…Og den som ser hodet hans er stort, så er han en økning i pengene sine, og hvis han er president eller en stilling, så en økning i pompen, og hvis det ikke er noe annet, så er han i alle fall bedre, og den som ser at hodet hans er mindre enn det motsatte er tilfelle ….

…Og den som ser at han eier et stort ukjent land, det er dårligere enn omfanget av landet, og det kan være sikkerhet fordi folk ble skapt av det, og kanskje det var kona til mannen fordi hun brøytet ….

…Og den som ser en stor slange, tolkes med stor fiendtlighet ….

…Og hvis han ser sin egen inhabilitet som stor, så vil han seire med konas penger, og han vil lide av det ….

…Og den som ser at han sitter i reiret til en stor fugl, han vil søke tilflukt hos en mann med stor skjebne, og han vil få godt og ha nytte av ham ….

…Hvis du vandret i en drøm i et palass eller beundret luksusen, forutsier dette å øke dine evner og gode omdømme, og du vil motta en prestisjetung posisjon . Hvis du ser og hører vakre menn og kvinner som snakker og danser i et palass, forutsier dette at du blir fortært av et nytt nyttig og lykkelig selskap . Hvis en gjennomsnittsjente drømmer om at hun deltok i en fest med folk i sin klasse i et palass, forutsier dette at hun er i ferd med å gifte seg og at slektninger vil være sjenerøse og snille mot henne . For en jente som kommer fra et ydmykt miljø, er denne drømmen forvirrende og har ikke en klar betydning, ettersom hennes useriøse, late sinn er fylt med useriøse dagdrømmer, og da hun så denne drømmen, skulle hun begynne seriøst ærlig arbeid og dempe henne villedende ambisjoner ved å ty til råd fra mor og venner . Hvis du drømmer om at du er i et palass med et rom bebodd av spøkelser, forutsier dette at de kommende dagene vil gi deg ulykke og skuffelse . Hvis du drømmer om at du er i et stort palass, forutsier dette suksess i dine kommende dager og rikdom . Hvis du drømmer om et herskapshus som du ser på avstand, forutsier dette suksesser i fremtiden din ….

…Og den som ser at huset hans er isolert og at det ikke er noe hus rundt ham, da er han ikke prisverdig ….

…Og den som så at han revet andres hus, han ville få penger fra andre ….

…Og den som så at han begravde et hus, ville skille seg fra sin kone ….

…Daniel sa at den som så at han kom inn i et ukjent hus og ikke kjente innbyggerne, og så døde mennesker i det, dette indikerer at det er hjemmet til det hinsidige, og den som bor i det indikerer at hans liv er nært forestående ….

…Og den som ser at han reiser seg over et ukjent hus og var veldig høyt, så vil han slå en jomfru kvinne, og hvis den er gammel, er han en jomfru kvinne ….

Den som så at et hus eller en bygning kollapset mot ham, han traff mye penger,

…Og hvis han ser ham stige i andres hus, indikerer han at han foreslår en kvinne fra folket i huset, og han vil bli god og tilfeldig på grunn av henne ….

…Den som ser stjernene i et hus eller på himmelen lyse opp, han vil bli rammet av kraft og ære, ellers vil hans status bli opphøyet ….

…Og hvis han ser ut som om graven til en død person ble omgjort til hans hjem, sted eller land, da bygger hælene et hus der ….

…Og den som ser at han er i et hus mens han er forhindret i å gå ut, så er det god og en prisverdig konsekvens ….

…Den som ser at han kommer inn i et pusset hus, har gjort en ond gjerning, og det samme hvis han hadde bygget det . Hvis det er av leire, så er det bra, og det er heller at han gifter seg ….

…Og den som ser at han er i et ukjent hus som han ikke kjenner, og hører ord som ligner på ham i våken oppvåkning, eller han ikke forstår noe fra det, eller utledes fra det til det onde, så er det hans død og det huset er hans grav, og det ble sagt at huset er kvinnen mannen bor til, uansett hva han ser fra Zayn eller shein det handler om henne ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Og den som ser mange lopper som samles på ham og klemmer kroppen hans, så indikerer han at den har falt i offentlige tunger, slik at den vil skade ham ved det ….

…Og den som ser at han er av folket med kapasitet og har mange dirhamer og er trygg på det, så tolket han på fire måter en endring i saken hans, et fall i hans tilstand, en død som skynder ham eller er urettferdig og tar hevn på ham ….

…Og den som ser mange kvinner i et marked, det indikerer overflod av det onde i det markedet, og det ble sagt at det er mye kjøp og salg, og et lavt valgdeltakelse for folket, og kanskje en arbeider kom for å kjøpe fra ham det han trengte ….

…Og den som ser at han har gitt mange sverd, han skal være rik ….

…Og den som tror at han samlet inn mange dirham, det indikerer at folk er forbudt fra sine rettigheter fordi Gud den allmektige sier at han samlet inn penger og verset nummererte det ….

…Og den som ser at han eier mange trær som bærer all frukten, så er han viet til et godt liv, høy status, økt liv og seier over fiender ….

…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….

…Og den som ser at han har gitt mange værer, det er mandatet til antallet av hver vær i et år ….

…Og den som ser at han har påført mange fugler, han skal følge en gruppe og være høvding ….

…Og den som ser mange liv samlet rundt seg, det tolkes at hans folk vil ha fiender, men de vil ikke skade ham med mindre noe biter ham ….

…Ishmael ibn al-Ash’ath sa: ~Den som ser at Mekka er bebodd med mange velsignelser, han vil få godt, velsignelse og penger .~…