…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene på høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene på venstre hånd tolkes av barna til en bror ….
Drømmer om blir banket på skulderen
(92 betydninger av å drømme om blir banket på skulderen)…Og den som ser at en hund hopper på lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….
…Hvis han ser ut som om han snurrer på himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte på det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre på ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….
…Og den som ser at fargen på pannen hans er noe han hater sitt frø, så blir han skyldner, og hvis fargen endres etter spiring, vil han betale den gjelden ….
…Når det gjelder gjerningsmannen : En venn, partner eller ansatt ansatt, og skulderen hans er en kvinne, og skuldrene er hans utsmykning, skjønnhet og hensynsløshet, så det han så i dem om en tilstand eller hendelse, er han med disse . Og det ble sagt at hvis ventetiden var tykk og god i kjøtt, tydet det på mandighet og styrke i virksomheten, og angav i fangene hvor lang tid i fengsel, slik at de kunne bære vekten av sine lenker . Hvis han ser noe galt med ham, indikerer det brødrenes sykdom eller død, for de som er bundet er brødre . Og en mann så ut som om han ville se en av skuldrene og ikke var i stand til det, så han foreslo at han var blind, det er en plikt, fordi han ikke kunne se skulderen på siden av det ene øyet . Når det gjelder høyre hånd, er det en grunn til mannens pensjon, penger og veldedighet, og lengden på hånden i fortolkningen av guvernøren er seirende, handelsmannen har fortjeneste, og markedsføreren er kunnskapsrik . Det ble sagt at lengden og styrken på Imams hender indikerer styrken til hans assistenter og økningen i hans liv, og hans syn på deres bein er en økning i pengene hans . Hvis han så ut som om de hadde blitt marmor, forlenget han lykkelig livet . Det ble sagt at de to hendene er korrekte i tolkning og deres godhet indikerer god mottakelse og å gi, og det ble sagt at høyre hånd indikerer pårørende til menn, og venstre hånd ydmyker kvinnene til dem, og hvis han ser ut som om han mistet en av hendene, dette indikerer tapet av noen av hans slektninger gjennom fravær eller død . Hvis han så ut som om han hadde lagt hånden under armhulen og ført den ut med et lys, ville han få kunnskap om han var fra familien, eller fortjeneste hvis han var handelsmann . Og hvis hun går ut og har bål . Fordi han oppnår makt, stolthet og stolthet i saken hans, som han tar, og hvis han tar den og har vann, er det penger . Når det gjelder den ekstra hånden : med de to hendene er det en økning i staten og makten, og indikerer et barn eller ankomsten av en fravær, eller en bror født av ham . Hvis han ser at han er venstrehendt, så er han vanskeligere . Hvis han så at han jobbet med venstre hånd for egen innsats, fikk han endelig sitt behov . Forlengelsen av hendene indikerer raushet, og hvis han ser som om han går på hendene, er han avhengig av saken sin på noen av sine slektninger, og hvis han ser som om han ser med hendene som han gjør med øynene , så berører han mye med de som er forbudt for ham . Og den som ser på at hans høyre hånd er ordet hans, hans liv vil bli bedre . Hvis han så som om Nord snakket godt med ham, takket han slektningene sine, og hvis de snakket til ham eller en av dem med en irettesettelse, indikerer det hans dårlige handling . Hvis han så at hans høyre hånd var laget av gull, døde partneren eller kona . Og hver den hånden han ønsker, hans autoritets hånd vil bli forvandlet, fordi han vil få autoritet, og det som skjedde på hans hender av denne autoriteten, når det gjelder rettferdighet eller urettferdighet . Hvis han så at han hadde to vinger, ble det født to sønner for ham ….
…Al-Asfour : En enorm mann med stor fare og penger, inaktiv og mennesker som ikke kjenner hans rettigheter, skadelig for allmennheten, en skurk i hans anliggender, full i hans ledelse, en mann som var en god mann, og han ble sagt å være en vakker medfølende kvinne, og en mann ble sagt å ha det gøy, og folk lo av ham, og det ble sagt at han var en mannlig gutt . Og fra kongen av mange fugler finansierer han vergemålet for et folk som har farer, og det ble sagt at fuglen er gode ord, og ryper er en liten gutt . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde en puddel med meg mens jeg jaktet på fugler og banket på vingene og kastet dem i den . Han sa : Du er en boklærer som spiller gutter . Det ble også fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Hun så som om jeg hadde døpt en fugl, og jeg ville slakte den, så hun snakket til meg og sa : Ikke slakt meg . Han sa til ham : Be om tilgivelse fra Gud, for du har tatt almisse, og det er ikke tillatt for deg å ta det . Han sa : Gud forby at jeg tar nestekjærlighet fra noen . Han sa : Hvis du ønsker det, fortalte jeg deg hvor mange . Han sa hvor mye? Han sa : Seks dirham . Han sa til ham : Du har rett, og fra hvor visste du det? Han sa : Fordi fuglens medlemmer er seks, er hvert medlem en dirham . Og det ble fortalt at en mann kom til Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om det var mange fugler og fugler i ermet mitt, så jeg fikk en til å ta ut en etter en, og kvel den og kast den . Han sa : Du er en fornuftig mann, så frykt Gud og angr på ham ….
…Drukkenskapen til døden kom 69 – en slavejente som var for Moussa Al-Hadi, han elsket henne veldig, mens hun en dag sang ham som ideen om hans fravær fra henne og hans fargeskifte, så noen av deltakerne spurte ham : Hva er dette, o troende? Han sa : Jeg tok ideen om at jeg var døende, og min bror Aaron ville ta over kalifatet etter meg og gifte meg med denne hushjelpen ( han dro ), så deltakerne løskjøpte ham og ba for ham i et langt liv . Deretter innkalte broren Aaron og fortalte ham hva som skjedde Fozh Rashid, det Fasthfah Hadi tro at den alvorlige skilsmisse og manusission Hajj gå barfot ikke gifte seg med henne, sverget til ham og pågående tvist også Vhfatt ham, det var ikke bare mindre enn to måneder før han døde, da sa Rasheed sine taler : Hvordan Baloamat at du og jeg sverget det? Han sa : Jeg soner for meg og deg, så han giftet seg med henne, og jeg hadde en stor formue med ham, slik at hun sov i fanget, slik at han ikke beveget seg av frykt for at han ville forstyrre henne . Så mens hun sov på en søvnig natt, som hun la merke til i panikk, gråt, så sa han til henne : Hva er din virksomhet? Hun sa : O Commander of the Faithful, jeg så denne Hadi i drømmen min når han sier : Jeg brøt min pakt etter at du ikke gikk nær innbyggerne på kirkegårdene og glemte meg og perverterte i din tro. Før morgenen ble jeg der jeg dro til Sa’er, så Al-Rasheed sa til henne : Pipe dreams . Hun sa : Nei, av Gud, kommandant for de troende, da jeg skrev disse versene i mitt hjerte . Hun skalv og banket fremdeles til hun døde før morgen ….
…Tordenbolter : betegner behovene og ulykkene som vår Herre rammer som han vil og spre dem som han vil . Slik som gresshopper, hagl, vind, tordenbolter, sigd, brambles, kopper, pest og feber, fordi folk er livredde for dem, og deres vibrasjoner med dem og deres gulning av deres sans, mens de ødelegger og ødelegger dem når de møter dem . Det kan indikere stor helse og en stor kommando som kommer fra kongen der det er ødeleggelse, kjærlighet eller ødeleggelse . Det kan indikere fremkomsten av en urettferdig hersker, og hans nedstigning til landet den falt i . Det kan tyde på annet enn det fra de kjente hendelsene og nevnte tuaregene, som folk søker å finne og teste tilstanden deres, for eksempel grusom død, brann, riving og tyver . Den som så en tordenbolt som falt i hans hjem, hvis han var syk, døde han, og hvis han var fraværende fra den, ga han dødsannonsen, og hvis det var mistanke og korrupsjon, ville en arbeider stige ned fra den og en politiseier voktet den , og hvis eieren streifet rundt i sultanen, gjennomførte han ordren, ellers banket en tyv på ham, eller det skjedde en brann med ham. Eller å rive, i den grad det øker visjonen, og hva den Allmektige Gud vil hjelpe ham til å passere gjennom . Og hvis han ser lynnedslag falle i rundene, så er det kanskje folk blant folket som gir i fraværet av pilegrimene eller Mujahideen, eller som er glad i at folk blir kastet mot meg . Og hvis den faller i dekar og frukthager, så er moskeene til tiere og samlinger, og det stedet dekket av urettferdighet og korrupsjon ….
…Og den som så at han tynnet eller banket, og hår hadde spiret i hodet på ham, noe som tydet på en økning i pomp, storhet og godhet ….
…Gripende ild : søker etter en sak til det blir klart for ham, den som ser det som om han har satt fyr på å be med det, en tøffhjertet mann som har autoritet, og en sterk mann med styrke med alvorlighetsgraden av fattigdom og hans bruk av det, søkte hjelp fra dem, for hvis de møtes, etablerer de grunnlaget for sultanens herskere, og de indikerer det, fordi steinen er en grusom mann Iron er en mann med styrke, og ild er makt . Og hvis kvinnen så at hun hadde satt fyr, så brant den og lyser opp med dens eksplosjon, hun fødte en gutt, og hvis han så at han banket en stein i en stein og smalt en ild fra dem, så to tøffe menn kjemper hardt og bortfører dem i deres kamp, fordi gnisten med sverd, og noen sa at utløseren av hans slamming indikerer ekteskapet til ungkaren Brannen er suspendert, fordi kona blir gravid og barnet kommer ut mellom ektefellene, og det kan indikere ondskap mellom dem eller mellom to motstandere eller to partnere, og gnistene er ondskapens ord mellom dem, og hvis hun brenner et plagg eller kropp, skjer det onde i penger, ære eller kropp . Og hvis du brente en Koran eller et syn, var det en mangel på religionen ….
…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….
…I visjonen om profetene og budbringere generelt og visjonen om Muhammed spesielt, hørte jeg Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, sa han : Jeg kjøpte en hushjelp som jeg synes er tyrkisk, og hun gjorde ikke kjenner tungen min, og jeg kjenner ikke tungen hennes, og mine følgesvenner hadde en nabo som oversetter fra henne, sa han, så en dag sov hun, så jeg skjønte mens hun gråt. Hun gråter og sier : Herre, lær meg åpningen av boka, så jeg sa til meg selv, jeg ser på ondskapen hennes, du kjenner tungen min og snakker ikke til meg, så vennene mine samlet seg og sa til henne : Du kjente ikke tungen hans og tiden , hvordan snakker du til ham? Og tjenestepiken sa : Jeg så i min drøm en sint mann og mange mennesker var bak ham mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? De sa Moses, fred være med ham . Så så jeg en mann som var bedre enn ham og med mennesker mens han gikk, så jeg sa hvem er dette? Så de sa Muhammad, fred og velsignelse være med ham, så jeg sa at jeg ville gå med dette, så han kom til en stor dør, som er himmelens port, så den banket og den åpnet for ham og for hvem han gikk inn, og jeg og to kvinner ble igjen, så vi sjekket døren og den åpnet, og det ble sagt at en som er god til å lese bokens åpning, får tillatelse, så de leser og gir dem tillatelse, og forblir jeg . Så han lærte meg åpningen av boka, sa han, og jeg lærte den med stor motgang, og da jeg bevarte den, falt den død . Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Synen til profetene, må Guds bønner være over dem, er en av to ting, enten som gode nyheter eller advarsler . Så er det to streik : en av dem er at han ser en profet i hans tilstand og utseende, for det er bevis på godheten til personen som har synet, hans stolthet, fullkommenheten i hans status og hans seier over dem som er mot ham, og den andre ser ham endre situasjonen med et rynket ansikt. en profet, antydet at forråde sekretariatet og pakt for å fordømme verset : ( husk tingene Nqdahm deres pakt og vantro på Allahs vers og drepe urettferdige med urettferdighet ). Dette er i det hele tatt, og når det gjelder detaljene : Hvis han så Adam, fred være med ham, i hans utseende, ville han ha oppnådd et stort mandat hvis han var verdig det . Fordi Gud den Allmektige sier : ( Jeg er en kalif på jorden ) , og hvis han ser at han snakket med ham, vil han motta et notat av den Allmektige som sier : ( Og Adam kjente alle navnene )….
…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….
…Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder på hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker på, så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står på ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte på hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel på sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl på hodet, eller på skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se på, indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet på hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….
…Graviditet til en person Hvis en person bærer en byrde i en drøm, indikerer dette en dårlig nabo . Den tunge byrden kan være skyld . Og den tunge byrden til en kvinne er et ondt tau eller ektemann . Og den som ser at han bærer en tung byrde, han kan bære skade fra en syk nabo . Og graviditet på nakken eller skulderen synder . Graviditet for den nyfødte er en komfort for den mobile og tretthet og utmattelse for den gravide kvinnen . Den som ser at han bærer ved, så bærer han bakbit og sladder, og overfører løgn ….
…Et tau er i en drøm et tau og en pakt . Og tauet fra himmelen er Koranen . Tauet er hederlig eller bedragersk, og det kan indikere magi . Og tauet er religionen, så den som ser at han har festet seg til et tau, så er han bundet av tauet fra den allmektige Gud, og hvis tauet er av fiber, er han en grov mann, og hvis tauet er av lær, så han er en mann med blod, og hvis tauet er av ull så er han eieren av religionen Islam, og hvis han ser at han har vridd et tau så reiser han. Hvis han vrir det og legger det i nakken på en av folket, så indikerer det mannen, og hvis han lurte ham mot seg selv, tok han over mandatet fra reise, og hvis tauet var fra hår eller fra ull, så er det mandatet til en religion eller handel, og hvis han ser at han plukket skjegget og vrir et tau, han tar bestikkelse fra falskt vitnesbyrd . Og det ble sagt : Han som så tauet reiste lenge . Tauet er en av grunnene . Hvis tauet er på nakken, på skulderen, på ryggen eller i midten, så er det en pakt som finner sted i nakken, og en pakt, enten ved ekteskap, et dokument, et løfte, en gjeld, et selskap eller en tillit . Og den som vrir et tau eller løkker på en pinne eller noe annet, han skal reise . Og kramper og avslutning av ting kan indikere ekteskap . Og den som ser et tau på en pinne, er bevis på en korrupt heksekunst og lignende ….
…Når det gjelder å vri, den som ser at han vrir et tau eller en tråd eller vrir det på seg selv eller sin penis, så er det en reise, og vridningen kan indikere avslutningen på saker, fellesskap og ekteskap, og den som ser at han holder seg til Koranen og islam sies å reise på reise, og den som ser at han er festet til et tau fra himmelen, følger han autoritet i religionen. Tauet er kuttet av, den kraften blir fjernet fra ham, og gjelden vil ikke forsvinne hvis noe blir igjen i hans hånd fra tauet, og den som ser et tau i skulderen, på nakken eller ryggen eller i midt i det, så er det en pakt som finner sted i nakken hans. Når det gjelder spinning, den som ser at han snurrer en sofa eller hår og lignende av hva menn snurrer som ham, reiser han. Hvis han ser at han snurrer lintøy eller bomull eller lignende, som spinner kvinner som ham, så vil han bli plaget av ydmykelse og vanære, og han utfører et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, og hvis han ser at det bryter en spinn, bryter han troen og pakter, og hvis en kvinne ser at hun har truffet en flørt som fødte en hushjelp eller en søster…
…Den ukjente fuglen er en indikasjon på dødsengelen, hvis den henter en rullestein, et blad, en orm eller lignende og flyr med den til himmelen fra et hus der en syk person og lignende døde . Han kan referere til den reisende som så ham falle på ham, og han kan henvise til arbeidet til den som så ham på hodet, på skulderen, på fanget eller på nakken, for den allmektige sier : “ Og alle personen har bundet fuglen sin i nakken, ”som betyr sitt arbeid, og hvis det er hvitt, er det rent, og hvis det er farget mørke, er det arbeid forskjellige ikke – nett, bare for å ha en gravid kvinne, fuglen var en mann gutt det, selv om kvinne er en jente, har historien bodd og bodd hos ham, og han fløy var lite å bo . Når det gjelder kyllingen som ikke spiser seg, gyter den på den som bærer den, finner den eller tar den, med mindre den har et lam, så det er et barn, og det samme er hvert eneste dyr av dyret . Når det gjelder den største fuglen og dens syvendedeler . Det er et tegn på konger, presidenter, folk med rikdom, lærde, folk med rikdom og rikdom, og når det gjelder åtselseter som kråke, ørn, honningdugg og murmeldyr, så er de umoralske, tyver eller onde eiere, og når det gjelder vannfuglene, de blir overvåket, de har oppnådd ledelsen på to måter, og de handlet mellom to makter : vannets autoritet og luftens kraft, og kanskje indikerte det at menn reiser på land og sjø . Og hvis de hørtes, stønnet de og gråt, og hva fuglene synger eller sørget over, de sang og noah, mann eller kvinne . Når det gjelder de minste fuglene, som spurv, ryper og nattergaler, er de små gutter : og fuglegruppen er den som eier den eller har penger, dinarer og autoritet på den, spesielt hvis han bryr seg om den, spiser det, eller tildeler det ….
…Skulder Å se vanlige skuldre i en drøm indikerer at glade og gledelige hendelser vil få deg til å se på verden på en annen måte enn før . Hvis du ser skulderen din i en drøm mager og svak, vil du være avhengig av andres innfall og humør for å sikre dine innfall og glede ….
…Og den som så at det ble løsnet fra skulderen, det er bra ….
…Og noen av uttrykkene sa at det ikke er noe bra å se båndet, fordi skulderen er mindre dyktig ….
…Ledning : fornuften, det var fra himmelen, det er Koranen og religionen og Guds tau solid, som beordret oss til Natsam oss alle, den blir grepet av retten til Sultan Ouallm, og oppdra ham døde på den, og kuttet ham var venstre hånd ham noe eller miste grepet om Hans hånd er forskjellig fra hva den var, og hvis noe blir igjen i hans hånd fra ham, er hans autoritet borte, og hans kontrakt, oppriktighet og rett forblir . Hvis han nådde ham og forble i sin tilstand, vendte han tilbake til sin autoritet. Hvis han ble løftet med ham etter det han nådde, forræder han seg med ham, og han dør i samsvar med sannheten . Og hvis tauet er på nakken, på skulderen, på ryggen eller i midten, så er det en pakt som finner sted i nakken og en pakt, enten et ekteskap, et dokument, et løfte, en religion, et fellesskap, eller en tillit. Gud den allmektige sa : ~ Bortsett fra med et tau fra Gud og en oppfatning av mennesker .~ Når det gjelder tauet på pinnen, er det en korrupt pakt, en dårlig gjerning og et hekseri . Gud den allmektige sa : ~ Så legg tauene og pinnene deres .~ Når det gjelder den som vrir et tau, eller belter det, eller vrir det på en pinne eller noe annet, reiser han, og det gjør også hver vri og vridning . Det kan indikere avslutningen på saker og fellesskap og ekteskap ….
…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…
…Fuglen er i en drømmeherlighet, sultan og pynt, og kjøpmann har fortjeneste . Hvis fuglen er ukjent, indikerer det dødens engel . Og hvis fuglen tar opp et blad, en orm og lignende og flyr med det til himmelen fra et hus der den syke er, så vil den dø . Og det kan henvise til den reisende som så ham falt på ham . Det kan henvise til arbeidet til de som så det på hodet eller skulderen . Hvis det er hvitt, er det klart, og hvis det er farget, er det en annen handling . Med mindre han har en gravid kvinne, hvis fuglen er en hann, er det en gutt, og hvis det er en kvinne, er hun en jente . De store fuglene betegner konger, presidenter, lærde og de rike . Og vannfuglen er den edleste som oppnådde regelen i to aspekter : vannets autoritet og luftens autoritet . Og hvilke fugler som ikke synger eller sørger for ledsagere av sang og noah . Og hva et null av fugler og spurver og bevere og nattergaler er små gutter . Og gruppen fugler for de som spiser dem penger, dinarer og makt, spesielt hvis han bryr seg om dem . Og den som ser fugler som flyr over hodet på ham, han vil få mandat og herredømme . Hvis han ser fugler som flyr i stedet for ham, er de englene . Og den som ser en fugl som kommer fra himmelen og faller mellom hendene, det er en konstant god nyhet for ham å glede seg . Kanskje indikerte den ukjente fuglen advarselen og formaningen . Og den som har et godt fly i en drøm, er hans gode arbeid, eller en god budbringer kom til ham . Og den som så en fugl med en fullverdig skapelse, kanskje den var dårlig, eller en menneskelig budbringer kom til den . Og den ukjente fuglen opprettholder . Og det ble sagt : Svarte fugler indikerer dårlige gjerninger, hvite fugler indikerer gode gjerninger, og fargede fugler er forvirringsverk ….
…Øynene er i en drøm en manns religion og innsikt som han ser veiledning og villfarelse med . Og den som ser mange øyne i kroppen sin, dette er en økning i religion og rettferdighet . Og hvis han ser at han merker en ond mann, lurer han og hater ham . Hvis han ser at øynene hans er laget av jern, vil han herje på dekselet, og de vil motta det . Og hvis magen deler seg og han ser øyne i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sier : ( Gud skapte ikke en mann med to hjerter i magen ). Og hvis han på skulderen ser et menneskes øye eller et dyrs øye, så treffer han usynlige penger . Det svarte øyet er en religion, det edle øyet er i strid med religionen, det blå øyet er en religion i kjetteri, og det grønne øyet er en religion som bryter religionene . Basras enhet er bra for alle mennesker, og svakheten indikerer hans behov for penger, fordi penger er som et øye . Og hvis han ser øynene borte, vil barna hans dø . Hvis han er dempet, vil han finne noen som tar hånden hans . Og hvis noen som vil reise ser det eller noen som er på reise, indikerer det at han ikke kommer tilbake til hjemlandet . Og den som ser at øynene hans er øynene til en annen person, dette indikerer at øynene hans er borte og at noen andre veileder ham . Og den som så at øynene hans falt i fanget, hans bror, sønn og lignende ville dø . Og mennesket utnevnte sin sønn, kjæreste eller religion, så den som ser med aske, er en mangel i sin religion, og blindhet er større i mangel . Og kongen utnevnte spionen sin, og øyet krysset uret, og øyet ble uttrykt med vannøyet, og den som så at han helbredet øynene, han ville fikse sin religion eller pengene sine . Og den som ser at synet er større og sterkere enn han tror, så er søvnen hans i religionen bedre enn åpenheten . Og den som ser at øynene hans er hvite, så blir han plaget av sorg, ellers vil han vike fra de som er kjære for ham, og hvis han er bekymret, vil Gud la sin bekymring og sorg, og den som ser med øynene blå , han er kriminell . Den som ser at han spiser et manns øye, så spiser han pengene sine, og den som ser at øynene hans ikke har frynser, savner han Guds lover og religion, og hvis en person plukket dem, utsetter fienden ham . Og hvis han ser at kjøttet i øynene hans blir hvite, indikerer det en sykdom . Kanskje visjonen om det søte øye indikerte magi, død og liv, eller hele familien, slektninger eller barn . Og øye-nekrologen fra avledningen nekrolog . Hvis han hadde et barn, en kone eller en kjæreste som var syk og kom seg etter sykdom, og hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var fattig, skulle han være rik . Kanskje indikerte synspersoner alvorlighetsgrad . Hvis øyet beveger seg til et annet sted enn kroppen, indikerer det lesjonen . Uklarhet i øynene er bevis på Guds allmektiges pine . Høyre øye indikerer sønnen, den venstre jenta, og glatt i øyet indikerer at du holder deg oppe sent . Og hvis han så et rødt øye, ville han bli irritert eller sint, han ville ha en hendelse for ham . Og den som ser at hans øye er stukket ut, og han blir avskåret fra ham, han er øyets eple . Og øyet i en drøm er langt liv . Kanskje trakk øyet ut en ulykke ….
…Spørsmål : Er det et navn på kongen som har fått visjonen? C : visjonen som vi allerede kjente , og vi har trukket fra definisjonen , den multipliseres med handlingene til kongen, som slo henne Gud og hele synet, noe som fremgår av seeren, inkludert å slå ham på hans idealer og uttrykker ment til hans likhet, og derfor kalt et uttrykk for tolkning . Denne kongen ble fortalt : at navnet hans ( Sidikon ) ikke sto på nyhetene er tro mot denne merkelappen, men sier visjonens konge , eller kongen uten tildeling av navnet på bevisene fortalt av Ahmad i Musnad, fortalt fra Jabir ibn Abdullah at Allahs sendebud skal være med ham, sa han ~ Jeg så som om jeg hadde kommet med en datomesse og dens stubbe var i munnen min, og jeg fant i den en kjerne som såret meg, så jeg blåste den , så tok jeg en til, og jeg fant den i den, og jeg fant en kjerne i den, så jeg blåste den, så tok jeg en tredje, og jeg fant en kjerne i den, så jeg blåste den . Abu Bakr sa : La meg krysse den. Han sa : Han sa, kryss den . Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : Det er din hær du har sendt for å hilse og vinne, så de kastet en mann og han søkte dem for deg og kalte ham, så møtte de en mann og han søkte dem etter ditt ansvar og kalte ham, så møtte de en mann og han søkte ditt ansvar og kalte på ham. Kongen sa : Likeledes kongen sa . Det som bekymrer meg fra nevnelsen av hadithen, er at den edle sendebudet kalte ham kongen, men han ga ham ikke navn, selv om han hadde et navn for å nevne ham, da han kalte andre engler, som Gabriel, Israfil, Michael, og andre . Noen beskrivelser har blitt nevnt om denne kongen, hvis ekthet jeg ikke har funnet. Inkludert det er at det som ligger mellom øreflippene og skulderen hans er en reise på syv hundre år . Ibn Hajar sa i Al-Fath : Al-Hakim sa : Gud overlot synet til en engel som var klar over forholdene til Adams sønner fra den bevarte tabletten, og han kopierte dem og ga hver sin historie et eksempel, og hvis en person sov, ville kongen ønske ham ting på visdommens vei, slik at han hadde et godt budskap, en advarsel eller vanærelse ….
…Apen er i en drøm en mann der det er enhver mangel, så hvis han dreper en ape og beseirer den, blir han syk og deretter kurerer fra den, og hvis apen beseirer ham, lider han av en sykdom som ikke har noen kur . Og det ble sagt : apen er en mann som bringer store synder . Og den som spiser apekjøtt, han vil bli behandlet for en feil som han ikke kan bli helbredet fra, ellers vil han skaffe seg nye klær . Og den som ser at en ape biter ham, han vil ha et argument mellom ham og en person . Apen er en utspekulert mann, en bedragersk trollmann og en sykdom . Apen er en beseiret fiende . Og den som ser at han kjører på en ape, han beseirer en fiende . Og den som ser at han har gitt ham en ape, han er en fiende som han vil vinne . Og den som ser at en ape bærer den på skulderen, han trekker ut tyveri fra huset sitt og er kjent for det . Og det ble sagt i apen at han føler seg elendig for den han så som sin besittelse eller bæring . Apen er en mann hvis nåde fortsetter å være stor . Og apen er en mann som betegner fiender, ulydighet og å falle inn i det som krever hat, for eksempel en gris, og kanskje indikerer han jødene, og å spise hans kjøtt er mangel og behov . Apen er en fattig, berøvet mann hvis nåde er tatt bort ….
…Når det gjelder smerter i skulderen : Den som ser det, da vil mannen fornærme ham og få hånden ….
…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….
…Smerter er i en drøm en anger fra skyld . Den som ser en molar fra molarene eller en tannverk, så hører han en stygg en fra sin slektning . Sårheten i nakken indikerer at eieren misbrukte samleie inntil det var et resultat av klager, og nakkesmerter kan tyde på at han forrådte en tillit, men ikke utførte den, og en straff ble påført ham . Og smerten i skulderen indikerer en ulykke i hans gevinst og harde arbeid . Magesmerter indikerer at han brukte pengene sine i synd mens han angrer, og det ble sagt : magesmerter indikerer helsen til slektninger og familiemedlemmer, og smerten i navlen indikerer at det kommer til å behandle kona . Hjertens smerte er bevis på hans dårlige seng i religionssaker . Leververk er bevis på misbruk av gutten . Smerten i milten er bevis på stor korrupsjon av penger som var i den og hans familie og barn . Og hvis smerten hans ble så alvorlig at han fryktet døden, indikerer det at religionen har gått . Lungesmerter er en indikasjon på begrepet som nærmer seg, og ryggsmerter indikerer brorens død, og hvis han ser i ryggen en smertebøyning, indikerer det mangel og aldring . Og lårsmerter indikerer at han er støtende overfor klanen sin . En manns smerte indikerer å gå uten å adlyde Gud den allmektige, og det ble sagt : En manns smerte indikerer overflod av penger ….