…En ung mann er fienden til en mann i en drøm, og hvis han er hvit, er han en skjult fiende, og hvis han er brun, er han en rik fiende, og hvis han er blond, er han fienden til en gammel mann . Hvis han var en Dilman, så er han en trofast fiende, og hvis han var en Dilmah, er han en uhøflig fiende . Hvis han ser at han følger en ung mann, vil han erobre sin fiende, og hvis en ung mann følger ham, vil fienden vinne ham . Og hvis han ser en ukjent ung mann og hater ham, vil han vise ham en hatfull fiende for folket . Og hvis han ser en ung mann som fører tilsyn med ham, er han en fiende som har fått kontroll over ham . Og den som var en gammel mann og så at han hadde blitt en ung mann, han ville få en stor mangel . Den voksne unge mannen er en fiende, og han er utspekulert og svik, eller en hatet fiende, og hans syn indikerer bevegelse, styrke og overvekt av uvitenhet, og indikerer kanskje nåde og takknemlighet til Gud den allmektige ….
Drømmer om drøm med fiende som smiler og ler av meg
(217 betydninger av å drømme om drøm med fiende som smiler og ler av meg)…Charcoal : Fra trærne en farlig mann, og det ble sagt at det er forbudte penger, og det ble sagt at det er tilbudet til sultanen . Og kull som ikke brukes på samme måte som aske er ugyldig fra saken, og hvis det er kull som brukes i drivstoff, så er det mannens drakt i arbeidet der kull brukes, fordi det er en av fordeler . Saif bin Dhi Yazan så ut som om det hadde falt ild fra himmelen til Edens land, og et kull falt i hvert hus i sin tur, så det gikk ut og ble til kull . Han fortalte det til krysspunktene i sitt rike, og de sa : Abessinia overtar landet ditt . Det var slik . Det ble sagt at aske er forbudte penger, og det ble sagt at det var en næring fra Sultan . Den som ser asken, blir trøtt i forhold til sultanen, og bare problemer vil skje med ham, og det ble sagt at det er en vitenskap som ikke nytter . Og den som ser at han gjør en opplysning, han vil få fortjeneste i pengene sine og en fordel i seg selv . Hvis han ser i kongens hus en opplysning, så hvis kongen har en sak som er et problem med opplysning og veiledning, og hvis han har fiender som vil vinne seier over dem . Hvis han ser at han bygger en opplysning og vergemålet er verdig, vil han få mandat og autoritet, og han vil bli frelst fra sin fiende hvis han har en fiende . Og den som slår en ovn uten aske, han vil gifte seg med en kvinne uten noe godt ….
…Og Daniel sa: ~Den som ser en drøm og glemte den, er en av de fire tingene: hyppige synder, forskjellige gjerninger, svake intensjoner og skiftende stemninger .~…
…Fordelen med en klar, riktig drøm hvis vilkårene er oppfylt i henhold til det vi har nevnt, og det er pålitelig blant annet at forbruket er moderat og ikke fullt, og å spise hvitløk forstyrrer drømmen ….
…Penger Hvis du finner penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte enkle problemer, etterfulgt av mange gleder og et statsskifte . Hvis du betalte penger i en drøm, er dette et dårlig varsel . Hvis du fikk en gullmynt, forutsier dette generelle goder og gleder . Hvis du taper penger i en drøm, forutsier dette at du vil møte noen opprør i familiens omgivelser, og virksomheten din vil være vitne til noen fallgruver . Hvis du telte penger i en drøm og fant det mangelfullt, forutsier dette at du vil betale et beløp og vil være trist for det . Hvis du drømte om at du stjal penger, forutsier dette at du er i fare og at du bør veie trinnene dine . Å spare penger i en drøm symboliserer rikdom, rikdom og sjelefred . Hvis du drømmer om at du har kjøpt penger, forutsier dette at du vil leie noe. Hvis du ser deg selv i en drøm og ser på en sum penger, indikerer dette at rikdom og prestisje ikke er langt fra rekkevidden din . Hvis du drømte om at du fant en rulle med verdipapirer og at en jente ba deg om det, forutsier dette at en venn av deg vil forårsake ditt tap i din handel . Personen som så drømmen vil oppdage at han lever langt fra virkeligheten og ubevisst sløser med pengene sine . Denne typen drøm er en advarsel . Hvis du drømmer om at du har en overflod av kontanter, men det kan låne, forutsier dette at andre vil se på deg som en fremtredende mann, men de som nærmer deg vil oppdage at du er en leiesoldat og ufølsom . Hvis en jente drømmer om at hun bruker lånte penger, forutsier dette at hun blir fanget i bedrag og vil miste en verdifull venn ….
…Og den som forteller om noe i en drøm, hvis informanten er et av sannhetens mennesker, så er det han sa som han sa . Hvis det er en innrømmelse av ham selv, så er det å fortelle om det som blir avslørt for ham, og det er det samme som hans ordtak . Den som snakker i en ikke-industri, svarer på andre, saken er opp til ham selv . Hvis det er fra hans kunnskap og bransje, så er saken opp til spørgeren . Og den som har endret navn, attributt eller kropp, han vil motta godt og vondt av det han blir overført til og endret i det ….
…Lettelsen etter nød og nød 99 – – På autoritet fra Khalid bin Yazid Al-Azdi sa Abdullah bin Yaqoub bin Dawood til meg at han sa : Min far sa at Mahdi låste meg i en brønn og bygde en kuppel over den, og Jeg ble der i femten pilegrimer til arven etter al-Rasheed gikk, og hver dag fikk jeg et brød og en kopp vann. Han instruerte tidene for bønn. Da hodet til hodet til tretten pilegrimer kom til meg i søvne og sa : Vi er på Josef, Herre, så han førte ham ut fra bunnen av en hul og en sky rundt seg. Han sa : Jeg takket Gud og sa : Skjeden er kommet. Han sa : Jeg bodde og så ikke noe, så da årets hode kom, kom det. Den neste sa til meg : Måtte Gud føre ham til Faraj at han har noe hver dag i sin skapelse. Han sa : Så satte jeg opp en sirkel og jeg ser ingenting. Så kom den som kom etter året og sa : Må nødene jeg har gått i være en relativ lettelse, så han er redd, og den fremmede kommer. : da han ble Naudet, trodde jeg at jeg Oozn ba Vdly Li svart tau og fortalte meg : Jeg vil herde hans midt, og jeg gjorde Vokhrgeony da jeg møtte lys synkope optisk Vantlgulwa Pei introduserte en gratis på god og ble fortalt : fred på De troendes øverstkommanderende , sa jeg : Hils til de troendes overordnede og Guds nåde og velsignelse være over deg , sa Mahdi : Jeg er ikke i det. Jeg sa : Fred være med deg, øverstbefalende for de troende, og Guds nåde og velsignelser være med deg Å, Al-Hadi sa : Jeg er ikke med ham. Jeg sa : Fred være med deg, de troendes leder og Guds nåde og velsignelse. Han sa : Al-Rasheed, så jeg sa : Al-Rasheed. Han sa, Ya Jacob, Davids sønn, Gud ga ikke forbønn for noen, bortsett fra at jeg bar en jente for meg på nakken min i natt, og jeg nevnte at jeg bar meg på nakken din, og jeg falt for deg fra stedet jeg var i og jeg førte deg ut. Han sa : Hedret meg og nærmet meg setet mitt. Han sa : Da forkledde Yahya bin Khaled meg som om han fryktet at han overvant kommandanten for de troende uten ham, så jeg fryktet ham, så jeg ba om Hajj, så han ga meg tillatelse, og han bodde fortsatt i Mekka til kl. han døde der (1)….
…Når det gjelder hunden, tolkes den som en fiende, den som ser den, den er en fiende uten kraft, men han har medlidenhet med sin aggresjon og den kvinnelige ) En kvinne uten mening, den svarte hunden er en fiende til araberne, og den hvite hunden er en fiende av ikke-arabere ….
…Diskusjon av betydningen av incest. Har du sett at du har samleie med moren din? Eller så du at du har samleie med faren din? Så du at du Tjama datter? Eller så du at du har samleie med din bror, onkel eller onkel? Så noen av dere at han hadde samleie med broren sin? Det er rart at vi noen ganger ser motparten fornøyd med det de gjør med det ! Du kan til og med se en person du aldri kjenner, og du har sex med ham, så hva er forklaringen på denne saken? Er disse visjonene du ser mer eller mindre? Forteller du om det eller tier om det og frykter det? Har du noe å legge til disse temaene, gjennom personlige erfaringer eller spesialisert lesing? Er det hendelser knyttet til å se slike visjoner i deg? Og mange andre spørsmål? Denne tingen har ikke noe håp om å gjenta den, og derfor er samleie forskjellig, det kan være av en hyggelig og gledelig betydning, og det kan være det helt motsatte, men jeg liker ikke frykt og forlegenhet fra å se slike ting, og dette er poenget av hesten, og dette var det som fikk meg til å skrive om det her . Noen mennesker har samleie med incestuøse mennesker som rettferdighet og tilknytning til dem, og noen er fiendtlighet og uenighet, og noen er bevis på ekteskapet deres, og noen er et evangelium om å besøke Mekka …. Og så er ikke betydningen den samme, og vi finner noen som forklarer slike drømmer i en ekstrem forklaring av pessimisme , så Jeddah skiller seg fra en kvinne , eller tviler på Unleashed , eller tviler på søsterens ære ! Og slike mennesker hvis det ble sagt : Hvordan kan vi overbevise dem om å gjøre dem gale? Vi overbeviser dem om at personen refererer til kunnskap og ikke uvitenhet , og ved å fortelle ham : at visjoner ikke bryter med dem med en dom , de er formodende og ikke sikre på betydning , og vi forteller ham også at betydningen av din visjon er ikke nødvendigvis slik du forsto det , da det kan ha en helt annen betydning ….
…Moses, fred være med ham, den som ser ham i en drøm, for Gud den allmektige går til grunne av hans mektige og vil oppnå fra en avstand av ære og seier . Og visjonen om Moses, fred være med ham, indikerer kraften til dem som har rettferdighet og undertrykkelse av falske eiere, selv om det var en mektig konge eller en kjetterhøvding som ble ødelagt av den allmektige Gud . Den som så at han ble forvandlet til Mosebildet, fred være med ham, hvis han var en hersker og hadde en fiende som ville seire over sin fiende . Og hvis han ser ham som en fange, indikerer han at han overlever, og hans syn indikerer ødeleggelse av de mektige . Og den som så ham og var i en seierkrig, og hvis han var i sjøen på reise, ville han flykte fra havet og bli honnør, og se Moses, fred være med ham, indikerer barndommens trengsel, splittelse av foreldre og slektninger, samliv med konger og mektige, de rettferdiges ekteskap og å se fra dem underverkene ved ting fordi han er eieren av grønnsaker, fred være med ham og han ble vitne til et brudd. Skipet dreper gutten og bygger en vegg . Hans visjon indikerer reise til sjøs, og hans konsekvens er sikkerhet og fortjeneste . Og den som så Moses, fred være med ham, blant abstraksjonens mestere, tydet på en økning i hans indre i lys, forfremmelser og grader . Og den som ser pinnen til Moses i hånden, han vil få sitt store hjem og seier over sine fiender . Hvis han ble trollbundet, er magien til ham helt . Kanskje indikerte utseendet til Moses ‘pinne seieren til de troende og ødeleggelsen av de vantro ….
…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….
…Han fant farens penger gjennom en drøm 79 – og fra visjonen som skjedde, det Ibn al-Qayyim nevnte, er at Umair bin Wahb – må Gud være fornøyd med ham – kom i søvne og han ble fortalt : Kom til slike-og– slik og fra huset, grav deretter for å finne din fars penger, og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte ikke. Da reiste Amir seg fra søvnen og gravde dem, og du fant din fars penger , og hans far hadde begravet penger og døde og anbefalte det ikke, så Amir reiste seg fra søvnen, og han foraktet ham slik han befalte ham, så han slo ti tusen dirham og fornektet mye, så han betalte sin gjeld og forbedret tilstanden og tilstanden til hans husholdning og dette var etter hans sikkerhet, og den yngste av døtrene hans sa til ham : O vår Herres far, denne som elsket oss for sin religion, er bedre enn Hubl og trøst, og hvis det ikke var at han ville ha arvet disse pengene fra deg , men tilbad ham i noen dager. Ibn al-Qayyim sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani sa : Denne hadithen av Amir og utvinning av penger i en drøm er forbløffende enn det vi hadde, og vi så i vår tid i vår byen fra min far Muhammad Abdullah al-Baganashi var en rettferdig mann, kjent for å se de døde og spørre dem om fraværende og formidle dette til familien og deres slektninger til han ble kjent for det og mye av ham, så man ville komme til ham og klage til ham at Hamima døde uten testamente og har penger til å ikke lede ham til sitt sted, så han forbereder ham for godt og kaller Gud om natten for å se de beskrevne døde. Og han spør ham om saken Re med den ….
…Hva med å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, er det mulig? Hva betyr det? Er det alltid sant syn, enten sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, var en visjon som beskrevet i profetens biografi, eller var han annerledes? I å si eller beskrive; For eksempel, hvis en ung mann blir sett, eller med et hvitt skjegg, eller bruker klær som han ikke er vant til å ha på seg, eller han blir sett å bestille noen ting som strider mot den rensede sharia, som for eksempel ærbødelse av graver, avskjæring av livmor, eller drap, … og annet enn det jeg har bevist fra historiene og beretningene til de som så ham … ? Til å begynne med sier jeg at sendebudets syn, må Guds bønner og fred være over ham, er mulig, og det er et av de mest fremtredende eksemplene på den rettferdige visjonen. De to sjeikene kom ut av hadithen av Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Den som ser meg i en drøm, har sett meg, Djevelen imiterer meg ikke. . ] Og i en fortelling om ham : [ Den som ser meg i en drøm, vil se meg mens jeg er våken, eller som om han så meg mens jeg var våken, Satan vil ikke etterligne meg . ] I romanen : [ Den som ser meg så riktig ]. Men dette bør være en visjon i henhold til ett år og biografi av beskrivelser, så Imam Muhammad Ibn Sirin sa etter diskusjon før, [ fra høyre sett meg, har sett ] , : hvis han så i sitt bilde . Og denne imamen pleide å fortelle ham at han så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Beskriv meg hva du så. Hvis han beskrev et attributt han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Sa Ibn Hajar, og overføringskjeden hans er riktig . Derfor, den som ser sendebudet i strid med beskrivelsen, er ikke synet på synet, eller en sann visjon, men snarere en visjon som trenger tolkning. Denne tolkningen er relatert til betrakteren . Derfor sa noen lærde : Den som ser ham i sitt utseende og sin tilstand, er bevis på seerens godhet og fullkommenheten av hans autoritet og triumferer over dem som er imot ham, og den som ser ham i en skiftende tilstand, rynker pannen eller har en skinneben eller mangel på noe av kroppen hans, er bevis på seerens dårlige tilstand . Men det er ingen tvil om at den som ser sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uansett hvilken kvalitet det er, la ham være glad, og han skal vite at enten betydningen er god å bli indikert, eller ondskap er forbudt, og dette bestemte imam Ibn Hajar, må Gud nåde ham….
…Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….
…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…Og det ble sagt at den som så noe av dyret som spiste av høyet sitt, så den som tilskrev dyret til ham, spiser av pengene sine og krysset må krysse maten hvis det er til fordel, så er det ikke noe galt med det og pengene blir brukt på den som har rett til det, og hvis det ikke er til fordel, så mangler det penger i den grad det ble spist av dem ….
…Og noen av uttrykkene sa at en visjon om grøftingen er at barna skal disiplinere og at de voksne tar ut penger ….
…Når det gjelder skrivepenner, har de tolkninger. Den som ser at den allmektige Gud har lite i hånden, vil føde en dydig lærd, og det sies at det er en jobb, og det sies at kunnskap blir gitt av den allmektige ordtaket “ Kunnskap med pennen . ” Verset . Og hvis han ser ham skrive med det, går han i en stat og lindrer noe ….
…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….
…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….
…Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….
…Og den som tror at han fjerner sløret eller noen fjerner det fra det, tolkes ved å skille sin kone, enten ved skilsmisse eller død ….
…Og den som ser at en av tjenerne hans ranet og kappet tungen, så indikerer han ulykken på grunn av en kjær mann ….
…Den som ser at noe har nådd ham eller forlatt det, han skal tolke det vi har nevnt ….
…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….
…Eieren av frukthagen har verdiene til en kvinne . Og treskjæreren sladrer . Og eieren av kylling og fugler Nakhas slaver . Frukten tilskrives frukten som solgte den . Den som selger eiendom er bra for ham, og det er ikke noe godt i den for den som kjøpte den, og den som selger en slavejente, det er ikke noe godt i den, og det er bra for den som kjøpte den . Det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt ….
…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…
…Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, så gjør han en rettferdig gjerning som kreves av himmelen, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, har han flyttet fra denne verden til den. Hvis han ser at han har kommet til det for å gå inn i et individ som våkner av sykdommen sin, og den som ser at han har spist av frukten eller gitt det til ham av noen andre og spist av den, har han godt av et arbeid med arbeid Rettferdighet og den som ser at han er i den og ikke vet når han kom inn i den, da er han fremdeles en dyrebar velsignelse i denne verden, og den som ser de som bor i den eller hennes to sønner, så er det fra rettferdighetens handlinger i saken og den som ser at han har nøkkelen til paradis i hånden, da dør han av monoteisme…
…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….