…Og den som ser det som om han ble gravlagt i en grav uten død, hans visjoner indikerer at hans begravelse vil beseire ham eller fengsle ham ….

Begravelse Hvis du deltar på gravseremonien til en av dine slektninger og solen skinner over de fremmøtte, er dette et tegn på god helse for de pårørende, og kanskje et lykkelig ekteskap for en av dem er i ferd med å finne sted . Men hvis det kommer mørkt vær og regn, vil snart dårlige nyheter komme til deg om de fraværende og syke, og en følelse av fortvilelse vil herske i arbeidskretsene . Og når ritualene er triste og ansiktene har vondt, indikerer begravelsen et fiendtlig miljø eller den raske tilnærmingen til dette miljøet fra deg ….

…Hvis han ser en begravelse gå i luften, dør en tynn mann i fremmedgjøring, eller en president eller en høy lærd som vil bli blindet for mennesker ….

…Den som ser en begravelse : Den følges av ukjente kvinner der det ikke er noen mann, så han blir ikke fulgt av saker eller omgitt av forhold som en kvinnes kropp, og hvis de er tilslørt, er de tvetydige saker. Vurder dem når de følger begravelsen . Hvis han ser plagget hans skittent, er det skitne i plagget bærerens synder . Skitten kropp bekymrer seg for penger ….

…Og den som så at han hadde dødd, og så hans død som en begravelse og et samfunn, og vasket og innhyllet ham, han leverte sitt verdslige liv og ødela sin religion ….

…Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid under en begravelse, hvis hun ikke har en ektemann hun har giftet seg med, og hvis hun har en ektemann, blir hennes gjeld ugyldiggjort ….

…Hvis han ser at han kom inn i en grav uten å være ved en begravelse, kjøper han et hus som det er tatt for ….

…Og den som ser at han er død og ble satt på kisten og bar sin begravelse og folk søker og går i begravelsen, det indikerer hans ære og høyhet, men det er en mangel og korrupsjon i religionen hans fordi døden er avholdenheten av gode og andre gode ting, og rettferdighet i hans religion kan gjøres etter det, spesielt hvis han vet at han ikke ble begravet i graven ….

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Og den som ser at hans kone er død, han skal tolke sin kone .)…

…Og den som ser en vær, døde, det er en stor arabisk mann, og den som ser en vær som slakter og deler sitt kjøtt, den skal tolke en stor manns død og dele pengene sine ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Hvis en kvinne ser at en død mann har giftet seg med henne og bringer henne hjem til seg eller med seg, er det en reduksjon i pengene hennes, en endring i hennes situasjon og en atskillelse av hennes forhold . Hvis den avdøde kom inn i de dødes hus, er den ukjent fordi den dør . Hvis huset er kjent for de døde, blir det beskrevet som en reduksjon i pengene ….

Hvis du drømmer om at du har møtt besteforeldrene dine og snakket med dem, betyr dette at du vil møte vanskeligheter som er vanskelige å overvinne, men hvis du følger gode råd, vil du overvinne mange hindringer ….

…Hvis han ser at han er på en begravelsesprosess på bakken, er han på skipet sitt ….

…Når det gjelder begravelsen, den som ser det som om han er død og ble begravet, reiser han langt unna med penger, fordi Gud den allmektige sier : ~ Så drepte han ham og begravde ham, så hvis han ville, spred den ut .~…

…Den som ser at han bar en annen person enn begravelsesmyndigheten, følger han en person med myndighet og skaffer seg rettferdighet fra ham, og den som ser at han gravde ut graven til en kjent død person, han vil søke metoden til den døde i denne verden hvis det er kunnskap eller penger, og han vil motta like mye fra ham ….

…Hvis visjonen var i sin tilstand, og det ble sett på som om han ble begravet i denne tilstanden, uten apparat eller gråt, og ingen deltok i begravelsen hans, blir det som ble ødelagt ikke gjenoppbygd . Med mindre det er i andres hender ….

…Og den som tror at han er ved begravelsen : Han vil være sammen med våre brødre i Gud den allmektige : for Gud den allmektige sier : ~ Brødre på motsatte senger .~ Noen av dem sa at begravelsen var en mann som gikk med på å omkomme dårlige mennesker i hans hender ….

…Hvis han ser at han blir satt i en begravelse og ingen bærer ham, blir han fengslet. Hvis han ser ut som om han ble ført til begravelsen, følger han en autoritetsperson, og han drar nytte av det med penger. Så langt som de som så begravelsen hans . Hvis han så at de gråt bak begravelsen hans . Ros konsekvensen av hans befaling, så vel som om de roser ham eller ber om gunst . Hvis han ser ut som om de beskyldte ham og ikke gråt for ham, blir ikke hans konsekvenser verdsatt. Hvis han ser at han følger en begravelse, følger han en korrupt sultan . Hvis han ser en begravelse i et marked, er det hykleriet til det markedet…

Begravelse: Den som i en drøm ser at han er død og er begravet, reiser langt unna og finner ingen penger . Og den som ser at han ble begravet i en grav uten å dø, hvis han vet hvem som begravde ham, så begynner det med urettferdighet, undertrykkelse eller fengsel, og hvis han ser at han døde i graven etter det, da vil han dø i det bekymre deg, og hvis han ikke dør, vil han bli frelst fra den bekymringen, urettferdigheten og fengslingen . Hvis han ser at han blir levert til graven, leverer han ham til graven . Hvis han legger den i graven, vil den oppnå et hjem . Hvis han ble jevnet med skitt, fikk han like mye penger . Og de sa : Den som er gravlagt, har bortskjemt gjelden sin, med mindre han kommer ut av graven etter begravelsen, og hvis støvet er skittent og hendene ristes, er han håpløs omvendelse . Og den som er begravet i en drøm etter soloppgang eller ved middagstid eller ved solnedgang, indikerer at kommandoen til feil og forby det som er kjent . Når det gjelder å begrave nabolaget, er det bedrag og bedrag, og det kan indikere rikdommen til de begravede etter hans fattigdom, hans ekteskap etter hans sølibat og hans glemme etter hans brutalitet . Begravelse av de døde for de levende indikerer at gjelden er absorbert i det den er . Han begravde de døde for det andre i en drøm, uten å se bort fra lovbruddet han savnet . Å begrave de døde for de døde er forening, veltalenhet og hengivenhet mellom slektninger. Begravelsen kan være et fengsel, sykdom, gift, tillit eller pantelån, og den som ser at han døde eller ble begravet, døde uten omvendelse . Hvis han så at han kom ut av graven, omvender han seg . Og det ble sagt : Begravelsen indikerer ekteskap . Og den som ser at han ble begravet uten død, da blir han fengslet og behersket ….

…Kirken : er veiledende for kirkegården, skjøgenes hus, vinbutikken, utroskapets og kjetteriets hus, musikkinstrumentets hus, klagesang og sang, sorgens hus, svarthet og klagesang, og i helvetes bolig av de som var ulydige mot sin Herre og fengselet, og den som ser seg selv i en kirke, hvis han er i den og husker Gud allmektig eller gråt Eller ber han til Kaaba, så går han inn på kirkegården for å besøke de døde eller for å be på en begravelse . Og hvis han gråt av gråt eller var gravid med tegn på bekymringer, ville han bli fengslet . Hvis han ser en død person i helvete, blir han fengslet med ulydige . Hvis han kom inn i det levende som en muezzin eller etter Koranen, hvis han var i en jihad, beseiret han og de som var med ham fiendens land, og hvis han var i en metropol, kom han inn i sitt folk i ulydighet eller kjetteri og ateisme, så formante han dem, husket dem og utførte deres pilegrimsreise og utførte Guds argument i dem . Og hvis han er en som ser dem og ber med sine bønner og gjør sine gjerninger, så hvis han var en mann som blandet mennesker med vantro, kjetteri, hor, vin eller en stor synd, som sang, banding og å slå slips og trommel, spesielt hvis han hadde kastet seg ned med dem til korset fordi det er av tre . Og hvis en kvinne deltok på et bryllup som hadde harper og trommer, blandet hun seg med dem, eller ved en begravelse med sprekker, svarthet, sorg og gråt, så hun delte med dem ….

…Eva Hvis du drømte om denne gamle karakteren, indikerer dette din motvilje mot å akseptere gyldigheten til denne gamle historien, og du kan støte på motstand i arbeid og sosiale kretser på grunn av denne mistanken . Hvis en jente drømmer om at hun legemliggjør karakteren til Eva, advarer dette henne til å være forsiktig . Hun er kanskje klokere enn sin gamle bestemor, men Satan har fremdeles mektige agenter forkledd som en kjekk mann . Ikke la synet ditt savne den uskyldige Eva, ung mann . Dette epletreet bærer fortsatt frukt, og du kan bli fristet uten å vite om å dele rikdommen av produktene ….

…Stolen : For den som sitter på den, indikerer det seier i det hinsidige, hvis han er i den, ellers vil han få hederlig autoritet og utnytte sin skjebne og lignende . Hvis han var singel, giftet han seg med en kvinne i henhold til sin verdi, skjønnhet, høyde og bestemor . Det er ikke noe godt for den syke eller den som sitter inne i den, på grunn av bevisene i hans navn om at de onde gjentar seg, spesielt hvis han er blant de som har etterlatt en ubehagelig sykdom eller fengsel, så blir frastøtt . Når det gjelder den gravide kvinnen, er hun en muezzin over seg i stolen til jordmoren som er over den ved fødselen når smerter og smerter gjentas, og hvis det er en krone over den som føder en gutt, eller et nett uten et hode eller sverdskede eller spyd uten spyd fødte en hushjelp . Det ble sagt at den som så at han slo en stol eller satt på den, ville få makt over en kvinne, og at hos kvinner ville være like vakker som stolen og dens utseende . På samme måte, hva som skjedde i stolen til mislikte eller kjære, er dette tilfellet med kvinnen som tilskrives stolen . Stolen er en kvinne eller oppvokst av sultanen . Hvis det er av tre, er det kraft i hykleri, og hvis det er av jern, er det full styrke . Og sittende på stolen og agent eller verge, eller hvis han var kvalifisert til det, eller ga familien sin som reiste til verset : ~ og på sin trone et legeme som kommer under da svinger 0~ og snu tilbake ….

…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort så reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, så er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, så er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer også jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, så omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, så vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, så er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, så er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….

…Og den som så at han ble forvandlet til en konge fra kongene eller sultanene, han oppnådde en bestemor i denne verden med korrupsjon av religion, og det ble sagt at den som så det og ikke var verdig ham, døde raskt, og på samme måte hvis han var syk indikerer at han er død, for den som dør, har ikke myndighet over mennesker, akkurat som kongen ikke har myndighet over ham . Hvis han så det, ble en slave frigjort ….

…Al-Tailasan : Mannens verdighet, hans prakt og tapperhet, i henhold til omfanget av hans bønder, sin bestemor og hans frekkhet . Det ble sagt at paller er et godt håndverk som beskytter eieren mot bekymringer og sorger, samt varme og kulde . Og det ble sagt at pallium er eliminering av en gjeld, og det ble sagt at det er en reise i rettferdighet og religion, og den blir revet og brent som bevis på død av en bror og et barn som er pyntet med det , og hvis han ser brenningen eller bruddet, og han ser ut som om ingenting av bunnen har gått, vil han lide skade i pengene sine . Og å ta tak i peeling fra den er bevis på Jahs fall og han er beseiret ….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Den som ser at han er død og blir båret på en seng på menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem på halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….