…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Solen er i en drøm den største kongen, kalifen, faren eller prinsen . Og den som ser at han forvandles til solen, han skal kastes som konge . Og hvis han treffer solen som henger av en kjede av verge og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og nærmer seg den, vil han få kongen en velsignelse og penger, og styrke og støtte, og hvis han skinner på strålene, vil han bli velsignet med et flagg som er nevnt i de to . Hvis han henne, Safia Munira og han var en guvernør som fikk makten i sitt mandat, og hvis hun reiste seg i huset hans, giftet han seg, og hvis en kvinne henne, giftet hun seg, og hvis han henne, ville en kjøpmann tjene på hans handel . Og sollys er kongens stolthet og hans rettferdighet . Hvis han solen treffe høyden til å snakke med ham kalifen, vel som månen . Og hvis han solen stige opp på hodet, ville han motta en alvorlig sak, og hvis den steg opp på føttene, ville han ha fått mye dyrking, og hvis han at den hadde steget på magen, ville han ha spedalskhet, og hvis det dukket opp på brystet, ville han være syk . Og den som ser at solen har gått ned mens han er bak den, han skal dø . Og hvis han ser solen brenne ut av den, og stjernene brennes rundt den, da vil kongen drive ut sitt følge . Hvis han ser at solen er rød, er det korrupsjon i hans rike, og hvis han ser at den gulner, blir han syk, og hvis den blir svart, vil han seire . Hvis han ser at hun er fraværende, har saken som han ber om gått over . Forræderiet fra solen, det forråder kongen . Og hvis solen falt på bakken, ville faren hans . Og hvis han ser at solen har stått opp i huset, vil han oppnå ære, ære og ære . Og den som ser at han svelger solen, han skal dø . Hvis han ser solen endret seg fra sin tilstand, faller oppløsningen . Hvis han ser at solen stiger opp fra solnedgang, indikerer det at skjulte ting ser ut, og hvis han er syk, blir han kurert, og hvis han er på reise, vil han komme tilbake . Hvis en person ser at solen er mørk, er det et dårlig tegn for alle mennesker, noe som indikerer arbeidsledighet, sykdom eller nød . Hvis han ser solen synke ned i sengen og true ham, indikerer det alvorlig sykdom . Og den som ser at solen har kastet lys på ham, han vil følge kalifen . Og hvis solen ble varm, ble den truffet av sultanen . Hvis han ser at han flykter fra solen, flykter han fra sin kone, fra autoritet eller fra skade . Og hvis han skyer som dekket solen, skjedde det en ulykke med kongen . Hvis solen stiger opp på bakken, er det et tegn på tørke eller svie . Kanskje var solen en verden å veilede . Og hvis han en formørkelse i den, eller akkumulering av støv eller røyk på den, ville det være bevis på en ulykke med sykdom, bekymring, uklarhet eller nød . Kanskje hennes fravær indikerte at fangen ble returnert i fengsel etter løslatelsen . Og den som ser sol og måne i alle retninger, han vil bli rammet av frykt eller nederlag . Og den som ser at han har dyrket solen eller månen, han begår en alvorlig synd . Kanskje indikerte solen næring, veiledning, etter sannheten og helbredende sykdommer, og kanskje indikerte det reise . Og kanskje solen indikerte navnet sitt som Shams al-Din, som fullmåne indikerer Badr al-Din . Å se sol, måne og stjerner er bevis på trengsel, fengsel eller misunnelse fra familien . Og da han solen indikerer lampen, fordi Gud den allmektige sa : ( Og han gjorde solen til en lampe ). Solens oppgang fra solnedgangen er et tegn på frykt og angst, og sultanens autoritet over soknet, eller innkomsten av fraværende eller frafall fra religion og umoral fra de angrende . Og den som så at solen brente jordbruket eller dets varme skadet mennesker, dette indikerer sykdommer, epidemier og undertrykkelse fra de eldste . Se også månen ….

…Ibn Sirin sa at oksene skal tolkes av ikke-arabere, og hvis det er mer enn fjorten kyr, skal de tolkes i krig, og hva som er mindre enn det, skal tolkes som en krangel ….

Og den som ser at han kaster sverdet og bryter det, blir det tolket av faren eller onkelen eller den som tar deres plass, og alt han ser i det fra Zayn eller Shin, han skal også tolkes i dem og visjonen om å bryte sverd glimt skal tolkes av morens eller tantens d, det som sees i sverdprofilene til Zain eller Shin blir tolket i dem ….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skaltil kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

Og hvis han ser at han har kommet tilbake fra inntrengerne etter erobringen, indikerer han helse og sikkerhet og oppnår ønsket, glede og glede. Hvis han er fraværende, vil han komme tilbake med godt og trygt, og hvis han er syk, vil den allmektige Gud helbrede ham ….

Og den som ser at han trakk ut penis, setter den på plass og kommer tilbake som den var, vil han få et barn til å , og Gud vil gi ham noen andre som tar hans plass ….

…Hvis en kvinne ser at morsmelken hennes har kommet tilbake til halsen, er det nød ….

…Den som ser en ulykke i den, han vender tilbake til den, og når han er sterk og standhaftig, er han prisverdig ….

Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Hvis han at han hadde en bolle med grøt i hendene å spise av, har livet hans gått like mye som han spiste av det, og livet hans forblir like mye som det som er igjen av vassen, indikerer vassen opprinnelig menneskets liv ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han de, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : den er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : den er absolutt ekteskap, fordi den de trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han de og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin d, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er d fortalte ham at han ikke har dd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den de er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, går prisen på maten opp . Det den de personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en d person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de de, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en d, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen de, ville landet bli ødelagt, og omvendt . den er anger fra en stor synd . Og den som ser at han de mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er d, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten at han hadde giftet seg, ville han . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes d indikerer fiendenes d . Og den som ser at han er blant et dsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en d person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en d person at han lever, han skal leve for ham en d sak . Hvis han ser den de opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han at ansiktet hans var svart, de han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de de, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de de til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de de noe som kan spises eller drikkes, det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den de og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den de har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de de er et langt liv, og å ta fra de de er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de de, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent d, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en d person og personen i synet er syk, indikerer det hans d . Og den som ser at han gifter seg med en d kvinne og ser at hun lever, da skal de levende . Og den som ser at den de gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de de blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en d person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en d person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en d person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de de, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de de mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en d person og forteller ham at han aldri r, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans r, forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dd og er syk, han er hans d . Og den som ser at hans kone r, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de de, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en d person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de de kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte den plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes d, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens d indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes d er mangelvare, konens d er en verden som forlater og barnets d en mannlig forstyrrelse . Og de des bønner for de de er ugyldige handlinger . Å se de de polyteistene i en drøm er fiender ….

…Al-Wind : betegner autoriteten i seg selv for sin makt og autoritet over skapningene uten dem, med deres fordel og skade . Kanskje det angav kongen av sultanen, hans soldater, hans ordre, hans ulykker, hans tjenere og hans assistenter, og hun var en tjener for Salomo, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager, skadedyr og skadedyr fordi de skjedde da de raset, og de mange trærne som falt og druknet fra skip i dem, spesielt hvis det var en veps, og fordi det var vinden som gikk til grunne, kom den tilbake med den , og fordi det er en vind som ikke pollinerer . Og kanskje indikerte vinden fruktbarhet, levebrød, seier, seier og gode nyheter, fordi Gud den allmektige sender dem gjennom hendene på Hans barmhjertighet og skåner skip som kjører etter hans befaling, hva med dem hvis de kommer fra pollenvind, når de kommer tilbake fra dem fra plantens og fruktens godhet, som er guttedag og han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa. : ~Jeg erobret ungdom og omkom . Han kom tilbake med hornet .~ Og araberne kaller aksept for guttedag fordi det tilsvarer vepsen, og hvis aksept og hornet ikke ble utledet, bortsett fra ved navn, er det tilstrekkelig . Kanskje indikerer vinden sykdommer og sykdommer og raseri hos mennesker, som forkjølelse og hodepine, og blant dem er det folk sier om at dette er en rasende vind, fordi det er en sykdom skapt av Gud den allmektige når en vind blåser og luft skiftes. eller atskilt . Den som ser en vind som bærer den og bærer den uten frykt, frykt, mørke eller tåke, eier han mennesker hvis det er passende for ham å gjøre det, eller han går over dem og de gjør narr av hans tjeneste med ære, eller han reiser i havet intakt hvis han er fra folket i den eller som håper ham, eller hans industri blir brukt hvis den var treg . Eller under ham en vind som bærer ham og løfter ham, og gir næring hvis han er fattig, og hvis han løfter den opp og går med den, blir den dratt bort og han er redd og forferdelig angst . Eller det hadde mørke, støv, forstyrrelse og sans, og hvis det var i et skip, ble det skadet av det, og hvis det var i en sykdom, økte det av det, ellers vil det bli rammet av jordskjelv og ulykker, eller det vil gå ut i den, eller sultanens eller herskerens kommando ender i den til det han nådde i en drøm . Hvis ikke noe av det ble rammet av en støvete oppvigling med vind og forstyrrende jordskjelv . Hvis han i fall ser vinden rive trær og ødelegge vegger, eller flyge mennesker, dyr eller mat, er det en generell plage blant mennesker, enten en pest, et sverd, en oppstandelse, et raid, en fangenskap, en affære , en urettferdighet og lignende . Hvis den generelle vinden var stille eller fra pollenvind, hvis folket var i urettferdighet, nød, epidemi eller beleiret av en fiende, endret forholdene deres, deres saker flyttet og deres bekymringer ble lettet . Giftvind er varme sykdommer . Og vinden med gult er en sykdom, og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Og den som bar vinden fra et sted til et annet, han traff en hersker eller reiste en reise hvorfra han ikke kom tilbake, for Gud den allmektige sa : ~ Ellers vil vinden falle med den på et sted langt borte .~ Vindens fall på en by eller hær, og hvis de var i krig, omkom de, og den myke og klare vinden er god og velsignelse, og den stormfulle vinden er sultanens undertrykkelse, og vinden med støv er et tegn på krig ….

…Det er i en drøm ulydighet og urettferdighet . Og den som ser at han ble slaktet, skal søke tilflukt hos den allmektige Gud . Og den som ser et folk drept, dette er et godt bevis på at det som er seende er fullkommen . Og den som i søvne ser at han slaktet en annen person, eller at en annen slakter ham, dette indikerer at ting også er perfekte . Og den som ser noen bli slaktet av en slakter, vil den slaktede motta godt fra slakteren, og hvis han blir fengslet, vil han motta absolutt, og hvis han er redd for å oppnå vår sikkerhet, og hvis han er besatt, vil han være frigjort, eller en fange blir forløst, eller en prins, vil han bli lagt til i sin tilstand . Og den som ser at han slakter en person, undertrykker han ham, vel som alt som ikke er tillatt å slakte ham, for den som gjør galt, er gjenstand for det . Og den som slakter noen av hans mahramer, han forsømmer sin skjebne og avbryter den, og hvis en slave blir slaktet i en drøm, skal han bli frigjort . Og den som var bekymret og så at han var blitt slaktet, hans angst vil bli løslatt . Slakting er ekteskap, den som slakter bevis på kvinner som duer og søyer, vil gifte seg . Og den som slakter noe fra ryggen, han vil bringe det i bakgangen . Og den som ser en slaktet person som ikke vet hvem som har slaktet ham, er en mann som oppfant ketteri eller avla falskt vitnesbyrd om halsen . Når det gjelder den som slaktet faren og moren, skulle han forhindre ham . Hvis han det . Han slaktet en ung gutt som stekte, og grillen ble ikke tilberedt, fordi urettferdigheten er til hans far og mor . Og hvis en person ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til den som drømmer, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke klarer å gjøre, og denne bæreren krever det kravet . Og hvis hodet til den slaktede er med ham, skal han tas med det og ikke bli bøtelagt, og boten er på den som begikk det, men det gir ham en illusorisk byrde . Og den som ser at en mann er blitt slaktet eller et folk slaktet, de er villfarelser og har luner og nyvinninger . Den som ser at han slakter seg selv, er hans kone fra det forbudt . Hvis slaktens blod kommer ut, er det urettferdighet og ulydighet, og hvis det ikke kommer noe blod ut, er det et forhold og en verdighet ….

Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….

Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…

…Hvis han som om den de personen sa til ham: ~Du vil på et slikt tidspunkt,~ er hans ordtak sant . Hvis han som om han fulgte en d person og ikke kom inn i et hus med ham, eller gikk inn og deretter gikk, nærmer han seg den og slipper unna ….

Og den som ser en skilpadde på et sted, en vei eller en dump, det er en verden som fører til den ….

Og den som ser en landsby som har tatt dyrene sine, kuttet ned trærne eller beitet dyrkingen, dette indikerer fattigdommen til folket og forstyrrelsen av deres anliggender, og visjonene om å forberede landsbyene fruktbarhet og velsignelse, vel som å vanne dem og vanning dem ….

Og den som så at hodet hans var på hans vegne, og han gjorde det, han ville ha penger til gjeldene og bli tilgitt hvis han var syk ….

…Hvis han stillingen som dommer . Og han vant panikk og rivalisering . Og det ble sagt, gjenstand for dom, dommere, talere, kjennelser og lærere av sunnahs, lover og vedtekter i visjonen, noe som indikerer uro, tristhet og bortkastet mye penger i alle mennesker, og utseendet til skjulte ting . Og indikerer sykdommen på havet ….

Og hvis han en okse slaktet på et sted eller i et hus, deler de kjøttet av det, er det en ulykke for en enorm mann som dør og deler pengene sine, vel som en kamel, en vær og en kalv, og hvis han slaktet noe av det på en annen måte enn dette og hans kjøtt kom til hans kapasitet eller mat, ville han ha levebrød hvis han spiser det og har penger han eier ….

Og den som ser at han er kronprinsen, utfører han rikets spørsmål og ser prinsens slør stå opp, finn dem i årsakene til politikken . Og da de dem sitte, ble de i den ….

Og den som ser at han var blind, ser da, da blir han ledet til sannheten . Noen av dem sa at denne visjonen tolkes i syv aspekter: anskaffelse av gjeld, penger, barn, innsikt, veiledning og kur mot sykdom, og noen av tolkene sa at å se blind indikerer fremmedgjøring, for han, fred være med ham, sa : Den fremmede er som en blind, selv om han ser ….

Og det ble sagt at den som så seg selv som en soldat, ville bli rammet av tristhet eller tap . Hvis han var syk, de han . Og det ble sagt at hvis han en tjener som om han var en soldat, ble han plaget av ære og verdighet, og hvis han som om han hadde bekreftet navnet sitt i en domstol uten å bli soldat, ville han være nok til å leve uten skade eller motgang….

Og den som ser fra volum av historiene til konger eller leser noe fra dem, skylder på ham for hans handlinger ….

…Ibn Sirin sa at visjonene til tawasheh av ethvert kjønn var en indikasjon på godhet og rettferdighet, og det ble sagt at tawasheya ble uttrykt av engler eller av gode ….

Og den som så at en konge trakk et sverd i midjen, tolket han innhenting av makten og håndhevelse av en ordre fra kongene, og hvis han ga ham et sverd, indikerer det at makten er oppnådd og penetrasjonen av en ordre fra kongene, og den som så at en konge trakk et sverd i livet, tolket han for å oppnå makt og seier og kan føde et barn og den som ser at sverdet hans skinner, og Abu Said, forkynner, sa: “Sverdets Qibiya skal tolkes som et barn ….

Og hvis pasienten ser at han er frisk tilbake mens han snakker med folk eller snakker med ham, er han uskyldig og en kur vil oppstå ….

Og den som ser at han gikk på en vei og ser en pomp og kommer tilbake på grunn av ham, forplikter han det som skjer med ham som en mangel på hans religion ….