…Hvis han ser kunnskap i drømmen, indikerer det hans omvendelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og det er kunnskap for timen, så hvil ikke med den .~ Kunnskap om en kvinne er en mann . Og kunnskapen som tilskrives den asketiske verdenen, hvis den er rød, er den en lettelse og glede . Og hvis den er svart, blir den sett fra den . Og sorte flagg ble sagt å indikere generelt regn, hvite flagg indikerer regn, og røde flagg var krig ….

…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….

…Og den som ser svart vann i huset sitt, da er det ødeleggende for huset, og å drikke det indikerer blindhet, og stinkende vann er forbudte penger ….

…Og den som ser at han drepte en elefant, det skal tolkes ved å drepe en konge i egne hender eller av ham, eller ved å åpne en beleiring ….

…Og den som ser at han har drept en muldyr, han vil finne penger ….

…Og den som ser at han drepte en tiger, han vil flykte fra sine saker, og det ble sagt at han er en fiende som ikke er i fiendene som er strengere enn ham, og hans tolkning i alt som en person ser på som en løve, men mer alvorlig i fiendskap ….

…Og den som ser at han har drept en hjort, han vil bli frastøtt av en kvinne ….

…Og den som ser at han rir på en bjørn eller dreper den, han vil seire over sin fiende, og det ble sagt at bjørnen tolker en person som er annerledes i alle saker og tolker den som en tolkning av noen monstre ….

…Og den som ser at han ble drept av bekymring, det indikerer ødeleggelsen av en stor fiende ved hans hånd ….

…Og den som ser at han drepte et flått, så erobrer han også en person, og det ble sagt at flåtten er en person som fyller magen, er forbudt fordi flåtten ikke har noe å spise unntatt blod ….

…Al-Kirmani sa: ”Den som så at han drepte en kvinnelig feniks, dette indikerer at han har giftet seg med datteren Bakr ….

…Og den som ser at han drepte en lus, så skader han tjeneren sin, og det ble sagt at den som så en eller to lus mens de kjempet, han ville tolke krangel når han prøvde det ….

Og den som ser en ravn på magisk tid, henger på et tre, det indikerer ulykke og nådens bortgang ….

Og den som ser en ravn over sin kone eller stiger opp med henne på sengen sin, han skal tolke en umoralsk mann som blander seg med sin kone ….

…Olivenkråke Hvis du ser en olivenkråke, betyr dette dårlig helse og krangel . Hvis du fanger olivenkråken vil oppveie de listige fiendene . Hvis du drømte om at du drepte en, vil en omstridt eiendom komme til deg ….

Og den som så en ravn i huset hans, hans visjoner indikerte angrepet fra en person fra sultanen Badrah og sviket fra en mann med ham i sin kone, og ravens ord alvorlig tristhet fulgt av glede, og hans ord ble sagt å være en dårlig gutt og hans kjøtt ble truffet av penger på siden til tyvene ….

…Og den som ser at han har gitt ham en regnbuekråke, han kan slå et øyeeple ….

…Og den som ser at han hørte en kråkebuk en gang, da er det prisverdig, og den som ser at han hørte det to ganger, hører det tre ganger, det indikerer gode nyheter, og hvis han hører det fire ganger, indikerer det tristhet og sorg, og hvis han hører det mer enn det, så indikerer det godt ….

Abu Saeed, predikanten, sa at den hette kråka er en av de avskyelige tingene, og kanskje det var forbudte penger, og kanskje han var en arrogant og utuktet mann fordi profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kalte det umoralsk, og ravens syn var på et uforberedt sted ….

Og den som ser at han jakter på en ravn, så gjør han noe for at han vil få bytte fra ham, og det er falskt ….

Når det gjelder det sorte frøet, er det fra bekymring og sorg, og å spise det gir penger og gir det til noen, tyder på en krangel med ham, og det ble sagt at det å se kornene, kokte eller ukokte, er og er sorg, og deres avfall på bakken er uttømming, bevaring og besparelse i form av setningen indikerer overdrivelse av prisen ….

…Og den som så at han rørte ved den svarte steinen, det ble sagt at han fulgte en imam fra folket i Hijaz . Hvis han fjerner den svarte steinen og bruker den som sin egen, er den unik i religion med kjetteri . Og den som ser som om han fant et tre etter at folk mistet det, setter det på plass, dette er synet til en mann som tror at han har rett veiledning, og alle mennesker er i feil ….

Og den som ser at han strippet Zags hud, han driver hor med en merkelig kvinne ….

…Det svarte frøet indikerer i en drøm at en person lider av helse og velvære i kroppen sin ….

…For Hooded Crow : En arrogant og arrogant mann i sin gangart, og han er en metamorfose, eller han er en løgner, lidenskapelig mann . Og det ble sagt at den som fanger en ravn, får forbudte penger i utroskap med arroganse, og den som fanger en ravn eller får det, det er falsk bedrag . Hvis han ser at han har en ravn med jakt, jakter han forgjeves . Og som snakket med en kråke, han ble fortvilet av det og gikk da bort fra ham . Og den som spiser kråkekjøtt, han slo penger fra tyver . Hvis han så en ravn ved kongens dør, ville han høste en forbrytelse som han angret på eller drepte sin bror, så angret han, for Gud den allmektige sa : “ Gud sendte en ravn for å ransake jorden. ” Og den som ble riper av ravnene med klørne, han omkom med en sterk forkjølelse, eller en voldsom nabo led mot ham, og han led smerte og smerte . Og det ble sagt at ravnen er en guide til langt liv . Prins Nasr bin Ahmed så ham som om han satt på sengen sin, og en kråke kom og klikket på hetten hans med nebbet, og det falt fra hodet hans, så han gikk av sengen og løftet hettene og la den på hodet , så han fortalte om sin visjon om livet til Nisaburi og sa : En mann fra din husstand vil komme ut for å konkurrere med deg i din besittelse, så kommer saken tilbake til deg. . Så det ble foreslått for ham at Abu Ishaq al-Samani forlot og forvirret saken, så vendte han tilbake til ham . Noen av dem så ut som om en kråke var på Kaaba, så han gjentok Ibn Sirins visjon og sa : En umoralsk mann vil gifte seg med en hederlig kvinne, og pilegrimene vil gifte seg med datteren til Abdullah bin Jaafar bin Abi Talib . Å se en kråke på et uforberedt sted, og hvis han så en ravn i huset hans, indikerer det en mann som forrådte ham i sin kone, og indikerer også angrepet fra en person fra sultanen i huset hans ….

…En kråke er i en drøm en stor, stor, tålmodig mann eller en beundrer av seg selv gjerrig . Og den som ble krave, fikk forbudte penger . Og den dømte kråka . Og den som ser en ravn snakke med ham, han vil skaffe seg et umoralsk barn, og Ibn Sirin, må Gud den allmektige være nådig med ham, sa : Snarere, han øser en alvorlig ulykke og løslater ham deretter . Og kråken indikerer atskillelsen mellom kjære og fremmede . Og den som så at han spiste kråkekjøtt, tok penger fra tyvene . Og den som ser en ravn som klør den, han vil omkomme i ekstrem kulde og vil lide smerte . Han som ga en ravn, var fornøyd . Og Hooded Crow betegner levetiden til kråken . Og den som ser en ravn falle på Kaaba, det er en umoralsk mann som gifter seg med en hederlig kvinne . Og den som ser at en ravn ble født for ham, da er han øyeeplet . Og den som så kråker i huset hans, ville tjene penger og kjærlighet til slutten av livet . Og kråka er en forrædersk kriger, og kanskje et tegn på iver i pensjonen . Og kanskje han indikerte skjulte skjulte ting på jorden og begravde de døde, sa den allmektige : ( Så Gud sendte en ravn som søkte jorden for å vise ham hvordan han kunne skjule sin brors lidelse ) , og kanskje indikerte ravnen fremmedgjøring og pessimisme med nyheter, bekymringer og fornærmelser . Og plantekåken betegner mannen blandet med godt og vondt . Og kråken er en løgner, lidenskapelig person . Og den som ser en ravn i huset sitt, det er en umoralsk person på det stedet . Og den som ser en kamuflert kråke, ser noe han undrer seg over i sitt våkne liv . Og den som ser en ravn et sted, en fremmed dør . Se også skjegget ….

…Al-Kalb : Dens tolkning var forskjellig. Noen av dem sa at han er en slave, og det ble sagt at han er en tåpelig tyrann som bjeffer . Og løvene er arabiske, og han er en svak fiende med lite ridderlighet, og hunden er en elendig kvinne, så hvis bittet hans blir hatet av henne, og hvis en hund river sine klær, så river en ond mann utstillingen . Og fra å spise hundens kjøtt, så det ut for en fiende som slo av pengene sine, og drakk melken sin av frykt og av en polstring av hunden, så hunden på den tiden er en venn som søker hjelp og søker hjelp fra den , og hunden peker på vakten. Og hvis han hadde en fiende eller motstander som forbannet ham eller undertrykte ham, og hvis han hadde en slave som forrådte ham, eller en vokter av hans forræderi, og hvis det var i sultens tid, fikk han noe fra ham, så til omfanget av bittet og smerten, ville han få det . Og hunden er en elendig kvinne av dårlige mennesker . Valp : født elskelig, svart valp Saddh på familien sin . Og det hvite av hans tro, og det ble sagt at hundens valp er en bastard, en mann hvis folk er tåpelige av utukt, og hunden er en tull, og en gjeterhund er penger han mottar fra en høvding, og hunden er en urettferdig fiende, og den veldefinerte hunden støtter eieren over sine fiender, men han er sordid og har ingen ridderlighet . Det ble sagt at eieren av denne visjonen oppnår kraft og tilstrekkelig levetid, og noen av dem sa : I tolkning indikerer hunder skade, elendighet og sykdom . Og fienden, unntatt på ett sted, og det er han som tar leker og brask, for det indikerer å leve i glede og glede, og vannhunden er et falskt håp og noe som ikke blir oppfylt . Og alle typer hunder indikerer et ondskapsfullt folk . Og det ble fortalt at Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, så i sin søvn året for erobringen mellom Mekka og Medina, at Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham, kom fra Mekka blant hans følgesvenner, så en hund kom ut over dem, og da de nærmet seg henne, la hun seg på ryggen, og da legene hennes strødde med melk . Han fortalte om sine syner til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Hunden deres gikk, og han tok imot en dirham, og de ber deg om dine slektninger mens du møter noen av dem, og hvis du møte Abu Sufyan bin Harb, ikke drep ham . Og den som forvandler en hund, Gud lærte ham en stor kunnskap og stjal den fra den, for den allmektige sa : ~Og fortell dem nyheten om ham som er kommet, og vi skal skilles fra dem .~ Det ble fortalt at en mann så at hans kones skjede hadde to hunder som gnagde, så han fortalte synet på en kryssing og sa : Dette er en kvinne som ville barbere seg, så han unnskyldte elgen, så hun kuttet ham med et par av en saks, og mannen kom hjem til ham og palperet konas skjede, og han fant saksen ….

…Og det ble sagt at den som så at han var i en grop, ville bli drept eller planlagt med ham, fordi Gud den allmektige sa: “Han sa blant dem: “ Ikke drep Josef og kast ham i fraværet av gropen . ”…

…Den som ser at han dreper seg selv, vil gjøre det godt og omvende seg oppriktig, for Gud den allmektige sier : “ Omvend deg til rettferdige og drep dere selv . ” Verset . Og den som ser at han blir drept, han vil forlenge livet . Og den som ser det som om han har drept en person uten å bli slaktet, de drepte vil bli velsignet med det gode . Det grunnleggende prinsippet er at slakting når det ikke er tillatt å slakte er urettferdig . Hvis han ser at han har slaktet en slakting, så døm slakteren til å gjøre feil på det slaktede i sin religion, eller begå en ulydighet mot ham . Når det gjelder den som dreper eller navngir en morder og kjenner drapsmannen, vil han motta god, sang, penger og makt . Dette kan bli påvirket av drapsmannen eller hans partner, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den som dreper en ugjerning, har gjort oss til en hersker for sin hersker .~ Selv om det ikke er kjent morder, er det en mann Cavour som er Hamlet på evnen, enten Kafr El – Din eller Kafr nåde, verset : ~ mannen drepte Okfarh ~ og så halsen kutte ikke vet om slakt, det er mannen som har oppfunnet. en kjetteri eller imiterte nakken sin falske vitnesbyrd og regjeringen og bruke . Når det gjelder den som slakter sin far, mor eller sønn, må han forhindre ham og bryte mot ham . Når det gjelder den som slakter en kvinne, må han bytte henne . På samme måte, hvis et kvinnelig dyr blir slaktet, og han har samleie med en kvinne eller bortskjemt en førstefødt, og den som slakter et hanndyr bak det, slakter han, og hvis han ser at han slaktet et barn og grillet et barn og ikke kokte , så er uretten i faren og moren . Hvis gutten er et mørkeemne, blir han gjort urett i sin rett, og det kalles stygt, akkurat som ilden kom fra kjøttet hans og det ble ikke kokt, og hvis det var det som sies om det, ville grillen gjøres . Hvis gutten ikke er i det som blir sagt om det og blir gjort urett av det, er det for foreldrene hans, for de blir undertrykt og kaster løgn, og folk florerer i dem, og alt dette er ugyldig så lenge brann koker ikke . Hvis han ser gutten slaktet med grilling, er det da gutten når nivået på menn . Hvis familien hans spiste av hans kjøtt, ville han få dem fra hans godhet og gunst . Hvis han ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til visjonens person uten hode, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke er i stand til å gjøre, og denne bæreren krever det kravet, og ber ham om pengene hans som er tunge av vekten av det slaktede, hvis han kjenner ham, så er han seg selv, og hvis han ikke kjenner ham, og han var en gammel mann, så tar han ham med en venn Og han kreves å betale en bot basert på vekt og letthet . Og hvis han var en ung mann, tok han en fiende og var forelsket . Hvis hodet til den slaktede er med ham, får han kall til bønn, og han blir ikke bøtelagt, og boten er på eieren, men det vil gi ham en illusorisk byrde . Hvis kongen ser at herren hans drepte ham, vil han sette ham fri . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en kvinne drept midt i huset hennes, forstyrret på sengen hennes . Ibn Sirin sa til ham : Denne kvinnen skulle hatt et ekteskap på sengen sin den kvelden . Mannen var en bror og mannen hennes var fraværende, så mannen reiste seg fra Ibn Sirin mens han var sint på søsteren med en skjult ondskap, så han kom til huset hans og fant søsterens slavejente, og hun brakte ham en gave og sa : Min herre kom i går fra reisen . Så mannen gledet seg, og han fjernet sin sinne . Og en kvinne Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om jeg drepte mannen min med et folk . Han sa til henne : Du bar mannen din til synd, så frykt Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet . Hun trodde . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg hadde drept en gutt og brakt ham til live . Han sa at du ville urette denne gutten ved å kalle ham til noe forbudt, og at han ville adlyde deg ….

…Og det ble sagt at den som så at han drepte seg selv, vil bli velsignet med omvendelse for den allmektige som sier: ~ Omvend deg til dine rettferdige, så drep dere selv .~…