…Når det gjelder tolkningen av sykdom, er det ikke prisverdig, fordi det er korrupsjon i religionen, og kanskje den som søkte pleide å multiplisere løgn. Det ble sagt at den som så at sykdommen hans lenge hadde mistet syndene sine og møtte Gud i hans beste tilstand, og noen av dem sa at den som så at han var syk uten smerter, så han ville se et øyeeple og ikke ville dø det året, og hvis pasienten så at det ble sant, er kroppen hans utenfor hans hjem, med mindre han snakker til folk og snakker med dem, for dette er et tegn på hans uskyld. Og den som ser at sultanen er syk, han er ikke prisverdig i søkerens rett, og hvis det er mellom ham og en krangel, blir han beseiret. Og den som ser at han har svakhet i øynene, så han mangler levebrød, nød, illusjon og tristhet, og hvis han ser noen som helbreder ham eller dreper ham, indikerer han godhet og rettferdighet. Sannheten hans kan være løgn, og den som ser med munnen sin svakhet mens han sårer ham, fordi han har fått kval på siden av sine slektninger, og den som ser smerter i nakken, han vil ha tillit til at han forsømmer, og den som ser at hjertet er svakt og har smerte, da spiser han det forbudte eller indikerer hans hykleri. I det kan det antydes av menneskets alderdom og bøyningsbehovet og oppfatningen. Men ved hans side er han vond, og det indikerer et urolig hjerte, sorg og tetthet i brystet. Og den som ser at leveren hans er syk, han vil ha liten medfølelse for barna sine. Og den som ser at hånden hans er syk, så tørker broren, partneren eller vennen sin bror eller partneren eller vennen. Fordi dette er et vitnesbyrd, og den som ser at han har vondt i magen som er tyngre, indikerer hans kjærlighet til sine slektninger og den som ser hans hemmelige smerte, indikerer at han glemmer å håndtere kona…

…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….

…Guds syn, må Gud være fornøyd med ham, sa professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham : Den som ser i søvne som om han står i hendene på den allmektige Gud, og Gud den allmektige ser på ham, og hvis den visjonære er en av de rettferdige, så er hans syn en visjon om barmhjertighet, og hvis han ikke er en av de rettferdige, må han være forsiktig, for Gud den allmektige sier : ( Den dagen folk vil reise seg til Herrens Herre) verdener ). Hvis han ser ut som om han snakker til ham, vær snill mot ham og kjærlighet til folket, sier Gud den allmektige : (Og før ham nær i flukt ). Likeledes hvis han så at han bøyde seg i hendene på den allmektige Gud, fordi Gud den allmektige sa : “ Kast ned og kom nær .” Hvis han så at han snakket med ham bak et slør, ville han være god i sin religion og utføre tillit hvis det var i hans hånd, og ville styrke hans autoritet . Og hvis han så at han snakket til ham uten et slør, ville det være en feil i hans religion, fordi Gud den allmektige sa : ( Og intet menneske kunne snakke til ham uten en åpenbaring eller bak et slør ) , så hvis han så ham med sitt store hjerte, som om han herliggjorde ham, han førte ham nær ham, æret ham og tilgav ham, eller han regnet ikke ham som attributt, møtte Gud den allmektige i oppstandelsen . På samme måte, hvis den Allmektige ser ham, har han lovet ham tilgivelse og barmhjertighet, løftet er utvilsomt sant, fordi Gud den allmektige ikke bryter fristen, men plager ham med ulykke i seg selv, og hans levebrød så lenge han er i live . Hvis den Allmektige ser ham som om han formaner ham, er han ferdig med det som Gud den Allmektige ikke godtar, fordi Gud den allmektige sier : ~Han formaner deg, så du kan huske .~ Hvis han var kledd i et plagg, er han bekymringen og sykdommen for det han levde, men han fortjener mye takk . Det ble fortalt at noen menneskersom om Gud hadde kledd ham i to klær, så han la dem på sin plass, og han spurte Ibn Sirin, og han sa, forbered deg på hans ulykke, og det varte ikke lenge etter at han pisket ut før han møtte Gud den allmektige, og hvis han så et lys i ham, var han ikke i stand til å beskrive ham, han hadde ikke godt av hendene sine det han levde . Hvis han så at den Allmektige Gud kalte ham ved sitt navn eller et annet navn . Hans kommando er høy, og han erobrer sine fiender, og hvis han gir ham noe av denne verdens goder, fortjener han heller sin barmhjertighet . Hvis han ser at Gud den allmektige er sint på ham, indikerer det foreldrenes indignasjon overfor ham. Hvis han ser ut som om foreldrene hans er sinte på ham, indikerer dette at Gud er sint på ham . For Ezz sa at han heter ~ Takk meg og foreldrene dine .~ Og det ble fortalt i noen nyheter: Guds allmektige glede foreldrenes tilfredsstillelse og Guds allmektiges vrede i foreldrenes vrede . Og det ble sagt : Den som ser ut som om den allmektige Gud er sint på ham, da vil han falle fra et høyt sted . Fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tillater sinne mot ham, han vil miste sitt innfall ). Hvis han så ut som om han falt fra en mur, himmel eller fjell, indikerer det den allmektige Guds vrede over ham . Hvis han ser seg selv i hendene på den allmektige Gud, på et sted han kjenner, vil rettferdighet og fruktbarhet spre seg på det stedet, og dets undertrykkere går til grunne og de undertrykte vinner . Hvis han så som om han så på Guds trone, velsignet og opphøyet, ville han ha nåde og barmhjertighet . Hvis han ser et eksempel eller et bilde, og han blir fortalt at han er din gud, eller han tror at han er hans gud, ære være ham, så tilbad han ham og tilbad ham, så er han engasjert i løgn, på å forstå at det er sant, og dette er en visjon om noen som lyver for den allmektige Gud . Hvis han ser ut som om han fornærmer Gud den allmektige, er han en vantro på sin Herres, den opphøyedes nåde, og er ikke fornøyd med sin dom ….

…Hvis en brann faller fra himmelen, vil folk lide av sykdommer, kopper og død, eller høye priser, ellers vil planten slå gresshopper . Og himmelen kan indikere sultanen eller palasset hans . Den som stiger opp til den med stige eller tau, han vil få et løft fra kongen, og hvis han stiger opp uten stige eller tau, vil han ha frykt for autoriteten og i ham er forfengelighet . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han var syk mens han var våken og deretter ikke kom tilbake til jorden, ville han omkomme av sin sykdom . Når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud den allmektige, for folket med lydighet og rettferdige gjerninger, og kanskje dette indikerer nærhet til imamen, sultanen, verden, faren, mannen og mesteren . Kanskje var fallet fra himmelen til jorden et tegn på ødeleggelsen av sultanen hvis han var syk . Og himmelens fall kan indikere det tørre landet . Og araberne kaller regnhimmelen fordi den kom fra himmelen . Og hvis himmelen falt på en person, og han var syk i å våkne livet, døde han, og den som steg opp til himmelen og gikk inn i den, ville motta martyrium og vant Guds ære . Nedre himmel er månens plassering, og månen er i ministerens tolkning . Hvis han så at på den andre himmelen oppnådde han oppførsel, intelligens og ledelse, og at den andre himmelen var for Merkur . Og hvis han så at han i den tredje himmelen hadde mottatt en velsignelse, min tjenestepike, en glede av glede, og at den tredje himmelen var for Venus . Hvis han så at han var på den fjerde himmelen, oppnådde han en konge, autoritet og prestisje, og at den fjerde himmelen var solen . Og hvis han ser at han er på den femte himmelen, oppnådde han politiets mandat eller en kamp, ​​og at den femte himmelen er for Mars . Og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, blir han velsignet med rettsvitenskap, dom, asketisme og tilbedelse, og han er fast, og den sjette himmelen er for Jupiter . Og den som ser at han er i den syvende himmel, han vil skaffe eiendom og bønder, og den syvende himmelen er Saturn . Hvis han ser at han er over den syvende himmelen, vil han motta en stor høyde, men han vil gå til grunne . Hvis himmelen er grønn, vil avlingene øke, og hvis himmelen er gul, vil sykdommen øke i den . Hvis sauer kommer ut fra himmelen, er det bytte, og hvis syv går ut, blir de forbannet av maktens undertrykkelse . Hvis himmelens porter ble åpnet, ville regnet øke . Hvis en person ser at han har stjålet himmelen og gjemt den, så vil han stjele en Koran og betale den til sin kone . Hvis han ser at han snur seg på himmelen og deretter kommer ned fra den, lærer han stjernenes vitenskap og blir nevnt . Og den som ser at han er hengt opp av et tau fra himmelen, så følger han autoritet i religionen, og hvis han ser at tauet er avskåret, vil hans autoritet bli fjernet fra ham . Og den som ser himlene, han blir adoptert i hans nærvær, så vitnet han om løgn, for den allmektige sa : (Du har ikke vært vitne til himmelen og jordens skapelse ). Og den som ser at han har falt fra himmelen til jorden, han begår en alvorlig synd . Og den som så at himmelen hadde et lys som stammer fra den, antydet veiledningen fra folket på dette stedet, og hvis mørket kom ut, tydet det på deres villfarelse . Og himmelen er et tegn på landet, festningen, hjemmet og kona, sønnen og moren, læreren og steder som er beregnet til fordel . Og himmelen indikerer ed til den som ser på den i en drøm, fordi Gud den allmektige sier : (Og himmelen er vevd ). Og den Allmektige sa : (Og himmelen er med dyrekretsen ) , og hans ordtak : ( Og himmelen og Tariq ) , og kanskje indikerte det en fantastisk bygning, og kanskje indikerte himmelen havet med sitt brodd, og på grunn av skapelsen i den av den allmektige Gud . I en drøm indikerer himmelen alt som er over hodet, for eksempel en hette og et tak, og hva fiender som sultanen er opptatt av . Kanskje oppgangen til himmelen indikerte kontrovers og sinte mennesker med misunnelse og fiender . Kanskje indikerte himmelen fengselet, og oppstigningen til det er bevis på å heve mettet ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Al-Qanater : Den ukjente qantara indikerer verden, spesielt hvis den er mellom byen og kirkegården, fordi verden passerer og ikke varer . Kanskje indikerte det skipene fordi det er som avstanden og formidlingsstien mellom de to stedene, og det kan indikere sultanen, herskeren, muftien og alle som folket når sine saker med og gjør neglen hans til en bro i deres staller, og det kan indikere stien fordi det er en hindring i mengden mellom ham og paradiset . Den som går i en drøm i en bue over hele verden til det hinsidige, særlig hvis han etter hans kryssing finner døde mennesker, eller går inn i et hus hvis konstruksjon, familie og stilling er ukjent, eller en fugl flyr med den, eller blir svelget av en dyr, eller faller i en brønn eller en grop, eller stiger opp til himmelen, alt dette Hvis han er syk i våkenhet . Og hvis han ikke var syk, så jeg, og hvis han var på reise, ville hun ha informert ham om at han ville tilbringe sine reiser, og jeg henviste til det som ble presentert ovenfor med tegn på godhet og rikdom, eller ondskap og fattigdom som han ga til ham ved nedstigning av Qantara . Hvis han går ned til fruktbarhet, fiken, bygg, dadler, en kvinne eller en gammel kvinne, kommer han til renter og penger, og hvis han går ned til et land og en moske, vil det han vil ha på reisen enten Hajj , erobring eller binding . Hvis hun fikk en løve, slam, halm, halm, svarte druer, Sudan, kuttet vann eller en rennende strøm, er det ikke noe godt i alt han møter under sine reiser eller når han når familien sin, og hvis det er en argument for ham eller en president som trenger det, og han så fra ham bevis på det Alt som ble åpenbart for ham fra godt eller ondt . Når det gjelder den som blir en bro eller bro, vil han få autoritet og trenge ham, sin stilling og det han har . Kolonner : Kolonnen betegner alle som er avhengige av det og hva som er en borgermester, dåp og søyle som islam, Koranen, Sunnah, rettsvitenskap, religion, sultan, jurist, hersker, far, mester, mann, verge, vitne, kone og status . Av plasseringen av søylen og økningen i drømmen og sovende egenskaper, viser det seg tolkningen av saken og visjonens virkelighet, så den som ser en søyle har vippet fra sin plass og nesten falt under dens konstruksjon, og hvis det er i den store moskeen, så er en mann av sultanens menn enig med ham eller er i ferd med å vike fra hans lydighet eller fra hans lære, eller en mann blant de lærde eller rettferdige, han vender seg bort fra hans kunnskap og har en tendens til ikke å være rett for en fristelse som kom inn i ham eller plaget ham, og hvis han er i en stammemoske, så er han hans imam, hans muezzin eller den som bygger ham og tjener ham . Og hvis søylen er i hans hjem og i sin bolig, og hvis den visjonære er en slave, så er søylen hans herre som skifter til ham, og det ser ut for ham at han hater, og han frykter ham hvis han var redd for ham i en drøm om at han skulle falle på ham, og hvis han var kvinne, så er søylen hennes mann, og hvis han er en mann, er søylen hans far, og søylen er sykdommen som tilskrives ham. Eller han omkom hvis han var syk, og på samme måte hvis han reiste seg til himmelen og var fraværende i den, eller falt i en brønn eller en grop og ikke så . Hvis søylen er en av kirkens søyler, er det som tilskrives den det som ble gjort av en vantro eller kjetter, som munker, diakoner og kjettere ….

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Den som ser på seg selv som et ihram : Hvis han er syk, vil han dø og den tiltalende svarer og den som kalte blir besvart, og har flyttet fra klærne i denne verden til klær fra det hinsidige . Og hvis han var skyldig, angret han og ble fratatt det han var som svar på Gud gjennom lydighet og gjerninger . Og hvis han hadde et løfte om faste eller bønn, tok han på seg det han skyldte . Og hvis noen som har en syk kone eller en kvinne som har en syk mann ser det, vil den syke fra henne dø, og eieren hennes forlater ham . Og det kan indikere skilsmisse hvis de møttes i en drøm i Ihram, slik at noen av dem er forbudt for andre, eller det var i å vekke noe som støtter det, med mindre hans Ihram er i silke og saflor, så blir han strippet til tjeneste for sultanen, eller han gifter seg forbudt, eller kommer til ham og skynder seg til ham . Hvis noen andre enn Gud svarte, eller i sin upartiskhet var han blind, eller i et elendig ansikt, eller i henhold til pilegrimsvandringens dumhet, ville han strippe islams nakke fra nakken i en gjerning som han hadde tenkt, eller makt til å lede den, fordi Hajj er intensjonen på språket ….

…Den som tror at han er halt, har tilegnet seg kunnskap, rettsvitenskap og fordypet seg i religion . Og halthet indikerer reise . Og den som ser at hans høyre ben er syk, brutt eller forskjøvet, og det er sår i det, så er sønnen hans syk, og hvis han ser det i venstre ben, og han har en datter som er forlovet, og hvis han har ikke en jente det er født en datter til ham, og hvis beinet hans går i stykker og vil reise, så drar han ikke, og hvis det blir forskjøvet, blir kona syk . Og hvis det ene benet strekkes ut over det andre, vil han ikke reise lenge før han dør . Og den som ser at han er halt eller lammet, eller at bena er tunge, eller at han kryper forelsket, det er hans svakhet for det han ber om . Kaldhet indikerer en økning i alder, religion og kunnskap . Og hvis han sverger ed, så er det rettferdig, fordi Gud den allmektige sier : ( Og det er ingen skyld for de lamme .) Og hvis han ser at han går med den ene mannen, og han har lagt den ene på den andre, halvparten av pengene hans vil bli spart . Halthet er en svindel og fremveksten av en unnskyldning og et komplott ….

…Hvis han så at han kom inn i helvete : da kom ut av dem i sin tid, eierne av dette patentet synd og synd, og derfor en forkynner for å advare ham omvendelse på grunn . Hvis han ser henne og ingen skade har rammet ham fra henne, er det fra denne verdens dysterhet og ulykke, som vil ramme ham i henhold til hva han får fra henne eller ser ham . Hvis han ser at han fremdeles er i det, vet han ikke når han kom inn i det, som fremdeles begrenser ham, spredt, kommandoen hans er skuffet og ydmyket til han kommer ut av den . Hvis han så at han spiste av henne mat eller drikke, eller han fikk varme eller skade fra tanken hennes . Fordi alt dette gjør synd fra ham . Al-Qayrawani sa : Når det gjelder den som kommer inn i helvete, hvis han er en vantro, syk, vil han dø, og hvis han er en troende troende, vil han være syk og ta tilflukt, fordi feber er fra Hellfire og fattigdom og fengsel . Og hvis han var vulgær, kom han stor, eller inne i de vantro og al-Fajra i sin tur, eller blandet dem i deres virksomhet og deres markeder . Han sa at når han går inn i paradiset for pilegrimen, vil han fullføre Hajj og nå Kaaba, Guds hus, som fører til himmelen . Hvis han var en vantro eller en synder, så han det hos noen andre, da ble han muslim fra sin utroskap og angret . Hvis han var syk, døde den troende av sin sykdom, og den vantro våknet av sykdommen sin, fordi paradiset er etterlivet for de troende, og verden er paradiset for de vantro . Hvis han er sølibat, vil han gifte seg med en kvinne, fordi paradiset er ekteskapets og ekteskapets bolig . Og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og inngangen til den indikerer forfølgelsen av menigheten, eller kunnskapens bolig, barbering av menn, jihad og bånd og hvert sted som fører til den ….

…Elefanten : Det er uenighet om det, noen av dem sa at han er en stor konge, og noen av dem sa en forbannet mann fordi han er et monster . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin, og sa : Jeg så som om jeg var en elefant . Ibn Sirin sa : Elefanten er ikke en av de muslimske båtene, jeg frykter at du er imot islam . Og det ble sagt at det er en berømt, flott ting som er ubrukelig, fordi kjøttet ikke blir spist eller melket . Noen av dem sa : Den som så en elefant og ikke syklet på den, ville se en reduksjon i seg selv og tap av pengene sine . Hvis knærne hans oppnår en enorm og knapp besittelse, og han vil seire hvis han er egnet til autoritet . Hvis han ikke var i form, møtte han en krig og vant ikke, fordi rytteren hans aldri er i en plan, så han vinner ikke, fordi Gud den allmektige sier : “ Så du ikke hvordan det han gjorde mot ledsagerne til elefanten , ” Og kanskje ble han drept i den . Hvis han kneler på en sadel mens han adlyder ham, gifter han seg med datteren til en enorm, fremmed mann . Hvis han var kjøpmann, ville handelen hans være stor . Hvis han kneler fra henne om dagen, skiller han seg fra kona og gjør ham syk på grunn av henne . Den som gjeter en bratsj, frustrerer de persiske kongene, og de blir ledet i samsvar med hans lydighet . Hvis han ser at han melker en elefant, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og elefant møkk kongens penger . Han så en elefant drept i landet sitt, for kongen i byen, eller en mann av dens høvding, dør . Og den som ser som om elefanten truer ham eller vil ha ham, så er det syk, og hvis han ser som om han har kastet det under seg og faller over ham, indikerer dette at visjonens person dør . Hvis han ikke kaster ham under seg, vil han gå i vanskeligheter og bli frelst . Det har blitt sagt at elefanten er helvetes konge . Når det gjelder kvinner, er det ikke en god guide, men de ser det . Og det ble sagt at den som så ut som om han snakket med elefanten, ville få mye godt av kongen . Hvis han så at han ble fulgt av en elefant som løp, fikk han en forberedelse fra en konge . Og den som slo elefanten med kofferten, han ville være heldig . Og det ble sagt at det å se elefanten i andre land enn India var alvorlig og livredd . Og i Nubia, en konge . Og elefantene kjemper mot to konger . Elefanten er mest indikativ for den utenlandske sultanen, og kanskje den store kvinnen og det store skipet, og indikerer også ødeleggelsen og sirkelen, når det gjaldt de som brakte elefanten til Kaaba fra fuglene i Ababil og steiner fra steinen . Og kanskje indikert av døden . Å kjøre på det indikerer ekteskapet til en enkelt person, eller ombordstigning på et skip eller en bærende person hvis han reiser . Ellers vil han få makt eller få kontroll over en konge, med mindre han er i krig, for han er opp ned og drept . Og den som ser elefanten ut av en by og dens konge er syk, han vil dø, ellers reiser han fra den, eller er isolert fra den, eller et skip reiste i den, hvis den var en sjøby, med mindre det er en epidemi eller utslettelse eller nød, så går den bort fra dem ved at elefanten forlater dem ….

…Hvis en seng i en drøm ikke har madrass, reiser den på grunn av det som kalles ~å gå~ . Og det ble sagt : Han er en kone, og den som ser at han ligger på en seng, han vil returnere til ham noe som hadde kommet ut av hans hånd, og hvis det er en kraft som svekker hans autoritet, blir han sterkere . Hvis han ser at han ligger på en seng med en madrass på seg, vil han få høyde, høyde og minne om hykleriske mennesker . Hvis det er en sko på foten hans, reiser han med hykleriske menn . Og den som så at han lå på en seng på et godt sted, ville få kraft, høyde og stolthet . Og sengen og alt som sover over den indikerer visjonærens kone og hans Mamelukes . Og det ble sagt : Sengen indikerer hva en person er fornøyd med, og indikerer hver båt, kone, last eller kiste fordi det er sengen til manien . Og den som har en stor seng i en drøm, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han blir fjernet hvis han er hersker, og hans kone blir igjen hvis hun er en trassig, eller hun dør hvis hun er syk, eller hvis mannen hennes er pasienten . Sengens ansikt kan indikere ektemannen, og baksiden av sengen kan indikere kona . Og den som ser seg selv på en ukjent seng, med en madrass på, han vil møte kongen, ellers sitter han på et høyt sted . Hvis han var sølibat, giftet han seg . Hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt . Hvis han så at han satt på en seng uten madrass, ville han dø eller reise, og hvis han var syk, ville han dø . Hvis han så at han lå på en seng . Med ham en kvinne er han med henne i glede og mildhet, og det kan være ondskap og uenighet mellom dem . Og hvis en kvinne uten ektemann ser at hun bærer en seng hjem, vil hun gifte seg . Og den som ser at sengen hans er reist og han er syk, så er det bevis på at han har kommet seg etter sykdommen ….

Og den som ser at han gravde en jord og hentet ut jorda, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis han reiser, er hans grav en reise og skitt i det er hans inntjening og penger , og den som ser at han graver et hull eller en brønn eller en kanal, jeg tror at han gravde vann fra den, og hvis det er for seg selv, er det et privat levebrød. For allmennheten, og hvis han trodde ved å grave den at han kom inn i den, lurte han ham, og hvis han så at han kom inn i den, vendte bedraget tilbake til ham uten den som ville ha det med ham og som så at han førte ut vannet mens han gravde, så er det en levende kontrakt, og den som så at han var i en grop, han skilte seg fra sin kone eller på en grop og gikk ikke ned i den, han var mellom dem Konflikter og den som ser det han kom ut fra en grop eller lignende, og hvis han er syk eller fengslet, så er han ute av det han er i, og den som ser at han kom inn i en hule eller ut av en mur, så er han trygg fra det han frykter og vil få hans forespørsel…

Sykdom Din visjon i en drøm forutsier at problemer vil oppstå og at familiemedlemmene dine blir syke . Hvis du drømmer om at du er syk, advarer dette deg om å være nøye med deg selv . Hvis du ser et familiemedlem som er syk blek, forutsier dette at noen ulykker vil gjenta seg uforutsigbart på hjertet av hjertet ditt . Du ser ofte denne drømmen mens du er syk . Hvis en kvinne drømmer om sykdommen, forutsier dette at en usett hendelse vil kaste henne i anfall av fortvilelse og få henne til å savne et forventet besøk eller underholdning ….

…Nesen : det indikerer verdigheten eller ydmykelsen til hans følgesvenn, og alle de som flagrer ham og viser seg, fordi arroganse blir lagt til det, så det sies å være høyt med nesen, og det sies i ydmykelse til tross for nesen . Og kanskje indikerte han gutten og faren, og nevnte den med hodet og skjeden, fordi den strekker seg til slimet hos mennesker, og den er som en sædceller og har en likhet i ordtaket, så det er sa at farens sutur ligner på den. Kattan, hannen fra høyre og hunnen fra nord . Den som kutter nesen, jeg vil se på tilstanden hans. Hvis han er syk, vil han dø. Ellers vil noen fra familien hans som peker på nesen, omkomme, hvis han er syk, og hvis han ikke er syk, vil han ha en skandale som han, enten fattigdom, tretthet, forlatelse eller barbering av skjegg eller kjønnshår ….

…Butikken : betegner hvert sted hvor en person drar nytte av interessen for sin verden og andre ting, for eksempel frukthagen, feddanen, palmetreet, kona, faren og moren eller boken, fra ordene til offentlig for hvem som helst som har interessert seg, gjør det til sin butikk . Den som så butikken hans, ble ødelagt, hvis faren hans var syk, døde han fordi han levde av ham . Og hvis moren hans var syk, ville hun omkomme, fordi hun reiste ham opp med melk og forsterket den med sitt levebrød . Og hans kone var gravid eller syk, hun døde fordi hun er hans verdslige liv, hans glede og glede, og den som er i hennes mage, er hans vann, og hans sønn er hans penger til tolkning . Hvis ikke noe av det, så blir hans levebrød vanskelig og stedene der hans styrke blir hindret for ham . Og den som ser at han knekker døren til butikken, han snur seg fra den . Hvis han så butikkdørene stengt, var bagasjen deprimert og virksomheten stengt . Hvis han ser dørene blokkert, vil de dø og minnet om dem vil være borte . Hvis han så den åpnes, ville den åpne handelsdørene for dem ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….

…Nummer fem 5: Han tviler på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Og de sier fem, den sjette av dem er deres hund, stenet av det usynlige ). Det kan indikere en splittelse mellom ektefellene, fordi Gud den allmektige sier ( og de fem er at Guds forbannelse skal være over ham selv om det er fra de to løgnene ) og det kan indikere islams søyler

…Fly er i en drøm en tilbakevending til Gud den allmektige, og delegering til ham, for den allmektige sier : ( Fly så til Gud, for du har en klar advarsel fra ham ). Og på flukt fra stat, sikkerhet, omvendelse og død . Den som ser at han flykter fra en fiende, han vil være trygg for ham . Hvis en lærd så flukten, ville han få dom fordi Moses, fred være med ham, styrte etter flukten . Og den som ser at han flykter og ikke er redd, da skal han dø, for Gud den allmektige sier : ( Si : Å flykte vil ikke være til nytte for deg hvis du flykter fra død eller drap ). Og hæren flyktet i seier . De vantros flukt er en nøyaktig flukt, fordi Gud den allmektige sier : (Og en redsel kastet i deres hjerter )….

…Avskjed i en drøm indikerer stillingens bortgang, konens skilsmisse, pasientens død, avgang fra hjemlandet til andre eller fra ett yrke til et annet, enten søkeren er innskudd eller innskyter . Og den som ser det som om han sier farvel til kona, han vil skille seg fra henne . Og det ble sagt : Avskjed indikerer paradoks for innskyteren med døden eller andre grunner til separasjon . Bedraget indikerer avgang fra de to partnerne, oppsigelsen av guvernøren og tapet av kjøpmann . Noen av dem sa : Farvel er elsket i tolkningen, og det indikerer revisjon av den fraskilte kvinnen, forsoningen av partneren, fortjenesten til kjøpmann, tilbakelevering av vergemål til guvernøren og helbredelse av pasienten, og at farvel inkluderer i begrepet bønn og komfort . Og det ble sagt : Hvis en person ser i søvne som om han hilser på en farvel, er det dårlig for de som hørte det, og for de som sier det, fordi folk ikke sier farvel til hverandre, bortsett fra i paradoks. , når arbeidsledighet, og når du sover ….

…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….

…Rosen : en sønn eller hederlige penger, og det ble sagt at en rose indikerer fravær eller en bok . Og det ble sagt at rosene er en paradoksal kvinne, eller en gutt som dør, eller en handel som ikke varer, eller en glede som forsvinner på grunn av manglende overlevelse av rosene . Og den som ser som om en ung mann har gitt ham et svar, da betaler en fiende av ham en pakt som ikke varer for ham . Og den som ser at han har en krans på hodet, han vil gifte seg med en kvinne, og skillet mellom dem vil være nært . Og hvis en kvinne ser det, så har hun en mann i denne egenskapen . Og den glade rosen er denne verdens blomst uten å ha kraft eller overlevelse . Og han hogg rosetreet i skyen og plukket rosene med glede og plukket det hvite fra hagen sin, kysset sin kyske kvinne . Hvis rosene er røde, er kona hans en munter person . Og hvis rosene er gule, så er hun en rettet kvinne . Og plukket opp roseknappene som ikke åpnet seg, bevis på at en kvinne aborterte et barn . Og det ble sagt at rosene er snille . Og den som plukket opp en stor velkjent rose, det ble akseptert av ham gjentatte ganger for en vakker, vakker kvinne som enhver ville ønske å kaste den stygge artikkelen, og hun var uskyldig i det : En gruppe uttrykkere sa : De to vindene er få, og mange av dem er tristhet . Rosene gråter, vrangforestillinger og tristhet, bortsett fra det som sees på stedet det er kjent, uten å berøre den eller trekke den av . Basilikumet gråter hvis det fjernes fra stillingen og treet dør . Så lenge han lever i planten sin, finner du duften hans, så er han et barn og noe lignende . I tillegg til roser, myrtle, pepper og alt som tilskrives de to vindene, så vel som pulser og det som er ukjent for antall opprinnelse i reproduksjonen, er det de og sorgen . Og de spiser belgfrukter og sorg, og mynte sørger . Når det gjelder jasminen : Det ble fortalt at en mann kom til Hasan al-Basri, må Gud nåde ham og sa : Jeg så i går som om englene kom ned fra himmelen og plukket opp jasmin fra Basra . Al-Hassan husket og sa : Basra-lærde er borte . Det er blitt sagt at Jasmine indikerer bekymring og tristhet, fordi fornavnet er Yas ….

…Stemme Hvis du hører stemmer i en drøm, vil ting vise seg til din fordel, og du vil tilbringe et bekymringsløst liv hvis stemmene er rolige og ømme . Når det gjelder høye sinte stemmer, betyr de tristhet, bekymring og motgang . Gråtelyder i en drøm betyr at plutselig sinne vil skade en venn stor skade . Hvis du hører Guds røst, vil du prøve hardt å leve et anstendig og hederlig liv borte fra egoisme, og du vil få respekt for rasjonelle mennesker . Hvis en mor hører sønnens stemme, betyr dette at elendighet, tristhet og tvil nærmer seg henne . Hvis du hører en advarselstemme som roper til deg, forutsier dette ulykke og vanskeligheter for deg eller noen nær deg . Hvis du kan skille lyden, indikerer dette en smertefull ulykke eller sykdom på grunn av død eller tap ….

…Rommet : betegner høyden og erstatningen av hemmelighold med det gratis, fordi rommet er overlegen huset . Og det indikerer sikkerheten til de fryktede, fordi Gud den allmektige sier : ~Og de er trygge i rommene .~ Og det indikerer paradiset, fordi Gud den allmektige sier : ~ De vil belønne rommet med det de har vært tålmodige .~ Det indikerer også mihrab, fordi araberne kaller det det . Den som bygger et rom over huset sitt og ser sin kone nekte ham det og harme for hans handling, eller gråter av gråt, eller som om hun er kledd i klær, han vil gifte seg med en annen kone, eller være komfortabel, og hvis hans kone er duftende , vakkert og smilende, er rommet en økning i hans verdslige liv og høyde . Hvis han stiger opp til et ukjent rom, hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, blir han himmel. Ellers vil han få høyde, glede og høyde . Og hvis han hadde en samling som ville følge ham i hans oppstigning, ville han presidere over dem med en kraft eller et flagg eller en imamat i en mihrab . Og hvis han ser et sølibat i et rom, gifter han seg med en god kvinne, Dinahs president . Hvis han ser to, tre eller flere rom, er han trygg fra det han frykter . Og hvis han ser at overhuset har falt på underhuset og ikke skader det, skal han presentere det for ham i fravær . Hvis han har støv, har han penger . Utseendet : En mann blir sett, så den som ser henne på lang avstand, han erobrer sine fiender, får det han ønsker, og opphøyer ham lykkelig . Hvis en kjøpmann ser det, vil han oppnå fortjeneste og en stat, og hans herlighet stiger over der han var og er . Og å bygge utsiktene er løpet av å bygge rollen ….

Og den som ser veldig mange frosker synke ned på jorden, så blir det tolket av lidelsen av Guds pine på det stedet, og det ble sagt at froskens syn, hvis de er mange, ikke gråter, så blir det tolket av en samling mennesker om korrupsjon, og hvis de roper og hører deres stemmer, er det en katastrofe ….

…Hvis han ser at han har gått bort fra stien, skalaen og boka mens han gråter, håpes det på ham, hvis Gud vil, å legge til rette for det hinsidige for ham ….

Og den som ser at han avviker fra stien mens han gråter, han tolkes av uaktsomhet i religion, men tilgivelse håpes på ham, og kanskje visjonen på stien indikerer asketisme i denne verden ….

Er det et sted i hjernen som får drømmen til å forbanne? Når det gjelder synet som er fra Gud, har det ingenting med kroppen og materien å gjøre, som jeg sa, snarere er det relatert til sjelen, da det er en guddommelig åpenbaring som Gud veileder med sin vilje og vilje som han, ære være for seg selv, så vel som drømmen. Han er fra Satan, som vi har diskutert, et faktum, ikke en metafor . Dette synspunktet er legitimt for meditatoren, men det er et annet synspunkt som – etter å ha gjennomført mange laboratorieeksperimenter – der hjernen ble undersøkt hos noen dyr, som katter, tilstedeværelsen av en gruppe nevroner et sted i hjernen som kontrollerer dyrets bevegelse, eller dets stivhet under søvn, og fordi opplevelser styrker hverandre, og fordi noen dyr blir sett sove mens de beveger seg eller gråter, noe som fikk disse lærde til å bedømme muligheten for å drømme om disse dyrene, og dette kan være akseptabelt. Jeg mener muligheten for at hun drømmer, og muligheten for at den kommer fra noen nerveceller, men så er den av typen kompott, som vi bestemte oss når vi snakket om : dyredrømmer, som for visjonen og drømmen, deres plass er det vi bestemte oss for, og utgangspunktet hans er legitimt for den rettferdige meditatoren, og jeg håper at jeg avklarte denne informasjonen . Og Gud vet best ….

…** En visjon om Umm Salamah for å drepe Hussein . På autoritet fra Razeen – hvem er Al – Juhani – sa han : Salma – hvem er al – Bakriya – fortalte meg : Hun sa : Jeg dro til Umm Salamah og gråt, så jeg sa : Hva får deg til å gråte? Hun sa : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, noe som betyr i en drøm, og i hans sinn var skjegget hans skitt, så jeg sa : ~ Malik, Guds sendebud?~ Han sa : (Jeg var vitne til drapet på Hussain i nesen. ) Og i en fortelling sa hun : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm som gråter med skitt på hodet og skjegget . Har hevnet den allmektige Gud for morderne på al – Hussein må Allah være fornøyd med ham på Mukhtar ibn Abi håndslaver Althagafi løgner Vtaatbahm og drepe dem så populær i den visjonen fortalt av Tabarani i ( flott ) for folket sa : Jeg så søvn som om menn kom ned fra himmelen med bajonetter, sporer morderne på Al- Hussein, må Gud være fornøyd med ham, så snart Mukhtar kom ned og inspirerte dem . Al-Haythami sa : Overføringskjeden er god ….