…Blant drømmene til konger er også visjonen om Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir nevnte det i sin tolkning i en lang historie fortalt på myndighet av Sa’id Ibn Jubayr, der Ibn Bakhtasar sa at det var nok. Hun gikk ut mellom to paneler og skrev deretter to linjer, så han kalte prestene og lærde, men de fant ikke kunnskap for dem i det, og moren sa til ham : Hvis du kom tilbake til Daniel den statusen han hadde fra din far Han fortalte deg det , og han hadde tørket det opp, så han ringte ham og sa : Jeg returnerer deg fra min far, så fortell meg hva er disse to linjene? Han sa : Når det gjelder deg å returnere min stilling fra din far, trenger jeg ikke den , og når det gjelder disse to linjene, vil du bli drept i kveld , så jeg går ut av hele palasset og befaler at det skal låses, så dørene er lukket for ham, og sikkerheten til folket i landsbyen gikk inn i seg selv med et sverd, og han sa : Den som kom til deg bak Gud, drep ham, og hvis han sier jeg Så og så , og Gud sendte magen til ham , så han begynte å gå til det var halvveis i natt, og han falt og sovnet, så varte magen ham, så han gikk og den andre sov, så han kom tilbake og våknet med ham og sa til ham : jeg er så og så ….

…Og Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at han drepte sin sønn, må Gud gi ham en tillatt bestemmelse, fordi Gud den allmektige sa: ~ Ikke drep barna dine av frykt for å ødelegge dem , ~ og det ble sagt at hans sønn var gjort urett for penger og verdens ære ….

…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag ​​og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….

…Når det gjelder blod, er det en ødelagt og skjult fiende at en person ikke føler på tidspunktet for sin smerte, og den som ser noe av det, la ham beskytte mot de som tilskrives ham og drep ham med seier og spis det, han vil spise fiendens penger, og kanskje hatet han å spise dem av noen av uttrykkene, og Gud vet best ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….

…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at en kråke snakket med ham, det indikerer at noe godt vil skje fra en fremmed, eller han hører gode nyheter .~…

…Når det gjelder Alzag tolkes det som en kråke, men det sies at det er en indisk slavejente ….

…Den ukjente fuglen er en indikasjon på dødsengelen, hvis den henter en rullestein, et blad, en orm eller lignende og flyr med den til himmelen fra et hus der en syk person og lignende døde . Han kan referere til den reisende som så ham falle på ham, og han kan henvise til arbeidet til den som så ham på hodet, på skulderen, på fanget eller på nakken, for den allmektige sier : “ Og alle personen har bundet fuglen sin i nakken, ”som betyr sitt arbeid, og hvis det er hvitt, er det rent, og hvis det er farget mørke, er det arbeid forskjellige ikke – nett, bare for å ha en gravid kvinne, fuglen var en mann gutt det, selv om kvinne er en jente, har historien bodd og bodd hos ham, og han fløy var lite å bo . Når det gjelder kyllingen som ikke spiser seg, gyter den på den som bærer den, finner den eller tar den, med mindre den har et lam, så det er et barn, og det samme er hvert eneste dyr av dyret . Når det gjelder den største fuglen og dens syvendedeler . Det er et tegn på konger, presidenter, folk med rikdom, lærde, folk med rikdom og rikdom, og når det gjelder åtselseter som kråke, ørn, honningdugg og murmeldyr, så er de umoralske, tyver eller onde eiere, og når det gjelder vannfuglene, de blir overvåket, de har oppnådd ledelsen på to måter, og de handlet mellom to makter : vannets autoritet og luftens kraft, og kanskje indikerte det at menn reiser på land og sjø . Og hvis de hørtes, stønnet de og gråt, og hva fuglene synger eller sørget over, de sang og noah, mann eller kvinne . Når det gjelder de minste fuglene, som spurv, ryper og nattergaler, er de små gutter : og fuglegruppen er den som eier den eller har penger, dinarer og autoritet på den, spesielt hvis han bryr seg om den, spiser det, eller tildeler det ….