tolkningen av sorg og pengebøter, og armbåndet fra det hvis han bruker det, er en arv i hans hånd, så den som ser at han bærer noe av gull så gifter han seg med et inhabil folk, og den som slår en gullstang, pengene hans er borte eller de blir truffet av dem like mye Han slo gull, eller Sultan var sint på ham og bøtelagt ham, og hvis han så det gullet gikk, argumenterte han i en hatesak, og det falt i tungene på mennesker, og den som så huset sitt med en madhhab eller av gull, oppsto brannen . Og den som ser på ham et halskjede eller sølv eller perler eller essensen av en verge og etterligner en tillit, og den som ser to armbånd av gull eller sølv på ham, noe dårlig vil skje med ham fra det hans hender har, og sølv er bedre enn gull, og det er ikke noe bedre i armbåndet og den kjedelige, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: “ Jeg så det var som om det var to gullarmbånd i hendene mine, og jeg blåste dem opp og de falt, så Mosaylimah, løgneren, og al-Ansi, eieren av Sanaa , tok dem. Og den som tror at han har en ankel laget av gull eller sølv, han vil oppleve frykt eller inneslutning og tilbakeholdenhet . Og det sies at menns ankler er deres kjeder, og ingenting av smykker er egnet for menn i en drøm bortsett fra et halskjede, halskjede, ring og øreringer . Alle smykker for kvinner er pynt, og kanskje er tolkningen av armbåndet og ankelen til mannen spesiell . Hvis gull ikke er smykket, blir det bøtelagt, og hvis det smykker, er det svakere i ondskapen fordi et annet navn har kommet inn i det . Og det ble sagt at kvinners smykker betegner kvinner for sine barn, så gull er for mennene, sølv for kvinnene, og hannen kan referere til menn, og det kvinnelige for kvinner . Og det ble fortalt at en kvinne kom over og sa : Jeg så som om jeg hadde en skål med fint gull, og den brøt og styrtet ned i bakken, så jeg ba om det, men jeg fant det ikke, så han sa : Er du en syk slave eller en slave? Hun sa ja, han sa : Han er døende . En person så ut som om øynene hans var av gull, så han ville at øynene hans skulle forsvinne ….

…Graviditet Hvis du drømmer om lam som boltrer seg på grønne beiter, forutsier dette rene vennskap og uskyldige gleder . Og det forutsier rikelig avling for bønder . Og øke andres eiendom . Hvis du ser et dødt lam, symboliserer dette tristhet og sorg . Å se blod på en hvit lamull symboliserer at uskyldige vil lide bedrag forårsaket av andres urettmessige oppførsel . En tapt belastning indikerer at slemme mennesker vil være under din kontroll, og du må være forsiktig med din oppførsel . Å se lamskinn indikerer komfort og glede du høster fra andre . Å slakte et lam til husholdningsbruk symboliserer suksess ved å ofre glede og tilfredshet . Når det gjelder å spise lamskoteletter, indikerer det en sykdom og stor bekymring til fordel for barna . Å se lam som får næring fra sine mødre, indikerer lykken til muntre og intelligente husfeller, så vel som vakre og elskede barn . Hvis du drømte om at hunder eller ulver konsumerte lam, indikerer dette at uskyldige mennesker vil lide av hendene på lumske og listige bastarder . Hvis du hører lamene, vil folk gråte for din storhet . Hvis du ser lam i vinterstorm eller i fare, indikerer dette skuffelse i formuehåp og bitterhet . Hvis du har et lam i drømmene dine, symboliserer dette at omgivelsene dine vil være glade og lønnsomme . Hvis du bærer et lam i armene dine, vil du bli overveldet av glade interesser, som du vil fjerne et vell av dedikasjon til, og du vil ikke angre på noen utgifter når du svarer på motivene til din lidenskap . Hvis du klipper lamull, forutsier dette at du vil være uforsiktig og grådig . Du vil være ærlig, men du vil være tøff . Hvis en kvinne drømte at hun hadde skinnet et lam, og hun oppdaget mens hun gjorde det, at det var hennes eget barn, indikerer dette at hun vil forårsake sorg for andre, og denne tristheten vil komme tilbake til henne og forårsake sorg og tap ….

…Helvete: Den som ser i en drøm at han har kommet inn i helvete, så begår han store synder . Hvis han kommer ut av det uten å mislikes, faller han inn i bekymringene til denne verden . Og den som ser ilden nærme seg, han vil falle i en herskeres nød og prøvelse, og han vil ikke bli spart fra den, og han vil bli rammet av et stort og grovt tap, og han er en forkynner for ham å omvende seg og kom tilbake fra det som er i ham, og hvis han kommer inn i det, så vil han få til de store syndene og umoralene som Gud den allmektige har pålagt ham grensen. Han snakker umoral og ondskap . Og hvis han ser at han kom inn i det med et smil, så er han korrupt, tyranni og adlyder ikke den allmektige Gud . Hvis han ser at han fremdeles er innelåst i helvete, så er han fortsatt i denne verden fattig og berøvet, han ber ikke eller faste og nevner ikke den allmektige Gud . Og hvis han så at han spiste fra helvetet i Zaqqum og dets bryst og pus, vil han få urett og utøse blod, og hans anliggender blir sterkere mot ham . Og den som ser at han er svart ansiktet og blåøyet i helvete, så vil han følge med fienden til den allmektige Gud, og han vil bli ydmyket og svertet ansiktet blant folk, og Gud den allmektige vil straffe ham i det hinsidige med sin ugjerning . Og den som ser helvete i søvnen personlig, la ham vokte seg for sultanen eller for den mest barmhjertiges vrede . Og den som ser ut som om han har kommet inn i helvete, da vil han være klar over enhver synd som han ikke angret fra, og hvis han ser at han har kommet ut av helvete, vil han omvende seg fra syndene, så hvis han drikker av dens drikker eller spiste av maten, begår han fremdeles synder eller søker kunnskap som blir en katastrofe for ham . Og helvete i en drøm er et tegn på at stillingen i denne verden er død, og kanskje indikerer den fattigdom etter rikdom, ensomhet etter menneskeheten, faller i motgang, permanent fengsel og skam i denne verden . Hvis hun angir kona, var hun en kone med bråkmakere, og hvis hun indikerer levebrød, er inntektene hennes forbudt, og hvis hun indikerer huset, er det ved siden av folket med umoral og uaktsomhet . Hvis det indikerer sykdom, er konsekvensen død med dårlig slutt, og hvis det indikerer tjeneste, er det med en urettferdig autoritet, og hvis det indikerer kunnskap, er det kjetteri, og hvis det indikerer arbeid, var det en uakseptabel handling, og hvis det indikerer barnet han var et hor av barn . Og helvetes inntreden kan indikere det samme spørsmålet etter rikdom, og det indikerer kjetteri og umoral, kirken, salg, brannhus, duer, garveri, slakterier og ovner som brukes til å tenne ild til fordel, og deres inntreden indikerer seier med ønsker . På samme måte kan al-Hatimah og al-Hatata være den som tenker al-Hamz, al-Malaz og al-Majmiyyah og Jhannam for de vantro og hyklerne . Og Saqr betegner å forlate sannheten, og fordype seg i det som ikke betyr, og benekte dommens dag . Og prisen på demoner og de som skaper moral . Og avgrunnen er et tegn på undervurdering i mål og balanse, eller for de hvis skalaer er lette og ikke belaster dem med gode gjerninger . Og helvete er for dem som dominerer og foretrekker livet i denne verden, og den lavere forståelse av hykleriets mestere, hvis han spiser hodet hennes eller drikker de som vasker henne, eller hennes skorpioner biter ham, eller hennes liv slår ham, eller huden hans skifter til skinnet til folket hennes, eller han blir trukket i ansiktet hans, eller blir vendt tilbake fra å stige opp på hodet, eller slått i stedet eller, kundelistene dens fordømte det, for alt dette og lignende er bevis på nyvinninger i religion, deltakelse av undertrykkere, overholdelse av de vantros lover, opprettelse av moralene til polyteistene og spotterne, motsigelsen til profetene og oppgivelsen av de fromme, frafallet av religionen, elendigheten til Guds penger fra den fortjente og ulydighet fra verdensherre, eller fornektelse av hans herredømme og hans makt og ligner ham på hans skapelse, må han bli herliggjort og opphøyet, og å se eieren av ildvakten er en indikasjon av den som flyttet inn i c dyktighet eller matet ham til noe godt med kjærlighet til Gud den allmektige og hans sendebud og til de troende og sultanen, og på avstanden fra hykleri og avkall på synder, synder og innfall etter misvisende og sjalusi i religion, hvis han så kasserer, fred være med ham, komme til ham. Han indikerer hans sikkerhet og sikkerhet mot brannen sin, og hvis han ser ham vende seg bort fra ham, eller forandre ham i ansiktet, indikerer han at han har skjedd i det som krever ilden hans . Og Helvetes skattkammer er forvaltere, forvaltere, soldater, assistenter, politiseiere, foreldre og slektninger . Og den som så at Malik tok sin side og kastet ham i ilden, så hans syn krever ydmykelse for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i helvete og gått ut av det, vil han gå inn i himmelen, hvis Gud vil, eller ellers vil han begå en synd og omvende seg fra den . Og hvis han ser kroppsdelene snakke til ham, er det bevis på irettesettelse for synder og våkenhet overfor det hinsidige ….

…Det er navnet som folk er uenige med på grunn av hans kunnskap eller bransje, eller for hvem imamen vil etterfølge ham . Hvis en person ser kalifen i en drøm, eller ser seg selv som sådan, indikerer han sin gode tilstand og det gode utfallet av sine saker, og kalifen er basert på saken om hans religion og sharia til hans profet . Det som ble sett i den av en økning eller en nedgang i den, vendte tilbake til det som er i den . Kalifens visjon indikerer at de verste og høye nivåene blir avslørt, selv om seeren er lovet et løfte som vil bli oppfylt for ham og vil motta det han vil . Og den som presiderer over mennesker i en drøm som ikke er familie, indikerer korrupsjonsforsamlingen, deres avvik fra sannheten og deres tendens til urettferdighet . Den som dør i en drøm blant de mektige tingene, indikerer trøst og sikkerhet for folket i landet hans . Kalifens visjon indikerer talen i presentasjonen av seeren uten å velge hersker, imam, hersker og lærd, og alle som har en høyde større enn en annen av hans slekt . Det indikerer foreldrene . Kanskje hans visjon indikerte Sunnah og dens oppstandelse, religion, fromhet, pensjonering fra mennesker, i’tikaaf, oppriktighet i å si og melde seg frivillig, bygge interiøret med minne og omvendelse, avstå fra synder, islam for de vantro, pålegge det gode og forby det onde . Hvis kalifen dør i en drøm, indikerer det ufullkommenhet . Hvis den visjonære blir en kalif i en drøm, og han er kongen verdig som en konge, eller avgjørelsen er avgjørelsen, eller imamaten eller vergemålet, vil det som passer ham oppnås fra det, ellers blir han fengslet, syk , eller reiser langt unna, ellers oppfyller han ikke sin egen rett eller retten til den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud har gjort ham til en kalif på jorden, han vil få et kalifat hvis han er mandatet verdig, ellers vil han falle i en fitnah der blodutgytelsen vil gå til grunne, og folket med kunnskap og fromhet vil bli frelst . Hvis han ser at han har blitt en kalif eller imam, vil han få ære og ære . Hvis han ser at han har blitt en kalif, er det ikke noe godt i ham bortsett fra at han er verdig det, ellers vil han bli ydmyket, og hans sak vil bli spredt til han som var hans tjener og hans fiender fornærmet ham . Hvis han ser at han drepte kalifen, vil han be om en god ting og vinne den ….

…Når det gjelder skrivepenner, har de tolkninger. Den som ser at den allmektige Gud har lite i hånden, vil føde en dydig lærd, og det sies at det er en jobb, og det sies at kunnskap blir gitt av den allmektige ordtaket “ Kunnskap med pennen . ” Verset . Og hvis han ser ham skrive med det, går han i en stat og lindrer noe ….

…Blant drømmene til konger er også visjonen om Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir nevnte det i sin tolkning i en lang historie fortalt på myndighet av Sa’id Ibn Jubayr, der Ibn Bakhtasar sa at det var nok. Hun gikk ut mellom to paneler og skrev deretter to linjer, så han kalte prestene og lærde, men de fant ikke kunnskap for dem i det, og moren sa til ham : Hvis du kom tilbake til Daniel den statusen han hadde fra din far Han fortalte deg det , og han hadde tørket det opp, så han ringte ham og sa : Jeg returnerer deg fra min far, så fortell meg hva er disse to linjene? Han sa : Når det gjelder deg å returnere min stilling fra din far, trenger jeg ikke den , og når det gjelder disse to linjene, vil du bli drept i kveld , så jeg går ut av hele palasset og befaler at det skal låses, så dørene er lukket for ham, og sikkerheten til folket i landsbyen gikk inn i seg selv med et sverd, og han sa : Den som kom til deg bak Gud, drep ham, og hvis han sier jeg Så og så , og Gud sendte magen til ham , så han begynte å gå til det var halvveis i natt, og han falt og sovnet, så varte magen ham, så han gikk og den andre sov, så han kom tilbake og våknet med ham og sa til ham : jeg er så og så ….